- 02.10.2025 Većina hrvatskih tvrtki ′umjereno spremna′ za us...
- 02.10.2025 Dugotrajna blokada državnih službi mogla bi zakočiti američk...
- 02.10.2025 Naznake pojačane opskrbe spustile cijene nafte ispod 65 dola...
- 02.10.2025 Dan hrvatskog gospodarstva u Beču - vjetar u leđa suradnji s...
- 02.10.2025 Shein najavio fizičku trgovinu u Francuskoj
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 03.10.2025 InterCapital AM pripojen Erste AM
- 20.09.2025 Oprez - Prijevara kojom se poziva na ulaganje u dionice Revoluta
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 06.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 06.10.2025. - OTP Invest
- 29.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 29.9.2025. - OTP Invest
- 24.09.2025 Komentar tržišta - ZB Invest - kolovoz 2025.
- 24.09.2025 Komentar tržišta - InterCapital Asset Management - kolovoz 2025.
- 23.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 22.9.2025. - OTP Invest
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 06.10.2025 TJEDNI PREGLED: Svi fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 03.10.2025 InterCapital AM pripojen Erste AM
- 03.10.2025 Obavijest o odobrenju statusne promjene pripajanja Raiffeisen Investa
- 01.10.2025 Erste Group preuzima većinski udio u Erste Plavom
- 06.10.2025 Cijene nafte porasle iznad 65 dolara, u fokusu OPEC+
- 06.10.2025 ZSE DANAS: Crobexi crveni uz umanjen promet
- 06.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 06.10.2025. - OTP Invest
- 06.10.2025 ZSE INTRADAY: Uz mršav promet, Crobexi stagniraju
- 06.10.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze blago pale na početku tjedna
- 30.09.2025 BP i TotalEnergies ulažu u proizvodnju nafte i plina u SAD-u
- 26.09.2025 Talijanski Eni kažnjen zbog kršenja propisa
- 26.09.2025 Trump potpisao izvršnu uredbu o prodaji TikToka
- 25.09.2025 Gordana Kovačević podnijela ostavku
- 25.09.2025 BYD treba u Europi proizvoditi baterije za električne automobile
- 06.10.2025 Blagi pad proizvođačkih cijena u europskoj industriji u kolovozu
- 06.10.2025 OVI indeks pao deveti mjesec zaredom, u rujnu za čak 25,3 posto
- 06.10.2025 Cijene zlata prekoračile 3.900 dolara
- 06.10.2025 EU nadzorna tijela upozoravaju potrošače na rizike glede kriptoimovine
- 06.10.2025 Više od 60 posto dobavljača njemačkog autosektora dijeli otkaze
EKONOMIJAObjavljeno: 21.08.2008
Propao konzorcij Crotrain
Podijeli sadržaj: | ||||
Konzorcij Crotrain, koji su činili Končar i Tvornica željezničkih vozila Gredelj, službeno se raspao, doznaje Poslovni dnevnik. Umjesto da dvije velike tvrtke u većinskom državnom vlasništvu zajednički razvijaju projekt prigradskih i regionalnih vlakova vrijednih oko 290 milijuna eura, posao su podijelile među sobom. Hrvatska će tako umjesto jednog dobiti dva prototipa vlaka, a priliku za sudjelovanje u poslu i druge tvrtke.
Suradnja je pukla zbog neslaganja oko toga tko će imati koliki udjel i tko će voditi projekt. Poznavatelji situacije koji nisu ni iz jedne od tvrtki ustvrdili su da je prekid suradnje loša opcija za Hrvatsku i njezino gospodarstvo jer je Hrvatska premala zemlja da bi se u njoj razvijala dva tipa vlakova te da je tako izgubljena prilika da obje tvrtke ostvare ravnopravnu korist od projekta. Još nije potvrđeno, ali se predviđa da će razdvajanje imati posljedicu i na veću cijenu vlakova.
