- 07.11.2025 Možemo podržati rast minimalne plaće, ali i država se mora o...
- 07.11.2025 Tokić u IPO-u prikupio 23,3 mil. eura, konačna cijena dionic...
- 07.11.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili pad, Končar najlikvidniji
- 06.11.2025 Od nedjelje u ponoć započinje 14. po redu upis trezoraca za ...
- 06.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi četvrti dan u crvenom, promet umanjen
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 10.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 10.11.2025. - OTP Invest
- 03.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 03.11.2025. - OTP Invest
- 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
- 21.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 20.10.2025. - OTP Invest
- 20.10.2025 Investicijski kompas: Izazovi i otpornost globalnog tržišta u rujnu 2025.
- 11.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Dominacija mirovinskih fondova s negativnim rezultatom
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 10.11.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s negativnim tjednim rezultatom
- 04.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 03.11.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 11.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi posustali uz nešto veći promet
- 11.11.2025 ZSE INTRADAY: Uz mršav promet, Crobexi blago pali
- 11.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze prate rast Wall Streeta
- 11.11.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se mirno trgovanje, stagnacija Crobexa
- 11.11.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze pale, dolar blago oslabio
- 07.11.2025 Poslovni rezultati OTP grupe za prvih devet mjeseci 2025.
- 07.11.2025 MOL s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 DHL s manjim prihodom u trećem tromjesečju
- 05.11.2025 Stabilizacija prihoda BMW-a u trećem tromjesečju
- 04.11.2025 Saudijski naftni div s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 11.11.2025 Bocvana želi većinski udio u konzorciju za dijamante
- 11.11.2025 Bugarske zalihe goriva dostaju za otprilike mjesec dana
- 11.11.2025 Iranski izvoz nafte na najvišoj razini od 2018.
- 11.11.2025 Vodeća njemačka zračna luka snizila procjenu prometa u 2025.
- 11.11.2025 Cijene riže u Japanu ponovo poskočile, trgovci ignoriraju vladine poruke
EKONOMIJAObjavljeno: 27.12.2012
Trnovit put EU prema istinskoj gospodarskoj uniji
| Podijeli sadržaj: | ||||
Put eurozone prema pravoj gospodarskoj uniji bit će prepun političkih i institucionalnih izazova na unutarnjem i vanjskom panu, no taj je put jedini zbor za EU.
Već tri godine kriza eura prijeti ne samo raspadom eurozone, već i cijele Europske unije. Iako se pritisak financijskih tržišta trenutačno malo ublažio, dugotrajno rješenje i dalje je egzistencijalni prioritet Europske unije.U današnjem svijetu iznimno konkurentnih gospodarstava, razmjerno malene te sve starije i sve zaduženije europske zemlje koje nemaju energetskih resursa i nedovoljno ulažu u istraživanje i razvoj, visoki životni standard i velikodušna socijalna davanja su ugrožena.
Pojedinačno se ne mogu natjecati s tržištima u usponu, pa im stoga treba snažna Europska unija koja će se suočiti s globalizacijskim izazovima. No sama arhitektura eurozone, u kojoj je monetarna politika centralizirana, ali su proračunska i gospodarska politika prepuštene vladama zasebnih zemalja, dugoročno nije održiva. Premda su europski čelnici postigli određeni napredak kada je riječ o institucijskim reformama, mjere koje su dosad poduzete neće dovesti do konvergencije gospodarske i proračunske reforme niti do istinske gospodarske unije. Posljedica toga bit će nastavak nepovjerenja financijskih tržišta. S obzirom da je izmjena temeljnih sporazuma politički neisplativa, uspostava "Europe u dvije brzine", u kojoj temeljna skupina zemalja zagovara jaču i bržu integraciju od ostalih za Europsku uniju najbolji je izbor želi li postići onaj stupanj suradnje zahvaljujući kojemu će se uspjeti izvući iz krize čitava. A to se može postići na dva načina.Prvi bi izbor bio krenuti prema dvobrzinskoj Europi bez utvrđivanja daljnjih zakonskih obveza. Zemlje članice eurozone, zajedno s ostalima koje joj se žele priključiti u budućnosti (takozvana eurozona plus) mogle bi jednostavno odlučiti upotrijebiti pravna sredstva koja su im već na raspolaganju za jačanje suradnje. U idealnom slučaju ta bi se suradnja odvijala unutar institucijskog okvira Europske unije.
