- 30.04.2024 Cijene nafte na 88 dolara, trgovce brine potražnja
- 30.04.2024 Span Grupa u prvom tromjesečju s 31 posto nižom neto dobiti
- 02.05.2024 Više od 560 tisuća potrošača dogovorilo dopušteno prekoračen...
- 30.04.2024 Eurozona na početku godine izašla iz recesije
- 30.04.2024 ZSE DANAS: Crobexi različitih predznaka uz solidan promet
- 25.04.2024 PRIPAJANJE: HPB Kratkoročni obveznički EUR pripojen HPB Kratkoročnom obvezničkom fondu
- 22.04.2024 Eurizon Asset Management Croatia dobitnik Top of the Funds nagrade za rezultate u 2023. godini
- 22.04.2024 Fond Eurizon HR Equity dobitnik Top of the Funds nagrade za rezultate u 2023. godini
- 19.04.2024 ZB conservative - završena početna ponuda
- 12.04.2024 PRIPAJANJE: Fond InterCapital Conservative Balanced pripojen je fondu InterCapital Balanced
- 30.04.2024 Tjedni komentar tržišta na dan 29.04.2024. - OTP Invest
- 26.04.2024 Komentar tržišta - InterCapital Asset Management - ožujak 2024.
- 24.04.2024 Tjedni komentar tržišta na dan 22.04.2024. - OTP Invest
- 22.04.2024 Što nam tržišta govore i što se može očekivati - LXXXVI
- 16.04.2024 Komentar tržišta - Eurizon Asset Management Croatia - ožujak 2024.
- 03.05.2024 Mirovinski fondovi - U plusu svi Mirexi
- 02.05.2024 Mirovinski fondovi - Svi Mirexi crveni
- 30.04.2024 Mirovinski fondovi - Svi Mirexi rasli
- 30.04.2024 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali fondovi s rastom vrijednosti udjela
- 29.04.2024 Mirovinski fondovi - Svi Mirexi u plusu
- 05.05.2024 TJEDNI PREGLED: Dolar oštro pao prema košarici valuta, ponajviše prema jenu
- 05.05.2024 TJEDNI PREGLED: Wall Street prošloga tjedna porastao, europski ulagači oprezniji
- 03.05.2024 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili tjedni gubitak, Atlantic najlikvidniji
- 03.05.2024 ZSE DANAS: Crobexi i danas u plusu, promet skroman
- 03.05.2024 Zabrinutost za potražnju zadržala cijene nafte ispod 84 dolara
- 03.05.2024 PPD lani ostvario 30,4 milijuna eura neto dobiti
- 03.05.2024 Intesa sa znatno većim prihodom u prvom tromjesečju
- 03.05.2024 Gazprom zaključio 2023. s neto gubitkom
- 02.05.2024 Hrvatska pošta u 2023. s neto dobiti od 13,6 milijuna eura
- 02.05.2024 Oštar pad prihoda danskog brodara Maerska u prvom tromjesečju
- 03.05.2024 Cijene hrane blago porasle u travnju
- 03.05.2024 Hanfa ponovo upozorava na pojavu lažnih dopisa u njezino ime
- 03.05.2024 Infobip i Nokia najavili partnerstvo za brži razvoj telekomunikacijskih aplikacija
- 03.05.2024 Potražnja za radom manja za 5,4 posto na godišnjoj razini
- 02.05.2024 Više od 560 tisuća potrošača dogovorilo dopušteno prekoračenje po tekućem računu
EKONOMIJAObjavljeno: 08.11.2012
Croatia Airlines još ne zna što joj donosi Europska unija
Podijeli sadržaj: | ||||
Ulazak u EU donosi liberalizaciju tržišta, no osim više putnika za Croatia Airlines to znači i jaču izloženost tržišnoj utakmici.
Sektor zrakoplovnog prijevoza u čitavoj regiji u procesu je transformacije - tvrtke iz BiH, Srbije i Crne Gore traže strateškog partnera, a Hrvatsku ulaskom u Europsku uniju očekuje liberalizacija tržišta.
