- 12.12.2025 ZSE INTRADAY: Crobexi povećali dobitke na tjednoj razini
- 12.12.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze porasle drugi dan zaredom
- 12.12.2025 ZSE DANAS: Crobexi i danas u minusu uz uvećan promet
- 12.12.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Azijski indeksi prate rast Wall Streeta, do...
- 12.12.2025 Na tržištu kriptovaluta zavladala je kriza
- 15.12.2025 Tržišta kapitala ostaju konstruktivna u 2026.
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 15.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 15.12.2025. - OTP Invest
- 15.12.2025 Tržišta kapitala ostaju konstruktivna u 2026.
- 08.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 08.12.2025. - OTP Invest
- 01.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 01.12.2025. - OTP Invest
- 24.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 24.11.2025. - OTP Invest
- 16.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova s negativnim rezultatom
- 15.12.2025 TJEDNI PREGLED: Većina fondova zabilježila pad vrijednosti udjela
- 09.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 08.12.2025 TJEDNI PREGLED: Isti broj fondova s pozitivnim i negativnim rezultatom
- 02.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Svi mirovinski fondovi u tjednom plusu
- 17.12.2025 ZSE INTRADAY: Uz mršav promet, Crobexi porasli
- 17.12.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze porasle, trgovanje oprezno
- 17.12.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se nastavak mirnog trgovanja
- 17.12.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze blago porasle, trgovanje oprezno
- 17.12.2025 WALL STREET: Blagi pad treći dan zaredom
- 13.12.2025 Renault znatno ublažio ambicije za punionice električnih vozila u Europi
- 10.12.2025 Potvrđen rejting i podignuti izgledi Zagrebačkog holdinga
- 10.12.2025 TUI očekuje skromnije rezultate u 2026.
- 09.12.2025 Thyssenkrup zaključio poslovnu godinu u plusu
- 05.12.2025 Ina potpisala dva ugovora vrijedna 33,4 milijuna eura
- 17.12.2025 Ilegalno tržište duhanskih proizvoda prepolovljeno zadnjih šest godina
- 17.12.2025 Prosječna cijena zakupa oranica 108 eura po hektaru
- 16.12.2025 Trgovinski višak eurozone osjetno veći u listopadu
- 16.12.2025 Zapošljavanje u SAD-u gotovo stagniralo u studenom
- 16.12.2025 Građani za ′trezorce′ ukupno uplatili 1,47 milijardi eura
EKONOMIJAObjavljeno: 30.08.2010
PBZ analize: Vlada se nije odlučila za strukturne reformske poteze
| Podijeli sadržaj: | ||||
Dugoočekivani rebalans napokon je ugledao svjetlo dana prošlotjednim usvajanjem na sjednici Vlade, ali, očekivano, Vlada se nije odlučila za pokretanje strukturnih reformskih poteza, pišu analitičari PBZ banke u najnovijem broju publikacije PBZ tjedne analize.
No, kako se navodi u analizi, određeni tračak svjetla na kraju tunela zvanog "tranzicijska Hrvatska u krizi" ostavlja Zaključak o utvrđivanju ukupne razine rashoda državnog proračuna u 2011. i 2012. godini kojim se predlaže da se razina rashoda u naredne dvije godine ne povećava u odnosu na predloženi rebalans za ovu godinu. Analitičari smatraju kako ohrabruje činjenica da se u Zaključku ne navodi i termin "niti ne smanjuje" – no to će se vidjeti već za koji mjesec kada se pristupi izradi proračuna za 2011, odnosno projekcija za 2012. i 2013. godinu. Ipak, navode kako ne treba očekivati puno jer 2011. je predizborna godina tako da bi i nominalno zamrzavanje rashoda bilo ravno uspjehu.
