NAJČITANIJE

IZDVOJENO

ANALIZE

FONDOVI

EUROSTATObjavljeno: 22.01.2018
Gotovo svako drugo poduzeće u EU koristi barem jedan društveni medij

Gotovo svako drugo poduzeće u EU koristi barem jedan društveni medij

Broj poduzeća u Europskoj uniji koja koriste društvene medije u stalnom je porastu, pa je tako u 2017. godini gotovo svaka druga tvrtka koristila takav oblik komunikacije, pri čemu su one iz Hrvatske blago ispod tog prosjeka, pokazuju podaci Eurostata.

Naime, u protekloj godini 47 posto poduzeća u EU, od onih s najmanje deset zaposlenih koja su sudjelovala u istraživanju, koristilo je barem jedan od različitih tipova društvenih medija, što je porast od 17 postotnih bodova u odnosu na 2013. godinu, navodi se u izvješću europskog statističkog ureda.

Pritom su najrašireniji oblik takvih medija društvene mreže, poput Facebooka i LinkedIna, čiji udio na razini EU iznosi 45 posto. Blogove i mikroblogove, primjerice Twitter, koristi 14 posto poduzeća, a multimedijalne stranice za dijeljenje sadržaja, poput YouTubea, njih 16 posto.

Od zemalja članica, najmanji udio poduzeća koja koriste društvene medije zabilježen je u Poljskoj, 27 posto, zatim 30 posto u Latviji, a 34 posto u Bugarskoj. S druge strane, po poduzetnicima koji su aktivni putem društvenih medija prednjači Malta sa 74 posto, dok Danska, Irska i Nizozemska bilježe udio od po 68 posto, stoji u izvješću Eurostata.

U Hrvatskoj udio poduzeća koja koriste najmanje jedan društveni medij iznosi 45 posto, jednako kao u Njemačkoj, a blago više nego u Italiji, koja bilježi 44 posto.

Pritom u Hrvatskoj 41 posto poduzeća koristi društvene mreže, blog ili mikroblog njih sedam posto, a 13 posto multimedijalne stranice za dijeljenje sadržaja. Pritom samo jedan tip društvenog medija koristi njih 28 posto, a udio onih koji imaju dva ili više tipova takvih medija iznosi 16 posto.

Također, izvješće Eurostata pokazuje da 71 posto hrvatskih poduzeća ima internetsku stranicu, a 39 posto njih komunicira i putem internetske stranice i društvenog medija, dok je taj udio na razini EU 44 posto.

Udio pak poduzeća u EU koja se služe samo jednim tipom društvenog medija iznosi 26 posto, a 21 posto je onih koja koriste dva ili više oblika takvih medija.

Kako navodi Eurostat, 84 posto poduzetnika u EU koristi društvene medije za izgradnju imidža te promociju i prodaju proizvoda, a drugi važan razlog, kojeg takvim smatra više od 50 posto poduzeća, jest pribavljanje mišljenja klijenata i korisnika te odgovaranje na njihove upite.

Izvor: Hrportfolio.hr / Hina
Ključne riječi:
društveni mediji ~ Facebook ~ Twitter ~ LinkedIn

NAJČITANIJE

IZDVOJENO

ANALIZE

FONDOVI

NEWSLETTER

Obavještavat ćemo vas o novostima i akcijama vezanim za fondove, posebnim prilikama za ulaganje te novostima u našim uslugama.

NAJVEĆI PRINOS FONDOVA (na kraju Q1 - 2024)(na kraju Q1 - 2024)

(koji na 29.03.2024. posluju min. 12 mjeseci)
  • Dionički
  • Mješoviti
  • Obveznički
  • Kratkoročni obv.
Fond Prinos Riz. Portfelj Prinosi Kupi
Erste Quality Equity +12,06%  5
InterCapital Global Technology - klasa B A +11,60%  5
OTP indeksni A +11,36%  4

1 EUR - tečajna lista

Valuta Vrijednost   Promjena Graf
USD
1,08400 0,00
-0,13%
GBP
0,85241 0,00
0,08%
CHF
0,99240 0,00
0,17%
JPY
170,28000 0,38
0,22%
BAM
1,95583 0,00
0,00%
EUR/USD - 1mj 2024 1tj 1mj 3mj 6mj 1g 2g 5g
Konverter valuta

FOND HRVATSKIH BRANITELJA Podaci o fondu

Vrijednost Datum Promjena Graf
98,65 €
23.05.2024
0,32%

ANKETA

AKCIJE

  • Ulazna / izlazna naknada
  • Ostale akcije
Fondovi Trajanje akcije Info
InterCapital Nova Europa - ulazna naknada AKCIJA do 30.06.
OTP Absolute - ulazna naknada AKCIJA do 30.06.
OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada AKCIJA do 30.06.
A1 - ulazna naknada AKCIJA do 31.12.
Eurizon fondovi - ulazna naknada AKCIJA do opoziva
Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada AKCIJA do opoziva
InterCapital fondovi - ulazna naknada 0,00% AKCIJA do opoziva
InterCapital fondovi - trajni nalog AKCIJA do opoziva
InterCapital Income Plus - ulazna naknada 0,50% AKCIJA do opoziva
ZBI fondovi - ulazna naknada 0,00% AKCIJA do opoziva
Osvježi
Indeks Vrijeme Vrijednost Bod +/- % Graf
CROBEX* 24.05. 16:00  2829,10
0,73
0,03
CROBEX10* 24.05. 16:00  1698,60
-1,43
-0,08
CROBEX10tr* 24.05. 16:00  1874,09
-1,56
-0,08
ADRIAprime* 24.05. 15:35  1953,78
0,60
0,03
CROBISTR* 24.05. 16:31  174,2792
0,01
0,01
CROBIS* 24.05. 16:31  96,5169
0,00
0,00
*Live podaci *Podaci na kraju trgovanja
CROBEX - 1 mjesec 2024 1tj 1mj 3mj 6mj 1g 2g 5g

ZSE - DIONICE (17:08:15 24.05.2024)
(17:08:15 24.05.2024)

    Osvježi
  • Promet
  • Rast
  • Pad
Dionica Zadnja Promjena Promet
ERNT
206,00 €
0,00%
70.860,00 €
ZABA
18,00 €
0,84%
59.584,30 €
KODT2
1.530,00 €
-1,29%
45.900,00 €
SPAN
49,00 €
-1,01%
41.663,50 €
KOEI
256,00 €
0,00%
41.508,00 €
RIVP
5,16 €
0,39%
40.156,54 €
HT
30,90 €
-0,64%
38.001,10 €
ADRS2
60,00 €
0,00%
32.936,00 €
ATGR
56,50 €
0,00%
30.849,00 €
CROS
1.360,00 €
0,74%
29.940,00 €
Redovni dionički promet:   
533.608,94 €
Redovni obveznički promet:   
50.983,99 €
Sveukupni promet:   
584.592,93 €