- 24.10.2025 Vlada odredila minimalnu plaću za 2026. godinu od 1.050 eura...
- 24.10.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili rast, Končar najlikvidniji
- 24.10.2025 ZSE DANAS: Crobexi različitih predznaka uz umanjen promet
- 24.10.2025 Dubrovnik ostvario četiri milijuna noćenja dva dana ranije n...
- 24.10.2025 Nova kineska petoljetka signalizira naglasak na ′snažn...
- 10.10.2025 Eurizon AM fondovi - kreiranje i zadavanje zahtjeva
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 20.09.2025 Oprez - Prijevara kojom se poziva na ulaganje u dionice Revoluta
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
- 21.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 20.10.2025. - OTP Invest
- 20.10.2025 Investicijski kompas: Izazovi i otpornost globalnog tržišta u rujnu 2025.
- 17.10.2025 Komentar tržišta - Erste Asset Management - rujan 2025.
- 16.10.2025 Tehnička perspektiva dioničkih indeksa - Nasdaq, Dax i Hang Seng
- 28.10.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova zabilježila rast
- 27.10.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 23.10.2025 Neto imovina obveznih mirovinskih fondova u rujnu porasla za 441 milijun eura
- 23.10.2025 AZ mirovinski fondovi premašili 10 milijardi eura pod upravljanjem
- 21.10.2025 MIROVINCI TJEDNO: Odličan tjedan za mirovinske fondove
- 29.10.2025 ZSE INTRADAY: Uz solidan promet, Crobexi stagniraju
- 29.10.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači oprezni uoči odluka Feda
- 29.10.2025 ZSE OTVARANJE: U fokusu ulagača nova poslovna izvješća kompanija
- 29.10.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Većina burzi porasla, dolar ojačao
- 29.10.2025 WALL STREET: Tehnološki sektor potaknuo rast indeksa
- 29.10.2025 Grupa Končar ostvarila 167,6 milijuna eura neto dobiti
- 29.10.2025 Grupacija Đuro Đaković povećala dobit za 96 posto
- 29.10.2025 ACI-ju porasli prihodi na 32,5 mil eura, neto dobit nešto manja
- 28.10.2025 Snažan skok dobiti AD Plastik Grupe
- 28.10.2025 Adris grupa povećala dobit za 21 posto
- 29.10.2025 Entrio s novom upravom, najavio ekspanziju na tri nova tržišta regije
- 29.10.2025 Banke u eurozoni postrožile standarde kreditiranja
- 29.10.2025 Janaf odlučno odbacuje tvrdnje Slovnafta o kršenju ugovora
- 29.10.2025 Slovnaft optužuje Janaf za smanjenje isporuka nafte
- 28.10.2025 Dalekovod dobio posao u Švedskoj, projekt je vrijedan više od 100 mln eura
ALLIANZ ONEObjavljeno: 18.05.2016

Allianz predstavio novu web platformu i mobilnu aplikaciju
| Podijeli sadržaj: | ||||
Allianz One nova je web platforma koja korisnicima na jednome mjestu omogućava jednostavan odabir i dizajniranje individualizirane police osiguranja. Uz novu web platformu Allianz je lansirao i mobilnu aplikaciju m-Allianz koja omogućava jednostavan odabir i kupovinu polica osiguranja, ali i niz korisnih fukcija kao što je SOS poziv.
Na ovaj inovativni iskorak na hrvatskome tržištu osiguranja Allianz se odlučio potaknut stalno rastućim brojem korisnika pametnih telefona u Hrvatskoj, kojih je prema posljednjem istraživanju Gfk među korisnicima mobilnih usluga više od 55 posto, obrazlažu u Allianzu te dodaju da pažljivo prate promjene navika i životnih stilova svojih klijenata i prilagođavaju se novim trendovima. Iz toga je razvijena i nova web platforma, kako bi se korisnicima omogućilo jednostavnije informiranje i odabir polica osiguranja putem Interneta.
Dok je online ugovaranje polica u Zapadnoj Europi već neko vrijeme najpopularniji način kupnje osiguranja, u Hrvatskoj se tek oko 0,7 posto polica sklapa na takav način, ali Allianz očekuje da će taj postotak ubrzano rasti zbog čega je i napravio nove iskorake na digitalnim platformama.
