- 15.12.2025 TJEDNI PREGLED: Većina fondova zabilježila pad vrijednosti u...
- 18.12.2025 Komentar tržišta - Eurizon AMC - studeni 2025.
- 14.12.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi porasli drugi tjedan zaredom, uz povećan...
- 14.12.2025 TJEDNI PREGLED: Svjetske burze pale, tehnološki sektor pod p...
- 15.12.2025 Končaru ′zlatna′, a Končar D&ST-u ′sre...
- 19.12.2025 ZB Invest mijenja prospekt krovnog fonda i spaja fondove
- 15.12.2025 Tržišta kapitala ostaju konstruktivna u 2026.
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 19.12.2025 Rast hrvatskog BDP-a u 2026. za 2,8 posto, a inflacije za 3,1 posto
- 18.12.2025 Komentar tržišta - Eurizon AMC - studeni 2025.
- 15.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 15.12.2025. - OTP Invest
- 15.12.2025 Tržišta kapitala ostaju konstruktivna u 2026.
- 08.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 08.12.2025. - OTP Invest
- 19.12.2025 ZB Invest mijenja prospekt krovnog fonda i spaja fondove
- 16.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova s negativnim rezultatom
- 15.12.2025 TJEDNI PREGLED: Većina fondova zabilježila pad vrijednosti udjela
- 09.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 08.12.2025 TJEDNI PREGLED: Isti broj fondova s pozitivnim i negativnim rezultatom
- 19.12.2025 Cijene nafte stabilne na 60 dolara
- 19.12.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili pad, Končar najlikvidniji
- 19.12.2025 ZSE DANAS: Crobexi u crvenom, promet uvećan
- 19.12.2025 ZSE INTRADAY: Uz skroman promet, Crobexi stagniraju
- 19.12.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze na putu tjednih dobitaka
- 19.12.2025 Adris najavljuje nastavak investicijskog ciklusa vrijednog više od 480 milijuna eura
- 19.12.2025 Končar 2025. završava rekordno, u 2026. više novih ugovora i investicija, pa i u SAD
- 13.12.2025 Renault znatno ublažio ambicije za punionice električnih vozila u Europi
- 10.12.2025 Potvrđen rejting i podignuti izgledi Zagrebačkog holdinga
- 10.12.2025 TUI očekuje skromnije rezultate u 2026.
- 19.12.2025 Rast hrvatskog BDP-a u 2026. za 2,8 posto, a inflacije za 3,1 posto
- 19.12.2025 Italija pripisuje vlasništvo nad zlatnim rezervama talijanskom narodu
- 19.12.2025 U studenome 1,74 mil. zaposlenih, 0,2 posto manje na godišnjoj razini
- 19.12.2025 Metin model personaliziranih oglasa nezakonit
- 19.12.2025 Vijetnam modernizira željezničku infrastrukturu uz granicu s Kinom
EKONOMIJAObjavljeno: 24.10.2011
Dolenec: Već 2014. iz EU ćemo imati 1,05 milijardi eura
| Podijeli sadržaj: | ||||
Hrvatska će sredinom 2013. postati punopravnom članicom EU i ravnopravnom korisnicom strukturnih fondova. Štomožemo očekivati od strukturnih fondova u odnosu na IPA-u?
Strukturni su fondovi ponajprije izdašniji od IPA-e pa će nam na raspolaganju biti veći iznosi sredstava. Oni na određeni način pravedniji od IPA-e, što bi se za nas trebalo pokazati boljim kada je u pitanju iskorištavanje sredstava.
Naime, pravila IPA-e takva su da nije moguće početi ugovaranje projekata za iznose više od predviđene alokacije. Na primjer, ako smo predložili pet projekata i ostalo nam je viška sredstava nakon ugovaranja, tek tada za ta sredstva možemo predlagati šesti projekt. Pritom gubimo dosta vremena, a naposljetku možda ne iskoristimo sva sredstva.
Kod strukturnih fondova situacija je povoljnija jer je moguće odmah predložiti veći broj projekata koji mogu vrijediti i više od onoga što imamo na raspolaganju, no to, naravno, ne znači da možemo potrošiti više sredstava od iznosa na raspolaganju.
