- 28.10.2025 Snažan skok dobiti AD Plastik Grupe
- 28.10.2025 Ericsson Nikola Tesla povećao neto dobit na 13,5 milijuna eu...
- 27.10.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezult...
- 28.10.2025 Mobilne kućice nisu građevine, moći će biti 25 metara od oba...
- 26.10.2025 TJEDNI PREGLED: Dolar ojačao prema košarici valuta, ponajviš...
- 10.10.2025 Eurizon AM fondovi - kreiranje i zadavanje zahtjeva
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 20.09.2025 Oprez - Prijevara kojom se poziva na ulaganje u dionice Revoluta
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
- 21.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 20.10.2025. - OTP Invest
- 20.10.2025 Investicijski kompas: Izazovi i otpornost globalnog tržišta u rujnu 2025.
- 17.10.2025 Komentar tržišta - Erste Asset Management - rujan 2025.
- 16.10.2025 Tehnička perspektiva dioničkih indeksa - Nasdaq, Dax i Hang Seng
- 28.10.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova zabilježila rast
- 27.10.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 23.10.2025 Neto imovina obveznih mirovinskih fondova u rujnu porasla za 441 milijun eura
- 23.10.2025 AZ mirovinski fondovi premašili 10 milijardi eura pod upravljanjem
- 21.10.2025 MIROVINCI TJEDNO: Odličan tjedan za mirovinske fondove
- 31.10.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili pad, Končar najlikvidniji
- 31.10.2025 ZSE DANAS: Crobexi porasli, promet umanjen
- 31.10.2025 ZSE INTRADAY: Uz povećani promet, Crobex blago porastao, Crobex 10 pao
- 31.10.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači oprezni, indeksi blago pali
- 31.10.2025 ZSE OTVARANJE: Crobexi na putu tjednih gubitaka
- 31.10.2025 Erste u prvih devet mjeseci s 200 milijuna eura neto dobiti
- 31.10.2025 Croatia Airlines s većim prihodima, ali i gubitkom
- 31.10.2025 Žito Grupa ostvarila 35,6 milijuna eura bruto dobiti
- 31.10.2025 Zlato osiguralo dobre rezultate švicarskoj središnjoj banci
- 31.10.2025 Lufthansa blago povećala prihod u trećem tromjesečju
- 31.10.2025 Blago poboljšani uvjeti za poslovanje u eurozoni
- 31.10.2025 Teško mi je na jednostavan način objasniti pogrešku s dionicama
- 31.10.2025 Inflacija u eurozoni usporila u listopadu
- 31.10.2025 Poduzetnici iz deset gradova ostvarili 65,6 posto ukupnih prihoda na razini RH
- 31.10.2025 Kongresna industrija raste, optimizam i za 2026., no velika uloga cijena i kvalitete
EKONOMIJAObjavljeno: 10.03.2010
Posao nam nije propao! Gradit ćemo autocestu u Crnoj Gori
| Podijeli sadržaj: | ||||
Željko Žderić, direktor Konstruktora, tvrtke predvodnice domaćeg konzorcija koji se u Crnoj Gori natjecao za gradnju autoceste Bar – Boljare, ekskluzivno je za Večernji list odlučio progovoriti o tom poslu.
Nakon što je Savjet za izgradnju autoputova, a potom i crnogorska vlada raskinula koncesijski ugovor s Konstruktorom, IGH i Tehnikom, Žderić prvi put odgovara na pitanja zašto je crnogorska vlada to učinila, što je bilo s bankovnim jamstvima hrvatskih tvrtki... te tvrdi da će konzorcij ipak graditi autocestu Bar – Boljare. S crnogorskim Ministarstvom prometa konzorcij je, kaže, odlično surađivao...
Zašto je konzorcij izgubio posao gradnje autoceste Bar – Boljare u Crnoj Gori? Vlada Crne Gore kaže kako hrvatske tvrtke nisu predale valjana bankovna jamstva.