Dugoočekivani rebalans donio je povećanje deficita državnog proračuna s 10,2 milijardi kuna na 15,5 milijardi kuna odnosno s 3,1 na 4,7 posto BDP-a. Ukupni manjak na razini konsolidirane opće države time se približio 5 posto BDP-a, dok bi uključivanje HBOR-a i HAC-a isti povećalo za dodatnih 1-1,5 posto BDP-a. Prihodi su rebalansom smanjeni za 4,5 milijardi kuna (4,0 posto u odnosu na plan) i to prvenstveno uslijed pada poreznih prihoda od 3,5 milijardi kuna (5,3 posto) te doprinosa od 1,5 milijardi kuna (3,9 posto), što je djelomično ublaženo povećanjem ostalih prihoda i to prvenstveno prihoda od imovine za 594,6 milijuna kuna te administrativnih pristojbi za 134 milijuna kuna.
Smanjenje poreznih prihoda posljedica je smanjenja prihoda od poreza na dohodak te tzv. kriznog poreza u skladu s provedenom mini poreznom reformom sredinom godine odnosno ukidanjem tzv. kriznog poreza od 2 posto početkom srpnja te od 4 poto početkom studenog. Najveće smanjenje od gotovo jedne četvrtine zabilježeno je na stavci poreza na dobit što je u skladu s ostvarenim poslovnim rezultatima gospodarskih subjekata tijekom 2009. godine.
Prihodi od poreza na dobra i usluge smanjeni su za 1,3 posto, pri čemu se očekuje daljnji pad prihoda od PDV-a za 2,4 posto (gotovo milijarda kuna) u odnosu na prvotni plan proračuna, te rast prihoda od trošarina za 2,8 posto (300 milijuna kuna). U usporedbi s 2008. godinom planirani prihodi proračuna manji su za 6,7 posto ili 7,8 milijardi kuna, a pad bi bio daleko veći ne računamo li efekte uvođenja kriznog poreza i naknada za mobilnu telefoniju te povećanje stope PDV-a.
Kako se dalje navodi, rashodna strana proračuna očekivano nije donijela bitnije pomake u fiskalnoj politici, već, sasvim suprotno, povećanje ukupnih rashoda za nešto više od 800 milijuna kuna (0,7 posto). Rezultat je to neto povećanja planiranih rashoda za subvencije od 530 milijuna kuna (8,9 posto), što je pak posljedica npr. povećanja poticaja u poljoprivredi od 600,6 milijuna kuna, poticaja Croatia airlinesu za 50 milijuna kuna, poticaja za aktivne mjere zapošljavanja za 22 milijuna kuna, poticaja za poduzetnike u turizmu za 5,9 milijuna kuna te poticaja HŽ-u za 36 milijuna kuna, a što je dijelom ublaženo smanjenjem subvencija brodogradnji (za 70 milijuna kuna), subvencija za restrukturiranje i poticanje izvoza (za 29,9 milijuna kuna) te potpora za očuvanje radnih mjesta (za 99,6 milijuna kuna).
Povećanje bilježi i stavka pomoći i to za 63 milijuna kuna uslijed planiranja novih troškova za provođenje referenduma u iznosu od 158 milijuna kuna te povećanih izdvajanja za fond poravnanja decentraliziranih funkcija u iznosu od 70 milijuna kuna, dok su primjerice smanjena sredstva Fonda za regionalni razvoj (81,2 milijuna kuna) te subvencije kamata na kredite (17,8 milijuna). Najveći nominalni porast od 703 milijuna kuna bilježi stavka naknada građanima i kućanstvima od čega se 357 milijuna kuna odnosi na povećanje mirovina, 386 milijuna kuna na povećanje naknada za nezaposlene te 100 milijuna kuna na povećanje naknada za dodatni porodiljni dopust. Unutarnjim preraspodjelama unutar stavke ostalih rashoda osigurano je 300 milijuna kuna za nadoknadu šteta uzrokovanih elementarnim nepogodama, tako da je neto povećanje ove stavke 64 milijuna kuna.
