- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 09.11.2025 TJEDNI PREGLED: Svjetske burze pale zbog pritiska na tehnolo...
- 12.11.2025 HBOR kani uložiti najmanje 100 mil. eura u investicijske fon...
- 13.11.2025 Iskra brodogradilište Šibenik ugovorila gradnju novog hibrid...
- 09.11.2025 TJEDNI PREGLED: Nakon dva tjedna rasta, dolar oslabio prema ...
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 10.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 10.11.2025. - OTP Invest
- 03.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 03.11.2025. - OTP Invest
- 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
- 21.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 20.10.2025. - OTP Invest
- 20.10.2025 Investicijski kompas: Izazovi i otpornost globalnog tržišta u rujnu 2025.
- 11.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Dominacija mirovinskih fondova s negativnim rezultatom
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 10.11.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s negativnim tjednim rezultatom
- 04.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 03.11.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 14.11.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili rast, Končar najlikvidniji
- 14.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi u minusu na kraju tjedna, promet umanjen
- 14.11.2025 ZSE INTRADAY: Uz povećani promet, Crobexi blago pali
- 14.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze pod pritiskom na kraju tjedna
- 14.11.2025 ZSE OTVARANJE: Crobexi na putu tjednih dobitaka, u fokusu svjetske burze
- 13.11.2025 dm Hrvatska povećao promet za 10,04 posto, na 571,06 milijuna eura
- 13.11.2025 Deutsche Telekom sa skromnim rastom prihoda i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 Poslovni rezultati OTP grupe za prvih devet mjeseci 2025.
- 07.11.2025 MOL s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 DHL s manjim prihodom u trećem tromjesečju
- 14.11.2025 Samsung Electronics znatno podigao cijene memorijskih čipova
- 14.11.2025 PU provodi projekt digitalne transformacije, idući vikend nedostupna većina usluga
- 14.11.2025 Kazna od 4,5 mil eura ide Telemachu; Telemach odbacuje navode AZOP-a
- 14.11.2025 Njemačka vlada najavljuje potporu proizvođačima lijekova
- 14.11.2025 Hrvatska je ponovo na rubu procedure prekomjernog deficita, tvrdi HUP
EKONOMIJAObjavljeno: 19.11.2007
IPO Atlanticu donosi i novu marketinšku dimenziju
| Podijeli sadržaj: | ||||
Posljednji u nizu domaćih IPO-a, onaj Atlantic Grupe, koji je i nakon HT-a svojim dionicama uspio privući impresivnu pažnju investitora, u ponedjeljak doživljava burzovnu premijeru. Iako je o samom IPO-u i Atlanticu već mnogo napisano, dosad IPO nismo promatrali kroz prizmu jedinstvenog i efikasnog marketinškog oruđa koje može generirati povećanu potražnju i za proizvodima tvrtke.
Da utjecaj IPO-a nadmašuje svoju udžbeničku definiciju koja u prvi plan stavlja prikupljanje svježeg kapitala u tvrtku te da snažno ulazi u sferu marketinga i povećanja prodaje, najbolje pokazuje snažan interes domaćih tvrtki za ovakvim tipom burzovne premijere. To nam i objašnjava velik interes domaćih tvrtki koje su u protekle dvije godine zaista zaredale inicijalne javne ponude svojih dionica, i to ne samo u kontekstu privatizacije velikih državnih tvrtki.
Možda najilustrativniji pokazatelj velikog interesa i „vidljivosti“ Atlantica u posljednjih pet mjeseci povećanje je posjeta web portala tvrtke, objašnjavaju nam iz Atlantica.
Navala na web stranicu
„Broj dnevnih posjeta je u odnosu na prošlu godinu učetverostručen, i to najviše od kolovoza i objavljivanja izlaska na burzu. Broj mjesečnih posjeta je dvostruko veći, a u listopadu, uoči i tijekom javnog poziva na upis dionica, bilježili smo 1200 posjeta dnevno, dok je na sam dan otvaranja knjige upisa te narednih par dana gotovo 3000 ljudi dnevno skidalo prospekt javne ponude. S obzirom na taj broj možemo pretpostaviti da je svaki od 26.000 ljudi koji su upisali dionice Atlantica u tom periodu i posjetio naš web site“, podcrtava Feđa Hudina iz Korporativnih komunikacija Atlantica.
Iako je rok za stvarno mjerenje utjecaja IPO-a na prodaju proizvoda Atlantica još uvijek prekratak, posebno zbog velikog broja proizvoda koje Atlantic distribuira, možemo stvari malo staviti u drugačije svjetlo. Naime, ukoliko bi dionicu Atlantica shvatili kao proizvod, interes koji je pet puta (7,5 puta od strane građana i 4 puta među institucionalnim investitorima) premašio raspoloživu količinu dionica, govori da je „prodaja“ brenda bila više nego dobra.
