- 03.10.2025 ZSE DANAS: Crobexi različitih predznaka, dobitnik u plusu vi...
- 03.10.2025 U prvih devet mjeseci 2025. prodano 55.738 novih vozila, 7,6...
- 02.10.2025 Većina hrvatskih tvrtki ′umjereno spremna′ za us...
- 03.10.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili rast, Končar najlikvidniji
- 02.10.2025 Dugotrajna blokada državnih službi mogla bi zakočiti američk...
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 03.10.2025 InterCapital AM pripojen Erste AM
- 20.09.2025 Oprez - Prijevara kojom se poziva na ulaganje u dionice Revoluta
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 06.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 06.10.2025. - OTP Invest
- 29.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 29.9.2025. - OTP Invest
- 24.09.2025 Komentar tržišta - ZB Invest - kolovoz 2025.
- 24.09.2025 Komentar tržišta - InterCapital Asset Management - kolovoz 2025.
- 23.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 22.9.2025. - OTP Invest
- 07.10.2025 MIROVINCI TJEDNO: Svi obvezni i dobrovoljni mirovinski fondovi porasli
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 06.10.2025 TJEDNI PREGLED: Svi fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 03.10.2025 InterCapital AM pripojen Erste AM
- 03.10.2025 Obavijest o odobrenju statusne promjene pripajanja Raiffeisen Investa
- 07.10.2025 ZSE DANAS: Crobexi pali drugi dan zaredom
- 07.10.2025 Odluka OPEC+ spustila cijene nafte na 65 dolara
- 07.10.2025 Ostavka francuskog premijera podigla prinose na dug eurozone
- 07.10.2025 ZSE INTRADAY: Uz skroman promet, Crobexi blago porasli
- 07.10.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači oprezni, indeksi stagniraju
- 07.10.2025 Ugovoreni novi poslovi
- 07.10.2025 Sutra pregovori Janafa i MOL-a, cijene su realne i europske
- 30.09.2025 BP i TotalEnergies ulažu u proizvodnju nafte i plina u SAD-u
- 26.09.2025 Talijanski Eni kažnjen zbog kršenja propisa
- 26.09.2025 Trump potpisao izvršnu uredbu o prodaji TikToka
- 07.10.2025 Očekuje se znatno bolja robna razmjena u 2025.
- 07.10.2025 Rujan s rastom iznad pet posto, godina će biti rekordna
- 07.10.2025 Hrvatsko gospodarstvo u 2025. i 2026. rast će više od tri posto
- 07.10.2025 Stabilizacija prometa u europskoj maloprodaji u kolovozu
- 07.10.2025 Potražnja za njemačkim industrijskim proizvodima oslabila i u kolovozu
DOMAĆE KOMPANIJEObjavljeno: 25.11.2015

Kandit polako ubire plodove ulaganja pod Grbešićevom palicom
Podijeli sadržaj: | ||||
Osječki Kandit u gradnju nove tvornice čokolade investirao je gotovo 200 milijuna kuna te paralelno proveo redizajn asortimana. Taj golemi ulog počeo je donositi rezultate: prema agenciji GfK, u proteklih šest godina vrijednost Kanditova brenda rasla je gotovo pet puta, što je povod za razgovor Poslovnog dnevnika s članicom Uprave Dajanom Mrčelom.
Najnovije istraživanje o hrvatskim brendovima otkriva da je Kandit najveći dobitnik, između 2009. i 2015. broj kupaca raste s 26 na 68 posto, dok je vrijednost samog brenda, ocjenjuju u GfK, rasla čak 4,6 puta. Tko je autor recepta za takav uspjeh?
