- 04.09.2025 U ponedjeljak kreće novi krug upisa trezorskih zapisa
- 04.09.2025 Novi krug upisa ′narodnih trezoraca′, ciljani iz...
- 04.09.2025 ZSE DANAS: Crobexi i danas zeleni, dominacija Končara
- 04.09.2025 Zaposleni u državnim tvrtkama sretniji od kolega iz privatno...
- 02.09.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova završila u minu...
- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazne naknade u pod-fondovima ZB Investa
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 02.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 1.9.2025. - OTP Invest
- 28.08.2025 Komentar tržišta - ZB Invest - srpanj 2025.
- 26.08.2025 Dionice nastavljaju s rastom, unatoč oprezu investitora
- 25.08.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 25.08.2025. - OTP Invest
- 19.08.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 18.08.2025. - OTP Invest
- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazne naknade u pod-fondovima ZB Investa
- 02.09.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova završila u minusu
- 01.09.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s negativnim tjednim rezultatom
- 26.08.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova završila u plusu
- 25.08.2025 TJEDNI PREGLED: Ipak prevladali fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 07.09.2025 TJEDNI PREGLED: Dolar oslabio prema košarici valuta, čeka se smanjenje kamata Feda
- 07.09.2025 TJEDNI PREGLED: Wall Street blizu rekordnih razina, europske burze pale
- 05.09.2025 Saudijska inicijativa spustila cijene nafte prema 65 dolara
- 05.09.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili značajan tjedni rast, Končar u fokusu
- 05.09.2025 ZSE DANAS: Crobexi nastavili pozitivan niz, promet umanjen
- 01.09.2025 Oštar pad dobiti kineskog proizvođača električnih vozila
- 28.08.2025 Rast dobiti i prihoda Nvidije premašio 50 posto
- 27.08.2025 Lego s rekordnom prodajom u prvoj polovici godine
- 26.08.2025 Spotify uvodi novu uslugu kako bi privukao veći broj korisnika
- 26.08.2025 Zagrebački holding lani s dobiti od 27,2 milijuna eura
- 05.09.2025 Zapošljavanje u SAD-u stagniralo u kolovozu
- 05.09.2025 Hrvatska rastom gospodarstva u drugom kvartalu pri vrhu EU-a
- 05.09.2025 HUP za ′depolitizaciju′ usklađivanja minimalne plaće
- 05.09.2025 Indija podupire domaću potrošnju nižim PDV-om
- 05.09.2025 Potražnja za njemačkim industrijskim dobrima oslabila u srpnju
BRENDOVIObjavljeno: 18.11.2015

Vrijednost Kanditova brenda skočila pet puta
Podijeli sadržaj: | ||||
Košarica napunjena robnim markama trgovaca sada je 20 posto skuplja nego prije sedam godina, istaknuo je Mladen Kožić iz GfK u utorak na prvoj FMCG konferenciji u RH održanoj u organizaciji regionalnog magazina In Store.
Prosječna je košarica danas jeftinija 4,8% nego prije sedam godina, dok je cijena košarice napunjene brendovima niža čak 8,3 posto. Robne marke u pojedinim skupinama jače stišću brendove, pa su tako pića skuplja čak 50 posto, dok su cijene proizvoda osobne higijene u robnim markama trgovaca pale 27 posto. Robne marke ukupno su snažno rasle do pretkraj 2014., kad je zabilježena stagnacija, nastavljena i tijekom ove godine. Brendovi se kod hrvatskih kupaca u prosjeku ipak i dalje žilavo drže, a na top ljestvici prva je Vindija sa svojim asortimanom Z′bregov, drugi je Kplus, a treći Dukat, pokazuje istraživanje GfK.
"Iznenađenje liste je Kandit, prije sedam godina biralo ga je 26 posto kupaca, a sada to čini njih 68 posto", iznio je Kožić naglasivši kako je to najbržerastući brend u proteklih sedam godina pozicioniravši se na 16. mjesto ljestvice, uz rast vrijednosti brenda za čak pet puta. Premda je danas ukupni maloprodajni promet manji nego prije sedam godina neki trgovci uspjeli su podići vrijednost prosječne košarice, to su Konzum, Tommy, Lidl, Interspar i Plodine, naveo je Kožić.
