- 13.12.2025 Od 1. siječnja skuplja struja zbog veće naknade za korištenj...
- 13.12.2025 Nagovještaji viška spustili cijene nafte ispod 61 dolar
- 13.12.2025 Građevinu bi mogla održati željeznica i obnova stambenih blo...
- 13.12.2025 Renault znatno ublažio ambicije za punionice električnih voz...
- 13.12.2025 Hrvatska se treba reindustrijalizirati na pametan način
- 15.12.2025 Tržišta kapitala ostaju konstruktivna u 2026.
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 18.12.2025 Komentar tržišta - Eurizon AMC - studeni 2025.
- 15.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 15.12.2025. - OTP Invest
- 15.12.2025 Tržišta kapitala ostaju konstruktivna u 2026.
- 08.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 08.12.2025. - OTP Invest
- 01.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 01.12.2025. - OTP Invest
- 16.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova s negativnim rezultatom
- 15.12.2025 TJEDNI PREGLED: Većina fondova zabilježila pad vrijednosti udjela
- 09.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 08.12.2025 TJEDNI PREGLED: Isti broj fondova s pozitivnim i negativnim rezultatom
- 02.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Svi mirovinski fondovi u tjednom plusu
- 18.12.2025 ZSE DANAS: Crobexi i danas u plusu, Končar najlikvidniji
- 18.12.2025 Komentar tržišta - Eurizon AMC - studeni 2025.
- 18.12.2025 ZSE INTRADAY: Uz skroman promet, Crobexi stagniraju
- 18.12.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači čekaju odluke središnjih banaka
- 18.12.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se nastavak stagnacije Crobexa
- 13.12.2025 Renault znatno ublažio ambicije za punionice električnih vozila u Europi
- 10.12.2025 Potvrđen rejting i podignuti izgledi Zagrebačkog holdinga
- 10.12.2025 TUI očekuje skromnije rezultate u 2026.
- 09.12.2025 Thyssenkrup zaključio poslovnu godinu u plusu
- 05.12.2025 Ina potpisala dva ugovora vrijedna 33,4 milijuna eura
- 18.12.2025 Banka kažnjena s 1,5 milijuna eura zbog izrazitog kršenja privatnosti podataka
- 18.12.2025 Ne izdajemo dozvole za obavljanje poslova potrošačkog kreditiranja
- 18.12.2025 Ruska središnja banka najavila tužbe protiv europskih banaka zbog zamrznute imovine
- 18.12.2025 Izvozni prihod Ugande gotovo udvostručen zahvaljujući kavi i zlatu
- 18.12.2025 Siemens udružuje snage s vijetnamskom tvrtkom na razvoju željezničke infrastrukture
MEDIJIObjavljeno: 15.04.2016

Internet pobijedio televiziju, za 61% Hrvata je glavni izvor informacija
| Podijeli sadržaj: | ||||
Prvi put u povijesti internet je u Hrvatskoj zasjeo na medijski tron i iza sebe ostavio televiziju. Lakoća korištenja, mogućnost izbora sadržaja i dostupnost internet su pretvorili u apsolutnog vladara. Pokazalo je to najnovije istraživanje ugledne agencije Ipsos i najvećeg medijskog brenda 24 sata koje će iz temelja promijeniti medijsku scenu i zauvijek preokrenuti trendove u oglašavanju.
Da je internet višestruko bolji od televizije, pokazuje i zanimljiv podatak kako je za većinu ljudi u Hrvatskoj upravo internet prvo mjesto na koje dolaze po informacije. Čak 61 posto Hrvata internet koristi kao glavni izvor informacija, a za njih samo 29 posto televizija je prvi izbor.
Sveprisutni internet
Informacije koje nigdje drugdje ne mogu pronaći, 66 posto ispitanih nalazi na internetu, a tek 20 posto to isto čini na televiziji. Internet je prvi i kad je riječ o povjerenju – 40 posto stanovnika naše zemlje vjeruje internetu, a televizija kaska za 1,6 posto.
Kad govorimo o vremenu provedenom u korištenju pojedinog medija, bilo radnim danom bilo vikendom, internet je apsolutni pobjednik. Čak 45 posto ispitanika provodi više od četiri sata surfajući, a gledanju televizije više od četiri sata na dan posvećuje se samo 10 posto ispitanika tijekom radnog dana, a vikendom ovaj broj raste na samo 25 posto ispitanika. Internet je medij koji Hrvati najčešće koriste, od jutra do mraka. Čak će 89 posto Hrvata surfati u prijepodnevnim satima, a samo 36 posto će gledati televiziju. Kad krenemo na spavanje, čini se da internet i televiziju uspješno kombiniramo jer se oba medija u to vrijeme konzumiraju u sličnom postotku.
