- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazn...
- 05.09.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili značajan tjedni rast, Končar...
- 05.09.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze na putu blagih tjednih dobitaka
- 05.09.2025 HUP za ′depolitizaciju′ usklađivanja minimalne p...
- 05.09.2025 Zapošljavanje u SAD-u stagniralo u kolovozu
- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazne naknade u pod-fondovima ZB Investa
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 08.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 8.9.2025. - OTP Invest
- 02.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 1.9.2025. - OTP Invest
- 28.08.2025 Komentar tržišta - ZB Invest - srpanj 2025.
- 26.08.2025 Dionice nastavljaju s rastom, unatoč oprezu investitora
- 25.08.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 25.08.2025. - OTP Invest
- 09.09.2025 MIROVINCI TJEDNO: Odličan tjedan za mirovinske fondove
- 08.09.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazne naknade u pod-fondovima ZB Investa
- 02.09.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova završila u minusu
- 01.09.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s negativnim tjednim rezultatom
- 10.09.2025 ZSE INTRADAY: Crobexi u plusu šesti dan zaredom, promet solidan
- 10.09.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze porasle, čeka se smanjenje kamata
- 10.09.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se smirivanje tržišta, stagnacija Crobexa
- 10.09.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze prate rast Wall Streeta
- 10.09.2025 WALL STREET: Novi rekordi
- 01.09.2025 Oštar pad dobiti kineskog proizvođača električnih vozila
- 28.08.2025 Rast dobiti i prihoda Nvidije premašio 50 posto
- 27.08.2025 Lego s rekordnom prodajom u prvoj polovici godine
- 26.08.2025 Spotify uvodi novu uslugu kako bi privukao veći broj korisnika
- 26.08.2025 Zagrebački holding lani s dobiti od 27,2 milijuna eura
- 10.09.2025 Raspoloženje njemačkih startupova na najnižoj razini od 2020.
- 10.09.2025 Krajem kolovoza 75.495 nezaposlenih
- 10.09.2025 VW najavljuje milijardu eura ulaganja u umjetnu inteligenciju
- 10.09.2025 Rastu prihodi davatelja poštanskih usluga, najviše zbog rasta dostave paketa
- 10.09.2025 Zalihe gotovih industrijskih proizvoda u srpnju 5,2 posto veće nego lani
DZSObjavljeno: 09.05.2016

U 2014. u maloprodaji radilo 125 tisuća ljudi, promet iznosio 121 mlrd kuna
Podijeli sadržaj: | ||||
U Hrvatskoj je u 2014. bilo 31,1 tisuća prodavaonica s prodajnom površinom od 4,5 milijuna četvornih metara, u maloprodaji je radilo 125,3 tisuće prodajnog osoblja, a ukupno je ostvaren promet od 121 milijardu kuna (s PDV-om), pokazuju podaci Državnog zavoda za statistiku (DZS) o prodajnim kapacitetima u trgovini na malo.
To se istraživanje provodi svakih nekoliko godina i osnovna mu je svrha osigurati podatke o veličini, strukturi i prostornom rasporedu maloprodajnih kapaciteta, a njime su obuhvaćene pravne osobe, obrtnici i djelatnosti slobodnih profesija koji obavljaju trgovinu na malo.
Statistika iz istraživanja za 2014. godinu pokazuje da je prosječna veličina prodavaonice bila 143,5 četvornih metara, da u svakoj prodavaonici u prosjeku rade četiri osobe i na godinu se u prosjeku ostvaruje četiri milijuna kuna prometa.
Prosječan promet prodavaonice koji se ostvaruje po jednom radniku iznosi 965,4 tisuće kuna, a prosječan prodajni prostor po radniku je 35,6 četvorna metra.
Po jednom četvornom metru prodajne površine ostvaruje se u prosjeku 27,1 tisuća kuna prometa na godinu.
Statistički je u Hrvatskoj u 2014. na tisuću stanovnika u prosjeku bilo sedam prodavaonica, odnosno na 136 stanovnika je bila jedna prodavaonica. Prosječan prodajni prostor prodavaonice po jednom stanovniku je jedan kvadrat.
