- 23.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Odličan tjedan za mirovinske fondove
- 23.12.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili rast, Medika najlikvidnija
- 23.12.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači oprezni uoči božićnih blagdana
- 23.12.2025 Šušnjar najavio jaču zaštitu klijenata agencija za promet ne...
- 23.12.2025 Obvezni e-računi za tvrtke i obrtnike: praktični vodič
- 19.12.2025 ZB Invest mijenja prospekt krovnog fonda i spaja fondove
- 15.12.2025 Tržišta kapitala ostaju konstruktivna u 2026.
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 22.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 22.12.2025. - OTP Invest
- 22.12.2025 Komentar tržišta - Erste Asset Management - studeni 2025.
- 19.12.2025 Rast hrvatskog BDP-a u 2026. za 2,8 posto, a inflacije za 3,1 posto
- 18.12.2025 Komentar tržišta - Eurizon AMC - studeni 2025.
- 15.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 15.12.2025. - OTP Invest
- 23.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Odličan tjedan za mirovinske fondove
- 22.12.2025 TJEDNI PREGLED: Pozitivan tjedan za investicijske fondove
- 22.12.2025 Komentar tržišta - Erste Asset Management - studeni 2025.
- 22.12.2025 Neto imovina obveznih mirovinskih fondova u studenome porasla za 149 milijuna eura
- 19.12.2025 ZB Invest mijenja prospekt krovnog fonda i spaja fondove
- 24.12.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Azijski indeksi stagniraju, cijena zlata rekordna
- 24.12.2025 WALL STREET: Novi rekord S&P 500 indeksa
- 23.12.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili rast, Medika najlikvidnija
- 23.12.2025 ZSE DANAS: Crobexi i danas zeleni, HT dobitnik dana
- 23.12.2025 Cijene nafte nadomak 62 dolara
- 24.12.2025 BP prodaje 65 posto udjela u Castrolu tvrtki Stonepeak
- 19.12.2025 Adris najavljuje nastavak investicijskog ciklusa vrijednog više od 480 milijuna eura
- 19.12.2025 Končar 2025. završava rekordno, u 2026. više novih ugovora i investicija, pa i u SAD
- 13.12.2025 Renault znatno ublažio ambicije za punionice električnih vozila u Europi
- 10.12.2025 Potvrđen rejting i podignuti izgledi Zagrebačkog holdinga
- 24.12.2025 Naplaćena premija društava za osiguranje u prvih 11 mjeseci 1,9 milijardi eura
- 24.12.2025 Japan namjerava pooštriti regulativu
- 24.12.2025 Italija propisala Ryanairu kaznu od 256 milijuna eura
- 24.12.2025 Promet industrije 2,4 posto veći na godišnjoj razini
- 24.12.2025 I u 2026. besplatan vlak za djecu, učenike, studente i umirovljenike
JULIUS MEINLObjavljeno: 04.05.2016

Hrvatska nam je jedna od glavnih uzdanica, ulazimo na police vaših trgovina
| Podijeli sadržaj: | ||||
Julius Meinl prva je profesionalna pržionica kave u Europi s tradicijom dužom od 155 godina, a ujedno i kompanija koja za Hrvatsku ima velike planove. O čemu je konkretno riječ i zašto je naše tržište u fokusu njihovih planova za Poslovni dnevnik govori predsjednik Uprave Julius Meinla Marcel Löffler.
Povijest tvrtke Julius Meinl zapravo je priča o brendu starom gotovo 155 godina. Od kada ste aktivni na hrvatskom tržištu i kako se vaš posao razvijao kroz godine?
