- 07.11.2025 Možemo podržati rast minimalne plaće, ali i država se mora o...
- 06.11.2025 Na kraju listopada u HZMO-u 28,5 tisuća osiguranika više neg...
- 04.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze pale više od 1 posto
- 06.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi četvrti dan u crvenom, promet umanjen
- 06.11.2025 Od nedjelje u ponoć započinje 14. po redu upis trezoraca za ...
- 10.10.2025 Eurizon AM fondovi - kreiranje i zadavanje zahtjeva
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 03.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 03.11.2025. - OTP Invest
- 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
- 21.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 20.10.2025. - OTP Invest
- 20.10.2025 Investicijski kompas: Izazovi i otpornost globalnog tržišta u rujnu 2025.
- 17.10.2025 Komentar tržišta - Erste Asset Management - rujan 2025.
- 04.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 03.11.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 28.10.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova zabilježila rast
- 27.10.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 23.10.2025 Neto imovina obveznih mirovinskih fondova u rujnu porasla za 441 milijun eura
- 09.11.2025 TJEDNI PREGLED: Nakon dva tjedna rasta, dolar oslabio prema košarici valuta
- 09.11.2025 TJEDNI PREGLED: Svjetske burze pale zbog pritiska na tehnološki sektor
- 07.11.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili pad, Končar najlikvidniji
- 07.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi crveni na kraju tjedna, Podravka dobitnica dana
- 07.11.2025 Tokić u IPO-u prikupio 23,3 mil. eura, konačna cijena dionice 20,2 eura
- 07.11.2025 Poslovni rezultati OTP grupe za prvih devet mjeseci 2025.
- 07.11.2025 MOL s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 DHL s manjim prihodom u trećem tromjesečju
- 05.11.2025 Stabilizacija prihoda BMW-a u trećem tromjesečju
- 04.11.2025 Saudijski naftni div s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 Cijene hrane pale i u listopadu
- 07.11.2025 Gunvor povlači ponudu za kupnju Lukoilove inozemne imovine
- 07.11.2025 Možemo podržati rast minimalne plaće, ali i država se mora odreći dijela prihoda
- 07.11.2025 Jasna tržišna pravila ključna za otpornost gospodarstva
- 07.11.2025 U prvih devet mjeseci RH povećala izvoz za 5,5 posto, a uvoz za 4,6 posto
REZULTATI POSLOVANJAObjavljeno: 29.04.2016

Adris Grupa zabilježila rast svih ključnih pokazatelja poslovanja
| Podijeli sadržaj: | ||||
Adris Grupa je u 2015. godini ostvarila ukupni prihod u iznosu od 8,67 milijardi kuna. Poslovni prihod iznosio je 5,88 milijardi kuna, a prihod od prodaje robe i usluga 5,16 milijardi kuna. Na domaćem tržištu ostvareno je 3,53 milijarde kuna, a na inozemnim 1,62 milijarde kuna. Neto dobit iz poslovanja iznosi 389 milijuna kuna, što je, u usporedbi s prošlogodišnjim razdobljem, povećanje od 21 posto. Neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi 370 milijuna kuna, što je jedan posto više od prošle godine. Tomu treba pridodati i 1,04 milijarde kuna izvanredne neto dobiti ostvarene transakcijom duhanskog dijela poslovanja.
Krajem rujna prošle godine završio je i formalno proces preuzimanja TDR-a. Kako je kupoprodajnim ugovorom navedeno, British American Tobacco je, uz TDR, preuzeo i tvrtke u sastavu Adrisove duhanske strateške poslovne jedinice - Istragrafiku, Hrvatske duhane, maloprodajne lance iNovine i Opresu, te udio u Tisku. Transakcija je, nakon odbitka obveza TDR-a, iznosila 505 milijuna eura.
Ovom transakcijom Adris je završio stratešku transformaciju tvrtke. Danas ima tri dugoročno održiva posla: turizam, proizvodnju zdrave hrane i osiguranje.
Maistra nastavlja s investicijama i rastom
Maistra je i u 2015. godini nastavila s investicijama u obnovu i povećanje kvalitete postojećih proizvoda. U lipnju su završeni rekonstrukcija i preuređenje butik hotela Adriatic, najstarijeg rovinjskog hotela, vrijedni 30 milijuna kuna. Hotel svojom lokacijom i jedinstvenim identitetom znatno podiže kvalitetu ponude na destinaciji. Obavljene su i značajne investicije u kampovima. Ukupna ulaganja u 2015. godini iznosila su 163 milijuna kuna. Maistra je usmjerena na povećanje prepoznatljivosti i ponude cijele destinacije. Tako je, primjerice, u svibnju 2015. godine ponovno bila organizator prestižne utrke Red Bull Air Race.