"Kroz Allianz One i m-Allianz nastavljamo proces digitalizacije našega cjelokupnog poslovanja s ciljem jednostavnijeg i kvalitetnijeg upoznavanja korisnika s osiguravateljnim proizvodima, ali i jednostavnijeg i bržeg ugovaranja polica te obrade odštetnih zahtjeva. Allianz One platforma omogućava da na jednostavan način kreirate policu koja sadrži najoptimalnije proizvode osiguranja za vaše trenutačne životne potrebe", rekao je prilikom predstavljanja nove platforme Boris Galić, predsjednik Uprave Allianza Zagreb.
"Po odabiru individualizirane ponude na internetu klijent ugovaranje osiguranja završava u poslovnici ili sastankom s prodajnim zastupnikom na lokaciji koja najviše odgovara klijentu. Naime, istraživanja pokazuju", tumači Galić, "da većina naših klijenata još uvijek samu kupovinu preferira zaključiti na prodajnom mjestu. Za one koji su već prihvatili naviku kupovanja putem novih digitalnih platformi, tu mogućnost nudimo kroz mobilnu aplikaciju m-Allianz. Aplikacije su najbrže rastući segment digitalnih platformi, a naša nudi čitav niz pogodnosti i korisnih funkcija".
Koncept Allianz One je vrlo dobro prihvaćen u Italiji, gdje je predstavljen 2014. Do danas je prikupio nešto manje od 270 tisuća korisnika. Hrvatska je prva zemlja koja ga uvodi nakon Italije.
Korisnik za sebe i svoju obitelj može birati između različitih osiguravateljnih rješenja poput osiguranja doma, automobila te životnog, putnog ili zdravstvenog osiguranja. Nude se i tri vrste gotovih paketa (Start, Bonus ili Optima) ili mogućnost sastavljanja individualnog paketa od 12 ponuđenih vrsta osiguranja, U individualiziranom paketu je svaki segmenata osiguranja moguće prilagoditi vlastitim potrebama. Sustav je vrlo pregledan i jednostavan za korištenje te odmah prikazuje individualni izračun, navode u Allianzu.
Cijeli proces ugovaranja osiguranja na internetu zaokružen je uvođenjem besplatne mobilne aplikacije m-Allianz koja nudi mogućnost kupovine proizvoda.
Izrada nove mobilne aplikacije za kupnju osiguranja Allianzu se prirodno nametnula kao najnovija potreba korisnika budući recentna istraživanja u Hrvatskoj poput The Digital Economy & Society Indexa (DESI) pokazuju da više od polovice ispitanika(54,7 posto) na svom pametnom telefonu ima instaliranu neku aplikaciju za kupovinu na Internetu.
Aplikacija m-Allianz (za iPhone ili Android) nudi izračun cijene i ugovaranje više vrsta osiguranja (obvezno auto osiguranje; putno osiguranje; osiguranje imovine; osiguranje od privatne odgovornosti) bilo kada i bilo gdje, pristup portalu za klijente i sve informacije o vlastitim policama osiguranja i odštetnim zahtjevima te poziv za asistenciju putem SOS tipke u Hrvatskoj i inozemstvu.
Na ovaj inovativni iskorak na hrvatskome tržištu osiguranja Allianz se odlučio potaknut stalno rastućim brojem korisnika pametnih telefona u Hrvatskoj, kojih je prema posljednjem istraživanju Gfk među korisnicima mobilnih usluga više od 55 posto, obrazlažu u Allianzu te dodaju da pažljivo prate promjene navika i životnih stilova svojih klijenata i prilagođavaju se novim trendovima. Iz toga je razvijena i nova web platforma, kako bi se korisnicima omogućilo jednostavnije informiranje i odabir polica osiguranja putem Interneta.
Dok je online ugovaranje polica u Zapadnoj Europi već neko vrijeme najpopularniji način kupnje osiguranja, u Hrvatskoj se tek oko 0,7 posto polica sklapa na takav način, ali Allianz očekuje da će taj postotak ubrzano rasti zbog čega je i napravio nove iskorake na digitalnim platformama.
