- 03.08.2025 TJEDNI PREGLED: Svjetske burze oštro pale, Trump uveo visoke...
- 03.08.2025 TJEDNI PREGLED: Nakon velikih oscilacija, dolar ojačao prema...
- 03.08.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi pali prošloga tjedna za otprilike pola p...
- 04.08.2025 Cijene nafte pale prema 68 dolara, OPEC+ pojačava opskrbu
- 04.08.2025 Više od 10 tisuća europskih hotela tuži Booking.com
- 01.08.2025 Fina pokreće postupak preuzimanja Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 02.01.2025 Indeksni fond ili samostalno ulaganje u dionice
- 28.07.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 28.07.2025. - OTP Invest
- 22.07.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 21.07.2025. - OTP Invest
- 21.07.2025 Komentar tržišta - InterCapital Asset Management - lipanj 2025.
- 16.07.2025 Komentar tržišta - Eurizon Asset Management Croatia - lipanj 2025.
- 15.07.2025 Komentar tržišta - ZB Invest - lipanj 2025.
- 22.07.2025 MIROVINCI TJEDNO: U prošlom tjednu svi mirovinski fondovi porasli
- 21.07.2025 TJEDNI PREGLED: Fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom u većini
- 21.07.2025 Komentar tržišta - InterCapital Asset Management - lipanj 2025.
- 15.07.2025 MIROVINCI TJEDNO: U većini mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 14.07.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 08.08.2025 ZSE INTRADAY: Vrlo skromno trgovanje na kraju tjedna
- 08.08.2025 EU tržišta OTVARANJE: Europske burze na putu najvećeg dobitka u zadnjih 12 tjedana
- 08.08.2025 ZSE OTVARANJE: Crobexi na putu neznatnih tjednih promjena
- 08.08.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Japanska burza ruši rekorde, tečaj dolara slabi
- 08.08.2025 WALL STREET: Indeksi pali pod utjecajem pada cijene dionice Intela
- 08.08.2025 Američka kompanija kupuje imovinu švedskog proizvođača baterija
- 08.08.2025 MOL s manjim prihodom u drugom tromjesečju
- 06.08.2025 Saudijski naftni div s osjetno manjim prihodom u drugom tromjesečju
- 06.08.2025 Agrolaguna započela investicijski ciklus vrijedan 10 milijuna eura
- 04.08.2025 Indijska kompanija kupuje talijanskog proizvođača kamiona
- 08.08.2025 Ugostitelji preopterećeni propisima
- 08.08.2025 Cijene hrane u srpnju na najvišoj razini u dvije godine
- 08.08.2025 U srpnju blagi pad dolazaka i noćenja turista, u sedam mjeseci plus
- 08.08.2025 U prvoj polovini godine RH povećala izvoz za 6,3, a uvoz za dva posto
- 07.08.2025 Rusko gospodarstvo usporava
EKONOMIJAObjavljeno: 27.12.2012
Trnovit put EU prema istinskoj gospodarskoj uniji
Podijeli sadržaj: | ||||
Put eurozone prema pravoj gospodarskoj uniji bit će prepun političkih i institucionalnih izazova na unutarnjem i vanjskom panu, no taj je put jedini zbor za EU.
Već tri godine kriza eura prijeti ne samo raspadom eurozone, već i cijele Europske unije. Iako se pritisak financijskih tržišta trenutačno malo ublažio, dugotrajno rješenje i dalje je egzistencijalni prioritet Europske unije.U današnjem svijetu iznimno konkurentnih gospodarstava, razmjerno malene te sve starije i sve zaduženije europske zemlje koje nemaju energetskih resursa i nedovoljno ulažu u istraživanje i razvoj, visoki životni standard i velikodušna socijalna davanja su ugrožena.
