- 13.11.2025 Iskra brodogradilište Šibenik ugovorila gradnju novog hibrid...
- 14.11.2025 PU provodi projekt digitalne transformacije, idući vikend ne...
- 13.11.2025 dm Hrvatska povećao promet za 10,04 posto, na 571,06 milijun...
- 14.11.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili rast, Končar najlikvidniji
- 13.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi u crvenom uz uvećan promet
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 17.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 17.11.2025. - OTP Invest
- 10.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 10.11.2025. - OTP Invest
- 03.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 03.11.2025. - OTP Invest
- 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
- 21.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 20.10.2025. - OTP Invest
- 17.11.2025 TJEDNI PREGLED: Fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom u većini
- 11.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Dominacija mirovinskih fondova s negativnim rezultatom
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 10.11.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s negativnim tjednim rezultatom
- 04.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 18.11.2025 Skupe AI dionice mogle bi potaknuti korekciju
- 17.11.2025 Cijene nafte iznad 64 dolara
- 17.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi zeleni, promet uvećan
- 17.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 17.11.2025. - OTP Invest
- 17.11.2025 ZSE INTRADAY: Crobexi blago pali, trgovanje mirno
- 13.11.2025 dm Hrvatska povećao promet za 10,04 posto, na 571,06 milijuna eura
- 13.11.2025 Deutsche Telekom sa skromnim rastom prihoda i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 Poslovni rezultati OTP grupe za prvih devet mjeseci 2025.
- 07.11.2025 MOL s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 DHL s manjim prihodom u trećem tromjesečju
- 18.11.2025 Broj zaposlenih u obrtu i slobodnim profesijama pao za 3,5 posto
- 17.11.2025 Vlasnik Lidla i Kauflanda ulaže 11 mlrd eura u podatkovni centar u Njemačkoj
- 17.11.2025 Španjolska u gospodarske ciljeve uvodi ublažavanje nejednakosti
- 17.11.2025 Gospodarstvo EU-a raste nešto brže od očekivanja usprkos izazovima
- 17.11.2025 Pogoršano poslovno ozračje u njemačkom stambenom sektoru
ISTRAŽIVANJEObjavljeno: 12.05.2016

Hrvatski potrošači u trgovinama prednost daju domaćim proizvodima
| Podijeli sadržaj: | ||||
Hrvatski građani u trgovačkim lancima prednost daju domaćim proizvodima, nemaju naviku mijenjanja proizvoda koje su navikli kupovati, a njihova kvaliteta im je važnija pri odluci o kupnji od same cijene, pokazalo je istraživanje na On-line panelu MCA grupe.
Agencija za istraživanje tržišta MSA Adria, koja posluje u sklopu MCA grupe, provela je on-line anketu nad 624 ispitanika kako bi se utvrdile potrošačke navike hrvatskih građana u trgovačkim lancima. Anketa je provedena od 9. do 11. svibnja, a u upitnik je poslan na 1.000 članova panel kluba reprezentativnih općoj populaciji prema spolu, stupnju obrazovanja i broju stanovnika u županijama.
Građani najviše kupuju u Konzumu, Lidlu i Kauflandu
Istraživanje je pokazalo da više od 60 posto hrvatskih građana barem jednom tjednom kupuje u nekom velikom trgovačkom lancu, a najveći broj građana kupuje u Konzumu, Lidlu i Kauflandu.
Kupci Konzuma puno češće idu u kupovinu u svoj omiljeni trgovački lanac nego što je to slučaj s kupcima Lidla i Kauflanda. Tako je čak 26 posto kupaca Konzuma izjavilo da kupuju u Konzumu svaki ili skoro svaki dan. S druge strane, oko 10 posto kupaca Lidla i Kauflanda izjavilo je da u Lidlu i Kauflandu kupuju svaki ili skoro svaki dan.
Veliki postotak kupaca Lidla (oko 35 posto) i Kauflanda (22 posto) kupovinu u svojem omiljenom trgovačkom lancu obavlja jednom do dva puta mjesečno.
Kupci Konzuma češće kupuju namirnice u manjim količinama, dok kupci Lidla i Kauflanda manje količine namirnica kupuju rjeđe, odnosno kupuju namirnice u većim količinama i iznosima.
Istraživanje je pokazalo i da gotovo svi ispitanici u trgovačkim lancima redovito kupuju voće i povrće, mliječne proizvode, bezalkoholna pića, suhomesnate proizvode, slatkiše i grickalice te sredstva za pranje i čišćenje.
Svježe meso u trgovačkim lancima kupuje oko 70 posto građana, a ribu i morske plodove oko 50 posto građana. Zdravu hranu kupuje oko 60 posto građana.
