NAJČITANIJE

IZDVOJENO

ANALIZE

FONDOVI

MONOGRAFIJAObjavljeno: 20.05.2016
Predstavljena jedinstvena poslovna priča Adris Grupe

Predstavljena jedinstvena poslovna priča Adris Grupe

U zagrebačkom Muzeju suvremene umjetnosti, u nazočnosti hrvatske poslovne, kulturne i znanstvene elite, predstavljena je jedinstvena korporativna monografija „ADRIS, jedna hrvatska priča", koja se bavi fenomenom razvoja i poslovnog uspjeha Adris Grupe te njezina utjecaja na hrvatsko društvo i trendove u gospodarstvu, arhitekturi, kulturi, znanosti... Prigodom promocije, na platou MSU-a otvorena je i izložba posvećena najznačajnijim arhitektonskim i dizajnerskim projektima Adris Grupe, koja se može razgledati do 26. svibnja.

Monografija „Adris, jedna hrvatska priča" analizira tajnu poslovnog uspjeha ove hrvatske korporacije te njezine doprinose hrvatskoj kulturi i znanosti kroz autorska viđenja šest priznatih hrvatskih stručnjaka i znanstvenika. Među ostalim analiziraju se Adrisov poslovni model i investicije, specifičnosti upravljanja, kreiranje i razvoj brendova, doprinos očuvanju nacionalnih vrijednosti, inovativni marketing te stalna ulaganja u kulturu, umjetnost i znanost.

„U našim postignućima sudjelovali su brojni naraštaji naših zaposlenika, mnogi suradnički timovi iz kreativne industrije te pojedinci iz znanstvene i poslovne zajednice. Bez znanja, kreativnosti, poduzetničke odvažnosti i težnje k izvrsnosti nije moguće ostvariti uspjeh u globaliziranom svijetu, a još je teže izdržati u uspjehu. Svjesni toga, mi u Adrisu trajno ostajemo otvoreni znanju, svjetskim poslovnim iskustvima i tehnološkim izazovima, ne zaboravljajući da Adris pritom ima i obvezu domovinske koristi" - izjavio je prigodom predstavljanja mr. sc. Ante Vlahović, predsjednik Uprave Adris Grupe.

Urednik monografije je Predrag Grubić, a autori poglavlja su: prof.dr.sc. Božo Skoko, doc.dr.sc. Kristijan Kotarski, prof.dr.sc. Velimir Srića, prof.dr.sc. Tihomir Vranešević, Maroje Mrduljaš i Igor Zidić.

„Adris nam vlastitim primjerom pokazuje kako se i u Hrvatskoj može uspjeti prema najrigoroznijim globalnim standardima izvrsnosti, a pritom sačuvati ključne vrijednosti." - među ostalim piše dr. Božo Skoko. Njegov kolega s Fakulteta političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu dr. Kristijan Kotarski smatra kako „usred anemičnoga gospodarskog oporavka hrvatske ekonomije, Adris Grupa svijetli svojim primjerom kao putokaz ostalim tržišnim akterima i donositeljima političkih odluka", a tajnu uspjeha vidi u jedinstvenom modelu dioničarstva TDR-a i kasnije Adrisa, koje je omogućilo stabilnu vlasničku strukturu, koja ne stvara pritisak za ostvarenjem instant rezultata neovisno o dugoročnim posljedicama takve orijentacije.

Dr. Velimir Srića dodaje kako je bitna komponenta Adrisove kulture „spoj hrabrosti i ambicije, jer je povijest TDR-a, a potom i Adris Grupe, priča o hrvatskome uspjehu, temeljenom na domaćem znanju, upornosti, viziji i vlastitome modelu razvoja".

Dr. Tihomir Vranešević, analizirajući Adrisove brendove piše kako se u njihovu načinu upravljanja prepoznaje naslijeđe TDR-a, i to u svim aspektima proizvoda, komuniciranju s ciljnim tržištem i širom javnošću, odnosima s potrošačima, zaposlenicima, konkurentima i širom društvenom zajednicom.

Maroje Mrduljaš, koji je tijekom predstavljanja predstavio najznačajnija Adrisova arhitektonska ostvarenja kaže kako je „u suradnji s nekim od najboljih hrvatskih arhitekata i dizajnera različitih generacija, Adris Grupa ušla u istraživanja koja nadilaze utilitarne i instrumentalne ciljeve i otvaraju nove putove u arhitekturi, urbanizmu i dizajnu". Dodaje kako se arhitektonske aktivnosti Adris grupe naslanjaju na višedesetljetnu visoku razinu kulture tvrtke u vizualnim komunikacijama, no značenje Adrisovih građevina nadilazi polje estetske izvrsnosti, jer su građevinske realizacije Adrisa ne samo dovele do nekih od kulturno najznačajnijih zgrada u Hrvatskoj, nego je riječ o znatno širem utjecaju na urbanu kvalitetu hrvatskih gradova.

Igor Zidić, Adris opisuje kao odgovornog gospodarstvenika jer je u svoju potporu hrvatskoj znanosti, kulturi i drugim čuvarima tradicijskih vrijednosti ugradila one kriterije kojih se i sama u svome poslovanju pridržava. Dodaje kako se Zaklada Adris postavlja kao hrvatska korektivna institucija, koja ravnomjerno štiti interese zdravstveno i socijalno najugroženijih, te koja se bori za nužnu potporu i poticaje onima najizvrsnijim u širokom spektru strukâ i orijentacijâ.