Internet ponovno profitira u vrijeme reklama na televiziji, kada 22 posto gledatelja skrene pozornost s velikog ekrana na svoje računalo ili smartphone. Zanimljivo je i da većina ljudi, njih 61 posto, vrijeme u kojem su reklame na televiziji koristi za odlazak u WC, 53 posto za mijenjanje kanala, 36 posto ih priprema hranu i piće, 26 posto razgovara s ukućanima, a tek 21 posto prati reklame koje ih zanimaju.
Utjecaj na korisnike
Kad se dotaknemo kanala koji najviše utječu na konačnu odluku o kupnji, 47 posto korisnika interneta će na konačnu odluku o kupnji potaknuti online reklame (reklame na portalima, društvene mreže, članci na portalima i sl.), a samo 20,3 posto korisnika odluku o kupnji donijet će gledajući televiziju.
Internet nam danas služi i kao glavno sredstvo za upoznavanje neke usluge ili proizvoda prije nego što ga kupimo. Čak 52,6 posto ispitanih korisnika interneta detaljno će se informirati o proizvodima i uslugama putem interneta, a samo 16 posto za istu će namjenu koristiti TV.
Poruke poslane putem interneta potaknut će 50,8 posto korisnika na formiraje općeg dojma o brendu, a samo 26,9 posto taj dojam steći će gledajući promotivne sadržaje na televiziji.
Istraživanje koje je definitivno pokazalo veliki preokret na medijskoj sceni provela je agencija Ipsos na reprezentativnom uzorku od 800 ispitanika od 10. do 20. ožujka 2016. Kako bi se osigurala reprezentativnost uzorka, istraživanje je provedeno kombinacijom online upitnika na članovima Ipsosova online panela i osobnim intervjuima u kućanstvu. Na pitanja o vremenu i mjestu korištenja medija odgovorili su samo oni koji koriste taj medij.
Da je internet višestruko bolji od televizije, pokazuje i zanimljiv podatak kako je za većinu ljudi u Hrvatskoj upravo internet prvo mjesto na koje dolaze po informacije. Čak 61 posto Hrvata internet koristi kao glavni izvor informacija, a za njih samo 29 posto televizija je prvi izbor.
Sveprisutni internet
Informacije koje nigdje drugdje ne mogu pronaći, 66 posto ispitanih nalazi na internetu, a tek 20 posto to isto čini na televiziji. Internet je prvi i kad je riječ o povjerenju – 40 posto stanovnika naše zemlje vjeruje internetu, a televizija kaska za 1,6 posto.
Kad govorimo o vremenu provedenom u korištenju pojedinog medija, bilo radnim danom bilo vikendom, internet je apsolutni pobjednik. Čak 45 posto ispitanika provodi više od četiri sata surfajući, a gledanju televizije više od četiri sata na dan posvećuje se samo 10 posto ispitanika tijekom radnog dana, a vikendom ovaj broj raste na samo 25 posto ispitanika. Internet je medij koji Hrvati najčešće koriste, od jutra do mraka. Čak će 89 posto Hrvata surfati u prijepodnevnim satima, a samo 36 posto će gledati televiziju. Kad krenemo na spavanje, čini se da internet i televiziju uspješno kombiniramo jer se oba medija u to vrijeme konzumiraju u sličnom postotku.
Internet ponovno profitira u vrijeme reklama na televiziji, kada 22 posto gledatelja skrene pozornost s velikog ekrana na svoje računalo ili smartphone. Zanimljivo je i da većina ljudi, njih 61 posto, vrijeme u kojem su reklame na televiziji koristi za odlazak u WC, 53 posto za mijenjanje kanala, 36 posto ih priprema hranu i piće, 26 posto razgovara s ukućanima, a tek 21 posto prati reklame koje ih zanimaju.
Utjecaj na korisnike
Kad se dotaknemo kanala koji najviše utječu na konačnu odluku o kupnji, 47 posto korisnika interneta će na konačnu odluku o kupnji potaknuti online reklame (reklame na portalima, društvene mreže, članci na portalima i sl.), a samo 20,3 posto korisnika odluku o kupnji donijet će gledajući televiziju.
Internet nam danas služi i kao glavno sredstvo za upoznavanje neke usluge ili proizvoda prije nego što ga kupimo. Čak 52,6 posto ispitanih korisnika interneta detaljno će se informirati o proizvodima i uslugama putem interneta, a samo 16 posto za istu će namjenu koristiti TV.
Poruke poslane putem interneta potaknut će 50,8 posto korisnika na formiraje općeg dojma o brendu, a samo 26,9 posto taj dojam steći će gledajući promotivne sadržaje na televiziji.
Istraživanje koje je definitivno pokazalo veliki preokret na medijskoj sceni provela je agencija Ipsos na reprezentativnom uzorku od 800 ispitanika od 10. do 20. ožujka 2016. Kako bi se osigurala reprezentativnost uzorka, istraživanje je provedeno kombinacijom online upitnika na članovima Ipsosova online panela i osobnim intervjuima u kućanstvu. Na pitanja o vremenu i mjestu korištenja medija odgovorili su samo oni koji koriste taj medij.
