- 13.11.2025 Iskra brodogradilište Šibenik ugovorila gradnju novog hibrid...
- 14.11.2025 PU provodi projekt digitalne transformacije, idući vikend ne...
- 13.11.2025 dm Hrvatska povećao promet za 10,04 posto, na 571,06 milijun...
- 14.11.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili rast, Končar najlikvidniji
- 13.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi u crvenom uz uvećan promet
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 17.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 17.11.2025. - OTP Invest
- 10.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 10.11.2025. - OTP Invest
- 03.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 03.11.2025. - OTP Invest
- 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
- 21.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 20.10.2025. - OTP Invest
- 17.11.2025 TJEDNI PREGLED: Fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom u većini
- 11.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Dominacija mirovinskih fondova s negativnim rezultatom
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 10.11.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s negativnim tjednim rezultatom
- 04.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 18.11.2025 Skupe AI dionice mogle bi potaknuti korekciju
- 17.11.2025 Cijene nafte iznad 64 dolara
- 17.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi zeleni, promet uvećan
- 17.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 17.11.2025. - OTP Invest
- 17.11.2025 ZSE INTRADAY: Crobexi blago pali, trgovanje mirno
- 13.11.2025 dm Hrvatska povećao promet za 10,04 posto, na 571,06 milijuna eura
- 13.11.2025 Deutsche Telekom sa skromnim rastom prihoda i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 Poslovni rezultati OTP grupe za prvih devet mjeseci 2025.
- 07.11.2025 MOL s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 DHL s manjim prihodom u trećem tromjesečju
- 18.11.2025 Broj zaposlenih u obrtu i slobodnim profesijama pao za 3,5 posto
- 17.11.2025 Vlasnik Lidla i Kauflanda ulaže 11 mlrd eura u podatkovni centar u Njemačkoj
- 17.11.2025 Španjolska u gospodarske ciljeve uvodi ublažavanje nejednakosti
- 17.11.2025 Gospodarstvo EU-a raste nešto brže od očekivanja usprkos izazovima
- 17.11.2025 Pogoršano poslovno ozračje u njemačkom stambenom sektoru
DZSObjavljeno: 09.05.2016

U 2014. u maloprodaji radilo 125 tisuća ljudi, promet iznosio 121 mlrd kuna
| Podijeli sadržaj: | ||||
U Hrvatskoj je u 2014. bilo 31,1 tisuća prodavaonica s prodajnom površinom od 4,5 milijuna četvornih metara, u maloprodaji je radilo 125,3 tisuće prodajnog osoblja, a ukupno je ostvaren promet od 121 milijardu kuna (s PDV-om), pokazuju podaci Državnog zavoda za statistiku (DZS) o prodajnim kapacitetima u trgovini na malo.
To se istraživanje provodi svakih nekoliko godina i osnovna mu je svrha osigurati podatke o veličini, strukturi i prostornom rasporedu maloprodajnih kapaciteta, a njime su obuhvaćene pravne osobe, obrtnici i djelatnosti slobodnih profesija koji obavljaju trgovinu na malo.
Statistika iz istraživanja za 2014. godinu pokazuje da je prosječna veličina prodavaonice bila 143,5 četvornih metara, da u svakoj prodavaonici u prosjeku rade četiri osobe i na godinu se u prosjeku ostvaruje četiri milijuna kuna prometa.
Prosječan promet prodavaonice koji se ostvaruje po jednom radniku iznosi 965,4 tisuće kuna, a prosječan prodajni prostor po radniku je 35,6 četvorna metra.
Po jednom četvornom metru prodajne površine ostvaruje se u prosjeku 27,1 tisuća kuna prometa na godinu.
Statistički je u Hrvatskoj u 2014. na tisuću stanovnika u prosjeku bilo sedam prodavaonica, odnosno na 136 stanovnika je bila jedna prodavaonica. Prosječan prodajni prostor prodavaonice po jednom stanovniku je jedan kvadrat.
