- 08.09.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezul...
- 11.09.2025 Hanfa odobrila pripajanje InterCapital AM-a Erste AM-u
- 07.09.2025 TJEDNI PREGLED: Dolar oslabio prema košarici valuta, čeka se...
- 11.09.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze porasle uoči odluka ECB-a
- 09.09.2025 MIROVINCI TJEDNO: Odličan tjedan za mirovinske fondove
- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazne naknade u pod-fondovima ZB Investa
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 08.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 8.9.2025. - OTP Invest
- 02.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 1.9.2025. - OTP Invest
- 28.08.2025 Komentar tržišta - ZB Invest - srpanj 2025.
- 26.08.2025 Dionice nastavljaju s rastom, unatoč oprezu investitora
- 25.08.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 25.08.2025. - OTP Invest
- 11.09.2025 Hanfa odobrila pripajanje InterCapital AM-a Erste AM-u
- 09.09.2025 MIROVINCI TJEDNO: Odličan tjedan za mirovinske fondove
- 08.09.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazne naknade u pod-fondovima ZB Investa
- 02.09.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova završila u minusu
- 12.09.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili značajan tjedni rast, Končar daleko najlikvidniji
- 12.09.2025 ZSE DANAS: Crobexi osmi dan u zelenom, promet uvećan
- 12.09.2025 ZSE INTRADAY: Uz solidan promet, Crobexi blago porasli osami dan zaredom
- 12.09.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze na putu tjednih dobitaka
- 12.09.2025 ZSE OTVARANJE: Crobexi na putu velikih tjednih dobitaka
- 01.09.2025 Oštar pad dobiti kineskog proizvođača električnih vozila
- 28.08.2025 Rast dobiti i prihoda Nvidije premašio 50 posto
- 27.08.2025 Lego s rekordnom prodajom u prvoj polovici godine
- 26.08.2025 Spotify uvodi novu uslugu kako bi privukao veći broj korisnika
- 26.08.2025 Zagrebački holding lani s dobiti od 27,2 milijuna eura
- 12.09.2025 Ruska središnja banka ponovo snizila kamatne stope
- 12.09.2025 Američki proračunski deficit osjetno smanjen u kolovozu
- 12.09.2025 Europski proizvođači aluminija traže carine na izvoz otpada
- 12.09.2025 Za više od 350.000 europskih tvrtki 17,5 mlrd. eura za energetsku učinkovitost
- 12.09.2025 Prihodi tržišta elektroničkih komunikacija porasli na 900 mil. eura
EKONOMIJAObjavljeno: 25.10.2010
Izgubljeni japanski snovi
Podijeli sadržaj: | ||||
Malo je država doživjelo tako dramatičan gospodarski preokret kao što se dogodio u Japanu. Bila je to prava priča o uspjehu u Aziji - Japan je tijekom osamdesetih godina prošlog stoljeća uhvatio iznimno uspješan val trgovine špekulativnim dionicama i nekretninama te postao prva zemlja koja je ugrozila dugu dominaciju Zapada.
Međutim, val se razbio o stijene, a Japan počeo dugo i neumoljivo nazadovati. Čitavu je već jednu generaciju Japan zapetljan u slab rast i deflaciju, korozivni slobodni pad cijena. Danas se Sjedinjene Američke Države i druge zemlje Zapada i same pokušavaju izvući iz duga i krize na tržištu nekretnina, a zapadnjački ekonomisti upozoravaju na "japanifikaciju", to jest, pad u istu deflacijsku zamku smanjene potražnje koja se javlja kad potrošači ne žele trošiti, korporacije ne ulažu, a banke sjede na hrpi novca. Polako se razvija začarani krug koji sam sebe hrani: cijene dalje padaju, smanjuje se broj radnih mjesta, ljudi stežu remen još više, a tvrtke smanjuju potrošnju i odgađaju planove za širenje poslovanja. "SAD, Velika Britanija, Irska - sve one sada prolaze fazu koju je Japan prošao prije desetak godina", kaže Richard Koo, glavni ekonomist tvrtke Nomura Securities. Deflacija je ostavila dubok trag na Japance, pothranjujući generacijski jaz i kulturu pesimizma, fatalizma i izgubljenih očekivanja. Iako i dalje napreduje u mnogo stvari, Japan se suočava s izrazito teškom situacijom. Mlađima od 40 godina teško je pojmiti koliko sadašnje stanje nema veze s osamdesetima, kad je snažni i prijeteći div Japan bio spreman pokoriti američku industriju od proizvođača automobila do superračunala. Danas je japansko gospodarstvo kakvo je bilo i 1991. godine: prema trenutnim tečajima radi se o bruto domaćem proizvodu od 5,7 trilijuna dolara. Tijekom istog razdoblja američko se gospodarstvo utrostručilo na 14,7 trilijuna, a čini se da će ove godine Kina preteći Japan i postati drugo najveće gospodarstvo na svijetu. Tvrtke i privatni ulagači trilijune su dolara izgubili na tržištu dionica, koje sada vrijedi tek četvrtinu onoga koliko je vrijedilo 1989. godine, te na tržištu nekretnina gdje su cijene kuća istovjetne onima iz 1983. godine.
