- 04.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze pale više od 1 posto
- 03.11.2025 Forex trgovanje krajem 2025. - Što možemo očekivati? Analiza...
- 03.11.2025 Kako politika utječe na tržišta - analiza stručnjaka SOHO In...
- 03.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi pali na početku tjedna, promet umanjen
- 02.11.2025 TJEDNI PREGLED: Dolar ojačao, unatoč smanjenju Fedovih kamat...
- 10.10.2025 Eurizon AM fondovi - kreiranje i zadavanje zahtjeva
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 03.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 03.11.2025. - OTP Invest
- 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
- 21.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 20.10.2025. - OTP Invest
- 20.10.2025 Investicijski kompas: Izazovi i otpornost globalnog tržišta u rujnu 2025.
- 17.10.2025 Komentar tržišta - Erste Asset Management - rujan 2025.
- 04.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 03.11.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 28.10.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova zabilježila rast
- 27.10.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 23.10.2025 Neto imovina obveznih mirovinskih fondova u rujnu porasla za 441 milijun eura
- 06.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi četvrti dan u crvenom, promet umanjen
- 06.11.2025 ZSE INTRADAY: Uz mršav promet, Crobexi u minusu četvrti dan zaredom
- 06.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači oprezni, indeksi stagniraju
- 06.11.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se oprezno trgovanje, stagnacija Crobexa
- 06.11.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze prate rast Wall Streeta, dolar oslabio
- 05.11.2025 Stabilizacija prihoda BMW-a u trećem tromjesečju
- 04.11.2025 Saudijski naftni div s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 03.11.2025 Skok Ryanairove dobiti u ljetnim mjesecima
- 31.10.2025 Erste u prvih devet mjeseci s 200 milijuna eura neto dobiti
- 31.10.2025 Croatia Airlines s većim prihodima, ali i gubitkom
- 06.11.2025 Početkom prosinca kreće testno razdoblje razmjene i fiskalizacija eRačuna
- 06.11.2025 Od nedjelje u ponoć započinje 14. po redu upis trezoraca za građane
- 06.11.2025 Njemački kemijski div pokreće proizvodnju u ogromnom pogonu u Kini
- 06.11.2025 Na kraju listopada u HZMO-u 28,5 tisuća osiguranika više nego lani
- 06.11.2025 Promet u maloprodaji eurozone blago smanjen i u rujnu
ONLINE TRGOVINAObjavljeno: 07.04.2016

Prilikom online kupnje dvije trećine korisnika potroši do 350 kuna
| Podijeli sadržaj: | ||||
Na webu vrlo često kupuje čak 47 posto hrvatskih korisnika interneta dok ih petina redovito kupuje online, pokazuje istraživanje o internetskoj kupovini Shopper′s Mind - Web trgovac godine 2016 (WTG 2016), koje je organizirala tvrtka sMind d.o.o. O rastu učestalosti internet kupovine govori i podatak da je više od trećine hrvatskih internet korisnika posljednju kupovinu na webu obavilo u proteklih mjesec dana.
Tvrtka sMind je dio grupacije Ceneje koja upravlja trima najvažnijim portalima za usporednu kupovinu u regiji: ceneje.si, jeftinije.hr i idealno.rs.
Shopper′s Mind istraživanje kojeg za Ceneje i sMind provodi partnerska agencija Valicon pokazalo je kako je Hrvatska prema utjecaju interneta i na njemu prikupljenih informacija prije odluke o kupovini iznad prosjeka Europske unije. Internet ima značajan utjecaj na cjelokupnu djelatnost trgovine, ne samo one na webu, već i na tradicionalne kanale prodaje.
Velika većina, gotovo 90 posto hrvatskih korisnika interneta prije kupovine informira se o proizvodu ili usluzi pri čemu koriste različite kanale - prevladavajući izvor informacija još uvijek su internet tražilice poput Googlea na kojem pretražuje 61 posto ispitanika, a podaci pokazuju kako ih u posljednjih nekoliko godina brzo sustižu i online uspoređivači. Prije kupovine 55 posto ispitanika uspoređuje proizvode dok ih 26 posto uspoređuje cijene.
