- 07.11.2025 Možemo podržati rast minimalne plaće, ali i država se mora o...
- 06.11.2025 Na kraju listopada u HZMO-u 28,5 tisuća osiguranika više neg...
- 04.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze pale više od 1 posto
- 06.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi četvrti dan u crvenom, promet umanjen
- 06.11.2025 Od nedjelje u ponoć započinje 14. po redu upis trezoraca za ...
- 10.10.2025 Eurizon AM fondovi - kreiranje i zadavanje zahtjeva
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 03.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 03.11.2025. - OTP Invest
- 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
- 21.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 20.10.2025. - OTP Invest
- 20.10.2025 Investicijski kompas: Izazovi i otpornost globalnog tržišta u rujnu 2025.
- 17.10.2025 Komentar tržišta - Erste Asset Management - rujan 2025.
- 04.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 03.11.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 28.10.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova zabilježila rast
- 27.10.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 23.10.2025 Neto imovina obveznih mirovinskih fondova u rujnu porasla za 441 milijun eura
- 09.11.2025 TJEDNI PREGLED: Nakon dva tjedna rasta, dolar oslabio prema košarici valuta
- 09.11.2025 TJEDNI PREGLED: Svjetske burze pale zbog pritiska na tehnološki sektor
- 07.11.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili pad, Končar najlikvidniji
- 07.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi crveni na kraju tjedna, Podravka dobitnica dana
- 07.11.2025 Tokić u IPO-u prikupio 23,3 mil. eura, konačna cijena dionice 20,2 eura
- 07.11.2025 Poslovni rezultati OTP grupe za prvih devet mjeseci 2025.
- 07.11.2025 MOL s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 DHL s manjim prihodom u trećem tromjesečju
- 05.11.2025 Stabilizacija prihoda BMW-a u trećem tromjesečju
- 04.11.2025 Saudijski naftni div s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 Cijene hrane pale i u listopadu
- 07.11.2025 Gunvor povlači ponudu za kupnju Lukoilove inozemne imovine
- 07.11.2025 Možemo podržati rast minimalne plaće, ali i država se mora odreći dijela prihoda
- 07.11.2025 Jasna tržišna pravila ključna za otpornost gospodarstva
- 07.11.2025 U prvih devet mjeseci RH povećala izvoz za 5,5 posto, a uvoz za 4,6 posto
JULIUS MEINLObjavljeno: 04.05.2016

Hrvatska nam je jedna od glavnih uzdanica, ulazimo na police vaših trgovina
| Podijeli sadržaj: | ||||
Julius Meinl prva je profesionalna pržionica kave u Europi s tradicijom dužom od 155 godina, a ujedno i kompanija koja za Hrvatsku ima velike planove. O čemu je konkretno riječ i zašto je naše tržište u fokusu njihovih planova za Poslovni dnevnik govori predsjednik Uprave Julius Meinla Marcel Löffler.
Povijest tvrtke Julius Meinl zapravo je priča o brendu starom gotovo 155 godina. Od kada ste aktivni na hrvatskom tržištu i kako se vaš posao razvijao kroz godine?
Uspješna priča tvrtke Julius Meinl počinje 1862. godine otvaranjem prodavaonice u centru Beča. Ubrzo nakon toga, Julius Meinl I. razvija, među prvima na svijetu, mehaničku pržionicu kave koja garantira dotad nepoznatu, postojanu, kontinuiranu kvalitetu pržene kave. Danas više od 40.000 klijenata u cijelom svijetu oslanja svoj biznis na odličnu kavu i čaj koje proizvodimo u našim pogonima u Beču i Vicenzi. Na globalnoj smo razini, kao ambasador bečke kulture kavana, među prve tri pozicije u top premium segmentu brandova kave u više od 40 zemalja. U Hrvatskoj je Julius Meinl prisutan od 1905. godine kada smo otvorili prvu prodavaonicu mješovite robe na Jelačićevu trgu. U tom razdoblju smo u Hrvatskoj imali 28 prodavaonica, ali nismo prodavali samo kavu i čaj. Sa 16 dućana te tvornicom kave i čaja u Vodnikovoj ulici, Zagreb je već tada bio centar svih naših aktivnosti za cijelu regiju. Tijekom II. svjetskog rata smo sve izgubili. Početkom ovog stoljeća, u Hrvatskoj ponovno započinjemo s poslovanjem. Ovoga puta ne u ′retailu′, nego u HoReCa sektoru. Godine 2006. smo preuzeli tvrtku Bonfanti i od tada tržišni udjeli kontinuirano rastu. Danas s našim proizvodima i uslugama uslužujemo više od 5000 klijenata.
Kako biste opisali hrvatsko tržište kave u ovom trenutku, što su njegove jake strane, a što nedostaci?