Uspješna priča tvrtke Julius Meinl počinje 1862. godine otvaranjem prodavaonice u centru Beča. Ubrzo nakon toga, Julius Meinl I. razvija, među prvima na svijetu, mehaničku pržionicu kave koja garantira dotad nepoznatu, postojanu, kontinuiranu kvalitetu pržene kave. Danas više od 40.000 klijenata u cijelom svijetu oslanja svoj biznis na odličnu kavu i čaj koje proizvodimo u našim pogonima u Beču i Vicenzi. Na globalnoj smo razini, kao ambasador bečke kulture kavana, među prve tri pozicije u top premium segmentu brandova kave u više od 40 zemalja. U Hrvatskoj je Julius Meinl prisutan od 1905. godine kada smo otvorili prvu prodavaonicu mješovite robe na Jelačićevu trgu. U tom razdoblju smo u Hrvatskoj imali 28 prodavaonica, ali nismo prodavali samo kavu i čaj. Sa 16 dućana te tvornicom kave i čaja u Vodnikovoj ulici, Zagreb je već tada bio centar svih naših aktivnosti za cijelu regiju. Tijekom II. svjetskog rata smo sve izgubili. Početkom ovog stoljeća, u Hrvatskoj ponovno započinjemo s poslovanjem. Ovoga puta ne u ′retailu′, nego u HoReCa sektoru. Godine 2006. smo preuzeli tvrtku Bonfanti i od tada tržišni udjeli kontinuirano rastu. Danas s našim proizvodima i uslugama uslužujemo više od 5000 klijenata.
Kako biste opisali hrvatsko tržište kave u ovom trenutku, što su njegove jake strane, a što nedostaci?
Hrvatska je vrlo zahtjevna zemlja za svakog pržioničara kave. Postoji visoka razina stručnosti u kavi. Jako smo sretni zbog takve situacije, jer je naš brend poznat po visokoj kvaliteti. Povrh toga, ljudi u Hrvatskoj vole kulturu bečkih kavana, vole opušteno uživati u šalici kave. Istodobno je Hrvatska brzorastuće tržište. To je vidljivo prema udjelu Arabice u mješavinama koja je u stalnom porastu. I čaj se razvija vrlo brzo, prelazeći sve više u višu kvalitetu i nove varijante kao ′big bags′ ili ′loose tea′.
Možete li usporediti europsko tržište s našim, kada govorimo o segmentu kave i čaja? Koje su ključne razlike?
Hrvatska je jedna od glavnih uzdanica unutar naše grupacije. Njezino tržište se razvija u pravcu kvalitete. Pridodate li tomu ogroman potencijal i vizibilitet na obali, mogli biste razumjeti zašto smatramo da je jedno od ključnih tržišta za nas. Unatoč uobičajenom načinu razmišljanja, mi Hrvatsku smatramo jednim od najrazvijenijih tržišta kada je kava u pitanju. Ljudi ovdje traže kvalitetu i inovacije, a to je u biti srž našeg biznisa.
Što je s Adriatic regijom? Gdje imate najbolje rezultate i koja tržišta imaju najveći potencijal?
Tržišni smo lideri u zemljama susjedstva - Sloveniji i Bosni i Hercegovini. Naše pozicije su tamo vrlo slične onoj u Hrvatskoj i još se širimo. Za Srbiju vidimo dosta potencijala u godinama koje slijede.
Jeste li zadovoljni s tržišnim udjelima u Hrvatskoj i kako su se oni razvijali tijekom godina? Kako stojite na ostalim tržištima regije?
Jako smo zadovljni s rezultatima u Hrvatskoj. Naša tvrtka je startala s dva milijuna eura prihoda u 2006. godini, a proteklu smo završili s prometom od gotovo 15 milijuna eura. U Bosni i Hercegovini i Sloveniji naši tržišni udjeli u HoReCa sektoru iznose oko 30 posto, dok je procjena tržišnog udjela u Srbiji na oko 15 posto.
Već ste rekli da na Hrvatsku gledate kao na tržište s iznimnim potencijalom, čuli smo da planirate prodor i u retail sektor. Je li to istina?
Navedeno doista i je jedna interesantna mogućnost, budući da je potražnja za našim proizvodima od strane krajnjih korisnika u konstantnom porastu.
