- 31.10.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili pad, Končar najlikvidniji
- 30.10.2025 Janaf u prvih devet mjeseci s 10 posto nižom dobiti
- 30.10.2025 ZSE DANAS: Crobexi četvrti dan u minusu, ING-GRAD dobitnik d...
- 31.10.2025 Žito Grupa ostvarila 35,6 milijuna eura bruto dobiti
- 31.10.2025 Croatia Airlines s većim prihodima, ali i gubitkom
- 10.10.2025 Eurizon AM fondovi - kreiranje i zadavanje zahtjeva
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 03.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 03.11.2025. - OTP Invest
- 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
- 21.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 20.10.2025. - OTP Invest
- 20.10.2025 Investicijski kompas: Izazovi i otpornost globalnog tržišta u rujnu 2025.
- 17.10.2025 Komentar tržišta - Erste Asset Management - rujan 2025.
- 04.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 03.11.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 28.10.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova zabilježila rast
- 27.10.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 23.10.2025 Neto imovina obveznih mirovinskih fondova u rujnu porasla za 441 milijun eura
- 04.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi i danas u crvenom uz uvećan promet
- 04.11.2025 ZSE INTRADAY: Uz povećani promet, Crobexi pali drugi dan zaredom
- 04.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze pale više od 1 posto
- 04.11.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se mirno trgovanje, stagnacija Crobexa
- 04.11.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze pale, dolar ojačao
- 04.11.2025 Saudijski naftni div s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 03.11.2025 Skok Ryanairove dobiti u ljetnim mjesecima
- 31.10.2025 Erste u prvih devet mjeseci s 200 milijuna eura neto dobiti
- 31.10.2025 Croatia Airlines s većim prihodima, ali i gubitkom
- 31.10.2025 Žito Grupa ostvarila 35,6 milijuna eura bruto dobiti
- 04.11.2025 Izvještaj OECD-a o korporativnom upravljanju prvi put uključio Hrvatsku
- 04.11.2025 Gotovo polovina Amerikanaca smatra trgovinski manjak znakom krize
- 04.11.2025 Uprava Panamskog kanala računa na ukapljeni naftni plin
- 04.11.2025 Rusija najavljuje novu luku na Volgi
- 04.11.2025 Šušnjar primio veleposlanicu SAD-a: Snažnija suradnja u energetici i ulaganjima
FONDOVIObjavljeno: 04.11.2009
Web Strategija 6 - Ritam društvenih valova
| Podijeli sadržaj: | ||||
Osjetite Facebook sa marketinške strane!
Zašto je Mark Zuckerberg, simpatični i normalni mladić (danas ima 25 godina), odlučio da pokrene taj Facebook? Kako je izgledao “prvi” Facebook? Koliko stotina tisuća dolara je plaćeno za domenu facebook.com? Koliko ljudi radi u Facebook-u? Koliko milijardi slika je gore? Kako se Facebook financira? A tu je i vječita enigma - koliko Kerum zaista ima “prijatelja”?
Danas Facebook ima više od 250 milijuna korisnika, no ta društvena mreža i dalje ruši sve rekorde te je definitvno jedna od najposjećenijih internetskih odredišta. Odmah nakon Facebook-a tu je i sve popularniji Twitter, tzv. mikrobloging servis koji je od 2008. do 2009. okupio preko 7 milijuna korisnika.
S obzirom na podatke o broju korisnika možemo reći da bi internetska kampanja kroz društvene mreže i medije bila poželjna i efikasna, no kako znati kakve kampanje najbolje "prolaze" kod domaćih korisnika u regiji? Sve što ste željeli znati, a niste se usudili pitati o Facebook-u, a ni ne znate kome se obratiti - sada je nevažno. Kratka prezentacija Igora Škunca iz internetske marketinške agencije Httpool zaviriti će u “Facebook backstage”, te otkriti šokantne i zanimljive podatke.