Zanimljivo je da veliki broj građana u trgovačkim lancima kupuje i igračke (oko 52 posto), kozmetiku (oko 53 posto) te posuđe i kuhinjski pribor (čak 65 posto), navodi se u priopćenju. S druge strane manji broj građana odlučuje se na kupovinu tehnologije u trgovačkim lancima (oko 25 posto) te odjeće i obuće (oko 35 posto).
Kupci prednost daju hrvatskim proizvodima
Prednost hrvatskim proizvodima pri kupnji daje 55 posto ispitanika, a za približno identičan broj (55 posto) kvaliteta proizvoda je važnija od cijene. S druge strane, za oko 35 posto kupca cijena je odlučujući faktor izbora proizvoda.
Većina hrvatskih kupca je vjerna proizvodima koje su navikli kupovati i teško ih mijenjaju za nove. Tako je oko 60 posto ispitanika izjavilo da vrlo rijetko mijenja proizvode koje je naviklo kupovati.
Više od 50 posto kupaca prije odlaska u trgovinu radi popis stvari koje planira kupiti, a oko 30 posto kupaca priznaje da se ponekad ne može zaustaviti u kupovanju i da kupe proizvode koje nisu planirali kupiti.
MCA on-line panel zajednički je projekt tvrtki Medianet i MSA Adria koja posluju u sklopu MCA grupacije. MCA grupa dio je češke tvrtke Newton Media i čiji su ukupni prihodi prošle godine dosegli 17 milijuna eura.
Agencija za istraživanje tržišta MSA Adria, koja posluje u sklopu MCA grupe, provela je on-line anketu nad 624 ispitanika kako bi se utvrdile potrošačke navike hrvatskih građana u trgovačkim lancima. Anketa je provedena od 9. do 11. svibnja, a u upitnik je poslan na 1.000 članova panel kluba reprezentativnih općoj populaciji prema spolu, stupnju obrazovanja i broju stanovnika u županijama.
Građani najviše kupuju u Konzumu, Lidlu i Kauflandu
Istraživanje je pokazalo da više od 60 posto hrvatskih građana barem jednom tjednom kupuje u nekom velikom trgovačkom lancu, a najveći broj građana kupuje u Konzumu, Lidlu i Kauflandu.
Kupci Konzuma puno češće idu u kupovinu u svoj omiljeni trgovački lanac nego što je to slučaj s kupcima Lidla i Kauflanda. Tako je čak 26 posto kupaca Konzuma izjavilo da kupuju u Konzumu svaki ili skoro svaki dan. S druge strane, oko 10 posto kupaca Lidla i Kauflanda izjavilo je da u Lidlu i Kauflandu kupuju svaki ili skoro svaki dan.
Veliki postotak kupaca Lidla (oko 35 posto) i Kauflanda (22 posto) kupovinu u svojem omiljenom trgovačkom lancu obavlja jednom do dva puta mjesečno.
Kupci Konzuma češće kupuju namirnice u manjim količinama, dok kupci Lidla i Kauflanda manje količine namirnica kupuju rjeđe, odnosno kupuju namirnice u većim količinama i iznosima.
Istraživanje je pokazalo i da gotovo svi ispitanici u trgovačkim lancima redovito kupuju voće i povrće, mliječne proizvode, bezalkoholna pića, suhomesnate proizvode, slatkiše i grickalice te sredstva za pranje i čišćenje.
Svježe meso u trgovačkim lancima kupuje oko 70 posto građana, a ribu i morske plodove oko 50 posto građana. Zdravu hranu kupuje oko 60 posto građana.
Zanimljivo je da veliki broj građana u trgovačkim lancima kupuje i igračke (oko 52 posto), kozmetiku (oko 53 posto) te posuđe i kuhinjski pribor (čak 65 posto), navodi se u priopćenju. S druge strane manji broj građana odlučuje se na kupovinu tehnologije u trgovačkim lancima (oko 25 posto) te odjeće i obuće (oko 35 posto).
Kupci prednost daju hrvatskim proizvodima
Prednost hrvatskim proizvodima pri kupnji daje 55 posto ispitanika, a za približno identičan broj (55 posto) kvaliteta proizvoda je važnija od cijene. S druge strane, za oko 35 posto kupca cijena je odlučujući faktor izbora proizvoda.
Većina hrvatskih kupca je vjerna proizvodima koje su navikli kupovati i teško ih mijenjaju za nove. Tako je oko 60 posto ispitanika izjavilo da vrlo rijetko mijenja proizvode koje je naviklo kupovati.
Više od 50 posto kupaca prije odlaska u trgovinu radi popis stvari koje planira kupiti, a oko 30 posto kupaca priznaje da se ponekad ne može zaustaviti u kupovanju i da kupe proizvode koje nisu planirali kupiti.