U odnosu na 2008. godinu državni je proračun povećan za 3,6 posto pri čemu dvije udjelom najznačajnije stavke: masa plaća i naknade građanima i kućanstvima bilježe rast od 4,5 odnosno 8,5 posto. Indikativan je i rast financijskih rashoda (kamate) za čak 17,9 posto. Povećanje planiranog deficita donijelo je i izmjene financijskog plana pa će se Ministarstvo financija da bi pokrilo proračunsku rupu (15,5 milijardi kuna) i uredno servisiralo dospjele financijske obveze (19,1 milijardu kuna) morati zadužiti za gotovo 34,6 milijardi kuna.
Nepobitno je da se problem niti javnih financija niti pokleknulog gospodarstva ne može riješiti (kratkoročnim) promjenama prihodne strane niti prelijevanjem iz šupljeg u prazno unutarnjim preraspodjelama rashodne strane i sasvim je jasno da je Hrvatska propustila jednu sasvim "dobru" krizu da se uhvati u koštac sa strukturnim problemima, poručuju PBZ analitičari. "Ovako i dalje nastavljamo u dobro nam poznatom revijalnom tonu: red trezorskih zapisa, red kredita, red obveznica, red poreznih izmjena...a javni dug polako ali sigurno ide prema Maastrichtu", zaključuje se u analizi.
No, kako se navodi u analizi, određeni tračak svjetla na kraju tunela zvanog "tranzicijska Hrvatska u krizi" ostavlja Zaključak o utvrđivanju ukupne razine rashoda državnog proračuna u 2011. i 2012. godini kojim se predlaže da se razina rashoda u naredne dvije godine ne povećava u odnosu na predloženi rebalans za ovu godinu. Analitičari smatraju kako ohrabruje činjenica da se u Zaključku ne navodi i termin "niti ne smanjuje" – no to će se vidjeti već za koji mjesec kada se pristupi izradi proračuna za 2011, odnosno projekcija za 2012. i 2013. godinu. Ipak, navode kako ne treba očekivati puno jer 2011. je predizborna godina tako da bi i nominalno zamrzavanje rashoda bilo ravno uspjehu.
Dugoočekivani rebalans donio je povećanje deficita državnog proračuna s 10,2 milijardi kuna na 15,5 milijardi kuna odnosno s 3,1 na 4,7 posto BDP-a. Ukupni manjak na razini konsolidirane opće države time se približio 5 posto BDP-a, dok bi uključivanje HBOR-a i HAC-a isti povećalo za dodatnih 1-1,5 posto BDP-a. Prihodi su rebalansom smanjeni za 4,5 milijardi kuna (4,0 posto u odnosu na plan) i to prvenstveno uslijed pada poreznih prihoda od 3,5 milijardi kuna (5,3 posto) te doprinosa od 1,5 milijardi kuna (3,9 posto), što je djelomično ublaženo povećanjem ostalih prihoda i to prvenstveno prihoda od imovine za 594,6 milijuna kuna te administrativnih pristojbi za 134 milijuna kuna.
Smanjenje poreznih prihoda posljedica je smanjenja prihoda od poreza na dohodak te tzv. kriznog poreza u skladu s provedenom mini poreznom reformom sredinom godine odnosno ukidanjem tzv. kriznog poreza od 2 posto početkom srpnja te od 4 poto početkom studenog. Najveće smanjenje od gotovo jedne četvrtine zabilježeno je na stavci poreza na dobit što je u skladu s ostvarenim poslovnim rezultatima gospodarskih subjekata tijekom 2009. godine.
Prihodi od poreza na dobra i usluge smanjeni su za 1,3 posto, pri čemu se očekuje daljnji pad prihoda od PDV-a za 2,4 posto (gotovo milijarda kuna) u odnosu na prvotni plan proračuna, te rast prihoda od trošarina za 2,8 posto (300 milijuna kuna). U usporedbi s 2008. godinom planirani prihodi proračuna manji su za 6,7 posto ili 7,8 milijardi kuna, a pad bi bio daleko veći ne računamo li efekte uvođenja kriznog poreza i naknada za mobilnu telefoniju te povećanje stope PDV-a.