Hrvatska je vrlo zahtjevna zemlja za svakog pržioničara kave. Postoji visoka razina stručnosti u kavi. Jako smo sretni zbog takve situacije, jer je naš brend poznat po visokoj kvaliteti. Povrh toga, ljudi u Hrvatskoj vole kulturu bečkih kavana, vole opušteno uživati u šalici kave. Istodobno je Hrvatska brzorastuće tržište. To je vidljivo prema udjelu Arabice u mješavinama koja je u stalnom porastu. I čaj se razvija vrlo brzo, prelazeći sve više u višu kvalitetu i nove varijante kao ′big bags′ ili ′loose tea′.
Možete li usporediti europsko tržište s našim, kada govorimo o segmentu kave i čaja? Koje su ključne razlike?
Hrvatska je jedna od glavnih uzdanica unutar naše grupacije. Njezino tržište se razvija u pravcu kvalitete. Pridodate li tomu ogroman potencijal i vizibilitet na obali, mogli biste razumjeti zašto smatramo da je jedno od ključnih tržišta za nas. Unatoč uobičajenom načinu razmišljanja, mi Hrvatsku smatramo jednim od najrazvijenijih tržišta kada je kava u pitanju. Ljudi ovdje traže kvalitetu i inovacije, a to je u biti srž našeg biznisa.
Što je s Adriatic regijom? Gdje imate najbolje rezultate i koja tržišta imaju najveći potencijal?
Tržišni smo lideri u zemljama susjedstva - Sloveniji i Bosni i Hercegovini. Naše pozicije su tamo vrlo slične onoj u Hrvatskoj i još se širimo. Za Srbiju vidimo dosta potencijala u godinama koje slijede.
Jeste li zadovoljni s tržišnim udjelima u Hrvatskoj i kako su se oni razvijali tijekom godina? Kako stojite na ostalim tržištima regije?
Jako smo zadovljni s rezultatima u Hrvatskoj. Naša tvrtka je startala s dva milijuna eura prihoda u 2006. godini, a proteklu smo završili s prometom od gotovo 15 milijuna eura. U Bosni i Hercegovini i Sloveniji naši tržišni udjeli u HoReCa sektoru iznose oko 30 posto, dok je procjena tržišnog udjela u Srbiji na oko 15 posto.
Već ste rekli da na Hrvatsku gledate kao na tržište s iznimnim potencijalom, čuli smo da planirate prodor i u retail sektor. Je li to istina?
Navedeno doista i je jedna interesantna mogućnost, budući da je potražnja za našim proizvodima od strane krajnjih korisnika u konstantnom porastu.
Pa kada možemo očekivati vaše proizvode na policama i koliko prodajnih mjesta planirate imati u početku vašeg debija u maloprodaji?
Uskoro ćemo biti na policama s nekim proizvodima, najprije u Billi i Sparu, našim povijesnim partnerima s austrijskog tržišta.
Koje proizvode ćete ponuditi hrvatskim kupcima?
Ponudit ćemo ekskluzivni raspon mljevene kave i čaja. U jesen planiramo dodatne proizvode, ali u ovom trenutku je prerano o tome govoriti.
Koji su dugoročni i kratkoročni planovi s tim poslovnim potezima? Kakvi tržišni udjeli u ′retailu′ bi vas zadovoljili?
Planiramo nastaviti konsolidiranje naše premium pozicije i daljnje širenje na tržištu, u ′horeca′ i ′retail′ segmentu.
Ima li mjesta za potencijalne akvizicije na hrvatskom tržištu u vremenu koje je pred nama?
Ostvarili smo nekoliko akvizicija u prošlom razdoblju. U načelu mi uvijek tražimo nove mogućnosti. Osiguravajući ih, usklađujemo naš brand i naše tržišne pozicije.
Povijest tvrtke Julius Meinl zapravo je priča o brendu starom gotovo 155 godina. Od kada ste aktivni na hrvatskom tržištu i kako se vaš posao razvijao kroz godine?
Uspješna priča tvrtke Julius Meinl počinje 1862. godine otvaranjem prodavaonice u centru Beča. Ubrzo nakon toga, Julius Meinl I. razvija, među prvima na svijetu, mehaničku pržionicu kave koja garantira dotad nepoznatu, postojanu, kontinuiranu kvalitetu pržene kave. Danas više od 40.000 klijenata u cijelom svijetu oslanja svoj biznis na odličnu kavu i čaj koje proizvodimo u našim pogonima u Beču i Vicenzi. Na globalnoj smo razini, kao ambasador bečke kulture kavana, među prve tri pozicije u top premium segmentu brandova kave u više od 40 zemalja. U Hrvatskoj je Julius Meinl prisutan od 1905. godine kada smo otvorili prvu prodavaonicu mješovite robe na Jelačićevu trgu. U tom razdoblju smo u Hrvatskoj imali 28 prodavaonica, ali nismo prodavali samo kavu i čaj. Sa 16 dućana te tvornicom kave i čaja u Vodnikovoj ulici, Zagreb je već tada bio centar svih naših aktivnosti za cijelu regiju. Tijekom II. svjetskog rata smo sve izgubili. Početkom ovog stoljeća, u Hrvatskoj ponovno započinjemo s poslovanjem. Ovoga puta ne u ′retailu′, nego u HoReCa sektoru. Godine 2006. smo preuzeli tvrtku Bonfanti i od tada tržišni udjeli kontinuirano rastu. Danas s našim proizvodima i uslugama uslužujemo više od 5000 klijenata.
