- 04.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze pale više od 1 posto
- 03.11.2025 Forex trgovanje krajem 2025. - Što možemo očekivati? Analiza...
- 03.11.2025 Kako politika utječe na tržišta - analiza stručnjaka SOHO In...
- 03.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi pali na početku tjedna, promet umanjen
- 02.11.2025 TJEDNI PREGLED: Dolar ojačao, unatoč smanjenju Fedovih kamat...
- 10.10.2025 Eurizon AM fondovi - kreiranje i zadavanje zahtjeva
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 03.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 03.11.2025. - OTP Invest
- 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
- 21.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 20.10.2025. - OTP Invest
- 20.10.2025 Investicijski kompas: Izazovi i otpornost globalnog tržišta u rujnu 2025.
- 17.10.2025 Komentar tržišta - Erste Asset Management - rujan 2025.
- 04.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 03.11.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 28.10.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova zabilježila rast
- 27.10.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 23.10.2025 Neto imovina obveznih mirovinskih fondova u rujnu porasla za 441 milijun eura
- 06.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi četvrti dan u crvenom, promet umanjen
- 06.11.2025 ZSE INTRADAY: Uz mršav promet, Crobexi u minusu četvrti dan zaredom
- 06.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači oprezni, indeksi stagniraju
- 06.11.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se oprezno trgovanje, stagnacija Crobexa
- 06.11.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze prate rast Wall Streeta, dolar oslabio
- 05.11.2025 Stabilizacija prihoda BMW-a u trećem tromjesečju
- 04.11.2025 Saudijski naftni div s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 03.11.2025 Skok Ryanairove dobiti u ljetnim mjesecima
- 31.10.2025 Erste u prvih devet mjeseci s 200 milijuna eura neto dobiti
- 31.10.2025 Croatia Airlines s većim prihodima, ali i gubitkom
- 06.11.2025 Početkom prosinca kreće testno razdoblje razmjene i fiskalizacija eRačuna
- 06.11.2025 Od nedjelje u ponoć započinje 14. po redu upis trezoraca za građane
- 06.11.2025 Njemački kemijski div pokreće proizvodnju u ogromnom pogonu u Kini
- 06.11.2025 Na kraju listopada u HZMO-u 28,5 tisuća osiguranika više nego lani
- 06.11.2025 Promet u maloprodaji eurozone blago smanjen i u rujnu
EKONOMIJAObjavljeno: 07.04.2011
Oszwald: Svaka trgovina je bitna za ukupne rezultate kompanije
| Podijeli sadržaj: | ||||
Koja je vaša uloga kao regionalne menadžerice?
Podupirem nova tržišta i pomažemo da uspješno započnu s poslovanjem. Također, pokušavamo pomoći u administraciji i svim ostalim bitnim stvarima vezanim za otvorenje novih trgovina. Osim toga, ovo je za nas velika prilika da preko naših zaposlenika implementiramo vrijednosti H&M-a na novom tržištu.
Što očekujete od hrvatskog tržišta?
Želimo da zaljubljenici u modu u Hrvatskoj zavole naše proizvode, a prva stepenica ka tom cilju je uspostavljanje H&M-a kao jakog brenda u zemlji.
Koliko trgovina namjeravate otvoriti?
Danas otvaramo prvu trgovinu u centru Cvjetni, a već sljedećeg još jednu u Arena centru. Na jesen planiramo otvorenje još dvije trgovine i to jednu u zagrebačkom City Centru i jednu u Splitu. Dakle, četiri trgovine planiramo otvoriti do kraja godine.
Koliko ljudi ste do sada zaposlili?
Za prve dvije trgovine smo zaposlili oko stotinu ljudi, a planiramo ih zaposliti još toliko u druge dvije trgovine. Iako to ovisi i o veličini trgovina kao i potrebama koje ćemo imati.
Jesu li svi zaposlenici lokalci, ili ste doveli i nekoga iz već uhodanih trgovina?
Gotovo su svi s domaćeg tržišta. Naravno, u prvim danima će im pomagati i naši zaposlenici iz Austrije i Slovenije, jer je puno posla oko otvorenja. Voditelji trgovina su educirani u Grazu i Beču i naučili su sve potrebno da vode trgovinu.
Gdje vidite najveći potencijal za širenje u Hrvatskoj?