Kako se dalje navodi, rashodna strana proračuna očekivano nije donijela bitnije pomake u fiskalnoj politici, već, sasvim suprotno, povećanje ukupnih rashoda za nešto više od 800 milijuna kuna (0,7 posto). Rezultat je to neto povećanja planiranih rashoda za subvencije od 530 milijuna kuna (8,9 posto), što je pak posljedica npr. povećanja poticaja u poljoprivredi od 600,6 milijuna kuna, poticaja Croatia airlinesu za 50 milijuna kuna, poticaja za aktivne mjere zapošljavanja za 22 milijuna kuna, poticaja za poduzetnike u turizmu za 5,9 milijuna kuna te poticaja HŽ-u za 36 milijuna kuna, a što je dijelom ublaženo smanjenjem subvencija brodogradnji (za 70 milijuna kuna), subvencija za restrukturiranje i poticanje izvoza (za 29,9 milijuna kuna) te potpora za očuvanje radnih mjesta (za 99,6 milijuna kuna).
Povećanje bilježi i stavka pomoći i to za 63 milijuna kuna uslijed planiranja novih troškova za provođenje referenduma u iznosu od 158 milijuna kuna te povećanih izdvajanja za fond poravnanja decentraliziranih funkcija u iznosu od 70 milijuna kuna, dok su primjerice smanjena sredstva Fonda za regionalni razvoj (81,2 milijuna kuna) te subvencije kamata na kredite (17,8 milijuna). Najveći nominalni porast od 703 milijuna kuna bilježi stavka naknada građanima i kućanstvima od čega se 357 milijuna kuna odnosi na povećanje mirovina, 386 milijuna kuna na povećanje naknada za nezaposlene te 100 milijuna kuna na povećanje naknada za dodatni porodiljni dopust. Unutarnjim preraspodjelama unutar stavke ostalih rashoda osigurano je 300 milijuna kuna za nadoknadu šteta uzrokovanih elementarnim nepogodama, tako da je neto povećanje ove stavke 64 milijuna kuna.
U odnosu na 2008. godinu državni je proračun povećan za 3,6 posto pri čemu dvije udjelom najznačajnije stavke: masa plaća i naknade građanima i kućanstvima bilježe rast od 4,5 odnosno 8,5 posto. Indikativan je i rast financijskih rashoda (kamate) za čak 17,9 posto. Povećanje planiranog deficita donijelo je i izmjene financijskog plana pa će se Ministarstvo financija da bi pokrilo proračunsku rupu (15,5 milijardi kuna) i uredno servisiralo dospjele financijske obveze (19,1 milijardu kuna) morati zadužiti za gotovo 34,6 milijardi kuna.
Nepobitno je da se problem niti javnih financija niti pokleknulog gospodarstva ne može riješiti (kratkoročnim) promjenama prihodne strane niti prelijevanjem iz šupljeg u prazno unutarnjim preraspodjelama rashodne strane i sasvim je jasno da je Hrvatska propustila jednu sasvim "dobru" krizu da se uhvati u koštac sa strukturnim problemima, poručuju PBZ analitičari. "Ovako i dalje nastavljamo u dobro nam poznatom revijalnom tonu: red trezorskih zapisa, red kredita, red obveznica, red poreznih izmjena...a javni dug polako ali sigurno ide prema Maastrichtu", zaključuje se u analizi.
Izvor: poslovni.hr
- 12.12.2025 ZSE INTRADAY: Crobexi povećali dobitke na tjednoj razini
- 12.12.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze porasle drugi dan zaredom
- 12.12.2025 ZSE DANAS: Crobexi i danas u minusu uz uvećan promet
- 12.12.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Azijski indeksi prate rast Wall Streeta, do...
- 12.12.2025 Na tržištu kriptovaluta zavladala je kriza
- 15.12.2025 Tržišta kapitala ostaju konstruktivna u 2026.