Kako se kroz primjenu "pametnog internetskog marketinga" putem društvenih mreža možete izdvojiti od konkurencije možete saznati od Igora te ostalih predavača na nadolazećoj konferenciji Web::Strategija 6 – Ritam društvenih valova spremane za 19.11.2009. (četvrtak) u zagrebačkom kongresnom centru Hypo EXPO XXI. U najvećoj dvorani na katu, u trenutku pisanja ovog teksta, preostalo je još 22% slobodnih mjesta jer dolaze sudionici iz renomiranih tvrtki kao što su: Raiffeisen Consulting, T-HT, Njuškalo, Imago, Microsoft, MBU, Allianz, Oglasnik, Glas Istre, VIDI, Omega software, te mnogih drugih renomiranih i uspješnih tvrtki. Zato požurite s prijavama.
Dodatni razlog je i skorašnja rasprodaja radionice Drumara (sljedeći dan, 20.11.), te veliki Web::Party u Ham Ham centru isto 20.11. navečer) gdje će se održati i The Best off Miss Interneta, uz odličnog DJ-a koji će vas zabavljati do kasnih noćnih sati.
Jedno od edukativnih predavanja na konferenciji biti će i Financijska učinkovitost marketinških aktivnosti koje će održati Vladimir Budija iz računovodstvenog ureda TENA BE, a koje će odgovoriti na pitanje - kako najjednostavnije analizirati učinak različitih marketinških aktivnosti.
U sklopu programa društvene odgovornosti Web::Strategija 6 je pokazala da podržava razvoj humanitarnih udruga i inicijativa, te je tim povodom osigurala edukaciju djelatnika Ureda UNICEF-a za Hrvatsku. Osim toga organizira i mnogo nagradnih igara na Facebook-u, Twitter-u, te na različitim portalima gdje osim ulaza na konferenciju možete osvojiti i Business hosting paket u trajanju od godine dana tvrtke Avalon, te wellness vikend aranžman u Toplicama Sveti Martin.
Web::Strategija 6 se ne bi održavala bez srebrnog pokroviteljstva web studija Virtus Dizajn, Poslovnog učilišta Filaks, CPP - OnLine knjigovodstva, najsigurnijeg web preglednika Windows Internet Explorer 8, te brončanog pokroviteljstva tvrtke Avalon Premium Hosting i online oglasne agencije Httpool.
Medijski konferenciju prate renomirani mediji - Net.hr, tportal.hr, Business.hr, Monitor.hr, Javno, Croportal, časopis VIDI i Glas Istre, te INZG mini magazin. Organizacijsku pomoć konferenciji pružili su partneri: Nivas, Timgraf media, Hypo EXPO XXI, Komponenta, Wellness Coner, Toplice Sveti Martin, Fotke.hr, Imperito, Adriatica.net, Considero, Adventor, Douwe Egberts, te agencije Manjgura, Best Marketing i Abrakadabra.
Službeno vozilo konferencije osigurava HM rent-a-car.
Ne zaboravite - prijavite se što prije jer Web::Strategija je postala nezaobilazan događaj za sve željne znanja, druženja i profesionalnog web marketinga i poslovanja. Barem tako kažu anketirani sudionici.
Zašto je Mark Zuckerberg, simpatični i normalni mladić (danas ima 25 godina), odlučio da pokrene taj Facebook? Kako je izgledao “prvi” Facebook? Koliko stotina tisuća dolara je plaćeno za domenu facebook.com? Koliko ljudi radi u Facebook-u? Koliko milijardi slika je gore? Kako se Facebook financira? A tu je i vječita enigma - koliko Kerum zaista ima “prijatelja”?
Danas Facebook ima više od 250 milijuna korisnika, no ta društvena mreža i dalje ruši sve rekorde te je definitvno jedna od najposjećenijih internetskih odredišta. Odmah nakon Facebook-a tu je i sve popularniji Twitter, tzv. mikrobloging servis koji je od 2008. do 2009. okupio preko 7 milijuna korisnika.
S obzirom na podatke o broju korisnika možemo reći da bi internetska kampanja kroz društvene mreže i medije bila poželjna i efikasna, no kako znati kakve kampanje najbolje "prolaze" kod domaćih korisnika u regiji? Sve što ste željeli znati, a niste se usudili pitati o Facebook-u, a ni ne znate kome se obratiti - sada je nevažno. Kratka prezentacija Igora Škunca iz internetske marketinške agencije Httpool zaviriti će u “Facebook backstage”, te otkriti šokantne i zanimljive podatke.