A budućnost ne djeluje svijetlo za najveću vladu na svijetu koja se bori s opadajućim brojem stanovnika te rastom stopa siromaštva i samoubojstava. Vjerojatno je najočiti utjecaj na japansku krizu samopouzdanja. Gotovo arogantan ponos zamijenio je strah od budućnosti te gotovo zagušljiva rezigniranost. Japan se, izgleda, zarobio u školjku. Nekoć nezasitni proizvođači danas prepuštaju industrijsku proizvodnju gladnim Južnokorejcima i Kinezima. Japanski su potrošači nekoć letjeli do Pariza i Manhattana radi kupovine, a danas sve više ostaju kod kuće i novac čuvaju za neizvjesnu budućnost. Među mladim Japancima vidljiva je štednja. Ne kupuju skupocjene stvari kao što su automobili i televizori, a sve manje njih odlazi studirati u inozemstvo. Pesimizam je najočitiji kod mlađih muškaraca koje opisuju kao "biljojede" jer ne dijele spremnost svojih roditelja da dugo i naporno rade, a ne ide im ni u ljubavi."Japance su nekoć zvali gospodarskim životinjama", kaže Mitsuo Ohashi, bivši izvršni direktor kemičarskog diva Showa Denko. "Negdje se putem izgubio životinjski nagon Japanaca." Klasična priča s deflacijom jest ta da pojedinci i tvrtke sve manje troše jer je, u vrijeme kad cijene padaju, razumno čuvati gotovinu jer dobiva na vrijednosti. No, u Japanu je deflacija zahvatila gotovo čitavu generaciju i ostavila znatno dublji utjecaj. Posijala je dubok pesimizam oko budućnosti i strah od rizika pa su ljudi sve manje voljni trošiti i ulagati zbog čega se potražnja i cijene sve više smanjuju. "Pojavila se nova vrsta zdravog razuma - potrošači smatraju da je kupnja i zaduživanje nerazuman i nepromišljen potez", kaže Kazuhisa Takemura, profesor na Sveučilištu Waseda u Tokiju i stručnjak za psihologiju deflacije. Gospodarstvenici tvrde da deflacija sama sebe hrani jer tvrtke i pojedinci, da bi preživjeli, moraju srezati troškove i prodati svoju imovinu te ne kupuju nove stvari i ne ulažu.
