- 24.07.2025 ZSE DANAS: Crobexi nastavili s rastom, Končar najlikvidniji
- 24.07.2025 Šušnjar najavio popuštanje propisa o prodaji ispod nabavne c...
- 24.07.2025 Hanfa upozorava na investicijske prijevare u kojima se građa...
- 24.07.2025 Oštar pad prodaje automobila u EU u lipnju
- 24.07.2025 Naplaćena premija društava za osiguranje u pola godine doseg...
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 02.01.2025 Indeksni fond ili samostalno ulaganje u dionice
- 30.12.2024 Capital Breeder - umanjena naknada za upravljanje
- 28.07.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 28.07.2025. - OTP Invest
- 22.07.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 21.07.2025. - OTP Invest
- 21.07.2025 Komentar tržišta - InterCapital Asset Management - lipanj 2025.
- 16.07.2025 Komentar tržišta - Eurizon Asset Management Croatia - lipanj 2025.
- 15.07.2025 Komentar tržišta - ZB Invest - lipanj 2025.
- 22.07.2025 MIROVINCI TJEDNO: U prošlom tjednu svi mirovinski fondovi porasli
- 21.07.2025 TJEDNI PREGLED: Fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom u većini
- 21.07.2025 Komentar tržišta - InterCapital Asset Management - lipanj 2025.
- 15.07.2025 MIROVINCI TJEDNO: U većini mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 14.07.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 28.07.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 28.07.2025. - OTP Invest
- 28.07.2025 ZSE INTRADAY: Uz solidan promet, Crobexi porasli na početku tjedna
- 28.07.2025 EU tržišta OTVARANJE: Europske burze porasle nakon dogovora SAD-a i EU
- 28.07.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se stagnacija Crobexa, u fokusu poslovni rezultati
- 28.07.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Azijski indeksi blago porasli na početku tjedna
- 28.07.2025 Heineken u plusu u prvoj polovini godine
- 28.07.2025 Samsung Electronics s Teslom sklopio posao vrijedan 16,4 mlrd dolara
- 28.07.2025 Ina uzima kredit od 170 milijuna eura
- 25.07.2025 Oštar pad Volkswagenove dobiti i u drugom tromjesečju
- 25.07.2025 Končar D&ST u prvom polugodištu ostvario rast neto dobiti za 34 posto
- 28.07.2025 Nove europske sankcije Rusiji podižu temperaturu na tržištu dizela
- 25.07.2025 Fortenova grupa zaključila ugovor o refinanciranju sa Zagrebačkom bankom
- 25.07.2025 Hrvatska poslala sedmi zahtjev za plaćanje iz RRF-a vrijedan više od milijardu eura
- 25.07.2025 Osijek dobio potporu te nabavlja još 10 novih Končarovih tramvaja
- 25.07.2025 Intel odustaje od tvornica u Njemačkoj i Poljskoj
EKONOMIJAObjavljeno: 06.09.2010
Kad učenik nadmaši učitelja
Podijeli sadržaj: | ||||
Što su ekstenzije brenda? Da bismo to objasnili, treba najprije reći kako je riječ o dijelu brend-strategije koji nazivamo brend-arhitektura. Brend-arhitektura je odnos i veza između brendova određenog portfelja. Stvoriti ekstenziju brenda, najjednostavije rečeno, znači koristiti već postojeće ime brenda u drugoj kategoriji proizvoda.
Kada se kreće u ekstenziju brenda, najprije treba analizirati njegovo konkurentsko okruženje, zatim želje i kupovne navike potrošača kao i krovne asocijacije brenda koji ide u širenje portfelja. Ako krovni brend općenito ima pozitivne asocijacije, ali ima oslabljen tržišni udio, savjetuje se stvaranje ekstenzije brenda, tzv. portfelj Branded House, kao što je primjerice Virgin Mobile, Virgin Trains itd. Međutim, vrlo je bitno da ta ekstenzija po svojim asocijacijama bude slična krovnom brendu. Ako brend pri širenju portfelja želi napasti viši ili niži tržišni segment, ili cilja na različite ciljne skupine, onda se preporučuje portfelj House of Brands. Riječ je o imenima i vizualnom identitetu koji se međusobno jako razlikuju, ali su pod istim krovnim brendom, za što je primjer P&G.
Lansiranje ekstenzije brenda bitna je aktivnost kojom se jača položaj na tržištu, pomlađuje brend, osnažuju asocijacije na krovni brend, ali u isto vrijeme stvaraju i nove relevantne asocijacije koje potrošači žele ili konkurencija pruža, ili još bolje, koje nitko ne pruža, a tržište traži. Skup je to posao pa se od brenda očekuje da nakon lansiranja ekstenzije brenda ugrabi snažan tržišni udio, stoga je prodaja kao i uvijek najsnažnija motivacija svakog brenda, bilo krovnog, ekstenzije ili podbrenda. Naravno, snaga brenda mjeri se jedino njegovom financijskom vrijednošću pa je jedino ona mjerodavna.
