- 03.10.2025 ZSE DANAS: Crobexi različitih predznaka, dobitnik u plusu vi...
- 03.10.2025 U prvih devet mjeseci 2025. prodano 55.738 novih vozila, 7,6...
- 03.10.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili rast, Končar najlikvidniji
- 03.10.2025 Gdje mogu pratiti tržišta? Analitičari iz QuantExperts Group...
- 03.10.2025 Deficit veći zbog lošijeg rezultata lokalne države
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 03.10.2025 InterCapital AM pripojen Erste AM
- 20.09.2025 Oprez - Prijevara kojom se poziva na ulaganje u dionice Revoluta
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 06.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 06.10.2025. - OTP Invest
- 29.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 29.9.2025. - OTP Invest
- 24.09.2025 Komentar tržišta - ZB Invest - kolovoz 2025.
- 24.09.2025 Komentar tržišta - InterCapital Asset Management - kolovoz 2025.
- 23.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 22.9.2025. - OTP Invest
- 07.10.2025 MIROVINCI TJEDNO: Svi obvezni i dobrovoljni mirovinski fondovi porasli
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 06.10.2025 TJEDNI PREGLED: Svi fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 03.10.2025 InterCapital AM pripojen Erste AM
- 03.10.2025 Obavijest o odobrenju statusne promjene pripajanja Raiffeisen Investa
- 08.10.2025 ZSE DANAS: Crobexi nastavili negativan niz, Končar najlikvidniji
- 08.10.2025 Sinergijski efekti regionalne integracije burzi
- 08.10.2025 ZSE INTRADAY: Crobexi pali treći dan zaredom, u fokusu dionica Končara
- 08.10.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači oprezni, u fokusu Francuska
- 08.10.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se stagnacija Crobexa nakon dva dana pada
- 07.10.2025 Ugovoreni novi poslovi
- 07.10.2025 Sutra pregovori Janafa i MOL-a, cijene su realne i europske
- 30.09.2025 BP i TotalEnergies ulažu u proizvodnju nafte i plina u SAD-u
- 26.09.2025 Talijanski Eni kažnjen zbog kršenja propisa
- 26.09.2025 Trump potpisao izvršnu uredbu o prodaji TikToka
- 08.10.2025 Cijene volframa zadaju glavobolju američkim proizvođačima nafte
- 08.10.2025 Održani pregovori predstavnika Janafa i MOL-a, nastavak krajem listopada
- 08.10.2025 Jaz između bogatih i siromašnih u Britaniji produbljen od financijske krize
- 08.10.2025 Podružnice UniCredita i RBI-ja zadržale status sistemski važnih banaka u Rusiji
- 08.10.2025 Nova pravila igre u maloprodaji
IVAN ARTUKOVIĆObjavljeno: 15.12.2015

S njemačkim Intersnackom Franck postaje lider na tržištima Adria regije
Podijeli sadržaj: | ||||
Član Uprave Francka Ivan Artuković govori o najnovijem poslovnom pothvatu kompanije, osnivanju joint venture tvrtke Adria Snack Company, planovima, regionalnom pozicioniranju i inovacijama. Ovo je partnerstvo uspješna kombinacija Franckovih stručnih znanja o preferencijama regionalnih potrošača, hrvatske proizvodnje, domaćih sirovina i distribucije te Intersnackovog iskustva i kompetencija u snack poslovanju na europskom tržištu. Naše projekcije govore da će novoosnovana kompanija rasti brže od cjelokupnog snack tržišta u regiji, kaže Ivan Artuković, član Uprave Francka za lanac opskrbe, koji je ovih dana dugogodišnju suradnju s njemačkim Intersnackom okrunio strateškom "joint venture" tvrtkom Adria Snack Company.
Zna li se da je Intersnack vodeći proizvođač grickalica u Europi i vlasnik poznatih brendova Chio, Funny-Frisch, Pom-Bar i Kelly, koji mu godišnje donose oko 2,4 milijarde eura prihoda, a Franck s Čipi Čipsom, Kroki Kroketom i Tip Topom neprikosnoveni hrvatski lider i među vodećima u regiji, reklo bi se da je udruženim kompanijama u kategoriji snacka u budućnosti samo nebo granica. S Ivanom Artukovićem razgovaramo o daljim planovima Francka i kćerinskog mu Adria Snacka koji u Hrvatskoj trenutačno u svim asortimanima zauzimaju čak 130 kilometara polica trgovina u maloprodaji.
