- 24.07.2025 ZSE DANAS: Crobexi nastavili s rastom, Končar najlikvidniji
- 24.07.2025 Šušnjar najavio popuštanje propisa o prodaji ispod nabavne c...
- 24.07.2025 Hanfa upozorava na investicijske prijevare u kojima se građa...
- 24.07.2025 HT u prvih šest mjeseci s 58 milijuna eura neto dobiti
- 24.07.2025 Oštar pad prodaje automobila u EU u lipnju
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 02.01.2025 Indeksni fond ili samostalno ulaganje u dionice
- 30.12.2024 Capital Breeder - umanjena naknada za upravljanje
- 22.07.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 21.07.2025. - OTP Invest
- 21.07.2025 Komentar tržišta - InterCapital Asset Management - lipanj 2025.
- 16.07.2025 Komentar tržišta - Eurizon Asset Management Croatia - lipanj 2025.
- 15.07.2025 Komentar tržišta - ZB Invest - lipanj 2025.
- 15.07.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 14.07.2025. - OTP Invest
- 22.07.2025 MIROVINCI TJEDNO: U prošlom tjednu svi mirovinski fondovi porasli
- 21.07.2025 TJEDNI PREGLED: Fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom u većini
- 21.07.2025 Komentar tržišta - InterCapital Asset Management - lipanj 2025.
- 15.07.2025 MIROVINCI TJEDNO: U većini mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 14.07.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 27.07.2025 TJEDNI PREGLED: Na svjetskim burzama rekordi, u fokusu trgovinski pregovori
- 27.07.2025 TJEDNI PREGLED: Nakon dva tjedna rasta, dolar oslabio prema košarici valuta
- 25.07.2025 Cijene nafte pale ispod 69 dolara, u fokusu Venezuela
- 25.07.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili tjedni rast, Končar najlikvidniji
- 25.07.2025 ZSE DANAS: Crobexi pali na kraju tjedna, promet umanjen
- 25.07.2025 Oštar pad Volkswagenove dobiti i u drugom tromjesečju
- 25.07.2025 Končar D&ST u prvom polugodištu ostvario rast neto dobiti za 34 posto
- 24.07.2025 Grupa Podravka: Neto dobit porasla za 6,5 posto, na 41,3 milijuna eura
- 24.07.2025 Google s dvoznamenkastim rastom prihoda od oglašavanja u drugom kvartalu
- 24.07.2025 Meksički proizvođač tekile učetverostručio dobit
- 25.07.2025 Fortenova grupa zaključila ugovor o refinanciranju sa Zagrebačkom bankom
- 25.07.2025 Hrvatska poslala sedmi zahtjev za plaćanje iz RRF-a vrijedan više od milijardu eura
- 25.07.2025 Osijek dobio potporu te nabavlja još 10 novih Končarovih tramvaja
- 25.07.2025 Intel odustaje od tvornica u Njemačkoj i Poljskoj
- 25.07.2025 Kreditiranje kompanija u eurozoni ubrzalo u lipnju
EKONOMIJAObjavljeno: 09.08.2010
Luksuz se ipak našao na internetu
Podijeli sadržaj: | ||||
U otmjenom svijetu luksuznih stvari dugo se mislilo da trgovini nije mjesto na internetu. Usto, postojao je džentlmenski dogovor s robnim kućama da neće izravno ciljati na bogatije kupce.
No, onda je došla recesija, a sve su finese pale u vodu. Robne kuće snizile su cijene torbicama koje su inače koštale 1200 dolara, a luksuzne su linije strahovale od gubitka statusa ekskluzivnosti. Ovog će rujna, 10 godina nakon što je većina robnih marki otvorila internetske trgovine, stranica marcjacobs.com krenuti s maloprodajom. “Toliko sam bio iziritiran prošle godine da sam poželio da naša roba nikome nije došla u ruke”, rekao je Robert Duffy, direktor i potpredsjednik izvršnog odbora tvrtke Marc Jacobs. “Sve su robne kuće zapale u paniku i počele obezvrjeđivati ponudu.” I drugi su luksuzni brendovi, naprimjer Jimmy Choo, Hugo Boss, Lancôme, St. John, Kiehl’s, Lilly Pulitzer, Donna Karan i La Perla, već krenuli ili će uskoro krenuti s prodajom proizvoda putem interneta. Iako to možda razbjesnjuje robne kuće i privlači kupce koje je već odbio uporni pogled bahatih prodavača, koga briga dokle god ljudi kupuju po punoj cijeni? “Recesija je proizvođače natjerala da krenu za zaradom gdje god mogu”, kaže Jeffrey Max, iz vršni direktor tvrtke Venda koja upravlja tehnologijom koju koriste stranice za trgovinu putem interneta. Osim što je pristupačna, trgovina internetom omogućuje veću zaradu jer se odjeća izravno prodaje kupcu i nema posrednika koji bi uzeo svoj dio. Usto, robne marke same mogu nadzirati cijene i usklađivanje stilova. Kad je devedesetih godina krenula prodaja putem interneta većina se luksuznih brendova nije niti obazirala na tu mogućnost. “Luksuzne robne marke bile su pomalo inertne i oklijevale su s upuštanjem u prodaju putem interneta jer nisu znale kako bi prenijele i stvorile iskustvo koje treba biti bogato”, kaže Mark Brashear, izvršni direktor tvrtke Hugo Boss, koja je u travnju uvela prodaju putem interneta. Međutim, kad je tržište luksuza prošle godine počelo propadati, došlo je do promjene stavova.