Online trgovina razvija se sporim korakom, u proteklih sedam godina rasla je sa 0,1 na 0,4 posto udjela u ukupnoj maloprodaji. No, cijena te košarice u RH skuplja je 4,5 puta od one koju kupac napuni izravnim posjetom trgovini, dok je na europskoj razini online košarica skuplja tek tri puta. Za razliku od europskih kupaca koji bilježe sve manju frekvenciju odlazaka u šoping kada je riječ o hrani i piću, ali je njihova košarica sve skuplja, u Hrvatskoj je evidentan obrnut trend. "U prodajne objekte velikih formata Hrvati sve češće odlaze i po samo jedan artikl", kaže Kožić i navodi kako tek svaka treća kuna u RH završi u velikim košaricama.
Radoš: Rat cijenama žešći je nego ikada Raspon cijena u asortimanu ponuđenom na policama trgovaca gledan kroz 5000 artikala prije 10-ak godina vrtio se između minus dva i plus sedam posto, a danas je pao na gotovo ujednačenih plus-minus jedan posto, rekao je direktor nabave Konzuma Jure Radoš. "Rat cijenama žešći je nego ikada," ustvrdio je Radoš dodavši kako ne jenjaju ni agresivne promocije u borbi za naklonost kupaca. U Adria regiji (Slovenija, Hrvatska, BiH, Crna Gora i Srbija) Konzum sa sestrinskim tvrtkama drži 2000 trgovina različitih formata s površinom oko milijun kvadrata.
Cjenovnu utakmicu uzrokovali su diskonteri, koji na slovenskom tržištu drže čak 17 posto udjela, a u Hrvatskoj oko 9 posto. Mali trgovci pali su na ispod 10 posto. Tržišna koncentracija najizraženija je u Sloveniji, tamo top pet trgovaca drži već 80% udjela, u Hrvatskoj je oko 60 posto. Na tržištu BiH "eksplozija" se dogodila u 2014. pa je prva petorka ulovila udjel od 54 posto, dok Srbiju tek čeka okrupnjavanje jer pet najvećih trgovaca danas pokriva tek 32 posto tržišta. Slovenija dominira i ocjenjuje li se broj trgovina površinom većih od 300 kvadrata, na milijun stanovnika ima ih 310, a Hrvatska je druga s 192. Istaknuo je da su u Sloveniji modernizirali 40 trgovina, što je poguralo učinak u prometu, koji je zabilježio rast od 10 do čak 70 posto na pojedinim lokacijama.
Konzum u Hrvatskoj u idućih 2-3 tjedna starta s dva projekta. Bivši Getro u Vrbanima postaje glavno skladište za online trgovanje. Premda taj kanal prodaje imaju od 2006., on dosad nije zaživio kako su očekivali, godišnje je ostvarivao prihod kao prosječni Konzumov supermarket. Novi model dorađen je nizom detalja pa će tako svaki kupac dobiti ne samo registarsku oznaku vozila koje će mu na kućnu adresu dostaviti naručene proizvode nego i fotografiju osobe koja isporučuje pošiljku. Drugi projekt je discovery shopping u bivšem trgovačkom centru Mercator u zagrebačkoj Vukovarskoj ulici. Vrata otvara u prosincu, bit će to najmoderniji maloprodajni prostor u cijeloj regiji, pohvalio se Radoš.
Prosječna je košarica danas jeftinija 4,8% nego prije sedam godina, dok je cijena košarice napunjene brendovima niža čak 8,3 posto. Robne marke u pojedinim skupinama jače stišću brendove, pa su tako pića skuplja čak 50 posto, dok su cijene proizvoda osobne higijene u robnim markama trgovaca pale 27 posto. Robne marke ukupno su snažno rasle do pretkraj 2014., kad je zabilježena stagnacija, nastavljena i tijekom ove godine. Brendovi se kod hrvatskih kupaca u prosjeku ipak i dalje žilavo drže, a na top ljestvici prva je Vindija sa svojim asortimanom Z′bregov, drugi je Kplus, a treći Dukat, pokazuje istraživanje GfK.
"Iznenađenje liste je Kandit, prije sedam godina biralo ga je 26 posto kupaca, a sada to čini njih 68 posto", iznio je Kožić naglasivši kako je to najbržerastući brend u proteklih sedam godina pozicioniravši se na 16. mjesto ljestvice, uz rast vrijednosti brenda za čak pet puta. Premda je danas ukupni maloprodajni promet manji nego prije sedam godina neki trgovci uspjeli su podići vrijednost prosječne košarice, to su Konzum, Tommy, Lidl, Interspar i Plodine, naveo je Kožić.
