- 14.11.2025 PU provodi projekt digitalne transformacije, idući vikend ne...
- 14.11.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili rast, Končar najlikvidniji
- 14.11.2025 Samsung Electronics znatno podigao cijene memorijskih čipova
- 14.11.2025 Troškovi uvoza hrane snažno porasli u 2025.
- 14.11.2025 Njemačka vlada najavljuje potporu proizvođačima lijekova
- 19.11.2025 Ne nasjedaj! Kako prepoznati investicijsku prijevaru?
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 19.11.2025 Investicijski kompas: unatoč geopolitičkim napetostima, tržišta i dalje u usponu
- 17.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 17.11.2025. - OTP Invest
- 10.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 10.11.2025. - OTP Invest
- 03.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 03.11.2025. - OTP Invest
- 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
- 19.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom u većini
- 17.11.2025 TJEDNI PREGLED: Fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom u većini
- 11.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Dominacija mirovinskih fondova s negativnim rezultatom
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 10.11.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s negativnim tjednim rezultatom
- 19.11.2025 Investicijski kompas: unatoč geopolitičkim napetostima, tržišta i dalje u usponu
- 19.11.2025 ZSE INTRADAY: U mirnom trgovanju Crobexi blago pali
- 19.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači oprezni uoči izvješća Nvidie
- 19.11.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se oprezno trgovanje, u fokusu svjetske burze
- 19.11.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze prate pad Wall Streeta, dolar stagnira
- 13.11.2025 dm Hrvatska povećao promet za 10,04 posto, na 571,06 milijuna eura
- 13.11.2025 Deutsche Telekom sa skromnim rastom prihoda i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 Poslovni rezultati OTP grupe za prvih devet mjeseci 2025.
- 07.11.2025 MOL s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 DHL s manjim prihodom u trećem tromjesečju
- 19.11.2025 Nizozemska vlada obustavila intervenciju u Nexperiji
- 19.11.2025 Građani za ′narodne′ trezorce uplatili 960 milijuna eura
- 19.11.2025 Povjerenstvo za fiskalnu politiku objavilo stajalište o prijedlogu proračuna
- 19.11.2025 Šef euroskupine odlazi u Svjetsku banku
- 19.11.2025 HT-u oštećena oprema u požaru u Vjesniku, čini sve da korisnici opet imaju usluge
BRENDOVIObjavljeno: 18.11.2015

Vrijednost Kanditova brenda skočila pet puta
| Podijeli sadržaj: | ||||
Košarica napunjena robnim markama trgovaca sada je 20 posto skuplja nego prije sedam godina, istaknuo je Mladen Kožić iz GfK u utorak na prvoj FMCG konferenciji u RH održanoj u organizaciji regionalnog magazina In Store.
Prosječna je košarica danas jeftinija 4,8% nego prije sedam godina, dok je cijena košarice napunjene brendovima niža čak 8,3 posto. Robne marke u pojedinim skupinama jače stišću brendove, pa su tako pića skuplja čak 50 posto, dok su cijene proizvoda osobne higijene u robnim markama trgovaca pale 27 posto. Robne marke ukupno su snažno rasle do pretkraj 2014., kad je zabilježena stagnacija, nastavljena i tijekom ove godine. Brendovi se kod hrvatskih kupaca u prosjeku ipak i dalje žilavo drže, a na top ljestvici prva je Vindija sa svojim asortimanom Z′bregov, drugi je Kplus, a treći Dukat, pokazuje istraživanje GfK.
"Iznenađenje liste je Kandit, prije sedam godina biralo ga je 26 posto kupaca, a sada to čini njih 68 posto", iznio je Kožić naglasivši kako je to najbržerastući brend u proteklih sedam godina pozicioniravši se na 16. mjesto ljestvice, uz rast vrijednosti brenda za čak pet puta. Premda je danas ukupni maloprodajni promet manji nego prije sedam godina neki trgovci uspjeli su podići vrijednost prosječne košarice, to su Konzum, Tommy, Lidl, Interspar i Plodine, naveo je Kožić.
