- 18.12.2025 Komentar tržišta - Eurizon AMC - studeni 2025.
- 18.12.2025 ZSE DANAS: Crobexi i danas u plusu, Končar najlikvidniji
- 18.12.2025 Banka kažnjena s 1,5 milijuna eura zbog izrazitog kršenja pr...
- 18.12.2025 Ne izdajemo dozvole za obavljanje poslova potrošačkog kredit...
- 19.12.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze prate rast Wall Streeta
- 19.12.2025 ZB Invest mijenja prospekt krovnog fonda i spaja fondove
- 15.12.2025 Tržišta kapitala ostaju konstruktivna u 2026.
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 22.12.2025 Komentar tržišta - Erste Asset Management - studeni 2025.
- 19.12.2025 Rast hrvatskog BDP-a u 2026. za 2,8 posto, a inflacije za 3,1 posto
- 18.12.2025 Komentar tržišta - Eurizon AMC - studeni 2025.
- 15.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 15.12.2025. - OTP Invest
- 15.12.2025 Tržišta kapitala ostaju konstruktivna u 2026.
- 22.12.2025 Komentar tržišta - Erste Asset Management - studeni 2025.
- 22.12.2025 Neto imovina obveznih mirovinskih fondova u studenome porasla za 149 milijuna eura
- 19.12.2025 ZB Invest mijenja prospekt krovnog fonda i spaja fondove
- 16.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova s negativnim rezultatom
- 15.12.2025 TJEDNI PREGLED: Većina fondova zabilježila pad vrijednosti udjela
- 22.12.2025 ZSE INTRADAY: Crobexi porasli na početku tjedna
- 22.12.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze skliznule s rekordnih razina
- 22.12.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se mirno trgovanje u skraćenom radnom tjednu
- 22.12.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze porasle na početku tjedna
- 22.12.2025 TJEDNI PREGLED: Cijene nafte pale drugi tjedan zaredom, više od jedan posto
- 19.12.2025 Adris najavljuje nastavak investicijskog ciklusa vrijednog više od 480 milijuna eura
- 19.12.2025 Končar 2025. završava rekordno, u 2026. više novih ugovora i investicija, pa i u SAD
- 13.12.2025 Renault znatno ublažio ambicije za punionice električnih vozila u Europi
- 10.12.2025 Potvrđen rejting i podignuti izgledi Zagrebačkog holdinga
- 10.12.2025 TUI očekuje skromnije rezultate u 2026.
- 22.12.2025 Obujam građevinskih radova 7,6 posto veći nego lani
- 22.12.2025 U 2026. rast BDP-a za 2,8 posto, usporavanje inflacije na 3,1 posto
- 22.12.2025 Njemački izvoz automobila teško pogođen Trumpovim carinama
- 22.12.2025 Njemački trgovci razočarani prodajom uoči Božića
- 22.12.2025 Izmjene Zakona o posredovanju donijet će više reda na tržištu nekretnina
EKONOMIJAObjavljeno: 08.05.2012
Čak 60 posto tvrtki u Hrvatskoj još nema svoju web-stranicu
| Podijeli sadržaj: | ||||
Kako funkcionira Google Engage i kako agencije mogu profitirati od tog programa?
Program agencijama pomaže da razviju svoje poslovanje pružajući online marketinške usluge svojim klijentima. Dajemo im besplatnu obuku za Google AdWords i druga Googleova poslovna rješenja kojima će poboljšati svoje marketinške vještine.Agencije dobivaju podršku za svoje korisnike, trening i edukaciju u određenim područjima. Pomažemo agencijama da stječu nove klijente. Uostalom, nakon što educiramo zaposlenike u agencijama, dajemo im i certifikat. I sve to je besplatno. Agencije također dobivaju financijski poticaj kako bi radile s malim i srednjim kompanijama te izrađivale besplatne izvještaje, istraživanja o trendovima i slične materijale koji im mogu pomoći da bi razumjeli što se događa na tržištu.
Što vas je potaknulo da pokrenete taj program?
