- 12.12.2025 ZSE INTRADAY: Crobexi povećali dobitke na tjednoj razini
- 12.12.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze porasle drugi dan zaredom
- 12.12.2025 ZSE DANAS: Crobexi i danas u minusu uz uvećan promet
- 12.12.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Azijski indeksi prate rast Wall Streeta, do...
- 12.12.2025 Na tržištu kriptovaluta zavladala je kriza
- 15.12.2025 Tržišta kapitala ostaju konstruktivna u 2026.
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 15.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 15.12.2025. - OTP Invest
- 15.12.2025 Tržišta kapitala ostaju konstruktivna u 2026.
- 08.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 08.12.2025. - OTP Invest
- 01.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 01.12.2025. - OTP Invest
- 24.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 24.11.2025. - OTP Invest
- 16.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova s negativnim rezultatom
- 15.12.2025 TJEDNI PREGLED: Većina fondova zabilježila pad vrijednosti udjela
- 09.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 08.12.2025 TJEDNI PREGLED: Isti broj fondova s pozitivnim i negativnim rezultatom
- 02.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Svi mirovinski fondovi u tjednom plusu
- 17.12.2025 ZSE INTRADAY: Uz mršav promet, Crobexi porasli
- 17.12.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze porasle, trgovanje oprezno
- 17.12.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se nastavak mirnog trgovanja
- 17.12.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze blago porasle, trgovanje oprezno
- 17.12.2025 WALL STREET: Blagi pad treći dan zaredom
- 13.12.2025 Renault znatno ublažio ambicije za punionice električnih vozila u Europi
- 10.12.2025 Potvrđen rejting i podignuti izgledi Zagrebačkog holdinga
- 10.12.2025 TUI očekuje skromnije rezultate u 2026.
- 09.12.2025 Thyssenkrup zaključio poslovnu godinu u plusu
- 05.12.2025 Ina potpisala dva ugovora vrijedna 33,4 milijuna eura
- 17.12.2025 Inflacija u eurozoni stabilna u studenom
- 17.12.2025 Povećana potrošnja za blagdane sugerira dobro stanje gospodarstva
- 17.12.2025 Vijetnamski proizvođač električnih vozila ulaže milijardu dolara u Indoneziju
- 17.12.2025 SAD potvrdio vodeću poziciju u patentima za kvantne tehnologije
- 17.12.2025 Fitch signalizira moguće sniženje rejtinga Eurocleara zbog planova za rusku imovinu
EKONOMIJAObjavljeno: 29.12.2010
Mirovinski fondovi mogu preuzeti dio HEP-a
| Podijeli sadržaj: | ||||
Privatizacija HEP-a je tema koja je prisutna u javnosti otkada je HEP uspostavljen zakonom iz 1990. godine. Interes za privatizaciju iskazivao se u proteklom vremenu poslovnim interesima tvrtki koje imaju potencijala kupiti cijeli ili udio u vlasništvu, međunarodne financijske institucije, političke stranke, aktivnosti Vlade RH i Hrvatskog sabora kroz pregovore o članstvu u EU i kroz medije. Privatizacija je službeno postala od interesa za Vladu, a nakon toga i Sabor 2002. godine kada je usvojen Zakon o privatizaciji HEP-a. Zakon je bio vrlo restriktivan i nije predviđao strateškog partnera i ograničena su upravljačka prava ostalih investitora na 10%, osim hrvatske države. Osim toga budući vlasnici HEP-a su zaposlenici i branitelji po 7%. Dodatno ograničenje se odnosilo na prijenosnu mrežu do ulaska u EU. Tijekom 2010. godine Zakon o privatizaciji HEP-a je stavljen izvan snage zbog nekih odredbi koje su u suprotnosti s pravilima Europske unije o tržišnom natjecanju.