O Adris Grupi iznutra piše Predrag Grubić koji naglašava da je korporativna kultura osobito važna u vrijeme transformacije tvrtke kojoj je krajnji cilj daljnji rast i razvoj, odnosno dugoročna održivost Adrisa u uvjetima mondijalizacije i stalnih promjena društvenih normi te dodaje da Adris trajno nastoji povećavati razinu konkurentnosti svojih novih poslova (turizam, osiguranje i zdrava hrana) i učvrstiti poziciju jedne od vodećih regionalnih tvrtki.

Otvorena izložba „Arhitektura i dizajn Adris Grupe"

S obzirom da je u posljednjih dvadesetak godina Adris iza sebe ostavio brojne arhitektonske i dizajnerske projekte ostvarene u suradnji s ponajboljim hrvatskim i međunarodnim arhitektima i dizajnerima, uoči predstavljanja Adrisove monografije na sjevernom platou MSU-a otvorena je posebna izložba koja predstavlja deset najznačajnijih arhitektonskih i dizajnerskih projekata Adris grupe.

Među predstavljenim projektima nalaze se redom nagrađivani projekti kao što su hoteli Lone, Adriatic i Amarin, Adris blok u Rovinju, mrjestilište ribe u Ninu, plaža Mulini Beach, poslovna zgrada u Jagićevoj, tvornica u Kanfanaru, postav multimedijalne izložbe "Kultura pušenja", Adrisova godišnja izvješća - "Dobre ideje svijetle u mraku" i "U dobrim rukama" te Adrisov paviljon na Weekend Media Festivalu s presjekom godišnjih izvješća realiziranih u proteklih deset godina.

Projekti su prikazani u deset odvojenih prostorija koje čine svojevrsni labirint. Izložba je za građane otvorena do 26. svibnja i može je se posjetiti u sklopu obilaska MSU-a. 

Izvor: Adris Grupa
Ključne riječi:
Adris Grupa ~ monografija ~ Ante Vlahović

Vezane teme

NAJČITANIJE

IZDVOJENO

ANALIZE

FONDOVI

NAJVEĆI PRINOS FONDOVA (na kraju 2019.)(na kraju 2019.)

  • Dionički
  • Mješoviti
  • Obveznički
  • Kratkoročni obv.
Fond Prinos Riz. Portfelj Prinosi Kupi
Triglav Special Opportunity +25,35%  6
Generali Nova Europa +24,66%  6
Generali Prvi Izbor +24,08%  6

VALUTE ( Srednji tečaj HNB-a - 29.03.2020.)( Srednji tečaj HNB-a - 29.03.2020.)

Valuta Vrijednost   Promjena Graf
1 EUR 7,606435 0,00
0,00%
1 USD 6,906151 -0,04
-0,52%
1 GBP 8,477970 0,19
2,26%
1 CHF 7,181980 0,03
0,41%
EUR - 1 mjesec 2020 1tj 1mj 3mj 6mj 1g 2g 5g
Konverter valuta

FOND HRVATSKIH BRANITELJA Podaci o fondu

Vrijednost Datum Promjena Graf
478,75 26.03.2020
-1,22%

ANKETA

AKCIJE

  • Ulazna / izlazna naknada
  • Ostale akcije
Fondovi Trajanje akcije Info
ZB fondovi - izlazna naknada AKCIJA do 01.04.
InterCapital fondovi - ulazna naknada 0,50% AKCIJA do opoziva
InterCapital fondovi - ulazna naknada 0,25% AKCIJA do opoziva
InterCapital fondovi - trajni nalog AKCIJA do opoziva
OTP fondovi - ulazna naknada - ulazna naknada AKCIJA do 31.03.
PBZ fondovi - ulazna naknada AKCIJA do opoziva
PBZ Equity - izlazna naknada AKCIJA do 02.04.
Platinum fondovi - izlazna naknada AKCIJA do 31.12.
Osvježi
Indeks Vrijeme Vrijednost Bod +/- % Graf
CROBEX* 27.03. 16:00  1457.57
19,79
1,38
CROBEX10* 27.03. 16:00  901.13
7,43
0,83
ADRIAprime* 27.03. 16:00  822.18
3,27
0,40
CROBISTR* 27.03. 16:31  181.2905
-0,05
-0,03
CROBIS* 27.03. 16:31  111.1229
-0,04
-0,04
*Live podaci *Podaci na kraju trgovanja
CROBEX - 1 mjesec 2020 1tj 1mj 3mj 6mj 1g 2g 5g

ZSE - DIONICE (17:21:52 27.03.2020)
(17:21:52 27.03.2020)

    Osvježi
  • Promet
  • Rast
  • Pad
Dionica Zadnja Promjena Promet
RIVP 22,00
4,27%
4.267.412,20
ADRS2 344,00
1,18%
3.751.244,00
ADPL 110,00
0,46%
2.001.602,50
HT 164,00
0,00%
1.725.670,00
ARNT 210,00
1,94%
972.614,00
PODR 363,00
0,00%
902.106,00
ATPL 165,00
1,85%
717.494,50
ERNT 1.145,00
0,88%
613.530,00
OPTE 4,32
-2,70%
529.876,42
KODT2 980,00
1,03%
516.570,00
Redovni dionički promet:   18.221.450,33 kn
Redovni obveznički promet:   0 kn
Sveukupni promet:   18.221.450,33 kn