Po podacima DZS-a, u ukupnom broju prodavaonica s udjelom od 73,1 posto prevladavaju poslovni subjekti koji su registrirani u djelatnosti trgovine na malo i kojima je maloprodaja pretežna djelatnost. Ti su subjekti 2014. godine imali 22,8 tisuća prodavaonica, ukupna im je prodajna površina bila 3,6 milijuna četvornih metara (81,5 posto ukupne površine), a ostvarili su promet od trgovine na malo od 87,4 milijarde kuna, čime su u ukupnom prometu imali udio od 72,2 posto.
Poslovnih subjekata registriranih u ostalim djelatnostima, a koji se bave trgovinom na malo je bilo 8.369 ili 27 posto u ukupnom broju prodavaonica, a ostvarili su 33,5 milijardi kuna prometa s PDV-om.
Najbrojniji vrlo mali poslovni subjekti, no glavninu prometa ostvare veliki
Statistika prodajnih kapaciteta prema veličini poslovnih subjekata u 2014. pokazuje da su više od polovice prodavaonica - 15.880 ili 51 posto, imali vrlo mali poslovni subjekti (oni koji imaju do devet zaposlenih). No, njihov je udio u ukupnom prometu od trgovine na malo u prodavaonici bio tek 13,9 posto, odnosno ostvarili su 2014. godine 16,8 milijardi kuna prometa.
Glavninu prometa, pak, ostvarili su veliki poslovni subjekti (s 250 i više zaposlenih) - 73,5 milijardi kuna, što je u ukupnom prometu udio od 60,8 posto. Veliki poslovni subjekti imali su ukupno 6.436 prodavaonica, što je u ukupnom broju udio od 20,6 posto.
Mali su poslovni subjekti (koji imaju od 10 do 49 zaposlenih) imali 5.208 prodavaonica, a u 2014. godini oni su ostvarili promet od 13,6 milijardi kuna, dok su veći promet, gotovo 17 milijardi kuna, ostvarili srednje veliki poslovni subjekti (oni s 50 do 249 zaposlenih), koji su imali 3.602 prodavaonice.
Najviše prodavaonica u Zagrebu, najmanje u Lici
Najveći broj prodavaonica i prodajne površine nalazi se u županijama s najviše stanovnika (ukupan broj stanovnika Hrvatske u 2014. procijenjen je na ukupno 4.238.239).
Tako u pet najbrojnijih županija - Grad Zagreb, Splitsko-dalmatinska, Osječko-baranjska, Zagrebačka i Primorsko-goranska županija, živi polovica stanovništva Hrvatske i u njima je smještena gotovo polovica prodajnih kapaciteta - 49 posto prodavaonica i 55 posto prodajne površine prodavaonica, napominju statističari.
Očekivano najveći udio ima Grad Zagreb - u ukupnom stanovništvu 18,8 posto (798.424 stanovnika), a u broju prodavaonica 17,4 posto (5.405). Udio Grada Zagreba u prodajnoj površini (gotovo milijun kvadrata), broju zaposlenih u trgovini na malo (27,7 tisuća) i prometu od trgovine na malo u prodavaonicama (26,9 milijardi kuna) je veći, iznosi nešto više od 22 posto.
Slijedi Splitsko-dalmatinska županija, čiji se udjeli kreću od 10,7 posto (broj stanovnika) do 12,8 posto (zaposleni u maloprodaji). Naime, u toj je županiji 2014. godine bilo 454.627 stanovnika, imala je 3.747 prodavaonica ukupne površine 512,4 tisuće četvornih metara, u trgovini na malo je bilo zaposleno više od 16 tisuća radnika, a u maloprodaji je ostvaren promet od 14,8 milijardi kuna.
U dvije je županije s najmanjim brojem stanovnika u 2014. bilo manje od 500 prodavaonica - u Ličko-senjskoj 402, a u Požeško-slavonskoj 493. U Ličko-senjskoj županiji, koja je imala 48.670 stanovnika, u trgovini na malo je bilo zaposleno 1.349 radnika, a u Požeško-slavonskoj, koja je imala 74.991 stanovnika, trgovina na malo je zapošljavala 1.744 radnika. Ipak, promet od trgovine na malo u Ličko-senjskoj je županiji iznosio 1,83 milijardi kuna i bio je veći nego u Požeško-slavonskoj, u kojoj je iznosio 1,45 milijardi kuna.