Uz to su Croatia Airlines i Jat opterećeni "političkim" ugovorima s Airbusom o kupnji preskupih zrakoplova za stotine milijuna eura. Zagrebački Trade Air najavio je da ozbiljno razmišlja već idućeg ljeta zatražiti koncesiju za domaći prijevoz, naravno i prateću subvenciju za takvu nekomercijalnu javnu uslugu. U Croatia Airlinesu kažu da će parametri vezani za mogući dolazak domaće i/ili inozemne konkurencije na letovima unutar Hrvatske ovisiti o odredbama javnog natječaja za tzv. Public Service Obligation, čije je raspisivanje i provođenje u Vladinoj nadležnosti. "Tim modelom odredit će se i svi ostali parametri kao što su broj letova na pojedinim linijama, potrebna kvaliteta usluge, financijski uvjeti za obavljanje usluge od općega gospodarskog interesa i drugo, pa zbog toga Croatia Airlines zasad nije u mogućnosti procjenjivati moguće scenarije", kaže Davor Janušić, glasnogovornik Croatia Airlinesa.
Iz te tvrtke naglašavaju da valja podsjetiti kako nije riječ o subvencijama, nego o sredstvima za kompenzaciju, kojima se podmiruje razlika između prihoda i troška za letove u PSO programu, i to na temelju ugovora o obavljanju određene usluge u domaćem zračnom prijevozu. Nakon odlaska Turkish Airlinesa iz vlasničke strukture BH Airlinesa, kada je u Istanbul i povučen dio flote, bosansko-hercegovački nacionalni prijevoznik našao se u velikim problemima. Kako se doznaje u Sarajevu, za sada su četiri kompanije u igri za ulazak u strateško partnerstvo s BH Airlinesom. Riječ je o dvije turske kompanije: Tarhan & Tower Airlines i Atlasjet, malezijskom Air Asia te o libijskom operateru Buraq Air. Kako je kazao Enver Bijedić, ministar prometa i komunikacija BiH, dosad su obavljeni razgovori s T&T Airlinesom i Atlasjetom. Upravo Atlasjet nudi formiranje regionalne aviokompanije čije bi sjedište bilo u Tirani, glavnome gradu Albanije, a redovnim bi se linijama povezali Albanija, Makedonija, Kosovo i BiH. Predstavnici aviokompanije Tarhan & Tower Airlines prije su BH Airlinesu nudili suradnju koja bi podrazumijevala i dovođenje dva aviona tipa Mcdonnell Douglas MD-82. Dodatni problem BiH nacionalnom avioprijevozniku zasigurno će napraviti i niskobudžetni Wizz Aira koji će uskoro doći u tu zemlju.
Naime, pregovara se da bi britanski operater povezivao Mostar s njemačkim Dortmundom i švedskim Malmeom. U Mostaru očekuju da bi ta linija služila u prvome redu za religijski turizam, za dolazak posjetitelja u obližnje Međugorje, no ne isključuju se ni drugi segmetni putnika. Prošle je godine Zračna luka Mostar obradila 37.000 putnika, a očekuje se da bi s Wizz Airom ta brojka mogla prijeći 80.000 putnika. U rekordnim prijeratnim godinama preko Mostara je letjelo i više od 100.000 putnika. I crnogorski Montenegro Airlines izlaz vidi u strateškom partneru. Iako je bilo najavljivano da bi proces privatizacije i pronalaska strateškog partnera trebao završiti ove godine, to se ipak neće dogoditi. Iako su natječajnu dokumentaciju za kupnju 30 posto državno udjela u Montenegro Airlinesu otkupile četiri tvrtke: izraelski El Al te Arkia Airlines, Etihad iz Ujedinjenih Arapskih Emirate te ciparski Innuendo, formalnu ponudu nitko nije podnio.