Nekoliko je interesantnih gradova u kojima bismo voljeli poslovati, ali vidjet ćemo kako će se stvari odvijati na tržištu.
Hoćete li se širiti i na druge zemlje u regiji - BiH, Srbiju...
H&M uvijek istražuje nove mogućnosti i tržišta. Zavisno o lokaciji, potrošačima i uvjetima za poslovanje određujemo hoćemo li se proširiti na neko tržište. Ako vidimo da tamo postoji mogućnost za razvoj, širit ćemo se i na tu regiju, no to još uvijek nije u planu.
Zašto vam je trebalo toliko dugo da uđete na hrvatsko tržište?
Dugo smo istraživali ovo tržište ali sada smo sretni što smo otvorili trgovinu na ovoj lokaciji.
Mislite li da će dolazak H&M-a u Hrvatsku smanjiti promet u Sloveniji i Austriji? Hrvati su odlazili u kupovinu u susjedne zemlje baš zbog H&M-a.
Da, moguće je. Znamo da je u tim zemljama mnogo kupaca iz Hrvatske. No, mislim da je za hrvatske kupce dobro da više ne moraju putovati tako daleko da bi kupili naše proizvode.
Možemo li očekivati i online prodaju?
Možda u budućnosti, ali prerano je reći. Prvo moramo vidjeti kako će se razvijati situacija.
Kako će širenje u regiji utjecati na dobit kompanije. Zadnji rezultati na globalnoj razini lošiji su od prošlogodišnjih?
Imamo 2200 trgovina diljem svijeta i mislimo da je svaka trgovina bitna za prodajne rezultate kompanije. Vjerojatno će i otvorenje ovih utjecati na to.
Hoće li cijena sirovina u svijetu utjecati i na cijene vaših proizvoda?
Trudimo se da naši kupci dobiju najbolju moguću cijenu. Zato nastojimo zadržati standarde i našim potrošačima ponuditi najbolje cijene za najkvalitetniju robu.
Što je s cijenama u Hrvatskoj, hoće li one biti iste kao u EU?
Cijene su gotovo jednake na svim tržištima. Naravno, postoje razlike zbog tečaja, troškova transporta ili različitih poreznih stopa, no razina je jednaka.
A što je s kvalitetom robe?
Kvaliteta robe je također jednaka u cijelom svijetu, kao i kolekcije. Mi smo modna kompanija. Kako bismo mogli prodavati robu koja nije u skladu s modom? Jedan od razloga uspješnosti H&M- a je upravo to što svaki dan u naše trgovine dostavljamo novu odjeću, a tako ćemo poslovati i ovdje.
O marketing miksu
Koliko ulažete u marketing?
Ne mogu govoriti o brojkama u Hrvatskoj, ali na razini H&M grupacije u marketing ulažemo oko 3 posto prometa.
Kakve marketinške aktivnosti još planirate povodom otvorenja?
Već imamo plakate po cijelom gradu, a oglašavat ćemo se i u medijima. Što se tiče trgovina koje će se otvoriti to je još tajna, jer želimo iznenaditi naše kupce.
Koji marketinški alati su najučinkovitiji u modnoj intustriji?
U H&M-u je najbitnija raznolikost i kombiniranje više alata i medija. Ovisi o kakvoj se kampanji radi, ali i koje je godišnje doba. Trudimo se koristiti billboarde, novine i televiziju, ali i nove medije i društvene mreže. Uglavnom se radi o dobrom omjeru svih kanala, a omjer ovisi i o tržištu. Sav marketing i kreativa se radi u sjedištu tvrtke u Švedskoj. Diljem svijeta imamo iste marketinške kampanje.
- 04.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze pale više od 1 posto
- 03.11.2025 Forex trgovanje krajem 2025. - Što možemo očekivati? Analiza...
- 03.11.2025 Kako politika utječe na tržišta - analiza stručnjaka SOHO In...
- 03.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi pali na početku tjedna, promet umanjen
- 02.11.2025 TJEDNI PREGLED: Dolar ojačao, unatoč smanjenju Fedovih kamat...
- 10.10.2025 Eurizon AM fondovi - kreiranje i zadavanje zahtjeva
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 03.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 03.11.2025. - OTP Invest
- 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
- 21.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 20.10.2025. - OTP Invest
- 20.10.2025 Investicijski kompas: Izazovi i otpornost globalnog tržišta u rujnu 2025.
