- 31.10.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili pad, Končar najlikvidniji
 - 30.10.2025 Janaf u prvih devet mjeseci s 10 posto nižom dobiti
 - 30.10.2025 ZSE DANAS: Crobexi četvrti dan u minusu, ING-GRAD dobitnik d...
 - 31.10.2025 Žito Grupa ostvarila 35,6 milijuna eura bruto dobiti
 - 31.10.2025 Croatia Airlines s većim prihodima, ali i gubitkom
 
- 10.10.2025 Eurizon AM fondovi - kreiranje i zadavanje zahtjeva
 - 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
 - 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
 - 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
 - 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
 
- 03.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 03.11.2025. - OTP Invest
 - 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
 - 21.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 20.10.2025. - OTP Invest
 - 20.10.2025 Investicijski kompas: Izazovi i otpornost globalnog tržišta u rujnu 2025.
 - 17.10.2025 Komentar tržišta - Erste Asset Management - rujan 2025.
 
- 04.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
 - 03.11.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
 - 28.10.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova zabilježila rast
 - 27.10.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
 - 23.10.2025 Neto imovina obveznih mirovinskih fondova u rujnu porasla za 441 milijun eura
 - 04.11.2025 ZSE INTRADAY: Uz povećani promet, Crobexi pali drugi dan zaredom
 - 04.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze pale više od 1 posto
 - 04.11.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se mirno trgovanje, stagnacija Crobexa
 - 04.11.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze pale, dolar ojačao
 - 04.11.2025 WALL STREET: S&P 500 porastao, Dow Jones pao
 - 04.11.2025 Saudijski naftni div s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
 - 03.11.2025 Skok Ryanairove dobiti u ljetnim mjesecima
 - 31.10.2025 Erste u prvih devet mjeseci s 200 milijuna eura neto dobiti
 - 31.10.2025 Croatia Airlines s većim prihodima, ali i gubitkom
 - 31.10.2025 Žito Grupa ostvarila 35,6 milijuna eura bruto dobiti
 - 04.11.2025 Gotovo polovina vlakova u Njemačkoj kasnila u listopadu
 - 04.11.2025 Hrvatska pošta dobro se nosi s konkurencijom
 - 04.11.2025 Vrijeme je za produbljivanje reformi; ograničiti rast plaća u javnom sektoru
 - 04.11.2025 Rast prodaje novih automobila za 8,5 posto
 - 04.11.2025 UGP traži duže razdoblje prilagodbe na novi Zakon o fiskalizaciji
 
