NAJČITANIJE

IZDVOJENO

ANALIZE

FONDOVI

EKONOMIJAObjavljeno: 27.12.2012

10 trendova koji će oblikovati svijet u 2013. godini

Iz zagrebačke agencije Studio Marketing JWT, hrvatske filijale poznatog svjetskog marketinškog i komunikacijskog lanca JWT, i ove godine stiže nam prognoza trendova koji će utjecati na ponašanje potrošača u 2013. godini.

JWT prognoza 10 trendova za 2013. godinu rezultat je temeljitog istraživanja, prikupljanja i obrađivanja podataka iz cijelog svijeta i svake godine provodi se za potrebe rada svih agencija u lancu, pa tako i zagrebačke. Prognoza uključuje podatke preko 70 JWT planera iz 24 zemlje svijeta i intervjue s preko 15 stručnjaka i utjecajnih profesionalaca iz sektora maloprodaje, medija, tehnologije, urbanog planiranja, psihologije i obrazovanja, ističe se u priopćenju.

Kratki pregled trendova nalazi Vam se u nastavku, a za više informacija o svakom trendu i samom istraživanju slobodno nas kontaktirajte.

1. Igra kao komparativna prednost:
Odrasli će sve više usvajati revitaliziranu ideju da djeca trebaju imati više nestrukturiranih igara. U doba kada ljudi osjećaju da nemaju dovoljno slobodnog vremena za razne potrage bez definiranih ciljeva, raste spoznaja da nestrukturirano vrijeme rađa više mašte, kreativnosti i inovacija - a sve su to konkurentne prednosti.

2. Era super stresa:
Iako je život uvijek bio pun stresova, velikih ili malih, sada se oni množe i umnogostručuju: ulazimo u eru super stresa. I, kako ovaj fenomen sve više biva prepoznat kao ozbiljan zdravstveni i ekonomski problem, tako će i vlade, poslodavci i brendovi također morati učiniti mnogo više kako bi se on spriječio i reducirao.

3. Pametni predmeti:
Svakodnevni predmeti razvijaju se u pametne tehnološke uređaje s proširenom funkcionalnošću. Kako sve više običnih predmeta postaju interaktivni, inteligentni objekti, naša interakcija s njima postaje zanimljivija, ugodnija i korisnija.

4. Predviđena personalizacija:
Kako analiza podataka postaje učinkovitija, znanost postaje sofisticiranija i potrošači generiraju više mjerljivih podataka nego ikada. Brendovi su sve više u stanju predvidjeti ponašanje, želje i potrebe klijenata te ponuditi vrlo prilagođene i precizno komunicirane usluge.

5. Mobilni otisak prsta:
Naši pametni telefoni postaju novčanici, ključevi, zdravstveni savjetnici i više. Uskoro će postati de facto otisci prstiju, naš identitet na jednom mjestu.

6. Osjetilna eksplozija:
U digitalnom svijetu, gdje se veći dio života odvija virtualno i online, najviše računamo na senzorne podražaje. Trgovci će tražiti više načina kako da ljudi uključe osjetila i, kako podražaji budu snažniji, potrošači će s druge strane očekivati još moćnije proizvode i doživljaje.

7. Sveprisutna prodaja:
Shopping se transformira iz aktivnosti koja se odvija u fizičkim trgovinama ili online u razmjenu vrijednosti koja se može odvijati na više novih, inovativnih načina. Budući da gotovo sve može biti maloprodajni kanal, u velikoj mjeri zahvaljujući mobilnoj tehnologiji, robne marke moraju biti sve kreativnije u tomu gdje i kako prodati svoju robu.

8. Moć razmjene:
Kako se tržište razmjene širi veličinom i opsegom, zahvaćajući ne samo robu već i razne vrste usluga, obuhvatit će razne grane - od smještaja i edukacije, do turizma i transporta.

9. Privatnost u javnosti:
U doba kada javno življenje postaje društvena zadanost, ljudi smišljaju kreativne načine da se izbore za privatne prostore u svojim životima. Umjesto odbacivanja današnje sveprisutnosti društvenih medija i alata za dijeljenje, mi žanjemo sve prednosti održavanja digitalnog identiteta, redefinirajući postupno pojam privatnosti 21. stoljeća.