Pojedinačno se ne mogu natjecati s tržištima u usponu, pa im stoga treba snažna Europska unija koja će se suočiti s globalizacijskim izazovima. No sama arhitektura eurozone, u kojoj je monetarna politika centralizirana, ali su proračunska i gospodarska politika prepuštene vladama zasebnih zemalja, dugoročno nije održiva. Premda su europski čelnici postigli određeni napredak kada je riječ o institucijskim reformama, mjere koje su dosad poduzete neće dovesti do konvergencije gospodarske i proračunske reforme niti do istinske gospodarske unije. Posljedica toga bit će nastavak nepovjerenja financijskih tržišta. S obzirom da je izmjena temeljnih sporazuma politički neisplativa, uspostava "Europe u dvije brzine", u kojoj temeljna skupina zemalja zagovara jaču i bržu integraciju od ostalih za Europsku uniju najbolji je izbor želi li postići onaj stupanj suradnje zahvaljujući kojemu će se uspjeti izvući iz krize čitava. A to se može postići na dva načina.Prvi bi izbor bio krenuti prema dvobrzinskoj Europi bez utvrđivanja daljnjih zakonskih obveza. Zemlje članice eurozone, zajedno s ostalima koje joj se žele priključiti u budućnosti (takozvana eurozona plus) mogle bi jednostavno odlučiti upotrijebiti pravna sredstva koja su im već na raspolaganju za jačanje suradnje. U idealnom slučaju ta bi se suradnja odvijala unutar institucijskog okvira Europske unije.
Dođe li do sudjelovanja svih članica eurozone, za potporu njihovom djelovanju mogao bi se koristiti 136. članak Ugovora o djelovanju Europske unije. Ta odredba ustanovljuje da će "Vijeće Europe usvajati mjere svojstvene zemljama članicama" te da će "zemlje članice sudjelovati u glasovanju", dakle opseg joj je vrlo širok. Nadalje, 138. člankom omogućio bi se zajednički nastup eurozone pred Međunarodnim monetarnim fondom i Svjetskom bankom.Ova bi skupina zemalja tada suradnju mogla proširiti i na druga tri područja: Minimalno usklađivanje poreznih zakona (kao što su jedinstveni temelj za procjenu poreza na poslovanje) te socijalne politike (na primjer, daljnja liberalizacija tržišta rada pojedinih država s ciljem poticanja mobilnosti radne snage);Zajednička imigracijska politika povezana s potrebama tržišta rada; Bolja suradnja pravosuđa, također s ciljem poticanja mobilnosti, po pitanju građanskog prava, primjerice prekograničnih implikacija, osobito onih koji se tiču obiteljskog prava. Ova bi skupina mogla poduzeti i neke mjere izvan okvira EU.
Naime, ako sve zemlje ne budu sudjelovale, takav oblik suradnje bit će od ključne važnosti, s obzirom da u tom slučaju 136. i 138. članak neće biti važeći. Navedeno bi stoga podrazumijevalo mjere jačanja Europskog mehanizma za stabilnost i Pakta euro plus (osmišljenog radi jačeg usklađivanja gospodarske politike država članica), odnosno suradnje institucija prema Bretton Woodsu te dobrovoljne prilagodbe određenih područja pravnog okvira pojedinih država.Zemlje koje bi se odlučile na sudjelovanje morale bi odlučiti žele li se posvetiti skupini zajedničkih mjera ili zadržati pravo da odlučuju za svaki pojedinačni slučaj. Suradnja po pitanjima vezanima uz gospodarsku i monetarnu uniju (disciplina i solidarnost) trebala bi biti obvezna. Uključenosti većine ili svih trenutačnih članica eurozone pridonijelo bi koherentnosti te skupine, pa bi bilo lakše i osigurati potporu javnosti na drugim područjima.No morala bi se osigurati i legitimnost procesa odlučivanja. U Vijeću Europe, kao i uvijek kada je riječ o "pojačanoj suradnji", samo zemlje koje sudjeluju imaju pravo glasa. Za razliku od toga u Europskom parlamentu svih 27 članica sudjeluje u procesu donošenja odluka, čak i kada se te odluke odnose samo na 23 zemlje euro zone plus (17 trenutačnih članica i njih još osam koje su potpisale pakt), što je metoda koja bi mogla predstavljati određeni politički problem.
