- 13.12.2025 Od 1. siječnja skuplja struja zbog veće naknade za korištenj...
- 13.12.2025 Nagovještaji viška spustili cijene nafte ispod 61 dolar
- 13.12.2025 Građevinu bi mogla održati željeznica i obnova stambenih blo...
- 13.12.2025 Renault znatno ublažio ambicije za punionice električnih voz...
- 13.12.2025 Hrvatska se treba reindustrijalizirati na pametan način
- 15.12.2025 Tržišta kapitala ostaju konstruktivna u 2026.
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 18.12.2025 Komentar tržišta - Eurizon AMC - studeni 2025.
- 15.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 15.12.2025. - OTP Invest
- 15.12.2025 Tržišta kapitala ostaju konstruktivna u 2026.
- 08.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 08.12.2025. - OTP Invest
- 01.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 01.12.2025. - OTP Invest
- 16.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova s negativnim rezultatom
- 15.12.2025 TJEDNI PREGLED: Većina fondova zabilježila pad vrijednosti udjela
- 09.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 08.12.2025 TJEDNI PREGLED: Isti broj fondova s pozitivnim i negativnim rezultatom
- 02.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Svi mirovinski fondovi u tjednom plusu
- 18.12.2025 ZSE DANAS: Crobexi i danas u plusu, Končar najlikvidniji
- 18.12.2025 Komentar tržišta - Eurizon AMC - studeni 2025.
- 18.12.2025 ZSE INTRADAY: Uz skroman promet, Crobexi stagniraju
- 18.12.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači čekaju odluke središnjih banaka
- 18.12.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se nastavak stagnacije Crobexa
- 13.12.2025 Renault znatno ublažio ambicije za punionice električnih vozila u Europi
- 10.12.2025 Potvrđen rejting i podignuti izgledi Zagrebačkog holdinga
- 10.12.2025 TUI očekuje skromnije rezultate u 2026.
- 09.12.2025 Thyssenkrup zaključio poslovnu godinu u plusu
- 05.12.2025 Ina potpisala dva ugovora vrijedna 33,4 milijuna eura
- 18.12.2025 Banka kažnjena s 1,5 milijuna eura zbog izrazitog kršenja privatnosti podataka
- 18.12.2025 Ne izdajemo dozvole za obavljanje poslova potrošačkog kreditiranja
- 18.12.2025 Ruska središnja banka najavila tužbe protiv europskih banaka zbog zamrznute imovine
- 18.12.2025 Izvozni prihod Ugande gotovo udvostručen zahvaljujući kavi i zlatu
- 18.12.2025 Siemens udružuje snage s vijetnamskom tvrtkom na razvoju željezničke infrastrukture
FONDOVIObjavljeno: 17.02.2009
Web Strategija 4 – Što je to kontekstualno oglašavanje?
| Podijeli sadržaj: | ||||
Što je to kontekstualno oglašavanje? To je vrsta internetskog marketinga koja omogućava da se oglasi dobro usmjere na one web stranice koje sadržajem (kontekstom) najviše odgovaraju zakupniku oglasnog prostora s obzirom na ciljanu publiku. Takve web stranice su članice kontekstualne mreže. Oglašavanjem u kontekstualnoj mreži zakupniku oglasnog prostora se omogućava nevjerojatna optimizacija investicije, pogotovo danas u vrijeme recesije, te trenutni pristup ciljanoj publici. Niti jedan drugi medij danas to ne omogućava tako dobro kao internet!
Upravo o tome kako iskoristiti kontekstualno oglašavanje u svrhu Vaše promocije naučite u Zagrebu, 5. ožujka 2009. na četvrtoj Web::Strategiji, konferenciji o internetskom marketingu. Pitali smo predavače na konferenciji što su to kontekstualni oglasi, kako rade te zašto su isplativi?
"Web::Strategija je jedina konferencija o kontekstualnom oglašavanju u regiji ove godine kada će, prema predviđanjima analitičara, marketinški budžeti biti smanjeni - ali radi održavanja efikasnosti i dosega oglašavanja preusmjereni u korist efikasnijeg i mjerljivijeg internetskog oglašavanja. No, na četvrtoj Web::Strategiji se neće govoriti samo o marketingu, te neće biti riječi samo o web tehnologijama, već ćete na konferenciji čuti stručnjake 'internetskog marketinga' - grane koja spaja i web tehnologiju i klasični marketing" - naznačio je Davor Maričić, predsjednik programskog odbora konferencije i osnivač Instituta za elektroničko poslovanje koji će ujedno održati i uvodni govor na otvorenju konferencije.
"Kontekstualno internetsko oglašavanje je automatizirano, sustavno i ciljano prikazuje oglase posjetiteljima web stranica. Za razliku od klasičnog masmedijskog oglašavanja koje obuhvaća široki krug primatelja poruke, kontekstualno internetsko oglašavanje želi odaslati promotivnu poruku točno ciljanim primateljima. Identificira ih preko web sadržaja koji korisnik posjećuje te ovisno o sadržaju koji se pojavljuje na nekoj web stranci uz njega i veže kontekstualne, tematske oglase. Zašto je odaziv primatelja na kontekstualne oglase veći od odaziva na klasične oglase saznati ćete na četvrtoj Web::Strategiji" – izjavio je Siniša Gavrilović, webmaster sa 8 godina iskustva u internetskom marketingu.