Zašto se Franck odlučio na zajedničku kompaniju s Intersnackom?
U snacku smo odavno prerasli lokalno tržište i potrebna nam je ekspanzija na nova tržišta kako bismo osigurali daljnji rast. Stoga smo prošle godine pristupili Intersnacku i inicirali pokretanje nove kompanije Adria Snack Company d.o.o., u kojoj Franck drži većinski vlasnički udjel. Zajednički postavljamo čvrste temelje dugoročne strategije koja uključuje konsolidaciju, daljnji razvoj i jače širenje našeg snack poslovanja te, u konačnici, preuzimanje liderske pozicije u snacku na tržištima Adria regije.
Kako ćete to postići?
Imamo konkretne planove nastupa od izgradnje i upravljanja brendovima do obogaćivanja asortimana koja će kreirati najveću vrijednost na polici snacka, veće vidljivosti naših brendova kao i dostupnosti naših proizvoda potrošačima u svim zemljama regije. Poseban naglasak stavljamo na proizvodne i tehnološke inovacije te ulazak u nove kategorije poput "baked" snacka. Zbog toga smo okupili tim iskusnih ljudi, specijaliziranih upravo za snack biznis.
Koja tržišta će pokrivati Adria Snack?
Nova kompanija preuzima upravljanje cjelokupnim snack poslovanjem oba partnera na tržištima u Adria regiji. U prvoj fazi cilj nam je rast tržišta u Hrvatskoj, BiH i Kosovu, a potom i u ostatku regije. U sklopu ovoga partnerstva, Franck od 1. siječnja iduće godine preuzima distribuciju Intersnackovih brendova što znači da će biti odgovoran za distribuciju cjelokupnog portfelja Adria Snack Company d.o.o. za hrvatsko tržište, u BiH će to biti današnji Franckov partner, Franck trgovina, dok će distribuciju za ostala tržišta voditi odabrani partneri na svakom pojedinom tržištu.
Što će biti s proizvodnjom u Hrvatskoj?
Proizvodnja našeg asortimana ostaje u našem zagrebačkom pogonu te u tvornici u Hercegovcu kod Bjelovara gdje spremamo zajedničke investicije u širenje proizvodnih kapaciteta i modernizaciju proizvodnje. Čipi Čips je brend koji se u potpunosti radi od domaćeg krumpira. S kooperantima s područja Bjelovara uspješno surađujemo još od 70-tih godina prošlog stoljeća. Ponosni što smo sa čipsom potpuno vertikalno integrirani.
Bojite li se da ćete si u Adria Snacku međusobno konkurirati?
Svaki naš proizvod bit će orijentiran na određenu skupinu potrošača. Chio će imati jasnu strategiju u višem cjenovnom razredu, Čipi Čips u srednjem, a u nižem će biti privatne robne marke koje su veliki udio u kategoriji snacka.
Kakvi su trenutačni udjeli Francka i Intersnacka na ovim prostorima?
U Hrvatskoj Adria Snack Company sa svojim brendovima količinski i vrijednosno drži 23% ukupnog tržišta snacka te gotovo 45% tržišta čipsa, a ako u obzir uzmemo i proizvodnju privatnih marki više od 60% po čemu smo uvjerljivi lider. Čipi Čips količinski i vrijednosno je uvjerljivo najjači brend čipsa na tržištu, a uzevši u obzir sve naše brendove u čipsu, vrijednosno daleko nadmašujemo ukupnu realizaciju čipsa svih privatnih marki kao najzastupljenijeg segmenta u ovoj kategoriji na tržištu. Unatoč značajnoj dinamici na tržištu i vrlo aktivnoj konkurenciji u čipsu, u trećem kvartalu ove godine s Čipi Čipsom smo zabilježili porast i najveći tržišni udio unatrag nekoliko godina - volumno 26%, a vrijednosno 29%.
Primjećuje se da posljednjih godina, unatoč gospodarskoj krizi, u Francku pušu novi, inovativni vjetrovi? Što se događa?
Pozitivni pomaci vide se u svakom od naših poslovnih područja. Uz snack, fokus našeg plana su topli napitci, te odlučan pristup u poslovanju kojim ćemo osigurati značajan iskorak i daljnji razvoj u ovome segmentu. U kategoriji kava i čajeva u zadnjih nekoliko godina intenzivirali smo aktivnosti na izvoznim tržištima regije. Prostor za napredovanje i razvoj apsolutno vidimo u regionalizaciji poslovanja, kako u kategoriji snacka, tako i u kategoriji toplih napitaka.