"Kroz Allianz One i m-Allianz nastavljamo proces digitalizacije našega cjelokupnog poslovanja s ciljem jednostavnijeg i kvalitetnijeg upoznavanja korisnika s osiguravateljnim proizvodima, ali i jednostavnijeg i bržeg ugovaranja polica te obrade odštetnih zahtjeva. Allianz One platforma omogućava da na jednostavan način kreirate policu koja sadrži najoptimalnije proizvode osiguranja za vaše trenutačne životne potrebe", rekao je prilikom predstavljanja nove platforme Boris Galić, predsjednik Uprave Allianza Zagreb.
"Po odabiru individualizirane ponude na internetu klijent ugovaranje osiguranja završava u poslovnici ili sastankom s prodajnim zastupnikom na lokaciji koja najviše odgovara klijentu. Naime, istraživanja pokazuju", tumači Galić, "da većina naših klijenata još uvijek samu kupovinu preferira zaključiti na prodajnom mjestu. Za one koji su već prihvatili naviku kupovanja putem novih digitalnih platformi, tu mogućnost nudimo kroz mobilnu aplikaciju m-Allianz. Aplikacije su najbrže rastući segment digitalnih platformi, a naša nudi čitav niz pogodnosti i korisnih funkcija".
Koncept Allianz One je vrlo dobro prihvaćen u Italiji, gdje je predstavljen 2014. Do danas je prikupio nešto manje od 270 tisuća korisnika. Hrvatska je prva zemlja koja ga uvodi nakon Italije.
Korisnik za sebe i svoju obitelj može birati između različitih osiguravateljnih rješenja poput osiguranja doma, automobila te životnog, putnog ili zdravstvenog osiguranja. Nude se i tri vrste gotovih paketa (Start, Bonus ili Optima) ili mogućnost sastavljanja individualnog paketa od 12 ponuđenih vrsta osiguranja, U individualiziranom paketu je svaki segmenata osiguranja moguće prilagoditi vlastitim potrebama. Sustav je vrlo pregledan i jednostavan za korištenje te odmah prikazuje individualni izračun, navode u Allianzu.
Cijeli proces ugovaranja osiguranja na internetu zaokružen je uvođenjem besplatne mobilne aplikacije m-Allianz koja nudi mogućnost kupovine proizvoda.
Izrada nove mobilne aplikacije za kupnju osiguranja Allianzu se prirodno nametnula kao najnovija potreba korisnika budući recentna istraživanja u Hrvatskoj poput The Digital Economy & Society Indexa (DESI) pokazuju da više od polovice ispitanika(54,7 posto) na svom pametnom telefonu ima instaliranu neku aplikaciju za kupovinu na Internetu.
Aplikacija m-Allianz (za iPhone ili Android) nudi izračun cijene i ugovaranje više vrsta osiguranja (obvezno auto osiguranje; putno osiguranje; osiguranje imovine; osiguranje od privatne odgovornosti) bilo kada i bilo gdje, pristup portalu za klijente i sve informacije o vlastitim policama osiguranja i odštetnim zahtjevima te poziv za asistenciju putem SOS tipke u Hrvatskoj i inozemstvu.
Izvor: banka.hr
| Podijeli sadržaj: | ||||
- 24.10.2025 Vlada odredila minimalnu plaću za 2026. godinu od 1.050 eura...
- 24.10.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili rast, Končar najlikvidniji
- 24.10.2025 ZSE DANAS: Crobexi različitih predznaka uz umanjen promet
- 24.10.2025 Dubrovnik ostvario četiri milijuna noćenja dva dana ranije n...
- 24.10.2025 Nova kineska petoljetka signalizira naglasak na ′snažn...
- 10.10.2025 Eurizon AM fondovi - kreiranje i zadavanje zahtjeva
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 20.09.2025 Oprez - Prijevara kojom se poziva na ulaganje u dionice Revoluta
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
- 21.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 20.10.2025. - OTP Invest
- 20.10.2025 Investicijski kompas: Izazovi i otpornost globalnog tržišta u rujnu 2025.
- 17.10.2025 Komentar tržišta - Erste Asset Management - rujan 2025.