"Deflacija ubija rizik koji je kapitalističkim gospodarstvima potreban za ostvarenje rasta", kaže Shumpei Takemori, ekonomist s tokijskog Sveučilišta Keio. "Kreativno razaranje zamijenilo je samo razaranje."Trgovci se služe ekstremnim metodama kako bi začahurene potrošače naveli da ponovno počnu trošiti. No, često se pretvaraju u rat cijenama koji opet gura Japan u ponor deflacije. Čak su i vjenčanja na rasprodaji: svadbene sale nude najam za 600 dolara, što je manje od desetine cijene od prije desetak godina. U Osaki, trećem gradu u Japanu po veličini, nedavno je održana rasprodaja s totalno sniženim cijenama, a odaziv je bio poražavajući. "Čini se da Japanci više nemaju niti želju dobro izgledati", kaže Akiko Oka (63), prodavačica u maloj trgovini odjećom. Nakon godina mirovanja Japan se, izgleda, budi i počinje suočavati s problemima. Međutim, za mnoge je Japance možda već prekasno. Yukari Higaki (24), kaže da štedi tako što kupuje odjeću u diskontnim centrima, sama pravi ručak i ne putuje u inozemstvo. Kaže da njezina generacija relativno ugodno živi, ali da su njezini vršnjaci u obrambenom stavu i spremni na najgore. Hisakazu Matsuda, ravnatelj Japanskog instituta za istraživanje potrošačkog tržišta, mlade Japance naziva mrziteljima potrošnje. Procjenjuje da će ta generacija do svoje šezdesete godine štednjom Japan stajati oko 420 milijardi dolara. "Ne postoji slična generacija ovoj u cijelom svijetu", dodaje. "Misle da je glupo trošiti."Yukari Higaki, koja honorarno radi u trgovini namještajem, kaže: "Mi smo generacija koja preživljava."
Međutim, val se razbio o stijene, a Japan počeo dugo i neumoljivo nazadovati. Čitavu je već jednu generaciju Japan zapetljan u slab rast i deflaciju, korozivni slobodni pad cijena. Danas se Sjedinjene Američke Države i druge zemlje Zapada i same pokušavaju izvući iz duga i krize na tržištu nekretnina, a zapadnjački ekonomisti upozoravaju na "japanifikaciju", to jest, pad u istu deflacijsku zamku smanjene potražnje koja se javlja kad potrošači ne žele trošiti, korporacije ne ulažu, a banke sjede na hrpi novca. Polako se razvija začarani krug koji sam sebe hrani: cijene dalje padaju, smanjuje se broj radnih mjesta, ljudi stežu remen još više, a tvrtke smanjuju potrošnju i odgađaju planove za širenje poslovanja. "SAD, Velika Britanija, Irska - sve one sada prolaze fazu koju je Japan prošao prije desetak godina", kaže Richard Koo, glavni ekonomist tvrtke Nomura Securities. Deflacija je ostavila dubok trag na Japance, pothranjujući generacijski jaz i kulturu pesimizma, fatalizma i izgubljenih očekivanja. Iako i dalje napreduje u mnogo stvari, Japan se suočava s izrazito teškom situacijom. Mlađima od 40 godina teško je pojmiti koliko sadašnje stanje nema veze s osamdesetima, kad je snažni i prijeteći div Japan bio spreman pokoriti američku industriju od proizvođača automobila do superračunala. Danas je japansko gospodarstvo kakvo je bilo i 1991. godine: prema trenutnim tečajima radi se o bruto domaćem proizvodu od 5,7 trilijuna dolara. Tijekom istog razdoblja američko se gospodarstvo utrostručilo na 14,7 trilijuna, a čini se da će ove godine Kina preteći Japan i postati drugo najveće gospodarstvo na svijetu. Tvrtke i privatni ulagači trilijune su dolara izgubili na tržištu dionica, koje sada vrijedi tek četvrtinu onoga koliko je vrijedilo 1989. godine, te na tržištu nekretnina gdje su cijene kuća istovjetne onima iz 1983. godine.
