- 04.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze pale više od 1 posto
- 03.11.2025 Forex trgovanje krajem 2025. - Što možemo očekivati? Analiza...
- 03.11.2025 Kako politika utječe na tržišta - analiza stručnjaka SOHO In...
- 02.11.2025 TJEDNI PREGLED: Dolar ojačao, unatoč smanjenju Fedovih kamat...
- 03.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi pali na početku tjedna, promet umanjen
- 10.10.2025 Eurizon AM fondovi - kreiranje i zadavanje zahtjeva
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 03.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 03.11.2025. - OTP Invest
- 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
- 21.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 20.10.2025. - OTP Invest
- 20.10.2025 Investicijski kompas: Izazovi i otpornost globalnog tržišta u rujnu 2025.
- 17.10.2025 Komentar tržišta - Erste Asset Management - rujan 2025.
- 04.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 03.11.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 28.10.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova zabilježila rast
- 27.10.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 23.10.2025 Neto imovina obveznih mirovinskih fondova u rujnu porasla za 441 milijun eura
- 07.11.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili pad, Končar najlikvidniji
- 07.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi crveni na kraju tjedna, Podravka dobitnica dana
- 07.11.2025 Tokić u IPO-u prikupio 23,3 mil. eura, konačna cijena dionice 20,2 eura
- 07.11.2025 ZSE INTRADAY: Crobexi u minusu peti dan zaredom
- 07.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze blago porasle na kraju tjedna
- 07.11.2025 Poslovni rezultati OTP grupe za prvih devet mjeseci 2025.
- 07.11.2025 MOL s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 DHL s manjim prihodom u trećem tromjesečju
- 05.11.2025 Stabilizacija prihoda BMW-a u trećem tromjesečju
- 04.11.2025 Saudijski naftni div s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 Cijene hrane pale i u listopadu
- 07.11.2025 Gunvor povlači ponudu za kupnju Lukoilove inozemne imovine
- 07.11.2025 Možemo podržati rast minimalne plaće, ali i država se mora odreći dijela prihoda
- 07.11.2025 Jasna tržišna pravila ključna za otpornost gospodarstva
- 07.11.2025 U prvih devet mjeseci RH povećala izvoz za 5,5 posto, a uvoz za 4,6 posto
DELOITTEObjavljeno: 25.01.2016

Agrokor zbog Mercatora skočio na ljestvici svjetskih trgovačkih lanaca
| Podijeli sadržaj: | ||||
Pozicija Agrokorove maloprodaje poboljšala se za čak 30 mjesta u odnosu na lanjsku listu 250 najvećih maloprodajnih lanaca na svijetu te je, zahvaljujući 4,8 milijardi dolara prihoda (oko 34 milijarde kuna) ostvarenih u 2014. godini, zauzela 192. poziciju, pokazuje najnoviji Deloitteov izvještaj Globalna snaga maloprodaje 2016., priopćeno je iz konzultantske kuće Deloitte u ponedjeljak.
Vodećih 250 trgovačkih lanaca u svijetu je u fiskalnoj godini 2014. ostvarilo ukupne prihode od 4,3 bilijuna dolara, očuvavši tako stalan rast, koji je iznosio 4,3 posto u odnosu na prethodnu godinu, što predstavlja pozitivan znak za čitav sektor koji je ne tako daleke 2011. bilježio pad prihoda. Ipak, slika se razlikuje od regije do regije, pri čemu su trgovački lanci u Sjevernoj Americi, Africi i na Bliskom istoku ostvarili rast prihoda, za razliku od onih u regiji Azija - Pacifik, Europi i Latinskoj Americi, koji i dalje bilježe pad prihoda.
Knez: Digitalizacija osnova za daljnji rast
′Poboljšanje pozicije u 2014. rezultat je Agrokorovog preuzimanja Mercator grupe, čime smo postali liderom na pet regionalnih tržišta, kao i na cjelokupnom maloprodajnom tržištu jugoistočne Europe. Ovo uspješno preuzimanje realizirano je u zaista kratkom razdoblju i vrlo efikasno, u skladu s najboljom svjetskom praksom, te je stvorilo značajne sinergijske učinke kako za našu grupu i naše zaposlenike, tako i za sve naše partnere′, naveo je Darko Knez, član Uprave koncerna Agrokor i izvršni potpredsjednik za poslovnu grupu Maloprodaja, povodom objave ove analize.
