- 11.09.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze porasle uoči odluka ECB-a
- 11.09.2025 Hrvatskim cestama suglasnost za kreditno zaduženje od 213 mi...
- 11.09.2025 ZSE DANAS: Crobexi na rekordnim razinama, Končar najlikvidni...
- 11.09.2025 Hanfa odobrila pripajanje InterCapital AM-a Erste AM-u
- 11.09.2025 Željeznicom u drugom tromjesečju prevezeno više putnika i ma...
- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazne naknade u pod-fondovima ZB Investa
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 08.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 8.9.2025. - OTP Invest
- 02.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 1.9.2025. - OTP Invest
- 28.08.2025 Komentar tržišta - ZB Invest - srpanj 2025.
- 26.08.2025 Dionice nastavljaju s rastom, unatoč oprezu investitora
- 25.08.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 25.08.2025. - OTP Invest
- 11.09.2025 Hanfa odobrila pripajanje InterCapital AM-a Erste AM-u
- 09.09.2025 MIROVINCI TJEDNO: Odličan tjedan za mirovinske fondove
- 08.09.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazne naknade u pod-fondovima ZB Investa
- 02.09.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova završila u minusu
- 15.09.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Većina azijskih burzi porasla na početku tjedna
- 15.09.2025 Cijene nafte prošloga tjedna blago porasle
- 14.09.2025 TJEDNI PREGLED: Dolar oslabio drugi tjedan zaredom, čeka se smanjenje kamata Feda
- 14.09.2025 TJEDNI PREGLED: Wall Street na rekordnim razinama, čeka se smanjenje kamata Feda
- 12.09.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili značajan tjedni rast, Končar daleko najlikvidniji
- 01.09.2025 Oštar pad dobiti kineskog proizvođača električnih vozila
- 28.08.2025 Rast dobiti i prihoda Nvidije premašio 50 posto
- 27.08.2025 Lego s rekordnom prodajom u prvoj polovici godine
- 26.08.2025 Spotify uvodi novu uslugu kako bi privukao veći broj korisnika
- 26.08.2025 Zagrebački holding lani s dobiti od 27,2 milijuna eura
- 12.09.2025 Ruska središnja banka ponovo snizila kamatne stope
- 12.09.2025 Američki proračunski deficit osjetno smanjen u kolovozu
- 12.09.2025 Europski proizvođači aluminija traže carine na izvoz otpada
- 12.09.2025 Za više od 350.000 europskih tvrtki 17,5 mlrd. eura za energetsku učinkovitost
- 12.09.2025 Prihodi tržišta elektroničkih komunikacija porasli na 900 mil. eura
EKONOMIJAObjavljeno: 29.12.2010
Mirovinski fondovi mogu preuzeti dio HEP-a
Podijeli sadržaj: | ||||
Privatizacija HEP-a je tema koja je prisutna u javnosti otkada je HEP uspostavljen zakonom iz 1990. godine. Interes za privatizaciju iskazivao se u proteklom vremenu poslovnim interesima tvrtki koje imaju potencijala kupiti cijeli ili udio u vlasništvu, međunarodne financijske institucije, političke stranke, aktivnosti Vlade RH i Hrvatskog sabora kroz pregovore o članstvu u EU i kroz medije. Privatizacija je službeno postala od interesa za Vladu, a nakon toga i Sabor 2002. godine kada je usvojen Zakon o privatizaciji HEP-a. Zakon je bio vrlo restriktivan i nije predviđao strateškog partnera i ograničena su upravljačka prava ostalih investitora na 10%, osim hrvatske države. Osim toga budući vlasnici HEP-a su zaposlenici i branitelji po 7%. Dodatno ograničenje se odnosilo na prijenosnu mrežu do ulaska u EU. Tijekom 2010. godine Zakon o privatizaciji HEP-a je stavljen izvan snage zbog nekih odredbi koje su u suprotnosti s pravilima Europske unije o tržišnom natjecanju.