Po podacima DZS-a, u ukupnom broju prodavaonica s udjelom od 73,1 posto prevladavaju poslovni subjekti koji su registrirani u djelatnosti trgovine na malo i kojima je maloprodaja pretežna djelatnost. Ti su subjekti 2014. godine imali 22,8 tisuća prodavaonica, ukupna im je prodajna površina bila 3,6 milijuna četvornih metara (81,5 posto ukupne površine), a ostvarili su promet od trgovine na malo od 87,4 milijarde kuna, čime su u ukupnom prometu imali udio od 72,2 posto.
Poslovnih subjekata registriranih u ostalim djelatnostima, a koji se bave trgovinom na malo je bilo 8.369 ili 27 posto u ukupnom broju prodavaonica, a ostvarili su 33,5 milijardi kuna prometa s PDV-om.
Najbrojniji vrlo mali poslovni subjekti, no glavninu prometa ostvare veliki
Statistika prodajnih kapaciteta prema veličini poslovnih subjekata u 2014. pokazuje da su više od polovice prodavaonica - 15.880 ili 51 posto, imali vrlo mali poslovni subjekti (oni koji imaju do devet zaposlenih). No, njihov je udio u ukupnom prometu od trgovine na malo u prodavaonici bio tek 13,9 posto, odnosno ostvarili su 2014. godine 16,8 milijardi kuna prometa.
Glavninu prometa, pak, ostvarili su veliki poslovni subjekti (s 250 i više zaposlenih) - 73,5 milijardi kuna, što je u ukupnom prometu udio od 60,8 posto. Veliki poslovni subjekti imali su ukupno 6.436 prodavaonica, što je u ukupnom broju udio od 20,6 posto.
Mali su poslovni subjekti (koji imaju od 10 do 49 zaposlenih) imali 5.208 prodavaonica, a u 2014. godini oni su ostvarili promet od 13,6 milijardi kuna, dok su veći promet, gotovo 17 milijardi kuna, ostvarili srednje veliki poslovni subjekti (oni s 50 do 249 zaposlenih), koji su imali 3.602 prodavaonice.
Najviše prodavaonica u Zagrebu, najmanje u Lici
Najveći broj prodavaonica i prodajne površine nalazi se u županijama s najviše stanovnika (ukupan broj stanovnika Hrvatske u 2014. procijenjen je na ukupno 4.238.239).
Tako u pet najbrojnijih županija - Grad Zagreb, Splitsko-dalmatinska, Osječko-baranjska, Zagrebačka i Primorsko-goranska županija, živi polovica stanovništva Hrvatske i u njima je smještena gotovo polovica prodajnih kapaciteta - 49 posto prodavaonica i 55 posto prodajne površine prodavaonica, napominju statističari.
Očekivano najveći udio ima Grad Zagreb - u ukupnom stanovništvu 18,8 posto (798.424 stanovnika), a u broju prodavaonica 17,4 posto (5.405). Udio Grada Zagreba u prodajnoj površini (gotovo milijun kvadrata), broju zaposlenih u trgovini na malo (27,7 tisuća) i prometu od trgovine na malo u prodavaonicama (26,9 milijardi kuna) je veći, iznosi nešto više od 22 posto.
Slijedi Splitsko-dalmatinska županija, čiji se udjeli kreću od 10,7 posto (broj stanovnika) do 12,8 posto (zaposleni u maloprodaji). Naime, u toj je županiji 2014. godine bilo 454.627 stanovnika, imala je 3.747 prodavaonica ukupne površine 512,4 tisuće četvornih metara, u trgovini na malo je bilo zaposleno više od 16 tisuća radnika, a u maloprodaji je ostvaren promet od 14,8 milijardi kuna.