“Sofisticirana i moderna internetska trgovina s visokim stupnjem zaštite podataka stajat će vas nekoliko stotina tisuća dolara, što je vjerojatno znatno manje od pravnih troškova koje biste platili ako želite produžiti najam za trgovinu na Petoj aveniji”, kaže Max. Prema podacima konzultantske tvrtke Bain & Company, 2009. godine industrija luksuznih dobara pala je za 8 posto, na manje od 230 milijardi dolara, a smatralo se da će prodaja luksuzne robe putem interneta porasti za 20 posto. Odjednom su sve one robne marke koje su dizale nos na spomen trgovine putem interneta počele djelovati nepromišljeno. Posljednjim je protivnicima interneta borba s robnim kućama bila kap koja je prelila čašu. Robne su kuće naručile previše robe za 2009. godinu i ostale su im hrpe odjeće koju nisu uspjeli prodati jer je potrošnja opala. Trgovine su drastično srezale cijene, a to je značilo nižu zaradu za proizvođača te moguće narušavanje imidža tvrtke jer su se majice od 500 dolara počele prodavati po cijeni od 200 dolara. Krajem srpnja trgovine za maloprodaju luksuzne robe potreslo je još loših vijesti jer su podaci za lipanj, u usporedbi s prethodnom godinom, pokazali da su luksuzne robne kuće ostvarile slabiji rezultat od robnih kuća opće namjene. Za razliku od snobovskih butika, internetske stranice spremno dočekuju bilo koga. “Mislim da im nije cilj ikoga isključiti”, kaže Jem Ripley, potpredsjednik izvršnog odbora marketinške tvrtke SapientNitro koja dizajnira stranice Hugo Bossa i Kiehl’sa. Robne kuće krenule su s jačanjem programa vjernosti te nude popuste i provode agresivnu kampanju putem elektroničke pošte. No, robne marke uzvraćaju udarac tako što posebne proizvode prodaju isključivo na internetu. Kad su ga upitali misli li da će trgovci maloprodajom biti ljuti, Robert Duffy iz tvrtke Marc Jacobs rekao je da ga to ne brine. “Ja bih se trebao ljutiti što oni nude naše proizvode na svojim stranicama”, dodao je.
No, onda je došla recesija, a sve su finese pale u vodu. Robne kuće snizile su cijene torbicama koje su inače koštale 1200 dolara, a luksuzne su linije strahovale od gubitka statusa ekskluzivnosti. Ovog će rujna, 10 godina nakon što je većina robnih marki otvorila internetske trgovine, stranica marcjacobs.com krenuti s maloprodajom. “Toliko sam bio iziritiran prošle godine da sam poželio da naša roba nikome nije došla u ruke”, rekao je Robert Duffy, direktor i potpredsjednik izvršnog odbora tvrtke Marc Jacobs. “Sve su robne kuće zapale u paniku i počele obezvrjeđivati ponudu.” I drugi su luksuzni brendovi, naprimjer Jimmy Choo, Hugo Boss, Lancôme, St. John, Kiehl’s, Lilly Pulitzer, Donna Karan i La Perla, već krenuli ili će uskoro krenuti s prodajom proizvoda putem interneta. Iako to možda razbjesnjuje robne kuće i privlači kupce koje je već odbio uporni pogled bahatih prodavača, koga briga dokle god ljudi kupuju po punoj cijeni? “Recesija je proizvođače natjerala da krenu za zaradom gdje god mogu”, kaže Jeffrey Max, iz vršni direktor tvrtke Venda koja upravlja tehnologijom koju koriste stranice za trgovinu putem interneta. Osim što je pristupačna, trgovina internetom omogućuje veću zaradu jer se odjeća izravno prodaje kupcu i nema posrednika koji bi uzeo svoj dio. Usto, robne marke same mogu nadzirati cijene i usklađivanje stilova. Kad je devedesetih godina krenula prodaja putem interneta većina se luksuznih brendova nije niti obazirala na tu mogućnost. “Luksuzne robne marke bile su pomalo inertne i oklijevale su s upuštanjem u prodaju putem interneta jer nisu znale kako bi prenijele i stvorile iskustvo koje treba biti bogato”, kaže Mark Brashear, izvršni direktor tvrtke Hugo Boss, koja je u travnju uvela prodaju putem interneta. Međutim, kad je tržište luksuza prošle godine počelo propadati, došlo je do promjene stavova.
