- 07.11.2025 Možemo podržati rast minimalne plaće, ali i država se mora o...
- 07.11.2025 Tokić u IPO-u prikupio 23,3 mil. eura, konačna cijena dionic...
- 07.11.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili pad, Končar najlikvidniji
- 06.11.2025 Od nedjelje u ponoć započinje 14. po redu upis trezoraca za ...
- 06.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi četvrti dan u crvenom, promet umanjen
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 10.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 10.11.2025. - OTP Invest
- 03.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 03.11.2025. - OTP Invest
- 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
- 21.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 20.10.2025. - OTP Invest
- 20.10.2025 Investicijski kompas: Izazovi i otpornost globalnog tržišta u rujnu 2025.
- 11.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Dominacija mirovinskih fondova s negativnim rezultatom
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 10.11.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s negativnim tjednim rezultatom
- 04.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 03.11.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 11.11.2025 ZSE INTRADAY: Uz mršav promet, Crobexi blago pali
- 11.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze prate rast Wall Streeta
- 11.11.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se mirno trgovanje, stagnacija Crobexa
- 11.11.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze pale, dolar blago oslabio
- 11.11.2025 WALL STREET: Snažan porast na početku tjedna
- 07.11.2025 Poslovni rezultati OTP grupe za prvih devet mjeseci 2025.
- 07.11.2025 MOL s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 DHL s manjim prihodom u trećem tromjesečju
- 05.11.2025 Stabilizacija prihoda BMW-a u trećem tromjesečju
- 04.11.2025 Saudijski naftni div s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 11.11.2025 HEP i 3. maj sklopili nagodbu o tražbini od 337.504 eura
- 11.11.2025 U Hrvatskoj aktivno 72,5 posto registriranih poslovnih subjekata
- 11.11.2025 Na kraju listopada 200,2 tisuća građana s blokiranim računima
- 10.11.2025 Krajem listopada 77.825 nezaposlenih, 9,8 posto manje nego lani
- 10.11.2025 Bugarska priprema teren za preuzimanje kontrole nad Lukoilovom imovinom
EKONOMIJAObjavljeno: 08.11.2012
Treba nam više vodstva za više Europe
| Podijeli sadržaj: | ||||
Put prema napretku gospodarskog upravljanja vodi kroz političke institucije EU, a više Europe preduvjet je za jačanje Europskog parlamenta i EK te ukidanje veta u Vijeću Europe.
Rasprava o unapređenju upravljanja gospodarstvom eurozone rasvijetlila je nove dimenzije slabosti sustava. Još je pri potpisivanju ugovora u Maastrichtu 1992. bilo jasno da monetarna unija neće biti dugoročno održiva bez nečega sličnog u fiskalnoj domeni. A onda je u prvih deset godina zajedničke valute ta temeljna pogreška zanemarena. Danas eurozona, koja uz 27 financijskih politika članica ima centralnu monetarnu politiku koju vodi Europska središnja banka (ECB), izgleda poput izrugivanja gospodarskom zdravom razumu. Na početku su još važne države poput Francuske i Njemačke prestale ozbiljno shvaćati Pakt za stabilnost i rast Europske unije, koji je trebao održati fiskalnu disciplinu i sklad među zemljama članicama. Kad je uvođenjem eura porasla trgovina unutar Europe te kad se inflacija u mnogim zemljama članicama smanjila, fiskalne su obveze jednostavno počeli ignorirati. Euro je brzo postao druga po važnosti valuta na svijetu i pokazao se kao štit protiv izvanjskih financijskih turbulencija. Optimizam je rastao, a razum bježao, što je utjecalo i na preuranjeno članstvo zemalja poput Grčke te na jaz između procesa širenja EU i institucijskih integracija.
Previdi europskih čelnika
Drugim riječima, čelni ljudi Europe previdjeli su temelje za stvaranje monetarne unije na heterogenom gospodarskom području: poveći zajednički proračun za omogućavanje javnih dobara; prijenos sredstava iz bolje stojećih područja u regije koje zaostaju ili su u krizi; neki oblik zajedničkog javnog duga kojim se upravlja prema strogim pravilima; te, što je najvažnije, središnja banka koja ima sva prava i instrumente kao vjerovnik u slučaju krajnje nužde. Ispunjavanje tih uvjeta dovelo bi do punokrvne političke unije, no proces bi tekao postupno, počevši s bankovnom unijom, financijskom unijom ili središnjom bankom koja bi djelovala kao vjerovnik u slučaju krajnje nužde, a taj bi funkcionalistički pristup mogao biti politički održiviji. Neki će se ipak usprotiviti većem stupnju solidarnosti i zanemariti temeljnu činjenicu da je za to potrebna povećana međuovisnost u monetarnoj uniji te zanemariti činjenicu da je Lisabonski ugovor potvrdio europski model "socijalnog tržišta". Monetarna unija koja nema koristi od svih svojih sudionika neće dugo opstati. Nakon što je izbila dužnička kriza u eurozoni, bankroti su izbjegnuti uspostavom Europskog mehanizma za financijsku stabilnost (koji je kasnije zamijenio Europski stabilizacijski mehanizam) te praktičnijom i snažnijom ulogom Europske središnje banke, koja je djelovala u suglasnosti s Europskom komisijom i Međunarodnim monetarnim fondom. Novi "fiskalni sporazum" potvrđuje predanost zemalja članica balansu proračuna te smanjenju javnog duga za 60 posto BDP-a u sljedećih dvadeset godina u sklopu njihova ustava. No, bilo kakva procjena upravljanja gospodarstvom u Europi mora prepoznati sporu i kontradiktornu narav međuvladina odlučivanja, u kojima je pogrešna ideja nacionalnog interesa uz porast nezadovoljstva naroda Europskom unijom i izbornog pritiska dovela do isprekidana, usporena procesa prepunog kolebanja na financijskim tržištima.
