- 13.11.2025 Iskra brodogradilište Šibenik ugovorila gradnju novog hibrid...
- 13.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi u crvenom uz uvećan promet
- 13.11.2025 dm Hrvatska povećao promet za 10,04 posto, na 571,06 milijun...
- 13.11.2025 Advent Zagreb od 29. studenoga do 7. siječnja u središtu gra...
- 13.11.2025 Kovanica od jednog američkog centa odlazi u povijest
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 10.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 10.11.2025. - OTP Invest
- 03.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 03.11.2025. - OTP Invest
- 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
- 21.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 20.10.2025. - OTP Invest
- 20.10.2025 Investicijski kompas: Izazovi i otpornost globalnog tržišta u rujnu 2025.
- 17.11.2025 TJEDNI PREGLED: Fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom u većini
- 11.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Dominacija mirovinskih fondova s negativnim rezultatom
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 10.11.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s negativnim tjednim rezultatom
- 04.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 17.11.2025 ZSE INTRADAY: Crobexi blago pali, trgovanje mirno
- 17.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači oprezni, indeksi stagniraju
- 17.11.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se oprezno trgovanje na početku tjedna
- 17.11.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Ulagači oprezni na početku tjedna
- 17.11.2025 TJEDNI PREGLED: Nakon dva tjedna pada, cijene nafte blago porasle
- 13.11.2025 dm Hrvatska povećao promet za 10,04 posto, na 571,06 milijuna eura
- 13.11.2025 Deutsche Telekom sa skromnim rastom prihoda i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 Poslovni rezultati OTP grupe za prvih devet mjeseci 2025.
- 07.11.2025 MOL s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 DHL s manjim prihodom u trećem tromjesečju
HTZObjavljeno: 14.04.2025

Kasniji Uskrs znači veći promet - Slogan ′full of life′ ide dalje
| Podijeli sadržaj: | ||||
"Turistički promet veći što je Uskrs kasnije pa posebne iznimke ne očekujemo ni ove godine. Tijekom produženog vikenda predviđamo najviše domaćih, ali i turiste s bližih tržišta, poput Njemačke, Slovenije, Austrije, Italije, Poljske, Češke, Mađarske i dr. Zadovoljni smo razinom rezervacija, posebno u hotelima koji su i inače najtraženiji smještaj u predsezoni", rekao je Staničić za Hinu.
Kako su Uskrs i 1. svibnja blizu, očekuje i više povezanih putovanja odnosno računa se na češće i kraće vikend odmore, čemu pridonosi i Hrvatska u schengenu, jer su hrvatska odredišta još dostupnijima brojnim europskim tržištima. Ipak, ta blizina sama po sebi ne može biti dovoljan motiv dolaska turista pa stoga Staničić pozdravlja nastojanja i ulaganja u atraktivne turističke ponude i dodatne sadržaja s adekvatnim cijenama.
"Trenutačno je još teško govoriti o konkretnim očekivanjima od cijele godine, živimo i djelujemo u vrlo izazovnim i promjenjivim okolnostima, sve se može promijeniti doslovno preko noći, a i situacija se razlikuje od tržišta do tržišta. K tome, konkurencija je snažna, a u obzir treba uzeti i da pojedine turističke zemlje puno čine da zadrže domaće turiste. Mi se primarno moramo fokusirati na našu ponudu te percepciju Hrvatske kao destinacije koja nudi adekvatnu vrijednost za novac", komentira direktor HTZ-a.
Nakon Uskrsa i 1. svibnja vidjet će se prvo prolazno vrijeme turističkog prometa ove godine, kada će se moći više reći i o ostatku godine. Za sada su najave dobre i za ljetni, najintenzivniji dio turističke godine, u srpnju i kolovozu, u kojima se ostvaruje oko 60 posto ukupnog prometa.