Puno se i ulagalo...
U ovoj godini završen je investicijski ciklus u vrijednosti od 40 milijuna kuna, veliki dio u modernizaciju, robotizaciju i dizanje proizvodne učinkovitosti. Riječ je o rekonstrukciji pogona čajeva čime u budućnosti osiguravamo maksimalnu konkurentnost. S ovim ulaganjem, Franck je dobio najmoderniji i tehnološki najnapredniji pogon za proizvodnju čajeva u ovome dijelu Europe. Uložili smo i u dodatnu automatizaciju u pogonu kave čime smo još podigli ljestvicu proizvodne izvrsnosti, a radimo i na uvođenju halal, košer te IFS certifikata.
Kako vidite Franck za pet do deset godina?
Vidim ga kao fleksibilnu, efikasnu, fokusiranu kompaniju u svim svojim kategorijama. Mi nemamo problema s identitetom, znamo tko smo, što smo i kuda idemo. S jedne strane bit ćemo lider u toplim napicima kroz retail te u HoReCa kanalu gdje smo prisutni s velikim iskustvom i ulaganjima, a s druge strane u snackovima kroz Adria Snack Company. Naša glavna odrednica je kvaliteta, to je ono što potrošač hoće i tu se ne smiju raditi kompromisi.
Zna li se da je Intersnack vodeći proizvođač grickalica u Europi i vlasnik poznatih brendova Chio, Funny-Frisch, Pom-Bar i Kelly, koji mu godišnje donose oko 2,4 milijarde eura prihoda, a Franck s Čipi Čipsom, Kroki Kroketom i Tip Topom neprikosnoveni hrvatski lider i među vodećima u regiji, reklo bi se da je udruženim kompanijama u kategoriji snacka u budućnosti samo nebo granica. S Ivanom Artukovićem razgovaramo o daljim planovima Francka i kćerinskog mu Adria Snacka koji u Hrvatskoj trenutačno u svim asortimanima zauzimaju čak 130 kilometara polica trgovina u maloprodaji.
Zašto se Franck odlučio na zajedničku kompaniju s Intersnackom?
U snacku smo odavno prerasli lokalno tržište i potrebna nam je ekspanzija na nova tržišta kako bismo osigurali daljnji rast. Stoga smo prošle godine pristupili Intersnacku i inicirali pokretanje nove kompanije Adria Snack Company d.o.o., u kojoj Franck drži većinski vlasnički udjel. Zajednički postavljamo čvrste temelje dugoročne strategije koja uključuje konsolidaciju, daljnji razvoj i jače širenje našeg snack poslovanja te, u konačnici, preuzimanje liderske pozicije u snacku na tržištima Adria regije.
Kako ćete to postići?
Imamo konkretne planove nastupa od izgradnje i upravljanja brendovima do obogaćivanja asortimana koja će kreirati najveću vrijednost na polici snacka, veće vidljivosti naših brendova kao i dostupnosti naših proizvoda potrošačima u svim zemljama regije. Poseban naglasak stavljamo na proizvodne i tehnološke inovacije te ulazak u nove kategorije poput "baked" snacka. Zbog toga smo okupili tim iskusnih ljudi, specijaliziranih upravo za snack biznis.
Koja tržišta će pokrivati Adria Snack?
Nova kompanija preuzima upravljanje cjelokupnim snack poslovanjem oba partnera na tržištima u Adria regiji. U prvoj fazi cilj nam je rast tržišta u Hrvatskoj, BiH i Kosovu, a potom i u ostatku regije. U sklopu ovoga partnerstva, Franck od 1. siječnja iduće godine preuzima distribuciju Intersnackovih brendova što znači da će biti odgovoran za distribuciju cjelokupnog portfelja Adria Snack Company d.o.o. za hrvatsko tržište, u BiH će to biti današnji Franckov partner, Franck trgovina, dok će distribuciju za ostala tržišta voditi odabrani partneri na svakom pojedinom tržištu.
Što će biti s proizvodnjom u Hrvatskoj?
Proizvodnja našeg asortimana ostaje u našem zagrebačkom pogonu te u tvornici u Hercegovcu kod Bjelovara gdje spremamo zajedničke investicije u širenje proizvodnih kapaciteta i modernizaciju proizvodnje. Čipi Čips je brend koji se u potpunosti radi od domaćeg krumpira. S kooperantima s područja Bjelovara uspješno surađujemo još od 70-tih godina prošlog stoljeća. Ponosni što smo sa čipsom potpuno vertikalno integrirani.