Prema podacima iz priopćenja DZS-a o prodajnim kapacitetima u trgovini na malo, takva su istraživanja od 1976. godine provedena šest puta - 1976., 1986. i 1989. te potom 2004., 2009. i 2014. godine
Ti podaci pokazuju da je od 1976. do 1989. (kada nisu bile uključene ljekarne) u Hrvatskoj broj prodavaonica rastao, ali ih je ukupno bilo manje od 18 tisuća (broj se kretao od 14.173 do 17.016), kao i da je najveći broj prodavaonica zabilježen 2004. godine i da od tada pada.
Naime, podaci DZS-a pokazuju da je 2004. u Hrvatskoj bilo gotovo 40 tisuća prodavaonica (39.893), da bi u 2009. godini njihov broj pao na 36.341, a smanjenje je nastavljeno i do 2014. kada je bilo 31.126 prodavaonica.
To se istraživanje provodi svakih nekoliko godina i osnovna mu je svrha osigurati podatke o veličini, strukturi i prostornom rasporedu maloprodajnih kapaciteta, a njime su obuhvaćene pravne osobe, obrtnici i djelatnosti slobodnih profesija koji obavljaju trgovinu na malo.
Statistika iz istraživanja za 2014. godinu pokazuje da je prosječna veličina prodavaonice bila 143,5 četvornih metara, da u svakoj prodavaonici u prosjeku rade četiri osobe i na godinu se u prosjeku ostvaruje četiri milijuna kuna prometa.
Prosječan promet prodavaonice koji se ostvaruje po jednom radniku iznosi 965,4 tisuće kuna, a prosječan prodajni prostor po radniku je 35,6 četvorna metra.
Po jednom četvornom metru prodajne površine ostvaruje se u prosjeku 27,1 tisuća kuna prometa na godinu.
Statistički je u Hrvatskoj u 2014. na tisuću stanovnika u prosjeku bilo sedam prodavaonica, odnosno na 136 stanovnika je bila jedna prodavaonica. Prosječan prodajni prostor prodavaonice po jednom stanovniku je jedan kvadrat.
Po podacima DZS-a, u ukupnom broju prodavaonica s udjelom od 73,1 posto prevladavaju poslovni subjekti koji su registrirani u djelatnosti trgovine na malo i kojima je maloprodaja pretežna djelatnost. Ti su subjekti 2014. godine imali 22,8 tisuća prodavaonica, ukupna im je prodajna površina bila 3,6 milijuna četvornih metara (81,5 posto ukupne površine), a ostvarili su promet od trgovine na malo od 87,4 milijarde kuna, čime su u ukupnom prometu imali udio od 72,2 posto.
Poslovnih subjekata registriranih u ostalim djelatnostima, a koji se bave trgovinom na malo je bilo 8.369 ili 27 posto u ukupnom broju prodavaonica, a ostvarili su 33,5 milijardi kuna prometa s PDV-om.
Najbrojniji vrlo mali poslovni subjekti, no glavninu prometa ostvare veliki
Statistika prodajnih kapaciteta prema veličini poslovnih subjekata u 2014. pokazuje da su više od polovice prodavaonica - 15.880 ili 51 posto, imali vrlo mali poslovni subjekti (oni koji imaju do devet zaposlenih). No, njihov je udio u ukupnom prometu od trgovine na malo u prodavaonici bio tek 13,9 posto, odnosno ostvarili su 2014. godine 16,8 milijardi kuna prometa.
Glavninu prometa, pak, ostvarili su veliki poslovni subjekti (s 250 i više zaposlenih) - 73,5 milijardi kuna, što je u ukupnom prometu udio od 60,8 posto. Veliki poslovni subjekti imali su ukupno 6.436 prodavaonica, što je u ukupnom broju udio od 20,6 posto.
Mali su poslovni subjekti (koji imaju od 10 do 49 zaposlenih) imali 5.208 prodavaonica, a u 2014. godini oni su ostvarili promet od 13,6 milijardi kuna, dok su veći promet, gotovo 17 milijardi kuna, ostvarili srednje veliki poslovni subjekti (oni s 50 do 249 zaposlenih), koji su imali 3.602 prodavaonice.