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 15.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 15.12.2025. - OTP Invest
- 15.12.2025 Tržišta kapitala ostaju konstruktivna u 2026.
- 08.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 08.12.2025. - OTP Invest
- 01.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 01.12.2025. - OTP Invest
- 24.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 24.11.2025. - OTP Invest
- 16.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova s negativnim rezultatom
- 15.12.2025 TJEDNI PREGLED: Većina fondova zabilježila pad vrijednosti udjela
- 09.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 08.12.2025 TJEDNI PREGLED: Isti broj fondova s pozitivnim i negativnim rezultatom
- 02.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Svi mirovinski fondovi u tjednom plusu
- 17.12.2025 ZSE INTRADAY: Uz mršav promet, Crobexi porasli
- 17.12.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze porasle, trgovanje oprezno
- 17.12.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se nastavak mirnog trgovanja
- 17.12.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze blago porasle, trgovanje oprezno
- 17.12.2025 WALL STREET: Blagi pad treći dan zaredom
- 13.12.2025 Renault znatno ublažio ambicije za punionice električnih vozila u Europi
- 10.12.2025 Potvrđen rejting i podignuti izgledi Zagrebačkog holdinga
- 10.12.2025 TUI očekuje skromnije rezultate u 2026.
- 09.12.2025 Thyssenkrup zaključio poslovnu godinu u plusu
- 05.12.2025 Ina potpisala dva ugovora vrijedna 33,4 milijuna eura
- 17.12.2025 Ilegalno tržište duhanskih proizvoda prepolovljeno zadnjih šest godina
- 17.12.2025 Prosječna cijena zakupa oranica 108 eura po hektaru
- 16.12.2025 Trgovinski višak eurozone osjetno veći u listopadu
- 16.12.2025 Zapošljavanje u SAD-u gotovo stagniralo u studenom
- 16.12.2025 Građani za ′trezorce′ ukupno uplatili 1,47 milijardi eura
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q3 - 2025)
(koji na 30.09.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
| Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
| Capital Breeder | +37,22% | 3 | |||||
| Global Kapital | +35,58% | 4 | |||||
| Erste SEE Equity - klasa B | A | +33,74% | 3 |
| Fondovi | Trajanje akcije | Info |
| OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Temeljem odluke o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve ex-Icam fondove, sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi ex-Icam fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
| Erste Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u Erste Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
||
| Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
| CROBEX* | 17.12. 11:55 | 3830,13 | 7,68 |
0,20 |
|
| CROBEX10* | 17.12. 11:55 | 2443,85 | 4,77 |
0,20 |
|
| CROBEX10tr* | 17.12. 11:55 | 2811,02 | 5,49 |
0,20 |
|
| ADRIAprime* | 17.12. 12:01 | 2946,74 | -0,74 |
-0,03 |
|
| CROBISTR* | 16.12. 16:31 | 185,3753 | 0,01 |
0,01 |
|
| CROBIS* | 16.12. 16:31 | 98,8306 | 0,00 |
0,00 |
| Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
| ADRS2 | 79,00 € |
2,33% |
193.150,20 € |
| KOEI | 692,00 € |
0,29% |
178.202,00 € |
| RIVP | 6,50 € |
-0,31% |
82.776,14 € |
| KODT | 3.770,00 € |
0,00% |
67.710,00 € |
| PODR | 152,50 € |
-0,97% |
59.704,00 € |
| INGR | 2,28 € |
6,54% |
39.841,72 € |
| HT | 41,10 € |
0,98% |
38.755,90 € |
| HPB | 312,00 € |
-0,64% |
29.368,00 € |
| 7SLO | 49,36 € |
-0,44% |
26.402,60 € |
| DLKV | 8,58 € |
0,23% |
12.578,38 € |
| Redovni dionički promet: | 789.304,45 € |
| Redovni obveznički promet: | 2.452,45 € |
| Sveukupni promet: | 791.756,90 € |


