- 01.06.2025 TJEDNI PREGLED:Prošlotjedni rast Wall Streeta doprinio snažn...
- 02.06.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezul...
- 01.06.2025 TJEDNI PREGLED: Dolar blago ojačao dok se Trumpu zakomplicir...
- 01.06.2025 Hrvatska raste po stopama među najvišima u Europi
- 02.06.2025 Žito Grupa planira IPO i uvrštenje dionica na Zagrebačku bur...
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 02.01.2025 Indeksni fond ili samostalno ulaganje u dionice
- 30.12.2024 Capital Breeder - umanjena naknada za upravljanje
- 03.06.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 02.06.2025. - OTP Invest
- 02.06.2025 Zlato - nastavak rasta ili korektivna faza?
- 27.05.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 26.05.2025. - OTP Invest
- 22.05.2025 S&P 500 indeks – novi povijesni maksimum ili novi godišnji minimum?
- 22.05.2025 Komentar tržišta - InterCapital Asset Management - travanj 2025.
- 03.06.2025 MIROVINCI TJEDNO: Skoro svi mirovinski fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 02.06.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 29.05.2025 Mirovinski fondovi - Većina Mirexa u minusu
- 28.05.2025 Mirovinski fondovi - Svi Mirexi u plusu
- 27.05.2025 Mirovinski fondovi - Većina Mirexa u plusu
- 06.06.2025 Razgovor Xija i Trumpa podigao cijene nafte iznad 66 dolara
- 06.06.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili rast, Končar najlikvidniji
- 06.06.2025 ZSE DANAS: Crobexi i danas različitih predznaka, promet uvećan
- 06.06.2025 ZSE INTRADAY: Uz solidan promet, Crobexi u minusu
- 06.06.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači oprezni, indeksi stagniraju
- 05.06.2025 Tokić grupa povećala dobit za 14 posto, na devet milijuna eura
- 04.06.2025 Glavna skupština Pevexa: Lanjska dobit se zadržava
- 29.05.2025 Prihod Nvidije poskočio na početku godine
- 29.05.2025 Allianz Hrvatska: Bruto dobit lani dosegla rekordnih 29,3 milijuna eura
- 28.05.2025 Skok prihoda i dobiti Xiaomija u prvom tromjesečju
EUROSTATObjavljeno: 14.12.2015

Svaki treći stanovnik Hrvatske kupuje putem Interneta
Podijeli sadržaj: | ||||
Ove je godine svaki treći stanovnik Hrvatske naručivao robu ili usluge putem Interneta, dok je na razini Europske unije to činio svaki drugi, pokazuje izvješće europskog statističkog ureda.
U Eurostatu su tako utvrdili da je robu i usluge za osobnu upotrebu putem Interneta ove godine naručivalo 31 posto stanovnika Hrvatske u dobi od 16 do 74 godine. Najviše je internetskih kupaca zabilježeno u dobnoj skupini od 16 do 24 godine, 60 posto, dok su najmanje kupovali građani u dobi od 65 do 74 godine, njih 16 posto.
Najviše su se kupovali odjeća i sportski artikli, koje je kupilo 50 posto kupaca na Internetu. Ulaznice za razne događaja kupilo je njih 25 posto, a usluge putovanja i smještaja 23 posto. Kućanske potrepštine i igračke kupovao je svaki peti kupac na Internetu a knjige, časopise i novine svaki sedmi.
Hrvatska se po udjelu internetskih kupaca u ovoj godini svrstala uz bok Portugalu, Grčkoj i Litvi.
Najviše su među zemljama EU robu i usluge putem Interneta nabavljali stanovnici Velike Britanije, njih 81 posto, te Danci, njih 79 posto, Luksemburžani, njih 78 posto, i Nijemci, 73 posto. Najmanje su pak putem Interneta kupovali Rumunji, njih 11 posto, te Bugari, njih 18 posto, i Ciprani, 23 posto.
U prosjeku je ove godine robu i usluge na Internetu nabavljalo 53 posto stanovnika EU, utvrdio je Eurostat.
Najviše kupuju mladi
U velikoj većini zemalja EU najviše su među pojedinim dobnim skupinama kupovali mladi, i to u dobnoj skupini od 16 do 24 godine.
Hrvatska je sa 60 posto internetskih kupaca u toj dobnoj skupini najbliža Češkoj (62 posto), Poljskoj (59 posto) i Sloveniji (61 posto).