A budućnost ne djeluje svijetlo za najveću vladu na svijetu koja se bori s opadajućim brojem stanovnika te rastom stopa siromaštva i samoubojstava. Vjerojatno je najočiti utjecaj na japansku krizu samopouzdanja. Gotovo arogantan ponos zamijenio je strah od budućnosti te gotovo zagušljiva rezigniranost. Japan se, izgleda, zarobio u školjku. Nekoć nezasitni proizvođači danas prepuštaju industrijsku proizvodnju gladnim Južnokorejcima i Kinezima. Japanski su potrošači nekoć letjeli do Pariza i Manhattana radi kupovine, a danas sve više ostaju kod kuće i novac čuvaju za neizvjesnu budućnost. Među mladim Japancima vidljiva je štednja. Ne kupuju skupocjene stvari kao što su automobili i televizori, a sve manje njih odlazi studirati u inozemstvo. Pesimizam je najočitiji kod mlađih muškaraca koje opisuju kao "biljojede" jer ne dijele spremnost svojih roditelja da dugo i naporno rade, a ne ide im ni u ljubavi."Japance su nekoć zvali gospodarskim životinjama", kaže Mitsuo Ohashi, bivši izvršni direktor kemičarskog diva Showa Denko. "Negdje se putem izgubio životinjski nagon Japanaca." Klasična priča s deflacijom jest ta da pojedinci i tvrtke sve manje troše jer je, u vrijeme kad cijene padaju, razumno čuvati gotovinu jer dobiva na vrijednosti. No, u Japanu je deflacija zahvatila gotovo čitavu generaciju i ostavila znatno dublji utjecaj. Posijala je dubok pesimizam oko budućnosti i strah od rizika pa su ljudi sve manje voljni trošiti i ulagati zbog čega se potražnja i cijene sve više smanjuju. "Pojavila se nova vrsta zdravog razuma - potrošači smatraju da je kupnja i zaduživanje nerazuman i nepromišljen potez", kaže Kazuhisa Takemura, profesor na Sveučilištu Waseda u Tokiju i stručnjak za psihologiju deflacije. Gospodarstvenici tvrde da deflacija sama sebe hrani jer tvrtke i pojedinci, da bi preživjeli, moraju srezati troškove i prodati svoju imovinu te ne kupuju nove stvari i ne ulažu.
"Deflacija ubija rizik koji je kapitalističkim gospodarstvima potreban za ostvarenje rasta", kaže Shumpei Takemori, ekonomist s tokijskog Sveučilišta Keio. "Kreativno razaranje zamijenilo je samo razaranje."Trgovci se služe ekstremnim metodama kako bi začahurene potrošače naveli da ponovno počnu trošiti. No, često se pretvaraju u rat cijenama koji opet gura Japan u ponor deflacije. Čak su i vjenčanja na rasprodaji: svadbene sale nude najam za 600 dolara, što je manje od desetine cijene od prije desetak godina. U Osaki, trećem gradu u Japanu po veličini, nedavno je održana rasprodaja s totalno sniženim cijenama, a odaziv je bio poražavajući. "Čini se da Japanci više nemaju niti želju dobro izgledati", kaže Akiko Oka (63), prodavačica u maloj trgovini odjećom. Nakon godina mirovanja Japan se, izgleda, budi i počinje suočavati s problemima. Međutim, za mnoge je Japance možda već prekasno. Yukari Higaki (24), kaže da štedi tako što kupuje odjeću u diskontnim centrima, sama pravi ručak i ne putuje u inozemstvo. Kaže da njezina generacija relativno ugodno živi, ali da su njezini vršnjaci u obrambenom stavu i spremni na najgore. Hisakazu Matsuda, ravnatelj Japanskog instituta za istraživanje potrošačkog tržišta, mlade Japance naziva mrziteljima potrošnje. Procjenjuje da će ta generacija do svoje šezdesete godine štednjom Japan stajati oko 420 milijardi dolara. "Ne postoji slična generacija ovoj u cijelom svijetu", dodaje. "Misle da je glupo trošiti."Yukari Higaki, koja honorarno radi u trgovini namještajem, kaže: "Mi smo generacija koja preživljava."
Izvor: poslovni.hr
- 08.09.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezul...
- 11.09.2025 Hanfa odobrila pripajanje InterCapital AM-a Erste AM-u
- 07.09.2025 TJEDNI PREGLED: Dolar oslabio prema košarici valuta, čeka se...
- 11.09.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze porasle uoči odluka ECB-a
- 09.09.2025 MIROVINCI TJEDNO: Odličan tjedan za mirovinske fondove
- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazne naknade u pod-fondovima ZB Investa
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 08.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 8.9.2025. - OTP Invest
- 02.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 1.9.2025. - OTP Invest
- 28.08.2025 Komentar tržišta - ZB Invest - srpanj 2025.