Pritisak financijskih institucija
Velike energetske tvrtke iz Europe imaju interesa za privatizaciju HEP-a. Taj je interes iskazan i u zemljama regije. Dominirao je interes da se ide prvo u kupnju elektrodistributivne mreže i opskrbe i zadržavanje monopola. Potencijalnim investitorima, međutim, nije odgovarao hrvatski zakon o privatizaciji što su i iskazivali u kontaktima s hrvatskom stranom. Međunarodne financijske institucije su stalno pritiskale da se ide u privatizaciju. Jednako tako su radili i međunarodni konzultanti. Osim činjenice da je privatno vlasništvo efikasnije od državnog (iako ne mora biti u svim slučajevima), drugih argumenata nije bilo. Posebno su bile neuvjerljive teze da bi privatizacija trebala pridonijeti pokretanju gospodarstva. U hrvatskom političkom životu tema privatizacije HEP-a nije bila posebno “vruća”. Ozbiljnih rasprava nije bilo. Pojavljivala su se dva suprotstavljena stava: s jedne strane da je privatizacija nužna zbog razvoja tržišnoga gospodarstva, a s druge da nije nacionalni interes privatizirati HEP. Ni jedan ni drugi stav nije ozbiljnije elaboriran. U reformi energetskog sektora u EU, koja se do sada ozakonila kroz tri paketa direktiva, prvi 1996., drugi 2003. i treći 2009., nije se nikada pokretalo pitanje karaktera vlasništva.
Pitanja vlasništva postavljala su se samo u smislu sukoba interesa i zadržavanja monopola, a u istoj situaciji su bila i državna i privatna vlasništva mreža. Mediji su pratili temu privatizacije HEP-a u skladu s općim stanje prihvatljivosti bilo kakve privatizacije, posebno u energetici. Prevladava apsolutno negativan stav, a one koji raspravljaju o tim temama svrstavaju u lobije ili nacionalne izdajnika. U pravu su oni koji upozoravaju da privatizacija HEP-a nije privatizacija bilo koje tvrtke, već je poseban društveni interes da se razmotre svi aspekti koji mogu utjecati na koncept i dubinu privatizacije. Svakako je riječ o tvrtki koja obavlja poslove od posebnoga javnog interesa, pa pitanja sigurnosti i kvalitete opskrbe električnom energijom te upravljanje resursima spada u temeljne vrijednosti koje treba zaštititi.
Monopol prijenosa i distribucije
Sada je aktualno pitanje implementacije trećeg paketa direktiva EU. Standardizirane su četiri djelatnosti, od proizvodnje električne energije do kupca. To su proizvodnja električne energije, prijenos, distribucija i opskrba. Prijenos i distribucija električne energije spadaju u monopolne djelatnosti i takve će i ostati, pa ih je zakonodavac svrstao u regulirane djelatnosti kojima cijenu usluge određuje regulator (HERA). Proizvodnja i opskrba su tržišne djelatnosti kojima se može baviti svaki poduzetnik koji ima poslovnog interesa da ulaže u proizvodnju ili trgovanje električnom energijom. U HEP-u su te promjene ostvarene osnivanjem tvrtki kćeri koje se bave određenom djelatnošću, ali je imovina u vlasništvu vladajućeg društva, a vladajuće društvo je u potpunom vlasništvu države.
Kako sačuvati javni interes?
Treći paket donosi stroge propise u funkcioniranja reguliranih djelatnosti, razdvajanju od tržišnih djelatnosti ili zahtjevnih ograničenja u upravljanju tim tvrtkama i njihovu nadzoru. Posebni statusi reguliranih djelatnosti ukazuje da nije moguće realizirati privatizaciju HEP-a kao jedinstvene tvrtke. Privatizacija cijelog HEP-a preko strateškog partnera nije moguća i u sukobu je s direktivama EU. Također nije poželjna jer se državni monopol zamjenjuje privatnim, a nije ni opravdana iz ekonomskih razloga jer je tržišna cijena ispod realne cijene koju bi tvrtka imala u uređenom tržištu. U proteklom razdoblju u EU pokazalo se da je važno pitanje odlučuje li se o ključnim temama iz energetike u pojedinoj državi ili u tvrtkama čiji su vlasnici izvan te države (multinacionalne kompanije). To aktualizira pitanje koncepta reforme u energetici i realno je očekivati da će budući, četvrti paket direktiva obrađivati poziciju državnih vlasti i njihovu odgovornost za sigurnu opskrbe energijom. Treći put privatizacije HEP-a je privatizacija u funkciji javnog interesa.