MCA on-line panel zajednički je projekt tvrtki Medianet i MSA Adria koja posluju u sklopu MCA grupacije. MCA grupa dio je češke tvrtke Newton Media i čiji su ukupni prihodi prošle godine dosegli 17 milijuna eura.
Izvor: Hrportfolio.hr / Hina
| Podijeli sadržaj: | ||||
- 13.11.2025 Iskra brodogradilište Šibenik ugovorila gradnju novog hibrid...
- 14.11.2025 PU provodi projekt digitalne transformacije, idući vikend ne...
- 13.11.2025 dm Hrvatska povećao promet za 10,04 posto, na 571,06 milijun...
- 14.11.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili rast, Končar najlikvidniji
- 13.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi u crvenom uz uvećan promet
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 17.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 17.11.2025. - OTP Invest
- 10.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 10.11.2025. - OTP Invest
- 03.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 03.11.2025. - OTP Invest
- 28.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 27.10.2025. - OTP Invest
- 21.10.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 20.10.2025. - OTP Invest
- 17.11.2025 TJEDNI PREGLED: Fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom u većini
- 11.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Dominacija mirovinskih fondova s negativnim rezultatom
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 10.11.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s negativnim tjednim rezultatom
- 04.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 18.11.2025 Skupe AI dionice mogle bi potaknuti korekciju
- 17.11.2025 Cijene nafte iznad 64 dolara
- 17.11.2025 ZSE DANAS: Crobexi zeleni, promet uvećan
- 17.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 17.11.2025. - OTP Invest
- 17.11.2025 ZSE INTRADAY: Crobexi blago pali, trgovanje mirno
- 13.11.2025 dm Hrvatska povećao promet za 10,04 posto, na 571,06 milijuna eura
- 13.11.2025 Deutsche Telekom sa skromnim rastom prihoda i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 Poslovni rezultati OTP grupe za prvih devet mjeseci 2025.
- 07.11.2025 MOL s manjim prihodom i u trećem tromjesečju
- 07.11.2025 DHL s manjim prihodom u trećem tromjesečju
- 18.11.2025 Broj zaposlenih u obrtu i slobodnim profesijama pao za 3,5 posto
- 17.11.2025 Vlasnik Lidla i Kauflanda ulaže 11 mlrd eura u podatkovni centar u Njemačkoj
- 17.11.2025 Španjolska u gospodarske ciljeve uvodi ublažavanje nejednakosti
- 17.11.2025 Gospodarstvo EU-a raste nešto brže od očekivanja usprkos izazovima
- 17.11.2025 Pogoršano poslovno ozračje u njemačkom stambenom sektoru
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q3 - 2025)
(koji na 30.09.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
| Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
| Capital Breeder | +37,22% | 3 | |||||
| Global Kapital | +35,58% | 4 | |||||
| Erste SEE Equity - klasa B | A | +33,74% | 3 |
| Fondovi | Trajanje akcije | Info |
| OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Temeljem odluke o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve ex-Icam fondove, sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi ex-Icam fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
| Erste Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u Erste Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
||
| Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
| CROBEX* | 17.11. 16:00 | 3782,11 | 4,66 |
0,12 |
|
| CROBEX10* | 17.11. 16:00 | 2404,78 | 1,92 |
0,08 |
|
| CROBEX10tr* | 17.11. 16:00 | 2766,08 | 2,21 |
0,08 |
|
| ADRIAprime* | 17.11. 16:00 | 2949,28 | -8,35 |
-0,28 |
|
| CROBISTR* | 17.11. 16:31 | 185,7349 | 0,01 |
0,01 |
|
| CROBIS* | 17.11. 16:31 | 99,2159 | 0,00 |
0,00 |
| Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
| 7SLO | 49,29 € |
-0,50% |
278.078,49 € |
| KOEI | 656,00 € |
0,31% |
246.304,00 € |
| 7BET | 20,49 € |
-0,29% |
224.746,19 € |
| 7CRO | 33,30 € |
-0,80% |
184.222,30 € |
| KODT | 3.420,00 € |
0,00% |
113.330,00 € |
| HT | 41,70 € |
0,00% |
91.997,90 € |
| RIVP | 6,52 € |
0,31% |
69.058,00 € |
| ERNT | 197,00 € |
-0,51% |
64.327,00 € |
| ATGR | 42,60 € |
1,43% |
44.367,40 € |
| ZITO | 20,00 € |
-0,50% |
44.150,40 € |
| Redovni dionički promet: | 1.555.176,03 € |
| Redovni obveznički promet: | 9.831,36 € |
| Sveukupni promet: | 1.565.007,39 € |