U cijeli proces trebalo bi uključiti i nacionalne parlamente jer bi se time pridonijelo legitimnosti odluka. Druga mogućnost je novi međunarodni sporazum koji bi bio dodatak postojećim ugovorima Europske unije, a koji bi obvezao potpisnice i omogućio im uspostavu istinske gospodarske unije te definirao tijela i pravila koja bi upravljala njihovom međusobnom suradnjom.No proces pregovora, ratifikacije i usvajanja takvog sporazuma je dugotrajan. Međutim već i jasna i precizna najava odluke o njegovoj izradu, uz smionu politiku Europske središnje banke (ECB) u skladu s nedavno najavljenim programom otkupa obveznica, bila bi dovoljna da uvjeri kako financijska tržišta, tako i stanovnike EU da je trajno rješenje nadohvat ruke. Put euro zone prema istinskoj gospodarskoj uniji bit će prepun političkih i institucionalnih izazova, od određivanja razmjera suradnje preko zaštite prava i interesa pojedinih država do očuvanja jedinstva kako unutarnjeg tržišta, tako i vanjskih odnosa. No taj je put jedini zbor za Europsku uniju.
Već tri godine kriza eura prijeti ne samo raspadom eurozone, već i cijele Europske unije. Iako se pritisak financijskih tržišta trenutačno malo ublažio, dugotrajno rješenje i dalje je egzistencijalni prioritet Europske unije.U današnjem svijetu iznimno konkurentnih gospodarstava, razmjerno malene te sve starije i sve zaduženije europske zemlje koje nemaju energetskih resursa i nedovoljno ulažu u istraživanje i razvoj, visoki životni standard i velikodušna socijalna davanja su ugrožena.
Pojedinačno se ne mogu natjecati s tržištima u usponu, pa im stoga treba snažna Europska unija koja će se suočiti s globalizacijskim izazovima. No sama arhitektura eurozone, u kojoj je monetarna politika centralizirana, ali su proračunska i gospodarska politika prepuštene vladama zasebnih zemalja, dugoročno nije održiva. Premda su europski čelnici postigli određeni napredak kada je riječ o institucijskim reformama, mjere koje su dosad poduzete neće dovesti do konvergencije gospodarske i proračunske reforme niti do istinske gospodarske unije. Posljedica toga bit će nastavak nepovjerenja financijskih tržišta. S obzirom da je izmjena temeljnih sporazuma politički neisplativa, uspostava "Europe u dvije brzine", u kojoj temeljna skupina zemalja zagovara jaču i bržu integraciju od ostalih za Europsku uniju najbolji je izbor želi li postići onaj stupanj suradnje zahvaljujući kojemu će se uspjeti izvući iz krize čitava. A to se može postići na dva načina.Prvi bi izbor bio krenuti prema dvobrzinskoj Europi bez utvrđivanja daljnjih zakonskih obveza. Zemlje članice eurozone, zajedno s ostalima koje joj se žele priključiti u budućnosti (takozvana eurozona plus) mogle bi jednostavno odlučiti upotrijebiti pravna sredstva koja su im već na raspolaganju za jačanje suradnje. U idealnom slučaju ta bi se suradnja odvijala unutar institucijskog okvira Europske unije.
Dođe li do sudjelovanja svih članica eurozone, za potporu njihovom djelovanju mogao bi se koristiti 136. članak Ugovora o djelovanju Europske unije. Ta odredba ustanovljuje da će "Vijeće Europe usvajati mjere svojstvene zemljama članicama" te da će "zemlje članice sudjelovati u glasovanju", dakle opseg joj je vrlo širok. Nadalje, 138. člankom omogućio bi se zajednički nastup eurozone pred Međunarodnim monetarnim fondom i Svjetskom bankom.Ova bi skupina zemalja tada suradnju mogla proširiti i na druga tri područja: Minimalno usklađivanje poreznih zakona (kao što su jedinstveni temelj za procjenu poreza na poslovanje) te socijalne politike (na primjer, daljnja liberalizacija tržišta rada pojedinih država s ciljem poticanja mobilnosti radne snage);Zajednička imigracijska politika povezana s potrebama tržišta rada; Bolja suradnja pravosuđa, također s ciljem poticanja mobilnosti, po pitanju građanskog prava, primjerice prekograničnih implikacija, osobito onih koji se tiču obiteljskog prava. Ova bi skupina mogla poduzeti i neke mjere izvan okvira EU.