Okvirni iznosi kupovine kod 65 posto web kupovina iznosi 350 kuna ili manje. Vrlo je zanimljiv trend načina plaćanja hrvatskih internet kupaca - čak 33 posto ih plaća PayPal-om, 28 posto pouzećem, a 16 posto kreditnom karticom.
Tu se primjećuje značajna razlika sa susjednom Slovenijom gdje postoji određena razina nepovjerenja u elektronske oblike plaćanja pa je s 46 posto najčešći način plaćanja pouzećem dok se za PayPal odlučuje tek 15 posto internetskih kupaca. Hrvatska tako uspješno slijedi trendove razvijenih europskih online gospodarstava u kojima prevladavaju elektronski oblici plaćanja.
Za naziv Web trgovac godine 2016 natjecalo se 50 web trgovina, a izboru pobjednika doprinijelo je 34.601 anketiranih hrvatskih online kupaca koji su podijelili svoje kupovno iskustvo u 328 domaćih i inozemnih trgovina.
Trgovac godine - eKupi.hr
Ukupnu pobjedu i naslov Web trgovcem godine 2016 odnijela je trgovina eKupi.hr, dok su najboljim trgovinama u kategorijama Omni channel Web trgovac godine 2016 (višekanalna prodaja) i u kategoriji Pure player Web trgovac godine 2016 (prodaja isključivo putem weba) proglašene trgovine Sonusart.hr (Omni channel) i Gizzmo.hr (Pure player).
"Svi prijavljeni trgovci učinili su važan korak naprijed u svom razvoju i kvaliteti iskustva kupovine. Najbolje poslovne prakse trgovaca na webu odabrali smo temeljem tehničke savršenosti i iznimne korisničke podrške, a konkurencija je s obzirom na rast web trgovine u Hrvatskoj svake godine sve oštrija", rekao je Darko Dujić, izvršni direktor tvrtke Ceneje d.o.o.
Prema glasovima potrošača ove godine nagrađene su tri trgovine: prvo mjesto zaslužila je trgovina Salonatech.com, na drugo se plasirala trgovina Printink.hr dok je treće mjesto prema glasovima potrošača osvojila trgovina Pinkpanda.hr.
Nagrade za izvrsnosti u web prodaji dobilo je 13 trgovina. U kategoriji Audio i video pobjedu je odnijela trgovina Sonusart.hr, u kategoriji Automobilizam pobijedila je trgovina Silux.hr, a u kategoriji Dječja oprema i igračke nagrađena je trgovina Emporium.hr. U kategoriji Dom i vrt pobijedila je trgovina Emmezeta.hr, u kategoriji IT, elektronika i tehnika pobjedu je odnijela trgovina Conrad.hr, a u kategoriji Kućni ljubimci nagrađena je trgovina Zooplus.hr.
Najboljom trgovinom u kategoriji Ljepota i zdravlje nagrađena je trgovina Alternativa-webshop.com, u kategoriji Odjeća i obuća najboljom trgovinom proglašena je Dobra-macka.com dok je u kategoriji Sportska odjeća, obuća i oprema nagrađena trgovina Ferivisport.hr.
Najbolja web trgovina u kategoriji Osiguranja je Allianz.hr, u kategoriji Telefonija najboljom trgovinom proglašena je trgovina Gizzmo.hr, u kategoriji Zabava najbolja je trgovina Partypops.hr dok je kategoriji Internet trgovački centar najboljom proglašena trgovina eKupi.hr.
Na tržište ulaze dva velika igrača
"Izvještaj obuhvaća rezultate tehničke analize koje su proveli stručnjaci tvrtke sMind, istraživanja koje je provela tvrtka Valicon, bonitetnog izvješća koje je pripremio partner projekta Bisnode te SEO analize koju je obavila tvrtka SeekandHit koja se bavi internet marketingom", pojasnio je Dujić.
Igor Martinović s Jeftinije.hr na konferenciji je istaknuo kako je vidljiv napredak online kupovine u odnosu na prošlogodišnje istraživanje te da su ulaganja sve veća. U 2016. na tržište su došla i dva nova velika igrača koji ciljaju regionalno pa Martinović očekuje da će uz njihova ulaganja, ali i rast povjerenja u online kupnju te isticanje pouzdanih online trgovaca, doći do još značajnijeg rasta cijelog sektora.