- 26.08.2025 Dionice nastavljaju s rastom, unatoč oprezu investitora
- 25.08.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 25.08.2025. - OTP Invest
- 11.09.2025 Hanfa odobrila pripajanje InterCapital AM-a Erste AM-u
- 09.09.2025 MIROVINCI TJEDNO: Odličan tjedan za mirovinske fondove
- 08.09.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazne naknade u pod-fondovima ZB Investa
- 02.09.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova završila u minusu
- 12.09.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili značajan tjedni rast, Končar daleko najlikvidniji
- 12.09.2025 ZSE DANAS: Crobexi osmi dan u zelenom, promet uvećan
- 12.09.2025 ZSE INTRADAY: Uz solidan promet, Crobexi blago porasli osami dan zaredom
- 12.09.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze na putu tjednih dobitaka
- 12.09.2025 ZSE OTVARANJE: Crobexi na putu velikih tjednih dobitaka
- 01.09.2025 Oštar pad dobiti kineskog proizvođača električnih vozila
- 28.08.2025 Rast dobiti i prihoda Nvidije premašio 50 posto
- 27.08.2025 Lego s rekordnom prodajom u prvoj polovici godine
- 26.08.2025 Spotify uvodi novu uslugu kako bi privukao veći broj korisnika
- 26.08.2025 Zagrebački holding lani s dobiti od 27,2 milijuna eura
- 12.09.2025 Ruska središnja banka ponovo snizila kamatne stope
- 12.09.2025 Američki proračunski deficit osjetno smanjen u kolovozu
- 12.09.2025 Europski proizvođači aluminija traže carine na izvoz otpada
- 12.09.2025 Za više od 350.000 europskih tvrtki 17,5 mlrd. eura za energetsku učinkovitost
- 12.09.2025 Prihodi tržišta elektroničkih komunikacija porasli na 900 mil. eura
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q2 - 2025)
(koji na 30.06.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
Capital Breeder | +25,00% | 3 | |||||
Global Kapital | +23,59% | 4 | |||||
InterCapital SEE Equity - klasa B | A | +22,32% | 3 |
Fondovi | Trajanje akcije | Info |
OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 30.09. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 30.09.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 30.09. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 30.09.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon fondovi - ulazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda. Navedeno vrijedi do opoziva.
Eurizon HR Flexible 30 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR Conservative 10 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR International Multi Asset fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Prilikom otkupa udjela izlazna naknada se umanjuje te za sva ulaganja do 12 mjeseci iznosi 1,00 posto umjesto prospektom propisanih 2,00 posto. Za ulaganja duža od 12 mjeseci izlazna naknada se ne naplaćuje, iznosi 0,00 posto. Navedeno vrijedi za ulagače koji pri kupnji udjela dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 19.07.2023. do opoziva.
Eurizon HR Equity fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Društvo InterCapital Asset Management donijelo je odluku o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve fondove kojima upravlja ICAM. Sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi InterCapital fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
InterCapital Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u InterCapital Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
CROBEX* | 12.09. 16:00 | 3851,82 | 28,27 |
0,74 |
|
CROBEX10* | 12.09. 15:53 | 2472,60 | 21,09 |
0,86 |
|
CROBEX10tr* | 12.09. 15:53 | 2843,51 | 23,93 |
0,85 |
|
ADRIAprime* | 12.09. 16:00 | 2993,33 | 7,88 |
0,26 |
|
CROBISTR* | 12.09. 16:31 | 184,9259 | -0,01 |
0,00 |
|
CROBIS* | 12.09. 16:31 | 99,223 | -0,01 |
-0,01 |
Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
PODR | 157,50 € |
4,30% |
1.509.833,00 € |
KOEI | 708,00 € |
-0,56% |
651.436,00 € |
ZITO | 20,80 € |
6,12% |
531.317,70 € |
KODT2 | 3.720,00 € |
0,00% |
360.480,00 € |
DLKV | 8,38 € |
0,96% |
260.865,76 € |
IG | 56,00 € |
4,87% |
200.545,00 € |
HT | 41,50 € |
0,24% |
172.787,90 € |
KODT | 3.800,00 € |
-1,30% |
148.390,00 € |
ADPL | 16,85 € |
-0,59% |
114.438,50 € |
ZABA | 24,50 € |
-0,81% |
111.783,90 € |
Redovni dionički promet: | 4.681.947,15 € |
Redovni obveznički promet: | 8.056,00 € |
Sveukupni promet: | 4.690.003,15 € |