Pa kada možemo očekivati vaše proizvode na policama i koliko prodajnih mjesta planirate imati u početku vašeg debija u maloprodaji?
Uskoro ćemo biti na policama s nekim proizvodima, najprije u Billi i Sparu, našim povijesnim partnerima s austrijskog tržišta.
Koje proizvode ćete ponuditi hrvatskim kupcima?
Ponudit ćemo ekskluzivni raspon mljevene kave i čaja. U jesen planiramo dodatne proizvode, ali u ovom trenutku je prerano o tome govoriti.
Koji su dugoročni i kratkoročni planovi s tim poslovnim potezima? Kakvi tržišni udjeli u ′retailu′ bi vas zadovoljili?
Planiramo nastaviti konsolidiranje naše premium pozicije i daljnje širenje na tržištu, u ′horeca′ i ′retail′ segmentu.
Ima li mjesta za potencijalne akvizicije na hrvatskom tržištu u vremenu koje je pred nama?
Ostvarili smo nekoliko akvizicija u prošlom razdoblju. U načelu mi uvijek tražimo nove mogućnosti. Osiguravajući ih, usklađujemo naš brand i naše tržišne pozicije.
Povijest tvrtke Julius Meinl zapravo je priča o brendu starom gotovo 155 godina. Od kada ste aktivni na hrvatskom tržištu i kako se vaš posao razvijao kroz godine?
Uspješna priča tvrtke Julius Meinl počinje 1862. godine otvaranjem prodavaonice u centru Beča. Ubrzo nakon toga, Julius Meinl I. razvija, među prvima na svijetu, mehaničku pržionicu kave koja garantira dotad nepoznatu, postojanu, kontinuiranu kvalitetu pržene kave. Danas više od 40.000 klijenata u cijelom svijetu oslanja svoj biznis na odličnu kavu i čaj koje proizvodimo u našim pogonima u Beču i Vicenzi. Na globalnoj smo razini, kao ambasador bečke kulture kavana, među prve tri pozicije u top premium segmentu brandova kave u više od 40 zemalja. U Hrvatskoj je Julius Meinl prisutan od 1905. godine kada smo otvorili prvu prodavaonicu mješovite robe na Jelačićevu trgu. U tom razdoblju smo u Hrvatskoj imali 28 prodavaonica, ali nismo prodavali samo kavu i čaj. Sa 16 dućana te tvornicom kave i čaja u Vodnikovoj ulici, Zagreb je već tada bio centar svih naših aktivnosti za cijelu regiju. Tijekom II. svjetskog rata smo sve izgubili. Početkom ovog stoljeća, u Hrvatskoj ponovno započinjemo s poslovanjem. Ovoga puta ne u ′retailu′, nego u HoReCa sektoru. Godine 2006. smo preuzeli tvrtku Bonfanti i od tada tržišni udjeli kontinuirano rastu. Danas s našim proizvodima i uslugama uslužujemo više od 5000 klijenata.
Kako biste opisali hrvatsko tržište kave u ovom trenutku, što su njegove jake strane, a što nedostaci?
Hrvatska je vrlo zahtjevna zemlja za svakog pržioničara kave. Postoji visoka razina stručnosti u kavi. Jako smo sretni zbog takve situacije, jer je naš brend poznat po visokoj kvaliteti. Povrh toga, ljudi u Hrvatskoj vole kulturu bečkih kavana, vole opušteno uživati u šalici kave. Istodobno je Hrvatska brzorastuće tržište. To je vidljivo prema udjelu Arabice u mješavinama koja je u stalnom porastu. I čaj se razvija vrlo brzo, prelazeći sve više u višu kvalitetu i nove varijante kao ′big bags′ ili ′loose tea′.
Možete li usporediti europsko tržište s našim, kada govorimo o segmentu kave i čaja? Koje su ključne razlike?
