- 04.09.2025 U ponedjeljak kreće novi krug upisa trezorskih zapisa
- 04.09.2025 Novi krug upisa ′narodnih trezoraca′, ciljani iz...
- 04.09.2025 ZSE DANAS: Crobexi i danas zeleni, dominacija Končara
- 04.09.2025 Zaposleni u državnim tvrtkama sretniji od kolega iz privatno...
- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazn...
- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazne naknade u pod-fondovima ZB Investa
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 08.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 8.9.2025. - OTP Invest
- 02.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 1.9.2025. - OTP Invest
- 28.08.2025 Komentar tržišta - ZB Invest - srpanj 2025.
- 26.08.2025 Dionice nastavljaju s rastom, unatoč oprezu investitora
- 25.08.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 25.08.2025. - OTP Invest
- 09.09.2025 MIROVINCI TJEDNO: Odličan tjedan za mirovinske fondove
- 08.09.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazne naknade u pod-fondovima ZB Investa
- 02.09.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova završila u minusu
- 01.09.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s negativnim tjednim rezultatom
- 09.09.2025 ZSE DANAS: Crobexi zaredali pet dana rasta, Končar milijunaš
- 09.09.2025 ZSE INTRADAY: Crobexi u plusu peti dan zaredom, u fokusu Končar
- 09.09.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači oprezni, indeksi stagniraju
- 09.09.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se pojačano trgovanje, u fokusu dionice Končara
- 09.09.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze porasle, dolar oslabio
- 01.09.2025 Oštar pad dobiti kineskog proizvođača električnih vozila
- 28.08.2025 Rast dobiti i prihoda Nvidije premašio 50 posto
- 27.08.2025 Lego s rekordnom prodajom u prvoj polovici godine
- 26.08.2025 Spotify uvodi novu uslugu kako bi privukao veći broj korisnika
- 26.08.2025 Zagrebački holding lani s dobiti od 27,2 milijuna eura
- 09.09.2025 Na kraju kolovoza u HZMO-u 36,7 tisuća osiguranika više nego lani
- 09.09.2025 Francuska očekuje bolju berbu u ovoj godini
- 09.09.2025 Izmjene Zakona o trgovini nužne u nizu aspekata
- 09.09.2025 Nizozemski proizvođač strojeva za čipove ulaže u francusku kompaniju za AI
- 09.09.2025 Meksiko podigao procjenu gospodarskog rasta
RANI BOOKINGObjavljeno: 17.01.2016

Počela intenzivna promocija hrvatskog turizma, ulaže se 64 mln kuna
Podijeli sadržaj: | ||||
Nastupima na turističkim sajmovima u Utrechtu i Beču sredinom siječnja te online i TV kampanjama na stranim tržištima, Hrvatska turistička zajednica (HTZ) počela je ovogodišnju sezonu intenzivne promocije hrvatskog turizma, koja će potrajati do travnja i u koju će ove godine biti uloženo ukupno 64 milijuna kuna.
"Prve najave sa stranih tržišta za ovu godinu, kao i komentari partnera s međunarodnih turističkih sajmova u nizozemskom Utrechtu i austrijskom Beču proteklog tjedna su dobri. Daju optimizam za nastavak trenda rasta, a to će ove, kao i prošlih godina, osim HTZ-ovih biti rezultat i aktivnosti svih ključnih turističkih subjekata", ističe direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.
Iako je zbog smanjenja ukupnog proračuna HTZ-a za ovu godinu i proračun za promociju od 64 milijuna kuna za 15 posto manji nego lani, Ivičić smatra da će procjene i definirana strategija oglašavanja osigurati dobre učinke svih aktivnosti koje će provoditi tijekom cijele godine.
U tijeku kampanja s porukom "Winter is great for thinking about spring"
HTZ je s promotivnim kampanjama za ovu godinu krenula još 26. prosinca prošle godine na tržištima koja imaju navike ranijeg bukiranja - Njemačka, Velika Britanija, Austrija, Poljska, Francuska, Švedska, Norveška, Nizozemska, Belgija i Švicarska - pri čemu na svima koristi poruku "Winter is great for thinking about spring" (Zima je odlična za razmišljanje o proljeću).