MEDIJIObjavljeno: 15.04.2016

Internet pobijedio televiziju, za 61% Hrvata je glavni izvor informacija
| Podijeli sadržaj: | ||||
Prvi put u povijesti internet je u Hrvatskoj zasjeo na medijski tron i iza sebe ostavio televiziju. Lakoća korištenja, mogućnost izbora sadržaja i dostupnost internet su pretvorili u apsolutnog vladara. Pokazalo je to najnovije istraživanje ugledne agencije Ipsos i najvećeg medijskog brenda 24 sata koje će iz temelja promijeniti medijsku scenu i zauvijek preokrenuti trendove u oglašavanju.
Da je internet višestruko bolji od televizije, pokazuje i zanimljiv podatak kako je za većinu ljudi u Hrvatskoj upravo internet prvo mjesto na koje dolaze po informacije. Čak 61 posto Hrvata internet koristi kao glavni izvor informacija, a za njih samo 29 posto televizija je prvi izbor.
Sveprisutni internet
Informacije koje nigdje drugdje ne mogu pronaći, 66 posto ispitanih nalazi na internetu, a tek 20 posto to isto čini na televiziji. Internet je prvi i kad je riječ o povjerenju – 40 posto stanovnika naše zemlje vjeruje internetu, a televizija kaska za 1,6 posto.
Kad govorimo o vremenu provedenom u korištenju pojedinog medija, bilo radnim danom bilo vikendom, internet je apsolutni pobjednik. Čak 45 posto ispitanika provodi više od četiri sata surfajući, a gledanju televizije više od četiri sata na dan posvećuje se samo 10 posto ispitanika tijekom radnog dana, a vikendom ovaj broj raste na samo 25 posto ispitanika. Internet je medij koji Hrvati najčešće koriste, od jutra do mraka. Čak će 89 posto Hrvata surfati u prijepodnevnim satima, a samo 36 posto će gledati televiziju. Kad krenemo na spavanje, čini se da internet i televiziju uspješno kombiniramo jer se oba medija u to vrijeme konzumiraju u sličnom postotku.
Internet ponovno profitira u vrijeme reklama na televiziji, kada 22 posto gledatelja skrene pozornost s velikog ekrana na svoje računalo ili smartphone. Zanimljivo je i da većina ljudi, njih 61 posto, vrijeme u kojem su reklame na televiziji koristi za odlazak u WC, 53 posto za mijenjanje kanala, 36 posto ih priprema hranu i piće, 26 posto razgovara s ukućanima, a tek 21 posto prati reklame koje ih zanimaju.
Utjecaj na korisnike
Kad se dotaknemo kanala koji najviše utječu na konačnu odluku o kupnji, 47 posto korisnika interneta će na konačnu odluku o kupnji potaknuti online reklame (reklame na portalima, društvene mreže, članci na portalima i sl.), a samo 20,3 posto korisnika odluku o kupnji donijet će gledajući televiziju.
Internet nam danas služi i kao glavno sredstvo za upoznavanje neke usluge ili proizvoda prije nego što ga kupimo. Čak 52,6 posto ispitanih korisnika interneta detaljno će se informirati o proizvodima i uslugama putem interneta, a samo 16 posto za istu će namjenu koristiti TV.
Poruke poslane putem interneta potaknut će 50,8 posto korisnika na formiraje općeg dojma o brendu, a samo 26,9 posto taj dojam steći će gledajući promotivne sadržaje na televiziji.
Istraživanje koje je definitivno pokazalo veliki preokret na medijskoj sceni provela je agencija Ipsos na reprezentativnom uzorku od 800 ispitanika od 10. do 20. ožujka 2016. Kako bi se osigurala reprezentativnost uzorka, istraživanje je provedeno kombinacijom online upitnika na članovima Ipsosova online panela i osobnim intervjuima u kućanstvu. Na pitanja o vremenu i mjestu korištenja medija odgovorili su samo oni koji koriste taj medij.
Da je internet višestruko bolji od televizije, pokazuje i zanimljiv podatak kako je za većinu ljudi u Hrvatskoj upravo internet prvo mjesto na koje dolaze po informacije. Čak 61 posto Hrvata internet koristi kao glavni izvor informacija, a za njih samo 29 posto televizija je prvi izbor.
Sveprisutni internet
Informacije koje nigdje drugdje ne mogu pronaći, 66 posto ispitanih nalazi na internetu, a tek 20 posto to isto čini na televiziji. Internet je prvi i kad je riječ o povjerenju – 40 posto stanovnika naše zemlje vjeruje internetu, a televizija kaska za 1,6 posto.
Kad govorimo o vremenu provedenom u korištenju pojedinog medija, bilo radnim danom bilo vikendom, internet je apsolutni pobjednik. Čak 45 posto ispitanika provodi više od četiri sata surfajući, a gledanju televizije više od četiri sata na dan posvećuje se samo 10 posto ispitanika tijekom radnog dana, a vikendom ovaj broj raste na samo 25 posto ispitanika. Internet je medij koji Hrvati najčešće koriste, od jutra do mraka. Čak će 89 posto Hrvata surfati u prijepodnevnim satima, a samo 36 posto će gledati televiziju. Kad krenemo na spavanje, čini se da internet i televiziju uspješno kombiniramo jer se oba medija u to vrijeme konzumiraju u sličnom postotku.
Internet ponovno profitira u vrijeme reklama na televiziji, kada 22 posto gledatelja skrene pozornost s velikog ekrana na svoje računalo ili smartphone. Zanimljivo je i da većina ljudi, njih 61 posto, vrijeme u kojem su reklame na televiziji koristi za odlazak u WC, 53 posto za mijenjanje kanala, 36 posto ih priprema hranu i piće, 26 posto razgovara s ukućanima, a tek 21 posto prati reklame koje ih zanimaju.
Utjecaj na korisnike
Kad se dotaknemo kanala koji najviše utječu na konačnu odluku o kupnji, 47 posto korisnika interneta će na konačnu odluku o kupnji potaknuti online reklame (reklame na portalima, društvene mreže, članci na portalima i sl.), a samo 20,3 posto korisnika odluku o kupnji donijet će gledajući televiziju.
Internet nam danas služi i kao glavno sredstvo za upoznavanje neke usluge ili proizvoda prije nego što ga kupimo. Čak 52,6 posto ispitanih korisnika interneta detaljno će se informirati o proizvodima i uslugama putem interneta, a samo 16 posto za istu će namjenu koristiti TV.
Poruke poslane putem interneta potaknut će 50,8 posto korisnika na formiraje općeg dojma o brendu, a samo 26,9 posto taj dojam steći će gledajući promotivne sadržaje na televiziji.
Istraživanje koje je definitivno pokazalo veliki preokret na medijskoj sceni provela je agencija Ipsos na reprezentativnom uzorku od 800 ispitanika od 10. do 20. ožujka 2016. Kako bi se osigurala reprezentativnost uzorka, istraživanje je provedeno kombinacijom online upitnika na članovima Ipsosova online panela i osobnim intervjuima u kućanstvu. Na pitanja o vremenu i mjestu korištenja medija odgovorili su samo oni koji koriste taj medij.
Izvor: vecernji.hr
| Podijeli sadržaj: | ||||
- 31.10.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili pad, Končar najlikvidniji
 - 30.10.2025 Janaf u prvih devet mjeseci s 10 posto nižom dobiti
 - 30.10.2025 ZSE DANAS: Crobexi četvrti dan u minusu, ING-GRAD dobitnik d...
 - 31.10.2025 Žito Grupa ostvarila 35,6 milijuna eura bruto dobiti
 - 31.10.2025 Croatia Airlines s većim prihodima, ali i gubitkom
 