Osnovni problem ovog projekta je različit pogled crnogorske vlade i investicijske banke iz Europe na redoslijed izvođenja pojedinih dionica te autoceste. Iz svojih razloga vlada Crne Gore inzistira, pa je tako bilo i u tenderu, da se prvo radi najteža dionica od Podgorice prema sjeveru, banka pak inzistira da se iz prometno-ekonomskih razloga prvo gradi od Bara prema Podgorici.
Do sada nije pronađen kompromis. Naglašavam da je ta banka ključna za uspjeh ovog projekta. Bez nje veliki problem ima Crna Gora.
Dva modela financiranja
Zašto?
Jer, ako ta banka ne podrži gradnju autoceste, onda su i kamate veće, odnosno iznosi za koje će se zadužiti crnogorska vlada.
Dakle, bez te banke je u problemu i Crna Gora, odnosno posljedica izostanka dogovora o redoslijedu gradnje dionica autoceste, zbog čega se banka nije uključila u taj projekt, jest odbijanje tog projekta, a ne našeg konzorcija. I sam sam sudjelovao u traženju prihvatljiva rješenja, međutim tu blokadu može samo politika ukloniti. Svi drugi problemi su manji i lakše rješivi. I to je problem zašto do ovog trenutaka konzorcij nije dobio posao jer mi smo sve što je bilo potrebno predali crnogorskoj vladi.
Je li vam žao što je izgubljen vrijedan posao u Crnoj Gori?
Taj posao za nas još nije izgubljen, ali naravno da mi je žao što se nije sve rasplelo u ovom trenutku onako kako smo željeli.
Dakle, još se nadate da će se hrvatski konzorcij uključiti u taj posao?
Nadam se da ćemo na kraju ipak dobiti taj posao.
Vlada Crne Gore obrazložila je da prekida pregovore s hrvatskim konzorcijem jer niste predali valjana jamstva?
Mi smo Crnoj Gori predložili dva modela rješavanja financiranja autoceste. Od komercijalnih banaka prikupili smo dovoljan iznos za financiranje te autoceste, ali nismo za svaku banku predali konačne ugovore, nego je neka dala garanciju, neka prijedlog ugovora... Nakon što je Savjet za izgradnju autoputova imao prigovor na taj model, dan prije sjednice vlade Crne Gore na kojoj je donesena odluka o raskidanju koncesijskog ugovora s hrvatskim konzorcijem, predali smo konačni ugovor o financiranju tog projekta preko jednog američkog fonda i time smo ispunili sve što se od nas tražilo. Međutim, savjetnici crnogorske vlade na tom poslu iz International Financial Corporationa preporučili su vladi C. Gore da donese odluku kakvu je donijela. Razlika između nas i ostalih golema je u našu korist, a razgovor s drugoplasiranim, ali i s nama još su otvoreni i ništa nije gotovo.
Ekonomski stručnjaci kažu kako gradnja autoceste Bar – Boljare u Crnoj Gori i nije toliko važna za RH budući da bi se najveći dio novca potrošio na strani materijal i stranu radnu snagu. Kako to komentirate?
Nisam prethodnih dana bio u zemlji pa nisam čuo sve komentare, ali izviješten sam da je Ljubo Jurčić rekao kako gradnja autoceste Bar – Boljare Hrvatskoj nije interesantna jer će se kupovati strani strojevi, jer neće raditi hrvatska radna snaga. Svi ti stručnjaci govore na osnovi informacija koje nisu točne. Crna Gora je za Hrvatsku izvanredno zanimljivo tržište. Također je špekulacija i laž da je hrvatski konzorcij ponudio damping cijenu. To je korektna i normalna cijena koja zadovoljava sve naše kriterije. Kad bi ti stručnjaci znali što je ugovoreno i kad bi znali to analizirati, ne bi tako govorili.
Dakle, i dalje tvrdite da biste, ako ipak dobijete taj posao, zaposlili hrvatsku radnu snagu, da biste otvorili 5000 radnih mjesta?