Joint venture
Suradnja Jata i Airbusa
Srbija je 1998. godine zbog političkoga podilaženja Francuskoj naručila osam zrakoplova Airbus A319 u vrijednosti 560 milijuna dolara. No zbog NATO-va bombardiranja taj posao nikada nije realiziran. Početkom tjedna Beograd je pohodila delagacija Airbusa. Iako nema službene potvrde, iz Beograda najavljuju da će Srbija i Airbus zajednički formirati novi regionalni Jat u koji bi ušli naručeni zrakoplovi. Tvrtka bi se trebala formirati u roku od godine dana s četiri A319 i četiri ATR 72-500. O ostala četiri zrakoplova A320 trebalo bi se raspravljati nakon 2015. godine.
Sektor zrakoplovnog prijevoza u čitavoj regiji u procesu je transformacije - tvrtke iz BiH, Srbije i Crne Gore traže strateškog partnera, a Hrvatsku ulaskom u Europsku uniju očekuje liberalizacija tržišta.
Uz to su Croatia Airlines i Jat opterećeni "političkim" ugovorima s Airbusom o kupnji preskupih zrakoplova za stotine milijuna eura. Zagrebački Trade Air najavio je da ozbiljno razmišlja već idućeg ljeta zatražiti koncesiju za domaći prijevoz, naravno i prateću subvenciju za takvu nekomercijalnu javnu uslugu. U Croatia Airlinesu kažu da će parametri vezani za mogući dolazak domaće i/ili inozemne konkurencije na letovima unutar Hrvatske ovisiti o odredbama javnog natječaja za tzv. Public Service Obligation, čije je raspisivanje i provođenje u Vladinoj nadležnosti. "Tim modelom odredit će se i svi ostali parametri kao što su broj letova na pojedinim linijama, potrebna kvaliteta usluge, financijski uvjeti za obavljanje usluge od općega gospodarskog interesa i drugo, pa zbog toga Croatia Airlines zasad nije u mogućnosti procjenjivati moguće scenarije", kaže Davor Janušić, glasnogovornik Croatia Airlinesa.
Iz te tvrtke naglašavaju da valja podsjetiti kako nije riječ o subvencijama, nego o sredstvima za kompenzaciju, kojima se podmiruje razlika između prihoda i troška za letove u PSO programu, i to na temelju ugovora o obavljanju određene usluge u domaćem zračnom prijevozu. Nakon odlaska Turkish Airlinesa iz vlasničke strukture BH Airlinesa, kada je u Istanbul i povučen dio flote, bosansko-hercegovački nacionalni prijevoznik našao se u velikim problemima. Kako se doznaje u Sarajevu, za sada su četiri kompanije u igri za ulazak u strateško partnerstvo s BH Airlinesom. Riječ je o dvije turske kompanije: Tarhan & Tower Airlines i Atlasjet, malezijskom Air Asia te o libijskom operateru Buraq Air. Kako je kazao Enver Bijedić, ministar prometa i komunikacija BiH, dosad su obavljeni razgovori s T&T Airlinesom i Atlasjetom. Upravo Atlasjet nudi formiranje regionalne aviokompanije čije bi sjedište bilo u Tirani, glavnome gradu Albanije, a redovnim bi se linijama povezali Albanija, Makedonija, Kosovo i BiH. Predstavnici aviokompanije Tarhan & Tower Airlines prije su BH Airlinesu nudili suradnju koja bi podrazumijevala i dovođenje dva aviona tipa Mcdonnell Douglas MD-82. Dodatni problem BiH nacionalnom avioprijevozniku zasigurno će napraviti i niskobudžetni Wizz Aira koji će uskoro doći u tu zemlju.
