- 28.06.2024 ZSE TJEDNO: Crobexi na tjednom dobitku, Končar DT najlikvidn...
- 28.06.2024 Italija traži od Googlea podmirivanje poreznog duga od milij...
- 28.06.2024 ZSE INTRADAY: Na Burzi se zbog tehničkih poteškoća ne trguje
- 28.06.2024 Praznični roštilj ove godine za Amerikance skuplji za pet po...
- 28.06.2024 ZSE DANAS: Crobexi u plusu, promet uvećan
- 30.06.2024 Promjena postojeće akcije umanjenja naknade za upravljanje
- 27.06.2024 PRIPAJANJE: Erste E-Conservative pripojen fondu Erste Money Market
- 22.05.2024 InterCapital Dollar Bond postao InterCapital Short Term Dollar Bond
- 22.04.2024 Eurizon Asset Management Croatia dobitnik Top of the Funds nagrade za rezultate u 2023. godini
- 22.04.2024 Fond Eurizon HR Equity dobitnik Top of the Funds nagrade za rezultate u 2023. godini
- 02.07.2024 Tjedni komentar tržišta na dan 01.07.2024. - OTP Invest
- 24.06.2024 Tjedni komentar tržišta na dan 24.06.2024. - OTP Invest
- 20.06.2024 Komentar tržišta - InterCapital Asset Management - svibanj 2024.
- 19.06.2024 Što nam tržišta govore i što se može očekivati - XC
- 18.06.2024 Tjedni komentar tržišta na dan 17.06.2024. - OTP Invest
- 02.07.2024 Novi fond Raiffeisen Money Market započinje s radom
- 02.07.2024 Preoblikovanje fonda Raiffeisen Wealth
- 02.07.2024 Mirovinski fondovi - Svi Mirexi u minusu
- 02.07.2024 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 01.07.2024 TJEDNI PREGLED: Prevladali investicijski fondovi s padom vrijednosti udjela
- 03.07.2024 ZSE INTRADAY: Crobexi porasli, u fokusu dionice Podravke i Končara D&ST
- 03.07.2024 EU tržišta OTVARANJE: Burze nadoknađuju jučerašnje gubitke
- 03.07.2024 ZSE OTVARANJE: Očekuje se stagnacija Crobexa nakon dva dana pada
- 03.07.2024 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze porasle, dolar oslabio
- 03.07.2024 WALL STREET: Tesla i tehnološki sektor potaknuli rast indeksa
- 03.07.2024 Državne nekretnine s rekordnim poslovnim prihodima
- 27.06.2024 H&M sa skromnim rastom prihoda u proljetnom tromjesečju
- 20.06.2024 Oštar pad prihoda britanskog vlasnika tvornice ambalaže u Belišću
- 06.06.2024 Otvoren znanstveno-istraživački laboratorij Inventorium
- 05.06.2024 Evo zašto je ACC pauzirao gradnju tvornica u Njemačkoj i Italiji
- 03.07.2024 Podravka gradi novi Transportni centar vrijedan tri milijuna eura
- 03.07.2024 Hrvatska u svibnju s najsnažnijim padom proizvođačkih cijena u EU
- 03.07.2024 Dubrovnik među deset najtraženijih odredišta za obiteljska ljetovanja, Drač prvi
- 03.07.2024 Počeo novi krug ocjenjivanja ESG ratinga HGK
- 03.07.2024 Japan konačno izbacio diskete iz državnih službi
ANALIZA Objavljeno: 18.05.2016
![Tesla Motors vs General Motors Company Tesla Motors vs General Motors Company](/hrp/_cache/_images/_tekuce/pics/vijesti/analize_kalkulacije/analiza_graf_20140418154201.jpg)
Tesla Motors vs General Motors Company
Podijeli sadržaj: | ||||
Cijena je ono što platite. Vrijednost je ono što dobijete. - Warren Buffett
Kako je to objasnio utemeljitelj fundamentalne analize (B. Graham), financijska tržišta pokreću emocije (često pretjerane), a Mr. Market je taj koji svaki dan određuje cijene. Realnost je često u drugom planu, a percepcija je u fokusu i na njoj se često temelje trenutne cijene. Poznato je da na financijskim tržištima ništa nije sigurno i riječi kao: moglo bi, trebalo bi, moguće je, ako, ali, što ako, ako se dogodi, i slične imaju veliki utjecaj kod analiziranja kompanija. Na financijskim tržištima percepcija je sve.