Kako se kroz primjenu "pametnog internetskog marketinga" putem društvenih mreža možete izdvojiti od konkurencije možete saznati od Igora te ostalih predavača na nadolazećoj konferenciji Web::Strategija 6 – Ritam društvenih valova spremane za 19.11.2009. (četvrtak) u zagrebačkom kongresnom centru Hypo EXPO XXI. U najvećoj dvorani na katu, u trenutku pisanja ovog teksta, preostalo je još 22% slobodnih mjesta jer dolaze sudionici iz renomiranih tvrtki kao što su: Raiffeisen Consulting, T-HT, Njuškalo, Imago, Microsoft, MBU, Allianz, Oglasnik, Glas Istre, VIDI, Omega software, te mnogih drugih renomiranih i uspješnih tvrtki. Zato požurite s prijavama.
Dodatni razlog je i skorašnja rasprodaja radionice Drumara (sljedeći dan, 20.11.), te veliki Web::Party u Ham Ham centru isto 20.11. navečer) gdje će se održati i The Best off Miss Interneta, uz odličnog DJ-a koji će vas zabavljati do kasnih noćnih sati.
Jedno od edukativnih predavanja na konferenciji biti će i Financijska učinkovitost marketinških aktivnosti koje će održati Vladimir Budija iz računovodstvenog ureda TENA BE, a koje će odgovoriti na pitanje - kako najjednostavnije analizirati učinak različitih marketinških aktivnosti.
U sklopu programa društvene odgovornosti Web::Strategija 6 je pokazala da podržava razvoj humanitarnih udruga i inicijativa, te je tim povodom osigurala edukaciju djelatnika Ureda UNICEF-a za Hrvatsku. Osim toga organizira i mnogo nagradnih igara na Facebook-u, Twitter-u, te na različitim portalima gdje osim ulaza na konferenciju možete osvojiti i Business hosting paket u trajanju od godine dana tvrtke Avalon, te wellness vikend aranžman u Toplicama Sveti Martin.
Web::Strategija 6 se ne bi održavala bez srebrnog pokroviteljstva web studija Virtus Dizajn, Poslovnog učilišta Filaks, CPP - OnLine knjigovodstva, najsigurnijeg web preglednika Windows Internet Explorer 8, te brončanog pokroviteljstva tvrtke Avalon Premium Hosting i online oglasne agencije Httpool.
Medijski konferenciju prate renomirani mediji - Net.hr, tportal.hr, Business.hr, Monitor.hr, Javno, Croportal, časopis VIDI i Glas Istre, te INZG mini magazin. Organizacijsku pomoć konferenciji pružili su partneri: Nivas, Timgraf media, Hypo EXPO XXI, Komponenta, Wellness Coner, Toplice Sveti Martin, Fotke.hr, Imperito, Adriatica.net, Considero, Adventor, Douwe Egberts, te agencije Manjgura, Best Marketing i Abrakadabra.
Službeno vozilo konferencije osigurava HM rent-a-car.
Ne zaboravite - prijavite se što prije jer Web::Strategija je postala nezaobilazan događaj za sve željne znanja, druženja i profesionalnog web marketinga i poslovanja. Barem tako kažu anketirani sudionici.
- 31.10.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili pad, Končar najlikvidniji
- 30.10.2025 Janaf u prvih devet mjeseci s 10 posto nižom dobiti
- 30.10.2025 ZSE DANAS: Crobexi četvrti dan u minusu, ING-GRAD dobitnik d...
- 31.10.2025 Žito Grupa ostvarila 35,6 milijuna eura bruto dobiti
- 31.10.2025 Croatia Airlines s većim prihodima, ali i gubitkom
- 10.10.2025 Eurizon AM fondovi - kreiranje i zadavanje zahtjeva
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 03.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 03.11.2025. - OTP Invest
- 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
- 21.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 20.10.2025. - OTP Invest
- 20.10.2025 Investicijski kompas: Izazovi i otpornost globalnog tržišta u rujnu 2025.