′U ovom izvještaju poseban je fokus stavljen i na utjecaj digitalne tehnologije na trgovinu, a Agrokor također predvodi u regionalnoj implementaciji najbolje maloprodajne tehnologije i inovacija koje uključuju pametna kolica i blagajne, mobilne aplikacije, online prodaju u sklopu Konzum klika i nove Agrokorove platforme A007, kao i program nagrađivanja vjernosti MultiPlusCard. Vjerujemo da će nam sve navedeno biti dobra osnova za daljnji rast i u narednom periodu, pri čemu ćemo, kao i dosada, predano raditi na tome da ostanemo ne samo najveći, nego i najbolji regionalni trgovac u segmentu uvođenja novih tehnologija i inovacija, svjetske maloprodajne prakse i stvaranja dodane vrijednosti za sve naše kupce′, istaknuo je Knez.
Na trgovce utječu cijena nafte i američki dolar
Inače, vezano uz ovu analizu važno je napomenuti da će prava slika o prodajnoj snazi Agrokorove maloprodaje biti skroz jasna u rezultatima za 2015. s obzirom da u 2014. Mercator nije u potpunosti konsolidiran s rezultatima koncerna. Agrokorova maloprodaja i veleprodaja (Konzum plus Mercator) trenutno ostvaruje prihod između pet i šest milijardi eura (ili ugrubo oko 45 milijardi kuna).
′Sporiji gospodarski rast na nekoliko tržišta, niža inflacija, pad cijene nafte i jačanje američkog dolara sastavnice su koje su utjecale na dinamiku realizacije različitih prihoda trgovačkih lanaca ovisno o regiji′, komentirala je Marina Tonžetić, partnerica u hrvatskom uredu Deloittea.
′Za trgovce na malo u SAD-u jačanje dolara značilo je veću kupovnu moć potrošača u zemlji, a pospješilo je i gospodarski rast te porast zaposlenosti. S druge strane, kinesko gospodarstvo je u to vrijeme doživjelo znatno usporavanje zbog pada izvoza i ulaganja smanjenog intenziteta. Ipak, privatna potrošnja dobro se držala iako je podbacio sektor luksuznih dobara′, istaknula je.
Ostvarena dobit u promatranim regijama također pokazuje znakove raskoraka, uglavnom u smjeru pada. Izvješće navodi da je 250 vodećih maloprodajnih lanaca u 2014. ostvarilo kompozitnu neto maržu dobiti od 2,8 posto u usporedbi s 3,4 posto u 2013.
Utjecaj digitalne tehnologije
Deloitteovo izvješće također ističe utjecaj tehnologije na kupovinu u trgovinama i ukazuje na ubrzano širenje digitalne povezanosti kupaca. Digitalno ponašanje i očekivanja potrošača sve se brže mijenjaju, što trgovcima otežava njihovo praćenje te dolazi do tzv. digitalnog jaza. U tom je kontekstu bitno sljedećih nekoliko novih trendova: ne postoji jedinstvena formula za primjenu digitalne tehnologije, nema jedne digitalne veličine za sve te potrošači zahtijevaju kvalitetnije digitalne alate.
Premda se sva tržišta sve više preusmjeravaju na usvajanje digitalnih tehnologija, putovi kojima su krenula donekle se razlikuju. Tako, primjerice, neka tržišta u razvoju preskaču faze uvođenja digitalne tehnologije koje su prije njih iskusila razvijena tržišta. Usto, digitalno ponašanje razlikuje se ovisno o demografskim čimbenicima kao što su dob i visina dohotka, ali i vrsta traženih proizvoda. Također, digitalni alati i kanali mogu proširiti doseg trgovaca na malo i povećati njihove prihode, no kupci trenutno osjećaju zakinutost i nezadovoljstvo postojećom digitalnom ponudom mnogih trgovaca na malo.
′Postoji raskorak između očekivanja kupaca i trenutne ponude trgovaca u odnosu na rastuću želju potrošača da digitalija postane dijelom njihovog iskustva kupovanja′, ističe Tonžetić. ′Moguće je da neki lanci podcjenjuju utjecaj digitalne tehnologije, a neki su u njoj prepoznali pravu priliku koju treba iskoristiti′, zaključuje konzultantica Deloittea.
Vodećih 250 trgovačkih lanaca u svijetu je u fiskalnoj godini 2014. ostvarilo ukupne prihode od 4,3 bilijuna dolara, očuvavši tako stalan rast, koji je iznosio 4,3 posto u odnosu na prethodnu godinu, što predstavlja pozitivan znak za čitav sektor koji je ne tako daleke 2011. bilježio pad prihoda. Ipak, slika se razlikuje od regije do regije, pri čemu su trgovački lanci u Sjevernoj Americi, Africi i na Bliskom istoku ostvarili rast prihoda, za razliku od onih u regiji Azija - Pacifik, Europi i Latinskoj Americi, koji i dalje bilježe pad prihoda.