"Očekuje nas veći broj novih manjih web trgovina koji će napredovati na istom valu ulaganja", kaže Martinović te dodaje da je sve veća konkurencija dobra za krajnjeg potrošača jer podiže kvalitetu usluge.
Kriteriji za odabir pobjedničkih trgovina uključivali su rezultate istraživanja Shopper′s Mind i to pod uvjetom da je za prijavljenu trgovinu od strane potrošača riješeno minimalno trideset anketa. Pored ankete za svaku je trgovinu provedena nezavisna i stručna, dvostruka tehnička analiza web trgovine, a svoje je mišljenje dala i stručna komisija koju su sastavljali: izvršni direktor grupacije Ceneje,Darko Dujić, ujedno i predsjedavajući u komisiji, izvršni direktor Valicona Josip Tvrtković, viši financijski analitičar u tvrtci Bisnode Branimir Kovačić, osnivač agencije Seekandhit Mario Frančešević te Marcel Majsan, osnivač udruge Ecommerce Hrvatska.
Tvrtka sMind je dio grupacije Ceneje koja upravlja trima najvažnijim portalima za usporednu kupovinu u regiji: ceneje.si, jeftinije.hr i idealno.rs.
Shopper′s Mind istraživanje kojeg za Ceneje i sMind provodi partnerska agencija Valicon pokazalo je kako je Hrvatska prema utjecaju interneta i na njemu prikupljenih informacija prije odluke o kupovini iznad prosjeka Europske unije. Internet ima značajan utjecaj na cjelokupnu djelatnost trgovine, ne samo one na webu, već i na tradicionalne kanale prodaje.
Velika većina, gotovo 90 posto hrvatskih korisnika interneta prije kupovine informira se o proizvodu ili usluzi pri čemu koriste različite kanale - prevladavajući izvor informacija još uvijek su internet tražilice poput Googlea na kojem pretražuje 61 posto ispitanika, a podaci pokazuju kako ih u posljednjih nekoliko godina brzo sustižu i online uspoređivači. Prije kupovine 55 posto ispitanika uspoređuje proizvode dok ih 26 posto uspoređuje cijene.
Okvirni iznosi kupovine kod 65 posto web kupovina iznosi 350 kuna ili manje. Vrlo je zanimljiv trend načina plaćanja hrvatskih internet kupaca - čak 33 posto ih plaća PayPal-om, 28 posto pouzećem, a 16 posto kreditnom karticom.
Tu se primjećuje značajna razlika sa susjednom Slovenijom gdje postoji određena razina nepovjerenja u elektronske oblike plaćanja pa je s 46 posto najčešći način plaćanja pouzećem dok se za PayPal odlučuje tek 15 posto internetskih kupaca. Hrvatska tako uspješno slijedi trendove razvijenih europskih online gospodarstava u kojima prevladavaju elektronski oblici plaćanja.
Za naziv Web trgovac godine 2016 natjecalo se 50 web trgovina, a izboru pobjednika doprinijelo je 34.601 anketiranih hrvatskih online kupaca koji su podijelili svoje kupovno iskustvo u 328 domaćih i inozemnih trgovina.
Trgovac godine - eKupi.hr
Ukupnu pobjedu i naslov Web trgovcem godine 2016 odnijela je trgovina eKupi.hr, dok su najboljim trgovinama u kategorijama Omni channel Web trgovac godine 2016 (višekanalna prodaja) i u kategoriji Pure player Web trgovac godine 2016 (prodaja isključivo putem weba) proglašene trgovine Sonusart.hr (Omni channel) i Gizzmo.hr (Pure player).
"Svi prijavljeni trgovci učinili su važan korak naprijed u svom razvoju i kvaliteti iskustva kupovine. Najbolje poslovne prakse trgovaca na webu odabrali smo temeljem tehničke savršenosti i iznimne korisničke podrške, a konkurencija je s obzirom na rast web trgovine u Hrvatskoj svake godine sve oštrija", rekao je Darko Dujić, izvršni direktor tvrtke Ceneje d.o.o.