Kod analiziranja ove dvije kompanije, potrebno je reći da se radi o sudaru prošlosti i budućnosti, onoga što (mislimo da) znamo i onoga što bi moglo biti u nadolazećem periodu. Pogledajmo grafikone i pokazatelje da vidimo kako tržište trenutno percipira dvije kompanije iz automobilskog sektora, General Motors Company (GM) i Tesla Motors, Inc. (TSLA).
Automobilski sektor pokazuje dobre rezultate diljem svijeta i povećanje prodaje zadnjih godina. Tržište po trenutnim cijenama procjenjuje vrijednost GM-a na 48 milijardi dolara a TSLA na 27.75 milijardi dolara.
Ako pogledamo prihode u petogodišnjem razdoblju, vidljivo je da GM ima problema sa povećanjem prihoda te da su ukupni prihodi čak i pali za 2% u odnosu na godinu prije, dok kod TSLA prihodi rastu po dvoznamenkastim stopama (2015. u odnosu na 2014. rast je bio oko 27%). Rast prihoda u petogodišnjem razdoblju za GM je bio 2.40% a za TSLA impresivnih 103.20%. Međutim, ono što dioničare i tržišta najviše veseli jesu zarade, a tu GM prednjači sa pozitivnim rezultatom i rastom zarada za 2015. godinu. U petogodišnjem periodu rast zarada je bio 15.40%, ali treba imati u vidu da je samo zadnju godinu od posljednjih 5 ostvaren porast zarada te da su 4 godine prije toga zarade po dionici padale uz stagnaciju prihoda što nije dobra kombinacija. Očekivanje rasta zarada za idućih pet godina su prilično optimistična i kreću se oko 14.07%. Ova očekivanja treba promatrati sa velikim upitnikom, pogotovo uz stagnaciju prihoda. TSLA za sad nema zarada (posljednjih 5 godina je poslovao sa gubitkom što je posljedica velikih troškova za istraživanje i razvoj koji su normalni za svaku mladu i ambicioznu kompaniju) ali ima ogromna očekivanja od budućih zarada, čak 50.75% za nadolazećih 5 godina. Za razliku od malo starijeg brata, TSLA nema problema sa rastom prihoda a to tržišta vole. Već smo rekli da je percepcija sve?
Negativni povrati na kapital (ROE -99.60%), imovinu (ROA -13%) i na investirano (ROI -19.30%) trenutna je situacija kod TSLA, dok su za GM isti pokazatelji pozitivni i iznose ROE 28.40%, ROA 5.50% i ROI 7%. Pitanje koje se nameće samo po sebi je: Vrabac u ruci ili golub na grani?
Odnos cijene i zarade (PE) koji kaže za koliko godina povratimo investiciju, za GM iznosi 4.57 dok je za TSLA negativan pa ga nema smisla uspoređivati te ćemo pogledati koliko tržište vrednuje svaki dolar prodaje koji kompanije ostvare. Odnos cijene i prodaje (PS omjer) za GM iznosi 0.31 što je poprilično nisko, a za TSLA 6.55 što je prilično visoko (da, sve znamo, očekivanja su prilično visoka). Navedeno znači da za svaki dolar prodaje koji kompanija ostvari u svom poslovanju, investitori su na tržištu spremni platiti visokih 6.55 USD.