Naravno, treba napomenuti da je Atlantic Grupa i prije IPO-a bila prisutna u medijima kao snažna kompanija s međunarodnim iskorakom, a što se prvenstveno odnosi na akvizicije u Njemačkoj te poslovanje u Sloveniji, Srbiji, BiH i Makedoniji, i kao kompanija s iznimnim stopama rasta i velikim potencijalom.
Unutrašnji i vanjski efekti
Iz Atlantica naglašavaju da su i odlični devetomjesečni rezultati bez sumnje jednim dijelom generirani baš zahvaljujući najavama IPO-a. No, napominje Hudina, kontekst javne ponude dionica nikada u Atlanticu nije shvaćen kao dio marketinške promocije bilo grupe ili njenih dijelova, već kao dio šireg konteksta društvene odgovornosti odnosa sa zajednicom, a naše iskustvo s IPO-om iznimno je pozitivno.
Naravno, prisutnost na burzi nosi dodatnu odgovornost menadžmenta, ali i svih zaposlenika. Tako je i u Atlanticu, iako je tvrtka već duže vrijeme na tržištu kapitala kroz izdanja komercijalnih zapisa i obveznica, IPO unio novu živost među zaposlenike i menadžment, dodaju u Atlanticu.
Kako se od samog početka procesa IPO-a Atlantic grupa spominjala kao potencijalna blue-chip dionica, nema razloga ne vjerovati kako će ona to doista biti, a iz Atlantica se nadaju kako će trgovanje njome biti uspješno i investitorima dugoročno isplativo.
Da utjecaj IPO-a nadmašuje svoju udžbeničku definiciju koja u prvi plan stavlja prikupljanje svježeg kapitala u tvrtku te da snažno ulazi u sferu marketinga i povećanja prodaje, najbolje pokazuje snažan interes domaćih tvrtki za ovakvim tipom burzovne premijere. To nam i objašnjava velik interes domaćih tvrtki koje su u protekle dvije godine zaista zaredale inicijalne javne ponude svojih dionica, i to ne samo u kontekstu privatizacije velikih državnih tvrtki.
Možda najilustrativniji pokazatelj velikog interesa i „vidljivosti“ Atlantica u posljednjih pet mjeseci povećanje je posjeta web portala tvrtke, objašnjavaju nam iz Atlantica.
Navala na web stranicu
„Broj dnevnih posjeta je u odnosu na prošlu godinu učetverostručen, i to najviše od kolovoza i objavljivanja izlaska na burzu. Broj mjesečnih posjeta je dvostruko veći, a u listopadu, uoči i tijekom javnog poziva na upis dionica, bilježili smo 1200 posjeta dnevno, dok je na sam dan otvaranja knjige upisa te narednih par dana gotovo 3000 ljudi dnevno skidalo prospekt javne ponude. S obzirom na taj broj možemo pretpostaviti da je svaki od 26.000 ljudi koji su upisali dionice Atlantica u tom periodu i posjetio naš web site“, podcrtava Feđa Hudina iz Korporativnih komunikacija Atlantica.
Iako je rok za stvarno mjerenje utjecaja IPO-a na prodaju proizvoda Atlantica još uvijek prekratak, posebno zbog velikog broja proizvoda koje Atlantic distribuira, možemo stvari malo staviti u drugačije svjetlo. Naime, ukoliko bi dionicu Atlantica shvatili kao proizvod, interes koji je pet puta (7,5 puta od strane građana i 4 puta među institucionalnim investitorima) premašio raspoloživu količinu dionica, govori da je „prodaja“ brenda bila više nego dobra.
Naravno, treba napomenuti da je Atlantic Grupa i prije IPO-a bila prisutna u medijima kao snažna kompanija s međunarodnim iskorakom, a što se prvenstveno odnosi na akvizicije u Njemačkoj te poslovanje u Sloveniji, Srbiji, BiH i Makedoniji, i kao kompanija s iznimnim stopama rasta i velikim potencijalom.
Unutrašnji i vanjski efekti
Iz Atlantica naglašavaju da su i odlični devetomjesečni rezultati bez sumnje jednim dijelom generirani baš zahvaljujući najavama IPO-a. No, napominje Hudina, kontekst javne ponude dionica nikada u Atlanticu nije shvaćen kao dio marketinške promocije bilo grupe ili njenih dijelova, već kao dio šireg konteksta društvene odgovornosti odnosa sa zajednicom, a naše iskustvo s IPO-om iznimno je pozitivno.