Strategija za 2020. dobar početak
Kad se stvari promatraju na taj način, europska politička klasa očito nije uspjela ostvariti pravo vodstvo. Izazov je danas dvostruk: treba se nositi s financijskom krizom i stvoriti sigurniju gospodarsku budućnost putem boljeg upravljanja. Pretjerani naglasak na financijskoj strogoći bez mjera za poticanje rasta pojačao je recesijske trendove te dodatno opteretio državne proračune i omjer duga i BDP-a. To dodatno povećava troškove kreditiranja i produbljuje probleme. Za svako trajno rješenje Europljani bi trebali priznati da imaju zajednički problem koji se može riješiti jedino većom kohezijom i financijskom solidarnošću. Europska središnja banka mora postati stvarna središnja banka Europe. Europski se bankovni sustav mora pretvoriti u bankovnu uniju, u kojoj će Europska središnja banka provoditi razuman nadzor. Financijski se sporazum mora brzo provesti, a napredak u usklađivanju fiskalnih politika trebao bi se nastaviti. No, financijsku disciplinu trebaju popratiti politike koje promiču rast, bez kojeg balansiran proračun i smanjenje duga nisu mogući. Europska strategija za 2020., koja je odobrena prije dvije godine, dijelom i zbog poboljšanja gospodarskog upravljanja, dobra je početna točka i nudi temelje za "sporazum o rastu" koji su zatražile neke vlade Europske unije. Put prema napretku gospodarskog upravljanja u Europi vodi kroz političke institucije Europske unije, a "više Europe" preduvjet je za jačanje Europskog parlamenta i Europske komisije te ukidanje moći veta u Vijeću Europe.
Provizorna suverenost
Argument da bi se jačanjem zajedničkih institucija u Europi smanjila suverenost pojedinih zemalja čini se vrlo slabim jednostavno zato što je u današnjem globaliziranom gospodarstvu suverenost više provizorna nego stvarna. Usporedno s tim promjenama europski vođe moraju javno priznati da će se, ako euro propadne, Europa brzo okrenuti konkurentnoj devalvaciji, zaštiti unutar sustava Europske unije i politici osiromašenja susjeda, a svi su ti potezi bili očiti sedamdesetih i osamdesetih. Javno mnijenje Europe mora biti svjesno toga da sve veća međuovisnost znači da će stabilnost deviznog tečaja te postupno dovršenje jedinstvenog tržišta na koje euro upućuje stvarno donijeti korist svim sudionicima. Europska politička klasa mora naći hrabrosti poduzeti korake za zbližavanje Unije. Mala cijena koju će platiti pojedine države zanemariva je u usporedbi s vjerojatnim posljedicama neaktivnosti.
Rasprava o unapređenju upravljanja gospodarstvom eurozone rasvijetlila je nove dimenzije slabosti sustava. Još je pri potpisivanju ugovora u Maastrichtu 1992. bilo jasno da monetarna unija neće biti dugoročno održiva bez nečega sličnog u fiskalnoj domeni. A onda je u prvih deset godina zajedničke valute ta temeljna pogreška zanemarena. Danas eurozona, koja uz 27 financijskih politika članica ima centralnu monetarnu politiku koju vodi Europska središnja banka (ECB), izgleda poput izrugivanja gospodarskom zdravom razumu. Na početku su još važne države poput Francuske i Njemačke prestale ozbiljno shvaćati Pakt za stabilnost i rast Europske unije, koji je trebao održati fiskalnu disciplinu i sklad među zemljama članicama. Kad je uvođenjem eura porasla trgovina unutar Europe te kad se inflacija u mnogim zemljama članicama smanjila, fiskalne su obveze jednostavno počeli ignorirati. Euro je brzo postao druga po važnosti valuta na svijetu i pokazao se kao štit protiv izvanjskih financijskih turbulencija. Optimizam je rastao, a razum bježao, što je utjecalo i na preuranjeno članstvo zemalja poput Grčke te na jaz između procesa širenja EU i institucijskih integracija.