Pogledajmo možda i najzanimljiviji podatak, a to je koliko kompanija ima kapitala po dionici, odnos cijene i knjigovodstvene vrijednosti (P/B omjer). Biste li vi dali 10 kuna a da vam netko drugi za tih 10 kuna u zamjenu vrati 3 kune ili čak 30 lipa? Mislim da bi se jako teško pronašao netko tko bi bio spreman na takvu transakciju. Ako je to tako, zašto onda investitori u TSLA trenutno plaćaju 28.49 puta više od knjigovodstvene vrijednosti dionice? Ah, opet ta očekivanja! Za GM navedeni omjer iznosi 1.15 što je u granicama pristojnosti.
Dok kod TSLA za dioničare nema dividende jer nema ni profita, prinos na dividendu GM-a iznosi 4.98% što je respektabilan prinos kod američkih dionica. Usporedbe radi, prinos od dividendi za S&P 500 indeks iznosi 2.10%.
Želite trgovati sa navedenim i/ili brojnim drugim američkim i europskim dionicama (ticker za General Motors Company - GM, a za Tesla Motors, Inc - TSLM)? To možete učiniti na jednostavan način preko OptimTrader trgovačke platforme, s najnižim provizijama već od 3 USD li 1 cent po dionici.
Grafikon 1 - General Motors Company (GM)
![](/uploads/images/analize/2016_05/grafikon1_general_motors_company.png)
Tablica 1 - Pokazatelji fundamentalne i tehničke analize za GM
![](/uploads/images/analize/2016_05/tablica1_gm.PNG)
Grafikon 2 - Tesla Motors, Inc. (TSLA)
![](/uploads/images/analize/2016_05/grafikon2_teslamotors.png)
Tablica 2 - Pokazatelji fundamentalne i tehničke analize za TSLA
![](/uploads/images/analize/2016_05/tablica2_tesla.PNG)
S tehničke strane GM se trguje u horizontalnom trendu zadnjih godinu dana u rasponu 26-36 USD. Pozitivnim možemo ocijeniti formiran rastući kanal i potporu na 26-27 USD u slučaju pada cijene, dok bi u rastu prvi otpor mogla predstavljati razina od 33-34 USD. TSLA je u istom periodu bio vrlo volatilan. Dva puta cijena nije uspjela zatvoriti iznad 280 USD (tjedna svijeća), prvi put u rujnu 2014. a drugi put u srpnju 2015. U posljednjoj godini (Grafikon 2) cijena nije uspjela zatvoriti iznad 265 USD dok je razina od 270 USD testirana 2 puta. Nakon prvog pokušaja čak je pala na godišnje dno na 141.05 USD (pad od 50%) nakon čega je uslijedio novi rast sve do 269.34 USD (rast od 91%).
Što se tiče pomičnih prosjeka, GM se trguje ispod 20 dnevnog (-2.99%), 50 dnevnog (-1.59%) i 200 dnevnog pomičnog prosjeka (-2.02%), dok je TSLA isto ispod navedenih pomičnih prosjeka i to 20 SMA (-11.85%), 50 SMA (-10.57%) i 200 SMA (-7.46%) što se može pripisati visokoj volatilnosti dionice. Vidimo da je, po pomičnim prosjecima, trend padajući i dok se to ne promjeni ne bi trebalo tražiti dugoročne pozicije. RSI pokazatelj za GM je u neutralnom području, dok za TSLA pokazuje preprodanost dionice što bi u kraćem roku moglo dati potporu stabilizaciji cijene na ovoj razini a moguće je i odbijanje. Cijena se trenutno nalazi oko psihološke razine od 200 USD s potporom između 203-206 USD.
Obje dionice karakterizira visoka beta, za GM 1.72 a za TSLA 1.37. Ako pogledamo dvogodišnje razdoblje vidimo da je SPY (ETF na S&P 500 indeks) imao viši povrat i nadmašio obje dionice (maratonac uvijek pobjeđuje na duže staze a SPY to zaista i jest). Dionica GM-a je uglavnom stagnirala u intervalu +/- 10% dok je TSLA imao znatne oscilacije i u rastu i u padu cijene, što se može pripisati visokim očekivanjima od budućnosti. Očekivanja su tu, a kad će rezultati, to ćemo tek vidjeti u nadolazećim godinama.