Na svim tim tržištima kampanje su na online i mobilnim kanalima, dok je u Njemačkoj prije par dana krenula i TV kampanja na stanicama Prosieben, RTL, Vox, SAT 1, a u tijeku je i pokretanje PR projekta "Croatian Recipe" na 11 globalnih tržišta koji obuhvaća i komunikaciju prema ključnim medijima, na društvenim mrežama Facebook i Twitter te web stranici HTZ-a.
Trenutna kampanja trajat će do kraja siječnja na navedenim tržištima, a krajem veljače i početkom ožujka kreću i tzv. PPS kampanje za promociju pred i posezone, i to na tržištima koja imaju jak potencijal i navike putovanja u predsezoni, kao što su Njemačka, Velika Britanija, Italija, Austrija, Francuska, Švedska, Norveška, Švicarska i Slovenija.
Krajem ožujka i početkom travnja kreće kampanja na svim tržištima te se, uz navedene, u to uključuju i tržišta SAD-a, Španjolske, Japana, Irske, Češke, Mađarske, Slovačke, Rusije te Ukrajine.
Za nastupe na 26 sajmova 14,6 milijuna kuna
Važan dio promocije odrađuje se i na međunarodnim turističkim sajmovima, za koje od ukupnog proračuna za promociju HTZ ove godine planira 14,6 milijuna kuna, i to za nastupe na ukupno 26 sajmova. To je jedan sajam više nego lani, ali su troškovi manji za otprilike 700 tisuća kuna.
Najviše sajmova, devet, je upravo u siječnju, u veljači ih je sedam, u ožujku pet, u travnju dva, nakon čega tek u listopadu slijedi jedan i još dva u studenom.
Prema vrsti sajmova na kojima će HTZ ove godine nastupiti, 18 ih je za široku publiku i osam specijaliziranih, od čega po tri nautička i kamping sajma te dvije kongresne burze. Zanimljivost je i da se nakon par godina stanke HTZ ′vraća′ na turistički sajam ATM u Dubai, koji će biti održan krajem travnja. Novost ove godine je i nastup na sajmovima MAP u Parizu, TTG u Riminiju te na nautičkom sajmu Allt vor Sjon u Stockholmu.
Zasad nema otkazivanja sajmova zbog terorističkih prijetnji
"Niti jedan sajam na kojem HTZ planira nastupiti ove godine za sada nije otkazan, sve ide prema planovima. Nadamo se da će tako i ostati, a dobar primjer je bio i nautički sajam Salon Nautique, koji je u Parizu održan svega par tjedana nakon terorističkog napada", kaže Ivičić, dodajući kako su svi svjesni da teroristički napadi negativno utječu na volju i spremnost turista na putovanja, a i nadležne institucije putnicima preporučuju izbjegavanje većih okupljanja te dodatan i pojačan oprez.
"Hrvatska otprije ima imidž vrlo sigurne destinacije, a HTZ će nastaviti s definiranim aktivnostima koje za cilj imaju, uz ostalo, i očuvanje tog imidža. Svakako želim naglasiti da smo uvijek spremni na pošteno tržišno natjecanje, pa stoga nikako ne računamo na bolji turistički promet koji bi bio rezultat kriza koje su zadesile druge države. Kao i do sada, bit ćemo fokusirani na sebe i svoju promociju, a Hrvatska je otvorena za sve turiste i svi su dobrodošli", poručuje Ivičić.
"Prve najave sa stranih tržišta za ovu godinu, kao i komentari partnera s međunarodnih turističkih sajmova u nizozemskom Utrechtu i austrijskom Beču proteklog tjedna su dobri. Daju optimizam za nastavak trenda rasta, a to će ove, kao i prošlih godina, osim HTZ-ovih biti rezultat i aktivnosti svih ključnih turističkih subjekata", ističe direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.
Iako je zbog smanjenja ukupnog proračuna HTZ-a za ovu godinu i proračun za promociju od 64 milijuna kuna za 15 posto manji nego lani, Ivičić smatra da će procjene i definirana strategija oglašavanja osigurati dobre učinke svih aktivnosti koje će provoditi tijekom cijele godine.
U tijeku kampanja s porukom "Winter is great for thinking about spring"
HTZ je s promotivnim kampanjama za ovu godinu krenula još 26. prosinca prošle godine na tržištima koja imaju navike ranijeg bukiranja - Njemačka, Velika Britanija, Austrija, Poljska, Francuska, Švedska, Norveška, Nizozemska, Belgija i Švicarska - pri čemu na svima koristi poruku "Winter is great for thinking about spring" (Zima je odlična za razmišljanje o proljeću).