Ogorčen sam zbog načina na koji se posao u C. Gori prikazivao u našoj javnosti i u nekim medijima, jer je ispadalo da je to neka isključivo moja ili Radićeva prčija, a ne da je to veliki posao u kojem bi hrvatski građevinari pronašli jedan od izlaza iz trenutačne situacije.
Koliko je bilo zluradosti u izvještavanju ispada da je cijela nacija navijala da ga izgubimo. Ako je to tako, nama je drago da smo barem malo pridonijeli da se neki vesele u ova teška vremena. Što se tiče radne snage, naravno, nitko iz Australije neće graditi autocestu.
Radna snaga iz Crne Gore
A iz Crne Gore?
A iz Crne Gore onoliko koliko ih ima. Ono što je u Crnoj Gori na raspolaganju trebalo bi biti angažirano bez obzira tko dobije posao. Onda se krugovi šire u susjedstvo, a mi smo susjedi.
Je li Vlada RH mogla više pomoći u dobivanju posla stoljeća?
Taj projekt ima problem koji se politički rješava, a još nije riješen.
Vlada C. Gore ipak je počela pregovarati s grčko-izraelskim konzorcijem, iako je njihova ponuda 1,2 milijarde eura skuplja. Vi kažete da ćete dobiti posao...
Crnogorcima se iz njihovih razloga žuri, ti su razlozi razumljivi. Zato i rade paralelno, da u slučaju ako se utvrdi da neki od smjerova kojim rješavaju problem nije moguć, te da bi bio iskoristiv onaj drugi smjer, nisu na gubitku vremena.
Odgovor Kovačevu: HBOR nam još može pomoći, nije kasno
Šef Hrvatske banke za obnovu i razvoj Anton Kovačev izjavio je nedavno da bi ta banka preko svojih partnera pomogla konzorciju da ste se ranije obratili za pomoć?
Problem koji smo htjeli riješiti preko HBOR-a riješili smo na drugi način.
Nisam čuo tu izjavu, ali to što mi prenosite da je gospodin Kovačev rekao kako bi se preko veza HBOR-a moglo pomoći hrvatskom konzorciju – onda neka sada pomogne.
Još uvijek bi to bila pravodobna pomoć.
I pelješki je most Konstuktorov veliki posao, i on se trenutačno gradi
Što još Konstruktor gradi izvan Hrvatske, ali i u RH?
Gradimo veliko čvorište u Kataru, gradimo u Mađarskoj, u Bosni i Hercegovini.
I pelješki most je veliki posao, i on se trenutačno također gradi. Gradimo autoceste po Hrvatskoj, fakultete u Rijeci i Splitu, hodroelektranu...
Ako Konstruktor u inozemstvu dobije posao, onda imate smanjeni pritisak u Hrvatskoj za onaj dio ljudi koji ode vani raditi.
Kako bi Vlada mogla pomoći građevinarima?
Voljeli bismo da ima više investicija kao i svi ostali građevinari.
Nakon što je Savjet za izgradnju autoputova, a potom i crnogorska vlada raskinula koncesijski ugovor s Konstruktorom, IGH i Tehnikom, Žderić prvi put odgovara na pitanja zašto je crnogorska vlada to učinila, što je bilo s bankovnim jamstvima hrvatskih tvrtki... te tvrdi da će konzorcij ipak graditi autocestu Bar – Boljare. S crnogorskim Ministarstvom prometa konzorcij je, kaže, odlično surađivao...
Zašto je konzorcij izgubio posao gradnje autoceste Bar – Boljare u Crnoj Gori? Vlada Crne Gore kaže kako hrvatske tvrtke nisu predale valjana bankovna jamstva.
Osnovni problem ovog projekta je različit pogled crnogorske vlade i investicijske banke iz Europe na redoslijed izvođenja pojedinih dionica te autoceste. Iz svojih razloga vlada Crne Gore inzistira, pa je tako bilo i u tenderu, da se prvo radi najteža dionica od Podgorice prema sjeveru, banka pak inzistira da se iz prometno-ekonomskih razloga prvo gradi od Bara prema Podgorici.