“Sofisticirana i moderna internetska trgovina s visokim stupnjem zaštite podataka stajat će vas nekoliko stotina tisuća dolara, što je vjerojatno znatno manje od pravnih troškova koje biste platili ako želite produžiti najam za trgovinu na Petoj aveniji”, kaže Max. Prema podacima konzultantske tvrtke Bain & Company, 2009. godine industrija luksuznih dobara pala je za 8 posto, na manje od 230 milijardi dolara, a smatralo se da će prodaja luksuzne robe putem interneta porasti za 20 posto. Odjednom su sve one robne marke koje su dizale nos na spomen trgovine putem interneta počele djelovati nepromišljeno. Posljednjim je protivnicima interneta borba s robnim kućama bila kap koja je prelila čašu. Robne su kuće naručile previše robe za 2009. godinu i ostale su im hrpe odjeće koju nisu uspjeli prodati jer je potrošnja opala. Trgovine su drastično srezale cijene, a to je značilo nižu zaradu za proizvođača te moguće narušavanje imidža tvrtke jer su se majice od 500 dolara počele prodavati po cijeni od 200 dolara. Krajem srpnja trgovine za maloprodaju luksuzne robe potreslo je još loših vijesti jer su podaci za lipanj, u usporedbi s prethodnom godinom, pokazali da su luksuzne robne kuće ostvarile slabiji rezultat od robnih kuća opće namjene. Za razliku od snobovskih butika, internetske stranice spremno dočekuju bilo koga. “Mislim da im nije cilj ikoga isključiti”, kaže Jem Ripley, potpredsjednik izvršnog odbora marketinške tvrtke SapientNitro koja dizajnira stranice Hugo Bossa i Kiehl’sa. Robne kuće krenule su s jačanjem programa vjernosti te nude popuste i provode agresivnu kampanju putem elektroničke pošte. No, robne marke uzvraćaju udarac tako što posebne proizvode prodaju isključivo na internetu. Kad su ga upitali misli li da će trgovci maloprodajom biti ljuti, Robert Duffy iz tvrtke Marc Jacobs rekao je da ga to ne brine. “Ja bih se trebao ljutiti što oni nude naše proizvode na svojim stranicama”, dodao je.
Izvor: poslovni.hr
- 24.07.2025 ZSE DANAS: Crobexi nastavili s rastom, Končar najlikvidniji
- 24.07.2025 Šušnjar najavio popuštanje propisa o prodaji ispod nabavne c...
- 24.07.2025 Hanfa upozorava na investicijske prijevare u kojima se građa...
- 24.07.2025 HT u prvih šest mjeseci s 58 milijuna eura neto dobiti
- 24.07.2025 Oštar pad prodaje automobila u EU u lipnju
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 02.01.2025 Indeksni fond ili samostalno ulaganje u dionice
- 30.12.2024 Capital Breeder - umanjena naknada za upravljanje
- 22.07.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 21.07.2025. - OTP Invest
- 21.07.2025 Komentar tržišta - InterCapital Asset Management - lipanj 2025.
- 16.07.2025 Komentar tržišta - Eurizon Asset Management Croatia - lipanj 2025.
- 15.07.2025 Komentar tržišta - ZB Invest - lipanj 2025.
- 15.07.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 14.07.2025. - OTP Invest
- 22.07.2025 MIROVINCI TJEDNO: U prošlom tjednu svi mirovinski fondovi porasli
- 21.07.2025 TJEDNI PREGLED: Fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom u većini
- 21.07.2025 Komentar tržišta - InterCapital Asset Management - lipanj 2025.
