- 31.08.2025 Dolar prošloga tjedna blago ojačao prema košarici valuta
- 02.09.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova završila u minu...
- 04.09.2025 U ponedjeljak kreće novi krug upisa trezorskih zapisa
- 02.09.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači oprezni uoči izvješća o inflac...
- 03.09.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze nadoknađuju jučerašnje gubitke
- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazne naknade u pod-fondovima ZB Investa
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 02.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 1.9.2025. - OTP Invest
- 28.08.2025 Komentar tržišta - ZB Invest - srpanj 2025.
- 26.08.2025 Dionice nastavljaju s rastom, unatoč oprezu investitora
- 25.08.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 25.08.2025. - OTP Invest
- 19.08.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 18.08.2025. - OTP Invest
- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazne naknade u pod-fondovima ZB Investa
- 02.09.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova završila u minusu
- 01.09.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s negativnim tjednim rezultatom
- 26.08.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova završila u plusu
- 25.08.2025 TJEDNI PREGLED: Ipak prevladali fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 05.09.2025 Saudijska inicijativa spustila cijene nafte prema 65 dolara
- 05.09.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili značajan tjedni rast, Končar u fokusu
- 05.09.2025 ZSE DANAS: Crobexi nastavili pozitivan niz, promet umanjen
- 05.09.2025 ZSE INTRADAY: Uz povećani promet, Crobexi stagniraju na kraju tjedna
- 05.09.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze na putu blagih tjednih dobitaka
- 01.09.2025 Oštar pad dobiti kineskog proizvođača električnih vozila
- 28.08.2025 Rast dobiti i prihoda Nvidije premašio 50 posto
- 27.08.2025 Lego s rekordnom prodajom u prvoj polovici godine
- 26.08.2025 Spotify uvodi novu uslugu kako bi privukao veći broj korisnika
- 26.08.2025 Zagrebački holding lani s dobiti od 27,2 milijuna eura
- 05.09.2025 Zapošljavanje u SAD-u stagniralo u kolovozu
- 05.09.2025 Hrvatska rastom gospodarstva u drugom kvartalu pri vrhu EU-a
- 05.09.2025 HUP za ′depolitizaciju′ usklađivanja minimalne plaće
- 05.09.2025 Indija podupire domaću potrošnju nižim PDV-om
- 05.09.2025 Potražnja za njemačkim industrijskim dobrima oslabila u srpnju
EKONOMIJAObjavljeno: 08.05.2012
Čak 60 posto tvrtki u Hrvatskoj još nema svoju web-stranicu
Podijeli sadržaj: | ||||
Kako funkcionira Google Engage i kako agencije mogu profitirati od tog programa?
Program agencijama pomaže da razviju svoje poslovanje pružajući online marketinške usluge svojim klijentima. Dajemo im besplatnu obuku za Google AdWords i druga Googleova poslovna rješenja kojima će poboljšati svoje marketinške vještine.Agencije dobivaju podršku za svoje korisnike, trening i edukaciju u određenim područjima. Pomažemo agencijama da stječu nove klijente. Uostalom, nakon što educiramo zaposlenike u agencijama, dajemo im i certifikat. I sve to je besplatno. Agencije također dobivaju financijski poticaj kako bi radile s malim i srednjim kompanijama te izrađivale besplatne izvještaje, istraživanja o trendovima i slične materijale koji im mogu pomoći da bi razumjeli što se događa na tržištu.
Što vas je potaknulo da pokrenete taj program?
Vidjeli smo da je puno kompanija koje nisu na internetu, koje nemaju ni web-stranicu. Drugo, tek 50 posto onih koji imaju stranicu oglašava se online, s tim da pod oglašavanjem smatraju mnogo stvari, čak i postojanje same web-stranice ili prisutnost na društvenim mrežama. I treće, agencijama želimo ukazati da su potrošači već na internetu. Oni provode 40 posto svojeg vremena na internetu, a kompanije na internet troše tek 10 posto svojega medijskog budžeta. Tu postoji nerazmjer. Postoji velika praznina koju treba popuniti kako bi tvrtke slijedile potrošače.
Kako netko može znati koji je marketinški alat na internetu za njega najprikladniji?
