- 14.11.2025 PU provodi projekt digitalne transformacije, idući vikend ne...
- 14.11.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili rast, Končar najlikvidniji
- 14.11.2025 Samsung Electronics znatno podigao cijene memorijskih čipova
- 14.11.2025 Troškovi uvoza hrane snažno porasli u 2025.
- 14.11.2025 Njemačka vlada najavljuje potporu proizvođačima lijekova
- 19.11.2025 Ne nasjedaj! Kako prepoznati investicijsku prijevaru?
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 19.11.2025 Investicijski kompas: unatoč geopolitičkim napetostima, tržišta i dalje u usponu
- 17.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 17.11.2025. - OTP Invest
- 10.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 10.11.2025. - OTP Invest
- 03.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 03.11.2025. - OTP Invest
- 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
- 19.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom u većini
- 17.11.2025 TJEDNI PREGLED: Fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom u većini
- 11.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Dominacija mirovinskih fondova s negativnim rezultatom
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 10.11.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s negativnim tjednim rezultatom
- 19.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi u crvenom uz povećan promet
- 19.11.2025 Investicijski kompas: unatoč geopolitičkim napetostima, tržišta i dalje u usponu
- 19.11.2025 ZSE INTRADAY: U mirnom trgovanju Crobexi blago pali
- 19.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači oprezni uoči izvješća Nvidie
- 19.11.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se oprezno trgovanje, u fokusu svjetske burze
- 13.11.2025 dm Hrvatska povećao promet za 10,04 posto, na 571,06 milijuna eura
- 13.11.2025 Deutsche Telekom sa skromnim rastom prihoda i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 Poslovni rezultati OTP grupe za prvih devet mjeseci 2025.
- 07.11.2025 MOL s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 DHL s manjim prihodom u trećem tromjesečju
- 19.11.2025 Nizozemska vlada obustavila intervenciju u Nexperiji
- 19.11.2025 Građani za ′narodne′ trezorce uplatili 960 milijuna eura
- 19.11.2025 Povjerenstvo za fiskalnu politiku objavilo stajalište o prijedlogu proračuna
- 19.11.2025 Šef euroskupine odlazi u Svjetsku banku
- 19.11.2025 HT-u oštećena oprema u požaru u Vjesniku, čini sve da korisnici opet imaju usluge
RANI BOOKINGObjavljeno: 17.01.2016

Počela intenzivna promocija hrvatskog turizma, ulaže se 64 mln kuna
| Podijeli sadržaj: | ||||
Nastupima na turističkim sajmovima u Utrechtu i Beču sredinom siječnja te online i TV kampanjama na stranim tržištima, Hrvatska turistička zajednica (HTZ) počela je ovogodišnju sezonu intenzivne promocije hrvatskog turizma, koja će potrajati do travnja i u koju će ove godine biti uloženo ukupno 64 milijuna kuna.
"Prve najave sa stranih tržišta za ovu godinu, kao i komentari partnera s međunarodnih turističkih sajmova u nizozemskom Utrechtu i austrijskom Beču proteklog tjedna su dobri. Daju optimizam za nastavak trenda rasta, a to će ove, kao i prošlih godina, osim HTZ-ovih biti rezultat i aktivnosti svih ključnih turističkih subjekata", ističe direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.
Iako je zbog smanjenja ukupnog proračuna HTZ-a za ovu godinu i proračun za promociju od 64 milijuna kuna za 15 posto manji nego lani, Ivičić smatra da će procjene i definirana strategija oglašavanja osigurati dobre učinke svih aktivnosti koje će provoditi tijekom cijele godine.
U tijeku kampanja s porukom "Winter is great for thinking about spring"
HTZ je s promotivnim kampanjama za ovu godinu krenula još 26. prosinca prošle godine na tržištima koja imaju navike ranijeg bukiranja - Njemačka, Velika Britanija, Austrija, Poljska, Francuska, Švedska, Norveška, Nizozemska, Belgija i Švicarska - pri čemu na svima koristi poruku "Winter is great for thinking about spring" (Zima je odlična za razmišljanje o proljeću).