Online trgovina razvija se sporim korakom, u proteklih sedam godina rasla je sa 0,1 na 0,4 posto udjela u ukupnoj maloprodaji. No, cijena te košarice u RH skuplja je 4,5 puta od one koju kupac napuni izravnim posjetom trgovini, dok je na europskoj razini online košarica skuplja tek tri puta. Za razliku od europskih kupaca koji bilježe sve manju frekvenciju odlazaka u šoping kada je riječ o hrani i piću, ali je njihova košarica sve skuplja, u Hrvatskoj je evidentan obrnut trend. "U prodajne objekte velikih formata Hrvati sve češće odlaze i po samo jedan artikl", kaže Kožić i navodi kako tek svaka treća kuna u RH završi u velikim košaricama.
Radoš: Rat cijenama žešći je nego ikada Raspon cijena u asortimanu ponuđenom na policama trgovaca gledan kroz 5000 artikala prije 10-ak godina vrtio se između minus dva i plus sedam posto, a danas je pao na gotovo ujednačenih plus-minus jedan posto, rekao je direktor nabave Konzuma Jure Radoš. "Rat cijenama žešći je nego ikada," ustvrdio je Radoš dodavši kako ne jenjaju ni agresivne promocije u borbi za naklonost kupaca. U Adria regiji (Slovenija, Hrvatska, BiH, Crna Gora i Srbija) Konzum sa sestrinskim tvrtkama drži 2000 trgovina različitih formata s površinom oko milijun kvadrata.
Cjenovnu utakmicu uzrokovali su diskonteri, koji na slovenskom tržištu drže čak 17 posto udjela, a u Hrvatskoj oko 9 posto. Mali trgovci pali su na ispod 10 posto. Tržišna koncentracija najizraženija je u Sloveniji, tamo top pet trgovaca drži već 80% udjela, u Hrvatskoj je oko 60 posto. Na tržištu BiH "eksplozija" se dogodila u 2014. pa je prva petorka ulovila udjel od 54 posto, dok Srbiju tek čeka okrupnjavanje jer pet najvećih trgovaca danas pokriva tek 32 posto tržišta. Slovenija dominira i ocjenjuje li se broj trgovina površinom većih od 300 kvadrata, na milijun stanovnika ima ih 310, a Hrvatska je druga s 192. Istaknuo je da su u Sloveniji modernizirali 40 trgovina, što je poguralo učinak u prometu, koji je zabilježio rast od 10 do čak 70 posto na pojedinim lokacijama.
Konzum u Hrvatskoj u idućih 2-3 tjedna starta s dva projekta. Bivši Getro u Vrbanima postaje glavno skladište za online trgovanje. Premda taj kanal prodaje imaju od 2006., on dosad nije zaživio kako su očekivali, godišnje je ostvarivao prihod kao prosječni Konzumov supermarket. Novi model dorađen je nizom detalja pa će tako svaki kupac dobiti ne samo registarsku oznaku vozila koje će mu na kućnu adresu dostaviti naručene proizvode nego i fotografiju osobe koja isporučuje pošiljku. Drugi projekt je discovery shopping u bivšem trgovačkom centru Mercator u zagrebačkoj Vukovarskoj ulici. Vrata otvara u prosincu, bit će to najmoderniji maloprodajni prostor u cijeloj regiji, pohvalio se Radoš.
Izvor: poslovni.hr
Podijeli sadržaj: | ||||
- 04.09.2025 U ponedjeljak kreće novi krug upisa trezorskih zapisa
- 04.09.2025 Novi krug upisa ′narodnih trezoraca′, ciljani iz...
- 04.09.2025 ZSE DANAS: Crobexi i danas zeleni, dominacija Končara
- 04.09.2025 Zaposleni u državnim tvrtkama sretniji od kolega iz privatno...
- 02.09.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova završila u minu...
- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazne naknade u pod-fondovima ZB Investa
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 02.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 1.9.2025. - OTP Invest
- 28.08.2025 Komentar tržišta - ZB Invest - srpanj 2025.