Neupitan utjecaj ekonomskih, političkih i sigurnosnih okolnosti
"Bili bismo zadovoljni kada bi ostvarili promet otprilike na razini lanjskog, no još je puno posla pred nama te se svi zajedno moramo vrlo dobro pripremiti jer je već sada velika borba za svakog gosta. Neupitan je i utjecaj ekonomskih, političkih i sigurnosnih okolnosti u svijetu na trendove u sektoru putovanja, posebno na promjene u ponašanju putnika i njihovoj prilagodbi aktualnim trendovima", smatra Staničić.
Tu iznosi primjer Njemačke, za koju je poznato istraživanje Reseianalyse 2025. pokazalo da unatoč negativnom ekonomskom kontekstu i dalje postoji visoka razina namjera putovanja, čak veća nego lani.
Potencijalni putnici spremni su štedjeti drugdje kako bi i dalje mogli putovati, ali će zato ove godine više gledati cijene i birati destinacije po omjeru vrijednosti za novac. Zato i HTZ i resorno ministarstva stalno pozivaju sektor na pametno formiranje cijena, dodaje direktor HTZ-a.
Cijene su važne i domaćim turistima, koji su u ukupnim rezultatima u turizmu pojedinačno po nacijama odmah iza najjačeg njemačkog tržišta, a najbrojniji su i u pred i posezoni.
"Trećinu svih noćenja do sada ove godine ostvarili su upravo domaći turisti i njihov doprinos je vrlo uočljiv", kaže Staničić.
Američko tržište i dalje s pozitivnim trendovima
Utjecaj novih američkih mjera/carina na putovanja turista iz SAD-a za sada se ne vidi, ali Staničić kaže da je to još jedna globalna situacija koju valja pozorno pratiti.
Iznosi pritom da zadnjih nekoliko godina Hrvatska s tržišta SAD-a ostvaruje odlične rezultate koji se očituju i u rastu turističkog prometa i jačanju prepoznatljivosti Hrvatske kao turističke destinacije.
"Najvažniji partneri na američkom tržištu javljaju da za cijelu 2025. očekuju dobre rezultate i nastavak pozitivnih turističkih trendova u Hrvatskoj. Amerikanci žele putovati, imaju raspoložive budžete, a i ove godine imamo sezonsku direktnu zračnu povezanost New York-Dubrovnik pa u skladu sa svime i dalje očekujemo pozitivne trendove s tog tržišta", kaže Staničić.
U promotivnim kampanjama naglasak na manje poznate dijelove zemlje
Na pitanje o efektima promotivnih kampanja HTZ-a za ovu godinu, kaže da su pokrenute krajem prošle godine te se u njima poziva strane turiste na ranije rezerviranje (ljetnih) odmora, a sada je u tijeku glavna kampanja "Get to know me", s naglaskom na manje poznate dijelove zemlje.
"Uz već poznate destinacije poput Zagreba, Splita ili Dubrovnika, želimo predstaviti i manje poznate, čime povećavamo svijest o različitim ponudama i dijelovima Hrvatske. Tu predstavljamo otoke, Gorski kotar, Slavoniju, Zagorje i druge kontinentalne regije", napominje Staničić.
Krovni komunikacijski koncept sa sloganom "Croatia, full of life" ostaje
Iako je HTZ na natječaju tražio prijedloge za novi krovni komunikacijski koncept i vizualni identitet sa sloganom hrvatskog turizma, ipak se odlučio za ostanak dosadašnjeg slogana "Croatia, full of life", uz određene dorade na vizualnom identitetu.
"Za taj izbor smo s članovima Turističkog vijeća HTZ-a uzeli dovoljno vremena kako bi konačna odluka bila promišljena i najbolja za hrvatski turizam i buduću promociju. Pregledom i analizom pristiglih prijedloga na javni poziv, finalnih evaluacija i provedenih tržišnih istraživanja u sklopu kojih su novi prijedlozi testirani, Turističko vijeće HTZ-a jednoglasno je zaključilo da se nijedan nije dovoljno istaknuo kao značajno bolji u odnosu na sadašnji koncept "full of life", kaže Staničić.