Velika Britanija ponovo je prednjačila najvećim udjelom kupaca na Internetu među mladima, od 78 posto. Slijedi Luksemburg sa 69 posto, Njemačka sa 65 i Danska sa 63 posto.
Na razini EU udio mladih među kupcima na Internetu iznosio je 68 posto.
Starija je pak populacija, u dobi od 65 do 74 godine, imala najveći udio među kupcima na Internetu u Velikoj Britaniji, od 78 posto, te u Luksemburgu, 69 posto, i Njemačkoj, 65 posto. U Eurostatu ističu velike razlike među zemljama pa je tako Slovenija bilježila samo šest posto kupaca te dobne skupine, Bugarska 11 posto, Litva 13 posto, a Hrvatska i Latvija po 16 posto.
U prosjeku je udio dobne skupine od 65 do 74 godine među kupcima na Internetu na razini EU ove godine iznosio 53 posto.
Najpopularniji odjeća i sportski artikli
Najviše je internetskih kupaca u EU ove godine kupovalo odjeću i sportske artikle, njih 60 posto. Slijede usluge putovanja i smještaja s 52 posto, kućanske potrepštine sa 41, ulaznice s 37 i knjige, časopisi i novine s 33 posto.
Najviše su odjeću na Internetu kupovali Britanci, njih 74 posto, te Maltežani, 72 posto i Bugari, 71 posto. Ta je kategorija zauzela prvo mjesto u ukupno 19 zemalja EU, navode u Eurostatu.
U preostalih devet zemalja prvo je mjesto pripalo uslugama putovanja i smještaja, uz posebno velik udio kupaca u nordijskim zemljama. Danska je zauzela prvo mjesto sa 73 posto kupaca tih usluga, Finska drugo sa 70 a Švedska treće sa 69 posto.
Kupnja kućanskih potrepština i igračaka na Internetu bila je izrazito popularna u Velikoj Britaniji (61 posto kupaca), u Danskoj i Švedskoj izdvajale su se i internetske kupovine ulaznica (69 odnosno 64 posto kupaca), te knjige, časopisi i novine u Luksemburgu (54 posto).
Brzina isporuke među rijetkim problemima
Internetske transakcije uglavnom se odvijaju bez teškoća, konstatiraju u Eurostatu, ukazujući na podatak da 70 posto kupaca u EU ove godine nije naišlo ni na kakav problem.
Među najvećim problemima izdvojili su brzinu isporuke (16 posto kupaca) i tehničke greške na internetskoj stranici prilikom naručivanja odnosno plaćanja (12 posto). Na trećem je mjestu isporuka pogrešne ili neispravne robe odnosno usluge (osam posto).
U skupini građana koji ove godine nisu kupovali na Internetu velika je većina - njih 75 posto - kao razlog iskazala sklonost fizičkoj kupovini, obrazlažući da žele vide proizvod prije no što ga kupe, odnosno da žele pokazati lojalnost trgovinama ili su navikli fizičku kupovati robu odnosno usluge.
Više od četvrtine njih (27 posto) navelo je (ne)sigurnost plaćanja odnosno bojazni vezane za privatnost, a 19 posto strahuje i da možda neće primiti naručenu robu odnosno uslugu ili da je neće moći vratiti, pokazuje izvješće Eurostata.
U Eurostatu su tako utvrdili da je robu i usluge za osobnu upotrebu putem Interneta ove godine naručivalo 31 posto stanovnika Hrvatske u dobi od 16 do 74 godine. Najviše je internetskih kupaca zabilježeno u dobnoj skupini od 16 do 24 godine, 60 posto, dok su najmanje kupovali građani u dobi od 65 do 74 godine, njih 16 posto.
Najviše su se kupovali odjeća i sportski artikli, koje je kupilo 50 posto kupaca na Internetu. Ulaznice za razne događaja kupilo je njih 25 posto, a usluge putovanja i smještaja 23 posto. Kućanske potrepštine i igračke kupovao je svaki peti kupac na Internetu a knjige, časopise i novine svaki sedmi.
Hrvatska se po udjelu internetskih kupaca u ovoj godini svrstala uz bok Portugalu, Grčkoj i Litvi.
Najviše su među zemljama EU robu i usluge putem Interneta nabavljali stanovnici Velike Britanije, njih 81 posto, te Danci, njih 79 posto, Luksemburžani, njih 78 posto, i Nijemci, 73 posto. Najmanje su pak putem Interneta kupovali Rumunji, njih 11 posto, te Bugari, njih 18 posto, i Ciprani, 23 posto.