Maistra je u 2015. godini ostvarila 3,05 milijuna noćenja, što, u usporedbi s prethodnom godinom, predstavlja rast od tri posto. Najveći rast noćenja ostvaren je u luksuznom hotelskom segmentu, i to prosječno 17 posto. U promatranom izvještajnom razdoblju na razini tvrtke zabilježen je rast cijena noćenja od sedam posto. Ulaganje u destinaciju, investicije u razvoj proizvoda i prepoznatljivu ponudu, kao i povećanje udjela izravnih kanala prodaje utjecali su na pozitivne trendove na prihodovnoj strani. Maistra je u 2015. godini ostvarila poslovni prihod od 858 milijuna kuna, što je 12 posto više od prošlogodišnjeg. Ostvarena je operativna dobit iz poslovanja od 202 milijuna kuna ili 27 posto više od ostvarenja u 2014. godini. Neto dobit iznosi 102 milijuna kuna, što predstavlja rast od tri posto.
Hotel Hilton u Dubrovniku, akvizicija obavljena u 2014. godini, zabilježio je rast svih ključnih pokazatelja. Noćenja su porasla četiri posto, cijene tri, a prihodi sedam posto. Ostvarena je operativna dobit od 13 milijuna kuna, što predstavlja rast od 74 posto. Neto dobit je 8 milijuna kuna ili za 44 posto je veća od ostvarene u 2014. godini.
U razdoblju do 2019. godine Maistra namjerava investirati dodatnih 1,6 milijardi kuna. Glavnina investicije odnosi se na hotele u najvišem segmentu ponude - Park i Amarin.
Cromaris nastavlja s visokim stopama rasta svih pokazatelja poslovanja
Cromaris je i u 2015. godini nastavio s visokim stopama rasta ključnih pokazatelja poslovanja. Količinska prodaja rasla je 17 posto i iznosila je 6.573 tone. Količinska prodaja u izvozu, u usporedbi s prethodnom godinom, porasla je za 25 posto i danas čini tri četvrtine ukupne količinske prodaje.
Prosječna prodajna cijena porasla je 10 posto, što je dovelo do porasta prihoda od prodaje od 28 posto. U razdoblju od 2008. do 2015. godine, tvrtka je povećala prihode i prodaju šest puta i trenutno je osmi proizvođač orade i brancina u Europi. Osim u rast prodaje i dostizanje ekonomije obujma, intenzivno se ulaže u razvoj marke (brenda) Cromaris izgradnjom portfelja te jačanjem prepoznatljivosti i poželjnosti. Trenutna poznatost marke u Hrvatskoj značajnih je 50 posto, a cilj je daljnji rast, kako u Hrvatskoj, tako i na izvoznim tržištima, posebice u Italiji. U rujnu 2015. godine pušteno je u rad mrijestilište u Ninu, vrijedno 130 milijuna kuna, čime su stvoreni preduvjeti za daljnji rast i konkurentnost tvrtke. Ovom investicijom skraćuje se trajanje proizvodnog ciklusa i povećava preživljavanje, što izravno utječe na smanjenje proizvodnih troškova i rast ukupne učinkovitosti proizvodnje. Završetkom projekta novog mrijestilišta, Cromaris postaje visokotehnološka i vertikalno integrirana tvrtka.
Tvrtka je u 2015. godini ostvarila neto dobit od 6,5 milijuna kuna, a u 2014. 1,2 milijuna kuna. U razvoj tvrtke do sada je uloženo 640 milijuna kuna, a do 2018. godine uložit će se dodatnih 370 milijuna kuna. Cilj je dostizanje 10.000 tona godišnje proizvodnje i prodaje, što je preduvjet za dostizanje ekonomije obujma i isplativ razvoj marke Cromaris, a time i dugoročnu održivost tvrtke.