- 17.10.2025 Komentar tržišta - Erste Asset Management - rujan 2025.
- 04.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 03.11.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 28.10.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova zabilježila rast
- 27.10.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 23.10.2025 Neto imovina obveznih mirovinskih fondova u rujnu porasla za 441 milijun eura
- 06.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi četvrti dan u crvenom, promet umanjen
- 06.11.2025 ZSE INTRADAY: Uz mršav promet, Crobexi u minusu četvrti dan zaredom
- 06.11.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači oprezni, indeksi stagniraju
- 06.11.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se oprezno trgovanje, stagnacija Crobexa
- 06.11.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze prate rast Wall Streeta, dolar oslabio
- 05.11.2025 Stabilizacija prihoda BMW-a u trećem tromjesečju
- 04.11.2025 Saudijski naftni div s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 03.11.2025 Skok Ryanairove dobiti u ljetnim mjesecima
- 31.10.2025 Erste u prvih devet mjeseci s 200 milijuna eura neto dobiti
- 31.10.2025 Croatia Airlines s većim prihodima, ali i gubitkom
- 06.11.2025 Početkom prosinca kreće testno razdoblje razmjene i fiskalizacija eRačuna
- 06.11.2025 Od nedjelje u ponoć započinje 14. po redu upis trezoraca za građane
- 06.11.2025 Njemački kemijski div pokreće proizvodnju u ogromnom pogonu u Kini
- 06.11.2025 Na kraju listopada u HZMO-u 28,5 tisuća osiguranika više nego lani
- 06.11.2025 Promet u maloprodaji eurozone blago smanjen i u rujnu
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q3 - 2025)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
| Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
| Capital Breeder | +37,22% | 3 | |||||
| Global Kapital | +35,58% | 4 | |||||
| Erste SEE Equity - klasa B | A | +33,74% | 3 |
| Fondovi | Trajanje akcije | Info |
| OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Eurizon fondovi - ulazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda. Navedeno vrijedi do opoziva.
Eurizon HR Flexible 30 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR Conservative 10 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR International Multi Asset fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Prilikom otkupa udjela izlazna naknada se umanjuje te za sva ulaganja do 12 mjeseci iznosi 1,00 posto umjesto prospektom propisanih 2,00 posto. Za ulaganja duža od 12 mjeseci izlazna naknada se ne naplaćuje, iznosi 0,00 posto. Navedeno vrijedi za ulagače koji pri kupnji udjela dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 19.07.2023. do opoziva.
Eurizon HR Equity fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Temeljem odluke o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve ex-Icam fondove, sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi ex-Icam fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
| Erste Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u Erste Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
||
| Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
| CROBEX* | 06.11. 16:00 | 3765,23 | -8,73 |
-0,23 |
|
| CROBEX10* | 06.11. 16:00 | 2399,57 | -3,07 |
-0,13 |
|
| CROBEX10tr* | 06.11. 16:00 | 2760,09 | -3,53 |
-0,13 |
|
| ADRIAprime* | 06.11. 15:48 | 2963,82 | 16,01 |
0,54 |
|
| CROBISTR* | 06.11. 16:31 | 185,587 | 0,04 |
0,02 |
|
| CROBIS* | 06.11. 16:31 | 99,2044 | 0,00 |
0,00 |
| Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
| HT | 41,80 € |
0,24% |
284.027,70 € |
| RIVP | 6,38 € |
0,00% |
141.251,30 € |
| ZABA | 24,20 € |
0,00% |
138.712,60 € |
| KODT2 | 3.300,00 € |
-1,20% |
135.560,00 € |
| KOEI | 656,00 € |
-0,30% |
126.264,00 € |
| ADRS2 | 77,00 € |
0,00% |
99.253,00 € |
| IG | 58,00 € |
-1,02% |
93.094,80 € |
| KODT | 3.420,00 € |
-0,87% |
71.750,00 € |
| ZITO | 19,30 € |
-1,03% |
49.467,20 € |
| DLKV | 8,60 € |
0,23% |
38.025,36 € |
| Redovni dionički promet: | 1.344.437,05 € |
| Redovni obveznički promet: | 55.009,80 € |
| Sveukupni promet: | 4.901.196,85 € |