Naime, ako sve zemlje ne budu sudjelovale, takav oblik suradnje bit će od ključne važnosti, s obzirom da u tom slučaju 136. i 138. članak neće biti važeći. Navedeno bi stoga podrazumijevalo mjere jačanja Europskog mehanizma za stabilnost i Pakta euro plus (osmišljenog radi jačeg usklađivanja gospodarske politike država članica), odnosno suradnje institucija prema Bretton Woodsu te dobrovoljne prilagodbe određenih područja pravnog okvira pojedinih država.Zemlje koje bi se odlučile na sudjelovanje morale bi odlučiti žele li se posvetiti skupini zajedničkih mjera ili zadržati pravo da odlučuju za svaki pojedinačni slučaj. Suradnja po pitanjima vezanima uz gospodarsku i monetarnu uniju (disciplina i solidarnost) trebala bi biti obvezna. Uključenosti većine ili svih trenutačnih članica eurozone pridonijelo bi koherentnosti te skupine, pa bi bilo lakše i osigurati potporu javnosti na drugim područjima.No morala bi se osigurati i legitimnost procesa odlučivanja. U Vijeću Europe, kao i uvijek kada je riječ o "pojačanoj suradnji", samo zemlje koje sudjeluju imaju pravo glasa. Za razliku od toga u Europskom parlamentu svih 27 članica sudjeluje u procesu donošenja odluka, čak i kada se te odluke odnose samo na 23 zemlje euro zone plus (17 trenutačnih članica i njih još osam koje su potpisale pakt), što je metoda koja bi mogla predstavljati određeni politički problem.
U cijeli proces trebalo bi uključiti i nacionalne parlamente jer bi se time pridonijelo legitimnosti odluka. Druga mogućnost je novi međunarodni sporazum koji bi bio dodatak postojećim ugovorima Europske unije, a koji bi obvezao potpisnice i omogućio im uspostavu istinske gospodarske unije te definirao tijela i pravila koja bi upravljala njihovom međusobnom suradnjom.No proces pregovora, ratifikacije i usvajanja takvog sporazuma je dugotrajan. Međutim već i jasna i precizna najava odluke o njegovoj izradu, uz smionu politiku Europske središnje banke (ECB) u skladu s nedavno najavljenim programom otkupa obveznica, bila bi dovoljna da uvjeri kako financijska tržišta, tako i stanovnike EU da je trajno rješenje nadohvat ruke. Put euro zone prema istinskoj gospodarskoj uniji bit će prepun političkih i institucionalnih izazova, od određivanja razmjera suradnje preko zaštite prava i interesa pojedinih država do očuvanja jedinstva kako unutarnjeg tržišta, tako i vanjskih odnosa. No taj je put jedini zbor za Europsku uniju.
Izvor: poslovni.hr
Podijeli sadržaj: | ||||
- 03.08.2025 TJEDNI PREGLED: Svjetske burze oštro pale, Trump uveo visoke...
- 03.08.2025 TJEDNI PREGLED: Nakon velikih oscilacija, dolar ojačao prema...
- 03.08.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi pali prošloga tjedna za otprilike pola p...
- 04.08.2025 Cijene nafte pale prema 68 dolara, OPEC+ pojačava opskrbu
- 04.08.2025 Više od 10 tisuća europskih hotela tuži Booking.com
- 01.08.2025 Fina pokreće postupak preuzimanja Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 02.01.2025 Indeksni fond ili samostalno ulaganje u dionice
- 28.07.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 28.07.2025. - OTP Invest
- 22.07.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 21.07.2025. - OTP Invest
- 21.07.2025 Komentar tržišta - InterCapital Asset Management - lipanj 2025.
- 16.07.2025 Komentar tržišta - Eurizon Asset Management Croatia - lipanj 2025.
- 15.07.2025 Komentar tržišta - ZB Invest - lipanj 2025.
- 22.07.2025 MIROVINCI TJEDNO: U prošlom tjednu svi mirovinski fondovi porasli
- 21.07.2025 TJEDNI PREGLED: Fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom u većini
- 21.07.2025 Komentar tržišta - InterCapital Asset Management - lipanj 2025.
