- 21.11.2025 Komentar tržišta - Eurizon AMC - listopad 2025.
- 21.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze prate pad Wall Streeta
- 20.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi različitih predznaka, promet uvećan
- 20.11.2025 Cijene nafte iznad 64 dolara, u fokusu američka potražnja i ...
- 21.11.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili pad, Končar najlikvidniji
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 24.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 24.11.2025. - OTP Invest
- 21.11.2025 Komentar tržišta - Erste Asset Management - listopad 2025.
- 21.11.2025 Komentar tržišta - Eurizon AMC - listopad 2025.
- 19.11.2025 Investicijski kompas: unatoč geopolitičkim napetostima, tržišta i dalje u usponu
- 17.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 17.11.2025. - OTP Invest
- 24.11.2025 TJEDNI PREGLED: Fondovi s negativnim tjednim rezultatom u većini
- 19.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom u većini
- 17.11.2025 TJEDNI PREGLED: Fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom u većini
- 11.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Dominacija mirovinskih fondova s negativnim rezultatom
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 24.11.2025 Cijene nafte blizu 62 dolara
- 24.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi porasli uz umanjen promet
- 24.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 24.11.2025. - OTP Invest
- 24.11.2025 ZSE INTRADAY: U mirnom trgovanju Crobexi blago porasli
- 24.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze porasle na početku tjedna
- 13.11.2025 dm Hrvatska povećao promet za 10,04 posto, na 571,06 milijuna eura
- 13.11.2025 Deutsche Telekom sa skromnim rastom prihoda i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 Poslovni rezultati OTP grupe za prvih devet mjeseci 2025.
- 07.11.2025 MOL s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 DHL s manjim prihodom u trećem tromjesečju
- 24.11.2025 Moody′s nakon 23 godine podigao talijanski kreditni rejting
- 24.11.2025 EU fondovi prilika za dugoročnu konkurentnost
- 24.11.2025 Digitalne valute mogle bi ′usisati′ depozite iz banaka eurozone
- 24.11.2025 Ulaganje u željeznicu apsolutni prioritet
- 24.11.2025 Jačati kibernetičku sigurnosti financijskog sustava
PREHRAMBENA INDUSTRIJAObjavljeno: 09.09.2019

Vindija prva u Europi plasirala novu vrstu ambalaže
| Podijeli sadržaj: | ||||
Prehrambena industrija Vindija iz Varaždina ove godine obilježava 60 godina poslovanja, a povodom toga velikog jubileja na tržište je plasirala sokove brenda Vindi u novom ruhu. Dubravka Drk Mravlinčić, direktorica marketinga Vindije, ističe da je brendiranje proizvoda ključ kvalitetne komunikacije s tržištem, važan činitelj povjerenja i lojalnosti kupaca te osnova uspješnog poslovanja.
"Vjerujemo kako smo se u tom segmentu više puta i dokazali budući da je ‘Kvaliteta Vindija′ postala i ostala krilatica koja se veže uz svaku našu robnu marku, pa tako i Vindi sokove koje prepoznaju generacije potrošača u Hrvatskoj i regiji. Kako ove godine obilježavamo velikih 60 godina poslovanja, tijekom kojih smo od male gradske mljekare izrasli u jednog od regionalnih lidera prehrambene industrije, htjeli smo tržištu još jednom pokazati da smo totalno drukčiji od drugih te napravili velik iskorak u kategoriji Vindi sokova - od rebrandinga, funkcionalnosti i vrste pakiranja do marketinške kampanje", objašnjava Drk Mravlinčić.
Integrirana nova generacija čepova
U osmišljavanju novog dizajna ambalaže vodili su se, kaže, mišlju da je pakiranje proizvoda više od fizičkih karakteristika, da kvalitetan dizajn odražava vrijednosti tvrtke koja stoji iza njega i predstavlja prostor komunikacije s postojećim, ali i novim kupcima. Činjenica je da će se dobrom proizvodu u prepoznatljivoj i kvalitetnoj ambalaži zadovoljni kupci uvijek vraćati, zbog čega su i došli na ideju za implementacijom inovativnog pakiranja najnovije generacije.