Završetak prve faze restrukturiranja Croatia osiguranja
U 2015. godini grupa Croatia osiguranje ostvarila je zaračunatu bruto premiju u iznosu od 2,97 milijardi kuna, što, u usporedbi s prethodnom godinom, predstavlja rast od 3,5 posto. Na ključnom hrvatskom tržištu Croatia osiguranje, zajedno s Croatia zdravstvenim osiguranjem, bilježi rast zaračunate premije od 80 milijuna kuna, što je 3,3 postotni rast. Nakon dugogodišnjeg trenda pada stabiliziran je tržišni udio na 29 posto (rast od 0,3 postotna boda), pri čemu Croatia osiguranje u dijelu neživotnog osiguranja i nadalje drži vodeću poziciju s 34,9 posto tržišnog udjela. U segmentu životnog osiguranja u 2015. CO je dostiglo 17,5 posto tržišnog udjela te ostvarilo gotovo četiri puta veći rast premije od rasta ovog tržišnog segmenta.
Stabilizacija tržišnog udjela u neživotnom i snažan rast u životnom osiguranju rezultat su znatno veće tržišne orijentacije kompanije. Obavljen je preustroj prodajnog dijela organizacije i pojačana prisutnost u kanalima i tržišnim segmentima u kojima je CO do sada bio slabije zastupljen. Redizajn postojećih i uvođenje novih proizvoda dijelom su ublažili posljedice cjenovnog rata u segmentu auto odgovornosti. Croatia osiguranje nastavlja svoju preobrazbu, a naglasak u narednom razdoblju je daljnji razvoj proizvoda i usluga kao i dostupnosti postojećim i budućim klijentima. U prilog tome ide i činjenica da je već krajem 2015. godine udio zaposlenih u prodaji dostigao 63 posto. Treba podsjetiti da se u trenutku preuzimanja samo 23 posto zaposlenih izravno bavilo tržišnim aktivnostima. Osim u prodajnom dijelu, pomaci su napravljeni u procesu upravljanja štetama kao i uspješnoj centralizaciji poslovanja. Centralno upravljanje rizicima i nabavom dovelo je do znatnog povećanja učinkovitosti poslovanja i smanjenja troškova.
Nastavljeno je ulaganje u informatičku infrastrukturu kako bi se automatizirali procesi, povećala produktivnost i kvaliteta upravljanja tvrtkom. Uspostavljen je jedinstveni standard rada za sve članice Grupe te osnovan odjel s ciljem strateške i operativne potpore društvima izvan Hrvatske. Sve ovo vidljivo je u padu kombiniranog razmjera, kao najvažnijeg pokazatelja uspješnosti u segmentu neživotnih osiguranja. Unatoč poboljšanju od 13,1 posto, u 2015. godini, u usporedbi s prethodnom godinom, kombinirani razmjer bio je 103,8. To ukazuje na potrebu daljnjeg jačanja operativne učinkovitosti.
Analizirajući cjelogodišnje poslovanje, CO grupa je u 2015. godini ostvarila konsolidiranu neto dobit od 110 milijuna kuna, dok je u 2014. ostvaren gubitak od 465 milijuna kuna. Tvrtka nastavlja s drugom fazom restrukturiranja u kojoj je naglasak na očuvanju i jačanju tržišne pozicije. Cilj je biti bliže klijentu daljnjim razvojem novih proizvoda, jačanjem prisutnosti u svim prodajnim kanalima i tržišnim segmentima. Operativna izvrsnost u ostalim elementima poslovanja pridonijet će daljnjem smanjenju troškova. Tržišno stabilna pozicija i troškovna učinkovitost preduvjet su dugoročne održivosti cijelog sustava Croatia osiguranje.
Krajem rujna prošle godine završio je i formalno proces preuzimanja TDR-a. Kako je kupoprodajnim ugovorom navedeno, British American Tobacco je, uz TDR, preuzeo i tvrtke u sastavu Adrisove duhanske strateške poslovne jedinice - Istragrafiku, Hrvatske duhane, maloprodajne lance iNovine i Opresu, te udio u Tisku. Transakcija je, nakon odbitka obveza TDR-a, iznosila 505 milijuna eura.
Ovom transakcijom Adris je završio stratešku transformaciju tvrtke. Danas ima tri dugoročno održiva posla: turizam, proizvodnju zdrave hrane i osiguranje.