Hrvatska je jedna od glavnih uzdanica unutar naše grupacije. Njezino tržište se razvija u pravcu kvalitete. Pridodate li tomu ogroman potencijal i vizibilitet na obali, mogli biste razumjeti zašto smatramo da je jedno od ključnih tržišta za nas. Unatoč uobičajenom načinu razmišljanja, mi Hrvatsku smatramo jednim od najrazvijenijih tržišta kada je kava u pitanju. Ljudi ovdje traže kvalitetu i inovacije, a to je u biti srž našeg biznisa.
Što je s Adriatic regijom? Gdje imate najbolje rezultate i koja tržišta imaju najveći potencijal?
Tržišni smo lideri u zemljama susjedstva - Sloveniji i Bosni i Hercegovini. Naše pozicije su tamo vrlo slične onoj u Hrvatskoj i još se širimo. Za Srbiju vidimo dosta potencijala u godinama koje slijede.
Jeste li zadovoljni s tržišnim udjelima u Hrvatskoj i kako su se oni razvijali tijekom godina? Kako stojite na ostalim tržištima regije?
Jako smo zadovljni s rezultatima u Hrvatskoj. Naša tvrtka je startala s dva milijuna eura prihoda u 2006. godini, a proteklu smo završili s prometom od gotovo 15 milijuna eura. U Bosni i Hercegovini i Sloveniji naši tržišni udjeli u HoReCa sektoru iznose oko 30 posto, dok je procjena tržišnog udjela u Srbiji na oko 15 posto.
Već ste rekli da na Hrvatsku gledate kao na tržište s iznimnim potencijalom, čuli smo da planirate prodor i u retail sektor. Je li to istina?
Navedeno doista i je jedna interesantna mogućnost, budući da je potražnja za našim proizvodima od strane krajnjih korisnika u konstantnom porastu.
Pa kada možemo očekivati vaše proizvode na policama i koliko prodajnih mjesta planirate imati u početku vašeg debija u maloprodaji?
Uskoro ćemo biti na policama s nekim proizvodima, najprije u Billi i Sparu, našim povijesnim partnerima s austrijskog tržišta.
Koje proizvode ćete ponuditi hrvatskim kupcima?
Ponudit ćemo ekskluzivni raspon mljevene kave i čaja. U jesen planiramo dodatne proizvode, ali u ovom trenutku je prerano o tome govoriti.
Koji su dugoročni i kratkoročni planovi s tim poslovnim potezima? Kakvi tržišni udjeli u ′retailu′ bi vas zadovoljili?
Planiramo nastaviti konsolidiranje naše premium pozicije i daljnje širenje na tržištu, u ′horeca′ i ′retail′ segmentu.
Ima li mjesta za potencijalne akvizicije na hrvatskom tržištu u vremenu koje je pred nama?
Ostvarili smo nekoliko akvizicija u prošlom razdoblju. U načelu mi uvijek tražimo nove mogućnosti. Osiguravajući ih, usklađujemo naš brand i naše tržišne pozicije.
Izvor: poslovni.hr
| Podijeli sadržaj: | ||||
- 23.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Odličan tjedan za mirovinske fondove
- 23.12.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili rast, Medika najlikvidnija
- 23.12.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači oprezni uoči božićnih blagdana
- 23.12.2025 Šušnjar najavio jaču zaštitu klijenata agencija za promet ne...
- 23.12.2025 Obvezni e-računi za tvrtke i obrtnike: praktični vodič
- 19.12.2025 ZB Invest mijenja prospekt krovnog fonda i spaja fondove
- 15.12.2025 Tržišta kapitala ostaju konstruktivna u 2026.
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 22.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 22.12.2025. - OTP Invest
- 22.12.2025 Komentar tržišta - Erste Asset Management - studeni 2025.
- 19.12.2025 Rast hrvatskog BDP-a u 2026. za 2,8 posto, a inflacije za 3,1 posto
- 18.12.2025 Komentar tržišta - Eurizon AMC - studeni 2025.