Privatizaciju HEP-a poželjno je staviti u funkciju razvoja Hrvatske i rješavanja socijalnih problema. Moguća rješenja su: Da vlasništvo nad hidroelektranama, koje su najbolji energetski potencijal Hrvatske, bude u vlasništvu zaklade za razvoj Hrvatske kojom bi se financirali razvojni i znanstveni programi, a da elektranama upravlja HEP. U Hrvatskoj postoje tvrtke i građani koji su spremni dio svoga kapitala uložiti u zakladu. Potrebno je staviti ograničenje u trgovanju udjelima u zakladi. Da vlasništvo u termoelektranama barem 50% bude u vlasništvu HEP-a, ostalo mogu biti privatni investitori. Da vlasništvo nad prijenosnom mrežom preuzme mirovinski fond koji financira solidarni dio mirovina. Riječ je o reguliranoj djelatnosti s minimalnim rizikom i zajamčenim prinosima. Da vlasništvo nad distribucijskom mrežom preuzme mirovinski fond koji financira solidarni dio mirovina. Riječ je također o reguliranoj djelatnosti s minimalnim rizikom i sigurnim prinosima. Treći put privatizacije omogućuje privatizaciju, a u isto vrijeme i ispunjenje svih javnih i nacionalnih interesa.
Pritisak financijskih institucija
Velike energetske tvrtke iz Europe imaju interesa za privatizaciju HEP-a. Taj je interes iskazan i u zemljama regije. Dominirao je interes da se ide prvo u kupnju elektrodistributivne mreže i opskrbe i zadržavanje monopola. Potencijalnim investitorima, međutim, nije odgovarao hrvatski zakon o privatizaciji što su i iskazivali u kontaktima s hrvatskom stranom. Međunarodne financijske institucije su stalno pritiskale da se ide u privatizaciju. Jednako tako su radili i međunarodni konzultanti. Osim činjenice da je privatno vlasništvo efikasnije od državnog (iako ne mora biti u svim slučajevima), drugih argumenata nije bilo. Posebno su bile neuvjerljive teze da bi privatizacija trebala pridonijeti pokretanju gospodarstva. U hrvatskom političkom životu tema privatizacije HEP-a nije bila posebno “vruća”. Ozbiljnih rasprava nije bilo. Pojavljivala su se dva suprotstavljena stava: s jedne strane da je privatizacija nužna zbog razvoja tržišnoga gospodarstva, a s druge da nije nacionalni interes privatizirati HEP. Ni jedan ni drugi stav nije ozbiljnije elaboriran. U reformi energetskog sektora u EU, koja se do sada ozakonila kroz tri paketa direktiva, prvi 1996., drugi 2003. i treći 2009., nije se nikada pokretalo pitanje karaktera vlasništva.
Pitanja vlasništva postavljala su se samo u smislu sukoba interesa i zadržavanja monopola, a u istoj situaciji su bila i državna i privatna vlasništva mreža. Mediji su pratili temu privatizacije HEP-a u skladu s općim stanje prihvatljivosti bilo kakve privatizacije, posebno u energetici. Prevladava apsolutno negativan stav, a one koji raspravljaju o tim temama svrstavaju u lobije ili nacionalne izdajnika. U pravu su oni koji upozoravaju da privatizacija HEP-a nije privatizacija bilo koje tvrtke, već je poseban društveni interes da se razmotre svi aspekti koji mogu utjecati na koncept i dubinu privatizacije. Svakako je riječ o tvrtki koja obavlja poslove od posebnoga javnog interesa, pa pitanja sigurnosti i kvalitete opskrbe električnom energijom te upravljanje resursima spada u temeljne vrijednosti koje treba zaštititi.