Kako biste opisali hrvatsko tržište kave u ovom trenutku, što su njegove jake strane, a što nedostaci?
Hrvatska je vrlo zahtjevna zemlja za svakog pržioničara kave. Postoji visoka razina stručnosti u kavi. Jako smo sretni zbog takve situacije, jer je naš brend poznat po visokoj kvaliteti. Povrh toga, ljudi u Hrvatskoj vole kulturu bečkih kavana, vole opušteno uživati u šalici kave. Istodobno je Hrvatska brzorastuće tržište. To je vidljivo prema udjelu Arabice u mješavinama koja je u stalnom porastu. I čaj se razvija vrlo brzo, prelazeći sve više u višu kvalitetu i nove varijante kao ′big bags′ ili ′loose tea′.
Možete li usporediti europsko tržište s našim, kada govorimo o segmentu kave i čaja? Koje su ključne razlike?
Hrvatska je jedna od glavnih uzdanica unutar naše grupacije. Njezino tržište se razvija u pravcu kvalitete. Pridodate li tomu ogroman potencijal i vizibilitet na obali, mogli biste razumjeti zašto smatramo da je jedno od ključnih tržišta za nas. Unatoč uobičajenom načinu razmišljanja, mi Hrvatsku smatramo jednim od najrazvijenijih tržišta kada je kava u pitanju. Ljudi ovdje traže kvalitetu i inovacije, a to je u biti srž našeg biznisa.
Što je s Adriatic regijom? Gdje imate najbolje rezultate i koja tržišta imaju najveći potencijal?
Tržišni smo lideri u zemljama susjedstva - Sloveniji i Bosni i Hercegovini. Naše pozicije su tamo vrlo slične onoj u Hrvatskoj i još se širimo. Za Srbiju vidimo dosta potencijala u godinama koje slijede.
Jeste li zadovoljni s tržišnim udjelima u Hrvatskoj i kako su se oni razvijali tijekom godina? Kako stojite na ostalim tržištima regije?
Jako smo zadovljni s rezultatima u Hrvatskoj. Naša tvrtka je startala s dva milijuna eura prihoda u 2006. godini, a proteklu smo završili s prometom od gotovo 15 milijuna eura. U Bosni i Hercegovini i Sloveniji naši tržišni udjeli u HoReCa sektoru iznose oko 30 posto, dok je procjena tržišnog udjela u Srbiji na oko 15 posto.
Već ste rekli da na Hrvatsku gledate kao na tržište s iznimnim potencijalom, čuli smo da planirate prodor i u retail sektor. Je li to istina?
Navedeno doista i je jedna interesantna mogućnost, budući da je potražnja za našim proizvodima od strane krajnjih korisnika u konstantnom porastu.
Pa kada možemo očekivati vaše proizvode na policama i koliko prodajnih mjesta planirate imati u početku vašeg debija u maloprodaji?
Uskoro ćemo biti na policama s nekim proizvodima, najprije u Billi i Sparu, našim povijesnim partnerima s austrijskog tržišta.
Koje proizvode ćete ponuditi hrvatskim kupcima?
Ponudit ćemo ekskluzivni raspon mljevene kave i čaja. U jesen planiramo dodatne proizvode, ali u ovom trenutku je prerano o tome govoriti.
Koji su dugoročni i kratkoročni planovi s tim poslovnim potezima? Kakvi tržišni udjeli u ′retailu′ bi vas zadovoljili?
Planiramo nastaviti konsolidiranje naše premium pozicije i daljnje širenje na tržištu, u ′horeca′ i ′retail′ segmentu.
Ima li mjesta za potencijalne akvizicije na hrvatskom tržištu u vremenu koje je pred nama?
Ostvarili smo nekoliko akvizicija u prošlom razdoblju. U načelu mi uvijek tražimo nove mogućnosti. Osiguravajući ih, usklađujemo naš brand i naše tržišne pozicije.
Izvor: poslovni.hr
| Podijeli sadržaj: | ||||
- 07.11.2025 Možemo podržati rast minimalne plaće, ali i država se mora o...
- 06.11.2025 Na kraju listopada u HZMO-u 28,5 tisuća osiguranika više neg...