Izvor: vecernji.hr
| Podijeli sadržaj: | ||||
- 13.12.2025 Od 1. siječnja skuplja struja zbog veće naknade za korištenj...
- 13.12.2025 Nagovještaji viška spustili cijene nafte ispod 61 dolar
- 13.12.2025 Građevinu bi mogla održati željeznica i obnova stambenih blo...
- 13.12.2025 Renault znatno ublažio ambicije za punionice električnih voz...
- 13.12.2025 Hrvatska se treba reindustrijalizirati na pametan način
- 15.12.2025 Tržišta kapitala ostaju konstruktivna u 2026.
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 18.12.2025 Komentar tržišta - Eurizon AMC - studeni 2025.
- 15.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 15.12.2025. - OTP Invest
- 15.12.2025 Tržišta kapitala ostaju konstruktivna u 2026.
- 08.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 08.12.2025. - OTP Invest
- 01.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 01.12.2025. - OTP Invest
- 16.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova s negativnim rezultatom
- 15.12.2025 TJEDNI PREGLED: Većina fondova zabilježila pad vrijednosti udjela
- 09.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 08.12.2025 TJEDNI PREGLED: Isti broj fondova s pozitivnim i negativnim rezultatom
- 02.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Svi mirovinski fondovi u tjednom plusu
- 18.12.2025 ZSE DANAS: Crobexi i danas u plusu, Končar najlikvidniji
- 18.12.2025 Komentar tržišta - Eurizon AMC - studeni 2025.
- 18.12.2025 ZSE INTRADAY: Uz skroman promet, Crobexi stagniraju
- 18.12.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači čekaju odluke središnjih banaka
- 18.12.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se nastavak stagnacije Crobexa
- 13.12.2025 Renault znatno ublažio ambicije za punionice električnih vozila u Europi
- 10.12.2025 Potvrđen rejting i podignuti izgledi Zagrebačkog holdinga
- 10.12.2025 TUI očekuje skromnije rezultate u 2026.
- 09.12.2025 Thyssenkrup zaključio poslovnu godinu u plusu
- 05.12.2025 Ina potpisala dva ugovora vrijedna 33,4 milijuna eura
- 18.12.2025 Banka kažnjena s 1,5 milijuna eura zbog izrazitog kršenja privatnosti podataka
- 18.12.2025 Ne izdajemo dozvole za obavljanje poslova potrošačkog kreditiranja
- 18.12.2025 Ruska središnja banka najavila tužbe protiv europskih banaka zbog zamrznute imovine
- 18.12.2025 Izvozni prihod Ugande gotovo udvostručen zahvaljujući kavi i zlatu
- 18.12.2025 Siemens udružuje snage s vijetnamskom tvrtkom na razvoju željezničke infrastrukture
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q3 - 2025)
(koji na 30.09.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
| Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
| Capital Breeder | +37,22% | 3 | |||||
| Global Kapital | +35,58% | 4 | |||||
| Erste SEE Equity - klasa B | A | +33,74% | 3 |
| Fondovi | Trajanje akcije | Info |
| OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Temeljem odluke o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve ex-Icam fondove, sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi ex-Icam fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
| Erste Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u Erste Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
||
| Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
| CROBEX* | 18.12. 16:00 | 3841,27 | 11,25 |
0,29 |
|
| CROBEX10* | 18.12. 16:00 | 2455,03 | 13,96 |
0,57 |
|
| CROBEX10tr* | 18.12. 16:00 | 2823,88 | 16,06 |
0,57 |
|
| ADRIAprime* | 18.12. 15:54 | 2961,40 | 13,09 |
0,44 |
|
| CROBISTR* | 18.12. 16:31 | 185,4262 | 0,04 |
0,02 |
|
| CROBIS* | 18.12. 16:31 | 98,8306 | 0,00 |
0,00 |
| Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
| KOEI | 698,00 € |
0,87% |
782.518,00 € |
| IG | 56,00 € |
-1,41% |
376.392,00 € |
| ADRS2 | 80,00 € |
1,52% |
190.372,00 € |
| RIVP | 6,48 € |
-0,31% |
168.316,94 € |
| ZABA | 24,00 € |
0,00% |
93.912,00 € |
| SPAN | 64,60 € |
-0,31% |
88.107,80 € |
| ZITO | 19,05 € |
-0,78% |
84.957,60 € |
| ERNT | 190,50 € |
-0,26% |
71.357,00 € |
| KODT2 | 3.560,00 € |
0,00% |
46.260,00 € |
| KODT | 3.770,00 € |
0,00% |
41.460,00 € |
| Redovni dionički promet: | 2.181.994,43 € |
| Redovni obveznički promet: | 2.452,45 € |
| Sveukupni promet: | 2.184.446,88 € |