Informaciju o razdvajanju Končara i Gredelja potvrdili su Poslovnom dnevniku u TŽV Gredelju i neizravno u Hrvatskim željeznicama, dok su u Upravi Končara poručili kako zasad nemaju komentara o novonastaloj situaciji.
Ugovor o razvoju prototipa i daljnjoj proizvodnji potpisan je krajem 2005. i najavljivao se kao velik uspjeh za hrvatsko gospodarstvo. Prvo se trebao razviti prototip 18 prigradskih vlakova za Zagreb, što je u određenom dijelu i učinjeno, a zatim bi isti prototip s izmjenama u interijeru i ulaznim vratima poslužio za 33 regionalna vlaka. Sada će se raditi dva različita prototipa. Nakon potpisivanja se najavljivalo da bi omjer u poslu trebao biti 50 prema 50 posto. Prošle dvije godine trajala su natezanja o udjelu jer Končar nije pristao na ravnopravnu ulogu, nego je želio vodeću ulogu kao i u konzorciju Crotram koji još egzistira i proizvodi niskopodne tramvaje za Zagreb. Konačno razilaženje je utanačeno na sastanku u Vladi u lipnju jer tri godine se projekti zbog prepucavanja nisu pomaknuli daleko od početka.
Prema zaključku koji su potpisali Antun Fabek kao vodeći čovjek Gredelja i Darinko Bago kao predsjednik Uprave Končara, te potpredsjednik Damir Polančec i ministar Božidar Kalmeta, razvijanje protipa i daljnja proizvodnja nakon natječaja se dijeli. Gredelj preuzima na sebe razvoj i proizvodnju 18 elektromotornih niskopodnih prigradskih vlakova koji će vrijediti između 70 i 80 milijuna eura te još 25 dizelskih motornih vlakova čija vrijednost je procijenjena između 80 i 90 milijuna eura. Končar preuzima razvoj 33 regionalna niskopodna elektromotorna vlaka vrijedna oko 140 milijuna eura. Obje tvrtke su već krenule u pronalazak novih partnera - Gredelju će za razvoj prvih vlakova partner biti Siemens, a Končaru Radionica željezničkih vozila Čakovec. Hoće li još tko biti partner, nije se moglo saznati jer Uprava Končara nije željela dati komentare.
"Iako je bila dogovorena proizvodnja u jednakim omjerima, Uprava Končara ju je blokirala. Gredelj koji je u procesu preseljenja i vodi investiciju od 80 milijuna eura nije mogao pristati na podređenu ulogu kao u Crotramu u kojem smo tek u drugoj seriji tramvaja došli na udjel od 23 posto. Već imamo razrađeni prototip prigradskog vlaka koji odgovara zahtjevima HŽ-a i u njega ćemo ugraditi provjerenu Siemensovu opremu. Kada krene proizvodnja, ostaje mogućnost da Končar proizvodi opremu prema našim zahtjevima", istaknuo je predsjednik Uprave TŽV Gredelj Antun Fabek.
Što se tiče 25 dizelskih elektromotornih vlakova, napravit će se određene izmjene na prigradskom vlaku i neće se morati razvijati prototip", rekao je Fabek. Višu cijenu 18 prigradskih vlakova koji su trebali po sporazumu iz 2005. stajati 60 milijuna eura, Fabek opravdava višom cijenom svih materijala koji se ugrađuju.
Končar će razvijati svoj model niskopodnog regionalnog vlaka. Ta je tvrtka dan prije prekida suradnje s Gredeljem potpisala ugovor za Željeznice Federacije BiH vrijedan 5,3 milijuna eura o gradnji prototipa istog vlaka.
