NAJČITANIJE

IZDVOJENO

ANALIZE

FONDOVI

FONDOVIObjavljeno: 17.02.2009

Web Strategija 4 – Što je to kontekstualno oglašavanje?

Što je to kontekstualno oglašavanje? To je vrsta internetskog marketinga koja omogućava da se oglasi dobro usmjere na one web stranice koje sadržajem (kontekstom) najviše odgovaraju zakupniku oglasnog prostora s obzirom na ciljanu publiku. Takve web stranice su članice kontekstualne mreže. Oglašavanjem u kontekstualnoj mreži zakupniku oglasnog prostora se omogućava nevjerojatna optimizacija investicije, pogotovo danas u vrijeme recesije, te trenutni pristup ciljanoj publici. Niti jedan drugi medij danas to ne omogućava tako dobro kao internet!

Upravo o tome kako iskoristiti kontekstualno oglašavanje u svrhu Vaše promocije naučite u Zagrebu, 5. ožujka 2009. na četvrtoj Web::Strategiji, konferenciji o internetskom marketingu. Pitali smo predavače na konferenciji što su to kontekstualni oglasi, kako rade te zašto su isplativi?

"Web::Strategija je jedina konferencija o kontekstualnom oglašavanju u regiji ove godine kada će, prema predviđanjima analitičara, marketinški budžeti biti smanjeni - ali radi održavanja efikasnosti i dosega oglašavanja preusmjereni u korist efikasnijeg i mjerljivijeg internetskog oglašavanja. No, na četvrtoj Web::Strategiji se neće govoriti samo o marketingu, te neće biti riječi samo o web tehnologijama, već ćete na konferenciji čuti stručnjake 'internetskog marketinga' - grane koja spaja i web tehnologiju i klasični marketing" - naznačio je Davor Maričić, predsjednik programskog odbora konferencije i osnivač Instituta za elektroničko poslovanje koji će ujedno održati i uvodni govor na otvorenju konferencije.

"Kontekstualno internetsko oglašavanje je automatizirano, sustavno i ciljano prikazuje oglase posjetiteljima web stranica. Za razliku od klasičnog masmedijskog oglašavanja koje obuhvaća široki krug primatelja poruke, kontekstualno internetsko oglašavanje želi odaslati promotivnu poruku točno ciljanim primateljima. Identificira ih preko web sadržaja koji korisnik posjećuje te ovisno o sadržaju koji se pojavljuje na nekoj web stranci uz njega i veže kontekstualne, tematske oglase. Zašto je odaziv primatelja na kontekstualne oglase veći od odaziva na klasične oglase saznati ćete na četvrtoj Web::Strategiji" – izjavio je Siniša Gavrilović, webmaster sa 8 godina iskustva u internetskom marketingu.

"Kontekstualno oglašavanje je tip online oglašavanja koji se prikazuje ciljano u odnosu na okolni sadržaj, takovi oglasi se prikazuju automatski, te su lako i brzo izmjenljivi. Kontekstualni oglasi funkcioniraju na način da sustavi za prikazivanje oglasa traže određene riječi ili fraze u sadržaju neke web stranice te u prostorima određenima za oglase prikazuju tematski povezane oglase" – objasnio je Krešimir Drvar, voditelj IT odjela domaćeg pružatelja internetskih hosting usluga.

"Kontekstualno oglašavanje se koristi sustavom koji pregledava tekst internetske stranice i utvrđuje tematiku teksta, na temelju čega postavlja oglas pored određenog članka. Usluga ciljanog oglašavanja u osnovi preusmjerava posjetitelje popularnih internetskih stranica na komercijalnu stranicu tvrtke oglašivača. Tema mog predavanja na Web::Strategiji će biti primjena Etargeta u kontekstualnim oglašavanju, ali savjeti bi svakako mogli poslužiti i svima koji koriste usluge kontekstualnog oglašavanja, pa tako i onima koji koriste usluge Google AdSense-a.” - najavio je Marek Vidovič iz Etargeta te ujedno i predavač na Web::Strategiji koji dolazi iz Slovačke.