Da biste došli do dobrog recepta, potrebno je puno rada, vremena, spremnosti na uspjehe i neuspjehe te dobar materijal i šef. Sve to u prenesenom smislu vrijedi i za Kandit. Razdoblje posljednjih šest godina doista je za Kandit bilo burno. Potencijal Kandita prepoznao je vlasnik Mirko Grbešić i uspješno ga je privatizirao 2011. Ulaskom u sustav njegove Mepas grupe u Kanditu se mijenja poslovna strategija i pokreće investicijski projekt, gradnja nove tvornice. Preseljenjem u nove, tehničko i tehnološki moderno opremljene prostore osiguran je znatno veći kapacitet proizvodnje, gotovo 14.000 tona, što je osiguralo kvalitetniji istup na tržište. Najveći pomak u jačanju konkurentnosti Kandita na hrvatskom tržištu i tržištu Adria regije učinjen je upravo ove godine realizacijom brojnih projekata kojima se gotovo u cijelosti promijenio vizualni identitet programa, a na percepciju Kandita kod potrošača utjecalo je i kvalitativno unapređenje proizvoda. Jedna od bitnih pretpostavki ovogodišnjeg poslovnog rezultata je dobro organiziran tim ljudi koji je vrlo ambiciozno krenuo u realizaciju planiranih projekata, tako da vjerujemo da će naš "recept" i sljedeće godine biti uspješan.
Poslovnu 2014. Kandit je završio s 199 milijuna kuna prihoda, što je 11 posto bolje u odnosu na 2013. Aktualna godina već je na izmaku, kakav učinak ona donosi?
Rezultati poslovanja za deset mjeseci kreću se u skladu s našim planiranim očekivanjima te predviđamo da će se indeks rasta poslovnih prihoda od 129 zadržati do kraja godine. Za deset mjeseci poslovni prihodi iznose gotovo 198 milijuna kuna, čime smo gotovo dostigli prošlogodišnje poslovne prihode. Ove godine fokusirali smo se na pozicioniranje na hrvatskom tržištu, gdje smo ostvarili 57 posto ukupnih poslovnih prihoda. Zadovoljni smo i izvoznim rezultatima, koji su u tom razdoblju rasli 29 posto, što dodatno potvrđuje dobar smjer naše poslovne politike.
U pet godina prodaja čokolade u RH količinski je rasla 25 posto, dok prihodi lokalnih proizvođača navodno stagniraju zbog golema pritiska uvoza i nelojalne konkurencije. Kako se Kandit snalazi u tom tržišnom neredu?
Višegodišnja kriza u Hrvatskoj utjecala je na sliku tržišta i na navike potrošača. Unatoč smanjenoj kupovnoj moći, potrošači se vrlo teško odriču zadovoljstva koje im pružaju čokolade, što se vidi kroz rast količinske prodaje. S druge strane, prodaja po akcijskim cijenama, koja je i glavni generator rasta volumena, stvara sve veći pritisak na proizvođače da snižavaju cijenu brenda, što može utjecati na profitabilnost proizvoda. S obzirom na to da je poslovni cilj Kandita pozicionirati se kao proizvođač kvalitetnih proizvoda, ove smo godine realizirali nekoliko novih projekata, od linije Prestige, koja sadrži čak 21 vrhunski proizvod iz kategorija čokolada, bombonijera i pralina, rebrendiranja Kandit čokolada u nove, još kvalitetnije, Kandi čokolade, do uvođenja novog brenda u kategoriji impulsa - Kandi crunch brunch te vraćanja Laringo brenda na tržište bombona. Dakle, kvaliteta nam je prioritet. Smatramo da samo s kvalitetnim proizvodima možemo osigurati stabilnu poziciju na tržištu i dugoročnu vjernost potrošača.
Što je dugoročni fokus tvrtke, domaće tržište ili izvoz, gdje ste sve danas prisutni?
