NAJČITANIJE

IZDVOJENO

ANALIZE

FONDOVI

EKONOMIJAObjavljeno: 25.11.2008

Istraživanje Allianz Directa: Polovica Hrvata pobijedila strah od online kupovine

Allianzova specijalizirana stranica za online osiguranje Allianz Direct i tvrtka za istraživanje tržišta Gemius, proveli su dosada najopsežnije istraživanje u Hrvatskoj o kupovini putem Interneta.
Polovica Hrvata razbila je strah od kupovine putem Interneta i prepoznala takvu vrstu trgovine vremenski manje zahtjevnom i povoljnijom. Još uvijek je 50% Hrvata sumnjičavo prema online kupovini unatoč vrhunskim i najsuvremenijim sigurnosnim tehnologijama i standardima. Rezultati pokazuju porast interesa za kupovinu online osiguranja. Stranica Allianz Direct www.allianzdirect.hr prepoznata kao prva i najjača stranica za ugovaranje osiguranja putem Interneta. Istraživanje je provedeno sredinom 2008. godine na čak 1868 posjetitelja i korisnika najvećih hrvatskih portala.


Što se kupuje putem Interneta?
Informatizacija i internetizacija postaju dio hrvatske svakodnevice što potvrđuje 61% ispitanika koji nekoliko puta dnevno koriste Internet, a više od polovice njih njime se koristi pet i više godina. Svijest o mogućnostima koje pruža Internet Hrvate čini sve otvorenijima prema online kupovini. Iako kupci najčešće u online trgovinama kupuju knjige, glazbu, filmove, zrakoplovne, autobusne, kazališne i kino karte te turističke aranžmane, vidljiv je i sve veći interes za kupovinu online osiguranja. Istraživanje je pokazalo da je trenutno putem Interneta najzastupljenija kupovina putnih i automobilskih osiguranja te osiguranja od nezgode. Kod 85% ispitanika Allianz je prepoznat kao eminentna osiguravateljska kuća u Hrvatskoj dok je specijalizirana stranica Allianz Direct - www.allianzdirect.hr - prepoznata kao prva i najjača stranica za ugovaranje osiguranja putem Interneta (31% ispitanika).


Bezrazložan strah potencijalnih online kupaca
Otvorenost prema online kupovini posebno je izražena kod ispitanika koji su se uvjerili u sigurnost i jednostavnost kupovine putem Interneta. Kao razlog odluke kupovanja putem Interneta 56% online kupaca navodi udobnost, 49% mogućnost naručivanja bilo kada, 38% dostavu na kućnu adresu, dok njih 23% ističe niže cijene.
Čak 63 posto stalnih kupaca u online trgovinama smatra takvu kupovinu manje vremenski zahtjevnom, no njih 28% je i dalje smatra rizičnom. Međutim, 61% potencijalnih kupaca, onih koji su upoznati s online načinom kupovanja, ali nisu nikad kupovali putem Interneta, smatra online kupovinu rizičnom.

Više od polovice online kupaca i potencijalnih online kupaca koji se boje online plaćanja kreditnim karticama kao razlog navode strah od krađe sredstava s računa od treće osobe.
Istraživanje Allianz Directa i Gemiusa pokazalo je kako je važno upoznati stalne, a posebno potencijalne online kupce sa sigurnosnim procesima prilikom plaćanja kreditnom karticom pri Internet kupovini. Iako online trgovine koriste vrhunske i najsuvremenije sigurnosne tehnologije i standarde, samo polovica stalnih online kupaca upoznata je s njima.
Potencijalni kupci, njih 56%, smatraju kako nisu dovoljno upoznati s mehanizmom online sigurnost, a 60% njih još uvijek smatra novčani transfer najsigurnijim načinom plaćanja u slučaju kada bi se odlučili na kupovinu putem Interneta.
Istraživanje Allianz Directa pokazalo je važnost edukacije o sigurnosnim mjerama prilikom online kupovine. To potvrđuje i 18% kupaca koji nisu nikad kupovali putem Interneta, ali bi se okušali u tome kad bi imali veći osjećaj sigurnost prilikom plaćanja putem Interneta.