- 10.10.2025 Eurizon AM fondovi - kreiranje i zadavanje zahtjeva
 - 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
 - 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
 - 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
 - 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
 
- 03.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 03.11.2025. - OTP Invest
 - 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
 - 21.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 20.10.2025. - OTP Invest
 - 20.10.2025 Investicijski kompas: Izazovi i otpornost globalnog tržišta u rujnu 2025.
 - 17.10.2025 Komentar tržišta - Erste Asset Management - rujan 2025.
 
- 04.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
 - 03.11.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
 - 28.10.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova zabilježila rast
 - 27.10.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
 - 23.10.2025 Neto imovina obveznih mirovinskih fondova u rujnu porasla za 441 milijun eura
 - 04.11.2025 ZSE INTRADAY: Uz povećani promet, Crobexi pali drugi dan zaredom
 - 04.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze pale više od 1 posto
 - 04.11.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se mirno trgovanje, stagnacija Crobexa
 - 04.11.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze pale, dolar ojačao
 - 04.11.2025 WALL STREET: S&P 500 porastao, Dow Jones pao
 - 04.11.2025 Saudijski naftni div s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
 - 03.11.2025 Skok Ryanairove dobiti u ljetnim mjesecima
 - 31.10.2025 Erste u prvih devet mjeseci s 200 milijuna eura neto dobiti
 - 31.10.2025 Croatia Airlines s većim prihodima, ali i gubitkom
 - 31.10.2025 Žito Grupa ostvarila 35,6 milijuna eura bruto dobiti
 - 04.11.2025 Gotovo polovina vlakova u Njemačkoj kasnila u listopadu
 - 04.11.2025 Hrvatska pošta dobro se nosi s konkurencijom
 - 04.11.2025 Vrijeme je za produbljivanje reformi; ograničiti rast plaća u javnom sektoru
 - 04.11.2025 Rast prodaje novih automobila za 8,5 posto
 - 04.11.2025 UGP traži duže razdoblje prilagodbe na novi Zakon o fiskalizaciji
 