Dođe li do sudjelovanja svih članica eurozone, za potporu njihovom djelovanju mogao bi se koristiti 136. članak Ugovora o djelovanju Europske unije. Ta odredba ustanovljuje da će "Vijeće Europe usvajati mjere svojstvene zemljama članicama" te da će "zemlje članice sudjelovati u glasovanju", dakle opseg joj je vrlo širok. Nadalje, 138. člankom omogućio bi se zajednički nastup eurozone pred Međunarodnim monetarnim fondom i Svjetskom bankom.Ova bi skupina zemalja tada suradnju mogla proširiti i na druga tri područja: Minimalno usklađivanje poreznih zakona (kao što su jedinstveni temelj za procjenu poreza na poslovanje) te socijalne politike (na primjer, daljnja liberalizacija tržišta rada pojedinih država s ciljem poticanja mobilnosti radne snage);Zajednička imigracijska politika povezana s potrebama tržišta rada; Bolja suradnja pravosuđa, također s ciljem poticanja mobilnosti, po pitanju građanskog prava, primjerice prekograničnih implikacija, osobito onih koji se tiču obiteljskog prava. Ova bi skupina mogla poduzeti i neke mjere izvan okvira EU.
Naime, ako sve zemlje ne budu sudjelovale, takav oblik suradnje bit će od ključne važnosti, s obzirom da u tom slučaju 136. i 138. članak neće biti važeći. Navedeno bi stoga podrazumijevalo mjere jačanja Europskog mehanizma za stabilnost i Pakta euro plus (osmišljenog radi jačeg usklađivanja gospodarske politike država članica), odnosno suradnje institucija prema Bretton Woodsu te dobrovoljne prilagodbe određenih područja pravnog okvira pojedinih država.Zemlje koje bi se odlučile na sudjelovanje morale bi odlučiti žele li se posvetiti skupini zajedničkih mjera ili zadržati pravo da odlučuju za svaki pojedinačni slučaj. Suradnja po pitanjima vezanima uz gospodarsku i monetarnu uniju (disciplina i solidarnost) trebala bi biti obvezna. Uključenosti većine ili svih trenutačnih članica eurozone pridonijelo bi koherentnosti te skupine, pa bi bilo lakše i osigurati potporu javnosti na drugim područjima.No morala bi se osigurati i legitimnost procesa odlučivanja. U Vijeću Europe, kao i uvijek kada je riječ o "pojačanoj suradnji", samo zemlje koje sudjeluju imaju pravo glasa. Za razliku od toga u Europskom parlamentu svih 27 članica sudjeluje u procesu donošenja odluka, čak i kada se te odluke odnose samo na 23 zemlje euro zone plus (17 trenutačnih članica i njih još osam koje su potpisale pakt), što je metoda koja bi mogla predstavljati određeni politički problem.
U cijeli proces trebalo bi uključiti i nacionalne parlamente jer bi se time pridonijelo legitimnosti odluka. Druga mogućnost je novi međunarodni sporazum koji bi bio dodatak postojećim ugovorima Europske unije, a koji bi obvezao potpisnice i omogućio im uspostavu istinske gospodarske unije te definirao tijela i pravila koja bi upravljala njihovom međusobnom suradnjom.No proces pregovora, ratifikacije i usvajanja takvog sporazuma je dugotrajan. Međutim već i jasna i precizna najava odluke o njegovoj izradu, uz smionu politiku Europske središnje banke (ECB) u skladu s nedavno najavljenim programom otkupa obveznica, bila bi dovoljna da uvjeri kako financijska tržišta, tako i stanovnike EU da je trajno rješenje nadohvat ruke. Put euro zone prema istinskoj gospodarskoj uniji bit će prepun političkih i institucionalnih izazova, od određivanja razmjera suradnje preko zaštite prava i interesa pojedinih država do očuvanja jedinstva kako unutarnjeg tržišta, tako i vanjskih odnosa. No taj je put jedini zbor za Europsku uniju.
Već tri godine kriza eura prijeti ne samo raspadom eurozone, već i cijele Europske unije. Iako se pritisak financijskih tržišta trenutačno malo ublažio, dugotrajno rješenje i dalje je egzistencijalni prioritet Europske unije.U današnjem svijetu iznimno konkurentnih gospodarstava, razmjerno malene te sve starije i sve zaduženije europske zemlje koje nemaju energetskih resursa i nedovoljno ulažu u istraživanje i razvoj, visoki životni standard i velikodušna socijalna davanja su ugrožena.