U dvije je županije s najmanjim brojem stanovnika u 2014. bilo manje od 500 prodavaonica - u Ličko-senjskoj 402, a u Požeško-slavonskoj 493. U Ličko-senjskoj županiji, koja je imala 48.670 stanovnika, u trgovini na malo je bilo zaposleno 1.349 radnika, a u Požeško-slavonskoj, koja je imala 74.991 stanovnika, trgovina na malo je zapošljavala 1.744 radnika. Ipak, promet od trgovine na malo u Ličko-senjskoj je županiji iznosio 1,83 milijardi kuna i bio je veći nego u Požeško-slavonskoj, u kojoj je iznosio 1,45 milijardi kuna.
Prema podacima iz priopćenja DZS-a o prodajnim kapacitetima u trgovini na malo, takva su istraživanja od 1976. godine provedena šest puta - 1976., 1986. i 1989. te potom 2004., 2009. i 2014. godine
Ti podaci pokazuju da je od 1976. do 1989. (kada nisu bile uključene ljekarne) u Hrvatskoj broj prodavaonica rastao, ali ih je ukupno bilo manje od 18 tisuća (broj se kretao od 14.173 do 17.016), kao i da je najveći broj prodavaonica zabilježen 2004. godine i da od tada pada.
Naime, podaci DZS-a pokazuju da je 2004. u Hrvatskoj bilo gotovo 40 tisuća prodavaonica (39.893), da bi u 2009. godini njihov broj pao na 36.341, a smanjenje je nastavljeno i do 2014. kada je bilo 31.126 prodavaonica.
To se istraživanje provodi svakih nekoliko godina i osnovna mu je svrha osigurati podatke o veličini, strukturi i prostornom rasporedu maloprodajnih kapaciteta, a njime su obuhvaćene pravne osobe, obrtnici i djelatnosti slobodnih profesija koji obavljaju trgovinu na malo.
Statistika iz istraživanja za 2014. godinu pokazuje da je prosječna veličina prodavaonice bila 143,5 četvornih metara, da u svakoj prodavaonici u prosjeku rade četiri osobe i na godinu se u prosjeku ostvaruje četiri milijuna kuna prometa.
Prosječan promet prodavaonice koji se ostvaruje po jednom radniku iznosi 965,4 tisuće kuna, a prosječan prodajni prostor po radniku je 35,6 četvorna metra.
Po jednom četvornom metru prodajne površine ostvaruje se u prosjeku 27,1 tisuća kuna prometa na godinu.
Statistički je u Hrvatskoj u 2014. na tisuću stanovnika u prosjeku bilo sedam prodavaonica, odnosno na 136 stanovnika je bila jedna prodavaonica. Prosječan prodajni prostor prodavaonice po jednom stanovniku je jedan kvadrat.
Po podacima DZS-a, u ukupnom broju prodavaonica s udjelom od 73,1 posto prevladavaju poslovni subjekti koji su registrirani u djelatnosti trgovine na malo i kojima je maloprodaja pretežna djelatnost. Ti su subjekti 2014. godine imali 22,8 tisuća prodavaonica, ukupna im je prodajna površina bila 3,6 milijuna četvornih metara (81,5 posto ukupne površine), a ostvarili su promet od trgovine na malo od 87,4 milijarde kuna, čime su u ukupnom prometu imali udio od 72,2 posto.
Poslovnih subjekata registriranih u ostalim djelatnostima, a koji se bave trgovinom na malo je bilo 8.369 ili 27 posto u ukupnom broju prodavaonica, a ostvarili su 33,5 milijardi kuna prometa s PDV-om.
Najbrojniji vrlo mali poslovni subjekti, no glavninu prometa ostvare veliki
Statistika prodajnih kapaciteta prema veličini poslovnih subjekata u 2014. pokazuje da su više od polovice prodavaonica - 15.880 ili 51 posto, imali vrlo mali poslovni subjekti (oni koji imaju do devet zaposlenih). No, njihov je udio u ukupnom prometu od trgovine na malo u prodavaonici bio tek 13,9 posto, odnosno ostvarili su 2014. godine 16,8 milijardi kuna prometa.