Online trgovina razvija se sporim korakom, u proteklih sedam godina rasla je sa 0,1 na 0,4 posto udjela u ukupnoj maloprodaji. No, cijena te košarice u RH skuplja je 4,5 puta od one koju kupac napuni izravnim posjetom trgovini, dok je na europskoj razini online košarica skuplja tek tri puta. Za razliku od europskih kupaca koji bilježe sve manju frekvenciju odlazaka u šoping kada je riječ o hrani i piću, ali je njihova košarica sve skuplja, u Hrvatskoj je evidentan obrnut trend. "U prodajne objekte velikih formata Hrvati sve češće odlaze i po samo jedan artikl", kaže Kožić i navodi kako tek svaka treća kuna u RH završi u velikim košaricama.
Radoš: Rat cijenama žešći je nego ikada Raspon cijena u asortimanu ponuđenom na policama trgovaca gledan kroz 5000 artikala prije 10-ak godina vrtio se između minus dva i plus sedam posto, a danas je pao na gotovo ujednačenih plus-minus jedan posto, rekao je direktor nabave Konzuma Jure Radoš. "Rat cijenama žešći je nego ikada," ustvrdio je Radoš dodavši kako ne jenjaju ni agresivne promocije u borbi za naklonost kupaca. U Adria regiji (Slovenija, Hrvatska, BiH, Crna Gora i Srbija) Konzum sa sestrinskim tvrtkama drži 2000 trgovina različitih formata s površinom oko milijun kvadrata.
Cjenovnu utakmicu uzrokovali su diskonteri, koji na slovenskom tržištu drže čak 17 posto udjela, a u Hrvatskoj oko 9 posto. Mali trgovci pali su na ispod 10 posto. Tržišna koncentracija najizraženija je u Sloveniji, tamo top pet trgovaca drži već 80% udjela, u Hrvatskoj je oko 60 posto. Na tržištu BiH "eksplozija" se dogodila u 2014. pa je prva petorka ulovila udjel od 54 posto, dok Srbiju tek čeka okrupnjavanje jer pet najvećih trgovaca danas pokriva tek 32 posto tržišta. Slovenija dominira i ocjenjuje li se broj trgovina površinom većih od 300 kvadrata, na milijun stanovnika ima ih 310, a Hrvatska je druga s 192. Istaknuo je da su u Sloveniji modernizirali 40 trgovina, što je poguralo učinak u prometu, koji je zabilježio rast od 10 do čak 70 posto na pojedinim lokacijama.
Konzum u Hrvatskoj u idućih 2-3 tjedna starta s dva projekta. Bivši Getro u Vrbanima postaje glavno skladište za online trgovanje. Premda taj kanal prodaje imaju od 2006., on dosad nije zaživio kako su očekivali, godišnje je ostvarivao prihod kao prosječni Konzumov supermarket. Novi model dorađen je nizom detalja pa će tako svaki kupac dobiti ne samo registarsku oznaku vozila koje će mu na kućnu adresu dostaviti naručene proizvode nego i fotografiju osobe koja isporučuje pošiljku. Drugi projekt je discovery shopping u bivšem trgovačkom centru Mercator u zagrebačkoj Vukovarskoj ulici. Vrata otvara u prosincu, bit će to najmoderniji maloprodajni prostor u cijeloj regiji, pohvalio se Radoš.
Prosječna je košarica danas jeftinija 4,8% nego prije sedam godina, dok je cijena košarice napunjene brendovima niža čak 8,3 posto. Robne marke u pojedinim skupinama jače stišću brendove, pa su tako pića skuplja čak 50 posto, dok su cijene proizvoda osobne higijene u robnim markama trgovaca pale 27 posto. Robne marke ukupno su snažno rasle do pretkraj 2014., kad je zabilježena stagnacija, nastavljena i tijekom ove godine. Brendovi se kod hrvatskih kupaca u prosjeku ipak i dalje žilavo drže, a na top ljestvici prva je Vindija sa svojim asortimanom Z′bregov, drugi je Kplus, a treći Dukat, pokazuje istraživanje GfK.