- 15.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 15.12.2025. - OTP Invest
- 23.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Odličan tjedan za mirovinske fondove
- 22.12.2025 TJEDNI PREGLED: Pozitivan tjedan za investicijske fondove
- 22.12.2025 Komentar tržišta - Erste Asset Management - studeni 2025.
- 22.12.2025 Neto imovina obveznih mirovinskih fondova u studenome porasla za 149 milijuna eura
- 19.12.2025 ZB Invest mijenja prospekt krovnog fonda i spaja fondove
- 24.12.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Azijski indeksi stagniraju, cijena zlata rekordna
- 24.12.2025 WALL STREET: Novi rekord S&P 500 indeksa
- 23.12.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili rast, Medika najlikvidnija
- 23.12.2025 ZSE DANAS: Crobexi i danas zeleni, HT dobitnik dana
- 23.12.2025 Cijene nafte nadomak 62 dolara
- 24.12.2025 BP prodaje 65 posto udjela u Castrolu tvrtki Stonepeak
- 19.12.2025 Adris najavljuje nastavak investicijskog ciklusa vrijednog više od 480 milijuna eura
- 19.12.2025 Končar 2025. završava rekordno, u 2026. više novih ugovora i investicija, pa i u SAD
- 13.12.2025 Renault znatno ublažio ambicije za punionice električnih vozila u Europi
- 10.12.2025 Potvrđen rejting i podignuti izgledi Zagrebačkog holdinga
- 24.12.2025 Naplaćena premija društava za osiguranje u prvih 11 mjeseci 1,9 milijardi eura
- 24.12.2025 Japan namjerava pooštriti regulativu
- 24.12.2025 Italija propisala Ryanairu kaznu od 256 milijuna eura
- 24.12.2025 Promet industrije 2,4 posto veći na godišnjoj razini
- 24.12.2025 I u 2026. besplatan vlak za djecu, učenike, studente i umirovljenike
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q3 - 2025)
(koji na 30.09.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
| Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
| Capital Breeder | +37,22% | 3 | |||||
| Global Kapital | +35,58% | 4 | |||||
| Erste SEE Equity - klasa B | A | +33,74% | 3 |
| Fondovi | Trajanje akcije | Info |
| OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Temeljem odluke o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve ex-Icam fondove, sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi ex-Icam fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
| Erste Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u Erste Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
||
| Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
| CROBEX* | 23.12. 16:00 | 3822,97 | 7,60 |
0,20 |
|
| CROBEX10* | 23.12. 16:00 | 2446,92 | 12,02 |
0,49 |
|
| CROBEX10tr* | 23.12. 16:00 | 2814,55 | 13,83 |
0,49 |
|
| ADRIAprime* | 23.12. 16:00 | 2985,01 | 11,08 |
0,37 |
|
| CROBISTR* | 23.12. 16:31 | 185,5153 | 0,06 |
0,03 |
|
| CROBIS* | 23.12. 16:31 | 98,8306 | 0,00 |
0,00 |
| Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
| KOEI | 704,00 € |
0,57% |
1.780.068,00 € |
| 7SLO | 50,75 € |
0,44% |
318.262,77 € |
| HPB | 308,00 € |
-1,28% |
258.550,00 € |
| 7CRO | 34,10 € |
0,12% |
201.623,22 € |
| KODT2 | 3.560,00 € |
0,00% |
171.000,00 € |
| MDKA | 4.940,00 € |
-2,18% |
83.220,00 € |
| DLKV | 8,62 € |
0,70% |
69.301,44 € |
| PODR | 151,00 € |
0,67% |
68.833,00 € |
| ARNT | 35,00 € |
-2,78% |
60.980,00 € |
| HT | 41,60 € |
1,46% |
54.482,60 € |
| Redovni dionički promet: | 3.406.493,67 € |
| Redovni obveznički promet: | 10.740,73 € |
| Sveukupni promet: | 3.417.234,40 € |