Pojedinačno se ne mogu natjecati s tržištima u usponu, pa im stoga treba snažna Europska unija koja će se suočiti s globalizacijskim izazovima. No sama arhitektura eurozone, u kojoj je monetarna politika centralizirana, ali su proračunska i gospodarska politika prepuštene vladama zasebnih zemalja, dugoročno nije održiva. Premda su europski čelnici postigli određeni napredak kada je riječ o institucijskim reformama, mjere koje su dosad poduzete neće dovesti do konvergencije gospodarske i proračunske reforme niti do istinske gospodarske unije. Posljedica toga bit će nastavak nepovjerenja financijskih tržišta. S obzirom da je izmjena temeljnih sporazuma politički neisplativa, uspostava "Europe u dvije brzine", u kojoj temeljna skupina zemalja zagovara jaču i bržu integraciju od ostalih za Europsku uniju najbolji je izbor želi li postići onaj stupanj suradnje zahvaljujući kojemu će se uspjeti izvući iz krize čitava. A to se može postići na dva načina.Prvi bi izbor bio krenuti prema dvobrzinskoj Europi bez utvrđivanja daljnjih zakonskih obveza. Zemlje članice eurozone, zajedno s ostalima koje joj se žele priključiti u budućnosti (takozvana eurozona plus) mogle bi jednostavno odlučiti upotrijebiti pravna sredstva koja su im već na raspolaganju za jačanje suradnje. U idealnom slučaju ta bi se suradnja odvijala unutar institucijskog okvira Europske unije.
Dođe li do sudjelovanja svih članica eurozone, za potporu njihovom djelovanju mogao bi se koristiti 136. članak Ugovora o djelovanju Europske unije. Ta odredba ustanovljuje da će "Vijeće Europe usvajati mjere svojstvene zemljama članicama" te da će "zemlje članice sudjelovati u glasovanju", dakle opseg joj je vrlo širok. Nadalje, 138. člankom omogućio bi se zajednički nastup eurozone pred Međunarodnim monetarnim fondom i Svjetskom bankom.Ova bi skupina zemalja tada suradnju mogla proširiti i na druga tri područja: Minimalno usklađivanje poreznih zakona (kao što su jedinstveni temelj za procjenu poreza na poslovanje) te socijalne politike (na primjer, daljnja liberalizacija tržišta rada pojedinih država s ciljem poticanja mobilnosti radne snage);Zajednička imigracijska politika povezana s potrebama tržišta rada; Bolja suradnja pravosuđa, također s ciljem poticanja mobilnosti, po pitanju građanskog prava, primjerice prekograničnih implikacija, osobito onih koji se tiču obiteljskog prava. Ova bi skupina mogla poduzeti i neke mjere izvan okvira EU.
Naime, ako sve zemlje ne budu sudjelovale, takav oblik suradnje bit će od ključne važnosti, s obzirom da u tom slučaju 136. i 138. članak neće biti važeći. Navedeno bi stoga podrazumijevalo mjere jačanja Europskog mehanizma za stabilnost i Pakta euro plus (osmišljenog radi jačeg usklađivanja gospodarske politike država članica), odnosno suradnje institucija prema Bretton Woodsu te dobrovoljne prilagodbe određenih područja pravnog okvira pojedinih država.Zemlje koje bi se odlučile na sudjelovanje morale bi odlučiti žele li se posvetiti skupini zajedničkih mjera ili zadržati pravo da odlučuju za svaki pojedinačni slučaj. Suradnja po pitanjima vezanima uz gospodarsku i monetarnu uniju (disciplina i solidarnost) trebala bi biti obvezna. Uključenosti većine ili svih trenutačnih članica eurozone pridonijelo bi koherentnosti te skupine, pa bi bilo lakše i osigurati potporu javnosti na drugim područjima.No morala bi se osigurati i legitimnost procesa odlučivanja. U Vijeću Europe, kao i uvijek kada je riječ o "pojačanoj suradnji", samo zemlje koje sudjeluju imaju pravo glasa. Za razliku od toga u Europskom parlamentu svih 27 članica sudjeluje u procesu donošenja odluka, čak i kada se te odluke odnose samo na 23 zemlje euro zone plus (17 trenutačnih članica i njih još osam koje su potpisale pakt), što je metoda koja bi mogla predstavljati određeni politički problem.
U cijeli proces trebalo bi uključiti i nacionalne parlamente jer bi se time pridonijelo legitimnosti odluka. Druga mogućnost je novi međunarodni sporazum koji bi bio dodatak postojećim ugovorima Europske unije, a koji bi obvezao potpisnice i omogućio im uspostavu istinske gospodarske unije te definirao tijela i pravila koja bi upravljala njihovom međusobnom suradnjom.No proces pregovora, ratifikacije i usvajanja takvog sporazuma je dugotrajan. Međutim već i jasna i precizna najava odluke o njegovoj izradu, uz smionu politiku Europske središnje banke (ECB) u skladu s nedavno najavljenim programom otkupa obveznica, bila bi dovoljna da uvjeri kako financijska tržišta, tako i stanovnike EU da je trajno rješenje nadohvat ruke. Put euro zone prema istinskoj gospodarskoj uniji bit će prepun političkih i institucionalnih izazova, od određivanja razmjera suradnje preko zaštite prava i interesa pojedinih država do očuvanja jedinstva kako unutarnjeg tržišta, tako i vanjskih odnosa. No taj je put jedini zbor za Europsku uniju.