Gredeljevi niskopodni prigradski vlakovi u višoj su fazi i već su prošli određena testiranja, a izgled vlaka je poznat. Plan je da svih 18 bude isporučeno HŽ-u i Zagrebu kao naručiteljima do 2011. godine. Inače, službeno će se za sve tipove vlakova raspisati javni natječaji prema Zakonu o javnoj nabavi, a konkurencija poput francuskog Bombardiera već je iskazala zanimanje za sudjelovanje na natječaju. Međutim, osnova za nove vlakove bit će prototipi koje će razviti naše tvrtke i s tehničkim specifikacijama prototipa od kojih je jedna od važnijih niskopodnost. Druge tvrtke teško će "probiti" uvjete natječaja. Model je već primijenjen na razvoju niskopodnih tramvaja.
Marijan Klarić, direktor tvrtke HŽ Putnički prijevoz koja je službeno vlasnik Gredelja i naručitelj svih vlakova, vrlo suzdržano je odgovorio na pitanja o pucanju suradnje. "Dužnosnici Vlade RH podržali su navedene projekte i opredjeljenje Uprava TŽV Gredelj i Končar da budu voditelji u realizaciji spomenutih projekata", stoji u odgovoru. Klarić nadalje odgovora i da konzorcij postoji jer još proizvodi tramvaje, ali ne spominje Crotrain za vlakove.
Suradnja je pukla zbog neslaganja oko toga tko će imati koliki udjel i tko će voditi projekt. Poznavatelji situacije koji nisu ni iz jedne od tvrtki ustvrdili su da je prekid suradnje loša opcija za Hrvatsku i njezino gospodarstvo jer je Hrvatska premala zemlja da bi se u njoj razvijala dva tipa vlakova te da je tako izgubljena prilika da obje tvrtke ostvare ravnopravnu korist od projekta. Još nije potvrđeno, ali se predviđa da će razdvajanje imati posljedicu i na veću cijenu vlakova.
Informaciju o razdvajanju Končara i Gredelja potvrdili su Poslovnom dnevniku u TŽV Gredelju i neizravno u Hrvatskim željeznicama, dok su u Upravi Končara poručili kako zasad nemaju komentara o novonastaloj situaciji.
Ugovor o razvoju prototipa i daljnjoj proizvodnji potpisan je krajem 2005. i najavljivao se kao velik uspjeh za hrvatsko gospodarstvo. Prvo se trebao razviti prototip 18 prigradskih vlakova za Zagreb, što je u određenom dijelu i učinjeno, a zatim bi isti prototip s izmjenama u interijeru i ulaznim vratima poslužio za 33 regionalna vlaka. Sada će se raditi dva različita prototipa. Nakon potpisivanja se najavljivalo da bi omjer u poslu trebao biti 50 prema 50 posto. Prošle dvije godine trajala su natezanja o udjelu jer Končar nije pristao na ravnopravnu ulogu, nego je želio vodeću ulogu kao i u konzorciju Crotram koji još egzistira i proizvodi niskopodne tramvaje za Zagreb. Konačno razilaženje je utanačeno na sastanku u Vladi u lipnju jer tri godine se projekti zbog prepucavanja nisu pomaknuli daleko od početka.
Prema zaključku koji su potpisali Antun Fabek kao vodeći čovjek Gredelja i Darinko Bago kao predsjednik Uprave Končara, te potpredsjednik Damir Polančec i ministar Božidar Kalmeta, razvijanje protipa i daljnja proizvodnja nakon natječaja se dijeli. Gredelj preuzima na sebe razvoj i proizvodnju 18 elektromotornih niskopodnih prigradskih vlakova koji će vrijediti između 70 i 80 milijuna eura te još 25 dizelskih motornih vlakova čija vrijednost je procijenjena između 80 i 90 milijuna eura. Končar preuzima razvoj 33 regionalna niskopodna elektromotorna vlaka vrijedna oko 140 milijuna eura. Obje tvrtke su već krenule u pronalazak novih partnera - Gredelju će za razvoj prvih vlakova partner biti Siemens, a Končaru Radionica željezničkih vozila Čakovec. Hoće li još tko biti partner, nije se moglo saznati jer Uprava Končara nije željela dati komentare.