Naš je strateški cilj biti jak na domaćem tržištu, ali i proaktivno djelovati na izvoznim tržištima. Volumeni kategorija u kojima je Kandit prisutan na tržištu Hrvatske su vrlo veliki uz jaku konkurentsku aktivnost. Naš je cilj povećati tržišno učešće na kategorijama čokolada, bombona i prutića, odnosno impulsa, za što imamo realne osnove u novim projektima, ali i kvalitetnu tehnološku podršku. Na svim izvoznim tržištima bilježimo ove godine rast prodaje, a najznačajnije tržište nam je Bosna i Hercegovina. I na svim ostalim tržištima Adria regije - Srbija, Crna Gora, Makedonija, Slovenija i Kosovo - također smo zadovoljni s ostvarenim rezultatima. Na svim izvoznim tržištima susrećemo se s brojnom konkurencijom domicilnih proizvođača, ali i uvoznih proizvoda po izuzetno niskim cijenama. Portfolio s kojim Kandit nastupa u izvozu prilagođen je navikama potrošača, a kroz aktivnosti trade marketinga i primjerenom cjenovnom politikom očekujemo daljnje pozitivne pomake. Kandit je prisutan i na tržištima EU kroz proizvodnju privatne robne marke za nekoliko jakih međunarodnih trgovačkih lanaca, a od ove godine izvoz Kanditovih brendova je proširen i na švedsko tržište.
Sve se više spominje okrupnjavanje branše radi veće konkurentnosti, ali i obrane od internacionalnih ′lovaca′. Koliko je izgledno, ako ne vlasničko povezivanje konditora, onda veća zajednička logistika u nabavi sirovina ili promociji vani?
Grupacija Mepas, u čijem su sustavu i Saponia i Kandit, objedinjuje i tvrtke koje su komplementarne s proizvodnim programom Kandita. Naš je cilj, kroz sinergiju određenih poslovnih procesa, u prvom redu, nabave, marketinga i logistike, osigurati maksimalnu troškovnu učinkovitost za sve članice Mepas grupe. Takav vid udruživanja smatramo pozitivnim jer okrupnjavanjem narudžbi osiguravamo i bolju pregovaračku poziciju prema dobavljačima.
Kandit se 2014. preselio u novu tvornicu vrijednu gotovo 200 milijuna kuna. Investicijski ciklus time je potpuno zaokružen na dulje vrijeme ili imate još ideja i ambicija za nove projekte?
Izgradnja tvornice green field investicijom bio je zaista velik i ambiciozan projekt jer je uz podizanje objekata uloženo i u proširenje i modernizaciju tehnoloških procesa. Zaokružen je proces proizvodnje čokolade i prutića, ali naši planovi tu ne prestaju. Praktično, nismo ni stali s investiranjem. Postavili smo investicijski plan i u idućem razdoblju te očekujemo njegovu realizaciju, što će znatno utjecati na povećanje kapaciteta i unapređenje kvalitativne konkurentnosti Kandita.
Mnogi hrvatski poduzetnici žale se na trgovce i duge rokove plaćanja, visoke cijene ulaza na police. Kako se Kandit nosi s takvim zahtjevima?
Ove godine Kandit je izašao na tržište s više od 80 novih proizvoda. Dijelom se taj broj odnosi na redizajn postojećih proizvoda, ali je veći broj potpuno novih. Za sve te proizvode očekujemo kvalitetno pozicioniranje na prodajnom mjestu i provedbu planirane cjenovne politike. Osim u promotivnu podršku, investiramo i u promociju na prodajnom mjestu, što je pridonijelo ostvarenju izuzetno dobrih prodajnih rezultata. Veći udio u izlazu kod trgovaca, tzv. sell out, nego što nam je udio na polici, stavlja nas u kvalitetniju poziciju u pregovorima s trgovcima oko pozicioniranja u sljedećoj godini. Pomaci koje smo napravili ove godine utjecali su na rast tržišnog udjela na svima grupama, što je i kod trgovaca naišlo na pozitivan odjek, tako da sa svima imamo kvalitetne komercijalne dogovore.