Na svim tim tržištima kampanje su na online i mobilnim kanalima, dok je u Njemačkoj prije par dana krenula i TV kampanja na stanicama Prosieben, RTL, Vox, SAT 1, a u tijeku je i pokretanje PR projekta "Croatian Recipe" na 11 globalnih tržišta koji obuhvaća i komunikaciju prema ključnim medijima, na društvenim mrežama Facebook i Twitter te web stranici HTZ-a.
Trenutna kampanja trajat će do kraja siječnja na navedenim tržištima, a krajem veljače i početkom ožujka kreću i tzv. PPS kampanje za promociju pred i posezone, i to na tržištima koja imaju jak potencijal i navike putovanja u predsezoni, kao što su Njemačka, Velika Britanija, Italija, Austrija, Francuska, Švedska, Norveška, Švicarska i Slovenija.
Krajem ožujka i početkom travnja kreće kampanja na svim tržištima te se, uz navedene, u to uključuju i tržišta SAD-a, Španjolske, Japana, Irske, Češke, Mađarske, Slovačke, Rusije te Ukrajine.
Za nastupe na 26 sajmova 14,6 milijuna kuna
Važan dio promocije odrađuje se i na međunarodnim turističkim sajmovima, za koje od ukupnog proračuna za promociju HTZ ove godine planira 14,6 milijuna kuna, i to za nastupe na ukupno 26 sajmova. To je jedan sajam više nego lani, ali su troškovi manji za otprilike 700 tisuća kuna.
Najviše sajmova, devet, je upravo u siječnju, u veljači ih je sedam, u ožujku pet, u travnju dva, nakon čega tek u listopadu slijedi jedan i još dva u studenom.
Prema vrsti sajmova na kojima će HTZ ove godine nastupiti, 18 ih je za široku publiku i osam specijaliziranih, od čega po tri nautička i kamping sajma te dvije kongresne burze. Zanimljivost je i da se nakon par godina stanke HTZ ′vraća′ na turistički sajam ATM u Dubai, koji će biti održan krajem travnja. Novost ove godine je i nastup na sajmovima MAP u Parizu, TTG u Riminiju te na nautičkom sajmu Allt vor Sjon u Stockholmu.
Zasad nema otkazivanja sajmova zbog terorističkih prijetnji
"Niti jedan sajam na kojem HTZ planira nastupiti ove godine za sada nije otkazan, sve ide prema planovima. Nadamo se da će tako i ostati, a dobar primjer je bio i nautički sajam Salon Nautique, koji je u Parizu održan svega par tjedana nakon terorističkog napada", kaže Ivičić, dodajući kako su svi svjesni da teroristički napadi negativno utječu na volju i spremnost turista na putovanja, a i nadležne institucije putnicima preporučuju izbjegavanje većih okupljanja te dodatan i pojačan oprez.
"Hrvatska otprije ima imidž vrlo sigurne destinacije, a HTZ će nastaviti s definiranim aktivnostima koje za cilj imaju, uz ostalo, i očuvanje tog imidža. Svakako želim naglasiti da smo uvijek spremni na pošteno tržišno natjecanje, pa stoga nikako ne računamo na bolji turistički promet koji bi bio rezultat kriza koje su zadesile druge države. Kao i do sada, bit ćemo fokusirani na sebe i svoju promociju, a Hrvatska je otvorena za sve turiste i svi su dobrodošli", poručuje Ivičić.
Izvor: Hrportfolio.hr / Hina
Podijeli sadržaj: | ||||
- 04.09.2025 U ponedjeljak kreće novi krug upisa trezorskih zapisa
- 04.09.2025 Novi krug upisa ′narodnih trezoraca′, ciljani iz...
- 04.09.2025 ZSE DANAS: Crobexi i danas zeleni, dominacija Končara
- 04.09.2025 Zaposleni u državnim tvrtkama sretniji od kolega iz privatno...
- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazn...
- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazne naknade u pod-fondovima ZB Investa
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 08.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 8.9.2025. - OTP Invest
- 02.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 1.9.2025. - OTP Invest
- 28.08.2025 Komentar tržišta - ZB Invest - srpanj 2025.
