- 28.09.2025 TJEDNI PREGLED: Dolar prema košarici valuta ojačao drugi tje...
- 30.09.2025 HNB najavio povećanje stope protucikličkoga zaštitnog sloja ...
- 30.09.2025 ZSE DANAS: Crobexi zeleni, Končar u fokusu
- 29.09.2025 ZSE DANAS: Crobexi različitih predznaka uz umanjen promet
- 02.10.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze dosegnule rekordne razine
- 03.10.2025 InterCapital AM pripojen Erste AM
- 20.09.2025 Oprez - Prijevara kojom se poziva na ulaganje u dionice Revoluta
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 29.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 29.9.2025. - OTP Invest
- 24.09.2025 Komentar tržišta - ZB Invest - kolovoz 2025.
- 24.09.2025 Komentar tržišta - InterCapital Asset Management - kolovoz 2025.
- 23.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 22.9.2025. - OTP Invest
- 18.09.2025 Komentar tržišta - Eurizon Asset Management Croatia - kolovoz 2025.
- 03.10.2025 InterCapital AM pripojen Erste AM
- 03.10.2025 Obavijest o odobrenju statusne promjene pripajanja Raiffeisen Investa
- 01.10.2025 Erste Group preuzima većinski udio u Erste Plavom
- 30.09.2025 AKCIJA produljenje - OTP fondovi - ulazna naknada
- 30.09.2025 MIROVINCI TJEDNO: U prošlom tjednu je većina mirovinskih fondova bila u minusu
- 03.10.2025 Cijene nafte iznad 64 dolara
- 03.10.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili rast, Končar najlikvidniji
- 03.10.2025 ZSE DANAS: Crobexi različitih predznaka, dobitnik u plusu više od 22 posto
- 03.10.2025 ZSE INTRADAY: U mirnom trgovanju Crobexi povećali dobitke na tjednoj razini
- 03.10.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze dosegnule nove rekordne razine
- 30.09.2025 BP i TotalEnergies ulažu u proizvodnju nafte i plina u SAD-u
- 26.09.2025 Talijanski Eni kažnjen zbog kršenja propisa
- 26.09.2025 Trump potpisao izvršnu uredbu o prodaji TikToka
- 25.09.2025 Gordana Kovačević podnijela ostavku
- 25.09.2025 BYD treba u Europi proizvoditi baterije za električne automobile
- 03.10.2025 Deficit veći zbog lošijeg rezultata lokalne države
- 03.10.2025 Brazil uskoro rame uz rame s Vijetnamom u uzgoju robuste
- 03.10.2025 Gdje mogu pratiti tržišta? Analitičari iz QuantExperts Groupa pregledavaju vaše glavne opcije
- 03.10.2025 Cijene hrane blago pale u rujnu
- 03.10.2025 U prvih devet mjeseci 2025. prodano 55.738 novih vozila, 7,6 posto više nego lani
EKONOMIJAObjavljeno: 04.12.2009
Slučaj Podravka: druga prilika
Podijeli sadržaj: | ||||
Podravka je, prije nego prevladavanje notornih teškoća u javnom sektoru, onaj ključni primjer na kojem se testiraju perspektive hrvatske ekonomije. Može li se – osim Agrokora – stvoriti nešto veliko, uspješno i pokretačko.
Zoran Šprajc, voditelj jedne od gledanijih televizijskih emisija, upozorio je prije nekoliko dana da se zbog otkrivanja sve novijih i novijih korporativnih skandala iz vida gube pojedinačni primjeri. Većina slučajeva odnosi se na besramno rasipanje javnog novca u tvrtkama pod nominalnom kontrolom države.
Slučaj Podravka izuzetan je i upravo zato zavređuje posebnu pažnju.
Tvrtka je bila uspješna još za vrijeme socijalizma, a u tranziciji je propisno privatizirana. Respektirana su prava malih dioničara i lokalne zajednice. Izlistana je na burzi, što je pretpostavljalo primjeren stupanj transparentnosti poslovanja. U upravi i nadzornom odboru Podravke sjedila su najuglednija imena hrvatskog poslovnog kruga.