- 26.08.2025 Dionice nastavljaju s rastom, unatoč oprezu investitora
- 25.08.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 25.08.2025. - OTP Invest
- 19.08.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 18.08.2025. - OTP Invest
- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazne naknade u pod-fondovima ZB Investa
- 02.09.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova završila u minusu
- 01.09.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s negativnim tjednim rezultatom
- 26.08.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova završila u plusu
- 25.08.2025 TJEDNI PREGLED: Ipak prevladali fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 07.09.2025 TJEDNI PREGLED: Dolar oslabio prema košarici valuta, čeka se smanjenje kamata Feda
- 07.09.2025 TJEDNI PREGLED: Wall Street blizu rekordnih razina, europske burze pale
- 05.09.2025 Saudijska inicijativa spustila cijene nafte prema 65 dolara
- 05.09.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili značajan tjedni rast, Končar u fokusu
- 05.09.2025 ZSE DANAS: Crobexi nastavili pozitivan niz, promet umanjen
- 01.09.2025 Oštar pad dobiti kineskog proizvođača električnih vozila
- 28.08.2025 Rast dobiti i prihoda Nvidije premašio 50 posto
- 27.08.2025 Lego s rekordnom prodajom u prvoj polovici godine
- 26.08.2025 Spotify uvodi novu uslugu kako bi privukao veći broj korisnika
- 26.08.2025 Zagrebački holding lani s dobiti od 27,2 milijuna eura
- 05.09.2025 Zapošljavanje u SAD-u stagniralo u kolovozu
- 05.09.2025 Hrvatska rastom gospodarstva u drugom kvartalu pri vrhu EU-a
- 05.09.2025 HUP za ′depolitizaciju′ usklađivanja minimalne plaće
- 05.09.2025 Indija podupire domaću potrošnju nižim PDV-om
- 05.09.2025 Potražnja za njemačkim industrijskim dobrima oslabila u srpnju
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q2 - 2025)
(koji na 30.06.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
Capital Breeder | +25,00% | 3 | |||||
Global Kapital | +23,59% | 4 | |||||
InterCapital SEE Equity - klasa B | A | +22,32% | 3 |
Fondovi | Trajanje akcije | Info |
OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 30.09. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 30.09.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 30.09. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 30.09.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon fondovi - ulazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda. Navedeno vrijedi do opoziva.
Eurizon HR Flexible 30 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR Conservative 10 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR International Multi Asset fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Prilikom otkupa udjela izlazna naknada se umanjuje te za sva ulaganja do 12 mjeseci iznosi 1,00 posto umjesto prospektom propisanih 2,00 posto. Za ulaganja duža od 12 mjeseci izlazna naknada se ne naplaćuje, iznosi 0,00 posto. Navedeno vrijedi za ulagače koji pri kupnji udjela dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 19.07.2023. do opoziva.
Eurizon HR Equity fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Društvo InterCapital Asset Management donijelo je odluku o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve fondove kojima upravlja ICAM. Sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi InterCapital fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
InterCapital Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u InterCapital Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
CROBEX* | 05.09. 16:00 | 3741,05 | 15,78 |
0,42 |
|
CROBEX10* | 05.09. 16:00 | 2367,20 | 27,63 |
1,18 |
|
CROBEX10tr* | 05.09. 16:00 | 2723,96 | 31,35 |
1,16 |
|
ADRIAprime* | 05.09. 15:52 | 2947,67 | 17,49 |
0,60 |
|
CROBISTR* | 05.09. 16:31 | 184,76 | 0,05 |
0,03 |
|
CROBIS* | 05.09. 16:31 | 99,1811 | 0,02 |
0,02 |
Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
KOEI | 614,00 € |
6,97% |
1.926.166,00 € |
PODR | 150,50 € |
1,01% |
339.779,50 € |
ZITO | 20,00 € |
-1,48% |
228.839,10 € |
HT | 40,60 € |
-0,98% |
153.329,50 € |
VLEN | 4,10 € |
2,50% |
140.179,10 € |
KODT2 | 3.800,00 € |
0,00% |
121.240,00 € |
ZABA | 24,70 € |
-1,20% |
117.124,80 € |
DLKV | 7,50 € |
-1,06% |
85.965,74 € |
ADRS2 | 79,40 € |
-1,24% |
54.141,80 € |
ADPL | 14,40 € |
0,70% |
37.218,00 € |
Redovni dionički promet: | 3.550.706,54 € |
Redovni obveznički promet: | 0 € |
Sveukupni promet: | 6.420.706,54 € |