NAJČITANIJE

IZDVOJENO

ANALIZE

FONDOVI

EKONOMIJAObjavljeno: 25.11.2008

Istraživanje Allianz Directa: Polovica Hrvata pobijedila strah od online kupovine

Allianzova specijalizirana stranica za online osiguranje Allianz Direct i tvrtka za istraživanje tržišta Gemius, proveli su dosada najopsežnije istraživanje u Hrvatskoj o kupovini putem Interneta.
Polovica Hrvata razbila je strah od kupovine putem Interneta i prepoznala takvu vrstu trgovine vremenski manje zahtjevnom i povoljnijom. Još uvijek je 50% Hrvata sumnjičavo prema online kupovini unatoč vrhunskim i najsuvremenijim sigurnosnim tehnologijama i standardima. Rezultati pokazuju porast interesa za kupovinu online osiguranja. Stranica Allianz Direct www.allianzdirect.hr prepoznata kao prva i najjača stranica za ugovaranje osiguranja putem Interneta. Istraživanje je provedeno sredinom 2008. godine na čak 1868 posjetitelja i korisnika najvećih hrvatskih portala.


Što se kupuje putem Interneta?
Informatizacija i internetizacija postaju dio hrvatske svakodnevice što potvrđuje 61% ispitanika koji nekoliko puta dnevno koriste Internet, a više od polovice njih njime se koristi pet i više godina. Svijest o mogućnostima koje pruža Internet Hrvate čini sve otvorenijima prema online kupovini. Iako kupci najčešće u online trgovinama kupuju knjige, glazbu, filmove, zrakoplovne, autobusne, kazališne i kino karte te turističke aranžmane, vidljiv je i sve veći interes za kupovinu online osiguranja. Istraživanje je pokazalo da je trenutno putem Interneta najzastupljenija kupovina putnih i automobilskih osiguranja te osiguranja od nezgode. Kod 85% ispitanika Allianz je prepoznat kao eminentna osiguravateljska kuća u Hrvatskoj dok je specijalizirana stranica Allianz Direct - www.allianzdirect.hr - prepoznata kao prva i najjača stranica za ugovaranje osiguranja putem Interneta (31% ispitanika).


Bezrazložan strah potencijalnih online kupaca
Otvorenost prema online kupovini posebno je izražena kod ispitanika koji su se uvjerili u sigurnost i jednostavnost kupovine putem Interneta. Kao razlog odluke kupovanja putem Interneta 56% online kupaca navodi udobnost, 49% mogućnost naručivanja bilo kada, 38% dostavu na kućnu adresu, dok njih 23% ističe niže cijene.
Čak 63 posto stalnih kupaca u online trgovinama smatra takvu kupovinu manje vremenski zahtjevnom, no njih 28% je i dalje smatra rizičnom. Međutim, 61% potencijalnih kupaca, onih koji su upoznati s online načinom kupovanja, ali nisu nikad kupovali putem Interneta, smatra online kupovinu rizičnom.

Više od polovice online kupaca i potencijalnih online kupaca koji se boje online plaćanja kreditnim karticama kao razlog navode strah od krađe sredstava s računa od treće osobe.
Istraživanje Allianz Directa i Gemiusa pokazalo je kako je važno upoznati stalne, a posebno potencijalne online kupce sa sigurnosnim procesima prilikom plaćanja kreditnom karticom pri Internet kupovini. Iako online trgovine koriste vrhunske i najsuvremenije sigurnosne tehnologije i standarde, samo polovica stalnih online kupaca upoznata je s njima.
Potencijalni kupci, njih 56%, smatraju kako nisu dovoljno upoznati s mehanizmom online sigurnost, a 60% njih još uvijek smatra novčani transfer najsigurnijim načinom plaćanja u slučaju kada bi se odlučili na kupovinu putem Interneta.
Istraživanje Allianz Directa pokazalo je važnost edukacije o sigurnosnim mjerama prilikom online kupovine. To potvrđuje i 18% kupaca koji nisu nikad kupovali putem Interneta, ali bi se okušali u tome kad bi imali veći osjećaj sigurnost prilikom plaćanja putem Interneta.