Do sada nije pronađen kompromis. Naglašavam da je ta banka ključna za uspjeh ovog projekta. Bez nje veliki problem ima Crna Gora.
Dva modela financiranja
Zašto?
Jer, ako ta banka ne podrži gradnju autoceste, onda su i kamate veće, odnosno iznosi za koje će se zadužiti crnogorska vlada.
Dakle, bez te banke je u problemu i Crna Gora, odnosno posljedica izostanka dogovora o redoslijedu gradnje dionica autoceste, zbog čega se banka nije uključila u taj projekt, jest odbijanje tog projekta, a ne našeg konzorcija. I sam sam sudjelovao u traženju prihvatljiva rješenja, međutim tu blokadu može samo politika ukloniti. Svi drugi problemi su manji i lakše rješivi. I to je problem zašto do ovog trenutaka konzorcij nije dobio posao jer mi smo sve što je bilo potrebno predali crnogorskoj vladi.
Je li vam žao što je izgubljen vrijedan posao u Crnoj Gori?
Taj posao za nas još nije izgubljen, ali naravno da mi je žao što se nije sve rasplelo u ovom trenutku onako kako smo željeli.
Dakle, još se nadate da će se hrvatski konzorcij uključiti u taj posao?
Nadam se da ćemo na kraju ipak dobiti taj posao.
Vlada Crne Gore obrazložila je da prekida pregovore s hrvatskim konzorcijem jer niste predali valjana jamstva?
Mi smo Crnoj Gori predložili dva modela rješavanja financiranja autoceste. Od komercijalnih banaka prikupili smo dovoljan iznos za financiranje te autoceste, ali nismo za svaku banku predali konačne ugovore, nego je neka dala garanciju, neka prijedlog ugovora... Nakon što je Savjet za izgradnju autoputova imao prigovor na taj model, dan prije sjednice vlade Crne Gore na kojoj je donesena odluka o raskidanju koncesijskog ugovora s hrvatskim konzorcijem, predali smo konačni ugovor o financiranju tog projekta preko jednog američkog fonda i time smo ispunili sve što se od nas tražilo. Međutim, savjetnici crnogorske vlade na tom poslu iz International Financial Corporationa preporučili su vladi C. Gore da donese odluku kakvu je donijela. Razlika između nas i ostalih golema je u našu korist, a razgovor s drugoplasiranim, ali i s nama još su otvoreni i ništa nije gotovo.
Ekonomski stručnjaci kažu kako gradnja autoceste Bar – Boljare u Crnoj Gori i nije toliko važna za RH budući da bi se najveći dio novca potrošio na strani materijal i stranu radnu snagu. Kako to komentirate?
Nisam prethodnih dana bio u zemlji pa nisam čuo sve komentare, ali izviješten sam da je Ljubo Jurčić rekao kako gradnja autoceste Bar – Boljare Hrvatskoj nije interesantna jer će se kupovati strani strojevi, jer neće raditi hrvatska radna snaga. Svi ti stručnjaci govore na osnovi informacija koje nisu točne. Crna Gora je za Hrvatsku izvanredno zanimljivo tržište. Također je špekulacija i laž da je hrvatski konzorcij ponudio damping cijenu. To je korektna i normalna cijena koja zadovoljava sve naše kriterije. Kad bi ti stručnjaci znali što je ugovoreno i kad bi znali to analizirati, ne bi tako govorili.
Dakle, i dalje tvrdite da biste, ako ipak dobijete taj posao, zaposlili hrvatsku radnu snagu, da biste otvorili 5000 radnih mjesta?
Ogorčen sam zbog načina na koji se posao u C. Gori prikazivao u našoj javnosti i u nekim medijima, jer je ispadalo da je to neka isključivo moja ili Radićeva prčija, a ne da je to veliki posao u kojem bi hrvatski građevinari pronašli jedan od izlaza iz trenutačne situacije.