Bojite li se da ćete si u Adria Snacku međusobno konkurirati?
Svaki naš proizvod bit će orijentiran na određenu skupinu potrošača. Chio će imati jasnu strategiju u višem cjenovnom razredu, Čipi Čips u srednjem, a u nižem će biti privatne robne marke koje su veliki udio u kategoriji snacka.
Kakvi su trenutačni udjeli Francka i Intersnacka na ovim prostorima?
U Hrvatskoj Adria Snack Company sa svojim brendovima količinski i vrijednosno drži 23% ukupnog tržišta snacka te gotovo 45% tržišta čipsa, a ako u obzir uzmemo i proizvodnju privatnih marki više od 60% po čemu smo uvjerljivi lider. Čipi Čips količinski i vrijednosno je uvjerljivo najjači brend čipsa na tržištu, a uzevši u obzir sve naše brendove u čipsu, vrijednosno daleko nadmašujemo ukupnu realizaciju čipsa svih privatnih marki kao najzastupljenijeg segmenta u ovoj kategoriji na tržištu. Unatoč značajnoj dinamici na tržištu i vrlo aktivnoj konkurenciji u čipsu, u trećem kvartalu ove godine s Čipi Čipsom smo zabilježili porast i najveći tržišni udio unatrag nekoliko godina - volumno 26%, a vrijednosno 29%.
Primjećuje se da posljednjih godina, unatoč gospodarskoj krizi, u Francku pušu novi, inovativni vjetrovi? Što se događa?
Pozitivni pomaci vide se u svakom od naših poslovnih područja. Uz snack, fokus našeg plana su topli napitci, te odlučan pristup u poslovanju kojim ćemo osigurati značajan iskorak i daljnji razvoj u ovome segmentu. U kategoriji kava i čajeva u zadnjih nekoliko godina intenzivirali smo aktivnosti na izvoznim tržištima regije. Prostor za napredovanje i razvoj apsolutno vidimo u regionalizaciji poslovanja, kako u kategoriji snacka, tako i u kategoriji toplih napitaka.
Puno se i ulagalo...
U ovoj godini završen je investicijski ciklus u vrijednosti od 40 milijuna kuna, veliki dio u modernizaciju, robotizaciju i dizanje proizvodne učinkovitosti. Riječ je o rekonstrukciji pogona čajeva čime u budućnosti osiguravamo maksimalnu konkurentnost. S ovim ulaganjem, Franck je dobio najmoderniji i tehnološki najnapredniji pogon za proizvodnju čajeva u ovome dijelu Europe. Uložili smo i u dodatnu automatizaciju u pogonu kave čime smo još podigli ljestvicu proizvodne izvrsnosti, a radimo i na uvođenju halal, košer te IFS certifikata.
Kako vidite Franck za pet do deset godina?
Vidim ga kao fleksibilnu, efikasnu, fokusiranu kompaniju u svim svojim kategorijama. Mi nemamo problema s identitetom, znamo tko smo, što smo i kuda idemo. S jedne strane bit ćemo lider u toplim napicima kroz retail te u HoReCa kanalu gdje smo prisutni s velikim iskustvom i ulaganjima, a s druge strane u snackovima kroz Adria Snack Company. Naša glavna odrednica je kvaliteta, to je ono što potrošač hoće i tu se ne smiju raditi kompromisi.
Izvor: poslovni.hr
Podijeli sadržaj: | ||||
- 03.10.2025 ZSE DANAS: Crobexi različitih predznaka, dobitnik u plusu vi...
- 03.10.2025 U prvih devet mjeseci 2025. prodano 55.738 novih vozila, 7,6...
- 03.10.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili rast, Končar najlikvidniji
- 03.10.2025 Gdje mogu pratiti tržišta? Analitičari iz QuantExperts Group...
- 03.10.2025 Deficit veći zbog lošijeg rezultata lokalne države
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 03.10.2025 InterCapital AM pripojen Erste AM
- 20.09.2025 Oprez - Prijevara kojom se poziva na ulaganje u dionice Revoluta
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 06.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 06.10.2025. - OTP Invest
- 29.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 29.9.2025. - OTP Invest
- 24.09.2025 Komentar tržišta - ZB Invest - kolovoz 2025.