Glavninu prometa, pak, ostvarili su veliki poslovni subjekti (s 250 i više zaposlenih) - 73,5 milijardi kuna, što je u ukupnom prometu udio od 60,8 posto. Veliki poslovni subjekti imali su ukupno 6.436 prodavaonica, što je u ukupnom broju udio od 20,6 posto.
Mali su poslovni subjekti (koji imaju od 10 do 49 zaposlenih) imali 5.208 prodavaonica, a u 2014. godini oni su ostvarili promet od 13,6 milijardi kuna, dok su veći promet, gotovo 17 milijardi kuna, ostvarili srednje veliki poslovni subjekti (oni s 50 do 249 zaposlenih), koji su imali 3.602 prodavaonice.
Najviše prodavaonica u Zagrebu, najmanje u Lici
Najveći broj prodavaonica i prodajne površine nalazi se u županijama s najviše stanovnika (ukupan broj stanovnika Hrvatske u 2014. procijenjen je na ukupno 4.238.239).
Tako u pet najbrojnijih županija - Grad Zagreb, Splitsko-dalmatinska, Osječko-baranjska, Zagrebačka i Primorsko-goranska županija, živi polovica stanovništva Hrvatske i u njima je smještena gotovo polovica prodajnih kapaciteta - 49 posto prodavaonica i 55 posto prodajne površine prodavaonica, napominju statističari.
Očekivano najveći udio ima Grad Zagreb - u ukupnom stanovništvu 18,8 posto (798.424 stanovnika), a u broju prodavaonica 17,4 posto (5.405). Udio Grada Zagreba u prodajnoj površini (gotovo milijun kvadrata), broju zaposlenih u trgovini na malo (27,7 tisuća) i prometu od trgovine na malo u prodavaonicama (26,9 milijardi kuna) je veći, iznosi nešto više od 22 posto.
Slijedi Splitsko-dalmatinska županija, čiji se udjeli kreću od 10,7 posto (broj stanovnika) do 12,8 posto (zaposleni u maloprodaji). Naime, u toj je županiji 2014. godine bilo 454.627 stanovnika, imala je 3.747 prodavaonica ukupne površine 512,4 tisuće četvornih metara, u trgovini na malo je bilo zaposleno više od 16 tisuća radnika, a u maloprodaji je ostvaren promet od 14,8 milijardi kuna.
U dvije je županije s najmanjim brojem stanovnika u 2014. bilo manje od 500 prodavaonica - u Ličko-senjskoj 402, a u Požeško-slavonskoj 493. U Ličko-senjskoj županiji, koja je imala 48.670 stanovnika, u trgovini na malo je bilo zaposleno 1.349 radnika, a u Požeško-slavonskoj, koja je imala 74.991 stanovnika, trgovina na malo je zapošljavala 1.744 radnika. Ipak, promet od trgovine na malo u Ličko-senjskoj je županiji iznosio 1,83 milijardi kuna i bio je veći nego u Požeško-slavonskoj, u kojoj je iznosio 1,45 milijardi kuna.
Prema podacima iz priopćenja DZS-a o prodajnim kapacitetima u trgovini na malo, takva su istraživanja od 1976. godine provedena šest puta - 1976., 1986. i 1989. te potom 2004., 2009. i 2014. godine
Ti podaci pokazuju da je od 1976. do 1989. (kada nisu bile uključene ljekarne) u Hrvatskoj broj prodavaonica rastao, ali ih je ukupno bilo manje od 18 tisuća (broj se kretao od 14.173 do 17.016), kao i da je najveći broj prodavaonica zabilježen 2004. godine i da od tada pada.
Naime, podaci DZS-a pokazuju da je 2004. u Hrvatskoj bilo gotovo 40 tisuća prodavaonica (39.893), da bi u 2009. godini njihov broj pao na 36.341, a smanjenje je nastavljeno i do 2014. kada je bilo 31.126 prodavaonica.
Izvor: Hrportfolio.hr / Hina
| Podijeli sadržaj: | ||||
- 13.11.2025 Iskra brodogradilište Šibenik ugovorila gradnju novog hibrid...