Koliko je bilo zluradosti u izvještavanju ispada da je cijela nacija navijala da ga izgubimo. Ako je to tako, nama je drago da smo barem malo pridonijeli da se neki vesele u ova teška vremena. Što se tiče radne snage, naravno, nitko iz Australije neće graditi autocestu.
Radna snaga iz Crne Gore
A iz Crne Gore?
A iz Crne Gore onoliko koliko ih ima. Ono što je u Crnoj Gori na raspolaganju trebalo bi biti angažirano bez obzira tko dobije posao. Onda se krugovi šire u susjedstvo, a mi smo susjedi.
Je li Vlada RH mogla više pomoći u dobivanju posla stoljeća?
Taj projekt ima problem koji se politički rješava, a još nije riješen.
Vlada C. Gore ipak je počela pregovarati s grčko-izraelskim konzorcijem, iako je njihova ponuda 1,2 milijarde eura skuplja. Vi kažete da ćete dobiti posao...
Crnogorcima se iz njihovih razloga žuri, ti su razlozi razumljivi. Zato i rade paralelno, da u slučaju ako se utvrdi da neki od smjerova kojim rješavaju problem nije moguć, te da bi bio iskoristiv onaj drugi smjer, nisu na gubitku vremena.
Odgovor Kovačevu: HBOR nam još može pomoći, nije kasno
Šef Hrvatske banke za obnovu i razvoj Anton Kovačev izjavio je nedavno da bi ta banka preko svojih partnera pomogla konzorciju da ste se ranije obratili za pomoć?
Problem koji smo htjeli riješiti preko HBOR-a riješili smo na drugi način.
Nisam čuo tu izjavu, ali to što mi prenosite da je gospodin Kovačev rekao kako bi se preko veza HBOR-a moglo pomoći hrvatskom konzorciju – onda neka sada pomogne.
Još uvijek bi to bila pravodobna pomoć.
I pelješki je most Konstuktorov veliki posao, i on se trenutačno gradi
Što još Konstruktor gradi izvan Hrvatske, ali i u RH?
Gradimo veliko čvorište u Kataru, gradimo u Mađarskoj, u Bosni i Hercegovini.
I pelješki most je veliki posao, i on se trenutačno također gradi. Gradimo autoceste po Hrvatskoj, fakultete u Rijeci i Splitu, hodroelektranu...
Ako Konstruktor u inozemstvu dobije posao, onda imate smanjeni pritisak u Hrvatskoj za onaj dio ljudi koji ode vani raditi.
Kako bi Vlada mogla pomoći građevinarima?
Voljeli bismo da ima više investicija kao i svi ostali građevinari.
Izvor: vecernji.hr
- 28.10.2025 Snažan skok dobiti AD Plastik Grupe
- 28.10.2025 Ericsson Nikola Tesla povećao neto dobit na 13,5 milijuna eu...
- 27.10.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezult...
- 28.10.2025 Mobilne kućice nisu građevine, moći će biti 25 metara od oba...
- 26.10.2025 TJEDNI PREGLED: Dolar ojačao prema košarici valuta, ponajviš...
- 10.10.2025 Eurizon AM fondovi - kreiranje i zadavanje zahtjeva
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 20.09.2025 Oprez - Prijevara kojom se poziva na ulaganje u dionice Revoluta
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
- 21.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 20.10.2025. - OTP Invest
- 20.10.2025 Investicijski kompas: Izazovi i otpornost globalnog tržišta u rujnu 2025.
- 17.10.2025 Komentar tržišta - Erste Asset Management - rujan 2025.