Upravo je to je svrha programa. Educiramo agencije koji su najbolji alati u određenim situacijama. Klijenti najčešće koriste Google AdWords, koji kompanijama omogućava oglašavanje u Googleovoj tražilici na internetu. To je oglašavanje bazirano na tekstu koji se prokazuje nakon pretrage određenog pojma. Dio našeg programa je i Google Analytic koji mjeri koliko netko provodi na internetu, broji nove posjetitelje stranice, mjeri kretanja na web-stranici, u kojem trenutku kupac kupi nešto i slično.
Koliko bi kompanija trebala investirati u takvo oglašavanje?
Google AdWords je model koji vam daje fleksibilnost. Plaćate po kliku, znači onda kada netko posjeti vašu stranicu. Odaziv potrošača pak ovisi o tvrtki i proizvodu koji prodaje te o kvaliteti web-stranice.
Koliko kompanije u ovoj regiji ulažu u Googleovo oglašavanje?
Postoji velik interes, ali mislimo da tržište ima još puno potencijala.
Koliko tvrtke koje ulažu u online oglašavanje, ulažu u Google AdWords?
Teško je to mjeriti. Kao što je na konferenciji istaknuo Googleov menadžer za Hrvatsku Joško Mrndže, online tržište u Hrvatskoj vrijedi 200 milijuna eura. I te procjene koristimo kada proučavamo tržište. Google je sve više popularan i sigurno u Hrvatskoj vidimo rast prihoda u budućnosti.
Možete li ovu regiju usporediti s ostatkom Europe u korištenju interneta kao alata za promociju?
Općenito, penetracija interneta u ovoj regiji je vrlo visoka, 60 posto kao i u većini zemalja srednje i istočne Europe. Znači da gotovo svi gradovi i mjesta imaju pristup internetu, a to je velik potencijal. Čak je riječ i o većem postotku nego što je to slučaj na drugim tržištima u razvoju poput Južne Amerike ili jugoistočne Azije. Dakle, potrošači su već na internetu. S druge strane imate jako puno tvrtki koje još nisu prisutne na internetu. Prema posljednjim podacima koje imam, tek 40 posto malih i srednjih tvrtki u Hrvatskoj ima web-stranicu. Znači da ih 60 posto nema, što je puno, i upravo bi ovaj program trebao pomoći tvrtkama da unaprijede svoja poslovanja.
Mislite li da će ekonomska situacija pomoći online oglašavanju?
Da, zato što je online oglašavanje mjerljivo oglašavanje. Znate koliko ste potrošili i što ste za to dobili. Znate da ćete za, primjerice, potrošenih deset eura dobiti jednoga klijenta. U vrijeme ekonomske nestabilnosti to je najbolji način oglašavanja.
Regija
Kakvi su vam planovi i ciljevi za budućnost u ovoj regiji?
Uvijek se sve svodi na korisnike i želimo da oni budu sretni i prisutni online. Ako vidimo napredak u njihovoj prisutnosti na internetu, bit ćemo zadovoljni.
Što biste, izraženo u konkretnim pokazateljima, smatrali napretkom?
Mjerilo je tržište zapadne Europe. Dakle, mislimo da bi 60 ili 70 posto kompanija koje imaju web-stranicu bio napredak za nas.
Podijeli sadržaj: | ||||
- 31.08.2025 Dolar prošloga tjedna blago ojačao prema košarici valuta
- 02.09.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova završila u minu...
- 04.09.2025 U ponedjeljak kreće novi krug upisa trezorskih zapisa
- 02.09.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači oprezni uoči izvješća o inflac...
- 03.09.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze nadoknađuju jučerašnje gubitke
- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazne naknade u pod-fondovima ZB Investa
- 29.08.2025 Hanfa dala suglasnost Fini za preuzimanje Zagrebačke burze
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 02.09.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 1.9.2025. - OTP Invest
- 28.08.2025 Komentar tržišta - ZB Invest - srpanj 2025.