"Cjelokupni je proces zahtijevao značajna ulaganja u proizvodni pogon, što je rezultiralo time da je Vindija postala prva tvrtka u Europi i četvrta u svijetu koja je na tržište plasirala inovativni Ultra Edge paket od jedne litre, s integriranom najnovijom generacijom čepova koji, osim vizualno privlačnog dizajna, omogućuju otvaranje u samo jednom potezu", pohvalila se Drk Mravlinčić.
Riječ je o jedinstvenoj inovaciji na našem tržištu koja asortiman Vindi sokova podiže na novu razinu kvalitete. Kako nam objašnjava sugovornica, novi oblik pakiranja osigurava bolju vidljivost i diferencijaciju na prodajnim mjestima, a riječ je o modernom dizajnu koji je u skladu s najnovijim grafičkim trendovima u svijetu. Novoj su ambalaži dodali i najnoviju generaciju čepova koji omogućuju otvaranje u samo jednom koraku, dok njegov širi vanjski promjer omogućuje lakše točenje.
Osim toga, poznato je da na razini cijele Grupe Vindija posluju prema priznatim principima programa Global Compact koji ističe važnost očuvanja okoliša. Iz tog su razloga, ističe Drk Mravlinčić, dodatno ponosni budući da više od 68% ambalaže dolazi iz obnovljivih izvora, što još više smanjuje ugljikov otisak u prirodi. Prema podacima Nielsena za lipanj i srpanj Vindijevi sokovi vodeći su brend u Total kategoriji sokova, s najvećim količinskim udjelom u prodaji na hrvatskom tržištu.
"Najveći izazov implementacije svih noviteta u sklopu asortimana Vindi sokova bio je u što kraćem razdoblju provesti cjelokupnu tranziciju te obavijestiti i informirati potrošače kako bi pravovremeno znali da ih omiljeni sokovi na policama dućana čekaju u novim pakiranjima, s novim izgledom. Iz tog smo razloga intenzivirali komunikaciju putem svih dostupnih kanala, od označavanja prodajnih mjesta, snažne online promocije, do medijske kampanje u printu i na televiziji kako bismo povećali doseg do ciljane publike", kaže Drk Mravlinčić.
Doza hrabrosti
Što se tiče promotivnoga spota, napominje da su zadali nove standarde u produkciji video sadržaja na domaćem, ali i regionalnom tržištu te time postavili nove izazove u kategoriji sokova.
"Cilj nam je bio probuditi emocije i energiju, potaknuti uzbuđenje i senzualnost te stvoriti osjećaj osvježenja koji nastaje nakon konzumacije naših sokova te ga povezati i s osvježenim vizualnim identitetom asortimana. Veliki su iskorak bili i neonski elementi poput neonske šminke i body painta koji su se skladno nadovezali na modernu glazbu, što je u cjelini zahtijevalo dozu hrabrosti - htjeli smo pokazati kako smo moderna, otvorena kompanija koja se razvija u skladu s promjenama i zahtjevima s tržišta i koja je redovno usmjerena na inovacije u cjelokupnom proizvodnom procesu˝, ističe Drk Mravlinčić.
Rezultat je video spot koji ih diferencira i izdvaja od konkurencije, a informacije i reakcije s tržišta su iznad njihovih očekivanja.
"Svakodnevno nam se javljaju potrošači s pozitivnim reakcijama, a to nam u konačnici potvrđuju i prodajni rezultati koji su ostvareni nakon lansiranja kampanje. U Grupi Vindija smo oduvijek usmjereni na inovacije i modernizaciju proizvodnih procesa kako bismo tržištu ponudili najbolje od kvalitete, koja je svih ovih godina ostala ključan segment našeg tržišnog komuniciranja", zaključuje direktorica marketinga Vindije.
| Podijeli sadržaj: | ||||
- 21.11.2025 Komentar tržišta - Eurizon AMC - listopad 2025.