Ipak, prema uvidima Ljube Jurčića, Podravka je u stvari zaostala i zastarjela tvrtka. Riječ je o 1) lošoj organizaciji upravljanja 2) provincijalnoj korporativnoj kulturi 3) neuspješnoj razvojnoj strategiji.
1. Kao što je javnosti već poznato, trebalo je vremena da novi predsjednik Nadzornog odbora prikupi papire rasute u posebnim odjelima i registratorima i identificira da je praktički nenaplativo čak 310 milijuna kuna financijskih plasmana.
U Podravci je dakle nedostajalo jedno središnje mjesto sinteze i kontrole poslovanja. Oni koji su skloni konspirativnim scenarijima reći će da to nije bilo slučajno, i možda su u pravu.
Jurčić međutim naglašava „feudalnu“ podjelu resora u Podravki: ti se ne miješaj u moj posao, ja se neću petljati u tvoje područje. Jedan je čovjek, bez konzultacije s kolegama, zaista mogao potpisivati ugovore preozbiljne financijske težine. Toliko o organizaciji upravljanja.
2. Kad je riječ o korporativnoj kulturi Podravka je ostala tvrtka pod dominantnim utjecajem lokalne zajednice. Ljudi koji su zajedno provodili vrijeme u kafićima i restoranima svoje su odnose prenosili i kad bi ušli u urede i pogone poduzeća. U jednoj od svojih izjava nakon izbijanja skandala nešto slično rekao je i Damir Polančec.
Pretpostavljalo se da u Podravki i u Koprivnici svi sve znaju i nitko ni od koga ništa ne može sakriti, čak i kad nema propisnog rukovanja dokumentima i informacijama, čak i kad su feudi prešutno podijeljeni.
To je bilo točno, sudeći po činjenici da su mediji odavno zabilježili operacije koje danas razmatraju pravosudna tijela. Ali, očito, to što svi sve znaju, ali se ne petljaju u tuđe poslove nije bilo dobro za kompaniju.
3. Karakter razvojne strategije sjajno ilustrira činjenica da je Podravka upravljala s tridesetak brendova (robnih marki), značajno više nego Nestle (navodno sedamnaest). Osim dodataka jelima i juha, po kojima je najpoznatija, ima tu svega: mesa i mesnih prerađevina, vode, lijekova, čajeva. Bilo je u posljednjih desetak godina investiranja i dezinvestiranja, širom Hrvatske i u okruženju.
Naglasak je bio na spektakularnim potezima, lansiranju novih proizvoda, marketingu i distribuciji, pa je samoj Podravki, zaključuje Jurčić, prijetilo da postane „virtualna tvrtka“.
Falša modernizacija zapostavila je znanja i iskustva koja su se u Podravki i njezinom okruženju razvijala desetljećima: riječ je o proizvodnji hrane i poljoprivrednoj proizvodnji.
Jurčić smatra da stvari treba raščistiti upravo tako da se afirmira i osnaži taj aspekt djelatnosti Podravke. Na udaljenosti od dvjesto kilometara u regionalnom okruženju Podravka – srećom – nema konkurencije u proizvodnji hrane.
Onoliko koliko je potrebno svoj doprinos treba dati i država, poticajima i izgradnjom institucionalne infrastrukture (laboratoriji, agencije...), u skladu s regionalnom razvojnom strategijom koju Jurčić već dugo promovira u svojim političkim nastupima. Time bi se iskoristili zapostavljeni bazični potencijali, poljoprivredna tradicija, položaj i napušena znanja i iskustva.
Podravka je mala
Podravka je, međutim, mala kompanija, osobito mala kad se usporedi s konkurencijom s kojom je suočena u europskom okruženju. U najnovijem broju mjesečnika Banka pišemo o tome da Hrvatska u biti nema motore ekonomskog rasta.
U javnim kompanijama, koje su dosad od privatnih poduzetnika naručivale poslove, slijedi razdoblje neodgodivog pospremanja. One više ne mogu biti adut.