Grafikon 3 - SPY vs. GM & TSLA (period 2 godine)
![](/uploads/images/analize/2016_05/grafikon3_spyvsgmtsla_period2god.png)
A što kažu analitičari? Očekivanja analitičara za sljedećih 12 mjeseci u pogledu mogućeg rasta cijena obje dionice su oko 30%. Za GM možda malo optimistično ako ne uspiju povećati prihode, dok je za TSLA čak i pesimistična prognoza ako uspiju poslovati profitabilno.
Uzmemo li u obzir mladost Tesla Motorsa s pravom se možemo pitati procjenjuje li tržište buduće zarade Tesla Motorsa preoptimistično? Ali i General Motors unatoč svojoj bogatoj povijesti tek je nekoliko mjeseci stariji od perspektivnog brata, ako se sjetimo da je stari GM bankrotirao u jeku krize i da je ovo potpuno nova (stara) kompanija. S Grahamom smo počeli, pa ćemo s njim i završiti. Kako je to davno uočio, u kratkoročnom periodu tržište je glasački stroj, a u dugom periodu tržište treba promatrati kao mehanizam za vaganje kod investiranja.
Ivan Stojanović,
analitičar
IZJAVA O OGRANIČENJU ODGOVORNOSTI:
Sadržaj u ovom članku ne predstavlja investicijski savjet niti se smije tumačiti kao preporuka za trgovanje na tržištu kapitala i ostalim financijskim tržištima. Autora se odriče odgovornosti i ograđuje od bilo kakvog eventualnog gubitka nastalog trgovanjem na osnovu ove analize. Ideje izražene u ovoj analizi su isključivo mišljenje Autora. Sve izneseno u članku napisano je u edukacijske svrhe. Prije početka trgovanja važno je razumjeti rizike. Trgovina dionicama, futures ugovorima, valutama, CFD-ovima, opcijama i ostalim financijskim instrumentima uključuje visoki rizik, pa postoji mogućnost od gubitka cjelokupnog depozita. Jedina preporuka koju dajemo je da se posavjetujete sa ovlaštenim investicijskim savjetnikom.
Kako je to objasnio utemeljitelj fundamentalne analize (B. Graham), financijska tržišta pokreću emocije (često pretjerane), a Mr. Market je taj koji svaki dan određuje cijene. Realnost je često u drugom planu, a percepcija je u fokusu i na njoj se često temelje trenutne cijene. Poznato je da na financijskim tržištima ništa nije sigurno i riječi kao: moglo bi, trebalo bi, moguće je, ako, ali, što ako, ako se dogodi, i slične imaju veliki utjecaj kod analiziranja kompanija. Na financijskim tržištima percepcija je sve.
Kod analiziranja ove dvije kompanije, potrebno je reći da se radi o sudaru prošlosti i budućnosti, onoga što (mislimo da) znamo i onoga što bi moglo biti u nadolazećem periodu. Pogledajmo grafikone i pokazatelje da vidimo kako tržište trenutno percipira dvije kompanije iz automobilskog sektora, General Motors Company (GM) i Tesla Motors, Inc. (TSLA).
Automobilski sektor pokazuje dobre rezultate diljem svijeta i povećanje prodaje zadnjih godina. Tržište po trenutnim cijenama procjenjuje vrijednost GM-a na 48 milijardi dolara a TSLA na 27.75 milijardi dolara.