- 14.11.2025 PU provodi projekt digitalne transformacije, idući vikend ne...
- 13.11.2025 dm Hrvatska povećao promet za 10,04 posto, na 571,06 milijun...
- 14.11.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili rast, Končar najlikvidniji
- 13.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi u crvenom uz uvećan promet
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 17.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 17.11.2025. - OTP Invest
- 10.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 10.11.2025. - OTP Invest
- 03.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 03.11.2025. - OTP Invest
- 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
- 21.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 20.10.2025. - OTP Invest
- 17.11.2025 TJEDNI PREGLED: Fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom u većini
- 11.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Dominacija mirovinskih fondova s negativnim rezultatom
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 10.11.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s negativnim tjednim rezultatom
- 04.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 18.11.2025 Skupe AI dionice mogle bi potaknuti korekciju
- 17.11.2025 Cijene nafte iznad 64 dolara
- 17.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi zeleni, promet uvećan
- 17.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 17.11.2025. - OTP Invest
- 17.11.2025 ZSE INTRADAY: Crobexi blago pali, trgovanje mirno
- 13.11.2025 dm Hrvatska povećao promet za 10,04 posto, na 571,06 milijuna eura
- 13.11.2025 Deutsche Telekom sa skromnim rastom prihoda i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 Poslovni rezultati OTP grupe za prvih devet mjeseci 2025.
- 07.11.2025 MOL s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 DHL s manjim prihodom u trećem tromjesečju
- 18.11.2025 Broj zaposlenih u obrtu i slobodnim profesijama pao za 3,5 posto
- 17.11.2025 Vlasnik Lidla i Kauflanda ulaže 11 mlrd eura u podatkovni centar u Njemačkoj
- 17.11.2025 Španjolska u gospodarske ciljeve uvodi ublažavanje nejednakosti
- 17.11.2025 Gospodarstvo EU-a raste nešto brže od očekivanja usprkos izazovima
- 17.11.2025 Pogoršano poslovno ozračje u njemačkom stambenom sektoru
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q3 - 2025)
(koji na 30.09.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
| Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
| Capital Breeder | +37,22% | 3 | |||||
| Global Kapital | +35,58% | 4 | |||||
| Erste SEE Equity - klasa B | A | +33,74% | 3 |
| Fondovi | Trajanje akcije | Info |
| OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Temeljem odluke o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve ex-Icam fondove, sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi ex-Icam fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
| Erste Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u Erste Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
||
| Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
| CROBEX* | 17.11. 16:00 | 3782,11 | 4,66 |
0,12 |
|
| CROBEX10* | 17.11. 16:00 | 2404,78 | 1,92 |
0,08 |
|
| CROBEX10tr* | 17.11. 16:00 | 2766,08 | 2,21 |
0,08 |
|
| ADRIAprime* | 17.11. 16:00 | 2949,28 | -8,35 |
-0,28 |
|
| CROBISTR* | 17.11. 16:31 | 185,7349 | 0,01 |
0,01 |
|
| CROBIS* | 17.11. 16:31 | 99,2159 | 0,00 |
0,00 |
| Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
| 7SLO | 49,29 € |
-0,50% |
278.078,49 € |
| KOEI | 656,00 € |
0,31% |
246.304,00 € |
| 7BET | 20,49 € |
-0,29% |
224.746,19 € |
| 7CRO | 33,30 € |
-0,80% |
184.222,30 € |
| KODT | 3.420,00 € |
0,00% |
113.330,00 € |
| HT | 41,70 € |
0,00% |
91.997,90 € |
| RIVP | 6,52 € |
0,31% |
69.058,00 € |
| ERNT | 197,00 € |
-0,51% |
64.327,00 € |
| ATGR | 42,60 € |
1,43% |
44.367,40 € |
| ZITO | 20,00 € |
-0,50% |
44.150,40 € |
| Redovni dionički promet: | 1.555.176,03 € |
| Redovni obveznički promet: | 9.831,36 € |
| Sveukupni promet: | 1.565.007,39 € |








