VIJESTI

NAJČITANIJE

IZDVOJENO

ANALIZE

FONDOVI

EKONOMIJAObjavljeno: 13.12.2005
Najpoznatija osiguranja u HR - Croatia, Allianz, Euroherc i Jadransko

Najpoznatija osiguranja u HR - Croatia, Allianz, Euroherc i Jadransko

Povjerenje u domaće hrvatsko osiguravajuće društvo u ovoj je godini značajno veće od prosječnog povjerenja u strano osiguravajuće društvo, pokazuje istraživanje GfK Prema rezultatima istraživanja IMDS (Insurance Market Data Service) o osiguravateljnom tržištu u Hrvatskoj koje je objavio GfK Hrvatska, najpoznatija hrvatska osiguravateljna kuća je i dalje Croatia Osiguranje, a nakon nje slijede Euroherc, Allianz i Jadransko osiguranje. Indeks poznavanja imena, mjera koju koristi GfK, za Croatia osiguranje u 2005. godini iznosi 91, što je najniže u posljednjih šest godina otkad se provodi istraživanje, ali još uvijek daleko najviše među osiguravateljima. Na drugom mjestu nalazi se Euroherc osiguranje s indeksom od 64, a slijede ga Allianz (49) te Jadransko osiguranje (45). U posljednjih šest godina najveći porast poznatosti bilježi Jadransko osiguraje kojem je indeks poznavanja imena 2000. godine iznosio 25, a ove godine 45. Sličan porast bilježi i Allianz osiguranje kojem je indeks porastao s 28 na 49 u navedenom razdoblju. Kod zamiječenosti reklamnih kampanja posebno se izdvajaju tri osiguravajuća društva i to: Croatia, Euroherc i Allianz. Sva ostala osiguravajuća društva navode se u manje od 3% slučajeva, kažu u GfK. Prilikom odabira osiguravajućeg društva za životno osiguranje ispitanicima je uz brzinu nadoknade troškova gotovo jednako važna i činjenica duge prisutnosti na tržištu, procjena pouzdanosti i povjerenja u osiguravajuće društvo, te dobar odnos cijene i kvalitete, stoji u priopćenju GfK. S druge strane, na primjer, kod osiguranja od autoodgovornosti daleko najvažniji kriterij je brzina nadoknade troškova. Bitna karakteristika je i dobar odnos cijene i kvalitete usluge. O načinu informiranja ispitanici su suglasni da je medij televizije na prvom mjestu po tome kako danas primaju informacije i kako ih u budućnosti žele primati, ali na drugom mjestu među poželjnim oblicima je direktan kontakt sa zaposlenicima u osiguravajućem društvu ili agentima/zastupnicima osiguravatelja. Kod građana je prisutna razlika u stupanj povjerenja u hrvatskog i stranog osiguravatelja. Povjerenje u tipično domaće hrvatsko osiguravajuće društvo u ovoj je godini značajno veće od prosječnog povjerenja u strano osiguravajuće društvo. Fleksibilnost, brzina i povoljnost nadoknade štete elementi su imagea osiguravatelja na koje ispitanici iskazuju najslabije zadovoljstvo. Udio kućanstava koja ne posluju niti s jednim osiguravateljem još je uvijek stabilan. Nešto više od trećine kućanstava nema sklopljenu niti jednu policu osiguranja (niti osobnu, ni policu osiguranja imovine). Svako drugo kućanstvo posluje s jednim osiguravajućim društvom, a tek oko 14% kućanstava posluje s dva ili više osiguravatelja. Nešto manje od petine odrasle populacije ima policu osobnog osiguranja (životno, nezgode, zdravstveno), a u okviru toga životno je osiguranje najzastupljenije. S druge strane, preko tri petine ispitanika izjavljuje da njihovo kućanstvo ima sklopljeno neku policu osiguranja imovine (obaveznu ili neobaveznu). Najveći udio klijenata još uvijek ima Croatia osiguranje premda je u 2005. godini došlo do manjeg pada. Prema ukupnom udjelu klijenata slijede ga Euroherc osiguranje, Jadransko, Allianz, Grawe te Triglav. Ako se promatra samo osobna osiguranja, gdje je najvažnije životno osiguranje, vodeću ulogu imaju Croatia, Allianz, Merkur, Grawe te Euroherc životno osiguranje. Upitani za namjere sklapanja novih polica osiguranja, odnosno promjena osiguravajućih društava za postojeće police, čak 93% ispitanih ne planira ništa novo. Preostali ispitanici izražavaju najšešće namjeru za sklapanjem životnog osiguranja, zaključuju u GfK. izvor: www.bankamagazine.hr