Ako pogledamo prihode u petogodišnjem razdoblju, vidljivo je da GM ima problema sa povećanjem prihoda te da su ukupni prihodi čak i pali za 2% u odnosu na godinu prije, dok kod TSLA prihodi rastu po dvoznamenkastim stopama (2015. u odnosu na 2014. rast je bio oko 27%). Rast prihoda u petogodišnjem razdoblju za GM je bio 2.40% a za TSLA impresivnih 103.20%. Međutim, ono što dioničare i tržišta najviše veseli jesu zarade, a tu GM prednjači sa pozitivnim rezultatom i rastom zarada za 2015. godinu. U petogodišnjem periodu rast zarada je bio 15.40%, ali treba imati u vidu da je samo zadnju godinu od posljednjih 5 ostvaren porast zarada te da su 4 godine prije toga zarade po dionici padale uz stagnaciju prihoda što nije dobra kombinacija. Očekivanje rasta zarada za idućih pet godina su prilično optimistična i kreću se oko 14.07%. Ova očekivanja treba promatrati sa velikim upitnikom, pogotovo uz stagnaciju prihoda. TSLA za sad nema zarada (posljednjih 5 godina je poslovao sa gubitkom što je posljedica velikih troškova za istraživanje i razvoj koji su normalni za svaku mladu i ambicioznu kompaniju) ali ima ogromna očekivanja od budućih zarada, čak 50.75% za nadolazećih 5 godina. Za razliku od malo starijeg brata, TSLA nema problema sa rastom prihoda a to tržišta vole. Već smo rekli da je percepcija sve?
Negativni povrati na kapital (ROE -99.60%), imovinu (ROA -13%) i na investirano (ROI -19.30%) trenutna je situacija kod TSLA, dok su za GM isti pokazatelji pozitivni i iznose ROE 28.40%, ROA 5.50% i ROI 7%. Pitanje koje se nameće samo po sebi je: Vrabac u ruci ili golub na grani?
Odnos cijene i zarade (PE) koji kaže za koliko godina povratimo investiciju, za GM iznosi 4.57 dok je za TSLA negativan pa ga nema smisla uspoređivati te ćemo pogledati koliko tržište vrednuje svaki dolar prodaje koji kompanije ostvare. Odnos cijene i prodaje (PS omjer) za GM iznosi 0.31 što je poprilično nisko, a za TSLA 6.55 što je prilično visoko (da, sve znamo, očekivanja su prilično visoka). Navedeno znači da za svaki dolar prodaje koji kompanija ostvari u svom poslovanju, investitori su na tržištu spremni platiti visokih 6.55 USD.
Pogledajmo možda i najzanimljiviji podatak, a to je koliko kompanija ima kapitala po dionici, odnos cijene i knjigovodstvene vrijednosti (P/B omjer). Biste li vi dali 10 kuna a da vam netko drugi za tih 10 kuna u zamjenu vrati 3 kune ili čak 30 lipa? Mislim da bi se jako teško pronašao netko tko bi bio spreman na takvu transakciju. Ako je to tako, zašto onda investitori u TSLA trenutno plaćaju 28.49 puta više od knjigovodstvene vrijednosti dionice? Ah, opet ta očekivanja! Za GM navedeni omjer iznosi 1.15 što je u granicama pristojnosti.
Dok kod TSLA za dioničare nema dividende jer nema ni profita, prinos na dividendu GM-a iznosi 4.98% što je respektabilan prinos kod američkih dionica. Usporedbe radi, prinos od dividendi za S&P 500 indeks iznosi 2.10%.
Želite trgovati sa navedenim i/ili brojnim drugim američkim i europskim dionicama (ticker za General Motors Company - GM, a za Tesla Motors, Inc - TSLM)? To možete učiniti na jednostavan način preko OptimTrader trgovačke platforme, s najnižim provizijama već od 3 USD li 1 cent po dionici.