"Iznenađenje liste je Kandit, prije sedam godina biralo ga je 26 posto kupaca, a sada to čini njih 68 posto", iznio je Kožić naglasivši kako je to najbržerastući brend u proteklih sedam godina pozicioniravši se na 16. mjesto ljestvice, uz rast vrijednosti brenda za čak pet puta. Premda je danas ukupni maloprodajni promet manji nego prije sedam godina neki trgovci uspjeli su podići vrijednost prosječne košarice, to su Konzum, Tommy, Lidl, Interspar i Plodine, naveo je Kožić.
Online trgovina razvija se sporim korakom, u proteklih sedam godina rasla je sa 0,1 na 0,4 posto udjela u ukupnoj maloprodaji. No, cijena te košarice u RH skuplja je 4,5 puta od one koju kupac napuni izravnim posjetom trgovini, dok je na europskoj razini online košarica skuplja tek tri puta. Za razliku od europskih kupaca koji bilježe sve manju frekvenciju odlazaka u šoping kada je riječ o hrani i piću, ali je njihova košarica sve skuplja, u Hrvatskoj je evidentan obrnut trend. "U prodajne objekte velikih formata Hrvati sve češće odlaze i po samo jedan artikl", kaže Kožić i navodi kako tek svaka treća kuna u RH završi u velikim košaricama.
Radoš: Rat cijenama žešći je nego ikada Raspon cijena u asortimanu ponuđenom na policama trgovaca gledan kroz 5000 artikala prije 10-ak godina vrtio se između minus dva i plus sedam posto, a danas je pao na gotovo ujednačenih plus-minus jedan posto, rekao je direktor nabave Konzuma Jure Radoš. "Rat cijenama žešći je nego ikada," ustvrdio je Radoš dodavši kako ne jenjaju ni agresivne promocije u borbi za naklonost kupaca. U Adria regiji (Slovenija, Hrvatska, BiH, Crna Gora i Srbija) Konzum sa sestrinskim tvrtkama drži 2000 trgovina različitih formata s površinom oko milijun kvadrata.
Cjenovnu utakmicu uzrokovali su diskonteri, koji na slovenskom tržištu drže čak 17 posto udjela, a u Hrvatskoj oko 9 posto. Mali trgovci pali su na ispod 10 posto. Tržišna koncentracija najizraženija je u Sloveniji, tamo top pet trgovaca drži već 80% udjela, u Hrvatskoj je oko 60 posto. Na tržištu BiH "eksplozija" se dogodila u 2014. pa je prva petorka ulovila udjel od 54 posto, dok Srbiju tek čeka okrupnjavanje jer pet najvećih trgovaca danas pokriva tek 32 posto tržišta. Slovenija dominira i ocjenjuje li se broj trgovina površinom većih od 300 kvadrata, na milijun stanovnika ima ih 310, a Hrvatska je druga s 192. Istaknuo je da su u Sloveniji modernizirali 40 trgovina, što je poguralo učinak u prometu, koji je zabilježio rast od 10 do čak 70 posto na pojedinim lokacijama.
Konzum u Hrvatskoj u idućih 2-3 tjedna starta s dva projekta. Bivši Getro u Vrbanima postaje glavno skladište za online trgovanje. Premda taj kanal prodaje imaju od 2006., on dosad nije zaživio kako su očekivali, godišnje je ostvarivao prihod kao prosječni Konzumov supermarket. Novi model dorađen je nizom detalja pa će tako svaki kupac dobiti ne samo registarsku oznaku vozila koje će mu na kućnu adresu dostaviti naručene proizvode nego i fotografiju osobe koja isporučuje pošiljku. Drugi projekt je discovery shopping u bivšem trgovačkom centru Mercator u zagrebačkoj Vukovarskoj ulici. Vrata otvara u prosincu, bit će to najmoderniji maloprodajni prostor u cijeloj regiji, pohvalio se Radoš.
Izvor: poslovni.hr
| Podijeli sadržaj: | ||||
- 14.11.2025 PU provodi projekt digitalne transformacije, idući vikend ne...
- 14.11.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili rast, Končar najlikvidniji
- 14.11.2025 Samsung Electronics znatno podigao cijene memorijskih čipova
- 14.11.2025 Troškovi uvoza hrane snažno porasli u 2025.