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
 
(na kraju Q3 - 2025)
 (koji na 30.09.2025. posluju min. 12 mjeseci)
	
         
          
           
              		  
              		  
              		  
              
   
    
- Dionički
 - Mješoviti
 - Obveznički
 - Kratkoročni obv.
 
| Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
| Capital Breeder | +37,22% | 3 | |||||
| Global Kapital | +35,58% | 4 | |||||
| Erste SEE Equity - klasa B | A | +33,74% | 3 | 
| Fondovi | Trajanje akcije | Info | 
| OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
 OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela  | 
	 ||
| OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
 OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela  | 
	 ||
| A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
 A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela  | 
	 ||
| Eurizon fondovi - ulazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda. Navedeno vrijedi do opoziva.
 Eurizon HR Flexible 30 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR Conservative 10 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR International Multi Asset fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela  | 
	 ||
| Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Prilikom otkupa udjela izlazna naknada se umanjuje te za sva ulaganja do 12 mjeseci iznosi 1,00 posto umjesto prospektom propisanih 2,00 posto. Za ulaganja duža od 12 mjeseci izlazna naknada se ne naplaćuje, iznosi 0,00 posto. Navedeno vrijedi za ulagače koji pri kupnji udjela dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 19.07.2023. do opoziva.
 Eurizon HR Equity fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela  | 
	 ||
| Erste AM fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
 Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
 Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela  | 
	 ||
| Erste AM fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Temeljem odluke o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve ex-Icam fondove, sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
 Svi ex-Icam fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu  | 
	 ||
| Erste Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
 Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u Erste Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
 Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela  | 
	 ||
| ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
 Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
 ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds  | 
	 ||
| Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf | 
| CROBEX* | 04.11. 14:07 | 3790,23 | -14,64  | 
        -0,38  | 
        |
| CROBEX10* | 04.11. 14:07 | 2413,21 | -9,58  | 
        -0,40  | 
        |
| CROBEX10tr* | 04.11. 14:07 | 2775,77 | -11,02  | 
        -0,40  | 
        |
| ADRIAprime* | 04.11. 14:02 | 2952,20 | -11,01  | 
        -0,37  | 
        |
| CROBISTR* | 03.11. 16:31 | 185,4724 | 0,01  | 
        0,01  | 
        |
| CROBIS* | 03.11. 16:31 | 99,1766 | 0,00  | 
        0,00  | 
        
| Dionica | Zadnja | Promjena | Promet | 
| KOEI | 664,00 €  | 
                -0,90%  | 
                578.198,00 €  | 
            
| ADRS2 | 78,00 €  | 
                -0,76%  | 
                207.023,20 €  | 
            
| PODR | 158,00 €  | 
                0,00%  | 
                163.460,00 €  | 
            
| ZABA | 24,40 €  | 
                0,41%  | 
                110.602,20 €  | 
            
| HT | 41,90 €  | 
                -0,24%  | 
                107.174,10 €  | 
            
| KODT | 3.500,00 €  | 
                -0,57%  | 
                105.000,00 €  | 
            
| 7CRO | 33,56 €  | 
                -1,00%  | 
                67.484,00 €  | 
            
| SPAN | 66,80 €  | 
                -0,89%  | 
                58.486,60 €  | 
            
| RIVP | 6,34 €  | 
                -0,31%  | 
                54.911,88 €  | 
            
| 7SLO | 49,60 €  | 
                -0,74%  | 
                54.186,11 €  | 
            
| Redovni dionički promet: | 1.812.888,13 €  | 
| Redovni obveznički promet: | 20.390,70 €  | 
| Sveukupni promet: | 1.833.278,83 €  | 