Knez: Digitalizacija osnova za daljnji rast
′Poboljšanje pozicije u 2014. rezultat je Agrokorovog preuzimanja Mercator grupe, čime smo postali liderom na pet regionalnih tržišta, kao i na cjelokupnom maloprodajnom tržištu jugoistočne Europe. Ovo uspješno preuzimanje realizirano je u zaista kratkom razdoblju i vrlo efikasno, u skladu s najboljom svjetskom praksom, te je stvorilo značajne sinergijske učinke kako za našu grupu i naše zaposlenike, tako i za sve naše partnere′, naveo je Darko Knez, član Uprave koncerna Agrokor i izvršni potpredsjednik za poslovnu grupu Maloprodaja, povodom objave ove analize.
′U ovom izvještaju poseban je fokus stavljen i na utjecaj digitalne tehnologije na trgovinu, a Agrokor također predvodi u regionalnoj implementaciji najbolje maloprodajne tehnologije i inovacija koje uključuju pametna kolica i blagajne, mobilne aplikacije, online prodaju u sklopu Konzum klika i nove Agrokorove platforme A007, kao i program nagrađivanja vjernosti MultiPlusCard. Vjerujemo da će nam sve navedeno biti dobra osnova za daljnji rast i u narednom periodu, pri čemu ćemo, kao i dosada, predano raditi na tome da ostanemo ne samo najveći, nego i najbolji regionalni trgovac u segmentu uvođenja novih tehnologija i inovacija, svjetske maloprodajne prakse i stvaranja dodane vrijednosti za sve naše kupce′, istaknuo je Knez.
Na trgovce utječu cijena nafte i američki dolar
Inače, vezano uz ovu analizu važno je napomenuti da će prava slika o prodajnoj snazi Agrokorove maloprodaje biti skroz jasna u rezultatima za 2015. s obzirom da u 2014. Mercator nije u potpunosti konsolidiran s rezultatima koncerna. Agrokorova maloprodaja i veleprodaja (Konzum plus Mercator) trenutno ostvaruje prihod između pet i šest milijardi eura (ili ugrubo oko 45 milijardi kuna).
′Sporiji gospodarski rast na nekoliko tržišta, niža inflacija, pad cijene nafte i jačanje američkog dolara sastavnice su koje su utjecale na dinamiku realizacije različitih prihoda trgovačkih lanaca ovisno o regiji′, komentirala je Marina Tonžetić, partnerica u hrvatskom uredu Deloittea.
′Za trgovce na malo u SAD-u jačanje dolara značilo je veću kupovnu moć potrošača u zemlji, a pospješilo je i gospodarski rast te porast zaposlenosti. S druge strane, kinesko gospodarstvo je u to vrijeme doživjelo znatno usporavanje zbog pada izvoza i ulaganja smanjenog intenziteta. Ipak, privatna potrošnja dobro se držala iako je podbacio sektor luksuznih dobara′, istaknula je.
Ostvarena dobit u promatranim regijama također pokazuje znakove raskoraka, uglavnom u smjeru pada. Izvješće navodi da je 250 vodećih maloprodajnih lanaca u 2014. ostvarilo kompozitnu neto maržu dobiti od 2,8 posto u usporedbi s 3,4 posto u 2013.
Utjecaj digitalne tehnologije
Deloitteovo izvješće također ističe utjecaj tehnologije na kupovinu u trgovinama i ukazuje na ubrzano širenje digitalne povezanosti kupaca. Digitalno ponašanje i očekivanja potrošača sve se brže mijenjaju, što trgovcima otežava njihovo praćenje te dolazi do tzv. digitalnog jaza. U tom je kontekstu bitno sljedećih nekoliko novih trendova: ne postoji jedinstvena formula za primjenu digitalne tehnologije, nema jedne digitalne veličine za sve te potrošači zahtijevaju kvalitetnije digitalne alate.
Premda se sva tržišta sve više preusmjeravaju na usvajanje digitalnih tehnologija, putovi kojima su krenula donekle se razlikuju. Tako, primjerice, neka tržišta u razvoju preskaču faze uvođenja digitalne tehnologije koje su prije njih iskusila razvijena tržišta. Usto, digitalno ponašanje razlikuje se ovisno o demografskim čimbenicima kao što su dob i visina dohotka, ali i vrsta traženih proizvoda. Također, digitalni alati i kanali mogu proširiti doseg trgovaca na malo i povećati njihove prihode, no kupci trenutno osjećaju zakinutost i nezadovoljstvo postojećom digitalnom ponudom mnogih trgovaca na malo.
′Postoji raskorak između očekivanja kupaca i trenutne ponude trgovaca u odnosu na rastuću želju potrošača da digitalija postane dijelom njihovog iskustva kupovanja′, ističe Tonžetić. ′Moguće je da neki lanci podcjenjuju utjecaj digitalne tehnologije, a neki su u njoj prepoznali pravu priliku koju treba iskoristiti′, zaključuje konzultantica Deloittea.
Izvor: tportal.hr
| Podijeli sadržaj: | ||||
- 04.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze pale više od 1 posto
- 03.11.2025 Forex trgovanje krajem 2025. - Što možemo očekivati? Analiza...
