NAJČITANIJE

IZDVOJENO

ANALIZE

FONDOVI

EKONOMIJAObjavljeno: 27.12.2012

10 trendova koji će oblikovati svijet u 2013. godini

Iz zagrebačke agencije Studio Marketing JWT, hrvatske filijale poznatog svjetskog marketinškog i komunikacijskog lanca JWT, i ove godine stiže nam prognoza trendova koji će utjecati na ponašanje potrošača u 2013. godini.

JWT prognoza 10 trendova za 2013. godinu rezultat je temeljitog istraživanja, prikupljanja i obrađivanja podataka iz cijelog svijeta i svake godine provodi se za potrebe rada svih agencija u lancu, pa tako i zagrebačke. Prognoza uključuje podatke preko 70 JWT planera iz 24 zemlje svijeta i intervjue s preko 15 stručnjaka i utjecajnih profesionalaca iz sektora maloprodaje, medija, tehnologije, urbanog planiranja, psihologije i obrazovanja, ističe se u priopćenju.

Kratki pregled trendova nalazi Vam se u nastavku, a za više informacija o svakom trendu i samom istraživanju slobodno nas kontaktirajte.

1. Igra kao komparativna prednost:
Odrasli će sve više usvajati revitaliziranu ideju da djeca trebaju imati više nestrukturiranih igara. U doba kada ljudi osjećaju da nemaju dovoljno slobodnog vremena za razne potrage bez definiranih ciljeva, raste spoznaja da nestrukturirano vrijeme rađa više mašte, kreativnosti i inovacija - a sve su to konkurentne prednosti.

2. Era super stresa:
Iako je život uvijek bio pun stresova, velikih ili malih, sada se oni množe i umnogostručuju: ulazimo u eru super stresa. I, kako ovaj fenomen sve više biva prepoznat kao ozbiljan zdravstveni i ekonomski problem, tako će i vlade, poslodavci i brendovi također morati učiniti mnogo više kako bi se on spriječio i reducirao.

3. Pametni predmeti:
Svakodnevni predmeti razvijaju se u pametne tehnološke uređaje s proširenom funkcionalnošću. Kako sve više običnih predmeta postaju interaktivni, inteligentni objekti, naša interakcija s njima postaje zanimljivija, ugodnija i korisnija.

4. Predviđena personalizacija:
Kako analiza podataka postaje učinkovitija, znanost postaje sofisticiranija i potrošači generiraju više mjerljivih podataka nego ikada. Brendovi su sve više u stanju predvidjeti ponašanje, želje i potrebe klijenata te ponuditi vrlo prilagođene i precizno komunicirane usluge.

5. Mobilni otisak prsta:
Naši pametni telefoni postaju novčanici, ključevi, zdravstveni savjetnici i više. Uskoro će postati de facto otisci prstiju, naš identitet na jednom mjestu.

6. Osjetilna eksplozija:
U digitalnom svijetu, gdje se veći dio života odvija virtualno i online, najviše računamo na senzorne podražaje. Trgovci će tražiti više načina kako da ljudi uključe osjetila i, kako podražaji budu snažniji, potrošači će s druge strane očekivati još moćnije proizvode i doživljaje.

7. Sveprisutna prodaja:
Shopping se transformira iz aktivnosti koja se odvija u fizičkim trgovinama ili online u razmjenu vrijednosti koja se može odvijati na više novih, inovativnih načina. Budući da gotovo sve može biti maloprodajni kanal, u velikoj mjeri zahvaljujući mobilnoj tehnologiji, robne marke moraju biti sve kreativnije u tomu gdje i kako prodati svoju robu.

8. Moć razmjene:
Kako se tržište razmjene širi veličinom i opsegom, zahvaćajući ne samo robu već i razne vrste usluga, obuhvatit će razne grane - od smještaja i edukacije, do turizma i transporta.

9. Privatnost u javnosti:
U doba kada javno življenje postaje društvena zadanost, ljudi smišljaju kreativne načine da se izbore za privatne prostore u svojim životima. Umjesto odbacivanja današnje sveprisutnosti društvenih medija i alata za dijeljenje, mi žanjemo sve prednosti održavanja digitalnog identiteta, redefinirajući postupno pojam privatnosti 21. stoljeća.