Pritisak financijskih institucija
Velike energetske tvrtke iz Europe imaju interesa za privatizaciju HEP-a. Taj je interes iskazan i u zemljama regije. Dominirao je interes da se ide prvo u kupnju elektrodistributivne mreže i opskrbe i zadržavanje monopola. Potencijalnim investitorima, međutim, nije odgovarao hrvatski zakon o privatizaciji što su i iskazivali u kontaktima s hrvatskom stranom. Međunarodne financijske institucije su stalno pritiskale da se ide u privatizaciju. Jednako tako su radili i međunarodni konzultanti. Osim činjenice da je privatno vlasništvo efikasnije od državnog (iako ne mora biti u svim slučajevima), drugih argumenata nije bilo. Posebno su bile neuvjerljive teze da bi privatizacija trebala pridonijeti pokretanju gospodarstva. U hrvatskom političkom životu tema privatizacije HEP-a nije bila posebno “vruća”. Ozbiljnih rasprava nije bilo. Pojavljivala su se dva suprotstavljena stava: s jedne strane da je privatizacija nužna zbog razvoja tržišnoga gospodarstva, a s druge da nije nacionalni interes privatizirati HEP. Ni jedan ni drugi stav nije ozbiljnije elaboriran. U reformi energetskog sektora u EU, koja se do sada ozakonila kroz tri paketa direktiva, prvi 1996., drugi 2003. i treći 2009., nije se nikada pokretalo pitanje karaktera vlasništva.
Pitanja vlasništva postavljala su se samo u smislu sukoba interesa i zadržavanja monopola, a u istoj situaciji su bila i državna i privatna vlasništva mreža. Mediji su pratili temu privatizacije HEP-a u skladu s općim stanje prihvatljivosti bilo kakve privatizacije, posebno u energetici. Prevladava apsolutno negativan stav, a one koji raspravljaju o tim temama svrstavaju u lobije ili nacionalne izdajnika. U pravu su oni koji upozoravaju da privatizacija HEP-a nije privatizacija bilo koje tvrtke, već je poseban društveni interes da se razmotre svi aspekti koji mogu utjecati na koncept i dubinu privatizacije. Svakako je riječ o tvrtki koja obavlja poslove od posebnoga javnog interesa, pa pitanja sigurnosti i kvalitete opskrbe električnom energijom te upravljanje resursima spada u temeljne vrijednosti koje treba zaštititi.
Monopol prijenosa i distribucije
Sada je aktualno pitanje implementacije trećeg paketa direktiva EU. Standardizirane su četiri djelatnosti, od proizvodnje električne energije do kupca. To su proizvodnja električne energije, prijenos, distribucija i opskrba. Prijenos i distribucija električne energije spadaju u monopolne djelatnosti i takve će i ostati, pa ih je zakonodavac svrstao u regulirane djelatnosti kojima cijenu usluge određuje regulator (HERA). Proizvodnja i opskrba su tržišne djelatnosti kojima se može baviti svaki poduzetnik koji ima poslovnog interesa da ulaže u proizvodnju ili trgovanje električnom energijom. U HEP-u su te promjene ostvarene osnivanjem tvrtki kćeri koje se bave određenom djelatnošću, ali je imovina u vlasništvu vladajućeg društva, a vladajuće društvo je u potpunom vlasništvu države.
Kako sačuvati javni interes?
Treći paket donosi stroge propise u funkcioniranja reguliranih djelatnosti, razdvajanju od tržišnih djelatnosti ili zahtjevnih ograničenja u upravljanju tim tvrtkama i njihovu nadzoru. Posebni statusi reguliranih djelatnosti ukazuje da nije moguće realizirati privatizaciju HEP-a kao jedinstvene tvrtke. Privatizacija cijelog HEP-a preko strateškog partnera nije moguća i u sukobu je s direktivama EU. Također nije poželjna jer se državni monopol zamjenjuje privatnim, a nije ni opravdana iz ekonomskih razloga jer je tržišna cijena ispod realne cijene koju bi tvrtka imala u uređenom tržištu. U proteklom razdoblju u EU pokazalo se da je važno pitanje odlučuje li se o ključnim temama iz energetike u pojedinoj državi ili u tvrtkama čiji su vlasnici izvan te države (multinacionalne kompanije). To aktualizira pitanje koncepta reforme u energetici i realno je očekivati da će budući, četvrti paket direktiva obrađivati poziciju državnih vlasti i njihovu odgovornost za sigurnu opskrbe energijom. Treći put privatizacije HEP-a je privatizacija u funkciji javnog interesa.
