NAJČITANIJE

IZDVOJENO

ANALIZE

FONDOVI

EKONOMIJAObjavljeno: 09.03.2011

Najavljen rast regionalne online prodaje u turizmu

Smatrate kako imate dovoljno turista u srpnju i kolovozu? Čini Vam se da u srcu sezone imate popunjene kapacitete? Ali što je s pred i posezonom? Kolektiva Web::Strategija X - Ugodno popunjen gospodin Turizam ima rješenje za Vas! I ministar Damir Bajs ovih se dana bavio tim problemom, te je predstavio novi program vrijedan 2 milijuna eura, koji će kroz promotivne kampanje i prodajne kanale ojačati ovogodišnju pred i posezonu.

Upravo ćete na ovoj trodnevnoj jubilarnoj konferenciji o online prodaji u turizmu učiti od domaćih, regionalnih, ali i stručnjaka iz Europske Unije, iz područja web poslovanja i online prodaje u turizmu. Pozivamo sve koji se bave prodajom turističkih aranžmana da se odazovu od 16. do 18. 03. 2011. (od srijede do petka) u Hypo centru i VMD zgradi u Zagrebu kako bi naučili, ne samo kako popuniti kapacitete, nego i kako to učiniti za vrijeme pred i posezone. I to već ove!

Istraživanje provedeno metodom online ankete na 95 hotela u Hrvatskoj, ekskluzivno za Kolektiva Web::Strategiju X, od strane portala PoslovniTurizam.com, medijskog partnera konferencije, predviđa značajan rast važnosti online prodaje i marketinga za hotelsko poslovanje. Rezultati istraživanja pokazuju da u većini hotela (56,9% ispitanih) online prodaja trenutno čini manje od 25% ukupne prodaje turističkih usluga, te da većina hotelijera (49,8% ispitanih) očekuje se da će za 5 godina više od polovice ukupne prodaje biti ostvareno putem online kanala. Usporedno s tim, značajnije će rasti i ulaganja u online marketing (42,9% hotela za 5 godina namjerava većinu svog marketinškog budžeta uložiti u internetsko oglašavanje). Većina hotela (44,8%) trenutno ulaže manje od 25% marketinških sredstava u online kanale oglašavanja, a u budućnosti očekuju znatan porast ulaganja u online oglašavanje. 42,9% ispitanika će za internet marketing izdvojiti više od polovice svog marketinškog budžeta.

Važnost internetskog oglašavanja također naglašava i Nikola Jellačić, član programskog odbora Kolektiva Web::Strategije 10, te voditelj direktne prodaje i marketinga u Valamaru: „Danas znamo da preko 90% Europljana koriste Internet u jednoj od faza prilikom planiranja putovanja. Ukoliko se trenutno ulaže manje od 25% budžeta u online, onda već sada nismo vidljivi potencijalnim gostima. Oni koji će se najbrže prilagoditi novim zahtjevima tržišta, bit će i najuspješniji u narednim godinama."

Mjesta na ovoj jubilarnoj konferenciji o webu ima još samo nekoliko. No, ne brinite, ukoliko i ne dođete do svoje ulaznice, ili niste u mogućnosti prisustvovati konferenciji, za vas smo pripremili mogućnost praćenja predavanja u živo putem interneta (eng. live streaming / webcast). Kupite još danas ulaznice za live streaming.

Ne propustite ovaj zadnji vlak, prijavite se, uhvatite svoju priliku i zasjajte u punom sjaju ove turističke sezone.

Vidimo se 16.3. u zagrebačkom Hypo centru!

NAJČITANIJE

IZDVOJENO

ANALIZE

FONDOVI

NEWSLETTER

Obavještavat ćemo vas o novostima i akcijama vezanim za fondove, posebnim prilikama za ulaganje te novostima u našim uslugama.

NAJVEĆI PRINOS FONDOVA (na kraju Q3 - 2025)(na kraju Q3 - 2025)

(koji na 30.09.2025. posluju min. 12 mjeseci)
  • Dionički
  • Mješoviti
  • Obveznički
  • Kratkoročni obv.
Fond Prinos Riz. Portfelj Prinosi Kupi
Capital Breeder +37,22%  3
Global Kapital +35,58%  4
Erste SEE Equity - klasa B A +33,74%  3

1 EUR - tečajna lista

Valuta Vrijednost   Promjena Graf
USD
1,15610 0,00
0,24%
GBP
0,88110 0,00
0,05%
CHF
0,93120 0,00
-0,04%
JPY
176,99000 -0,16
-0,09%
BAM
1,95583 0,00
0,00%
EUR/USD - 1mj 2025 1tj 1mj 3mj 6mj 1g 2g 5g
Konverter valuta

FOND HRVATSKIH BRANITELJA Podaci o fondu

Vrijednost Datum Promjena Graf
130,96 €
06.11.2025
0,24%

ANKETA

AKCIJE

  • Ulazna / izlazna naknada
  • Ostale akcije
Fondovi Trajanje akcije Info
OTP Absolute - ulazna naknada AKCIJA do 31.12.
OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada AKCIJA do 31.12.
A1 - ulazna naknada AKCIJA do 31.12.
Eurizon fondovi - ulazna naknada AKCIJA do opoziva
Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada AKCIJA do opoziva
Erste AM fondovi - ulazna naknada 0,00% AKCIJA do opoziva
Erste AM fondovi - trajni nalog AKCIJA do opoziva
Erste Income Plus - ulazna naknada 0,50% AKCIJA do opoziva
ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% AKCIJA do opoziva
Osvježi
Indeks Vrijeme Vrijednost Bod +/- % Graf
CROBEX* 07.11. 16:00  3745,87
-19,36
-0,51
CROBEX10* 07.11. 16:00  2387,77
-11,80
-0,49
CROBEX10tr* 07.11. 16:00  2746,52
-13,57
-0,49
ADRIAprime* 07.11. 15:52  2963,17
-0,65
-0,02
CROBISTR* 07.11. 16:31  185,5997
0,01
0,01
CROBIS* 07.11. 16:31  99,2044
0,00
0,00
*Live podaci *Podaci na kraju trgovanja
CROBEX - 1 mjesec 2025 1tj 1mj 3mj 6mj 1g 2g 5g

ZSE - DIONICE (17:07:56 07.11.2025)
(17:07:56 07.11.2025)

    Osvježi
  • Promet
  • Rast
  • Pad
Dionica Zadnja Promjena Promet
KOEI
640,00 €
-2,44%
1.499.278,00 €
KODT2
3.260,00 €
-1,21%
466.940,00 €
KODT
3.350,00 €
-2,05%
217.950,00 €
PODR
161,00 €
1,90%
206.521,00 €
ERNT
190,00 €
-1,04%
102.573,50 €
IG
57,00 €
-1,72%
82.748,40 €
7SLO
49,77 €
0,44%
78.537,06 €
RIVP
6,40 €
0,31%
72.267,08 €
HT
41,80 €
0,00%
66.098,30 €
ADPL
19,40 €
-2,51%
54.077,40 €
Redovni dionički promet:   
3.220.116,34 €
Redovni obveznički promet:   
0 €
Sveukupni promet:   
3.220.116,34 €