Naravno, prisutnost na burzi nosi dodatnu odgovornost menadžmenta, ali i svih zaposlenika. Tako je i u Atlanticu, iako je tvrtka već duže vrijeme na tržištu kapitala kroz izdanja komercijalnih zapisa i obveznica, IPO unio novu živost među zaposlenike i menadžment, dodaju u Atlanticu.
Kako se od samog početka procesa IPO-a Atlantic grupa spominjala kao potencijalna blue-chip dionica, nema razloga ne vjerovati kako će ona to doista biti, a iz Atlantica se nadaju kako će trgovanje njome biti uspješno i investitorima dugoročno isplativo.
Izvor: seebiz.eu
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 09.11.2025 TJEDNI PREGLED: Svjetske burze pale zbog pritiska na tehnolo...
- 12.11.2025 HBOR kani uložiti najmanje 100 mil. eura u investicijske fon...
- 13.11.2025 Iskra brodogradilište Šibenik ugovorila gradnju novog hibrid...
- 09.11.2025 TJEDNI PREGLED: Nakon dva tjedna rasta, dolar oslabio prema ...
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 10.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 10.11.2025. - OTP Invest
- 03.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 03.11.2025. - OTP Invest
- 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
- 21.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 20.10.2025. - OTP Invest
- 20.10.2025 Investicijski kompas: Izazovi i otpornost globalnog tržišta u rujnu 2025.
- 11.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Dominacija mirovinskih fondova s negativnim rezultatom
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 10.11.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s negativnim tjednim rezultatom
- 04.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 03.11.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 14.11.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili rast, Končar najlikvidniji
- 14.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi u minusu na kraju tjedna, promet umanjen
- 14.11.2025 ZSE INTRADAY: Uz povećani promet, Crobexi blago pali
- 14.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze pod pritiskom na kraju tjedna
- 14.11.2025 ZSE OTVARANJE: Crobexi na putu tjednih dobitaka, u fokusu svjetske burze
- 13.11.2025 dm Hrvatska povećao promet za 10,04 posto, na 571,06 milijuna eura
- 13.11.2025 Deutsche Telekom sa skromnim rastom prihoda i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 Poslovni rezultati OTP grupe za prvih devet mjeseci 2025.
- 07.11.2025 MOL s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 DHL s manjim prihodom u trećem tromjesečju
- 14.11.2025 Samsung Electronics znatno podigao cijene memorijskih čipova
- 14.11.2025 PU provodi projekt digitalne transformacije, idući vikend nedostupna većina usluga
- 14.11.2025 Kazna od 4,5 mil eura ide Telemachu; Telemach odbacuje navode AZOP-a
- 14.11.2025 Njemačka vlada najavljuje potporu proizvođačima lijekova
- 14.11.2025 Hrvatska je ponovo na rubu procedure prekomjernog deficita, tvrdi HUP
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q3 - 2025)
(koji na 30.09.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
| Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
| Capital Breeder | +37,22% | 3 | |||||
| Global Kapital | +35,58% | 4 | |||||
| Erste SEE Equity - klasa B | A | +33,74% | 3 |
| Fondovi | Trajanje akcije | Info |
| OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Temeljem odluke o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve ex-Icam fondove, sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi ex-Icam fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
| Erste Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u Erste Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
||
| Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
| CROBEX* | 14.11. 16:00 | 3777,45 | -5,65 |
-0,15 |
|
| CROBEX10* | 14.11. 15:52 | 2402,86 | -2,70 |
-0,11 |
|
| CROBEX10tr* | 14.11. 15:52 | 2763,87 | -3,11 |
-0,11 |
|
| ADRIAprime* | 14.11. 16:00 | 2957,63 | 20,75 |
0,71 |
|
| CROBISTR* | 14.11. 16:31 | 185,7245 | 0,04 |
0,02 |
|
| CROBIS* | 14.11. 16:31 | 99,2171 | 0,01 |
0,01 |
| Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
| KOEI | 654,00 € |
-1,21% |
263.514,00 € |
| RIVP | 6,50 € |
0,00% |
133.428,30 € |
| ADRS2 | 75,00 € |
0,00% |
130.294,20 € |
| KODT | 3.420,00 € |
-2,01% |
89.750,00 € |
| HT | 41,70 € |
0,97% |
78.563,20 € |
| 7SLO | 49,54 € |
0,39% |
76.070,90 € |
| ADPL | 20,40 € |
-2,39% |
75.165,00 € |
| ATGR | 42,00 € |
1,94% |
74.180,40 € |
| KODT2 | 3.260,00 € |
-1,81% |
68.960,00 € |
| ADRS | 120,00 € |
1,69% |
66.845,00 € |
| Redovni dionički promet: | 1.401.816,64 € |
| Redovni obveznički promet: | 10.765,73 € |
| Sveukupni promet: | 1.412.582,37 € |