- 26.08.2025 Dionice nastavljaju s rastom, unatoč oprezu investitora
- 25.08.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 25.08.2025. - OTP Invest
- 09.09.2025 MIROVINCI TJEDNO: Odličan tjedan za mirovinske fondove
- 08.09.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazne naknade u pod-fondovima ZB Investa
- 02.09.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova završila u minusu
- 01.09.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s negativnim tjednim rezultatom
- 09.09.2025 ZSE DANAS: Crobexi zaredali pet dana rasta, Končar milijunaš
- 09.09.2025 ZSE INTRADAY: Crobexi u plusu peti dan zaredom, u fokusu Končar
- 09.09.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači oprezni, indeksi stagniraju
- 09.09.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se pojačano trgovanje, u fokusu dionice Končara
- 09.09.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze porasle, dolar oslabio
- 01.09.2025 Oštar pad dobiti kineskog proizvođača električnih vozila
- 28.08.2025 Rast dobiti i prihoda Nvidije premašio 50 posto
- 27.08.2025 Lego s rekordnom prodajom u prvoj polovici godine
- 26.08.2025 Spotify uvodi novu uslugu kako bi privukao veći broj korisnika
- 26.08.2025 Zagrebački holding lani s dobiti od 27,2 milijuna eura
- 09.09.2025 Na kraju kolovoza u HZMO-u 36,7 tisuća osiguranika više nego lani
- 09.09.2025 Francuska očekuje bolju berbu u ovoj godini
- 09.09.2025 Izmjene Zakona o trgovini nužne u nizu aspekata
- 09.09.2025 Nizozemski proizvođač strojeva za čipove ulaže u francusku kompaniju za AI
- 09.09.2025 Meksiko podigao procjenu gospodarskog rasta
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q2 - 2025)
(koji na 30.06.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
Capital Breeder | +25,00% | 3 | |||||
Global Kapital | +23,59% | 4 | |||||
InterCapital SEE Equity - klasa B | A | +22,32% | 3 |
Fondovi | Trajanje akcije | Info |
OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 30.09. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 30.09.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 30.09. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 30.09.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon fondovi - ulazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda. Navedeno vrijedi do opoziva.
Eurizon HR Flexible 30 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR Conservative 10 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR International Multi Asset fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Prilikom otkupa udjela izlazna naknada se umanjuje te za sva ulaganja do 12 mjeseci iznosi 1,00 posto umjesto prospektom propisanih 2,00 posto. Za ulaganja duža od 12 mjeseci izlazna naknada se ne naplaćuje, iznosi 0,00 posto. Navedeno vrijedi za ulagače koji pri kupnji udjela dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 19.07.2023. do opoziva.
Eurizon HR Equity fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Društvo InterCapital Asset Management donijelo je odluku o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve fondove kojima upravlja ICAM. Sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi InterCapital fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
InterCapital Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u InterCapital Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
CROBEX* | 09.09. 16:00 | 3779,10 | 3,71 |
0,10 |
|
CROBEX10* | 09.09. 15:54 | 2419,24 | 7,25 |
0,30 |
|
CROBEX10tr* | 09.09. 15:54 | 2782,98 | 8,22 |
0,30 |
|
ADRIAprime* | 09.09. 16:00 | 2978,97 | 7,47 |
0,25 |
|
CROBISTR* | 09.09. 16:31 | 184,8423 | 0,07 |
0,04 |
|
CROBIS* | 09.09. 16:31 | 99,2119 | 0,03 |
0,03 |
Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
KOEI | 690,00 € |
1,17% |
1.470.028,00 € |
ADPL | 15,85 € |
8,56% |
340.529,85 € |
HT | 41,20 € |
0,24% |
330.975,80 € |
KODT | 3.840,00 € |
1,05% |
286.760,00 € |
PODR | 150,00 € |
1,01% |
231.498,00 € |
DLKV | 7,88 € |
2,87% |
184.320,26 € |
ZITO | 19,30 € |
-1,03% |
171.302,80 € |
RIVP | 6,18 € |
-0,32% |
152.675,76 € |
ZABA | 24,60 € |
-1,20% |
148.600,00 € |
KODT2 | 3.760,00 € |
-0,53% |
136.520,00 € |
Redovni dionički promet: | 4.005.267,48 € |
Redovni obveznički promet: | 115.856,50 € |
Sveukupni promet: | 4.121.123,98 € |