Drugi problem, primjerice, kod IPA-e i velikih projekata jest što smo morali usvojiti pravilo N+3. To znači da smo u roku od tri godine morali iskoristiti sredstva koja su nam alocirana za određenu godinu, koja je okarakterizirana kao početna, ali nam je u taj rok uračunato i vrijeme koje je EK bilo potrebno za odobravanje tih velikih projekata.
U strukturnim fondovima, kada su veliki projekti u pitanju, to se pravilo izuzima i počinje tek kad Komisija odobri projekt, što je velika prednost jer nam se ne uračunava vrijeme potrebno za odobrenje projekata.
Kako će izgledati tranzicijsko razdoblje između IPA-e i strukturnih fondova? Hoće li se dogoditi „prazan hod" i kako će se financirati projekti koji su ugovoreni u razdoblju IPA-e a nisu provedeni do njezina završetka?
U ovom trenutku sigurno znamo da će operativni programi koji postoje u IPA-i 1. srpnja 2013. biti uklopljeni u operativne programe za strukturne fondove.
Dogovorili smo i da će sve što ugovorimo prema pravilima IPA-e, točnije po PRAG-u, biti provedeno u skladu s tim pravilima. Naša će nastojanja ići u tome smjeru da većina ili svi natječaji budu pokrenuti prije 1. srpnja 2013. Dakle, bez obzira na to u kojoj će godini projekti biti provedeni, naglasak je stavljen na trenutak ugovaranja i pravila koja su tada na snazi.
Hoće li natječaji biti otvarani cijelo vrijeme ili možemo očekivati stanku u razdoblju prije prelaska na strukturne fondove?
Natječaji će biti otvarani cijelo vrijeme, s naznakom da već spremamo velike projekte koji će biti financirani iz sredstava u drugoj polovini 2013. godine, kada ćemo na raspolaganju imati 449,4 milijuna eura.
Zasad znamo da će nam u drugoj polovini 2013. godine na raspolaganju biti 449,4 milijuna eura. Postoje li naznake o tome koliki će nam iznosi biti na raspolaganju od 2014. do 2020.?
Da smo pristupili početkom godine i iskoristili cijelu alokaciju, imali bismo 900-tinjak milijuna eura na raspolaganju za kohezijsku politiku za 2013.
Zasad prema ugovoru u 2014. imamo na raspolaganju barem 2,33 puta više od ukupne alokacije koju smo imali na raspolaganju 2013., a u 2015. tri puta više.
U brojkama to znači oko 1,05 milijardi eura za 2014. i 1,35 milijardi eura za 2015. godinu. Morate uzeti u obzir da u 2013. nećemo imati na raspolaganju kompletnu godišnju alokaciju, nego samo otprilike polovinu, jer ćemo pristupiti 1. srpnja, i da Hrvatska dobija pravo na svoju punu alokaciju po sadašnjim pravilima tek od 2016. godine.
Međutim, ako se promijene pravila koja reguliraju pitanje maksimalnog ograničenja, onda će se te brojke mijenjati i prilagođavati tim pravilima.
Pojavile su se naznake da bi EK mogla smanjiti gornju granicu alokacije, odnosno plafon na koji svaka država članica ima pravo. Je li to točno?
Važno je znati da je Hrvatska u pristupnom ugovoru plafon u obliku postotka vezala uz BDP po važećoj regulativi, no EK sada govori o ograničenju prema bruto nacionalnom dohotku.
Naša maksimalna alokacija zasad iznosi 3,524 posto od godišnjeg BDP-a, a prijedlog nove regulative ide u smjeru snižavanja tog plafona. U slučaju Hrvatske to ne bi značilo veliku promjenu jer naš BND u ovom trenutku nije jako različit u odnosu na BDP.
Postoje i dodatna pravila koja se pritom primjenjuju i na temelju kojih se zapravo izračunavaju konačni iznosi. Čine se poprilično kompliciranima.
Tako je. Uza sve navedeno, postoje dodatna pravila i odredbe našeg pristupnog ugovora, koje kažu da ćemo u 2013. dobiti otprilike 30 posto ukupne alokacije (spomenutih 449,4 milijuna eura), 2014. otprilike 70 posto, a uvažava se i pravilo o 2,33 puta većem iznosu nego u 2013., 2015. 90 posto i uvažavanje pravila o trostruko većem iznosu nego 2013. i naposljetku 2016. godine 100 posto naše ukupne alokacije.