Uprava Kandita jedinstvena je na tržištu, paralelno vodi konditorsku i proizvodnju deterdženata. To je, vjerujem, veliki izazov?
Povezanost uprava Saponije i Kandita kao dviju potpuno raznorodnih kompanija po programu možda nije uobičajena u Hrvatskoj, ali se u našem slučaju pokazala kao dobra poslovna odluka. Bitni su ljudi koji rade i njihov pristup, a tu kvalitetu Saponia i Kandit imaju i koriste. Krajem prošle godine Uprava Saponije preuzela je upravljanje Kanditom. U obje tvrtke djeluje jak razvojno-istraživački tim stručnih ljudi, a dio službi, poput nabave, marketinga, financija, logistike, prodaje i izvoza je povezan. Sinergijskim djelovanjem realiziran je ovogodišnji poslovni plan što je i bio strateški cilj. Uvijek smo isticali da je bitna karika u uspjehu Saponije ljudi, odnosno timski rad, a to se potvrdilo i u Kanditu.
Najnovije istraživanje o hrvatskim brendovima otkriva da je Kandit najveći dobitnik, između 2009. i 2015. broj kupaca raste s 26 na 68 posto, dok je vrijednost samog brenda, ocjenjuju u GfK, rasla čak 4,6 puta. Tko je autor recepta za takav uspjeh?
Da biste došli do dobrog recepta, potrebno je puno rada, vremena, spremnosti na uspjehe i neuspjehe te dobar materijal i šef. Sve to u prenesenom smislu vrijedi i za Kandit. Razdoblje posljednjih šest godina doista je za Kandit bilo burno. Potencijal Kandita prepoznao je vlasnik Mirko Grbešić i uspješno ga je privatizirao 2011. Ulaskom u sustav njegove Mepas grupe u Kanditu se mijenja poslovna strategija i pokreće investicijski projekt, gradnja nove tvornice. Preseljenjem u nove, tehničko i tehnološki moderno opremljene prostore osiguran je znatno veći kapacitet proizvodnje, gotovo 14.000 tona, što je osiguralo kvalitetniji istup na tržište. Najveći pomak u jačanju konkurentnosti Kandita na hrvatskom tržištu i tržištu Adria regije učinjen je upravo ove godine realizacijom brojnih projekata kojima se gotovo u cijelosti promijenio vizualni identitet programa, a na percepciju Kandita kod potrošača utjecalo je i kvalitativno unapređenje proizvoda. Jedna od bitnih pretpostavki ovogodišnjeg poslovnog rezultata je dobro organiziran tim ljudi koji je vrlo ambiciozno krenuo u realizaciju planiranih projekata, tako da vjerujemo da će naš "recept" i sljedeće godine biti uspješan.
Poslovnu 2014. Kandit je završio s 199 milijuna kuna prihoda, što je 11 posto bolje u odnosu na 2013. Aktualna godina već je na izmaku, kakav učinak ona donosi?
Rezultati poslovanja za deset mjeseci kreću se u skladu s našim planiranim očekivanjima te predviđamo da će se indeks rasta poslovnih prihoda od 129 zadržati do kraja godine. Za deset mjeseci poslovni prihodi iznose gotovo 198 milijuna kuna, čime smo gotovo dostigli prošlogodišnje poslovne prihode. Ove godine fokusirali smo se na pozicioniranje na hrvatskom tržištu, gdje smo ostvarili 57 posto ukupnih poslovnih prihoda. Zadovoljni smo i izvoznim rezultatima, koji su u tom razdoblju rasli 29 posto, što dodatno potvrđuje dobar smjer naše poslovne politike.
U pet godina prodaja čokolade u RH količinski je rasla 25 posto, dok prihodi lokalnih proizvođača navodno stagniraju zbog golema pritiska uvoza i nelojalne konkurencije. Kako se Kandit snalazi u tom tržišnom neredu?