- 15.07.2025 MIROVINCI TJEDNO: U većini mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 14.07.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 27.07.2025 TJEDNI PREGLED: Na svjetskim burzama rekordi, u fokusu trgovinski pregovori
- 27.07.2025 TJEDNI PREGLED: Nakon dva tjedna rasta, dolar oslabio prema košarici valuta
- 25.07.2025 Cijene nafte pale ispod 69 dolara, u fokusu Venezuela
- 25.07.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili tjedni rast, Končar najlikvidniji
- 25.07.2025 ZSE DANAS: Crobexi pali na kraju tjedna, promet umanjen
- 25.07.2025 Oštar pad Volkswagenove dobiti i u drugom tromjesečju
- 25.07.2025 Končar D&ST u prvom polugodištu ostvario rast neto dobiti za 34 posto
- 24.07.2025 Grupa Podravka: Neto dobit porasla za 6,5 posto, na 41,3 milijuna eura
- 24.07.2025 Google s dvoznamenkastim rastom prihoda od oglašavanja u drugom kvartalu
- 24.07.2025 Meksički proizvođač tekile učetverostručio dobit
- 25.07.2025 Fortenova grupa zaključila ugovor o refinanciranju sa Zagrebačkom bankom
- 25.07.2025 Hrvatska poslala sedmi zahtjev za plaćanje iz RRF-a vrijedan više od milijardu eura
- 25.07.2025 Osijek dobio potporu te nabavlja još 10 novih Končarovih tramvaja
- 25.07.2025 Intel odustaje od tvornica u Njemačkoj i Poljskoj
- 25.07.2025 Kreditiranje kompanija u eurozoni ubrzalo u lipnju
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q2 - 2025)
(koji na 30.06.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
Capital Breeder | +25,00% | 3 | |||||
Global Kapital | +23,59% | 4 | |||||
InterCapital SEE Equity - klasa B | A | +22,32% | 3 |
Fondovi | Trajanje akcije | Info |
OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 30.09. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 30.09.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 30.09. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 30.09.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon fondovi - ulazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda. Navedeno vrijedi do opoziva.
Eurizon HR Flexible 30 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR Conservative 10 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR International Multi Asset fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Prilikom otkupa udjela izlazna naknada se umanjuje te za sva ulaganja do 12 mjeseci iznosi 1,00 posto umjesto prospektom propisanih 2,00 posto. Za ulaganja duža od 12 mjeseci izlazna naknada se ne naplaćuje, iznosi 0,00 posto. Navedeno vrijedi za ulagače koji pri kupnji udjela dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 19.07.2023. do opoziva.
Eurizon HR Equity fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Društvo InterCapital Asset Management donijelo je odluku o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve fondove kojima upravlja ICAM. Sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi InterCapital fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
InterCapital Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u InterCapital Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
ZBI fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
Prospekt i pravila ZB Invest Funds krovnog UCITS fonda ZB CEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB conservative 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Asia Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB euroaktiv Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2025 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2030 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2040 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2055 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Portfolio 70 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB global 50 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB trend Podaci o fondu Ključne informacije - KIID |
Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
CROBEX* | 25.07. 16:00 | 3756,39 | -47,80 |
-1,26 |
|
CROBEX10* | 25.07. 16:00 | 2348,26 | -35,96 |
-1,51 |
|
CROBEX10tr* | 25.07. 16:00 | 2702,47 | -40,78 |
-1,49 |
|
ADRIAprime* | 25.07. 16:00 | 2879,80 | 9,60 |
0,33 |
|
CROBISTR* | 25.07. 16:31 | 184,3335 | 0,01 |
0,01 |
|
CROBIS* | 25.07. 16:31 | 99,2332 | 0,00 |
0,00 |
Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
KOEI | 574,00 € |
-1,03% |
763.594,00 € |
KODT | 3.760,00 € |
-3,59% |
711.290,00 € |
DLKV | 6,96 € |
-1,97% |
328.792,48 € |
KODT2 | 3.740,00 € |
-2,09% |
234.260,00 € |
PODR | 146,50 € |
-2,33% |
155.309,50 € |
ZABA | 25,70 € |
-0,77% |
102.703,90 € |
ADPL | 14,70 € |
2,08% |
97.067,15 € |
HT | 41,90 € |
-0,24% |
87.399,00 € |
IG | 56,20 € |
-1,06% |
53.566,00 € |
SPAN | 64,20 € |
-3,60% |
43.564,00 € |
Redovni dionički promet: | 2.899.364,09 € |
Redovni obveznički promet: | 137.477,50 € |
Sveukupni promet: | 3.036.841,59 € |