Dobre ekstenzije brenda repozicioniraju krovni brend, cijeli portfelj, jer mu pružaju nešto što nije imao prije ekstenzije. Primjer za to je Coca-Cola. U želji da se pozicionira u zdravijem segmentu proizvoda, Coca-Cola je odlučila uvesti ekstenziju brenda Coca-Cola Zero koji ima komparativnu prednost punoga okusa, a nula šećera. Cilj je bio promijeniti postojeće asocijacije na brend u okruženju, odnosno na tržištu, sa sve većom prisutnošću proizvoda koji promoviraju zdravije življenje. Time je Coca-Cola uvela brend jednakog okusa, a boljeg za organizam, postigla je asocijacije na suvremeni brend koji brine o zdravlju kao i potrebama i željama svoje ciljne skupine. Coca-Cola je osim toga napravila odličan potez akvizicijom vode Glacéau, odnosno vode s vitaminima, te time ponovno osigurala borbu za modernog potrošača kojemu je važno zdravlje.
Kada se kreće u ekstenziju brenda, najprije treba analizirati njegovo konkurentsko okruženje, zatim želje i kupovne navike potrošača kao i krovne asocijacije brenda koji ide u širenje portfelja. Ako krovni brend općenito ima pozitivne asocijacije, ali ima oslabljen tržišni udio, savjetuje se stvaranje ekstenzije brenda, tzv. portfelj Branded House, kao što je primjerice Virgin Mobile, Virgin Trains itd. Međutim, vrlo je bitno da ta ekstenzija po svojim asocijacijama bude slična krovnom brendu. Ako brend pri širenju portfelja želi napasti viši ili niži tržišni segment, ili cilja na različite ciljne skupine, onda se preporučuje portfelj House of Brands. Riječ je o imenima i vizualnom identitetu koji se međusobno jako razlikuju, ali su pod istim krovnim brendom, za što je primjer P&G.
Lansiranje ekstenzije brenda bitna je aktivnost kojom se jača položaj na tržištu, pomlađuje brend, osnažuju asocijacije na krovni brend, ali u isto vrijeme stvaraju i nove relevantne asocijacije koje potrošači žele ili konkurencija pruža, ili još bolje, koje nitko ne pruža, a tržište traži. Skup je to posao pa se od brenda očekuje da nakon lansiranja ekstenzije brenda ugrabi snažan tržišni udio, stoga je prodaja kao i uvijek najsnažnija motivacija svakog brenda, bilo krovnog, ekstenzije ili podbrenda. Naravno, snaga brenda mjeri se jedino njegovom financijskom vrijednošću pa je jedino ona mjerodavna.
Dobre ekstenzije brenda repozicioniraju krovni brend, cijeli portfelj, jer mu pružaju nešto što nije imao prije ekstenzije. Primjer za to je Coca-Cola. U želji da se pozicionira u zdravijem segmentu proizvoda, Coca-Cola je odlučila uvesti ekstenziju brenda Coca-Cola Zero koji ima komparativnu prednost punoga okusa, a nula šećera. Cilj je bio promijeniti postojeće asocijacije na brend u okruženju, odnosno na tržištu, sa sve većom prisutnošću proizvoda koji promoviraju zdravije življenje. Time je Coca-Cola uvela brend jednakog okusa, a boljeg za organizam, postigla je asocijacije na suvremeni brend koji brine o zdravlju kao i potrebama i željama svoje ciljne skupine. Coca-Cola je osim toga napravila odličan potez akvizicijom vode Glacéau, odnosno vode s vitaminima, te time ponovno osigurala borbu za modernog potrošača kojemu je važno zdravlje.
Izvor: poslovni.hr
- 24.07.2025 ZSE DANAS: Crobexi nastavili s rastom, Končar najlikvidniji
- 24.07.2025 Šušnjar najavio popuštanje propisa o prodaji ispod nabavne c...
- 24.07.2025 Hanfa upozorava na investicijske prijevare u kojima se građa...
- 24.07.2025 Oštar pad prodaje automobila u EU u lipnju
- 24.07.2025 Naplaćena premija društava za osiguranje u pola godine doseg...
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 02.01.2025 Indeksni fond ili samostalno ulaganje u dionice
- 30.12.2024 Capital Breeder - umanjena naknada za upravljanje
- 28.07.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 28.07.2025. - OTP Invest
- 22.07.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 21.07.2025. - OTP Invest
- 21.07.2025 Komentar tržišta - InterCapital Asset Management - lipanj 2025.
- 16.07.2025 Komentar tržišta - Eurizon Asset Management Croatia - lipanj 2025.