Najviše prodavaonica u Zagrebu, najmanje u Lici
Najveći broj prodavaonica i prodajne površine nalazi se u županijama s najviše stanovnika (ukupan broj stanovnika Hrvatske u 2014. procijenjen je na ukupno 4.238.239).
Tako u pet najbrojnijih županija - Grad Zagreb, Splitsko-dalmatinska, Osječko-baranjska, Zagrebačka i Primorsko-goranska županija, živi polovica stanovništva Hrvatske i u njima je smještena gotovo polovica prodajnih kapaciteta - 49 posto prodavaonica i 55 posto prodajne površine prodavaonica, napominju statističari.
Očekivano najveći udio ima Grad Zagreb - u ukupnom stanovništvu 18,8 posto (798.424 stanovnika), a u broju prodavaonica 17,4 posto (5.405). Udio Grada Zagreba u prodajnoj površini (gotovo milijun kvadrata), broju zaposlenih u trgovini na malo (27,7 tisuća) i prometu od trgovine na malo u prodavaonicama (26,9 milijardi kuna) je veći, iznosi nešto više od 22 posto.
Slijedi Splitsko-dalmatinska županija, čiji se udjeli kreću od 10,7 posto (broj stanovnika) do 12,8 posto (zaposleni u maloprodaji). Naime, u toj je županiji 2014. godine bilo 454.627 stanovnika, imala je 3.747 prodavaonica ukupne površine 512,4 tisuće četvornih metara, u trgovini na malo je bilo zaposleno više od 16 tisuća radnika, a u maloprodaji je ostvaren promet od 14,8 milijardi kuna.
U dvije je županije s najmanjim brojem stanovnika u 2014. bilo manje od 500 prodavaonica - u Ličko-senjskoj 402, a u Požeško-slavonskoj 493. U Ličko-senjskoj županiji, koja je imala 48.670 stanovnika, u trgovini na malo je bilo zaposleno 1.349 radnika, a u Požeško-slavonskoj, koja je imala 74.991 stanovnika, trgovina na malo je zapošljavala 1.744 radnika. Ipak, promet od trgovine na malo u Ličko-senjskoj je županiji iznosio 1,83 milijardi kuna i bio je veći nego u Požeško-slavonskoj, u kojoj je iznosio 1,45 milijardi kuna.
Prema podacima iz priopćenja DZS-a o prodajnim kapacitetima u trgovini na malo, takva su istraživanja od 1976. godine provedena šest puta - 1976., 1986. i 1989. te potom 2004., 2009. i 2014. godine
Ti podaci pokazuju da je od 1976. do 1989. (kada nisu bile uključene ljekarne) u Hrvatskoj broj prodavaonica rastao, ali ih je ukupno bilo manje od 18 tisuća (broj se kretao od 14.173 do 17.016), kao i da je najveći broj prodavaonica zabilježen 2004. godine i da od tada pada.
Naime, podaci DZS-a pokazuju da je 2004. u Hrvatskoj bilo gotovo 40 tisuća prodavaonica (39.893), da bi u 2009. godini njihov broj pao na 36.341, a smanjenje je nastavljeno i do 2014. kada je bilo 31.126 prodavaonica.
Izvor: Hrportfolio.hr / Hina
Podijeli sadržaj: | ||||
- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazn...
- 05.09.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili značajan tjedni rast, Končar...
- 05.09.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze na putu blagih tjednih dobitaka
- 05.09.2025 HUP za ′depolitizaciju′ usklađivanja minimalne p...
- 05.09.2025 Zapošljavanje u SAD-u stagniralo u kolovozu
- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazne naknade u pod-fondovima ZB Investa
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 08.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 8.9.2025. - OTP Invest
- 02.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 1.9.2025. - OTP Invest
- 28.08.2025 Komentar tržišta - ZB Invest - srpanj 2025.