- 21.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze prate pad Wall Streeta
- 20.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi različitih predznaka, promet uvećan
- 20.11.2025 Cijene nafte iznad 64 dolara, u fokusu američka potražnja i ...
- 21.11.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili pad, Končar najlikvidniji
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 24.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 24.11.2025. - OTP Invest
- 21.11.2025 Komentar tržišta - Erste Asset Management - listopad 2025.
- 21.11.2025 Komentar tržišta - Eurizon AMC - listopad 2025.
- 19.11.2025 Investicijski kompas: unatoč geopolitičkim napetostima, tržišta i dalje u usponu
- 17.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 17.11.2025. - OTP Invest
- 24.11.2025 TJEDNI PREGLED: Fondovi s negativnim tjednim rezultatom u većini
- 19.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom u većini
- 17.11.2025 TJEDNI PREGLED: Fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom u većini
- 11.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Dominacija mirovinskih fondova s negativnim rezultatom
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 24.11.2025 Cijene nafte blizu 62 dolara
- 24.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi porasli uz umanjen promet
- 24.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 24.11.2025. - OTP Invest
- 24.11.2025 ZSE INTRADAY: U mirnom trgovanju Crobexi blago porasli
- 24.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze porasle na početku tjedna
- 13.11.2025 dm Hrvatska povećao promet za 10,04 posto, na 571,06 milijuna eura
- 13.11.2025 Deutsche Telekom sa skromnim rastom prihoda i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 Poslovni rezultati OTP grupe za prvih devet mjeseci 2025.
- 07.11.2025 MOL s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 DHL s manjim prihodom u trećem tromjesečju
- 24.11.2025 Moody′s nakon 23 godine podigao talijanski kreditni rejting
- 24.11.2025 EU fondovi prilika za dugoročnu konkurentnost
- 24.11.2025 Digitalne valute mogle bi ′usisati′ depozite iz banaka eurozone
- 24.11.2025 Ulaganje u željeznicu apsolutni prioritet
- 24.11.2025 Jačati kibernetičku sigurnosti financijskog sustava
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q3 - 2025)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
| Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
| Capital Breeder | +37,22% | 3 | |||||
| Global Kapital | +35,58% | 4 | |||||
| Erste SEE Equity - klasa B | A | +33,74% | 3 |
| Fondovi | Trajanje akcije | Info |
| OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Temeljem odluke o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve ex-Icam fondove, sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi ex-Icam fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
| Erste Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u Erste Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
||
| Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
| CROBEX* | 24.11. 16:00 | 3760,92 | 28,82 |
0,77 |
|
| CROBEX10* | 24.11. 16:00 | 2403,24 | 21,43 |
0,90 |
|
| CROBEX10tr* | 24.11. 16:00 | 2764,30 | 24,65 |
0,90 |
|
| ADRIAprime* | 24.11. 15:54 | 2938,41 | 10,70 |
0,37 |
|
| CROBISTR* | 24.11. 16:31 | 185,782 | -0,04 |
-0,02 |
|
| CROBIS* | 24.11. 16:31 | 99,2003 | -0,03 |
-0,03 |
| Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
| HT | 41,70 € |
0,72% |
184.140,70 € |
| ADRS2 | 73,00 € |
0,83% |
177.122,20 € |
| RIVP | 6,54 € |
0,00% |
131.805,66 € |
| HPB | 322,00 € |
3,87% |
125.694,00 € |
| TOK | 19,20 € |
-2,78% |
110.641,20 € |
| PODR | 163,00 € |
1,88% |
110.013,50 € |
| ERNT | 199,00 € |
0,51% |
103.087,00 € |
| DLKV | 8,26 € |
3,25% |
95.957,62 € |
| KOEI | 646,00 € |
0,31% |
93.314,00 € |
| ADRS | 118,00 € |
-1,67% |
49.148,00 € |
| Redovni dionički promet: | 1.486.668,32 € |
| Redovni obveznički promet: | 31.337,33 € |
| Sveukupni promet: | 1.818.469,65 € |








