- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazn...
- 05.09.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili značajan tjedni rast, Končar...
- 05.09.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze na putu blagih tjednih dobitaka
- 05.09.2025 HUP za ′depolitizaciju′ usklađivanja minimalne p...
- 05.09.2025 Zapošljavanje u SAD-u stagniralo u kolovozu
- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazne naknade u pod-fondovima ZB Investa
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 08.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 8.9.2025. - OTP Invest
- 02.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 1.9.2025. - OTP Invest
- 28.08.2025 Komentar tržišta - ZB Invest - srpanj 2025.
- 26.08.2025 Dionice nastavljaju s rastom, unatoč oprezu investitora
- 25.08.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 25.08.2025. - OTP Invest
- 09.09.2025 MIROVINCI TJEDNO: Odličan tjedan za mirovinske fondove
- 08.09.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazne naknade u pod-fondovima ZB Investa
- 02.09.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova završila u minusu
- 01.09.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s negativnim tjednim rezultatom
- 10.09.2025 ZSE DANAS: Crobexi i šesti dan završili rastom, promet uvećan
- 10.09.2025 ZSE INTRADAY: Crobexi u plusu šesti dan zaredom, promet solidan
- 10.09.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze porasle, čeka se smanjenje kamata
- 10.09.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se smirivanje tržišta, stagnacija Crobexa
- 10.09.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze prate rast Wall Streeta
- 01.09.2025 Oštar pad dobiti kineskog proizvođača električnih vozila
- 28.08.2025 Rast dobiti i prihoda Nvidije premašio 50 posto
- 27.08.2025 Lego s rekordnom prodajom u prvoj polovici godine
- 26.08.2025 Spotify uvodi novu uslugu kako bi privukao veći broj korisnika
- 26.08.2025 Zagrebački holding lani s dobiti od 27,2 milijuna eura
- 10.09.2025 Meksiko priprema nove carine
- 10.09.2025 U srpnju nastavak rasta kružnih putovanja stranih brodova
- 10.09.2025 Počeo operativni rad Rijeka Gateway kontejnerskog terminala
- 10.09.2025 Krajem kolovoza 196,5 tisuća blokiranih građana
- 10.09.2025 Očekivanja malih američkih poduzeća poboljšana i u kolovozu
FONDOVIObjavljeno: 17.02.2009
Web Strategija 4 – Što je to kontekstualno oglašavanje?
Podijeli sadržaj: | ||||
Što je to kontekstualno oglašavanje? To je vrsta internetskog marketinga koja omogućava da se oglasi dobro usmjere na one web stranice koje sadržajem (kontekstom) najviše odgovaraju zakupniku oglasnog prostora s obzirom na ciljanu publiku. Takve web stranice su članice kontekstualne mreže. Oglašavanjem u kontekstualnoj mreži zakupniku oglasnog prostora se omogućava nevjerojatna optimizacija investicije, pogotovo danas u vrijeme recesije, te trenutni pristup ciljanoj publici. Niti jedan drugi medij danas to ne omogućava tako dobro kao internet!
Upravo o tome kako iskoristiti kontekstualno oglašavanje u svrhu Vaše promocije naučite u Zagrebu, 5. ožujka 2009. na četvrtoj Web::Strategiji, konferenciji o internetskom marketingu. Pitali smo predavače na konferenciji što su to kontekstualni oglasi, kako rade te zašto su isplativi?
"Web::Strategija je jedina konferencija o kontekstualnom oglašavanju u regiji ove godine kada će, prema predviđanjima analitičara, marketinški budžeti biti smanjeni - ali radi održavanja efikasnosti i dosega oglašavanja preusmjereni u korist efikasnijeg i mjerljivijeg internetskog oglašavanja. No, na četvrtoj Web::Strategiji se neće govoriti samo o marketingu, te neće biti riječi samo o web tehnologijama, već ćete na konferenciji čuti stručnjake 'internetskog marketinga' - grane koja spaja i web tehnologiju i klasični marketing" - naznačio je Davor Maričić, predsjednik programskog odbora konferencije i osnivač Instituta za elektroničko poslovanje koji će ujedno održati i uvodni govor na otvorenju konferencije.
"Kontekstualno internetsko oglašavanje je automatizirano, sustavno i ciljano prikazuje oglase posjetiteljima web stranica. Za razliku od klasičnog masmedijskog oglašavanja koje obuhvaća široki krug primatelja poruke, kontekstualno internetsko oglašavanje želi odaslati promotivnu poruku točno ciljanim primateljima. Identificira ih preko web sadržaja koji korisnik posjećuje te ovisno o sadržaju koji se pojavljuje na nekoj web stranci uz njega i veže kontekstualne, tematske oglase. Zašto je odaziv primatelja na kontekstualne oglase veći od odaziva na klasične oglase saznati ćete na četvrtoj Web::Strategiji" – izjavio je Siniša Gavrilović, webmaster sa 8 godina iskustva u internetskom marketingu.
