NAJČITANIJE

IZDVOJENO

ANALIZE

FONDOVI

ONLINE TRGOVINAObjavljeno: 20.10.2016
Abrakadabra se popela na drugo mjesto, prvi ekupi

Abrakadabra se popela na drugo mjesto, prvi ekupi

Todorićeva Abrakadabra je po broju transakcija došla na drugo mjesto među domaćim online trgovinama. Tvrtka A007, koja stoji iza te trgovine, radi na pripremi izlaska na tržište Slovenije, što se očekuje početkom iduće godine, te zatim Srbije. Neslužbeni je to komentar koji smo dobili o radu Abrakadabre od ljudi bliskih kompaniji na konferenciji SAP Hybris Day koja se u srijedu održala u Zagrebu. SAP-ov Hybris je, naime, softverska platforma na kojoj se vrti Abrakadabra. I dok prema informacijama iz branše najveća web trgovina u Hrvatskoj eKupi, koja je dio M SAN grupacije Stipe Matića, navodno i dalje uvjerljivo vodi na hrvatskom tržištu, a neki strani izazivači također ispituju svoje mogućnosti, o Todorićevoj Abrakadabri u branši se priča da zasad ima skroman uspjeh.

Naš izvor blizak A007 nam pojašnjava da su pravi zamah uhvatili nakon ljeta, odnosno od rujna i da su svi pokazatelji u snažnom rastu.

Prodaja karata

Abrakadabra je službeno potvrdila da joj je plan izaći na slovensko i srpsko tržište. Ujedno, kompanija planira dodatno uvesti nove marketinške alate te program vjernosti, a ide i u širenje ponude.

Hrvoje Ljubičić, direktor službe elektroničke trgovine Agrokor u svojoj je prezentaciji naveo da će uskoro krenuti s prodajom elektroničkih proizvoda preko Abrakadabre. "Pripremamo prodaju digitalnih proizvoda poput karata za različita događanja, te drugih sličnih stvari", kaže Ljubičić.

Digitalni proizvodi, naime, mogu biti elektroničke knjige, glazba i filmovi pa čak i cloud usluge. No, Ljubičić nije ulazio u detalje.

Više kanala

Cosmin Costea, direktor za digitalnu strategiju konzultantske kuće Deloitte ističe pak da trgovci nemaju alternativu i da je trgovina već snažno ušla u proces digitalne transformacije. Dodaje da je taj proces za njih ipak vrlo povoljan.
Navodi da je Deloitte došao do podatka da je trgovcima koji su otvorili nove kanale prodaje, odnosno mobilne i web trgovine, to povećalo potrošnju kupaca za čak 80 posto.

"Prvi podaci su nam ukazali da kupci u prosjeku trošili 80 posto više online nego u fizičkim trgovinama, ali išli smo to detaljnije istraživati i tako smo došli do glavne prednosti omnichannel načina rada", kaže Costea.

Navodi da su se usmjerili na iste kupce, koji kupuju i offline i online, te otkrili da su uz njih na veću prodaju utjecali i novi kupci koji su došli samo zato što su trgovci otvorili web i mobilne trgovine. Costea kaže da pri otvaranju novih kanala trgovac može računati na to da će dobiti 10 posto novih kupaca.

"Ali glavna stvar je da su postojeći kupci, koji kupuju i online i offline, ukupno povećali svoju potrošnju za 25 posto što pokazuje da dodavanje novog kanala prodaje diže rezultate na svim razinama i to je jako važan podatak za trgovce", kaže Costea. Prema podacima Deloittea kod postojećih kupaca 10 postotnih poena rasta otpadalo je na online, a preostalih 15 na rast kupnje u fizičkim trgovinama.

Lojalnost raste

Costea dodaje da je jako zanimljivo i onih deset posto novih kupaca, koji su došli zbog otvaranja novih kanala prodaje. Pojašnjava da su takvi kupci jako lojalni, ali i da većinu svoje potrošnje rade u fizičkim formatima trgovina.

"Kupci koji su prvi dodir s trgovcem imali preko njegove online trgovine su nastavili dolaziti 30 posto češće od ostalih kupaca i online trošili 30 posto više, a također po strukturi potrošnje oni su trošili trećinu preko interneta, dok bi u fizičkim trgovinama trgovca trošili preostale dvije trećine", zaključuje.

Mobilno presudno

I voditeljica odjela digitalnog marketinga Konzuma Andrea Svilokos i voditelj sektora marketinga i razvoja eKupi Martin Kralj istiću važnost ne samo internetske trgovine koja je dostupna preko stolnih računala već i one koja je dostupna preko mobitela. Oboje navode da više od 50 posto posjeta bilježe s mobilnih platformi. U pravilu kupci tako istražuju, a kupnju rade preko desktopa.