- 26.08.2025 Dionice nastavljaju s rastom, unatoč oprezu investitora
- 25.08.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 25.08.2025. - OTP Invest
- 09.09.2025 MIROVINCI TJEDNO: Odličan tjedan za mirovinske fondove
- 08.09.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazne naknade u pod-fondovima ZB Investa
- 02.09.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova završila u minusu
- 01.09.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s negativnim tjednim rezultatom
- 10.09.2025 ZSE INTRADAY: Crobexi u plusu šesti dan zaredom, promet solidan
- 10.09.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze porasle, čeka se smanjenje kamata
- 10.09.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se smirivanje tržišta, stagnacija Crobexa
- 10.09.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze prate rast Wall Streeta
- 10.09.2025 WALL STREET: Novi rekordi
- 01.09.2025 Oštar pad dobiti kineskog proizvođača električnih vozila
- 28.08.2025 Rast dobiti i prihoda Nvidije premašio 50 posto
- 27.08.2025 Lego s rekordnom prodajom u prvoj polovici godine
- 26.08.2025 Spotify uvodi novu uslugu kako bi privukao veći broj korisnika
- 26.08.2025 Zagrebački holding lani s dobiti od 27,2 milijuna eura
- 10.09.2025 Raspoloženje njemačkih startupova na najnižoj razini od 2020.
- 10.09.2025 Krajem kolovoza 75.495 nezaposlenih
- 10.09.2025 VW najavljuje milijardu eura ulaganja u umjetnu inteligenciju
- 10.09.2025 Rastu prihodi davatelja poštanskih usluga, najviše zbog rasta dostave paketa
- 10.09.2025 Zalihe gotovih industrijskih proizvoda u srpnju 5,2 posto veće nego lani
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q2 - 2025)
(koji na 30.06.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
Capital Breeder | +25,00% | 3 | |||||
Global Kapital | +23,59% | 4 | |||||
InterCapital SEE Equity - klasa B | A | +22,32% | 3 |
Fondovi | Trajanje akcije | Info |
OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 30.09. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 30.09.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 30.09. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 30.09.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon fondovi - ulazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda. Navedeno vrijedi do opoziva.
Eurizon HR Flexible 30 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR Conservative 10 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR International Multi Asset fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Prilikom otkupa udjela izlazna naknada se umanjuje te za sva ulaganja do 12 mjeseci iznosi 1,00 posto umjesto prospektom propisanih 2,00 posto. Za ulaganja duža od 12 mjeseci izlazna naknada se ne naplaćuje, iznosi 0,00 posto. Navedeno vrijedi za ulagače koji pri kupnji udjela dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 19.07.2023. do opoziva.
Eurizon HR Equity fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Društvo InterCapital Asset Management donijelo je odluku o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve fondove kojima upravlja ICAM. Sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi InterCapital fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
InterCapital Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u InterCapital Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
CROBEX* | 10.09. 12:49 | 3795,83 | 16,73 |
0,44 |
|
CROBEX10* | 10.09. 12:48 | 2434,08 | 14,84 |
0,61 |
|
CROBEX10tr* | 10.09. 12:48 | 2799,82 | 16,84 |
0,61 |
|
ADRIAprime* | 10.09. 12:47 | 2981,01 | 2,04 |
0,07 |
|
CROBISTR* | 09.09. 16:31 | 184,8423 | 0,07 |
0,04 |
|
CROBIS* | 09.09. 16:31 | 99,2119 | 0,03 |
0,03 |
Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
KOEI | 704,00 € |
2,03% |
1.028.506,00 € |
ADPL | 16,80 € |
5,99% |
346.916,00 € |
DLKV | 8,12 € |
3,05% |
254.549,94 € |
ZABA | 24,60 € |
0,00% |
168.738,10 € |
IG | 54,00 € |
1,89% |
155.817,80 € |
RIVP | 6,12 € |
-0,97% |
124.777,40 € |
7SLO | 51,28 € |
0,57% |
118.488,45 € |
KODT | 3.800,00 € |
-1,04% |
114.300,00 € |
INGR | 2,14 € |
7,00% |
98.241,06 € |
ADRS2 | 78,60 € |
0,51% |
85.395,60 € |
Redovni dionički promet: | 3.083.990,27 € |
Redovni obveznički promet: | 0 € |
Sveukupni promet: | 3.549.614,27 € |