Prema glasovima potrošača ove godine nagrađene su tri trgovine: prvo mjesto zaslužila je trgovina Salonatech.com, na drugo se plasirala trgovina Printink.hr dok je treće mjesto prema glasovima potrošača osvojila trgovina Pinkpanda.hr.
Nagrade za izvrsnosti u web prodaji dobilo je 13 trgovina. U kategoriji Audio i video pobjedu je odnijela trgovina Sonusart.hr, u kategoriji Automobilizam pobijedila je trgovina Silux.hr, a u kategoriji Dječja oprema i igračke nagrađena je trgovina Emporium.hr. U kategoriji Dom i vrt pobijedila je trgovina Emmezeta.hr, u kategoriji IT, elektronika i tehnika pobjedu je odnijela trgovina Conrad.hr, a u kategoriji Kućni ljubimci nagrađena je trgovina Zooplus.hr.
Najboljom trgovinom u kategoriji Ljepota i zdravlje nagrađena je trgovina Alternativa-webshop.com, u kategoriji Odjeća i obuća najboljom trgovinom proglašena je Dobra-macka.com dok je u kategoriji Sportska odjeća, obuća i oprema nagrađena trgovina Ferivisport.hr.
Najbolja web trgovina u kategoriji Osiguranja je Allianz.hr, u kategoriji Telefonija najboljom trgovinom proglašena je trgovina Gizzmo.hr, u kategoriji Zabava najbolja je trgovina Partypops.hr dok je kategoriji Internet trgovački centar najboljom proglašena trgovina eKupi.hr.
Na tržište ulaze dva velika igrača
"Izvještaj obuhvaća rezultate tehničke analize koje su proveli stručnjaci tvrtke sMind, istraživanja koje je provela tvrtka Valicon, bonitetnog izvješća koje je pripremio partner projekta Bisnode te SEO analize koju je obavila tvrtka SeekandHit koja se bavi internet marketingom", pojasnio je Dujić.
Igor Martinović s Jeftinije.hr na konferenciji je istaknuo kako je vidljiv napredak online kupovine u odnosu na prošlogodišnje istraživanje te da su ulaganja sve veća. U 2016. na tržište su došla i dva nova velika igrača koji ciljaju regionalno pa Martinović očekuje da će uz njihova ulaganja, ali i rast povjerenja u online kupnju te isticanje pouzdanih online trgovaca, doći do još značajnijeg rasta cijelog sektora.
"Očekuje nas veći broj novih manjih web trgovina koji će napredovati na istom valu ulaganja", kaže Martinović te dodaje da je sve veća konkurencija dobra za krajnjeg potrošača jer podiže kvalitetu usluge.
Kriteriji za odabir pobjedničkih trgovina uključivali su rezultate istraživanja Shopper′s Mind i to pod uvjetom da je za prijavljenu trgovinu od strane potrošača riješeno minimalno trideset anketa. Pored ankete za svaku je trgovinu provedena nezavisna i stručna, dvostruka tehnička analiza web trgovine, a svoje je mišljenje dala i stručna komisija koju su sastavljali: izvršni direktor grupacije Ceneje,Darko Dujić, ujedno i predsjedavajući u komisiji, izvršni direktor Valicona Josip Tvrtković, viši financijski analitičar u tvrtci Bisnode Branimir Kovačić, osnivač agencije Seekandhit Mario Frančešević te Marcel Majsan, osnivač udruge Ecommerce Hrvatska.
Izvor: banka.hr
| Podijeli sadržaj: | ||||
- 04.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze pale više od 1 posto
- 03.11.2025 Forex trgovanje krajem 2025. - Što možemo očekivati? Analiza...
- 03.11.2025 Kako politika utječe na tržišta - analiza stručnjaka SOHO In...
- 03.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi pali na početku tjedna, promet umanjen
- 02.11.2025 TJEDNI PREGLED: Dolar ojačao, unatoč smanjenju Fedovih kamat...
- 10.10.2025 Eurizon AM fondovi - kreiranje i zadavanje zahtjeva
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 03.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 03.11.2025. - OTP Invest
- 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
- 21.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 20.10.2025. - OTP Invest
- 20.10.2025 Investicijski kompas: Izazovi i otpornost globalnog tržišta u rujnu 2025.