- 14.11.2025 Njemačka vlada najavljuje potporu proizvođačima lijekova
- 19.11.2025 Ne nasjedaj! Kako prepoznati investicijsku prijevaru?
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 19.11.2025 Investicijski kompas: unatoč geopolitičkim napetostima, tržišta i dalje u usponu
- 17.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 17.11.2025. - OTP Invest
- 10.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 10.11.2025. - OTP Invest
- 03.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 03.11.2025. - OTP Invest
- 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
- 19.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom u većini
- 17.11.2025 TJEDNI PREGLED: Fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom u većini
- 11.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Dominacija mirovinskih fondova s negativnim rezultatom
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 10.11.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s negativnim tjednim rezultatom
- 19.11.2025 Investicijski kompas: unatoč geopolitičkim napetostima, tržišta i dalje u usponu
- 19.11.2025 ZSE INTRADAY: U mirnom trgovanju Crobexi blago pali
- 19.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači oprezni uoči izvješća Nvidie
- 19.11.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se oprezno trgovanje, u fokusu svjetske burze
- 19.11.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze prate pad Wall Streeta, dolar stagnira
- 13.11.2025 dm Hrvatska povećao promet za 10,04 posto, na 571,06 milijuna eura
- 13.11.2025 Deutsche Telekom sa skromnim rastom prihoda i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 Poslovni rezultati OTP grupe za prvih devet mjeseci 2025.
- 07.11.2025 MOL s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 DHL s manjim prihodom u trećem tromjesečju
- 19.11.2025 Nizozemska vlada obustavila intervenciju u Nexperiji
- 19.11.2025 Građani za ′narodne′ trezorce uplatili 960 milijuna eura
- 19.11.2025 Povjerenstvo za fiskalnu politiku objavilo stajalište o prijedlogu proračuna
- 19.11.2025 Šef euroskupine odlazi u Svjetsku banku
- 19.11.2025 HT-u oštećena oprema u požaru u Vjesniku, čini sve da korisnici opet imaju usluge
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q3 - 2025)
(koji na 30.09.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
| Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
| Capital Breeder | +37,22% | 3 | |||||
| Global Kapital | +35,58% | 4 | |||||
| Erste SEE Equity - klasa B | A | +33,74% | 3 |
| Fondovi | Trajanje akcije | Info |
| OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Temeljem odluke o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve ex-Icam fondove, sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi ex-Icam fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
| Erste Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u Erste Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
||
| Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
| CROBEX* | 19.11. 16:00 | 3764,67 | -17,44 |
-0,46 |
|
| CROBEX10* | 19.11. 16:00 | 2397,70 | -7,08 |
-0,29 |
|
| CROBEX10tr* | 19.11. 16:00 | 2757,94 | -8,14 |
-0,29 |
|
| ADRIAprime* | 19.11. 15:35 | 2937,06 | -20,57 |
-0,35 |
|
| CROBISTR* | 17.11. 16:31 | 185,7349 | 0,01 |
0,01 |
|
| CROBIS* | 17.11. 16:31 | 99,2159 | 0,00 |
0,00 |
| Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
| ERNT | 198,00 € |
0,51% |
473.644,00 € |
| HT | 41,60 € |
-0,24% |
163.257,00 € |
| DLKV | 8,40 € |
-2,33% |
126.376,24 € |
| TSHC | 3.140,00 € |
-4,85% |
109.320,00 € |
| KOEI | 648,00 € |
-1,22% |
109.066,00 € |
| SPAN | 65,80 € |
-1,20% |
106.407,40 € |
| ZABA | 23,80 € |
-0,83% |
98.221,10 € |
| HPB | 306,00 € |
-1,92% |
89.606,00 € |
| KODT | 3.400,00 € |
-0,58% |
74.560,00 € |
| RIVP | 6,54 € |
0,31% |
63.353,24 € |
| Redovni dionički promet: | 1.644.775,65 € |
| Redovni obveznički promet: | 106.114,70 € |
| Sveukupni promet: | 1.750.890,35 € |