Točne iznose znat ćemo kad bude usvojen prijedlog proračuna EU za 2014. - 2020., kada dobijemo konkretan uvid u svoj BDP za pojedinu godinu i ako se pravila ne promijene, što je prema postojećim prijedlozima moguće.
Što će strukturni fondovi donijeti Hrvatskoj na razini projekata i poduzetništva?
Očekujemo da ćemo financirati ona područja koja smo financirali dosad iz IPA-e, ali povećat ćemo broj projekata koji će se financirati i njihove iznose. Očekivali smo da ćemo moći financirati i više od toga, ali morali smo suziti prioritete zbog kasnijeg pristupanja i činjenice da na raspolaganju imamo samo pola financijske perspektive u 2013. godini.
O kakvim je projektima riječ?
Već smo poslali jedan projekt željeznice vrijedan gotovo 200 milijuna eura, koji će poduprijeti obnovu željezničke pruge od Dugog Sela do Križevaca. Očekuje se da će samo taj projekt povući 150-ak milijuna eura, što je gotovo trećina onoga što imamo na raspolaganju, i to bi trebao biti naš najveći projekt u 2013. godini.
Drugim riječima, strukturni fondovi omogućit će nam prijavu većeg broja velikih infrastrukturnih projekata koji su vrlo zahtjevni i iznimno puno stoje, a nastojat ćemo ih ugovoriti prije pristupanja. Tada bi bili provedeni po PRAG-u.
Vodit ćemo računa o sanaciji odlagališta otpada, vodoopskrbi i kanalizaciji, željeznicama, transferu tehnologije i razvoju regionalne konkurentnosti kroz financiranje poslovne infrastrukture, potpore malim i srednjim poduzetnicima te projekte kojima je cilj podići stopu zaposlenosti i obrazovanosti u Hrvatskoj.
Jesu li planovi već usklađeni s operativnim programima?
Uskoro će biti predstavljen operativni program u komponenti IIIc, u kojoj će biti naglasak na grant shemama za poduzetnike. U program smo lokalnoj poslovnoj i turističkoj infrastrukturi dodali i kulturnu infrastrukturu koja se može financirati u jedinicama lokalne samouprave kao, na primjer, obnova lokalnog muzeja ili kulturnog spomenika, ali koji će kasnije omogućiti određene prihode tim jedinicama.
U četvrtoj komponenti razmišljamo proširiti prioritete na područje suradnje s organizacijama civilnog društva i mogućnost jačanja uprave zato što ćemo, ulaskom u Uniju, izgubiti prvu komponentu IPA-e koja je većinom takve projekte dosada financirala.
Programski smo potpuno naslonjeni na IPA-u i dodajemo širu listu velikih projekata koje moramo indicirati u području zaštite okoliša, prometa i željeznice.
Mogu li poduzetnici očekivati veću financijsku potporu?
Očekuje se da će grant shema iz IPA IIIc biti financijski izdašnija i da će se, s primjerice sadašnja tri milijuna eura, podići na iznose između 10 i 20 milijuna eura kada program bude pretvoren u program za strukturne fondove.
Također, svi će poduzetnici pravodobno biti informirani o njima putem javnih informativnih radionica na kojima će biti predstavljen operativni program i grant sheme koje će sadržavati informacije o sastavljanju projektne dokumentacije.
Hoće li poduzetnici moći i dalje sudjelovati u javnoj nabavi?
Da. U tom smislu sve ostaje slično kao i u IPA-i. Pokušat ćemo što više toga ugovoriti po pravilima PRAG-a, a tek poslije prema hrvatskom Zakonu o javnoj nabavi. Poduzetnici će i dalje imati priliku ponuditi svoje usluge, proizvode i znanje na takvim natječajima u međunarodnoj konkurenciji.
Institucije koje se bave EU fondovima često pozivaju poduzetnike da se pripreme za nadolazeće strukturne fondove. O kakvim se pripremama radi i što poduzetnici mogu učiniti u ovom trenutku?