Višegodišnja kriza u Hrvatskoj utjecala je na sliku tržišta i na navike potrošača. Unatoč smanjenoj kupovnoj moći, potrošači se vrlo teško odriču zadovoljstva koje im pružaju čokolade, što se vidi kroz rast količinske prodaje. S druge strane, prodaja po akcijskim cijenama, koja je i glavni generator rasta volumena, stvara sve veći pritisak na proizvođače da snižavaju cijenu brenda, što može utjecati na profitabilnost proizvoda. S obzirom na to da je poslovni cilj Kandita pozicionirati se kao proizvođač kvalitetnih proizvoda, ove smo godine realizirali nekoliko novih projekata, od linije Prestige, koja sadrži čak 21 vrhunski proizvod iz kategorija čokolada, bombonijera i pralina, rebrendiranja Kandit čokolada u nove, još kvalitetnije, Kandi čokolade, do uvođenja novog brenda u kategoriji impulsa - Kandi crunch brunch te vraćanja Laringo brenda na tržište bombona. Dakle, kvaliteta nam je prioritet. Smatramo da samo s kvalitetnim proizvodima možemo osigurati stabilnu poziciju na tržištu i dugoročnu vjernost potrošača.
Što je dugoročni fokus tvrtke, domaće tržište ili izvoz, gdje ste sve danas prisutni?
Naš je strateški cilj biti jak na domaćem tržištu, ali i proaktivno djelovati na izvoznim tržištima. Volumeni kategorija u kojima je Kandit prisutan na tržištu Hrvatske su vrlo veliki uz jaku konkurentsku aktivnost. Naš je cilj povećati tržišno učešće na kategorijama čokolada, bombona i prutića, odnosno impulsa, za što imamo realne osnove u novim projektima, ali i kvalitetnu tehnološku podršku. Na svim izvoznim tržištima bilježimo ove godine rast prodaje, a najznačajnije tržište nam je Bosna i Hercegovina. I na svim ostalim tržištima Adria regije - Srbija, Crna Gora, Makedonija, Slovenija i Kosovo - također smo zadovoljni s ostvarenim rezultatima. Na svim izvoznim tržištima susrećemo se s brojnom konkurencijom domicilnih proizvođača, ali i uvoznih proizvoda po izuzetno niskim cijenama. Portfolio s kojim Kandit nastupa u izvozu prilagođen je navikama potrošača, a kroz aktivnosti trade marketinga i primjerenom cjenovnom politikom očekujemo daljnje pozitivne pomake. Kandit je prisutan i na tržištima EU kroz proizvodnju privatne robne marke za nekoliko jakih međunarodnih trgovačkih lanaca, a od ove godine izvoz Kanditovih brendova je proširen i na švedsko tržište.
Sve se više spominje okrupnjavanje branše radi veće konkurentnosti, ali i obrane od internacionalnih ′lovaca′. Koliko je izgledno, ako ne vlasničko povezivanje konditora, onda veća zajednička logistika u nabavi sirovina ili promociji vani?
Grupacija Mepas, u čijem su sustavu i Saponia i Kandit, objedinjuje i tvrtke koje su komplementarne s proizvodnim programom Kandita. Naš je cilj, kroz sinergiju određenih poslovnih procesa, u prvom redu, nabave, marketinga i logistike, osigurati maksimalnu troškovnu učinkovitost za sve članice Mepas grupe. Takav vid udruživanja smatramo pozitivnim jer okrupnjavanjem narudžbi osiguravamo i bolju pregovaračku poziciju prema dobavljačima.
Kandit se 2014. preselio u novu tvornicu vrijednu gotovo 200 milijuna kuna. Investicijski ciklus time je potpuno zaokružen na dulje vrijeme ili imate još ideja i ambicija za nove projekte?