Podravka, u situaciji u kakvoj je sad, ne izgleda obećavajuće ne samo za Hrvatsku, nego ni za neposredno okruženje. Stvar je u prevladavanju gorespomenutih dugoročnih problema. koji su ustalom kumulirani u tih 310 milijuna kuna a koje, na kraju krajeva, netko mora pokriti.
Organizacija je tehničko pitanje, ali za prevladavanje lokalne korporativne kulture, koja je dala svoje, te za razvoj strategije koja afirmira Podravkine prednosti očito je potrebno više od oslanjanja na pomodne varijante 'fancy businessa'.
Što će Podravka izabrati stvar je njezinih vlasnika. Za Hrvatsku bi naravno okrupnjavanje bilo najbolja varijanta. Spajanja i preuzimanja su jedno od rješenja koja se prirodno nameću u svakoj krizi. Za nastup na otvorenom tržištu veličina je važna.
Zbog rata Hrvatska je propustila prvi val internacionalizacije u Istočnoj Europi. U našem slučaju, kao i u slučaju mnogih drugih istočnoeuropskih zemalja internacionalizacija je značila strana ulaganja.
U Sloveniji, s dugom tradicijom nastupa u inozemstvu, bilo je drukčije. Cijela držva stajala je iza okrupnjavanja i natjecanja pojedinih lokalnih kompanija na međunarodnom tržištu. Zbog teško iskorjenjivih karakteristika svoje 'političke ekonomije' Hrvatska se u dolazećem valu okrupnjavanja i snaženja svoje ekonomije mora osloniti na zdravi dio privatnog sektora.
U članku o nedostatku motora rasta u hrvatskoj ekonomiji u časopisu Banka upozorava se da postoji nekolicina zdravih kompanija, koje su međutim nesposobne za samostalan značajan zamah.
Zdrava ekonomija i u slučaju Peveca, a u slučaju Podravke pogotovu, može naći rješenje u preuzimanjima i spajanjima. Time bi se izbjegla katastrofa s kraja devedesetih kad su firme zapele u dugotrajnim besperspektivnim bankrotima.
Za razliku od Peveca, u slučaju Podravke, pišu mediji, ne nedostaje potencijalnih ženika. Neki su po karakteru i sami lokalni, drugi su ambiciozniji u znanjima i nastupima na inozemnim tržištima. Kompatibilnosti s Podravkom u karakterima pojedinih poduzeća ključne su za njihov budući zajednički uspjeh. Naravno, procedura eventualnih okrupnjavanja mora biti primjerena civiliziranim ekonomijama.
Nakon pospremanja, na koje se Jurčić u ovom trenutku usmjerio, sljedeći koraci oporavka Podravke mogli bi dati ton i promovirati trendove u cjelokupnom hrvatskom gospodarstvu.
Arokor, čiji rast i razvitak zaslužuje posebnu analizu, u ovom trenutku izgleda kao izuzetak. Utoliko je Podravka, prije nego prevladavanje notornih teškoća u javnom sektoru, je onaj ključni primjer na kojem se testiraju perspektive hrvatske ekonomije. Može li se – osim Agrokora – stvoriti nešto veliko, uspješno i pokretačko.
Zoran Šprajc, voditelj jedne od gledanijih televizijskih emisija, upozorio je prije nekoliko dana da se zbog otkrivanja sve novijih i novijih korporativnih skandala iz vida gube pojedinačni primjeri. Većina slučajeva odnosi se na besramno rasipanje javnog novca u tvrtkama pod nominalnom kontrolom države.
Slučaj Podravka izuzetan je i upravo zato zavređuje posebnu pažnju.
Tvrtka je bila uspješna još za vrijeme socijalizma, a u tranziciji je propisno privatizirana. Respektirana su prava malih dioničara i lokalne zajednice. Izlistana je na burzi, što je pretpostavljalo primjeren stupanj transparentnosti poslovanja. U upravi i nadzornom odboru Podravke sjedila su najuglednija imena hrvatskog poslovnog kruga.
Ipak, prema uvidima Ljube Jurčića, Podravka je u stvari zaostala i zastarjela tvrtka. Riječ je o 1) lošoj organizaciji upravljanja 2) provincijalnoj korporativnoj kulturi 3) neuspješnoj razvojnoj strategiji.