Vidjeli smo da je puno kompanija koje nisu na internetu, koje nemaju ni web-stranicu. Drugo, tek 50 posto onih koji imaju stranicu oglašava se online, s tim da pod oglašavanjem smatraju mnogo stvari, čak i postojanje same web-stranice ili prisutnost na društvenim mrežama. I treće, agencijama želimo ukazati da su potrošači već na internetu. Oni provode 40 posto svojeg vremena na internetu, a kompanije na internet troše tek 10 posto svojega medijskog budžeta. Tu postoji nerazmjer. Postoji velika praznina koju treba popuniti kako bi tvrtke slijedile potrošače.
Kako netko može znati koji je marketinški alat na internetu za njega najprikladniji?
Upravo je to je svrha programa. Educiramo agencije koji su najbolji alati u određenim situacijama. Klijenti najčešće koriste Google AdWords, koji kompanijama omogućava oglašavanje u Googleovoj tražilici na internetu. To je oglašavanje bazirano na tekstu koji se prokazuje nakon pretrage određenog pojma. Dio našeg programa je i Google Analytic koji mjeri koliko netko provodi na internetu, broji nove posjetitelje stranice, mjeri kretanja na web-stranici, u kojem trenutku kupac kupi nešto i slično.
Koliko bi kompanija trebala investirati u takvo oglašavanje?
Google AdWords je model koji vam daje fleksibilnost. Plaćate po kliku, znači onda kada netko posjeti vašu stranicu. Odaziv potrošača pak ovisi o tvrtki i proizvodu koji prodaje te o kvaliteti web-stranice.
Koliko kompanije u ovoj regiji ulažu u Googleovo oglašavanje?
Postoji velik interes, ali mislimo da tržište ima još puno potencijala.
Koliko tvrtke koje ulažu u online oglašavanje, ulažu u Google AdWords?
Teško je to mjeriti. Kao što je na konferenciji istaknuo Googleov menadžer za Hrvatsku Joško Mrndže, online tržište u Hrvatskoj vrijedi 200 milijuna eura. I te procjene koristimo kada proučavamo tržište. Google je sve više popularan i sigurno u Hrvatskoj vidimo rast prihoda u budućnosti.
Možete li ovu regiju usporediti s ostatkom Europe u korištenju interneta kao alata za promociju?
Općenito, penetracija interneta u ovoj regiji je vrlo visoka, 60 posto kao i u većini zemalja srednje i istočne Europe. Znači da gotovo svi gradovi i mjesta imaju pristup internetu, a to je velik potencijal. Čak je riječ i o većem postotku nego što je to slučaj na drugim tržištima u razvoju poput Južne Amerike ili jugoistočne Azije. Dakle, potrošači su već na internetu. S druge strane imate jako puno tvrtki koje još nisu prisutne na internetu. Prema posljednjim podacima koje imam, tek 40 posto malih i srednjih tvrtki u Hrvatskoj ima web-stranicu. Znači da ih 60 posto nema, što je puno, i upravo bi ovaj program trebao pomoći tvrtkama da unaprijede svoja poslovanja.
Mislite li da će ekonomska situacija pomoći online oglašavanju?
Da, zato što je online oglašavanje mjerljivo oglašavanje. Znate koliko ste potrošili i što ste za to dobili. Znate da ćete za, primjerice, potrošenih deset eura dobiti jednoga klijenta. U vrijeme ekonomske nestabilnosti to je najbolji način oglašavanja.
Regija
Kakvi su vam planovi i ciljevi za budućnost u ovoj regiji?
Uvijek se sve svodi na korisnike i želimo da oni budu sretni i prisutni online. Ako vidimo napredak u njihovoj prisutnosti na internetu, bit ćemo zadovoljni.
Što biste, izraženo u konkretnim pokazateljima, smatrali napretkom?
Mjerilo je tržište zapadne Europe. Dakle, mislimo da bi 60 ili 70 posto kompanija koje imaju web-stranicu bio napredak za nas.
| Podijeli sadržaj: | ||||
- 18.12.2025 Komentar tržišta - Eurizon AMC - studeni 2025.
- 18.12.2025 ZSE DANAS: Crobexi i danas u plusu, Končar najlikvidniji
- 18.12.2025 Banka kažnjena s 1,5 milijuna eura zbog izrazitog kršenja pr...
- 18.12.2025 Ne izdajemo dozvole za obavljanje poslova potrošačkog kredit...
- 19.12.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze prate rast Wall Streeta
- 19.12.2025 ZB Invest mijenja prospekt krovnog fonda i spaja fondove
- 15.12.2025 Tržišta kapitala ostaju konstruktivna u 2026.