Izvor: Allianz Direct

NAJČITANIJE

IZDVOJENO

ANALIZE

FONDOVI

NEWSLETTER

Obavještavat ćemo vas o novostima i akcijama vezanim za fondove, posebnim prilikama za ulaganje te novostima u našim uslugama.

NAJVEĆI PRINOS FONDOVA (na kraju Q1 - 2025)(na kraju Q1 - 2025)

(koji na 31.03.2025. posluju min. 12 mjeseci)
  • Dionički
  • Mješoviti
  • Obveznički
  • Kratkoročni obv.
Fond Prinos Riz. Portfelj Prinosi Kupi
ZB CEE Equity +12,85%  4
Capital Breeder +10,92%  3
InterCapital SEE Equity - klasa B A +10,41%  3

1 EUR - tečajna lista

Valuta Vrijednost   Promjena Graf
USD
1,15120 -0,01
-0,71%
GBP
0,85050 0,00
-0,39%
CHF
0,93590 -0,01
-0,72%
JPY
165,94000 -0,70
-0,42%
BAM
1,95583 0,00
0,00%
EUR/USD - 1mj 2025 1tj 1mj 3mj 6mj 1g 2g 5g
Konverter valuta

FOND HRVATSKIH BRANITELJA Podaci o fondu

Vrijednost Datum Promjena Graf
132,29 €
12.06.2025
1,20%

ANKETA

AKCIJE

  • Ulazna / izlazna naknada
  • Ostale akcije
Fondovi Trajanje akcije Info
OTP Absolute - ulazna naknada AKCIJA do 30.06.
OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada AKCIJA do 30.06.
A1 - ulazna naknada AKCIJA do 31.12.
Eurizon fondovi - ulazna naknada AKCIJA do opoziva
Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada AKCIJA do opoziva
InterCapital fondovi - ulazna naknada 0,00% AKCIJA do opoziva
InterCapital fondovi - trajni nalog AKCIJA do opoziva
InterCapital Income Plus - ulazna naknada 0,50% AKCIJA do opoziva
ZBI fondovi - ulazna naknada 0,00% AKCIJA do opoziva
Osvježi
Indeks Vrijeme Vrijednost Bod +/- % Graf
CROBEX* 13.06. 16:00  3460,52
-29,74
-0,85
CROBEX10* 13.06. 16:00  2166,85
-14,43
-0,66
CROBEX10tr* 13.06. 16:00  2449,05
-16,19
-0,66
ADRIAprime* 13.06. 16:00  2678,81
-9,74
-0,36
CROBISTR* 13.06. 16:31  183,8333
0,08
0,04
CROBIS* 13.06. 16:31  99,2454
0,04
0,04
*Live podaci *Podaci na kraju trgovanja
CROBEX - 1 mjesec 2025 1tj 1mj 3mj 6mj 1g 2g 5g

ZSE - DIONICE (17:06:40 13.06.2025)
(17:06:40 13.06.2025)

    Osvježi
  • Promet
  • Rast
  • Pad
Dionica Zadnja Promjena Promet
KODT
3.000,00 €
0,00%
288.210,00 €
KOEI
506,00 €
-1,56%
277.598,00 €
ADRS2
69,20 €
-1,98%
240.730,60 €
IG
60,00 €
-1,64%
200.478,80 €
7SLO
43,90 €
-0,39%
135.676,00 €
MDKA
4.600,00 €
-2,95%
135.500,00 €
ADPL
10,50 €
0,48%
123.795,55 €
HT
40,60 €
-1,22%
117.569,00 €
HPB
260,00 €
-2,26%
106.098,00 €
PODR
145,50 €
1,04%
99.027,50 €
Redovni dionički promet:   
2.296.356,40 €
Redovni obveznički promet:   
5.037,50 €
Sveukupni promet:   
2.301.393,90 €