- 17.10.2025 Komentar tržišta - Erste Asset Management - rujan 2025.
- 04.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 03.11.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 28.10.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova zabilježila rast
- 27.10.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 23.10.2025 Neto imovina obveznih mirovinskih fondova u rujnu porasla za 441 milijun eura
- 04.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi i danas u crvenom uz uvećan promet
- 04.11.2025 ZSE INTRADAY: Uz povećani promet, Crobexi pali drugi dan zaredom
- 04.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze pale više od 1 posto
- 04.11.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se mirno trgovanje, stagnacija Crobexa
- 04.11.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze pale, dolar ojačao
- 04.11.2025 Saudijski naftni div s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 03.11.2025 Skok Ryanairove dobiti u ljetnim mjesecima
- 31.10.2025 Erste u prvih devet mjeseci s 200 milijuna eura neto dobiti
- 31.10.2025 Croatia Airlines s većim prihodima, ali i gubitkom
- 31.10.2025 Žito Grupa ostvarila 35,6 milijuna eura bruto dobiti
- 04.11.2025 Izvještaj OECD-a o korporativnom upravljanju prvi put uključio Hrvatsku
- 04.11.2025 Gotovo polovina Amerikanaca smatra trgovinski manjak znakom krize
- 04.11.2025 Uprava Panamskog kanala računa na ukapljeni naftni plin
- 04.11.2025 Rusija najavljuje novu luku na Volgi
- 04.11.2025 Šušnjar primio veleposlanicu SAD-a: Snažnija suradnja u energetici i ulaganjima
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q3 - 2025)
(koji na 30.09.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
| Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
| Capital Breeder | +37,22% | 3 | |||||
| Global Kapital | +35,58% | 4 | |||||
| Erste SEE Equity - klasa B | A | +33,74% | 3 |
| Fondovi | Trajanje akcije | Info |
| OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Eurizon fondovi - ulazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda. Navedeno vrijedi do opoziva.
Eurizon HR Flexible 30 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR Conservative 10 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR International Multi Asset fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Prilikom otkupa udjela izlazna naknada se umanjuje te za sva ulaganja do 12 mjeseci iznosi 1,00 posto umjesto prospektom propisanih 2,00 posto. Za ulaganja duža od 12 mjeseci izlazna naknada se ne naplaćuje, iznosi 0,00 posto. Navedeno vrijedi za ulagače koji pri kupnji udjela dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 19.07.2023. do opoziva.
Eurizon HR Equity fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Temeljem odluke o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve ex-Icam fondove, sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi ex-Icam fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
| Erste Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u Erste Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
||
| Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
| CROBEX* | 04.11. 16:00 | 3786,70 | -18,17 |
-0,48 |
|
| CROBEX10* | 04.11. 16:00 | 2411,51 | -11,28 |
-0,47 |
|
| CROBEX10tr* | 04.11. 16:00 | 2773,82 | -12,97 |
-0,47 |
|
| ADRIAprime* | 04.11. 16:00 | 2954,06 | -9,15 |
-0,31 |
|
| CROBISTR* | 04.11. 16:31 | 185,5297 | 0,06 |
0,03 |
|
| CROBIS* | 04.11. 16:31 | 99,2007 | 0,02 |
0,02 |
| Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
| KOEI | 662,00 € |
-1,19% |
590.100,00 € |
| ADRS2 | 78,00 € |
-0,76% |
207.023,20 € |
| PODR | 159,00 € |
0,63% |
164.732,00 € |
| HT | 41,80 € |
-0,48% |
133.161,10 € |
| ZABA | 24,30 € |
0,00% |
119.034,50 € |
| KODT | 3.500,00 € |
-0,57% |
108.500,00 € |
| HPB | 298,00 € |
-0,67% |
105.058,00 € |
| RIVP | 6,36 € |
0,00% |
86.469,20 € |
| ERNT | 190,00 € |
-0,52% |
82.566,50 € |
| ADPL | 20,00 € |
-3,38% |
81.259,60 € |
| Redovni dionički promet: | 2.194.212,01 € |
| Redovni obveznički promet: | 20.390,70 € |
| Sveukupni promet: | 2.214.602,71 € |