Privatizaciju HEP-a poželjno je staviti u funkciju razvoja Hrvatske i rješavanja socijalnih problema. Moguća rješenja su: Da vlasništvo nad hidroelektranama, koje su najbolji energetski potencijal Hrvatske, bude u vlasništvu zaklade za razvoj Hrvatske kojom bi se financirali razvojni i znanstveni programi, a da elektranama upravlja HEP. U Hrvatskoj postoje tvrtke i građani koji su spremni dio svoga kapitala uložiti u zakladu. Potrebno je staviti ograničenje u trgovanju udjelima u zakladi. Da vlasništvo u termoelektranama barem 50% bude u vlasništvu HEP-a, ostalo mogu biti privatni investitori. Da vlasništvo nad prijenosnom mrežom preuzme mirovinski fond koji financira solidarni dio mirovina. Riječ je o reguliranoj djelatnosti s minimalnim rizikom i zajamčenim prinosima. Da vlasništvo nad distribucijskom mrežom preuzme mirovinski fond koji financira solidarni dio mirovina. Riječ je također o reguliranoj djelatnosti s minimalnim rizikom i sigurnim prinosima. Treći put privatizacije omogućuje privatizaciju, a u isto vrijeme i ispunjenje svih javnih i nacionalnih interesa.
Pritisak financijskih institucija
Velike energetske tvrtke iz Europe imaju interesa za privatizaciju HEP-a. Taj je interes iskazan i u zemljama regije. Dominirao je interes da se ide prvo u kupnju elektrodistributivne mreže i opskrbe i zadržavanje monopola. Potencijalnim investitorima, međutim, nije odgovarao hrvatski zakon o privatizaciji što su i iskazivali u kontaktima s hrvatskom stranom. Međunarodne financijske institucije su stalno pritiskale da se ide u privatizaciju. Jednako tako su radili i međunarodni konzultanti. Osim činjenice da je privatno vlasništvo efikasnije od državnog (iako ne mora biti u svim slučajevima), drugih argumenata nije bilo. Posebno su bile neuvjerljive teze da bi privatizacija trebala pridonijeti pokretanju gospodarstva. U hrvatskom političkom životu tema privatizacije HEP-a nije bila posebno “vruća”. Ozbiljnih rasprava nije bilo. Pojavljivala su se dva suprotstavljena stava: s jedne strane da je privatizacija nužna zbog razvoja tržišnoga gospodarstva, a s druge da nije nacionalni interes privatizirati HEP. Ni jedan ni drugi stav nije ozbiljnije elaboriran. U reformi energetskog sektora u EU, koja se do sada ozakonila kroz tri paketa direktiva, prvi 1996., drugi 2003. i treći 2009., nije se nikada pokretalo pitanje karaktera vlasništva.
Pitanja vlasništva postavljala su se samo u smislu sukoba interesa i zadržavanja monopola, a u istoj situaciji su bila i državna i privatna vlasništva mreža. Mediji su pratili temu privatizacije HEP-a u skladu s općim stanje prihvatljivosti bilo kakve privatizacije, posebno u energetici. Prevladava apsolutno negativan stav, a one koji raspravljaju o tim temama svrstavaju u lobije ili nacionalne izdajnika. U pravu su oni koji upozoravaju da privatizacija HEP-a nije privatizacija bilo koje tvrtke, već je poseban društveni interes da se razmotre svi aspekti koji mogu utjecati na koncept i dubinu privatizacije. Svakako je riječ o tvrtki koja obavlja poslove od posebnoga javnog interesa, pa pitanja sigurnosti i kvalitete opskrbe električnom energijom te upravljanje resursima spada u temeljne vrijednosti koje treba zaštititi.