10. Zdravlje i sreća - rukom pod ruku:
Sreća se počela smatrati najvažnijom komponentom zdravlja i blagostanja, sve većim razumijevanjem da je sretnija osoba ujedno zdravija i obrnuto, navodi se u priopćenju.

Izvor: limun.hr
Ključne riječi:
Brend ~ Marketing ~ Poslodavci ~ Prodaja ~ Tržište ~ Vrijednost

NAJČITANIJE

IZDVOJENO

ANALIZE

FONDOVI

NEWSLETTER

Obavještavat ćemo vas o novostima i akcijama vezanim za fondove, posebnim prilikama za ulaganje te novostima u našim uslugama.

NAJVEĆI PRINOS FONDOVA (na kraju Q1 - 2024)(na kraju Q1 - 2024)

(koji na 29.03.2024. posluju min. 12 mjeseci)
  • Dionički
  • Mješoviti
  • Obveznički
  • Kratkoročni obv.
Fond Prinos Riz. Portfelj Prinosi Kupi
Erste Quality Equity +12,06%  5
InterCapital Global Technology - klasa B A +11,60%  5
OTP indeksni A +11,36%  4

1 EUR - tečajna lista

Valuta Vrijednost   Promjena Graf
USD
1,06860 0,00
0,11%
GBP
0,85945 0,00
-0,12%
CHF
0,97740 0,01
0,51%
JPY
165,57000 0,34
0,21%
BAM
1,95583 0,00
0,00%
EUR/USD - 1mj 2024 1tj 1mj 3mj 6mj 1g 2g 5g
Konverter valuta

FOND HRVATSKIH BRANITELJA Podaci o fondu

Vrijednost Datum Promjena Graf
92,44 €
24.04.2024
-0,33%

ANKETA

AKCIJE

  • Ulazna / izlazna naknada
  • Ostale akcije
Fondovi Trajanje akcije Info
InterCapital Nova Europa - ulazna naknada AKCIJA do 30.06.
OTP Absolute - ulazna naknada AKCIJA do 30.06.
OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada AKCIJA do 30.06.
A1 - ulazna naknada AKCIJA do 31.12.
Eurizon fondovi - ulazna naknada AKCIJA do opoziva
Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada AKCIJA do opoziva
InterCapital fondovi - ulazna naknada 0,00% AKCIJA do opoziva
InterCapital fondovi - trajni nalog AKCIJA do opoziva
InterCapital Income Plus - ulazna naknada 0,50% AKCIJA do opoziva
ZBI fondovi - ulazna naknada 0,00% AKCIJA do opoziva
Osvježi
Indeks Vrijeme Vrijednost Bod +/- % Graf
CROBEX* 25.04. 15:34  2808,08
22,55
0,81
CROBEX10* 25.04. 15:32  1706,82
21,47
1,27
CROBEX10tr* 25.04. 15:32  1855,46
23,33
1,27
ADRIAprime* 25.04. 15:24  1882,60
11,44
0,61
CROBISTR* 24.04. 16:31  173,0057
0,01
0,01
CROBIS* 24.04. 16:31  96,0146
0,00
0,00
*Live podaci *Podaci na kraju trgovanja
CROBEX - 1 mjesec 2024 1tj 1mj 3mj 6mj 1g 2g 5g

ZSE - DIONICE (15:35:23 25.04.2024)
(15:35:23 25.04.2024)

    Osvježi
  • Promet
  • Rast
  • Pad
Dionica Zadnja Promjena Promet
KODT
1.540,00 €
4,05%
336.360,00 €
KODT2
1.500,00 €
2,04%
308.350,00 €
KOEI
266,00 €
3,91%
241.208,00 €
HT
30,60 €
0,33%
238.307,70 €
ERNT
205,00 €
0,00%
161.612,00 €
ZABA
16,55 €
-0,90%
75.777,90 €
HPB
224,00 €
-2,61%
72.834,00 €
CKML
10,30 €
0,00%
54.590,00 €
SPAN
44,30 €
0,91%
50.891,10 €
ZVCV
21,20 €
39,47%
50.715,20 €
Redovni dionički promet:   
1.869.723,73 €
Redovni obveznički promet:   
66.298,00 €
Sveukupni promet:   
2.207.061,73 €