Na svim tim tržištima kampanje su na online i mobilnim kanalima, dok je u Njemačkoj prije par dana krenula i TV kampanja na stanicama Prosieben, RTL, Vox, SAT 1, a u tijeku je i pokretanje PR projekta "Croatian Recipe" na 11 globalnih tržišta koji obuhvaća i komunikaciju prema ključnim medijima, na društvenim mrežama Facebook i Twitter te web stranici HTZ-a.
Trenutna kampanja trajat će do kraja siječnja na navedenim tržištima, a krajem veljače i početkom ožujka kreću i tzv. PPS kampanje za promociju pred i posezone, i to na tržištima koja imaju jak potencijal i navike putovanja u predsezoni, kao što su Njemačka, Velika Britanija, Italija, Austrija, Francuska, Švedska, Norveška, Švicarska i Slovenija.
Krajem ožujka i početkom travnja kreće kampanja na svim tržištima te se, uz navedene, u to uključuju i tržišta SAD-a, Španjolske, Japana, Irske, Češke, Mađarske, Slovačke, Rusije te Ukrajine.
Za nastupe na 26 sajmova 14,6 milijuna kuna
Važan dio promocije odrađuje se i na međunarodnim turističkim sajmovima, za koje od ukupnog proračuna za promociju HTZ ove godine planira 14,6 milijuna kuna, i to za nastupe na ukupno 26 sajmova. To je jedan sajam više nego lani, ali su troškovi manji za otprilike 700 tisuća kuna.
Najviše sajmova, devet, je upravo u siječnju, u veljači ih je sedam, u ožujku pet, u travnju dva, nakon čega tek u listopadu slijedi jedan i još dva u studenom.
Prema vrsti sajmova na kojima će HTZ ove godine nastupiti, 18 ih je za široku publiku i osam specijaliziranih, od čega po tri nautička i kamping sajma te dvije kongresne burze. Zanimljivost je i da se nakon par godina stanke HTZ ′vraća′ na turistički sajam ATM u Dubai, koji će biti održan krajem travnja. Novost ove godine je i nastup na sajmovima MAP u Parizu, TTG u Riminiju te na nautičkom sajmu Allt vor Sjon u Stockholmu.
Zasad nema otkazivanja sajmova zbog terorističkih prijetnji
"Niti jedan sajam na kojem HTZ planira nastupiti ove godine za sada nije otkazan, sve ide prema planovima. Nadamo se da će tako i ostati, a dobar primjer je bio i nautički sajam Salon Nautique, koji je u Parizu održan svega par tjedana nakon terorističkog napada", kaže Ivičić, dodajući kako su svi svjesni da teroristički napadi negativno utječu na volju i spremnost turista na putovanja, a i nadležne institucije putnicima preporučuju izbjegavanje većih okupljanja te dodatan i pojačan oprez.
"Hrvatska otprije ima imidž vrlo sigurne destinacije, a HTZ će nastaviti s definiranim aktivnostima koje za cilj imaju, uz ostalo, i očuvanje tog imidža. Svakako želim naglasiti da smo uvijek spremni na pošteno tržišno natjecanje, pa stoga nikako ne računamo na bolji turistički promet koji bi bio rezultat kriza koje su zadesile druge države. Kao i do sada, bit ćemo fokusirani na sebe i svoju promociju, a Hrvatska je otvorena za sve turiste i svi su dobrodošli", poručuje Ivičić.
"Prve najave sa stranih tržišta za ovu godinu, kao i komentari partnera s međunarodnih turističkih sajmova u nizozemskom Utrechtu i austrijskom Beču proteklog tjedna su dobri. Daju optimizam za nastavak trenda rasta, a to će ove, kao i prošlih godina, osim HTZ-ovih biti rezultat i aktivnosti svih ključnih turističkih subjekata", ističe direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.
Iako je zbog smanjenja ukupnog proračuna HTZ-a za ovu godinu i proračun za promociju od 64 milijuna kuna za 15 posto manji nego lani, Ivičić smatra da će procjene i definirana strategija oglašavanja osigurati dobre učinke svih aktivnosti koje će provoditi tijekom cijele godine.