Monopol prijenosa i distribucije
Sada je aktualno pitanje implementacije trećeg paketa direktiva EU. Standardizirane su četiri djelatnosti, od proizvodnje električne energije do kupca. To su proizvodnja električne energije, prijenos, distribucija i opskrba. Prijenos i distribucija električne energije spadaju u monopolne djelatnosti i takve će i ostati, pa ih je zakonodavac svrstao u regulirane djelatnosti kojima cijenu usluge određuje regulator (HERA). Proizvodnja i opskrba su tržišne djelatnosti kojima se može baviti svaki poduzetnik koji ima poslovnog interesa da ulaže u proizvodnju ili trgovanje električnom energijom. U HEP-u su te promjene ostvarene osnivanjem tvrtki kćeri koje se bave određenom djelatnošću, ali je imovina u vlasništvu vladajućeg društva, a vladajuće društvo je u potpunom vlasništvu države.
Kako sačuvati javni interes?
Treći paket donosi stroge propise u funkcioniranja reguliranih djelatnosti, razdvajanju od tržišnih djelatnosti ili zahtjevnih ograničenja u upravljanju tim tvrtkama i njihovu nadzoru. Posebni statusi reguliranih djelatnosti ukazuje da nije moguće realizirati privatizaciju HEP-a kao jedinstvene tvrtke. Privatizacija cijelog HEP-a preko strateškog partnera nije moguća i u sukobu je s direktivama EU. Također nije poželjna jer se državni monopol zamjenjuje privatnim, a nije ni opravdana iz ekonomskih razloga jer je tržišna cijena ispod realne cijene koju bi tvrtka imala u uređenom tržištu. U proteklom razdoblju u EU pokazalo se da je važno pitanje odlučuje li se o ključnim temama iz energetike u pojedinoj državi ili u tvrtkama čiji su vlasnici izvan te države (multinacionalne kompanije). To aktualizira pitanje koncepta reforme u energetici i realno je očekivati da će budući, četvrti paket direktiva obrađivati poziciju državnih vlasti i njihovu odgovornost za sigurnu opskrbe energijom. Treći put privatizacije HEP-a je privatizacija u funkciji javnog interesa.
Privatizaciju HEP-a poželjno je staviti u funkciju razvoja Hrvatske i rješavanja socijalnih problema. Moguća rješenja su: Da vlasništvo nad hidroelektranama, koje su najbolji energetski potencijal Hrvatske, bude u vlasništvu zaklade za razvoj Hrvatske kojom bi se financirali razvojni i znanstveni programi, a da elektranama upravlja HEP. U Hrvatskoj postoje tvrtke i građani koji su spremni dio svoga kapitala uložiti u zakladu. Potrebno je staviti ograničenje u trgovanju udjelima u zakladi. Da vlasništvo u termoelektranama barem 50% bude u vlasništvu HEP-a, ostalo mogu biti privatni investitori. Da vlasništvo nad prijenosnom mrežom preuzme mirovinski fond koji financira solidarni dio mirovina. Riječ je o reguliranoj djelatnosti s minimalnim rizikom i zajamčenim prinosima. Da vlasništvo nad distribucijskom mrežom preuzme mirovinski fond koji financira solidarni dio mirovina. Riječ je također o reguliranoj djelatnosti s minimalnim rizikom i sigurnim prinosima. Treći put privatizacije omogućuje privatizaciju, a u isto vrijeme i ispunjenje svih javnih i nacionalnih interesa.
Izvor: poslovni.hr
- 11.09.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze porasle uoči odluka ECB-a
- 11.09.2025 Hrvatskim cestama suglasnost za kreditno zaduženje od 213 mi...
- 11.09.2025 ZSE DANAS: Crobexi na rekordnim razinama, Končar najlikvidni...
- 11.09.2025 Hanfa odobrila pripajanje InterCapital AM-a Erste AM-u
- 11.09.2025 Željeznicom u drugom tromjesečju prevezeno više putnika i ma...
- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazne naknade u pod-fondovima ZB Investa
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 08.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 8.9.2025. - OTP Invest
- 02.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 1.9.2025. - OTP Invest
- 28.08.2025 Komentar tržišta - ZB Invest - srpanj 2025.