I"Sva dosadašnja ulaganja pod konceptom "full of life" dala su odlične rezultate te smo upravo kroz takav oblik komunikacije postali itekako prepoznatljivi i na domaćoj i globalnoj razini. Važno je znati i to da gotovo nijedna turistička destinacija ne koristi riječ "life", tj. život u svojoj komunikaciji, a upravo taj izraz najbolje odražava sve doživljaje i objedinjenu turističku ponudu Hrvatske", naglašava Staničić.
| Podijeli sadržaj: | ||||
- 13.11.2025 Iskra brodogradilište Šibenik ugovorila gradnju novog hibrid...
- 13.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi u crvenom uz uvećan promet
- 13.11.2025 dm Hrvatska povećao promet za 10,04 posto, na 571,06 milijun...
- 13.11.2025 Advent Zagreb od 29. studenoga do 7. siječnja u središtu gra...
- 13.11.2025 Kovanica od jednog američkog centa odlazi u povijest
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 10.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 10.11.2025. - OTP Invest
- 03.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 03.11.2025. - OTP Invest
- 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
- 21.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 20.10.2025. - OTP Invest
- 20.10.2025 Investicijski kompas: Izazovi i otpornost globalnog tržišta u rujnu 2025.
- 17.11.2025 TJEDNI PREGLED: Fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom u većini
- 11.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Dominacija mirovinskih fondova s negativnim rezultatom
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 10.11.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s negativnim tjednim rezultatom
- 04.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 17.11.2025 ZSE INTRADAY: Crobexi blago pali, trgovanje mirno
- 17.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači oprezni, indeksi stagniraju
- 17.11.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se oprezno trgovanje na početku tjedna
- 17.11.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Ulagači oprezni na početku tjedna
- 17.11.2025 TJEDNI PREGLED: Nakon dva tjedna pada, cijene nafte blago porasle
- 13.11.2025 dm Hrvatska povećao promet za 10,04 posto, na 571,06 milijuna eura
- 13.11.2025 Deutsche Telekom sa skromnim rastom prihoda i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 Poslovni rezultati OTP grupe za prvih devet mjeseci 2025.
- 07.11.2025 MOL s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 DHL s manjim prihodom u trećem tromjesečju
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q3 - 2025)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
| Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
| Capital Breeder | +37,22% | 3 | |||||
| Global Kapital | +35,58% | 4 | |||||
| Erste SEE Equity - klasa B | A | +33,74% | 3 |
| Fondovi | Trajanje akcije | Info |
| OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Temeljem odluke o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve ex-Icam fondove, sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi ex-Icam fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
| Erste Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u Erste Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
||
| Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
| CROBEX* | 17.11. 14:59 | 3779,43 | 1,98 |
0,05 |
|
| CROBEX10* | 17.11. 14:59 | 2404,22 | 1,36 |
0,06 |
|
| CROBEX10tr* | 17.11. 14:59 | 2765,44 | 1,57 |
0,06 |
|
| ADRIAprime* | 17.11. 14:58 | 2947 | -10,63 |
-0,36 |
|
| CROBISTR* | 14.11. 16:31 | 185,7245 | 0,04 |
0,02 |
|
| CROBIS* | 14.11. 16:31 | 99,2171 | 0,01 |
0,01 |
| Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
| 7SLO | 49,29 € |
-0,50% |
278.078,49 € |
| 7BET | 20,49 € |
-0,29% |
224.746,19 € |
| KOEI | 656,00 € |
0,31% |
213.504,00 € |
| 7CRO | 33,30 € |
-0,80% |
184.222,30 € |
| KODT | 3.420,00 € |
0,00% |
113.330,00 € |
| RIVP | 6,52 € |
0,31% |
63.489,92 € |
| ATGR | 42,60 € |
1,43% |
44.367,40 € |
| ZITO | 20,00 € |
-0,50% |
44.150,40 € |
| ADRS | 114,00 € |
-5,00% |
26.739,00 € |
| HT | 41,70 € |
0,00% |
22.217,20 € |
| Redovni dionički promet: | 1.354.627,95 € |
| Redovni obveznički promet: | 9.831,36 € |
| Sveukupni promet: | 1.364.459,31 € |