"Iako je bila dogovorena proizvodnja u jednakim omjerima, Uprava Končara ju je blokirala. Gredelj koji je u procesu preseljenja i vodi investiciju od 80 milijuna eura nije mogao pristati na podređenu ulogu kao u Crotramu u kojem smo tek u drugoj seriji tramvaja došli na udjel od 23 posto. Već imamo razrađeni prototip prigradskog vlaka koji odgovara zahtjevima HŽ-a i u njega ćemo ugraditi provjerenu Siemensovu opremu. Kada krene proizvodnja, ostaje mogućnost da Končar proizvodi opremu prema našim zahtjevima", istaknuo je predsjednik Uprave TŽV Gredelj Antun Fabek.
Što se tiče 25 dizelskih elektromotornih vlakova, napravit će se određene izmjene na prigradskom vlaku i neće se morati razvijati prototip", rekao je Fabek. Višu cijenu 18 prigradskih vlakova koji su trebali po sporazumu iz 2005. stajati 60 milijuna eura, Fabek opravdava višom cijenom svih materijala koji se ugrađuju.
Končar će razvijati svoj model niskopodnog regionalnog vlaka. Ta je tvrtka dan prije prekida suradnje s Gredeljem potpisala ugovor za Željeznice Federacije BiH vrijedan 5,3 milijuna eura o gradnji prototipa istog vlaka.
Gredeljevi niskopodni prigradski vlakovi u višoj su fazi i već su prošli određena testiranja, a izgled vlaka je poznat. Plan je da svih 18 bude isporučeno HŽ-u i Zagrebu kao naručiteljima do 2011. godine. Inače, službeno će se za sve tipove vlakova raspisati javni natječaji prema Zakonu o javnoj nabavi, a konkurencija poput francuskog Bombardiera već je iskazala zanimanje za sudjelovanje na natječaju. Međutim, osnova za nove vlakove bit će prototipi koje će razviti naše tvrtke i s tehničkim specifikacijama prototipa od kojih je jedna od važnijih niskopodnost. Druge tvrtke teško će "probiti" uvjete natječaja. Model je već primijenjen na razvoju niskopodnih tramvaja.
Marijan Klarić, direktor tvrtke HŽ Putnički prijevoz koja je službeno vlasnik Gredelja i naručitelj svih vlakova, vrlo suzdržano je odgovorio na pitanja o pucanju suradnje. "Dužnosnici Vlade RH podržali su navedene projekte i opredjeljenje Uprava TŽV Gredelj i Končar da budu voditelji u realizaciji spomenutih projekata", stoji u odgovoru. Klarić nadalje odgovora i da konzorcij postoji jer još proizvodi tramvaje, ali ne spominje Crotrain za vlakove.
Izvor: bankamagazine.hr
- 02.10.2025 Većina hrvatskih tvrtki ′umjereno spremna′ za us...
- 02.10.2025 Dugotrajna blokada državnih službi mogla bi zakočiti američk...
- 02.10.2025 Naznake pojačane opskrbe spustile cijene nafte ispod 65 dola...
- 02.10.2025 Dan hrvatskog gospodarstva u Beču - vjetar u leđa suradnji s...
- 02.10.2025 Shein najavio fizičku trgovinu u Francuskoj
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 03.10.2025 InterCapital AM pripojen Erste AM
- 20.09.2025 Oprez - Prijevara kojom se poziva na ulaganje u dionice Revoluta
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 06.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 06.10.2025. - OTP Invest
- 29.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 29.9.2025. - OTP Invest
- 24.09.2025 Komentar tržišta - ZB Invest - kolovoz 2025.
- 24.09.2025 Komentar tržišta - InterCapital Asset Management - kolovoz 2025.