Previdi europskih čelnika
Drugim riječima, čelni ljudi Europe previdjeli su temelje za stvaranje monetarne unije na heterogenom gospodarskom području: poveći zajednički proračun za omogućavanje javnih dobara; prijenos sredstava iz bolje stojećih područja u regije koje zaostaju ili su u krizi; neki oblik zajedničkog javnog duga kojim se upravlja prema strogim pravilima; te, što je najvažnije, središnja banka koja ima sva prava i instrumente kao vjerovnik u slučaju krajnje nužde. Ispunjavanje tih uvjeta dovelo bi do punokrvne političke unije, no proces bi tekao postupno, počevši s bankovnom unijom, financijskom unijom ili središnjom bankom koja bi djelovala kao vjerovnik u slučaju krajnje nužde, a taj bi funkcionalistički pristup mogao biti politički održiviji. Neki će se ipak usprotiviti većem stupnju solidarnosti i zanemariti temeljnu činjenicu da je za to potrebna povećana međuovisnost u monetarnoj uniji te zanemariti činjenicu da je Lisabonski ugovor potvrdio europski model "socijalnog tržišta". Monetarna unija koja nema koristi od svih svojih sudionika neće dugo opstati. Nakon što je izbila dužnička kriza u eurozoni, bankroti su izbjegnuti uspostavom Europskog mehanizma za financijsku stabilnost (koji je kasnije zamijenio Europski stabilizacijski mehanizam) te praktičnijom i snažnijom ulogom Europske središnje banke, koja je djelovala u suglasnosti s Europskom komisijom i Međunarodnim monetarnim fondom. Novi "fiskalni sporazum" potvrđuje predanost zemalja članica balansu proračuna te smanjenju javnog duga za 60 posto BDP-a u sljedećih dvadeset godina u sklopu njihova ustava. No, bilo kakva procjena upravljanja gospodarstvom u Europi mora prepoznati sporu i kontradiktornu narav međuvladina odlučivanja, u kojima je pogrešna ideja nacionalnog interesa uz porast nezadovoljstva naroda Europskom unijom i izbornog pritiska dovela do isprekidana, usporena procesa prepunog kolebanja na financijskim tržištima.
Strategija za 2020. dobar početak
Kad se stvari promatraju na taj način, europska politička klasa očito nije uspjela ostvariti pravo vodstvo. Izazov je danas dvostruk: treba se nositi s financijskom krizom i stvoriti sigurniju gospodarsku budućnost putem boljeg upravljanja. Pretjerani naglasak na financijskoj strogoći bez mjera za poticanje rasta pojačao je recesijske trendove te dodatno opteretio državne proračune i omjer duga i BDP-a. To dodatno povećava troškove kreditiranja i produbljuje probleme. Za svako trajno rješenje Europljani bi trebali priznati da imaju zajednički problem koji se može riješiti jedino većom kohezijom i financijskom solidarnošću. Europska središnja banka mora postati stvarna središnja banka Europe. Europski se bankovni sustav mora pretvoriti u bankovnu uniju, u kojoj će Europska središnja banka provoditi razuman nadzor. Financijski se sporazum mora brzo provesti, a napredak u usklađivanju fiskalnih politika trebao bi se nastaviti. No, financijsku disciplinu trebaju popratiti politike koje promiču rast, bez kojeg balansiran proračun i smanjenje duga nisu mogući. Europska strategija za 2020., koja je odobrena prije dvije godine, dijelom i zbog poboljšanja gospodarskog upravljanja, dobra je početna točka i nudi temelje za "sporazum o rastu" koji su zatražile neke vlade Europske unije. Put prema napretku gospodarskog upravljanja u Europi vodi kroz političke institucije Europske unije, a "više Europe" preduvjet je za jačanje Europskog parlamenta i Europske komisije te ukidanje moći veta u Vijeću Europe.
Provizorna suverenost
Argument da bi se jačanjem zajedničkih institucija u Europi smanjila suverenost pojedinih zemalja čini se vrlo slabim jednostavno zato što je u današnjem globaliziranom gospodarstvu suverenost više provizorna nego stvarna. Usporedno s tim promjenama europski vođe moraju javno priznati da će se, ako euro propadne, Europa brzo okrenuti konkurentnoj devalvaciji, zaštiti unutar sustava Europske unije i politici osiromašenja susjeda, a svi su ti potezi bili očiti sedamdesetih i osamdesetih. Javno mnijenje Europe mora biti svjesno toga da sve veća međuovisnost znači da će stabilnost deviznog tečaja te postupno dovršenje jedinstvenog tržišta na koje euro upućuje stvarno donijeti korist svim sudionicima. Europska politička klasa mora naći hrabrosti poduzeti korake za zbližavanje Unije. Mala cijena koju će platiti pojedine države zanemariva je u usporedbi s vjerojatnim posljedicama neaktivnosti.