Monopol prijenosa i distribucije
Sada je aktualno pitanje implementacije trećeg paketa direktiva EU. Standardizirane su četiri djelatnosti, od proizvodnje električne energije do kupca. To su proizvodnja električne energije, prijenos, distribucija i opskrba. Prijenos i distribucija električne energije spadaju u monopolne djelatnosti i takve će i ostati, pa ih je zakonodavac svrstao u regulirane djelatnosti kojima cijenu usluge određuje regulator (HERA). Proizvodnja i opskrba su tržišne djelatnosti kojima se može baviti svaki poduzetnik koji ima poslovnog interesa da ulaže u proizvodnju ili trgovanje električnom energijom. U HEP-u su te promjene ostvarene osnivanjem tvrtki kćeri koje se bave određenom djelatnošću, ali je imovina u vlasništvu vladajućeg društva, a vladajuće društvo je u potpunom vlasništvu države.
Kako sačuvati javni interes?
Treći paket donosi stroge propise u funkcioniranja reguliranih djelatnosti, razdvajanju od tržišnih djelatnosti ili zahtjevnih ograničenja u upravljanju tim tvrtkama i njihovu nadzoru. Posebni statusi reguliranih djelatnosti ukazuje da nije moguće realizirati privatizaciju HEP-a kao jedinstvene tvrtke. Privatizacija cijelog HEP-a preko strateškog partnera nije moguća i u sukobu je s direktivama EU. Također nije poželjna jer se državni monopol zamjenjuje privatnim, a nije ni opravdana iz ekonomskih razloga jer je tržišna cijena ispod realne cijene koju bi tvrtka imala u uređenom tržištu. U proteklom razdoblju u EU pokazalo se da je važno pitanje odlučuje li se o ključnim temama iz energetike u pojedinoj državi ili u tvrtkama čiji su vlasnici izvan te države (multinacionalne kompanije). To aktualizira pitanje koncepta reforme u energetici i realno je očekivati da će budući, četvrti paket direktiva obrađivati poziciju državnih vlasti i njihovu odgovornost za sigurnu opskrbe energijom. Treći put privatizacije HEP-a je privatizacija u funkciji javnog interesa.
Privatizaciju HEP-a poželjno je staviti u funkciju razvoja Hrvatske i rješavanja socijalnih problema. Moguća rješenja su: Da vlasništvo nad hidroelektranama, koje su najbolji energetski potencijal Hrvatske, bude u vlasništvu zaklade za razvoj Hrvatske kojom bi se financirali razvojni i znanstveni programi, a da elektranama upravlja HEP. U Hrvatskoj postoje tvrtke i građani koji su spremni dio svoga kapitala uložiti u zakladu. Potrebno je staviti ograničenje u trgovanju udjelima u zakladi. Da vlasništvo u termoelektranama barem 50% bude u vlasništvu HEP-a, ostalo mogu biti privatni investitori. Da vlasništvo nad prijenosnom mrežom preuzme mirovinski fond koji financira solidarni dio mirovina. Riječ je o reguliranoj djelatnosti s minimalnim rizikom i zajamčenim prinosima. Da vlasništvo nad distribucijskom mrežom preuzme mirovinski fond koji financira solidarni dio mirovina. Riječ je također o reguliranoj djelatnosti s minimalnim rizikom i sigurnim prinosima. Treći put privatizacije omogućuje privatizaciju, a u isto vrijeme i ispunjenje svih javnih i nacionalnih interesa.
Izvor: poslovni.hr
- 12.12.2025 ZSE INTRADAY: Crobexi povećali dobitke na tjednoj razini
- 12.12.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze porasle drugi dan zaredom
- 12.12.2025 ZSE DANAS: Crobexi i danas u minusu uz uvećan promet
- 12.12.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Azijski indeksi prate rast Wall Streeta, do...
- 12.12.2025 Na tržištu kriptovaluta zavladala je kriza
- 15.12.2025 Tržišta kapitala ostaju konstruktivna u 2026.