- 26.08.2025 Dionice nastavljaju s rastom, unatoč oprezu investitora
- 25.08.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 25.08.2025. - OTP Invest
- 19.08.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 18.08.2025. - OTP Invest
- 05.09.2025 Obavijest o završetku promotivne akcije oslobođenja od ulazne naknade u pod-fondovima ZB Investa
- 02.09.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova završila u minusu
- 01.09.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s negativnim tjednim rezultatom
- 26.08.2025 MIROVINCI TJEDNO: Većina mirovinskih fondova završila u plusu
- 25.08.2025 TJEDNI PREGLED: Ipak prevladali fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 05.09.2025 Saudijska inicijativa spustila cijene nafte prema 65 dolara
- 05.09.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili značajan tjedni rast, Končar u fokusu
- 05.09.2025 ZSE DANAS: Crobexi nastavili pozitivan niz, promet umanjen
- 05.09.2025 ZSE INTRADAY: Uz povećani promet, Crobexi stagniraju na kraju tjedna
- 05.09.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze na putu blagih tjednih dobitaka
- 01.09.2025 Oštar pad dobiti kineskog proizvođača električnih vozila
- 28.08.2025 Rast dobiti i prihoda Nvidije premašio 50 posto
- 27.08.2025 Lego s rekordnom prodajom u prvoj polovici godine
- 26.08.2025 Spotify uvodi novu uslugu kako bi privukao veći broj korisnika
- 26.08.2025 Zagrebački holding lani s dobiti od 27,2 milijuna eura
- 05.09.2025 Zapošljavanje u SAD-u stagniralo u kolovozu
- 05.09.2025 Hrvatska rastom gospodarstva u drugom kvartalu pri vrhu EU-a
- 05.09.2025 HUP za ′depolitizaciju′ usklađivanja minimalne plaće
- 05.09.2025 Indija podupire domaću potrošnju nižim PDV-om
- 05.09.2025 Potražnja za njemačkim industrijskim dobrima oslabila u srpnju
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q2 - 2025)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
Capital Breeder | +25,00% | 3 | |||||
Global Kapital | +23,59% | 4 | |||||
InterCapital SEE Equity - klasa B | A | +22,32% | 3 |
Fondovi | Trajanje akcije | Info |
OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 30.09. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 30.09.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 30.09. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 30.09.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon fondovi - ulazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda. Navedeno vrijedi do opoziva.
Eurizon HR Flexible 30 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR Conservative 10 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR International Multi Asset fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Prilikom otkupa udjela izlazna naknada se umanjuje te za sva ulaganja do 12 mjeseci iznosi 1,00 posto umjesto prospektom propisanih 2,00 posto. Za ulaganja duža od 12 mjeseci izlazna naknada se ne naplaćuje, iznosi 0,00 posto. Navedeno vrijedi za ulagače koji pri kupnji udjela dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 19.07.2023. do opoziva.
Eurizon HR Equity fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Društvo InterCapital Asset Management donijelo je odluku o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve fondove kojima upravlja ICAM. Sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi InterCapital fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
InterCapital Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u InterCapital Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
CROBEX* | 05.09. 16:00 | 3741,05 | 15,78 |
0,42 |
|
CROBEX10* | 05.09. 16:00 | 2367,20 | 27,63 |
1,18 |
|
CROBEX10tr* | 05.09. 16:00 | 2723,96 | 31,35 |
1,16 |
|
ADRIAprime* | 05.09. 15:52 | 2947,67 | 17,49 |
0,60 |
|
CROBISTR* | 05.09. 16:31 | 184,76 | 0,05 |
0,03 |
|
CROBIS* | 05.09. 16:31 | 99,1811 | 0,02 |
0,02 |
Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
KOEI | 614,00 € |
6,97% |
1.926.166,00 € |
PODR | 150,50 € |
1,01% |
339.779,50 € |
ZITO | 20,00 € |
-1,48% |
228.839,10 € |
HT | 40,60 € |
-0,98% |
153.329,50 € |
VLEN | 4,10 € |
2,50% |
140.179,10 € |
KODT2 | 3.800,00 € |
0,00% |
121.240,00 € |
ZABA | 24,70 € |
-1,20% |
117.124,80 € |
DLKV | 7,50 € |
-1,06% |
85.965,74 € |
ADRS2 | 79,40 € |
-1,24% |
54.141,80 € |
ADPL | 14,40 € |
0,70% |
37.218,00 € |
Redovni dionički promet: | 3.550.706,54 € |
Redovni obveznički promet: | 0 € |
Sveukupni promet: | 6.420.706,54 € |