- 16.10.2025 Tehnička perspektiva dioničkih indeksa - Nasdaq, Dax i Hang Seng
- 28.10.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova zabilježila rast
- 27.10.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 23.10.2025 Neto imovina obveznih mirovinskih fondova u rujnu porasla za 441 milijun eura
- 23.10.2025 AZ mirovinski fondovi premašili 10 milijardi eura pod upravljanjem
- 21.10.2025 MIROVINCI TJEDNO: Odličan tjedan za mirovinske fondove
- 29.10.2025 ZSE INTRADAY: Uz solidan promet, Crobexi stagniraju
- 29.10.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači oprezni uoči odluka Feda
- 29.10.2025 ZSE OTVARANJE: U fokusu ulagača nova poslovna izvješća kompanija
- 29.10.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Većina burzi porasla, dolar ojačao
- 29.10.2025 WALL STREET: Tehnološki sektor potaknuo rast indeksa
- 29.10.2025 Grupa Končar ostvarila 167,6 milijuna eura neto dobiti
- 29.10.2025 Grupacija Đuro Đaković povećala dobit za 96 posto
- 29.10.2025 ACI-ju porasli prihodi na 32,5 mil eura, neto dobit nešto manja
- 28.10.2025 Snažan skok dobiti AD Plastik Grupe
- 28.10.2025 Adris grupa povećala dobit za 21 posto
- 29.10.2025 Entrio s novom upravom, najavio ekspanziju na tri nova tržišta regije
- 29.10.2025 Banke u eurozoni postrožile standarde kreditiranja
- 29.10.2025 Janaf odlučno odbacuje tvrdnje Slovnafta o kršenju ugovora
- 29.10.2025 Slovnaft optužuje Janaf za smanjenje isporuka nafte
- 28.10.2025 Dalekovod dobio posao u Švedskoj, projekt je vrijedan više od 100 mln eura
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q3 - 2025)
(koji na 30.09.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
| Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
| Capital Breeder | +37,22% | 3 | |||||
| Global Kapital | +35,58% | 4 | |||||
| Erste SEE Equity - klasa B | A | +33,74% | 3 |
| Fondovi | Trajanje akcije | Info |
| OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Eurizon fondovi - ulazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda. Navedeno vrijedi do opoziva.
Eurizon HR Flexible 30 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR Conservative 10 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR International Multi Asset fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Prilikom otkupa udjela izlazna naknada se umanjuje te za sva ulaganja do 12 mjeseci iznosi 1,00 posto umjesto prospektom propisanih 2,00 posto. Za ulaganja duža od 12 mjeseci izlazna naknada se ne naplaćuje, iznosi 0,00 posto. Navedeno vrijedi za ulagače koji pri kupnji udjela dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 19.07.2023. do opoziva.
Eurizon HR Equity fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Temeljem odluke o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve ex-Icam fondove, sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi ex-Icam fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
| Erste Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u Erste Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
||
| Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
| CROBEX* | 29.10. 14:55 | 3806,60 | -17,10 |
-0,45 |
|
| CROBEX10* | 29.10. 14:54 | 2433,71 | -22,96 |
-0,93 |
|
| CROBEX10tr* | 29.10. 14:54 | 2799,36 | -26,41 |
-0,93 |
|
| ADRIAprime* | 29.10. 14:54 | 2979,38 | -13,87 |
-0,46 |
|
| CROBISTR* | 28.10. 16:31 | 185,4689 | 0,01 |
0,01 |
|
| CROBIS* | 28.10. 16:31 | 99,2157 | 0,00 |
0,00 |
| Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
| KOEI | 654,00 € |
-5,22% |
2.113.752,00 € |
| ADRS2 | 79,80 € |
0,50% |
491.687,80 € |
| IG | 58,00 € |
-1,02% |
165.491,40 € |
| ADPL | 19,25 € |
2,94% |
163.232,65 € |
| KODT | 3.450,00 € |
-0,86% |
121.500,00 € |
| DLKV | 8,62 € |
-1,60% |
120.674,16 € |
| HT | 42,20 € |
0,48% |
70.299,20 € |
| ZABA | 24,70 € |
0,00% |
67.329,90 € |
| RIVP | 6,28 € |
0,32% |
63.934,62 € |
| ERNT | 185,50 € |
-1,59% |
62.161,50 € |
| Redovni dionički promet: | 3.862.244,83 € |
| Redovni obveznički promet: | 15.252,20 € |
| Sveukupni promet: | 4.823.697,03 € |