10. Zdravlje i sreća - rukom pod ruku:
Sreća se počela smatrati najvažnijom komponentom zdravlja i blagostanja, sve većim razumijevanjem da je sretnija osoba ujedno zdravija i obrnuto, navodi se u priopćenju.

Izvor: limun.hr
Ključne riječi:
Brend ~ Marketing ~ Poslodavci ~ Prodaja ~ Tržište ~ Vrijednost

NAJČITANIJE

IZDVOJENO

ANALIZE

FONDOVI

NEWSLETTER

Obavještavat ćemo vas o novostima i akcijama vezanim za fondove, posebnim prilikama za ulaganje te novostima u našim uslugama.

NAJVEĆI PRINOS FONDOVA (na kraju Q2 - 2024)(na kraju Q2 - 2024)

(koji na 30.06.2024. posluju min. 12 mjeseci)
  • Dionički
  • Mješoviti
  • Obveznički
  • Kratkoročni obv.
Fond Prinos Riz. Portfelj Prinosi Kupi
InterCapital Global Technology - klasa B A +19,99%  5
Erste Quality Equity +16,28%  5
Capital Breeder +14,85%  3

1 EUR - tečajna lista

Valuta Vrijednost   Promjena Graf
USD
1,07290 0,00
-0,15%
GBP
0,84755 0,00
-0,04%
CHF
0,96970 0,00
0,08%
JPY
173,31000 0,16
0,09%
BAM
1,95583 0,00
0,00%
EUR/USD - 1mj 2024 1tj 1mj 3mj 6mj 1g 2g 5g
Konverter valuta

FOND HRVATSKIH BRANITELJA Podaci o fondu

Vrijednost Datum Promjena Graf
95,20 €
02.07.2024
-0,32%

ANKETA

AKCIJE

  • Ulazna / izlazna naknada
  • Ostale akcije
Fondovi Trajanje akcije Info
OTP Absolute - ulazna naknada AKCIJA do 31.08.
OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada AKCIJA do 31.08.
A1 - ulazna naknada AKCIJA do 31.12.
Eurizon fondovi - ulazna naknada AKCIJA do opoziva
Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada AKCIJA do opoziva
InterCapital fondovi - ulazna naknada 0,00% AKCIJA do opoziva
InterCapital fondovi - trajni nalog AKCIJA do opoziva
InterCapital Income Plus - ulazna naknada 0,50% AKCIJA do opoziva
ZBI fondovi - ulazna naknada 0,00% AKCIJA do opoziva
Osvježi
Indeks Vrijeme Vrijednost Bod +/- % Graf
CROBEX* 03.07. 15:01  2814,76
0,40
0,01
CROBEX10* 03.07. 15:01  1682,74
-0,70
-0,04
CROBEX10tr* 03.07. 15:01  1873,21
-0,76
-0,04
ADRIAprime* 03.07. 15:02  2013,56
-9,46
-0,47
CROBISTR* 02.07. 16:31  174,9079
0,01
0,01
CROBIS* 02.07. 16:31  96,6249
0,00
0,00
*Live podaci *Podaci na kraju trgovanja
CROBEX - 1 mjesec 2024 1tj 1mj 3mj 6mj 1g 2g 5g

ZSE - DIONICE (15:02:34 03.07.2024)
(15:02:34 03.07.2024)

    Osvježi
  • Promet
  • Rast
  • Pad
Dionica Zadnja Promjena Promet
PODR
158,00 €
-0,32%
206.672,00 €
ADRS2
62,00 €
0,00%
147.302,40 €
SPAN
48,40 €
1,26%
96.965,40 €
HT
30,00 €
0,00%
96.522,70 €
ERNT
195,00 €
-0,51%
89.369,50 €
KODT
1.620,00 €
0,62%
88.020,00 €
7BET
15,60 €
0,52%
50.871,01 €
KODT2
1.600,00 €
0,63%
25.470,00 €
ARNT
32,60 €
-0,61%
23.509,00 €
ADPL
12,85 €
-0,39%
19.577,65 €
Redovni dionički promet:   
977.388,55 €
Redovni obveznički promet:   
734.100,00 €
Sveukupni promet:   
1.711.488,55 €