Trgovina kao softver

U Agrokoru navode da je rad na Abrakadabri i dalje vrlo intenzivan. Tvrtka A007 primjenjuje Agile Scrum pristup u ciklusima od dva tjedna. Hrvoje Ljubičić, direktor službe elektroničke trgovine Agrokora navodi da to znači da svaka dva tjedna Abrakadabra izbacuje novu verziju svog softvera s novim mogućnostima i opcijama te da istim tempom planiraju nastaviti dalje.

Izvor: poslovni.hr
Ključne riječi:
Abrakadabra ~ online trgovina ~ eKupi

NAJČITANIJE

IZDVOJENO

ANALIZE

FONDOVI

NEWSLETTER

Obavještavat ćemo vas o novostima i akcijama vezanim za fondove, posebnim prilikama za ulaganje te novostima u našim uslugama.

NAJVEĆI PRINOS FONDOVA (na kraju Q1 - 2024)(na kraju Q1 - 2024)

(koji na 29.03.2024. posluju min. 12 mjeseci)
  • Dionički
  • Mješoviti
  • Obveznički
  • Kratkoročni obv.
Fond Prinos Riz. Portfelj Prinosi Kupi
Erste Quality Equity +12,06%  5
InterCapital Global Technology - klasa B A +11,60%  5
OTP indeksni A +11,36%  4

1 EUR - tečajna lista

Valuta Vrijednost   Promjena Graf
USD
1,06370 0,00
-0,18%
GBP
0,85440 0,00
0,04%
CHF
0,97120 0,00
-0,13%
JPY
164,54000 0,49
0,30%
BAM
1,95583 0,00
0,00%
EUR/USD - 1mj 2024 1tj 1mj 3mj 6mj 1g 2g 5g
Konverter valuta

FOND HRVATSKIH BRANITELJA Podaci o fondu

Vrijednost Datum Promjena Graf
92,47 €
15.04.2024
-0,01%

ANKETA

AKCIJE

  • Ulazna / izlazna naknada
  • Ostale akcije
Fondovi Trajanje akcije Info
InterCapital Nova Europa - ulazna naknada AKCIJA do 30.06.
OTP Absolute - ulazna naknada AKCIJA do 30.06.
OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada AKCIJA do 30.06.
A1 - ulazna naknada AKCIJA do 31.12.
Eurizon fondovi - ulazna naknada AKCIJA do opoziva
Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada AKCIJA do opoziva
InterCapital fondovi - ulazna naknada 0,00% AKCIJA do opoziva
InterCapital fondovi - trajni nalog AKCIJA do opoziva
InterCapital Income Plus - ulazna naknada 0,50% AKCIJA do opoziva
ZBI fondovi - ulazna naknada 0,00% AKCIJA do opoziva
Osvježi
Indeks Vrijeme Vrijednost Bod +/- % Graf
CROBEX* 16.04. 16:00  2813,06
-18,49
-0,65
CROBEX10* 16.04. 16:00  1701,40
-2,64
-0,15
CROBEX10tr* 16.04. 16:00  1849,58
-2,86
-0,15
ADRIAprime* 16.04. 15:24  1880,21
-9,68
-0,51
CROBISTR* 16.04. 16:31  172,9119
0,01
0,01
CROBIS* 16.04. 16:31  96,0081
0,00
0,00
*Live podaci *Podaci na kraju trgovanja
CROBEX - 1 mjesec 2024 1tj 1mj 3mj 6mj 1g 2g 5g

ZSE - DIONICE (17:08:08 16.04.2024)
(17:08:08 16.04.2024)

    Osvježi
  • Promet
  • Rast
  • Pad
Dionica Zadnja Promjena Promet
RIVP
5,18 €
-0,38%
263.765,04 €
JDOS
460,00 €
-3,77%
138.218,00 €
ZABA
17,40 €
-5,43%
121.054,50 €
ADRS2
61,80 €
-0,32%
79.090,20 €
HT
30,50 €
0,00%
67.675,90 €
KOEI
258,00 €
0,00%
57.964,00 €
ERNT
210,00 €
0,48%
51.800,00 €
ADRS
81,50 €
0,62%
50.388,50 €
7BET
13,79 €
-0,29%
34.695,64 €
KODT2
1.420,00 €
0,00%
25.560,00 €
Redovni dionički promet:   
1.033.813,93 €
Redovni obveznički promet:   
339.500,00 €
Sveukupni promet:   
1.373.313,93 €