Poduzetnike ćemo pravodobno informirati o tome kako se konkretno pripremiti. Naš je sljedeći korak, nakon definiranja procedure i operativne programe, da ih predstavimo.
Cilj je da pojedini natječaji budu otvoreni i prije pristupanja, a da se uskoro počnu organizirati radionice za zainteresirane korisnike, na kojima će se točno objasniti kako prijaviti projekte i kako ispuniti obrasce.
Što je s procedurama?
Procedure se nastavljaju na IPA-u uz primjenu pravila PRAG-a. Nakon toga slijede nacionalni propisi o javnoj nabavi s članstvom u Uniji, a o tim se procedurama nismo potpuno usuglasili. Upravo zato želimo što više toga ugovoriti po PRAG-u da što manje 'vježbamo' 2014.
Hrvatska je podijeljena u tri NUTS2 statističke regije koje imaju pravo na fondove kohezijske politike. Pojavile su se informacije o tome da će, zbog neravnomjernog razvoja u tim regijama, doći do podjele na pet regija. Je li to točno?
O tome se u nekim krugovima počelo razmišljati jer postoji rizik, koji je zbog ekonomske krize vidljivo manji, da jedna od regija u kojoj je Zagreb dođe do tolike razine razvoja da ne bude u prilici upotrebljavati veću alokaciju namjenjenu slabije razvijenim regijama EU i time onemogući manje razvijen dio regije da je koristi.
Zasad cijela država ima manji BND od 90 posto europskog prosjeka i zbog toga ima pravo na korištenje Kohezijskog fonda na cijelom području, i imat će ga još neko vrijeme, te sredstava Europskoga socijalnog fonda i Europskog fonda za regionalni razvoj u sklopu tzv. cilja konvergencije, na koji otpada najveći dio alokacije kohezijske politike.
Ona regija koja bi u razvoju prešla prag razvijenosti za taj cilj neće imati pravo na veću alokaciju u sklopu cilja konvergencije. Važno je da odmah nakon pristupanja Hrvatska ima pristup najvećem kolaču uz primjenu pravila o kojima smo već pričali.
Hoće li biti promjena u operativnim strukturama?
Razmišljamo o tome kako se prilagoditi sustavu upravljanja strukturnim instrumentima i učimo na iskustvima drugih država. Upravo je predstavljen twinning projekt koji vode kolege iz Litve i Mađarske, a koji će na pomoći da identificiramo koji bi sustav bio najpovoljniji za nas. Učit ćemo na njihovim primjerima dobre i loše prakse.
Osnovna ideja jest posve iskoristiti izgrađene strukture i kapacitete za što jednostavniji prijelaz iz upravljanja IPA-om u upravljanje strukturnim instrumentima.
U kojoj je fazi donošenje Nacionalnoga strateškog referentnog okvira i zašto je on važan?
Imali smo javnu raspravu na kojoj smo ga predstavili, ali pod pretpostavkom da ga radimo već za 2012. godinu. Sudjelovali su predstavnici TDU, JLRS-a, OCD-a i sl.
On se neće znatno razlikovati od postojeće strukture, no prilagodit će se činjenici da ćemo strukturne instrumente upotrebljavati samo za pola godine alokacije u ovoj financijskoj perspektivi, s prioritetima bliskim oni iz IPA strateških dokumenata, a nacrt je dostupan na našim internetskim stranicama. Dokument će biti usvojen i poslan EK barem šest mjeseci prije pristupanja, jer je riječ o strateškom dokumentu koji je uvjet za uporabu sredstava iz Kohezijske politike.
- 15.12.2025 TJEDNI PREGLED: Većina fondova zabilježila pad vrijednosti u...
- 18.12.2025 Komentar tržišta - Eurizon AMC - studeni 2025.
- 14.12.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi porasli drugi tjedan zaredom, uz povećan...
- 14.12.2025 TJEDNI PREGLED: Svjetske burze pale, tehnološki sektor pod p...
- 15.12.2025 Končaru ′zlatna′, a Končar D&ST-u ′sre...
- 19.12.2025 ZB Invest mijenja prospekt krovnog fonda i spaja fondove
- 15.12.2025 Tržišta kapitala ostaju konstruktivna u 2026.