U prosjeku je ove godine robu i usluge na Internetu nabavljalo 53 posto stanovnika EU, utvrdio je Eurostat.
Najviše kupuju mladi
U velikoj većini zemalja EU najviše su među pojedinim dobnim skupinama kupovali mladi, i to u dobnoj skupini od 16 do 24 godine.
Hrvatska je sa 60 posto internetskih kupaca u toj dobnoj skupini najbliža Češkoj (62 posto), Poljskoj (59 posto) i Sloveniji (61 posto).
Velika Britanija ponovo je prednjačila najvećim udjelom kupaca na Internetu među mladima, od 78 posto. Slijedi Luksemburg sa 69 posto, Njemačka sa 65 i Danska sa 63 posto.
Na razini EU udio mladih među kupcima na Internetu iznosio je 68 posto.
Starija je pak populacija, u dobi od 65 do 74 godine, imala najveći udio među kupcima na Internetu u Velikoj Britaniji, od 78 posto, te u Luksemburgu, 69 posto, i Njemačkoj, 65 posto. U Eurostatu ističu velike razlike među zemljama pa je tako Slovenija bilježila samo šest posto kupaca te dobne skupine, Bugarska 11 posto, Litva 13 posto, a Hrvatska i Latvija po 16 posto.
U prosjeku je udio dobne skupine od 65 do 74 godine među kupcima na Internetu na razini EU ove godine iznosio 53 posto.
Najpopularniji odjeća i sportski artikli
Najviše je internetskih kupaca u EU ove godine kupovalo odjeću i sportske artikle, njih 60 posto. Slijede usluge putovanja i smještaja s 52 posto, kućanske potrepštine sa 41, ulaznice s 37 i knjige, časopisi i novine s 33 posto.
Najviše su odjeću na Internetu kupovali Britanci, njih 74 posto, te Maltežani, 72 posto i Bugari, 71 posto. Ta je kategorija zauzela prvo mjesto u ukupno 19 zemalja EU, navode u Eurostatu.
U preostalih devet zemalja prvo je mjesto pripalo uslugama putovanja i smještaja, uz posebno velik udio kupaca u nordijskim zemljama. Danska je zauzela prvo mjesto sa 73 posto kupaca tih usluga, Finska drugo sa 70 a Švedska treće sa 69 posto.
Kupnja kućanskih potrepština i igračaka na Internetu bila je izrazito popularna u Velikoj Britaniji (61 posto kupaca), u Danskoj i Švedskoj izdvajale su se i internetske kupovine ulaznica (69 odnosno 64 posto kupaca), te knjige, časopisi i novine u Luksemburgu (54 posto).
Brzina isporuke među rijetkim problemima
Internetske transakcije uglavnom se odvijaju bez teškoća, konstatiraju u Eurostatu, ukazujući na podatak da 70 posto kupaca u EU ove godine nije naišlo ni na kakav problem.
Među najvećim problemima izdvojili su brzinu isporuke (16 posto kupaca) i tehničke greške na internetskoj stranici prilikom naručivanja odnosno plaćanja (12 posto). Na trećem je mjestu isporuka pogrešne ili neispravne robe odnosno usluge (osam posto).
U skupini građana koji ove godine nisu kupovali na Internetu velika je većina - njih 75 posto - kao razlog iskazala sklonost fizičkoj kupovini, obrazlažući da žele vide proizvod prije no što ga kupe, odnosno da žele pokazati lojalnost trgovinama ili su navikli fizičku kupovati robu odnosno usluge.
Više od četvrtine njih (27 posto) navelo je (ne)sigurnost plaćanja odnosno bojazni vezane za privatnost, a 19 posto strahuje i da možda neće primiti naručenu robu odnosno uslugu ili da je neće moći vratiti, pokazuje izvješće Eurostata.
Izvor: Hrportfolio.hr / Hina
Podijeli sadržaj: | ||||
- 01.06.2025 TJEDNI PREGLED:Prošlotjedni rast Wall Streeta doprinio snažn...
- 02.06.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezul...
- 01.06.2025 TJEDNI PREGLED: Dolar blago ojačao dok se Trumpu zakomplicir...
- 01.06.2025 Hrvatska raste po stopama među najvišima u Europi
- 02.06.2025 Žito Grupa planira IPO i uvrštenje dionica na Zagrebačku bur...
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 02.01.2025 Indeksni fond ili samostalno ulaganje u dionice
- 30.12.2024 Capital Breeder - umanjena naknada za upravljanje
- 03.06.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 02.06.2025. - OTP Invest
- 02.06.2025 Zlato - nastavak rasta ili korektivna faza?