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 15.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 15.12.2025. - OTP Invest
- 15.12.2025 Tržišta kapitala ostaju konstruktivna u 2026.
- 08.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 08.12.2025. - OTP Invest
- 01.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 01.12.2025. - OTP Invest
- 24.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 24.11.2025. - OTP Invest
- 16.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova s negativnim rezultatom
- 15.12.2025 TJEDNI PREGLED: Većina fondova zabilježila pad vrijednosti udjela
- 09.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 08.12.2025 TJEDNI PREGLED: Isti broj fondova s pozitivnim i negativnim rezultatom
- 02.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Svi mirovinski fondovi u tjednom plusu
- 17.12.2025 ZSE INTRADAY: Uz mršav promet, Crobexi porasli
- 17.12.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze porasle, trgovanje oprezno
- 17.12.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se nastavak mirnog trgovanja
- 17.12.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze blago porasle, trgovanje oprezno
- 17.12.2025 WALL STREET: Blagi pad treći dan zaredom
- 13.12.2025 Renault znatno ublažio ambicije za punionice električnih vozila u Europi
- 10.12.2025 Potvrđen rejting i podignuti izgledi Zagrebačkog holdinga
- 10.12.2025 TUI očekuje skromnije rezultate u 2026.
- 09.12.2025 Thyssenkrup zaključio poslovnu godinu u plusu
- 05.12.2025 Ina potpisala dva ugovora vrijedna 33,4 milijuna eura
- 17.12.2025 Inflacija u eurozoni stabilna u studenom
- 17.12.2025 Povećana potrošnja za blagdane sugerira dobro stanje gospodarstva
- 17.12.2025 Vijetnamski proizvođač električnih vozila ulaže milijardu dolara u Indoneziju
- 17.12.2025 SAD potvrdio vodeću poziciju u patentima za kvantne tehnologije
- 17.12.2025 Fitch signalizira moguće sniženje rejtinga Eurocleara zbog planova za rusku imovinu
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q3 - 2025)
(koji na 30.09.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
| Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
| Capital Breeder | +37,22% | 3 | |||||
| Global Kapital | +35,58% | 4 | |||||
| Erste SEE Equity - klasa B | A | +33,74% | 3 |
| Fondovi | Trajanje akcije | Info |
| OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Temeljem odluke o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve ex-Icam fondove, sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi ex-Icam fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
| Erste Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u Erste Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
||
| Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
| CROBEX* | 17.12. 14:51 | 3828,73 | 6,28 |
0,16 |
|
| CROBEX10* | 17.12. 14:49 | 2438,32 | -0,76 |
-0,03 |
|
| CROBEX10tr* | 17.12. 14:49 | 2804,66 | -0,87 |
-0,03 |
|
| ADRIAprime* | 17.12. 15:03 | 2948,73 | 1,25 |
0,04 |
|
| CROBISTR* | 16.12. 16:31 | 185,3753 | 0,01 |
0,01 |
|
| CROBIS* | 16.12. 16:31 | 98,8306 | 0,00 |
0,00 |
| Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
| KOEI | 690,00 € |
0,00% |
538.464,00 € |
| ADRS2 | 78,80 € |
2,07% |
228.835,80 € |
| RIVP | 6,50 € |
-0,31% |
152.687,16 € |
| ADRS | 120,00 € |
2,56% |
114.600,00 € |
| HT | 40,60 € |
-0,25% |
83.135,00 € |
| PODR | 152,50 € |
-0,97% |
82.716,00 € |
| HPB | 320,00 € |
1,91% |
73.726,00 € |
| KODT | 3.770,00 € |
0,00% |
67.710,00 € |
| ERNT | 191,00 € |
-1,04% |
54.486,50 € |
| INGR | 2,18 € |
1,87% |
40.168,72 € |
| Redovni dionički promet: | 1.652.242,59 € |
| Redovni obveznički promet: | 32.482,45 € |
| Sveukupni promet: | 2.183.925,04 € |