Naime, pregovara se da bi britanski operater povezivao Mostar s njemačkim Dortmundom i švedskim Malmeom. U Mostaru očekuju da bi ta linija služila u prvome redu za religijski turizam, za dolazak posjetitelja u obližnje Međugorje, no ne isključuju se ni drugi segmetni putnika. Prošle je godine Zračna luka Mostar obradila 37.000 putnika, a očekuje se da bi s Wizz Airom ta brojka mogla prijeći 80.000 putnika. U rekordnim prijeratnim godinama preko Mostara je letjelo i više od 100.000 putnika. I crnogorski Montenegro Airlines izlaz vidi u strateškom partneru. Iako je bilo najavljivano da bi proces privatizacije i pronalaska strateškog partnera trebao završiti ove godine, to se ipak neće dogoditi. Iako su natječajnu dokumentaciju za kupnju 30 posto državno udjela u Montenegro Airlinesu otkupile četiri tvrtke: izraelski El Al te Arkia Airlines, Etihad iz Ujedinjenih Arapskih Emirate te ciparski Innuendo, formalnu ponudu nitko nije podnio.
Joint venture
Suradnja Jata i Airbusa
Srbija je 1998. godine zbog političkoga podilaženja Francuskoj naručila osam zrakoplova Airbus A319 u vrijednosti 560 milijuna dolara. No zbog NATO-va bombardiranja taj posao nikada nije realiziran. Početkom tjedna Beograd je pohodila delagacija Airbusa. Iako nema službene potvrde, iz Beograda najavljuju da će Srbija i Airbus zajednički formirati novi regionalni Jat u koji bi ušli naručeni zrakoplovi. Tvrtka bi se trebala formirati u roku od godine dana s četiri A319 i četiri ATR 72-500. O ostala četiri zrakoplova A320 trebalo bi se raspravljati nakon 2015. godine.
Izvor: poslovni.hr
Podijeli sadržaj: | ||||
- 30.04.2024 Cijene nafte na 88 dolara, trgovce brine potražnja
- 30.04.2024 Span Grupa u prvom tromjesečju s 31 posto nižom neto dobiti
- 02.05.2024 Više od 560 tisuća potrošača dogovorilo dopušteno prekoračen...
- 30.04.2024 Eurozona na početku godine izašla iz recesije
- 30.04.2024 ZSE DANAS: Crobexi različitih predznaka uz solidan promet
- 25.04.2024 PRIPAJANJE: HPB Kratkoročni obveznički EUR pripojen HPB Kratkoročnom obvezničkom fondu
- 22.04.2024 Eurizon Asset Management Croatia dobitnik Top of the Funds nagrade za rezultate u 2023. godini
- 22.04.2024 Fond Eurizon HR Equity dobitnik Top of the Funds nagrade za rezultate u 2023. godini
- 19.04.2024 ZB conservative - završena početna ponuda
- 12.04.2024 PRIPAJANJE: Fond InterCapital Conservative Balanced pripojen je fondu InterCapital Balanced
- 30.04.2024 Tjedni komentar tržišta na dan 29.04.2024. - OTP Invest
- 26.04.2024 Komentar tržišta - InterCapital Asset Management - ožujak 2024.
- 24.04.2024 Tjedni komentar tržišta na dan 22.04.2024. - OTP Invest
- 22.04.2024 Što nam tržišta govore i što se može očekivati - LXXXVI
- 16.04.2024 Komentar tržišta - Eurizon Asset Management Croatia - ožujak 2024.