U tijeku kampanja s porukom "Winter is great for thinking about spring"
HTZ je s promotivnim kampanjama za ovu godinu krenula još 26. prosinca prošle godine na tržištima koja imaju navike ranijeg bukiranja - Njemačka, Velika Britanija, Austrija, Poljska, Francuska, Švedska, Norveška, Nizozemska, Belgija i Švicarska - pri čemu na svima koristi poruku "Winter is great for thinking about spring" (Zima je odlična za razmišljanje o proljeću).
Na svim tim tržištima kampanje su na online i mobilnim kanalima, dok je u Njemačkoj prije par dana krenula i TV kampanja na stanicama Prosieben, RTL, Vox, SAT 1, a u tijeku je i pokretanje PR projekta "Croatian Recipe" na 11 globalnih tržišta koji obuhvaća i komunikaciju prema ključnim medijima, na društvenim mrežama Facebook i Twitter te web stranici HTZ-a.
Trenutna kampanja trajat će do kraja siječnja na navedenim tržištima, a krajem veljače i početkom ožujka kreću i tzv. PPS kampanje za promociju pred i posezone, i to na tržištima koja imaju jak potencijal i navike putovanja u predsezoni, kao što su Njemačka, Velika Britanija, Italija, Austrija, Francuska, Švedska, Norveška, Švicarska i Slovenija.
Krajem ožujka i početkom travnja kreće kampanja na svim tržištima te se, uz navedene, u to uključuju i tržišta SAD-a, Španjolske, Japana, Irske, Češke, Mađarske, Slovačke, Rusije te Ukrajine.
Za nastupe na 26 sajmova 14,6 milijuna kuna
Važan dio promocije odrađuje se i na međunarodnim turističkim sajmovima, za koje od ukupnog proračuna za promociju HTZ ove godine planira 14,6 milijuna kuna, i to za nastupe na ukupno 26 sajmova. To je jedan sajam više nego lani, ali su troškovi manji za otprilike 700 tisuća kuna.
Najviše sajmova, devet, je upravo u siječnju, u veljači ih je sedam, u ožujku pet, u travnju dva, nakon čega tek u listopadu slijedi jedan i još dva u studenom.
Prema vrsti sajmova na kojima će HTZ ove godine nastupiti, 18 ih je za široku publiku i osam specijaliziranih, od čega po tri nautička i kamping sajma te dvije kongresne burze. Zanimljivost je i da se nakon par godina stanke HTZ ′vraća′ na turistički sajam ATM u Dubai, koji će biti održan krajem travnja. Novost ove godine je i nastup na sajmovima MAP u Parizu, TTG u Riminiju te na nautičkom sajmu Allt vor Sjon u Stockholmu.
Zasad nema otkazivanja sajmova zbog terorističkih prijetnji
"Niti jedan sajam na kojem HTZ planira nastupiti ove godine za sada nije otkazan, sve ide prema planovima. Nadamo se da će tako i ostati, a dobar primjer je bio i nautički sajam Salon Nautique, koji je u Parizu održan svega par tjedana nakon terorističkog napada", kaže Ivičić, dodajući kako su svi svjesni da teroristički napadi negativno utječu na volju i spremnost turista na putovanja, a i nadležne institucije putnicima preporučuju izbjegavanje većih okupljanja te dodatan i pojačan oprez.
"Hrvatska otprije ima imidž vrlo sigurne destinacije, a HTZ će nastaviti s definiranim aktivnostima koje za cilj imaju, uz ostalo, i očuvanje tog imidža. Svakako želim naglasiti da smo uvijek spremni na pošteno tržišno natjecanje, pa stoga nikako ne računamo na bolji turistički promet koji bi bio rezultat kriza koje su zadesile druge države. Kao i do sada, bit ćemo fokusirani na sebe i svoju promociju, a Hrvatska je otvorena za sve turiste i svi su dobrodošli", poručuje Ivičić.
Izvor: Hrportfolio.hr / Hina
| Podijeli sadržaj: | ||||
- 14.11.2025 PU provodi projekt digitalne transformacije, idući vikend ne...