Izgradnja tvornice green field investicijom bio je zaista velik i ambiciozan projekt jer je uz podizanje objekata uloženo i u proširenje i modernizaciju tehnoloških procesa. Zaokružen je proces proizvodnje čokolade i prutića, ali naši planovi tu ne prestaju. Praktično, nismo ni stali s investiranjem. Postavili smo investicijski plan i u idućem razdoblju te očekujemo njegovu realizaciju, što će znatno utjecati na povećanje kapaciteta i unapređenje kvalitativne konkurentnosti Kandita.
Mnogi hrvatski poduzetnici žale se na trgovce i duge rokove plaćanja, visoke cijene ulaza na police. Kako se Kandit nosi s takvim zahtjevima?
Ove godine Kandit je izašao na tržište s više od 80 novih proizvoda. Dijelom se taj broj odnosi na redizajn postojećih proizvoda, ali je veći broj potpuno novih. Za sve te proizvode očekujemo kvalitetno pozicioniranje na prodajnom mjestu i provedbu planirane cjenovne politike. Osim u promotivnu podršku, investiramo i u promociju na prodajnom mjestu, što je pridonijelo ostvarenju izuzetno dobrih prodajnih rezultata. Veći udio u izlazu kod trgovaca, tzv. sell out, nego što nam je udio na polici, stavlja nas u kvalitetniju poziciju u pregovorima s trgovcima oko pozicioniranja u sljedećoj godini. Pomaci koje smo napravili ove godine utjecali su na rast tržišnog udjela na svima grupama, što je i kod trgovaca naišlo na pozitivan odjek, tako da sa svima imamo kvalitetne komercijalne dogovore.
Uprava Kandita jedinstvena je na tržištu, paralelno vodi konditorsku i proizvodnju deterdženata. To je, vjerujem, veliki izazov?
Povezanost uprava Saponije i Kandita kao dviju potpuno raznorodnih kompanija po programu možda nije uobičajena u Hrvatskoj, ali se u našem slučaju pokazala kao dobra poslovna odluka. Bitni su ljudi koji rade i njihov pristup, a tu kvalitetu Saponia i Kandit imaju i koriste. Krajem prošle godine Uprava Saponije preuzela je upravljanje Kanditom. U obje tvrtke djeluje jak razvojno-istraživački tim stručnih ljudi, a dio službi, poput nabave, marketinga, financija, logistike, prodaje i izvoza je povezan. Sinergijskim djelovanjem realiziran je ovogodišnji poslovni plan što je i bio strateški cilj. Uvijek smo isticali da je bitna karika u uspjehu Saponije ljudi, odnosno timski rad, a to se potvrdilo i u Kanditu.
Izvor: poslovni.hr
Podijeli sadržaj: | ||||
- 03.10.2025 ZSE DANAS: Crobexi različitih predznaka, dobitnik u plusu vi...
- 03.10.2025 U prvih devet mjeseci 2025. prodano 55.738 novih vozila, 7,6...
- 02.10.2025 Većina hrvatskih tvrtki ′umjereno spremna′ za us...
- 03.10.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili rast, Končar najlikvidniji
- 02.10.2025 Dugotrajna blokada državnih službi mogla bi zakočiti američk...
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 03.10.2025 InterCapital AM pripojen Erste AM
- 20.09.2025 Oprez - Prijevara kojom se poziva na ulaganje u dionice Revoluta
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 06.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 06.10.2025. - OTP Invest
- 29.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 29.9.2025. - OTP Invest
- 24.09.2025 Komentar tržišta - ZB Invest - kolovoz 2025.
- 24.09.2025 Komentar tržišta - InterCapital Asset Management - kolovoz 2025.