Izvor: poslovni.hr
| Podijeli sadržaj: | ||||
- 07.11.2025 Možemo podržati rast minimalne plaće, ali i država se mora o...
- 07.11.2025 Tokić u IPO-u prikupio 23,3 mil. eura, konačna cijena dionic...
- 07.11.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili pad, Končar najlikvidniji
- 06.11.2025 Od nedjelje u ponoć započinje 14. po redu upis trezoraca za ...
- 06.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi četvrti dan u crvenom, promet umanjen
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 10.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 10.11.2025. - OTP Invest
- 03.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 03.11.2025. - OTP Invest
- 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
- 21.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 20.10.2025. - OTP Invest
- 20.10.2025 Investicijski kompas: Izazovi i otpornost globalnog tržišta u rujnu 2025.
- 11.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Dominacija mirovinskih fondova s negativnim rezultatom
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 10.11.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s negativnim tjednim rezultatom
- 04.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 03.11.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 11.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi posustali uz nešto veći promet
- 11.11.2025 ZSE INTRADAY: Uz mršav promet, Crobexi blago pali
- 11.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze prate rast Wall Streeta
- 11.11.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se mirno trgovanje, stagnacija Crobexa
- 11.11.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze pale, dolar blago oslabio
- 07.11.2025 Poslovni rezultati OTP grupe za prvih devet mjeseci 2025.
- 07.11.2025 MOL s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 DHL s manjim prihodom u trećem tromjesečju
- 05.11.2025 Stabilizacija prihoda BMW-a u trećem tromjesečju
- 04.11.2025 Saudijski naftni div s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 11.11.2025 Bocvana želi većinski udio u konzorciju za dijamante
- 11.11.2025 Bugarske zalihe goriva dostaju za otprilike mjesec dana
- 11.11.2025 Iranski izvoz nafte na najvišoj razini od 2018.
- 11.11.2025 Vodeća njemačka zračna luka snizila procjenu prometa u 2025.
- 11.11.2025 Cijene riže u Japanu ponovo poskočile, trgovci ignoriraju vladine poruke
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q3 - 2025)
(koji na 30.09.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
| Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
| Capital Breeder | +37,22% | 3 | |||||
| Global Kapital | +35,58% | 4 | |||||
| Erste SEE Equity - klasa B | A | +33,74% | 3 |
| Fondovi | Trajanje akcije | Info |
| OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Temeljem odluke o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve ex-Icam fondove, sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi ex-Icam fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
| Erste Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u Erste Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
||
| Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
| CROBEX* | 11.11. 16:00 | 3767,34 | -7,37 |
-0,20 |
|
| CROBEX10* | 11.11. 16:00 | 2403,20 | -5,08 |
-0,21 |
|
| CROBEX10tr* | 11.11. 16:00 | 2764,26 | -5,85 |
-0,21 |
|
| ADRIAprime* | 11.11. 16:00 | 2943,78 | 0,75 |
0,03 |
|
| CROBISTR* | 11.11. 16:31 | 185,6072 | 0,01 |
0,01 |
|
| CROBIS* | 11.11. 16:31 | 99,1948 | 0,00 |
0,00 |
| Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
| ADRS2 | 75,00 € |
-2,34% |
395.958,20 € |
| KOEI | 658,00 € |
0,00% |
244.810,00 € |
| RIVP | 6,52 € |
1,88% |
208.148,36 € |
| HT | 41,20 € |
-1,44% |
178.729,40 € |
| ERNT | 195,50 € |
0,51% |
97.105,00 € |
| ADPL | 20,00 € |
0,76% |
89.828,00 € |
| PODR | 162,00 € |
1,25% |
83.933,50 € |
| KODT | 3.400,00 € |
-0,58% |
75.020,00 € |
| ZABA | 24,00 € |
-0,41% |
70.820,90 € |
| KODT2 | 3.280,00 € |
-2,38% |
59.420,00 € |
| Redovni dionički promet: | 1.713.587,04 € |
| Redovni obveznički promet: | 0 € |
| Sveukupni promet: | 2.042.587,04 € |