1. Kao što je javnosti već poznato, trebalo je vremena da novi predsjednik Nadzornog odbora prikupi papire rasute u posebnim odjelima i registratorima i identificira da je praktički nenaplativo čak 310 milijuna kuna financijskih plasmana.
U Podravci je dakle nedostajalo jedno središnje mjesto sinteze i kontrole poslovanja. Oni koji su skloni konspirativnim scenarijima reći će da to nije bilo slučajno, i možda su u pravu.
Jurčić međutim naglašava „feudalnu“ podjelu resora u Podravki: ti se ne miješaj u moj posao, ja se neću petljati u tvoje područje. Jedan je čovjek, bez konzultacije s kolegama, zaista mogao potpisivati ugovore preozbiljne financijske težine. Toliko o organizaciji upravljanja.
2. Kad je riječ o korporativnoj kulturi Podravka je ostala tvrtka pod dominantnim utjecajem lokalne zajednice. Ljudi koji su zajedno provodili vrijeme u kafićima i restoranima svoje su odnose prenosili i kad bi ušli u urede i pogone poduzeća. U jednoj od svojih izjava nakon izbijanja skandala nešto slično rekao je i Damir Polančec.
Pretpostavljalo se da u Podravki i u Koprivnici svi sve znaju i nitko ni od koga ništa ne može sakriti, čak i kad nema propisnog rukovanja dokumentima i informacijama, čak i kad su feudi prešutno podijeljeni.
To je bilo točno, sudeći po činjenici da su mediji odavno zabilježili operacije koje danas razmatraju pravosudna tijela. Ali, očito, to što svi sve znaju, ali se ne petljaju u tuđe poslove nije bilo dobro za kompaniju.
3. Karakter razvojne strategije sjajno ilustrira činjenica da je Podravka upravljala s tridesetak brendova (robnih marki), značajno više nego Nestle (navodno sedamnaest). Osim dodataka jelima i juha, po kojima je najpoznatija, ima tu svega: mesa i mesnih prerađevina, vode, lijekova, čajeva. Bilo je u posljednjih desetak godina investiranja i dezinvestiranja, širom Hrvatske i u okruženju.
Naglasak je bio na spektakularnim potezima, lansiranju novih proizvoda, marketingu i distribuciji, pa je samoj Podravki, zaključuje Jurčić, prijetilo da postane „virtualna tvrtka“.
Falša modernizacija zapostavila je znanja i iskustva koja su se u Podravki i njezinom okruženju razvijala desetljećima: riječ je o proizvodnji hrane i poljoprivrednoj proizvodnji.
Jurčić smatra da stvari treba raščistiti upravo tako da se afirmira i osnaži taj aspekt djelatnosti Podravke. Na udaljenosti od dvjesto kilometara u regionalnom okruženju Podravka – srećom – nema konkurencije u proizvodnji hrane.
Onoliko koliko je potrebno svoj doprinos treba dati i država, poticajima i izgradnjom institucionalne infrastrukture (laboratoriji, agencije...), u skladu s regionalnom razvojnom strategijom koju Jurčić već dugo promovira u svojim političkim nastupima. Time bi se iskoristili zapostavljeni bazični potencijali, poljoprivredna tradicija, položaj i napušena znanja i iskustva.
Podravka je mala
Podravka je, međutim, mala kompanija, osobito mala kad se usporedi s konkurencijom s kojom je suočena u europskom okruženju. U najnovijem broju mjesečnika Banka pišemo o tome da Hrvatska u biti nema motore ekonomskog rasta.
U javnim kompanijama, koje su dosad od privatnih poduzetnika naručivale poslove, slijedi razdoblje neodgodivog pospremanja. One više ne mogu biti adut.
Podravka, u situaciji u kakvoj je sad, ne izgleda obećavajuće ne samo za Hrvatsku, nego ni za neposredno okruženje. Stvar je u prevladavanju gorespomenutih dugoročnih problema. koji su ustalom kumulirani u tih 310 milijuna kuna a koje, na kraju krajeva, netko mora pokriti.