- 23.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 22.9.2025. - OTP Invest
- 07.10.2025 MIROVINCI TJEDNO: Svi obvezni i dobrovoljni mirovinski fondovi porasli
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 06.10.2025 TJEDNI PREGLED: Svi fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 03.10.2025 InterCapital AM pripojen Erste AM
- 03.10.2025 Obavijest o odobrenju statusne promjene pripajanja Raiffeisen Investa
- 07.10.2025 ZSE DANAS: Crobexi pali drugi dan zaredom
- 07.10.2025 Odluka OPEC+ spustila cijene nafte na 65 dolara
- 07.10.2025 Ostavka francuskog premijera podigla prinose na dug eurozone
- 07.10.2025 ZSE INTRADAY: Uz skroman promet, Crobexi blago porasli
- 07.10.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači oprezni, indeksi stagniraju
- 07.10.2025 Ugovoreni novi poslovi
- 07.10.2025 Sutra pregovori Janafa i MOL-a, cijene su realne i europske
- 30.09.2025 BP i TotalEnergies ulažu u proizvodnju nafte i plina u SAD-u
- 26.09.2025 Talijanski Eni kažnjen zbog kršenja propisa
- 26.09.2025 Trump potpisao izvršnu uredbu o prodaji TikToka
- 07.10.2025 Očekuje se znatno bolja robna razmjena u 2025.
- 07.10.2025 Rujan s rastom iznad pet posto, godina će biti rekordna
- 07.10.2025 Hrvatsko gospodarstvo u 2025. i 2026. rast će više od tri posto
- 07.10.2025 Stabilizacija prometa u europskoj maloprodaji u kolovozu
- 07.10.2025 Potražnja za njemačkim industrijskim proizvodima oslabila i u kolovozu
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q3 - 2025)
(koji na 30.09.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
Capital Breeder | +37,22% | 3 | |||||
Global Kapital | +35,58% | 4 | |||||
Erste SEE Equity - klasa B | A | +33,74% | 3 |
Fondovi | Trajanje akcije | Info |
OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon fondovi - ulazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda. Navedeno vrijedi do opoziva.
Eurizon HR Flexible 30 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR Conservative 10 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR International Multi Asset fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Prilikom otkupa udjela izlazna naknada se umanjuje te za sva ulaganja do 12 mjeseci iznosi 1,00 posto umjesto prospektom propisanih 2,00 posto. Za ulaganja duža od 12 mjeseci izlazna naknada se ne naplaćuje, iznosi 0,00 posto. Navedeno vrijedi za ulagače koji pri kupnji udjela dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 19.07.2023. do opoziva.
Eurizon HR Equity fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Erste AM fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Erste AM fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Temeljem odluke o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve ex-Icam fondove, sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi ex-Icam fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
Erste Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u Erste Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
CROBEX* | 07.10. 16:00 | 3797,41 | -10,13 |
-0,27 |
|
CROBEX10* | 07.10. 16:00 | 2420,16 | -13,12 |
-0,54 |
|
CROBEX10tr* | 07.10. 16:00 | 2783,77 | -15,09 |
-0,54 |
|
ADRIAprime* | 07.10. 15:52 | 2945,43 | -38,89 |
-1,30 |
|
CROBISTR* | 07.10. 16:31 | 185,286 | 0,01 |
0,01 |
|
CROBIS* | 07.10. 16:31 | 99,2604 | 0,00 |
0,00 |
Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
KOEI | 650,00 € |
-2,11% |
2.021.060,00 € |
HPB | 310,00 € |
3,33% |
148.418,00 € |
IG | 56,20 € |
2,18% |
123.543,40 € |
ADRS2 | 79,00 € |
0,51% |
109.813,00 € |
HT | 43,00 € |
-1,15% |
95.553,40 € |
ADPL | 17,90 € |
1,13% |
92.992,00 € |
RIVP | 6,16 € |
-1,28% |
83.664,44 € |
ZABA | 24,00 € |
-0,41% |
77.216,70 € |
KODT | 3.690,00 € |
0,82% |
44.190,00 € |
7SLO | 49,22 € |
-1,76% |
42.252,07 € |
Redovni dionički promet: | 3.171.432,00 € |
Redovni obveznički promet: | 308.234,64 € |
Sveukupni promet: | 4.084.886,64 € |