Izvor: Allianz Direct

NAJČITANIJE

IZDVOJENO

ANALIZE

FONDOVI

NEWSLETTER

Obavještavat ćemo vas o novostima i akcijama vezanim za fondove, posebnim prilikama za ulaganje te novostima u našim uslugama.

NAJVEĆI PRINOS FONDOVA (na kraju Q3 - 2025)(na kraju Q3 - 2025)

(koji na 30.09.2025. posluju min. 12 mjeseci)
  • Dionički
  • Mješoviti
  • Obveznički
  • Kratkoročni obv.
Fond Prinos Riz. Portfelj Prinosi Kupi
Capital Breeder +37,22%  3
Global Kapital +35,58%  4
Erste SEE Equity - klasa B A +33,74%  3

1 EUR - tečajna lista

Valuta Vrijednost   Promjena Graf
USD
1,15330 0,00
0,36%
GBP
0,88070 0,00
-0,03%
CHF
0,93160 0,00
0,10%
JPY
177,15000 0,48
0,27%
BAM
1,95583 0,00
0,00%
EUR/USD - 1mj 2025 1tj 1mj 3mj 6mj 1g 2g 5g
Konverter valuta

FOND HRVATSKIH BRANITELJA Podaci o fondu

Vrijednost Datum Promjena Graf
130,65 €
05.11.2025
-0,24%

ANKETA

AKCIJE

  • Ulazna / izlazna naknada
  • Ostale akcije
Fondovi Trajanje akcije Info
OTP Absolute - ulazna naknada AKCIJA do 31.12.
OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada AKCIJA do 31.12.
A1 - ulazna naknada AKCIJA do 31.12.
Eurizon fondovi - ulazna naknada AKCIJA do opoziva
Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada AKCIJA do opoziva
Erste AM fondovi - ulazna naknada 0,00% AKCIJA do opoziva
Erste AM fondovi - trajni nalog AKCIJA do opoziva
Erste Income Plus - ulazna naknada 0,50% AKCIJA do opoziva
ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% AKCIJA do opoziva
Osvježi
Indeks Vrijeme Vrijednost Bod +/- % Graf
CROBEX* 06.11. 16:00  3765,23
-8,73
-0,23
CROBEX10* 06.11. 16:00  2399,57
-3,07
-0,13
CROBEX10tr* 06.11. 16:00  2760,09
-3,53
-0,13
ADRIAprime* 06.11. 15:48  2963,82
16,01
0,54
CROBISTR* 06.11. 16:31  185,587
0,04
0,02
CROBIS* 06.11. 16:31  99,2044
0,00
0,00
*Live podaci *Podaci na kraju trgovanja
CROBEX - 1 mjesec 2025 1tj 1mj 3mj 6mj 1g 2g 5g

ZSE - DIONICE (17:08:14 06.11.2025)
(17:08:14 06.11.2025)

    Osvježi
  • Promet
  • Rast
  • Pad
Dionica Zadnja Promjena Promet
HT
41,80 €
0,24%
284.027,70 €
RIVP
6,38 €
0,00%
141.251,30 €
ZABA
24,20 €
0,00%
138.712,60 €
KODT2
3.300,00 €
-1,20%
135.560,00 €
KOEI
656,00 €
-0,30%
126.264,00 €
ADRS2
77,00 €
0,00%
99.253,00 €
IG
58,00 €
-1,02%
93.094,80 €
KODT
3.420,00 €
-0,87%
71.750,00 €
ZITO
19,30 €
-1,03%
49.467,20 €
DLKV
8,60 €
0,23%
38.025,36 €
Redovni dionički promet:   
1.344.437,05 €
Redovni obveznički promet:   
55.009,80 €
Sveukupni promet:   
4.901.196,85 €