Organizacija je tehničko pitanje, ali za prevladavanje lokalne korporativne kulture, koja je dala svoje, te za razvoj strategije koja afirmira Podravkine prednosti očito je potrebno više od oslanjanja na pomodne varijante 'fancy businessa'.
Što će Podravka izabrati stvar je njezinih vlasnika. Za Hrvatsku bi naravno okrupnjavanje bilo najbolja varijanta. Spajanja i preuzimanja su jedno od rješenja koja se prirodno nameću u svakoj krizi. Za nastup na otvorenom tržištu veličina je važna.
Zbog rata Hrvatska je propustila prvi val internacionalizacije u Istočnoj Europi. U našem slučaju, kao i u slučaju mnogih drugih istočnoeuropskih zemalja internacionalizacija je značila strana ulaganja.
U Sloveniji, s dugom tradicijom nastupa u inozemstvu, bilo je drukčije. Cijela držva stajala je iza okrupnjavanja i natjecanja pojedinih lokalnih kompanija na međunarodnom tržištu. Zbog teško iskorjenjivih karakteristika svoje 'političke ekonomije' Hrvatska se u dolazećem valu okrupnjavanja i snaženja svoje ekonomije mora osloniti na zdravi dio privatnog sektora.
U članku o nedostatku motora rasta u hrvatskoj ekonomiji u časopisu Banka upozorava se da postoji nekolicina zdravih kompanija, koje su međutim nesposobne za samostalan značajan zamah.
Zdrava ekonomija i u slučaju Peveca, a u slučaju Podravke pogotovu, može naći rješenje u preuzimanjima i spajanjima. Time bi se izbjegla katastrofa s kraja devedesetih kad su firme zapele u dugotrajnim besperspektivnim bankrotima.
Za razliku od Peveca, u slučaju Podravke, pišu mediji, ne nedostaje potencijalnih ženika. Neki su po karakteru i sami lokalni, drugi su ambiciozniji u znanjima i nastupima na inozemnim tržištima. Kompatibilnosti s Podravkom u karakterima pojedinih poduzeća ključne su za njihov budući zajednički uspjeh. Naravno, procedura eventualnih okrupnjavanja mora biti primjerena civiliziranim ekonomijama.
Nakon pospremanja, na koje se Jurčić u ovom trenutku usmjerio, sljedeći koraci oporavka Podravke mogli bi dati ton i promovirati trendove u cjelokupnom hrvatskom gospodarstvu.
Arokor, čiji rast i razvitak zaslužuje posebnu analizu, u ovom trenutku izgleda kao izuzetak. Utoliko je Podravka, prije nego prevladavanje notornih teškoća u javnom sektoru, je onaj ključni primjer na kojem se testiraju perspektive hrvatske ekonomije. Može li se – osim Agrokora – stvoriti nešto veliko, uspješno i pokretačko.
Izvor: bankamagazine.hr
- 28.09.2025 TJEDNI PREGLED: Dolar prema košarici valuta ojačao drugi tje...
- 30.09.2025 HNB najavio povećanje stope protucikličkoga zaštitnog sloja ...
- 30.09.2025 ZSE DANAS: Crobexi zeleni, Končar u fokusu
- 29.09.2025 ZSE DANAS: Crobexi različitih predznaka uz umanjen promet
- 02.10.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze dosegnule rekordne razine
- 03.10.2025 InterCapital AM pripojen Erste AM
- 20.09.2025 Oprez - Prijevara kojom se poziva na ulaganje u dionice Revoluta
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 29.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 29.9.2025. - OTP Invest
- 24.09.2025 Komentar tržišta - ZB Invest - kolovoz 2025.
- 24.09.2025 Komentar tržišta - InterCapital Asset Management - kolovoz 2025.
- 23.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 22.9.2025. - OTP Invest
- 18.09.2025 Komentar tržišta - Eurizon Asset Management Croatia - kolovoz 2025.