- 23.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 22.9.2025. - OTP Invest
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 06.10.2025 TJEDNI PREGLED: Svi fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 03.10.2025 InterCapital AM pripojen Erste AM
- 03.10.2025 Obavijest o odobrenju statusne promjene pripajanja Raiffeisen Investa
- 01.10.2025 Erste Group preuzima većinski udio u Erste Plavom
- 06.10.2025 Cijene nafte porasle iznad 65 dolara, u fokusu OPEC+
- 06.10.2025 ZSE DANAS: Crobexi crveni uz umanjen promet
- 06.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 06.10.2025. - OTP Invest
- 06.10.2025 ZSE INTRADAY: Uz mršav promet, Crobexi stagniraju
- 06.10.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze blago pale na početku tjedna
- 30.09.2025 BP i TotalEnergies ulažu u proizvodnju nafte i plina u SAD-u
- 26.09.2025 Talijanski Eni kažnjen zbog kršenja propisa
- 26.09.2025 Trump potpisao izvršnu uredbu o prodaji TikToka
- 25.09.2025 Gordana Kovačević podnijela ostavku
- 25.09.2025 BYD treba u Europi proizvoditi baterije za električne automobile
- 06.10.2025 Blagi pad proizvođačkih cijena u europskoj industriji u kolovozu
- 06.10.2025 OVI indeks pao deveti mjesec zaredom, u rujnu za čak 25,3 posto
- 06.10.2025 Cijene zlata prekoračile 3.900 dolara
- 06.10.2025 EU nadzorna tijela upozoravaju potrošače na rizike glede kriptoimovine
- 06.10.2025 Više od 60 posto dobavljača njemačkog autosektora dijeli otkaze
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q3 - 2025)
(koji na 30.09.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
Capital Breeder | +37,22% | 3 | |||||
Global Kapital | +35,58% | 4 | |||||
Erste SEE Equity - klasa B | A | +33,74% | 3 |
Fondovi | Trajanje akcije | Info |
OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon fondovi - ulazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda. Navedeno vrijedi do opoziva.
Eurizon HR Flexible 30 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR Conservative 10 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR International Multi Asset fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Prilikom otkupa udjela izlazna naknada se umanjuje te za sva ulaganja do 12 mjeseci iznosi 1,00 posto umjesto prospektom propisanih 2,00 posto. Za ulaganja duža od 12 mjeseci izlazna naknada se ne naplaćuje, iznosi 0,00 posto. Navedeno vrijedi za ulagače koji pri kupnji udjela dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 19.07.2023. do opoziva.
Eurizon HR Equity fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Erste AM fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Erste AM fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Temeljem odluke o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve ex-Icam fondove, sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi ex-Icam fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
Erste Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u Erste Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
CROBEX* | 06.10. 16:00 | 3807,54 | -19,50 |
-0,51 |
|
CROBEX10* | 06.10. 16:00 | 2433,28 | -14,15 |
-0,58 |
|
CROBEX10tr* | 06.10. 16:00 | 2798,86 | -16,28 |
-0,58 |
|
ADRIAprime* | 06.10. 16:00 | 2984,32 | -17,51 |
-0,58 |
|
CROBISTR* | 06.10. 16:31 | 185,2734 | 0,01 |
0,01 |
|
CROBIS* | 06.10. 16:31 | 99,2604 | 0,00 |
0,00 |
Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
KOEI | 664,00 € |
-2,06% |
1.613.606,00 € |
SPAN | 64,80 € |
-2,11% |
366.631,20 € |
ADRS2 | 78,60 € |
-1,01% |
315.056,20 € |
ERNT | 200,00 € |
2,30% |
172.338,00 € |
IKBA | 470,00 € |
0,00% |
105.750,00 € |
DLKV | 8,10 € |
-2,17% |
73.453,84 € |
CROS | 2.400,00 € |
0,84% |
69.600,00 € |
ZITO | 20,00 € |
-0,99% |
66.024,20 € |
RIVP | 6,24 € |
-0,32% |
56.265,44 € |
7SLO | 50,10 € |
-1,03% |
52.636,20 € |
Redovni dionički promet: | 3.217.554,02 € |
Redovni obveznički promet: | 0 € |
Sveukupni promet: | 3.217.554,02 € |