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 19.12.2025 Rast hrvatskog BDP-a u 2026. za 2,8 posto, a inflacije za 3,1 posto
- 18.12.2025 Komentar tržišta - Eurizon AMC - studeni 2025.
- 15.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 15.12.2025. - OTP Invest
- 15.12.2025 Tržišta kapitala ostaju konstruktivna u 2026.
- 08.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 08.12.2025. - OTP Invest
- 19.12.2025 ZB Invest mijenja prospekt krovnog fonda i spaja fondove
- 16.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova s negativnim rezultatom
- 15.12.2025 TJEDNI PREGLED: Većina fondova zabilježila pad vrijednosti udjela
- 09.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 08.12.2025 TJEDNI PREGLED: Isti broj fondova s pozitivnim i negativnim rezultatom
- 19.12.2025 Cijene nafte stabilne na 60 dolara
- 19.12.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili pad, Končar najlikvidniji
- 19.12.2025 ZSE DANAS: Crobexi u crvenom, promet uvećan
- 19.12.2025 ZSE INTRADAY: Uz skroman promet, Crobexi stagniraju
- 19.12.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze na putu tjednih dobitaka
- 19.12.2025 Adris najavljuje nastavak investicijskog ciklusa vrijednog više od 480 milijuna eura
- 19.12.2025 Končar 2025. završava rekordno, u 2026. više novih ugovora i investicija, pa i u SAD
- 13.12.2025 Renault znatno ublažio ambicije za punionice električnih vozila u Europi
- 10.12.2025 Potvrđen rejting i podignuti izgledi Zagrebačkog holdinga
- 10.12.2025 TUI očekuje skromnije rezultate u 2026.
- 19.12.2025 Rast hrvatskog BDP-a u 2026. za 2,8 posto, a inflacije za 3,1 posto
- 19.12.2025 Italija pripisuje vlasništvo nad zlatnim rezervama talijanskom narodu
- 19.12.2025 U studenome 1,74 mil. zaposlenih, 0,2 posto manje na godišnjoj razini
- 19.12.2025 Metin model personaliziranih oglasa nezakonit
- 19.12.2025 Vijetnam modernizira željezničku infrastrukturu uz granicu s Kinom
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q3 - 2025)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
| Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
| Capital Breeder | +37,22% | 3 | |||||
| Global Kapital | +35,58% | 4 | |||||
| Erste SEE Equity - klasa B | A | +33,74% | 3 |
| Fondovi | Trajanje akcije | Info |
| OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Temeljem odluke o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve ex-Icam fondove, sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi ex-Icam fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
| Erste Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u Erste Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
||
| Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
| CROBEX* | 19.12. 16:00 | 3809,82 | -31,45 |
-0,82 |
|
| CROBEX10* | 19.12. 16:00 | 2432,09 | -22,94 |
-0,93 |
|
| CROBEX10tr* | 19.12. 16:00 | 2797,49 | -26,39 |
-0,93 |
|
| ADRIAprime* | 19.12. 16:00 | 2983,72 | 22,32 |
0,75 |
|
| CROBISTR* | 19.12. 16:31 | 185,4389 | 0,01 |
0,01 |
|
| CROBIS* | 19.12. 16:31 | 98,8306 | 0,00 |
0,00 |
| Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
| KOEI | 700,00 € |
0,29% |
1.666.282,00 € |
| HPB | 310,00 € |
-2,52% |
344.924,00 € |
| ADRS2 | 78,40 € |
-2,00% |
340.872,80 € |
| HT | 40,80 € |
-0,49% |
203.999,40 € |
| RIVP | 6,34 € |
-2,16% |
190.295,60 € |
| ERNT | 186,50 € |
-2,10% |
134.678,50 € |
| KODT | 3.760,00 € |
-0,27% |
132.090,00 € |
| ZABA | 24,00 € |
0,00% |
94.988,40 € |
| KODT2 | 3.540,00 € |
-0,56% |
56.940,00 € |
| KOTR2 | 1.090,00 € |
-1,80% |
55.880,00 € |
| Redovni dionički promet: | 3.372.352,05 € |
| Redovni obveznički promet: | 7.357,35 € |
| Sveukupni promet: | 3.379.709,40 € |