NAJČITANIJE

IZDVOJENO

ANALIZE

FONDOVI

NAJVEĆI PRINOS FONDOVA (na kraju 2019.)(na kraju 2019.)

  • Dionički
  • Mješoviti
  • Obveznički
  • Kratkoročni obv.
Fond Prinos Riz. Portfelj Prinosi Kupi
Triglav Special Opportunity +25,35%  6
Generali Nova Europa +24,66%  6
Generali Prvi Izbor +24,08%  6

VALUTE ( Srednji tečaj HNB-a - 20.02.2020.)( Srednji tečaj HNB-a - 20.02.2020.)

Valuta Vrijednost   Promjena Graf
1 EUR 7,439743 -0,01
-0,08%
1 USD 6,888651 0,01
0,16%
1 GBP 8,944149 -0,02
-0,18%
1 CHF 7,003429 -0,01
-0,10%
EUR - 1 mjesec 2020 1tj 1mj 3mj 6mj 1g 2g 5g
Konverter valuta

FOND HRVATSKIH BRANITELJA Podaci o fondu

Vrijednost Datum Promjena Graf
526,03 18.02.2020
-1,92%

ANKETA

AKCIJE

  • Ulazna / izlazna naknada
  • Ostale akcije
Fondovi Trajanje akcije Info
InterCapital fondovi - ulazna naknada 0,50% AKCIJA do opoziva
InterCapital fondovi - ulazna naknada 0,25% AKCIJA do opoziva
InterCapital fondovi - trajni nalog AKCIJA do opoziva
OTP fondovi - ulazna naknada - ulazna naknada AKCIJA do 29.02.
PBZ fondovi - ulazna naknada AKCIJA do opoziva
PBZ Equity - izlazna naknada AKCIJA do 01.03.
Platinum fondovi - izlazna naknada AKCIJA do 31.12.
Osvježi
Indeks Vrijeme Vrijednost Bod +/- % Graf
CROBEX* 19.02. 16:00  2029.53
-0,78
-0,04
CROBEX10* 19.02. 16:00  1203.96
0,25
0,02
ADRIAprime* 19.02. 16:00  1144.01
0,49
0,04
CROBISTR* 19.02. 16:31  187.6594
0,01
0,01
CROBIS* 19.02. 16:31  115.4034
-0,00
0,00
*Live podaci *Podaci na kraju trgovanja
CROBEX - 1 mjesec 2020 1tj 1mj 3mj 6mj 1g 2g 5g

ZSE - DIONICE (17:07:51 19.02.2020)
(17:07:51 19.02.2020)

    Osvježi
  • Promet
  • Rast
  • Pad
Dionica Zadnja Promjena Promet
ADRS2 500,00
0,00%
3.912.500,00
RIVP 37,40
0,27%
1.243.282,60
OPTE 7,85
-1,88%
948.407,80
PBZ 990,00
0,00%
888.990,00
ERNT 1.490,00
-0,33%
315.220,00
HT 180,50
0,28%
265.806,00
ATGR 1.320,00
-0,75%
145.200,00
ADPL 199,00
0,51%
139.634,00
LKPC 480,00
5,73%
89.596,00
TPNG 45,00
2,27%
87.918,40
Redovni dionički promet:   8.558.862,60 kn
Redovni obveznički promet:   0 kn
Blok promet:   3.610.000,00 kn
Sveukupni promet:   12.168.862,60 kn