- 03.11.2025 Kako politika utječe na tržišta - analiza stručnjaka SOHO In...
- 02.11.2025 TJEDNI PREGLED: Dolar ojačao, unatoč smanjenju Fedovih kamat...
- 03.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi pali na početku tjedna, promet umanjen
- 10.10.2025 Eurizon AM fondovi - kreiranje i zadavanje zahtjeva
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 03.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 03.11.2025. - OTP Invest
- 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
- 21.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 20.10.2025. - OTP Invest
- 20.10.2025 Investicijski kompas: Izazovi i otpornost globalnog tržišta u rujnu 2025.
- 17.10.2025 Komentar tržišta - Erste Asset Management - rujan 2025.
- 04.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 03.11.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 28.10.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova zabilježila rast
- 27.10.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 23.10.2025 Neto imovina obveznih mirovinskih fondova u rujnu porasla za 441 milijun eura
- 07.11.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili pad, Končar najlikvidniji
- 07.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi crveni na kraju tjedna, Podravka dobitnica dana
- 07.11.2025 Tokić u IPO-u prikupio 23,3 mil. eura, konačna cijena dionice 20,2 eura
- 07.11.2025 ZSE INTRADAY: Crobexi u minusu peti dan zaredom
- 07.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze blago porasle na kraju tjedna
- 07.11.2025 Poslovni rezultati OTP grupe za prvih devet mjeseci 2025.
- 07.11.2025 MOL s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 DHL s manjim prihodom u trećem tromjesečju
- 05.11.2025 Stabilizacija prihoda BMW-a u trećem tromjesečju
- 04.11.2025 Saudijski naftni div s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 Cijene hrane pale i u listopadu
- 07.11.2025 Gunvor povlači ponudu za kupnju Lukoilove inozemne imovine
- 07.11.2025 Možemo podržati rast minimalne plaće, ali i država se mora odreći dijela prihoda
- 07.11.2025 Jasna tržišna pravila ključna za otpornost gospodarstva
- 07.11.2025 U prvih devet mjeseci RH povećala izvoz za 5,5 posto, a uvoz za 4,6 posto
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q3 - 2025)
(koji na 30.09.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
| Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
| Capital Breeder | +37,22% | 3 | |||||
| Global Kapital | +35,58% | 4 | |||||
| Erste SEE Equity - klasa B | A | +33,74% | 3 |
| Fondovi | Trajanje akcije | Info |
| OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Eurizon fondovi - ulazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda. Navedeno vrijedi do opoziva.
Eurizon HR Flexible 30 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR Conservative 10 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR International Multi Asset fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Prilikom otkupa udjela izlazna naknada se umanjuje te za sva ulaganja do 12 mjeseci iznosi 1,00 posto umjesto prospektom propisanih 2,00 posto. Za ulaganja duža od 12 mjeseci izlazna naknada se ne naplaćuje, iznosi 0,00 posto. Navedeno vrijedi za ulagače koji pri kupnji udjela dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 19.07.2023. do opoziva.
Eurizon HR Equity fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Temeljem odluke o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve ex-Icam fondove, sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi ex-Icam fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
| Erste Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u Erste Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
||
| Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
| CROBEX* | 07.11. 16:00 | 3745,87 | -19,36 |
-0,51 |
|
| CROBEX10* | 07.11. 16:00 | 2387,77 | -11,80 |
-0,49 |
|
| CROBEX10tr* | 07.11. 16:00 | 2746,52 | -13,57 |
-0,49 |
|
| ADRIAprime* | 07.11. 15:52 | 2963,17 | -0,65 |
-0,02 |
|
| CROBISTR* | 07.11. 16:31 | 185,5997 | 0,01 |
0,01 |
|
| CROBIS* | 07.11. 16:31 | 99,2044 | 0,00 |
0,00 |
| Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
| KOEI | 640,00 € |
-2,44% |
1.499.278,00 € |
| KODT2 | 3.260,00 € |
-1,21% |
466.940,00 € |
| KODT | 3.350,00 € |
-2,05% |
217.950,00 € |
| PODR | 161,00 € |
1,90% |
206.521,00 € |
| ERNT | 190,00 € |
-1,04% |
102.573,50 € |
| IG | 57,00 € |
-1,72% |
82.748,40 € |
| 7SLO | 49,77 € |
0,44% |
78.537,06 € |
| RIVP | 6,40 € |
0,31% |
72.267,08 € |
| HT | 41,80 € |
0,00% |
66.098,30 € |
| ADPL | 19,40 € |
-2,51% |
54.077,40 € |
| Redovni dionički promet: | 3.220.116,34 € |
| Redovni obveznički promet: | 0 € |
| Sveukupni promet: | 3.220.116,34 € |