- 24.09.2025 Komentar tržišta - InterCapital Asset Management - kolovoz 2025.
- 23.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 22.9.2025. - OTP Invest
- 07.10.2025 MIROVINCI TJEDNO: Svi obvezni i dobrovoljni mirovinski fondovi porasli
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 06.10.2025 TJEDNI PREGLED: Svi fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 03.10.2025 InterCapital AM pripojen Erste AM
- 03.10.2025 Obavijest o odobrenju statusne promjene pripajanja Raiffeisen Investa
- 08.10.2025 ZSE DANAS: Crobexi nastavili negativan niz, Končar najlikvidniji
- 08.10.2025 Sinergijski efekti regionalne integracije burzi
- 08.10.2025 ZSE INTRADAY: Crobexi pali treći dan zaredom, u fokusu dionica Končara
- 08.10.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači oprezni, u fokusu Francuska
- 08.10.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se stagnacija Crobexa nakon dva dana pada
- 07.10.2025 Ugovoreni novi poslovi
- 07.10.2025 Sutra pregovori Janafa i MOL-a, cijene su realne i europske
- 30.09.2025 BP i TotalEnergies ulažu u proizvodnju nafte i plina u SAD-u
- 26.09.2025 Talijanski Eni kažnjen zbog kršenja propisa
- 26.09.2025 Trump potpisao izvršnu uredbu o prodaji TikToka
- 08.10.2025 Cijene volframa zadaju glavobolju američkim proizvođačima nafte
- 08.10.2025 Održani pregovori predstavnika Janafa i MOL-a, nastavak krajem listopada
- 08.10.2025 Jaz između bogatih i siromašnih u Britaniji produbljen od financijske krize
- 08.10.2025 Podružnice UniCredita i RBI-ja zadržale status sistemski važnih banaka u Rusiji
- 08.10.2025 Nova pravila igre u maloprodaji
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q3 - 2025)
(koji na 30.09.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
Capital Breeder | +37,22% | 3 | |||||
Global Kapital | +35,58% | 4 | |||||
Erste SEE Equity - klasa B | A | +33,74% | 3 |
Fondovi | Trajanje akcije | Info |
OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon fondovi - ulazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda. Navedeno vrijedi do opoziva.
Eurizon HR Flexible 30 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR Conservative 10 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR International Multi Asset fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Prilikom otkupa udjela izlazna naknada se umanjuje te za sva ulaganja do 12 mjeseci iznosi 1,00 posto umjesto prospektom propisanih 2,00 posto. Za ulaganja duža od 12 mjeseci izlazna naknada se ne naplaćuje, iznosi 0,00 posto. Navedeno vrijedi za ulagače koji pri kupnji udjela dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 19.07.2023. do opoziva.
Eurizon HR Equity fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Erste AM fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Erste AM fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Temeljem odluke o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve ex-Icam fondove, sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi ex-Icam fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
Erste Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u Erste Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
CROBEX* | 08.10. 16:00 | 3780,36 | -17,05 |
-0,45 |
|
CROBEX10* | 08.10. 15:54 | 2408,15 | -12,01 |
-0,50 |
|
CROBEX10tr* | 08.10. 15:54 | 2769,96 | -13,81 |
-0,50 |
|
ADRIAprime* | 08.10. 15:50 | 2932,56 | -12,87 |
-0,44 |
|
CROBISTR* | 08.10. 16:31 | 185,2987 | 0,01 |
0,01 |
|
CROBIS* | 08.10. 16:31 | 99,2604 | 0,00 |
0,00 |
Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
KOEI | 648,00 € |
-0,31% |
1.470.854,00 € |
KODT | 3.600,00 € |
-2,44% |
202.140,00 € |
RIVP | 6,18 € |
0,32% |
90.777,20 € |
AUHR | 206,00 € |
-0,96% |
74.160,00 € |
KODT2 | 3.500,00 € |
-1,69% |
73.980,00 € |
ADPL | 17,90 € |
0,00% |
54.736,20 € |
HT | 43,00 € |
0,00% |
42.149,40 € |
IG | 55,60 € |
-1,07% |
39.356,20 € |
IKBA | 460,00 € |
-1,29% |
37.456,00 € |
ZITO | 20,00 € |
-0,50% |
26.531,30 € |
Redovni dionički promet: | 2.345.232,08 € |
Redovni obveznički promet: | 6.271,55 € |
Sveukupni promet: | 2.972.303,63 € |