- 16.10.2025 Tehnička perspektiva dioničkih indeksa - Nasdaq, Dax i Hang Seng
- 28.10.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova zabilježila rast
- 27.10.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 23.10.2025 Neto imovina obveznih mirovinskih fondova u rujnu porasla za 441 milijun eura
- 23.10.2025 AZ mirovinski fondovi premašili 10 milijardi eura pod upravljanjem
- 21.10.2025 MIROVINCI TJEDNO: Odličan tjedan za mirovinske fondove
- 31.10.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili pad, Končar najlikvidniji
- 31.10.2025 ZSE DANAS: Crobexi porasli, promet umanjen
- 31.10.2025 ZSE INTRADAY: Uz povećani promet, Crobex blago porastao, Crobex 10 pao
- 31.10.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači oprezni, indeksi blago pali
- 31.10.2025 ZSE OTVARANJE: Crobexi na putu tjednih gubitaka
- 31.10.2025 Erste u prvih devet mjeseci s 200 milijuna eura neto dobiti
- 31.10.2025 Croatia Airlines s većim prihodima, ali i gubitkom
- 31.10.2025 Žito Grupa ostvarila 35,6 milijuna eura bruto dobiti
- 31.10.2025 Zlato osiguralo dobre rezultate švicarskoj središnjoj banci
- 31.10.2025 Lufthansa blago povećala prihod u trećem tromjesečju
- 31.10.2025 Blago poboljšani uvjeti za poslovanje u eurozoni
- 31.10.2025 Teško mi je na jednostavan način objasniti pogrešku s dionicama
- 31.10.2025 Inflacija u eurozoni usporila u listopadu
- 31.10.2025 Poduzetnici iz deset gradova ostvarili 65,6 posto ukupnih prihoda na razini RH
- 31.10.2025 Kongresna industrija raste, optimizam i za 2026., no velika uloga cijena i kvalitete
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q3 - 2025)
(koji na 30.09.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
| Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
| Capital Breeder | +37,22% | 3 | |||||
| Global Kapital | +35,58% | 4 | |||||
| Erste SEE Equity - klasa B | A | +33,74% | 3 |
| Fondovi | Trajanje akcije | Info |
| OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Eurizon fondovi - ulazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda. Navedeno vrijedi do opoziva.
Eurizon HR Flexible 30 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR Conservative 10 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR International Multi Asset fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Prilikom otkupa udjela izlazna naknada se umanjuje te za sva ulaganja do 12 mjeseci iznosi 1,00 posto umjesto prospektom propisanih 2,00 posto. Za ulaganja duža od 12 mjeseci izlazna naknada se ne naplaćuje, iznosi 0,00 posto. Navedeno vrijedi za ulagače koji pri kupnji udjela dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 19.07.2023. do opoziva.
Eurizon HR Equity fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Temeljem odluke o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve ex-Icam fondove, sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi ex-Icam fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
| Erste Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u Erste Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
||
| Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
| CROBEX* | 31.10. 16:00 | 3814,92 | 7,90 |
0,21 |
|
| CROBEX10* | 31.10. 16:00 | 2431,68 | 4,15 |
0,17 |
|
| CROBEX10tr* | 31.10. 16:00 | 2797,02 | 4,77 |
0,17 |
|
| ADRIAprime* | 31.10. 16:00 | 2967,58 | -0,19 |
-0,01 |
|
| CROBISTR* | 31.10. 16:31 | 185,4597 | -0,05 |
-0,03 |
|
| CROBIS* | 31.10. 16:31 | 99,1766 | -0,04 |
-0,04 |
| Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
| SPAN | 67,20 € |
4,02% |
550.707,80 € |
| KOEI | 678,00 € |
0,89% |
404.920,00 € |
| KODT | 3.550,00 € |
0,00% |
311.100,00 € |
| ADPL | 20,60 € |
5,10% |
238.517,70 € |
| ZITO | 19,70 € |
-1,50% |
201.424,75 € |
| DLKV | 8,80 € |
2,33% |
156.287,54 € |
| PODR | 157,50 € |
-0,32% |
138.006,50 € |
| ADRS2 | 79,80 € |
0,00% |
123.754,00 € |
| IG | 58,80 € |
-2,33% |
122.303,60 € |
| RIVP | 6,30 € |
0,32% |
84.388,46 € |
| Redovni dionički promet: | 2.933.543,70 € |
| Redovni obveznički promet: | 17.664,90 € |
| Sveukupni promet: | 2.951.208,60 € |