"Kontekstualno oglašavanje je tip online oglašavanja koji se prikazuje ciljano u odnosu na okolni sadržaj, takovi oglasi se prikazuju automatski, te su lako i brzo izmjenljivi. Kontekstualni oglasi funkcioniraju na način da sustavi za prikazivanje oglasa traže određene riječi ili fraze u sadržaju neke web stranice te u prostorima određenima za oglase prikazuju tematski povezane oglase" – objasnio je Krešimir Drvar, voditelj IT odjela domaćeg pružatelja internetskih hosting usluga.
"Kontekstualno oglašavanje se koristi sustavom koji pregledava tekst internetske stranice i utvrđuje tematiku teksta, na temelju čega postavlja oglas pored određenog članka. Usluga ciljanog oglašavanja u osnovi preusmjerava posjetitelje popularnih internetskih stranica na komercijalnu stranicu tvrtke oglašivača. Tema mog predavanja na Web::Strategiji će biti primjena Etargeta u kontekstualnim oglašavanju, ali savjeti bi svakako mogli poslužiti i svima koji koriste usluge kontekstualnog oglašavanja, pa tako i onima koji koriste usluge Google AdSense-a.” - najavio je Marek Vidovič iz Etargeta te ujedno i predavač na Web::Strategiji koji dolazi iz Slovačke.
Na kraju, ne zaboravite da su Web::Strategiju već mnogi prepoznali kao vrlo edukativnu konferenciju na kojoj možete upoznati ljude iz marketinške struke i dogovoriti poslove. Zato – prijavite se ovdje
na konferenciju što prije, te ako ste student i dobrovoljni davatelj krvi iskoristite mogućnost besplatne kotizacije!
Izvor: Webstrategija
Upravo o tome kako iskoristiti kontekstualno oglašavanje u svrhu Vaše promocije naučite u Zagrebu, 5. ožujka 2009. na četvrtoj Web::Strategiji, konferenciji o internetskom marketingu. Pitali smo predavače na konferenciji što su to kontekstualni oglasi, kako rade te zašto su isplativi?
"Web::Strategija je jedina konferencija o kontekstualnom oglašavanju u regiji ove godine kada će, prema predviđanjima analitičara, marketinški budžeti biti smanjeni - ali radi održavanja efikasnosti i dosega oglašavanja preusmjereni u korist efikasnijeg i mjerljivijeg internetskog oglašavanja. No, na četvrtoj Web::Strategiji se neće govoriti samo o marketingu, te neće biti riječi samo o web tehnologijama, već ćete na konferenciji čuti stručnjake 'internetskog marketinga' - grane koja spaja i web tehnologiju i klasični marketing" - naznačio je Davor Maričić, predsjednik programskog odbora konferencije i osnivač Instituta za elektroničko poslovanje koji će ujedno održati i uvodni govor na otvorenju konferencije.
"Kontekstualno internetsko oglašavanje je automatizirano, sustavno i ciljano prikazuje oglase posjetiteljima web stranica. Za razliku od klasičnog masmedijskog oglašavanja koje obuhvaća široki krug primatelja poruke, kontekstualno internetsko oglašavanje želi odaslati promotivnu poruku točno ciljanim primateljima. Identificira ih preko web sadržaja koji korisnik posjećuje te ovisno o sadržaju koji se pojavljuje na nekoj web stranci uz njega i veže kontekstualne, tematske oglase. Zašto je odaziv primatelja na kontekstualne oglase veći od odaziva na klasične oglase saznati ćete na četvrtoj Web::Strategiji" – izjavio je Siniša Gavrilović, webmaster sa 8 godina iskustva u internetskom marketingu.
"Kontekstualno oglašavanje je tip online oglašavanja koji se prikazuje ciljano u odnosu na okolni sadržaj, takovi oglasi se prikazuju automatski, te su lako i brzo izmjenljivi. Kontekstualni oglasi funkcioniraju na način da sustavi za prikazivanje oglasa traže određene riječi ili fraze u sadržaju neke web stranice te u prostorima određenima za oglase prikazuju tematski povezane oglase" – objasnio je Krešimir Drvar, voditelj IT odjela domaćeg pružatelja internetskih hosting usluga.
"Kontekstualno oglašavanje se koristi sustavom koji pregledava tekst internetske stranice i utvrđuje tematiku teksta, na temelju čega postavlja oglas pored određenog članka. Usluga ciljanog oglašavanja u osnovi preusmjerava posjetitelje popularnih internetskih stranica na komercijalnu stranicu tvrtke oglašivača. Tema mog predavanja na Web::Strategiji će biti primjena Etargeta u kontekstualnim oglašavanju, ali savjeti bi svakako mogli poslužiti i svima koji koriste usluge kontekstualnog oglašavanja, pa tako i onima koji koriste usluge Google AdSense-a.” - najavio je Marek Vidovič iz Etargeta te ujedno i predavač na Web::Strategiji koji dolazi iz Slovačke.