Grafikon 1 - General Motors Company (GM)
![](/uploads/images/analize/2016_05/grafikon1_general_motors_company.png)
Tablica 1 - Pokazatelji fundamentalne i tehničke analize za GM
Grafikon 2 - Tesla Motors, Inc. (TSLA)
![](/uploads/images/analize/2016_05/grafikon2_teslamotors.png)
Tablica 2 - Pokazatelji fundamentalne i tehničke analize za TSLA
S tehničke strane GM se trguje u horizontalnom trendu zadnjih godinu dana u rasponu 26-36 USD. Pozitivnim možemo ocijeniti formiran rastući kanal i potporu na 26-27 USD u slučaju pada cijene, dok bi u rastu prvi otpor mogla predstavljati razina od 33-34 USD. TSLA je u istom periodu bio vrlo volatilan. Dva puta cijena nije uspjela zatvoriti iznad 280 USD (tjedna svijeća), prvi put u rujnu 2014. a drugi put u srpnju 2015. U posljednjoj godini (Grafikon 2) cijena nije uspjela zatvoriti iznad 265 USD dok je razina od 270 USD testirana 2 puta. Nakon prvog pokušaja čak je pala na godišnje dno na 141.05 USD (pad od 50%) nakon čega je uslijedio novi rast sve do 269.34 USD (rast od 91%).
Što se tiče pomičnih prosjeka, GM se trguje ispod 20 dnevnog (-2.99%), 50 dnevnog (-1.59%) i 200 dnevnog pomičnog prosjeka (-2.02%), dok je TSLA isto ispod navedenih pomičnih prosjeka i to 20 SMA (-11.85%), 50 SMA (-10.57%) i 200 SMA (-7.46%) što se može pripisati visokoj volatilnosti dionice. Vidimo da je, po pomičnim prosjecima, trend padajući i dok se to ne promjeni ne bi trebalo tražiti dugoročne pozicije. RSI pokazatelj za GM je u neutralnom području, dok za TSLA pokazuje preprodanost dionice što bi u kraćem roku moglo dati potporu stabilizaciji cijene na ovoj razini a moguće je i odbijanje. Cijena se trenutno nalazi oko psihološke razine od 200 USD s potporom između 203-206 USD.
Obje dionice karakterizira visoka beta, za GM 1.72 a za TSLA 1.37. Ako pogledamo dvogodišnje razdoblje vidimo da je SPY (ETF na S&P 500 indeks) imao viši povrat i nadmašio obje dionice (maratonac uvijek pobjeđuje na duže staze a SPY to zaista i jest). Dionica GM-a je uglavnom stagnirala u intervalu +/- 10% dok je TSLA imao znatne oscilacije i u rastu i u padu cijene, što se može pripisati visokim očekivanjima od budućnosti. Očekivanja su tu, a kad će rezultati, to ćemo tek vidjeti u nadolazećim godinama.
Grafikon 3 - SPY vs. GM & TSLA (period 2 godine)
![](/uploads/images/analize/2016_05/grafikon3_spyvsgmtsla_period2god.png)
A što kažu analitičari? Očekivanja analitičara za sljedećih 12 mjeseci u pogledu mogućeg rasta cijena obje dionice su oko 30%. Za GM možda malo optimistično ako ne uspiju povećati prihode, dok je za TSLA čak i pesimistična prognoza ako uspiju poslovati profitabilno.
Uzmemo li u obzir mladost Tesla Motorsa s pravom se možemo pitati procjenjuje li tržište buduće zarade Tesla Motorsa preoptimistično? Ali i General Motors unatoč svojoj bogatoj povijesti tek je nekoliko mjeseci stariji od perspektivnog brata, ako se sjetimo da je stari GM bankrotirao u jeku krize i da je ovo potpuno nova (stara) kompanija. S Grahamom smo počeli, pa ćemo s njim i završiti. Kako je to davno uočio, u kratkoročnom periodu tržište je glasački stroj, a u dugom periodu tržište treba promatrati kao mehanizam za vaganje kod investiranja.