- 14.11.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili rast, Končar najlikvidniji
- 14.11.2025 Samsung Electronics znatno podigao cijene memorijskih čipova
- 14.11.2025 Troškovi uvoza hrane snažno porasli u 2025.
- 14.11.2025 Njemačka vlada najavljuje potporu proizvođačima lijekova
- 19.11.2025 Ne nasjedaj! Kako prepoznati investicijsku prijevaru?
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 19.11.2025 Investicijski kompas: unatoč geopolitičkim napetostima, tržišta i dalje u usponu
- 17.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 17.11.2025. - OTP Invest
- 10.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 10.11.2025. - OTP Invest
- 03.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 03.11.2025. - OTP Invest
- 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
- 19.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom u većini
- 17.11.2025 TJEDNI PREGLED: Fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom u većini
- 11.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Dominacija mirovinskih fondova s negativnim rezultatom
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 10.11.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s negativnim tjednim rezultatom
- 19.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi u crvenom uz povećan promet
- 19.11.2025 Investicijski kompas: unatoč geopolitičkim napetostima, tržišta i dalje u usponu
- 19.11.2025 ZSE INTRADAY: U mirnom trgovanju Crobexi blago pali
- 19.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači oprezni uoči izvješća Nvidie
- 19.11.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se oprezno trgovanje, u fokusu svjetske burze
- 13.11.2025 dm Hrvatska povećao promet za 10,04 posto, na 571,06 milijuna eura
- 13.11.2025 Deutsche Telekom sa skromnim rastom prihoda i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 Poslovni rezultati OTP grupe za prvih devet mjeseci 2025.
- 07.11.2025 MOL s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 DHL s manjim prihodom u trećem tromjesečju
- 19.11.2025 Nizozemska vlada obustavila intervenciju u Nexperiji
- 19.11.2025 Građani za ′narodne′ trezorce uplatili 960 milijuna eura
- 19.11.2025 Povjerenstvo za fiskalnu politiku objavilo stajalište o prijedlogu proračuna
- 19.11.2025 Šef euroskupine odlazi u Svjetsku banku
- 19.11.2025 HT-u oštećena oprema u požaru u Vjesniku, čini sve da korisnici opet imaju usluge
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q3 - 2025)
(koji na 30.09.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
| Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
| Capital Breeder | +37,22% | 3 | |||||
| Global Kapital | +35,58% | 4 | |||||
| Erste SEE Equity - klasa B | A | +33,74% | 3 |
| Fondovi | Trajanje akcije | Info |
| OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Temeljem odluke o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve ex-Icam fondove, sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi ex-Icam fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
| Erste Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u Erste Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
||
| Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
| CROBEX* | 19.11. 16:00 | 3764,67 | -17,44 |
-0,46 |
|
| CROBEX10* | 19.11. 16:00 | 2397,70 | -7,08 |
-0,29 |
|
| CROBEX10tr* | 19.11. 16:00 | 2757,94 | -8,14 |
-0,29 |
|
| ADRIAprime* | 19.11. 15:35 | 2937,06 | -20,57 |
-0,35 |
|
| CROBISTR* | 19.11. 16:31 | 185,7287 | -0,01 |
0,00 |
|
| CROBIS* | 19.11. 16:31 | 99,2057 | -0,01 |
-0,01 |
| Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
| ERNT | 198,00 € |
0,51% |
473.644,00 € |
| HT | 41,60 € |
-0,24% |
163.257,00 € |
| DLKV | 8,40 € |
-2,33% |
126.376,24 € |
| TSHC | 3.140,00 € |
-4,85% |
109.320,00 € |
| KOEI | 648,00 € |
-1,22% |
109.066,00 € |
| SPAN | 65,80 € |
-1,20% |
106.407,40 € |
| ZABA | 23,80 € |
-0,83% |
98.221,10 € |
| HPB | 306,00 € |
-1,92% |
89.606,00 € |
| KODT | 3.400,00 € |
-0,58% |
74.560,00 € |
| RIVP | 6,54 € |
0,31% |
63.353,24 € |
| Redovni dionički promet: | 1.644.775,65 € |
| Redovni obveznički promet: | 106.114,70 € |
| Sveukupni promet: | 1.750.890,35 € |