- 17.10.2025 Komentar tržišta - Erste Asset Management - rujan 2025.
- 04.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 03.11.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 28.10.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova zabilježila rast
- 27.10.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 23.10.2025 Neto imovina obveznih mirovinskih fondova u rujnu porasla za 441 milijun eura
- 06.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi četvrti dan u crvenom, promet umanjen
- 06.11.2025 ZSE INTRADAY: Uz mršav promet, Crobexi u minusu četvrti dan zaredom
- 06.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači oprezni, indeksi stagniraju
- 06.11.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se oprezno trgovanje, stagnacija Crobexa
- 06.11.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze prate rast Wall Streeta, dolar oslabio
- 05.11.2025 Stabilizacija prihoda BMW-a u trećem tromjesečju
- 04.11.2025 Saudijski naftni div s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 03.11.2025 Skok Ryanairove dobiti u ljetnim mjesecima
- 31.10.2025 Erste u prvih devet mjeseci s 200 milijuna eura neto dobiti
- 31.10.2025 Croatia Airlines s većim prihodima, ali i gubitkom
- 06.11.2025 Početkom prosinca kreće testno razdoblje razmjene i fiskalizacija eRačuna
- 06.11.2025 Od nedjelje u ponoć započinje 14. po redu upis trezoraca za građane
- 06.11.2025 Njemački kemijski div pokreće proizvodnju u ogromnom pogonu u Kini
- 06.11.2025 Na kraju listopada u HZMO-u 28,5 tisuća osiguranika više nego lani
- 06.11.2025 Promet u maloprodaji eurozone blago smanjen i u rujnu
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q3 - 2025)
(koji na 30.09.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
| Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
| Capital Breeder | +37,22% | 3 | |||||
| Global Kapital | +35,58% | 4 | |||||
| Erste SEE Equity - klasa B | A | +33,74% | 3 |
| Fondovi | Trajanje akcije | Info |
| OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Eurizon fondovi - ulazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda. Navedeno vrijedi do opoziva.
Eurizon HR Flexible 30 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR Conservative 10 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR International Multi Asset fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Prilikom otkupa udjela izlazna naknada se umanjuje te za sva ulaganja do 12 mjeseci iznosi 1,00 posto umjesto prospektom propisanih 2,00 posto. Za ulaganja duža od 12 mjeseci izlazna naknada se ne naplaćuje, iznosi 0,00 posto. Navedeno vrijedi za ulagače koji pri kupnji udjela dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 19.07.2023. do opoziva.
Eurizon HR Equity fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Temeljem odluke o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve ex-Icam fondove, sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi ex-Icam fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
| Erste Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u Erste Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
||
| Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
| CROBEX* | 06.11. 16:00 | 3765,23 | -8,73 |
-0,23 |
|
| CROBEX10* | 06.11. 16:00 | 2399,57 | -3,07 |
-0,13 |
|
| CROBEX10tr* | 06.11. 16:00 | 2760,09 | -3,53 |
-0,13 |
|
| ADRIAprime* | 06.11. 15:48 | 2963,82 | 16,01 |
0,54 |
|
| CROBISTR* | 06.11. 16:31 | 185,587 | 0,04 |
0,02 |
|
| CROBIS* | 06.11. 16:31 | 99,2044 | 0,00 |
0,00 |
| Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
| HT | 41,80 € |
0,24% |
284.027,70 € |
| RIVP | 6,38 € |
0,00% |
141.251,30 € |
| ZABA | 24,20 € |
0,00% |
138.712,60 € |
| KODT2 | 3.300,00 € |
-1,20% |
135.560,00 € |
| KOEI | 656,00 € |
-0,30% |
126.264,00 € |
| ADRS2 | 77,00 € |
0,00% |
99.253,00 € |
| IG | 58,00 € |
-1,02% |
93.094,80 € |
| KODT | 3.420,00 € |
-0,87% |
71.750,00 € |
| ZITO | 19,30 € |
-1,03% |
49.467,20 € |
| DLKV | 8,60 € |
0,23% |
38.025,36 € |
| Redovni dionički promet: | 1.344.437,05 € |
| Redovni obveznički promet: | 55.009,80 € |
| Sveukupni promet: | 4.901.196,85 € |