Ivan Stojanović,
analitičar
IZJAVA O OGRANIČENJU ODGOVORNOSTI:
Sadržaj u ovom članku ne predstavlja investicijski savjet niti se smije tumačiti kao preporuka za trgovanje na tržištu kapitala i ostalim financijskim tržištima. Autora se odriče odgovornosti i ograđuje od bilo kakvog eventualnog gubitka nastalog trgovanjem na osnovu ove analize. Ideje izražene u ovoj analizi su isključivo mišljenje Autora. Sve izneseno u članku napisano je u edukacijske svrhe. Prije početka trgovanja važno je razumjeti rizike. Trgovina dionicama, futures ugovorima, valutama, CFD-ovima, opcijama i ostalim financijskim instrumentima uključuje visoki rizik, pa postoji mogućnost od gubitka cjelokupnog depozita. Jedina preporuka koju dajemo je da se posavjetujete sa ovlaštenim investicijskim savjetnikom.
Podijeli sadržaj: | ||||
- 28.06.2024 ZSE TJEDNO: Crobexi na tjednom dobitku, Končar DT najlikvidn...
- 28.06.2024 Italija traži od Googlea podmirivanje poreznog duga od milij...
- 28.06.2024 ZSE INTRADAY: Na Burzi se zbog tehničkih poteškoća ne trguje
- 28.06.2024 Praznični roštilj ove godine za Amerikance skuplji za pet po...
- 28.06.2024 ZSE DANAS: Crobexi u plusu, promet uvećan
- 30.06.2024 Promjena postojeće akcije umanjenja naknade za upravljanje
- 27.06.2024 PRIPAJANJE: Erste E-Conservative pripojen fondu Erste Money Market
- 22.05.2024 InterCapital Dollar Bond postao InterCapital Short Term Dollar Bond
- 22.04.2024 Eurizon Asset Management Croatia dobitnik Top of the Funds nagrade za rezultate u 2023. godini
- 22.04.2024 Fond Eurizon HR Equity dobitnik Top of the Funds nagrade za rezultate u 2023. godini
- 02.07.2024 Tjedni komentar tržišta na dan 01.07.2024. - OTP Invest
- 24.06.2024 Tjedni komentar tržišta na dan 24.06.2024. - OTP Invest
- 20.06.2024 Komentar tržišta - InterCapital Asset Management - svibanj 2024.
- 19.06.2024 Što nam tržišta govore i što se može očekivati - XC
- 18.06.2024 Tjedni komentar tržišta na dan 17.06.2024. - OTP Invest
- 02.07.2024 Novi fond Raiffeisen Money Market započinje s radom
- 02.07.2024 Preoblikovanje fonda Raiffeisen Wealth
- 02.07.2024 Mirovinski fondovi - Svi Mirexi u minusu
- 02.07.2024 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 01.07.2024 TJEDNI PREGLED: Prevladali investicijski fondovi s padom vrijednosti udjela
- 03.07.2024 ZSE INTRADAY: Crobexi porasli, u fokusu dionice Podravke i Končara D&ST
- 03.07.2024 EU tržišta OTVARANJE: Burze nadoknađuju jučerašnje gubitke
- 03.07.2024 ZSE OTVARANJE: Očekuje se stagnacija Crobexa nakon dva dana pada
- 03.07.2024 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze porasle, dolar oslabio
- 03.07.2024 WALL STREET: Tesla i tehnološki sektor potaknuli rast indeksa
- 03.07.2024 Državne nekretnine s rekordnim poslovnim prihodima
- 27.06.2024 H&M sa skromnim rastom prihoda u proljetnom tromjesečju
- 20.06.2024 Oštar pad prihoda britanskog vlasnika tvornice ambalaže u Belišću
- 06.06.2024 Otvoren znanstveno-istraživački laboratorij Inventorium
- 05.06.2024 Evo zašto je ACC pauzirao gradnju tvornica u Njemačkoj i Italiji
- 03.07.2024 Podravka gradi novi Transportni centar vrijedan tri milijuna eura
- 03.07.2024 Hrvatska u svibnju s najsnažnijim padom proizvođačkih cijena u EU
- 03.07.2024 Dubrovnik među deset najtraženijih odredišta za obiteljska ljetovanja, Drač prvi
- 03.07.2024 Počeo novi krug ocjenjivanja ESG ratinga HGK
- 03.07.2024 Japan konačno izbacio diskete iz državnih službi