- 03.05.2024 Mirovinski fondovi - U plusu svi Mirexi
- 02.05.2024 Mirovinski fondovi - Svi Mirexi crveni
- 30.04.2024 Mirovinski fondovi - Svi Mirexi rasli
- 30.04.2024 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali fondovi s rastom vrijednosti udjela
- 29.04.2024 Mirovinski fondovi - Svi Mirexi u plusu
- 05.05.2024 TJEDNI PREGLED: Dolar oštro pao prema košarici valuta, ponajviše prema jenu
- 05.05.2024 TJEDNI PREGLED: Wall Street prošloga tjedna porastao, europski ulagači oprezniji
- 03.05.2024 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili tjedni gubitak, Atlantic najlikvidniji
- 03.05.2024 ZSE DANAS: Crobexi i danas u plusu, promet skroman
- 03.05.2024 Zabrinutost za potražnju zadržala cijene nafte ispod 84 dolara
- 03.05.2024 PPD lani ostvario 30,4 milijuna eura neto dobiti
- 03.05.2024 Intesa sa znatno većim prihodom u prvom tromjesečju
- 03.05.2024 Gazprom zaključio 2023. s neto gubitkom
- 02.05.2024 Hrvatska pošta u 2023. s neto dobiti od 13,6 milijuna eura
- 02.05.2024 Oštar pad prihoda danskog brodara Maerska u prvom tromjesečju
- 03.05.2024 Cijene hrane blago porasle u travnju
- 03.05.2024 Hanfa ponovo upozorava na pojavu lažnih dopisa u njezino ime
- 03.05.2024 Infobip i Nokia najavili partnerstvo za brži razvoj telekomunikacijskih aplikacija
- 03.05.2024 Potražnja za radom manja za 5,4 posto na godišnjoj razini
- 02.05.2024 Više od 560 tisuća potrošača dogovorilo dopušteno prekoračenje po tekućem računu
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q1 - 2024)
(koji na 29.03.2024. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
Erste Quality Equity | +12,06% | 5 | |||||
InterCapital Global Technology - klasa B | A | +11,60% | 5 | ||||
OTP indeksni | A | +11,36% | 4 |
Fondovi | Trajanje akcije | Info |
InterCapital Nova Europa - ulazna naknada | AKCIJA do 30.06. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 15.04.2021. do 30.06.2024., zaključno do 24:00.
InterCapital Nova Europa Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 30.06. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 30.06.2024., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 30.06. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 30.06.2024., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade za 2024. godinu.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon fondovi - ulazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda. Navedeno vrijedi do opoziva.
Eurizon HR Flexible 30 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR Conservative 10 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR International Multi Asset fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Prilikom otkupa udjela izlazna naknada se umanjuje te za sva ulaganja do 12 mjeseci iznosi 1,00 posto umjesto prospektom propisanih 2,00 posto. Za ulaganja duža od 12 mjeseci izlazna naknada se ne naplaćuje, iznosi 0,00 posto. Navedeno vrijedi za ulagače koji pri kupnji udjela dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 19.07.2023. do opoziva.
Eurizon HR Equity fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Dollar Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Društvo InterCapital Asset Management donijelo je odluku o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve fondove kojima upravlja ICAM. Sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi InterCapital fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
InterCapital Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u InterCapital Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
ZBI fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
Prospekt i pravila ZB Invest Funds krovnog UCITS fonda ZB CEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB conservative 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Asia Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB euroaktiv Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2025 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2030 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2040 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2055 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Portfolio 70 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB global 50 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB trend Podaci o fondu Ključne informacije - KIID |
Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
CROBEX* | 03.05. 16:00 | 2814,05 | 1,29 |
0,05 |
|
CROBEX10* | 03.05. 16:00 | 1705,01 | 1,69 |
0,10 |
|
CROBEX10tr* | 03.05. 16:00 | 1861,44 | 1,85 |
0,10 |
|
ADRIAprime* | 03.05. 15:28 | 1903,40 | 11,48 |
0,61 |
|
CROBISTR* | 03.05. 16:31 | 174,0462 | 0,01 |
0,01 |
|
CROBIS* | 03.05. 16:31 | 96,5246 | 0,00 |
0,00 |
Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
ATPL | 52,40 € |
-0,38% |
106.393,20 € |
HT | 30,70 € |
0,33% |
82.551,40 € |
ERNT | 203,00 € |
0,00% |
61.825,00 € |
SPAN | 44,40 € |
4,23% |
57.678,00 € |
PLAG | 376,00 € |
-2,08% |
53.236,00 € |
KOEI | 264,00 € |
0,00% |
40.266,00 € |
ADRS | 80,00 € |
-4,76% |
36.378,00 € |
7SLO | 26,67 € |
1,06% |
33.622,12 € |
KRAS | 111,00 € |
-0,89% |
27.186,00 € |
ARNT | 31,40 € |
-1,26% |
25.845,00 € |
Redovni dionički promet: | 738.730,51 € |
Redovni obveznički promet: | 15.000,70 € |
Sveukupni promet: | 753.731,21 € |