Maistra nastavlja s investicijama i rastom
Maistra je i u 2015. godini nastavila s investicijama u obnovu i povećanje kvalitete postojećih proizvoda. U lipnju su završeni rekonstrukcija i preuređenje butik hotela Adriatic, najstarijeg rovinjskog hotela, vrijedni 30 milijuna kuna. Hotel svojom lokacijom i jedinstvenim identitetom znatno podiže kvalitetu ponude na destinaciji. Obavljene su i značajne investicije u kampovima. Ukupna ulaganja u 2015. godini iznosila su 163 milijuna kuna. Maistra je usmjerena na povećanje prepoznatljivosti i ponude cijele destinacije. Tako je, primjerice, u svibnju 2015. godine ponovno bila organizator prestižne utrke Red Bull Air Race.
Maistra je u 2015. godini ostvarila 3,05 milijuna noćenja, što, u usporedbi s prethodnom godinom, predstavlja rast od tri posto. Najveći rast noćenja ostvaren je u luksuznom hotelskom segmentu, i to prosječno 17 posto. U promatranom izvještajnom razdoblju na razini tvrtke zabilježen je rast cijena noćenja od sedam posto. Ulaganje u destinaciju, investicije u razvoj proizvoda i prepoznatljivu ponudu, kao i povećanje udjela izravnih kanala prodaje utjecali su na pozitivne trendove na prihodovnoj strani. Maistra je u 2015. godini ostvarila poslovni prihod od 858 milijuna kuna, što je 12 posto više od prošlogodišnjeg. Ostvarena je operativna dobit iz poslovanja od 202 milijuna kuna ili 27 posto više od ostvarenja u 2014. godini. Neto dobit iznosi 102 milijuna kuna, što predstavlja rast od tri posto.
Hotel Hilton u Dubrovniku, akvizicija obavljena u 2014. godini, zabilježio je rast svih ključnih pokazatelja. Noćenja su porasla četiri posto, cijene tri, a prihodi sedam posto. Ostvarena je operativna dobit od 13 milijuna kuna, što predstavlja rast od 74 posto. Neto dobit je 8 milijuna kuna ili za 44 posto je veća od ostvarene u 2014. godini.
U razdoblju do 2019. godine Maistra namjerava investirati dodatnih 1,6 milijardi kuna. Glavnina investicije odnosi se na hotele u najvišem segmentu ponude - Park i Amarin.
Cromaris nastavlja s visokim stopama rasta svih pokazatelja poslovanja
Cromaris je i u 2015. godini nastavio s visokim stopama rasta ključnih pokazatelja poslovanja. Količinska prodaja rasla je 17 posto i iznosila je 6.573 tone. Količinska prodaja u izvozu, u usporedbi s prethodnom godinom, porasla je za 25 posto i danas čini tri četvrtine ukupne količinske prodaje.
Prosječna prodajna cijena porasla je 10 posto, što je dovelo do porasta prihoda od prodaje od 28 posto. U razdoblju od 2008. do 2015. godine, tvrtka je povećala prihode i prodaju šest puta i trenutno je osmi proizvođač orade i brancina u Europi. Osim u rast prodaje i dostizanje ekonomije obujma, intenzivno se ulaže u razvoj marke (brenda) Cromaris izgradnjom portfelja te jačanjem prepoznatljivosti i poželjnosti. Trenutna poznatost marke u Hrvatskoj značajnih je 50 posto, a cilj je daljnji rast, kako u Hrvatskoj, tako i na izvoznim tržištima, posebice u Italiji. U rujnu 2015. godine pušteno je u rad mrijestilište u Ninu, vrijedno 130 milijuna kuna, čime su stvoreni preduvjeti za daljnji rast i konkurentnost tvrtke. Ovom investicijom skraćuje se trajanje proizvodnog ciklusa i povećava preživljavanje, što izravno utječe na smanjenje proizvodnih troškova i rast ukupne učinkovitosti proizvodnje. Završetkom projekta novog mrijestilišta, Cromaris postaje visokotehnološka i vertikalno integrirana tvrtka.
Tvrtka je u 2015. godini ostvarila neto dobit od 6,5 milijuna kuna, a u 2014. 1,2 milijuna kuna. U razvoj tvrtke do sada je uloženo 640 milijuna kuna, a do 2018. godine uložit će se dodatnih 370 milijuna kuna. Cilj je dostizanje 10.000 tona godišnje proizvodnje i prodaje, što je preduvjet za dostizanje ekonomije obujma i isplativ razvoj marke Cromaris, a time i dugoročnu održivost tvrtke.