- 27.05.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 26.05.2025. - OTP Invest
- 22.05.2025 S&P 500 indeks – novi povijesni maksimum ili novi godišnji minimum?
- 22.05.2025 Komentar tržišta - InterCapital Asset Management - travanj 2025.
- 03.06.2025 MIROVINCI TJEDNO: Skoro svi mirovinski fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 02.06.2025 TJEDNI PREGLED: U većini fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 29.05.2025 Mirovinski fondovi - Većina Mirexa u minusu
- 28.05.2025 Mirovinski fondovi - Svi Mirexi u plusu
- 27.05.2025 Mirovinski fondovi - Većina Mirexa u plusu
- 06.06.2025 Razgovor Xija i Trumpa podigao cijene nafte iznad 66 dolara
- 06.06.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili rast, Končar najlikvidniji
- 06.06.2025 ZSE DANAS: Crobexi i danas različitih predznaka, promet uvećan
- 06.06.2025 ZSE INTRADAY: Uz solidan promet, Crobexi u minusu
- 06.06.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači oprezni, indeksi stagniraju
- 05.06.2025 Tokić grupa povećala dobit za 14 posto, na devet milijuna eura
- 04.06.2025 Glavna skupština Pevexa: Lanjska dobit se zadržava
- 29.05.2025 Prihod Nvidije poskočio na početku godine
- 29.05.2025 Allianz Hrvatska: Bruto dobit lani dosegla rekordnih 29,3 milijuna eura
- 28.05.2025 Skok prihoda i dobiti Xiaomija u prvom tromjesečju
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q1 - 2025)
(koji na 31.03.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
ZB CEE Equity | +12,85% | 4 | |||||
Capital Breeder | +10,92% | 3 | |||||
InterCapital SEE Equity - klasa B | A | +10,41% | 3 |
Fondovi | Trajanje akcije | Info |
OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 30.06. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 30.06.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 30.06. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 30.06.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon fondovi - ulazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda. Navedeno vrijedi do opoziva.
Eurizon HR Flexible 30 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR Conservative 10 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR International Multi Asset fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Prilikom otkupa udjela izlazna naknada se umanjuje te za sva ulaganja do 12 mjeseci iznosi 1,00 posto umjesto prospektom propisanih 2,00 posto. Za ulaganja duža od 12 mjeseci izlazna naknada se ne naplaćuje, iznosi 0,00 posto. Navedeno vrijedi za ulagače koji pri kupnji udjela dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 19.07.2023. do opoziva.
Eurizon HR Equity fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Društvo InterCapital Asset Management donijelo je odluku o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve fondove kojima upravlja ICAM. Sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi InterCapital fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
InterCapital Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u InterCapital Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
ZBI fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
Prospekt i pravila ZB Invest Funds krovnog UCITS fonda ZB CEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB conservative 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Asia Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB euroaktiv Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2025 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2030 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2040 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2055 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Portfolio 70 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB global 50 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB trend Podaci o fondu Ključne informacije - KIID |
Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
CROBEX* | 06.06. 16:00 | 3496,08 | 8,47 |
0,24 |
|
CROBEX10* | 06.06. 16:00 | 2203,18 | -2,75 |
-0,12 |
|
CROBEX10tr* | 06.06. 16:00 | 2489,81 | 15,41 |
0,62 |
|
ADRIAprime* | 06.06. 15:54 | 2672,79 | 24,52 |
0,93 |
|
CROBISTR* | 06.06. 16:31 | 183,5211 | 0,01 |
0,01 |
|
CROBIS* | 06.06. 16:31 | 99,1229 | 0,00 |
0,00 |
Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
HT | 41,40 € |
-1,66% |
371.671,40 € |
KOEI | 520,00 € |
-0,38% |
324.426,00 € |
IG | 58,20 € |
1,04% |
294.397,20 € |
PODR | 150,00 € |
0,67% |
242.526,50 € |
KODT | 3.050,00 € |
0,33% |
109.420,00 € |
7CRO | 30,12 € |
0,20% |
91.696,20 € |
RIVP | 6,16 € |
1,32% |
90.756,80 € |
7SLO | 43,28 € |
0,67% |
73.845,92 € |
ZABA | 24,20 € |
2,11% |
61.082,80 € |
SAPN | 85,00 € |
-3,41% |
49.486,50 € |
Redovni dionički promet: | 1.927.789,35 € |
Redovni obveznički promet: | 0 € |
Sveukupni promet: | 2.856.989,35 € |