Na kraju, ne zaboravite da su Web::Strategiju već mnogi prepoznali kao vrlo edukativnu konferenciju na kojoj možete upoznati ljude iz marketinške struke i dogovoriti poslove. Zato – prijavite se ovdje
na konferenciju što prije, te ako ste student i dobrovoljni davatelj krvi iskoristite mogućnost besplatne kotizacije!
Izvor: Webstrategija
- 13.12.2025 Od 1. siječnja skuplja struja zbog veće naknade za korištenj...
- 13.12.2025 Nagovještaji viška spustili cijene nafte ispod 61 dolar
- 13.12.2025 Građevinu bi mogla održati željeznica i obnova stambenih blo...
- 13.12.2025 Renault znatno ublažio ambicije za punionice električnih voz...
- 13.12.2025 Hrvatska se treba reindustrijalizirati na pametan način
- 15.12.2025 Tržišta kapitala ostaju konstruktivna u 2026.
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 18.12.2025 Komentar tržišta - Eurizon AMC - studeni 2025.
- 15.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 15.12.2025. - OTP Invest
- 15.12.2025 Tržišta kapitala ostaju konstruktivna u 2026.
- 08.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 08.12.2025. - OTP Invest
- 01.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 01.12.2025. - OTP Invest
- 16.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova s negativnim rezultatom
- 15.12.2025 TJEDNI PREGLED: Većina fondova zabilježila pad vrijednosti udjela
- 09.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 08.12.2025 TJEDNI PREGLED: Isti broj fondova s pozitivnim i negativnim rezultatom
- 02.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Svi mirovinski fondovi u tjednom plusu
- 18.12.2025 ZSE DANAS: Crobexi i danas u plusu, Končar najlikvidniji
- 18.12.2025 Komentar tržišta - Eurizon AMC - studeni 2025.
- 18.12.2025 ZSE INTRADAY: Uz skroman promet, Crobexi stagniraju
- 18.12.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači čekaju odluke središnjih banaka
- 18.12.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se nastavak stagnacije Crobexa
- 13.12.2025 Renault znatno ublažio ambicije za punionice električnih vozila u Europi
- 10.12.2025 Potvrđen rejting i podignuti izgledi Zagrebačkog holdinga
- 10.12.2025 TUI očekuje skromnije rezultate u 2026.
- 09.12.2025 Thyssenkrup zaključio poslovnu godinu u plusu
- 05.12.2025 Ina potpisala dva ugovora vrijedna 33,4 milijuna eura
- 18.12.2025 Banka kažnjena s 1,5 milijuna eura zbog izrazitog kršenja privatnosti podataka
- 18.12.2025 Ne izdajemo dozvole za obavljanje poslova potrošačkog kreditiranja
- 18.12.2025 Ruska središnja banka najavila tužbe protiv europskih banaka zbog zamrznute imovine
- 18.12.2025 Izvozni prihod Ugande gotovo udvostručen zahvaljujući kavi i zlatu
- 18.12.2025 Siemens udružuje snage s vijetnamskom tvrtkom na razvoju željezničke infrastrukture
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q3 - 2025)
(koji na 30.09.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
| Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
| Capital Breeder | +37,22% | 3 | |||||
| Global Kapital | +35,58% | 4 | |||||
| Erste SEE Equity - klasa B | A | +33,74% | 3 |
| Fondovi | Trajanje akcije | Info |
| OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Temeljem odluke o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve ex-Icam fondove, sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi ex-Icam fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
| Erste Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u Erste Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
||
| Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
| CROBEX* | 18.12. 16:00 | 3841,27 | 11,25 |
0,29 |
|
| CROBEX10* | 18.12. 16:00 | 2455,03 | 13,96 |
0,57 |
|
| CROBEX10tr* | 18.12. 16:00 | 2823,88 | 16,06 |
0,57 |
|
| ADRIAprime* | 18.12. 15:54 | 2961,40 | 13,09 |
0,44 |
|
| CROBISTR* | 18.12. 16:31 | 185,4262 | 0,04 |
0,02 |
|
| CROBIS* | 18.12. 16:31 | 98,8306 | 0,00 |
0,00 |
| Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
| KOEI | 698,00 € |
0,87% |
782.518,00 € |
| IG | 56,00 € |
-1,41% |
376.392,00 € |
| ADRS2 | 80,00 € |
1,52% |
190.372,00 € |
| RIVP | 6,48 € |
-0,31% |
168.316,94 € |
| ZABA | 24,00 € |
0,00% |
93.912,00 € |
| SPAN | 64,60 € |
-0,31% |
88.107,80 € |
| ZITO | 19,05 € |
-0,78% |
84.957,60 € |
| ERNT | 190,50 € |
-0,26% |
71.357,00 € |
| KODT2 | 3.560,00 € |
0,00% |
46.260,00 € |
| KODT | 3.770,00 € |
0,00% |
41.460,00 € |
| Redovni dionički promet: | 2.181.994,43 € |
| Redovni obveznički promet: | 2.452,45 € |
| Sveukupni promet: | 2.184.446,88 € |