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 22.12.2025 Komentar tržišta - Erste Asset Management - studeni 2025.
- 19.12.2025 Rast hrvatskog BDP-a u 2026. za 2,8 posto, a inflacije za 3,1 posto
- 18.12.2025 Komentar tržišta - Eurizon AMC - studeni 2025.
- 15.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 15.12.2025. - OTP Invest
- 15.12.2025 Tržišta kapitala ostaju konstruktivna u 2026.
- 22.12.2025 Komentar tržišta - Erste Asset Management - studeni 2025.
- 22.12.2025 Neto imovina obveznih mirovinskih fondova u studenome porasla za 149 milijuna eura
- 19.12.2025 ZB Invest mijenja prospekt krovnog fonda i spaja fondove
- 16.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova s negativnim rezultatom
- 15.12.2025 TJEDNI PREGLED: Većina fondova zabilježila pad vrijednosti udjela
- 22.12.2025 ZSE INTRADAY: Crobexi porasli na početku tjedna
- 22.12.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze skliznule s rekordnih razina
- 22.12.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se mirno trgovanje u skraćenom radnom tjednu
- 22.12.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze porasle na početku tjedna
- 22.12.2025 TJEDNI PREGLED: Cijene nafte pale drugi tjedan zaredom, više od jedan posto
- 19.12.2025 Adris najavljuje nastavak investicijskog ciklusa vrijednog više od 480 milijuna eura
- 19.12.2025 Končar 2025. završava rekordno, u 2026. više novih ugovora i investicija, pa i u SAD
- 13.12.2025 Renault znatno ublažio ambicije za punionice električnih vozila u Europi
- 10.12.2025 Potvrđen rejting i podignuti izgledi Zagrebačkog holdinga
- 10.12.2025 TUI očekuje skromnije rezultate u 2026.
- 22.12.2025 Obujam građevinskih radova 7,6 posto veći nego lani
- 22.12.2025 U 2026. rast BDP-a za 2,8 posto, usporavanje inflacije na 3,1 posto
- 22.12.2025 Njemački izvoz automobila teško pogođen Trumpovim carinama
- 22.12.2025 Njemački trgovci razočarani prodajom uoči Božića
- 22.12.2025 Izmjene Zakona o posredovanju donijet će više reda na tržištu nekretnina
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q3 - 2025)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
| Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
| Capital Breeder | +37,22% | 3 | |||||
| Global Kapital | +35,58% | 4 | |||||
| Erste SEE Equity - klasa B | A | +33,74% | 3 |
| Fondovi | Trajanje akcije | Info |
| OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Temeljem odluke o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve ex-Icam fondove, sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi ex-Icam fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
| Erste Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u Erste Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
||
| Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
| CROBEX* | 22.12. 13:06 | 3811,87 | 2,05 |
0,05 |
|
| CROBEX10* | 22.12. 13:06 | 2431,98 | -0,11 |
0,00 |
|
| CROBEX10tr* | 22.12. 13:06 | 2797,37 | -0,12 |
0,00 |
|
| ADRIAprime* | 22.12. 13:06 | 2973,35 | -10,37 |
-0,35 |
|
| CROBISTR* | 19.12. 16:31 | 185,4389 | 0,01 |
0,01 |
|
| CROBIS* | 19.12. 16:31 | 98,8306 | 0,00 |
0,00 |
| Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
| KOEI | 698,00 € |
-0,29% |
483.274,00 € |
| HPB | 312,00 € |
0,65% |
370.880,00 € |
| PODR | 150,00 € |
-1,64% |
119.204,00 € |
| RIVP | 6,40 € |
0,95% |
94.955,26 € |
| ADRS2 | 79,00 € |
0,77% |
73.318,80 € |
| ZABA | 24,00 € |
0,00% |
49.168,60 € |
| 7SLO | 50,53 € |
1,18% |
31.821,47 € |
| HT | 41,00 € |
0,49% |
30.540,30 € |
| 7CRO | 34,06 € |
-0,32% |
24.231,11 € |
| 7BET | 20,80 € |
-0,72% |
22.946,37 € |
| Redovni dionički promet: | 1.447.558,57 € |
| Redovni obveznički promet: | 9.219,21 € |
| Sveukupni promet: | 1.456.777,78 € |