Završetak prve faze restrukturiranja Croatia osiguranja
U 2015. godini grupa Croatia osiguranje ostvarila je zaračunatu bruto premiju u iznosu od 2,97 milijardi kuna, što, u usporedbi s prethodnom godinom, predstavlja rast od 3,5 posto. Na ključnom hrvatskom tržištu Croatia osiguranje, zajedno s Croatia zdravstvenim osiguranjem, bilježi rast zaračunate premije od 80 milijuna kuna, što je 3,3 postotni rast. Nakon dugogodišnjeg trenda pada stabiliziran je tržišni udio na 29 posto (rast od 0,3 postotna boda), pri čemu Croatia osiguranje u dijelu neživotnog osiguranja i nadalje drži vodeću poziciju s 34,9 posto tržišnog udjela. U segmentu životnog osiguranja u 2015. CO je dostiglo 17,5 posto tržišnog udjela te ostvarilo gotovo četiri puta veći rast premije od rasta ovog tržišnog segmenta.
Stabilizacija tržišnog udjela u neživotnom i snažan rast u životnom osiguranju rezultat su znatno veće tržišne orijentacije kompanije. Obavljen je preustroj prodajnog dijela organizacije i pojačana prisutnost u kanalima i tržišnim segmentima u kojima je CO do sada bio slabije zastupljen. Redizajn postojećih i uvođenje novih proizvoda dijelom su ublažili posljedice cjenovnog rata u segmentu auto odgovornosti. Croatia osiguranje nastavlja svoju preobrazbu, a naglasak u narednom razdoblju je daljnji razvoj proizvoda i usluga kao i dostupnosti postojećim i budućim klijentima. U prilog tome ide i činjenica da je već krajem 2015. godine udio zaposlenih u prodaji dostigao 63 posto. Treba podsjetiti da se u trenutku preuzimanja samo 23 posto zaposlenih izravno bavilo tržišnim aktivnostima. Osim u prodajnom dijelu, pomaci su napravljeni u procesu upravljanja štetama kao i uspješnoj centralizaciji poslovanja. Centralno upravljanje rizicima i nabavom dovelo je do znatnog povećanja učinkovitosti poslovanja i smanjenja troškova.
Nastavljeno je ulaganje u informatičku infrastrukturu kako bi se automatizirali procesi, povećala produktivnost i kvaliteta upravljanja tvrtkom. Uspostavljen je jedinstveni standard rada za sve članice Grupe te osnovan odjel s ciljem strateške i operativne potpore društvima izvan Hrvatske. Sve ovo vidljivo je u padu kombiniranog razmjera, kao najvažnijeg pokazatelja uspješnosti u segmentu neživotnih osiguranja. Unatoč poboljšanju od 13,1 posto, u 2015. godini, u usporedbi s prethodnom godinom, kombinirani razmjer bio je 103,8. To ukazuje na potrebu daljnjeg jačanja operativne učinkovitosti.
Analizirajući cjelogodišnje poslovanje, CO grupa je u 2015. godini ostvarila konsolidiranu neto dobit od 110 milijuna kuna, dok je u 2014. ostvaren gubitak od 465 milijuna kuna. Tvrtka nastavlja s drugom fazom restrukturiranja u kojoj je naglasak na očuvanju i jačanju tržišne pozicije. Cilj je biti bliže klijentu daljnjim razvojem novih proizvoda, jačanjem prisutnosti u svim prodajnim kanalima i tržišnim segmentima. Operativna izvrsnost u ostalim elementima poslovanja pridonijet će daljnjem smanjenju troškova. Tržišno stabilna pozicija i troškovna učinkovitost preduvjet su dugoročne održivosti cijelog sustava Croatia osiguranje.
Izvor: poslovni.hr
| Podijeli sadržaj: | ||||
- 07.11.2025 Možemo podržati rast minimalne plaće, ali i država se mora o...
- 06.11.2025 Na kraju listopada u HZMO-u 28,5 tisuća osiguranika više neg...
- 04.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze pale više od 1 posto
- 06.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi četvrti dan u crvenom, promet umanjen
- 06.11.2025 Od nedjelje u ponoć započinje 14. po redu upis trezoraca za ...
- 10.10.2025 Eurizon AM fondovi - kreiranje i zadavanje zahtjeva
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 03.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 03.11.2025. - OTP Invest
- 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
- 21.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 20.10.2025. - OTP Invest
- 20.10.2025 Investicijski kompas: Izazovi i otpornost globalnog tržišta u rujnu 2025.