- 26.08.2025 Dionice nastavljaju s rastom, unatoč oprezu investitora
- 25.08.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 25.08.2025. - OTP Invest
- 11.09.2025 Hanfa odobrila pripajanje InterCapital AM-a Erste AM-u
- 09.09.2025 MIROVINCI TJEDNO: Odličan tjedan za mirovinske fondove
- 08.09.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazne naknade u pod-fondovima ZB Investa
- 02.09.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova završila u minusu
- 15.09.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Većina azijskih burzi porasla na početku tjedna
- 15.09.2025 Cijene nafte prošloga tjedna blago porasle
- 14.09.2025 TJEDNI PREGLED: Dolar oslabio drugi tjedan zaredom, čeka se smanjenje kamata Feda
- 14.09.2025 TJEDNI PREGLED: Wall Street na rekordnim razinama, čeka se smanjenje kamata Feda
- 12.09.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili značajan tjedni rast, Končar daleko najlikvidniji
- 01.09.2025 Oštar pad dobiti kineskog proizvođača električnih vozila
- 28.08.2025 Rast dobiti i prihoda Nvidije premašio 50 posto
- 27.08.2025 Lego s rekordnom prodajom u prvoj polovici godine
- 26.08.2025 Spotify uvodi novu uslugu kako bi privukao veći broj korisnika
- 26.08.2025 Zagrebački holding lani s dobiti od 27,2 milijuna eura
- 12.09.2025 Ruska središnja banka ponovo snizila kamatne stope
- 12.09.2025 Američki proračunski deficit osjetno smanjen u kolovozu
- 12.09.2025 Europski proizvođači aluminija traže carine na izvoz otpada
- 12.09.2025 Za više od 350.000 europskih tvrtki 17,5 mlrd. eura za energetsku učinkovitost
- 12.09.2025 Prihodi tržišta elektroničkih komunikacija porasli na 900 mil. eura
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q2 - 2025)
(koji na 30.06.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
Capital Breeder | +25,00% | 3 | |||||
Global Kapital | +23,59% | 4 | |||||
InterCapital SEE Equity - klasa B | A | +22,32% | 3 |
Fondovi | Trajanje akcije | Info |
OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 30.09. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 30.09.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 30.09. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 30.09.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon fondovi - ulazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda. Navedeno vrijedi do opoziva.
Eurizon HR Flexible 30 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR Conservative 10 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR International Multi Asset fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Prilikom otkupa udjela izlazna naknada se umanjuje te za sva ulaganja do 12 mjeseci iznosi 1,00 posto umjesto prospektom propisanih 2,00 posto. Za ulaganja duža od 12 mjeseci izlazna naknada se ne naplaćuje, iznosi 0,00 posto. Navedeno vrijedi za ulagače koji pri kupnji udjela dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 19.07.2023. do opoziva.
Eurizon HR Equity fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Društvo InterCapital Asset Management donijelo je odluku o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve fondove kojima upravlja ICAM. Sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi InterCapital fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
InterCapital Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u InterCapital Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
CROBEX* | 12.09. 16:00 | 3851,82 | 28,27 |
0,74 |
|
CROBEX10* | 12.09. 15:53 | 2472,60 | 21,09 |
0,86 |
|
CROBEX10tr* | 12.09. 15:53 | 2843,51 | 23,93 |
0,85 |
|
ADRIAprime* | 12.09. 16:00 | 2993,33 | 7,88 |
0,26 |
|
CROBISTR* | 12.09. 16:31 | 184,9259 | -0,01 |
0,00 |
|
CROBIS* | 12.09. 16:31 | 99,223 | -0,01 |
-0,01 |
Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
PODR | 157,50 € |
4,30% |
1.509.833,00 € |
KOEI | 708,00 € |
-0,56% |
651.436,00 € |
ZITO | 20,80 € |
6,12% |
531.317,70 € |
KODT2 | 3.720,00 € |
0,00% |
360.480,00 € |
DLKV | 8,38 € |
0,96% |
260.865,76 € |
IG | 56,00 € |
4,87% |
200.545,00 € |
HT | 41,50 € |
0,24% |
172.787,90 € |
KODT | 3.800,00 € |
-1,30% |
148.390,00 € |
ADPL | 16,85 € |
-0,59% |
114.438,50 € |
ZABA | 24,50 € |
-0,81% |
111.783,90 € |
Redovni dionički promet: | 4.681.947,15 € |
Redovni obveznički promet: | 8.056,00 € |
Sveukupni promet: | 4.690.003,15 € |