- 04.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze pale više od 1 posto
- 06.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi četvrti dan u crvenom, promet umanjen
- 06.11.2025 Od nedjelje u ponoć započinje 14. po redu upis trezoraca za ...
- 10.10.2025 Eurizon AM fondovi - kreiranje i zadavanje zahtjeva
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 03.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 03.11.2025. - OTP Invest
- 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
- 21.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 20.10.2025. - OTP Invest
- 20.10.2025 Investicijski kompas: Izazovi i otpornost globalnog tržišta u rujnu 2025.
- 17.10.2025 Komentar tržišta - Erste Asset Management - rujan 2025.
- 04.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 03.11.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 28.10.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova zabilježila rast
- 27.10.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 23.10.2025 Neto imovina obveznih mirovinskih fondova u rujnu porasla za 441 milijun eura
- 09.11.2025 TJEDNI PREGLED: Nakon dva tjedna rasta, dolar oslabio prema košarici valuta
- 09.11.2025 TJEDNI PREGLED: Svjetske burze pale zbog pritiska na tehnološki sektor
- 07.11.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili pad, Končar najlikvidniji
- 07.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi crveni na kraju tjedna, Podravka dobitnica dana
- 07.11.2025 Tokić u IPO-u prikupio 23,3 mil. eura, konačna cijena dionice 20,2 eura
- 07.11.2025 Poslovni rezultati OTP grupe za prvih devet mjeseci 2025.
- 07.11.2025 MOL s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 DHL s manjim prihodom u trećem tromjesečju
- 05.11.2025 Stabilizacija prihoda BMW-a u trećem tromjesečju
- 04.11.2025 Saudijski naftni div s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 Cijene hrane pale i u listopadu
- 07.11.2025 Gunvor povlači ponudu za kupnju Lukoilove inozemne imovine
- 07.11.2025 Možemo podržati rast minimalne plaće, ali i država se mora odreći dijela prihoda
- 07.11.2025 Jasna tržišna pravila ključna za otpornost gospodarstva
- 07.11.2025 U prvih devet mjeseci RH povećala izvoz za 5,5 posto, a uvoz za 4,6 posto
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q3 - 2025)
(koji na 30.09.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
| Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
| Capital Breeder | +37,22% | 3 | |||||
| Global Kapital | +35,58% | 4 | |||||
| Erste SEE Equity - klasa B | A | +33,74% | 3 |
| Fondovi | Trajanje akcije | Info |
| OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Eurizon fondovi - ulazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda. Navedeno vrijedi do opoziva.
Eurizon HR Flexible 30 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR Conservative 10 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR International Multi Asset fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Prilikom otkupa udjela izlazna naknada se umanjuje te za sva ulaganja do 12 mjeseci iznosi 1,00 posto umjesto prospektom propisanih 2,00 posto. Za ulaganja duža od 12 mjeseci izlazna naknada se ne naplaćuje, iznosi 0,00 posto. Navedeno vrijedi za ulagače koji pri kupnji udjela dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 19.07.2023. do opoziva.
Eurizon HR Equity fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Temeljem odluke o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve ex-Icam fondove, sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi ex-Icam fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
| Erste Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u Erste Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
||
| Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
| CROBEX* | 07.11. 16:00 | 3745,87 | -19,36 |
-0,51 |
|
| CROBEX10* | 07.11. 16:00 | 2387,77 | -11,80 |
-0,49 |
|
| CROBEX10tr* | 07.11. 16:00 | 2746,52 | -13,57 |
-0,49 |
|
| ADRIAprime* | 07.11. 15:52 | 2963,17 | -0,65 |
-0,02 |
|
| CROBISTR* | 07.11. 16:31 | 185,5997 | 0,01 |
0,01 |
|
| CROBIS* | 07.11. 16:31 | 99,2044 | 0,00 |
0,00 |
| Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
| KOEI | 640,00 € |
-2,44% |
1.499.278,00 € |
| KODT2 | 3.260,00 € |
-1,21% |
466.940,00 € |
| KODT | 3.350,00 € |
-2,05% |
217.950,00 € |
| PODR | 161,00 € |
1,90% |
206.521,00 € |
| ERNT | 190,00 € |
-1,04% |
102.573,50 € |
| IG | 57,00 € |
-1,72% |
82.748,40 € |
| 7SLO | 49,77 € |
0,44% |
78.537,06 € |
| RIVP | 6,40 € |
0,31% |
72.267,08 € |
| HT | 41,80 € |
0,00% |
66.098,30 € |
| ADPL | 19,40 € |
-2,51% |
54.077,40 € |
| Redovni dionički promet: | 3.220.116,34 € |
| Redovni obveznički promet: | 0 € |
| Sveukupni promet: | 3.220.116,34 € |