- 17.10.2025 Komentar tržišta - Erste Asset Management - rujan 2025.
- 04.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 03.11.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 28.10.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova zabilježila rast
- 27.10.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 23.10.2025 Neto imovina obveznih mirovinskih fondova u rujnu porasla za 441 milijun eura
- 09.11.2025 TJEDNI PREGLED: Nakon dva tjedna rasta, dolar oslabio prema košarici valuta
- 09.11.2025 TJEDNI PREGLED: Svjetske burze pale zbog pritiska na tehnološki sektor
- 07.11.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili pad, Končar najlikvidniji
- 07.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi crveni na kraju tjedna, Podravka dobitnica dana
- 07.11.2025 Tokić u IPO-u prikupio 23,3 mil. eura, konačna cijena dionice 20,2 eura
- 07.11.2025 Poslovni rezultati OTP grupe za prvih devet mjeseci 2025.
- 07.11.2025 MOL s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 DHL s manjim prihodom u trećem tromjesečju
- 05.11.2025 Stabilizacija prihoda BMW-a u trećem tromjesečju
- 04.11.2025 Saudijski naftni div s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 Cijene hrane pale i u listopadu
- 07.11.2025 Gunvor povlači ponudu za kupnju Lukoilove inozemne imovine
- 07.11.2025 Možemo podržati rast minimalne plaće, ali i država se mora odreći dijela prihoda
- 07.11.2025 Jasna tržišna pravila ključna za otpornost gospodarstva
- 07.11.2025 U prvih devet mjeseci RH povećala izvoz za 5,5 posto, a uvoz za 4,6 posto
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q3 - 2025)
(koji na 30.09.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
| Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
| Capital Breeder | +37,22% | 3 | |||||
| Global Kapital | +35,58% | 4 | |||||
| Erste SEE Equity - klasa B | A | +33,74% | 3 |
| Fondovi | Trajanje akcije | Info |
| OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Eurizon fondovi - ulazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda. Navedeno vrijedi do opoziva.
Eurizon HR Flexible 30 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR Conservative 10 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR International Multi Asset fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Prilikom otkupa udjela izlazna naknada se umanjuje te za sva ulaganja do 12 mjeseci iznosi 1,00 posto umjesto prospektom propisanih 2,00 posto. Za ulaganja duža od 12 mjeseci izlazna naknada se ne naplaćuje, iznosi 0,00 posto. Navedeno vrijedi za ulagače koji pri kupnji udjela dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 19.07.2023. do opoziva.
Eurizon HR Equity fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Temeljem odluke o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve ex-Icam fondove, sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi ex-Icam fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
| Erste Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u Erste Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
||
| Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
| CROBEX* | 07.11. 16:00 | 3745,87 | -19,36 |
-0,51 |
|
| CROBEX10* | 07.11. 16:00 | 2387,77 | -11,80 |
-0,49 |
|
| CROBEX10tr* | 07.11. 16:00 | 2746,52 | -13,57 |
-0,49 |
|
| ADRIAprime* | 07.11. 15:52 | 2963,17 | -0,65 |
-0,02 |
|
| CROBISTR* | 07.11. 16:31 | 185,5997 | 0,01 |
0,01 |
|
| CROBIS* | 07.11. 16:31 | 99,2044 | 0,00 |
0,00 |
| Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
| KOEI | 640,00 € |
-2,44% |
1.499.278,00 € |
| KODT2 | 3.260,00 € |
-1,21% |
466.940,00 € |
| KODT | 3.350,00 € |
-2,05% |
217.950,00 € |
| PODR | 161,00 € |
1,90% |
206.521,00 € |
| ERNT | 190,00 € |
-1,04% |
102.573,50 € |
| IG | 57,00 € |
-1,72% |
82.748,40 € |
| 7SLO | 49,77 € |
0,44% |
78.537,06 € |
| RIVP | 6,40 € |
0,31% |
72.267,08 € |
| HT | 41,80 € |
0,00% |
66.098,30 € |
| ADPL | 19,40 € |
-2,51% |
54.077,40 € |
| Redovni dionički promet: | 3.220.116,34 € |
| Redovni obveznički promet: | 0 € |
| Sveukupni promet: | 3.220.116,34 € |