- 15.07.2025 MIROVINCI TJEDNO: U većini mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 14.07.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 08.08.2025 ZSE INTRADAY: Vrlo skromno trgovanje na kraju tjedna
- 08.08.2025 EU tržišta OTVARANJE: Europske burze na putu najvećeg dobitka u zadnjih 12 tjedana
- 08.08.2025 ZSE OTVARANJE: Crobexi na putu neznatnih tjednih promjena
- 08.08.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Japanska burza ruši rekorde, tečaj dolara slabi
- 08.08.2025 WALL STREET: Indeksi pali pod utjecajem pada cijene dionice Intela
- 08.08.2025 Američka kompanija kupuje imovinu švedskog proizvođača baterija
- 08.08.2025 MOL s manjim prihodom u drugom tromjesečju
- 06.08.2025 Saudijski naftni div s osjetno manjim prihodom u drugom tromjesečju
- 06.08.2025 Agrolaguna započela investicijski ciklus vrijedan 10 milijuna eura
- 04.08.2025 Indijska kompanija kupuje talijanskog proizvođača kamiona
- 08.08.2025 Ugostitelji preopterećeni propisima
- 08.08.2025 Cijene hrane u srpnju na najvišoj razini u dvije godine
- 08.08.2025 U srpnju blagi pad dolazaka i noćenja turista, u sedam mjeseci plus
- 08.08.2025 U prvoj polovini godine RH povećala izvoz za 6,3, a uvoz za dva posto
- 07.08.2025 Rusko gospodarstvo usporava
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q2 - 2025)
(koji na 30.06.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
Capital Breeder | +25,00% | 3 | |||||
Global Kapital | +23,59% | 4 | |||||
InterCapital SEE Equity - klasa B | A | +22,32% | 3 |
Fondovi | Trajanje akcije | Info |
OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 30.09. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 30.09.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 30.09. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 30.09.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon fondovi - ulazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda. Navedeno vrijedi do opoziva.
Eurizon HR Flexible 30 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR Conservative 10 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR International Multi Asset fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Prilikom otkupa udjela izlazna naknada se umanjuje te za sva ulaganja do 12 mjeseci iznosi 1,00 posto umjesto prospektom propisanih 2,00 posto. Za ulaganja duža od 12 mjeseci izlazna naknada se ne naplaćuje, iznosi 0,00 posto. Navedeno vrijedi za ulagače koji pri kupnji udjela dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 19.07.2023. do opoziva.
Eurizon HR Equity fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Društvo InterCapital Asset Management donijelo je odluku o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve fondove kojima upravlja ICAM. Sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi InterCapital fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
InterCapital Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u InterCapital Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
ZBI fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
Prospekt i pravila ZB Invest Funds krovnog UCITS fonda ZB CEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB conservative 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Asia Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB euroaktiv Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2025 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2030 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2040 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2055 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Portfolio 70 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB global 50 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB trend Podaci o fondu Ključne informacije - KIID |
Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
CROBEX* | 08.08. 15:54 | 3732,92 | -4,33 |
-0,12 |
|
CROBEX10* | 08.08. 15:54 | 2321,69 | -3,09 |
-0,13 |
|
CROBEX10tr* | 08.08. 15:54 | 2672,34 | -3,50 |
-0,13 |
|
ADRIAprime* | 08.08. 15:48 | 2904 | -16,72 |
-0,57 |
|
CROBISTR* | 07.08. 16:31 | 184,5863 | 0,04 |
0,02 |
|
CROBIS* | 07.08. 16:31 | 99,283 | 0,00 |
0,00 |
Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
KOEI | 566,00 € |
0,00% |
477.318,00 € |
KODT2 | 3.500,00 € |
-1,69% |
81.180,00 € |
ZITO | 20,40 € |
0,49% |
63.723,90 € |
HT | 41,10 € |
0,24% |
59.404,40 € |
ADPL | 14,55 € |
-0,34% |
34.460,45 € |
RIVP | 6,26 € |
-0,63% |
33.406,62 € |
KODT | 3.590,00 € |
-0,28% |
28.760,00 € |
ERNT | 177,00 € |
-0,28% |
26.930,50 € |
DDJH | 50,00 € |
14,16% |
22.634,60 € |
DLKV | 7,56 € |
0,80% |
16.158,52 € |
Redovni dionički promet: | 969.361,38 € |
Redovni obveznički promet: | 112.409,00 € |
Sveukupni promet: | 4.791.370,38 € |