- 15.07.2025 Komentar tržišta - ZB Invest - lipanj 2025.
- 22.07.2025 MIROVINCI TJEDNO: U prošlom tjednu svi mirovinski fondovi porasli
- 21.07.2025 TJEDNI PREGLED: Fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom u većini
- 21.07.2025 Komentar tržišta - InterCapital Asset Management - lipanj 2025.
- 15.07.2025 MIROVINCI TJEDNO: U većini mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 14.07.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 28.07.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 28.07.2025. - OTP Invest
- 28.07.2025 ZSE INTRADAY: Uz solidan promet, Crobexi porasli na početku tjedna
- 28.07.2025 EU tržišta OTVARANJE: Europske burze porasle nakon dogovora SAD-a i EU
- 28.07.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se stagnacija Crobexa, u fokusu poslovni rezultati
- 28.07.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Azijski indeksi blago porasli na početku tjedna
- 28.07.2025 Heineken u plusu u prvoj polovini godine
- 28.07.2025 Samsung Electronics s Teslom sklopio posao vrijedan 16,4 mlrd dolara
- 28.07.2025 Ina uzima kredit od 170 milijuna eura
- 25.07.2025 Oštar pad Volkswagenove dobiti i u drugom tromjesečju
- 25.07.2025 Končar D&ST u prvom polugodištu ostvario rast neto dobiti za 34 posto
- 28.07.2025 Nove europske sankcije Rusiji podižu temperaturu na tržištu dizela
- 25.07.2025 Fortenova grupa zaključila ugovor o refinanciranju sa Zagrebačkom bankom
- 25.07.2025 Hrvatska poslala sedmi zahtjev za plaćanje iz RRF-a vrijedan više od milijardu eura
- 25.07.2025 Osijek dobio potporu te nabavlja još 10 novih Končarovih tramvaja
- 25.07.2025 Intel odustaje od tvornica u Njemačkoj i Poljskoj
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q2 - 2025)
(koji na 30.06.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
Capital Breeder | +25,00% | 3 | |||||
Global Kapital | +23,59% | 4 | |||||
InterCapital SEE Equity - klasa B | A | +22,32% | 3 |
Fondovi | Trajanje akcije | Info |
OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 30.09. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 30.09.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 30.09. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 30.09.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon fondovi - ulazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda. Navedeno vrijedi do opoziva.
Eurizon HR Flexible 30 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR Conservative 10 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR International Multi Asset fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Prilikom otkupa udjela izlazna naknada se umanjuje te za sva ulaganja do 12 mjeseci iznosi 1,00 posto umjesto prospektom propisanih 2,00 posto. Za ulaganja duža od 12 mjeseci izlazna naknada se ne naplaćuje, iznosi 0,00 posto. Navedeno vrijedi za ulagače koji pri kupnji udjela dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 19.07.2023. do opoziva.
Eurizon HR Equity fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Društvo InterCapital Asset Management donijelo je odluku o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve fondove kojima upravlja ICAM. Sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi InterCapital fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
InterCapital Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u InterCapital Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
ZBI fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
Prospekt i pravila ZB Invest Funds krovnog UCITS fonda ZB CEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB conservative 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Asia Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB euroaktiv Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2025 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2030 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2040 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2055 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Portfolio 70 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB global 50 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB trend Podaci o fondu Ključne informacije - KIID |
Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
CROBEX* | 28.07. 15:14 | 3774,46 | 18,07 |
0,48 |
|
CROBEX10* | 28.07. 15:14 | 2361,96 | 13,70 |
0,58 |
|
CROBEX10tr* | 28.07. 15:14 | 2718,01 | 15,54 |
0,58 |
|
ADRIAprime* | 28.07. 15:14 | 2921,70 | 41,90 |
1,45 |
|
CROBISTR* | 25.07. 16:31 | 184,3335 | 0,01 |
0,01 |
|
CROBIS* | 25.07. 16:31 | 99,2332 | 0,00 |
0,00 |
Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
ZITO | 21,40 € |
0,00% |
632.966,80 € |
KOEI | 580,00 € |
1,05% |
247.202,00 € |
7SLO | 49,07 € |
1,57% |
235.268,83 € |
DLKV | 7,00 € |
0,57% |
145.208,22 € |
KODT | 3.850,00 € |
2,39% |
129.860,00 € |
HT | 41,80 € |
-0,24% |
85.565,50 € |
ADPL | 14,35 € |
-2,38% |
76.671,45 € |
ERNT | 178,50 € |
-1,11% |
70.298,00 € |
SPAN | 65,80 € |
2,49% |
64.612,40 € |
HPB | 282,00 € |
-2,76% |
57.708,00 € |
Redovni dionički promet: | 2.102.515,94 € |
Redovni obveznički promet: | 25.152,50 € |
Sveukupni promet: | 2.127.668,44 € |