"Kontekstualno oglašavanje je tip online oglašavanja koji se prikazuje ciljano u odnosu na okolni sadržaj, takovi oglasi se prikazuju automatski, te su lako i brzo izmjenljivi. Kontekstualni oglasi funkcioniraju na način da sustavi za prikazivanje oglasa traže određene riječi ili fraze u sadržaju neke web stranice te u prostorima određenima za oglase prikazuju tematski povezane oglase" – objasnio je Krešimir Drvar, voditelj IT odjela domaćeg pružatelja internetskih hosting usluga.
"Kontekstualno oglašavanje se koristi sustavom koji pregledava tekst internetske stranice i utvrđuje tematiku teksta, na temelju čega postavlja oglas pored određenog članka. Usluga ciljanog oglašavanja u osnovi preusmjerava posjetitelje popularnih internetskih stranica na komercijalnu stranicu tvrtke oglašivača. Tema mog predavanja na Web::Strategiji će biti primjena Etargeta u kontekstualnim oglašavanju, ali savjeti bi svakako mogli poslužiti i svima koji koriste usluge kontekstualnog oglašavanja, pa tako i onima koji koriste usluge Google AdSense-a.” - najavio je Marek Vidovič iz Etargeta te ujedno i predavač na Web::Strategiji koji dolazi iz Slovačke.
Na kraju, ne zaboravite da su Web::Strategiju već mnogi prepoznali kao vrlo edukativnu konferenciju na kojoj možete upoznati ljude iz marketinške struke i dogovoriti poslove. Zato – prijavite se ovdje
na konferenciju što prije, te ako ste student i dobrovoljni davatelj krvi iskoristite mogućnost besplatne kotizacije!
Izvor: Webstrategija
Upravo o tome kako iskoristiti kontekstualno oglašavanje u svrhu Vaše promocije naučite u Zagrebu, 5. ožujka 2009. na četvrtoj Web::Strategiji, konferenciji o internetskom marketingu. Pitali smo predavače na konferenciji što su to kontekstualni oglasi, kako rade te zašto su isplativi?
"Web::Strategija je jedina konferencija o kontekstualnom oglašavanju u regiji ove godine kada će, prema predviđanjima analitičara, marketinški budžeti biti smanjeni - ali radi održavanja efikasnosti i dosega oglašavanja preusmjereni u korist efikasnijeg i mjerljivijeg internetskog oglašavanja. No, na četvrtoj Web::Strategiji se neće govoriti samo o marketingu, te neće biti riječi samo o web tehnologijama, već ćete na konferenciji čuti stručnjake 'internetskog marketinga' - grane koja spaja i web tehnologiju i klasični marketing" - naznačio je Davor Maričić, predsjednik programskog odbora konferencije i osnivač Instituta za elektroničko poslovanje koji će ujedno održati i uvodni govor na otvorenju konferencije.
"Kontekstualno internetsko oglašavanje je automatizirano, sustavno i ciljano prikazuje oglase posjetiteljima web stranica. Za razliku od klasičnog masmedijskog oglašavanja koje obuhvaća široki krug primatelja poruke, kontekstualno internetsko oglašavanje želi odaslati promotivnu poruku točno ciljanim primateljima. Identificira ih preko web sadržaja koji korisnik posjećuje te ovisno o sadržaju koji se pojavljuje na nekoj web stranci uz njega i veže kontekstualne, tematske oglase. Zašto je odaziv primatelja na kontekstualne oglase veći od odaziva na klasične oglase saznati ćete na četvrtoj Web::Strategiji" – izjavio je Siniša Gavrilović, webmaster sa 8 godina iskustva u internetskom marketingu.
"Kontekstualno oglašavanje je tip online oglašavanja koji se prikazuje ciljano u odnosu na okolni sadržaj, takovi oglasi se prikazuju automatski, te su lako i brzo izmjenljivi. Kontekstualni oglasi funkcioniraju na način da sustavi za prikazivanje oglasa traže određene riječi ili fraze u sadržaju neke web stranice te u prostorima određenima za oglase prikazuju tematski povezane oglase" – objasnio je Krešimir Drvar, voditelj IT odjela domaćeg pružatelja internetskih hosting usluga.
"Kontekstualno oglašavanje se koristi sustavom koji pregledava tekst internetske stranice i utvrđuje tematiku teksta, na temelju čega postavlja oglas pored određenog članka. Usluga ciljanog oglašavanja u osnovi preusmjerava posjetitelje popularnih internetskih stranica na komercijalnu stranicu tvrtke oglašivača. Tema mog predavanja na Web::Strategiji će biti primjena Etargeta u kontekstualnim oglašavanju, ali savjeti bi svakako mogli poslužiti i svima koji koriste usluge kontekstualnog oglašavanja, pa tako i onima koji koriste usluge Google AdSense-a.” - najavio je Marek Vidovič iz Etargeta te ujedno i predavač na Web::Strategiji koji dolazi iz Slovačke.
Na kraju, ne zaboravite da su Web::Strategiju već mnogi prepoznali kao vrlo edukativnu konferenciju na kojoj možete upoznati ljude iz marketinške struke i dogovoriti poslove. Zato – prijavite se ovdje
na konferenciju što prije, te ako ste student i dobrovoljni davatelj krvi iskoristite mogućnost besplatne kotizacije!