- 03.10.2025 InterCapital AM pripojen Erste AM
- 03.10.2025 Obavijest o odobrenju statusne promjene pripajanja Raiffeisen Investa
- 01.10.2025 Erste Group preuzima većinski udio u Erste Plavom
- 30.09.2025 AKCIJA produljenje - OTP fondovi - ulazna naknada
- 30.09.2025 MIROVINCI TJEDNO: U prošlom tjednu je većina mirovinskih fondova bila u minusu
- 03.10.2025 Cijene nafte iznad 64 dolara
- 03.10.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili rast, Končar najlikvidniji
- 03.10.2025 ZSE DANAS: Crobexi različitih predznaka, dobitnik u plusu više od 22 posto
- 03.10.2025 ZSE INTRADAY: U mirnom trgovanju Crobexi povećali dobitke na tjednoj razini
- 03.10.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze dosegnule nove rekordne razine
- 30.09.2025 BP i TotalEnergies ulažu u proizvodnju nafte i plina u SAD-u
- 26.09.2025 Talijanski Eni kažnjen zbog kršenja propisa
- 26.09.2025 Trump potpisao izvršnu uredbu o prodaji TikToka
- 25.09.2025 Gordana Kovačević podnijela ostavku
- 25.09.2025 BYD treba u Europi proizvoditi baterije za električne automobile
- 03.10.2025 Deficit veći zbog lošijeg rezultata lokalne države
- 03.10.2025 Brazil uskoro rame uz rame s Vijetnamom u uzgoju robuste
- 03.10.2025 Gdje mogu pratiti tržišta? Analitičari iz QuantExperts Groupa pregledavaju vaše glavne opcije
- 03.10.2025 Cijene hrane blago pale u rujnu
- 03.10.2025 U prvih devet mjeseci 2025. prodano 55.738 novih vozila, 7,6 posto više nego lani
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q3 - 2025)
(koji na 30.09.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
Capital Breeder | +37,22% | 3 | |||||
Global Kapital | +35,58% | 4 | |||||
InterCapital SEE Equity - klasa B | A | +33,74% | 3 |
Fondovi | Trajanje akcije | Info |
OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon fondovi - ulazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda. Navedeno vrijedi do opoziva.
Eurizon HR Flexible 30 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR Conservative 10 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR International Multi Asset fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Prilikom otkupa udjela izlazna naknada se umanjuje te za sva ulaganja do 12 mjeseci iznosi 1,00 posto umjesto prospektom propisanih 2,00 posto. Za ulaganja duža od 12 mjeseci izlazna naknada se ne naplaćuje, iznosi 0,00 posto. Navedeno vrijedi za ulagače koji pri kupnji udjela dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 19.07.2023. do opoziva.
Eurizon HR Equity fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Društvo InterCapital Asset Management donijelo je odluku o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve fondove kojima upravlja ICAM. Sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi InterCapital fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
InterCapital Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u InterCapital Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
CROBEX* | 03.10. 16:00 | 3827,04 | 1,02 |
0,03 |
|
CROBEX10* | 03.10. 16:00 | 2447,43 | -2,83 |
-0,12 |
|
CROBEX10tr* | 03.10. 16:00 | 2815,14 | -3,25 |
-0,12 |
|
ADRIAprime* | 03.10. 16:00 | 3001,83 | -0,26 |
-0,01 |
|
CROBISTR* | 03.10. 16:31 | 185,2607 | 0,01 |
0,01 |
|
CROBIS* | 03.10. 16:31 | 99,2604 | 0,00 |
0,00 |
Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
KOEI | 678,00 € |
-0,29% |
2.054.102,00 € |
ZABA | 24,00 € |
-0,41% |
474.146,60 € |
KOTR2 | 980,00 € |
22,50% |
303.615,00 € |
7SLO | 50,62 € |
-0,30% |
241.202,62 € |
7CRO | 34,22 € |
0,68% |
204.186,45 € |
HT | 43,60 € |
0,46% |
183.274,70 € |
ADPL | 17,90 € |
0,56% |
133.867,40 € |
SPAN | 66,20 € |
3,12% |
127.504,20 € |
ERNT | 195,50 € |
2,36% |
111.637,50 € |
KODT | 3.680,00 € |
-0,54% |
88.550,00 € |
Redovni dionički promet: | 4.291.245,65 € |
Redovni obveznički promet: | 0 € |
Sveukupni promet: | 5.381.245,65 € |