Izvor: poslovni.hr
Ključne riječi:
Bdp ~ Budućnost ~ Dug ~ ECB ~ Euro ~ Eurozona ~ Gospodarstvo ~ Inflacija ~ Središnja banka
Bdp ~ Budućnost ~ Dug ~ ECB ~ Euro ~ Eurozona ~ Gospodarstvo ~ Inflacija ~ Središnja banka
| Podijeli sadržaj: | ||||
- 07.11.2025 Možemo podržati rast minimalne plaće, ali i država se mora o...
- 07.11.2025 Tokić u IPO-u prikupio 23,3 mil. eura, konačna cijena dionic...
- 07.11.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili pad, Končar najlikvidniji
- 06.11.2025 Od nedjelje u ponoć započinje 14. po redu upis trezoraca za ...
- 06.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi četvrti dan u crvenom, promet umanjen
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 10.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 10.11.2025. - OTP Invest
- 03.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 03.11.2025. - OTP Invest
- 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
- 21.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 20.10.2025. - OTP Invest
- 20.10.2025 Investicijski kompas: Izazovi i otpornost globalnog tržišta u rujnu 2025.
- 11.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Dominacija mirovinskih fondova s negativnim rezultatom
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 10.11.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s negativnim tjednim rezultatom
- 04.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 03.11.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 11.11.2025 ZSE INTRADAY: Uz mršav promet, Crobexi blago pali
- 11.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze prate rast Wall Streeta
- 11.11.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se mirno trgovanje, stagnacija Crobexa
- 11.11.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze pale, dolar blago oslabio
- 11.11.2025 WALL STREET: Snažan porast na početku tjedna
- 07.11.2025 Poslovni rezultati OTP grupe za prvih devet mjeseci 2025.
- 07.11.2025 MOL s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 DHL s manjim prihodom u trećem tromjesečju
- 05.11.2025 Stabilizacija prihoda BMW-a u trećem tromjesečju
- 04.11.2025 Saudijski naftni div s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 11.11.2025 HEP i 3. maj sklopili nagodbu o tražbini od 337.504 eura
- 11.11.2025 U Hrvatskoj aktivno 72,5 posto registriranih poslovnih subjekata
- 11.11.2025 Na kraju listopada 200,2 tisuća građana s blokiranim računima
- 10.11.2025 Krajem listopada 77.825 nezaposlenih, 9,8 posto manje nego lani
- 10.11.2025 Bugarska priprema teren za preuzimanje kontrole nad Lukoilovom imovinom
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q3 - 2025)
(koji na 30.09.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
| Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
| Capital Breeder | +37,22% | 3 | |||||
| Global Kapital | +35,58% | 4 | |||||
| Erste SEE Equity - klasa B | A | +33,74% | 3 |
| Fondovi | Trajanje akcije | Info |
| OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Temeljem odluke o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve ex-Icam fondove, sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi ex-Icam fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
| Erste Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u Erste Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
||
| Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
| CROBEX* | 11.11. 11:14 | 3772,74 | -1,97 |
-0,05 |
|
| CROBEX10* | 11.11. 11:13 | 2406,54 | -1,74 |
-0,07 |
|
| CROBEX10tr* | 11.11. 11:13 | 2768,10 | -2,01 |
-0,07 |
|
| ADRIAprime* | 11.11. 11:11 | 2952,47 | 9,44 |
0,32 |
|
| CROBISTR* | 10.11. 16:31 | 185,5946 | -0,01 |
0,00 |
|
| CROBIS* | 10.11. 16:31 | 99,1948 | -0,01 |
-0,01 |
| Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
| ADRS2 | 75,00 € |
-2,34% |
281.697,00 € |
| KOEI | 658,00 € |
0,00% |
131.534,00 € |
| RIVP | 6,52 € |
1,88% |
108.443,68 € |
| ERNT | 195,50 € |
0,51% |
97.105,00 € |
| HT | 41,60 € |
-0,48% |
77.545,70 € |
| ZABA | 23,90 € |
-0,83% |
42.411,40 € |
| KODT2 | 3.280,00 € |
-2,38% |
36.360,00 € |
| ADPL | 20,00 € |
0,76% |
17.708,00 € |
| HPB | 308,00 € |
0,00% |
15.400,00 € |
| SPAN | 65,60 € |
0,00% |
9.512,00 € |
| Redovni dionički promet: | 852.166,36 € |
| Redovni obveznički promet: | 0 € |
| Sveukupni promet: | 852.166,36 € |