Izvor: Webstrategija
- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazn...
- 05.09.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili značajan tjedni rast, Končar...
- 05.09.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze na putu blagih tjednih dobitaka
- 05.09.2025 HUP za ′depolitizaciju′ usklađivanja minimalne p...
- 05.09.2025 Zapošljavanje u SAD-u stagniralo u kolovozu
- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazne naknade u pod-fondovima ZB Investa
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 08.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 8.9.2025. - OTP Invest
- 02.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 1.9.2025. - OTP Invest
- 28.08.2025 Komentar tržišta - ZB Invest - srpanj 2025.
- 26.08.2025 Dionice nastavljaju s rastom, unatoč oprezu investitora
- 25.08.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 25.08.2025. - OTP Invest
- 09.09.2025 MIROVINCI TJEDNO: Odličan tjedan za mirovinske fondove
- 08.09.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazne naknade u pod-fondovima ZB Investa
- 02.09.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova završila u minusu
- 01.09.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s negativnim tjednim rezultatom
- 10.09.2025 ZSE DANAS: Crobexi i šesti dan završili rastom, promet uvećan
- 10.09.2025 ZSE INTRADAY: Crobexi u plusu šesti dan zaredom, promet solidan
- 10.09.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze porasle, čeka se smanjenje kamata
- 10.09.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se smirivanje tržišta, stagnacija Crobexa
- 10.09.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze prate rast Wall Streeta
- 01.09.2025 Oštar pad dobiti kineskog proizvođača električnih vozila
- 28.08.2025 Rast dobiti i prihoda Nvidije premašio 50 posto
- 27.08.2025 Lego s rekordnom prodajom u prvoj polovici godine
- 26.08.2025 Spotify uvodi novu uslugu kako bi privukao veći broj korisnika
- 26.08.2025 Zagrebački holding lani s dobiti od 27,2 milijuna eura
- 10.09.2025 Meksiko priprema nove carine
- 10.09.2025 U srpnju nastavak rasta kružnih putovanja stranih brodova
- 10.09.2025 Počeo operativni rad Rijeka Gateway kontejnerskog terminala
- 10.09.2025 Krajem kolovoza 196,5 tisuća blokiranih građana
- 10.09.2025 Očekivanja malih američkih poduzeća poboljšana i u kolovozu
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q2 - 2025)
(koji na 30.06.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
Capital Breeder | +25,00% | 3 | |||||
Global Kapital | +23,59% | 4 | |||||
InterCapital SEE Equity - klasa B | A | +22,32% | 3 |
Fondovi | Trajanje akcije | Info |
OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 30.09. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 30.09.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 30.09. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 30.09.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon fondovi - ulazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda. Navedeno vrijedi do opoziva.
Eurizon HR Flexible 30 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR Conservative 10 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR International Multi Asset fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Prilikom otkupa udjela izlazna naknada se umanjuje te za sva ulaganja do 12 mjeseci iznosi 1,00 posto umjesto prospektom propisanih 2,00 posto. Za ulaganja duža od 12 mjeseci izlazna naknada se ne naplaćuje, iznosi 0,00 posto. Navedeno vrijedi za ulagače koji pri kupnji udjela dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 19.07.2023. do opoziva.
Eurizon HR Equity fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Društvo InterCapital Asset Management donijelo je odluku o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve fondove kojima upravlja ICAM. Sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi InterCapital fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
InterCapital Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u InterCapital Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
CROBEX* | 10.09. 16:00 | 3812,90 | 33,80 |
0,89 |
|
CROBEX10* | 10.09. 16:00 | 2442,49 | 23,25 |
0,96 |
|
CROBEX10tr* | 10.09. 16:00 | 2809,35 | 26,37 |
0,95 |
|
ADRIAprime* | 10.09. 16:00 | 2967,44 | -11,53 |
-0,39 |
|
CROBISTR* | 10.09. 16:31 | 184,8549 | 0,01 |
0,01 |
|
CROBIS* | 10.09. 16:31 | 99,2119 | 0,00 |
0,00 |
Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
KOEI | 708,00 € |
2,61% |
1.431.744,00 € |
ADPL | 16,70 € |
5,36% |
452.536,65 € |
DLKV | 8,24 € |
4,57% |
396.656,68 € |
7SLO | 50,65 € |
-0,67% |
264.691,61 € |
KODT | 3.840,00 € |
0,00% |
213.720,00 € |
IG | 53,80 € |
1,51% |
185.415,20 € |
ZABA | 24,70 € |
0,41% |
185.401,70 € |
RIVP | 6,16 € |
-0,32% |
162.926,60 € |
ADRS2 | 80,20 € |
2,56% |
156.171,80 € |
ZITO | 19,50 € |
1,04% |
153.043,55 € |
Redovni dionički promet: | 4.656.595,89 € |
Redovni obveznički promet: | 0 € |
Sveukupni promet: | 5.122.219,89 € |