Na kraju, ne zaboravite da su Web::Strategiju već mnogi prepoznali kao vrlo edukativnu konferenciju na kojoj možete upoznati ljude iz marketinške struke i dogovoriti poslove. Zato – prijavite se ovdje
na konferenciju što prije, te ako ste student i dobrovoljni davatelj krvi iskoristite mogućnost besplatne kotizacije!

Izvor: Webstrategija

NAJČITANIJE

IZDVOJENO

ANALIZE

FONDOVI

NEWSLETTER

Obavještavat ćemo vas o novostima i akcijama vezanim za fondove, posebnim prilikama za ulaganje te novostima u našim uslugama.

NAJVEĆI PRINOS FONDOVA (na kraju Q2 - 2025)(na kraju Q2 - 2025)

(koji na 30.06.2025. posluju min. 12 mjeseci)
  • Dionički
  • Mješoviti
  • Obveznički
  • Kratkoročni obv.
Fond Prinos Riz. Portfelj Prinosi Kupi
Capital Breeder +25,00%  3
Global Kapital +23,59%  4
InterCapital SEE Equity - klasa B A +22,32%  3

1 EUR - tečajna lista

Valuta Vrijednost   Promjena Graf
USD
1,15790 0,00
-0,20%
GBP
0,86440 0,00
-0,17%
CHF
0,93230 0,00
-0,03%
JPY
172,28000 -0,28
-0,16%
BAM
1,95583 0,00
0,00%
EUR/USD - 1mj 2025 1tj 1mj 3mj 6mj 1g 2g 5g
Konverter valuta

FOND HRVATSKIH BRANITELJA Podaci o fondu

Vrijednost Datum Promjena Graf
133,34 €
16.07.2025
-1,17%

ANKETA

AKCIJE

  • Ulazna / izlazna naknada
  • Ostale akcije
Fondovi Trajanje akcije Info
OTP Absolute - ulazna naknada AKCIJA do 30.09.
OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada AKCIJA do 30.09.
A1 - ulazna naknada AKCIJA do 31.12.
Eurizon fondovi - ulazna naknada AKCIJA do opoziva
Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada AKCIJA do opoziva
InterCapital fondovi - ulazna naknada 0,00% AKCIJA do opoziva
InterCapital fondovi - trajni nalog AKCIJA do opoziva
InterCapital Income Plus - ulazna naknada 0,50% AKCIJA do opoziva
ZBI fondovi - ulazna naknada 0,00% AKCIJA do opoziva
Osvježi
Indeks Vrijeme Vrijednost Bod +/- % Graf
CROBEX* 17.07. 16:00  3702,76
0,48
0,01
CROBEX10* 17.07. 16:00  2326,10
-3,73
-0,16
CROBEX10tr* 17.07. 16:00  2677,34
-4,23
-0,16
ADRIAprime* 17.07. 16:00  2791,66
-7,65
-0,27
CROBISTR* 17.07. 16:31  184,3055
0,07
0,04
CROBIS* 17.07. 16:31  99,272
0,02
0,02
*Live podaci *Podaci na kraju trgovanja
CROBEX - 1 mjesec 2025 1tj 1mj 3mj 6mj 1g 2g 5g

ZSE - DIONICE (17:08:41 17.07.2025)
(17:08:41 17.07.2025)

    Osvježi
  • Promet
  • Rast
  • Pad
Dionica Zadnja Promjena Promet
KOEI
592,00 €
2,78%
1.526.140,00 €
ADRS2
77,80 €
-0,26%
323.356,00 €
7SLO
46,42 €
0,35%
249.292,21 €
KODT
3.780,00 €
-0,79%
202.470,00 €
PODR
140,50 €
-3,77%
166.856,50 €
7BET
17,23 €
1,83%
140.744,22 €
KODT2
3.780,00 €
-2,07%
137.440,00 €
ZABA
25,30 €
0,40%
131.158,40 €
IG
56,00 €
0,00%
123.283,00 €
SPAN
62,00 €
0,65%
118.514,00 €
Redovni dionički promet:   
3.965.213,11 €
Redovni obveznički promet:   
40.316,00 €
Sveukupni promet:   
4.005.529,11 €