NAJČITANIJE

IZDVOJENO

ANALIZE

FONDOVI

HTZObjavljeno: 19.05.2021
Krenula velika kampanja hrvatskog turizma na 12 tržišta

Krenula velika kampanja hrvatskog turizma na 12 tržišta

"Trust me I′ve been there" - naziv je nove velike promotivno-turističke kampanje koju je na 12 stranih tržišta pokrenula Hrvatska turistička zajednica (HTZ) s ciljem pozivanja turista da provedu odmor u Hrvatskoj i njezinog daljnjeg pozicioniranja kao atraktivne, sigurne i dobro pripremljene destinacije.

Kampanja "Trust me I′ve been there" (Vjeruj mi, bio/bila sam tamo) provodit će se do kraja srpnja u Njemačkoj, Sloveniji, Austriji, Italiji, Poljskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu, Češkoj, Mađarskoj, Francuskoj, Nizozemskoj, Slovačkoj i Rusiji. Kampanja će se provoditi kroz aktivnosti na društvenim mrežama (Facebook, Instagram i YouTube), putem najgledanijih TV kanala, najčitanijih portala i tiskovina na svakom pojedinom tržištu te vanjskim oglašavanjem na billboardima, digitalnim panelima i javnom prijevozu, navodi se u priopćenju HTZ-a.

"Ova se kampanja razlikuje od svih dosadašnjih jer je personalizirana i prilagođena preferencijama svakog pojedinog tržišta i s tim smo ciljem i kreirali posebne poruke za svako tržište. Glavni akteri kampanje su zadovoljni gosti koji svoje sugrađane pozivaju na dolazak u Hrvatsku i iz prve ruke dijele informacije o Hrvatskoj kao idealnoj i sigurnoj destinaciji za ljetni odmor", poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Osim ljepota zemlje, turističke ponude i iskustava turista ′iz prve ruke′, kroz kampanju će se nastaviti i komunicirati sigurnosna oznaka "Safe stay in Croatia", koja u aktualnoj situaciji pruža dodatni osjećaj sigurnosti destinacije.

Za promociju ju je snimljeno i 12 promotivnih video spotova za svako pojedino tržište u trajanju od 15 i 30 sekundi, koji će se koristiti za oglašavanje na online kanalima.

Turistički proizvodi i destinacije u kampanji posebno su prilagođeni svakom pojedinom tržištu, odnosno radi se o omiljenim destinacijama i atraktivnim turističkim proizvodima kao što su sunce i more, eno-gastronomija, nautika, priroda, aktivni turizam, kampiranje te kulturna ponuda.

Za tržište Njemčake tako su primjerice kreirane poruke povezane uz sunce i more, eno-gastronomiju te Istru i Kvarner kao omiljene destinacije Nijemaca, za tržište Poljske pripremljeni su vizuali koji se odnose na Dalmaciju, odnosno Makarsku rivijeru, Francuze se poziva kulturnom ponudom, a Britance Dubrovnikom, Splitom, Hvarom itd.

U povodu kampanje ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac poručuje da je Hrvatska u potpunosti spremna za početak turističkih kretanja.

"Putem ove kampanje turistima ćemo prezentirati njihove omiljene destinacije i turističke proizvode, a specijalizirana je za svako pojedino tržište. To je nastavak aktivnosti kojima Hrvatsku pozicioniramo kao atraktivnu, sigurnu i kvalitetno pripremljenu turističku destinaciju. Intenzivno radimo kako bismo osigurali optimalne sigurnosne i zdravstvene uvjete za turiste, sugrađane i sve dionike u lancu putovanja", naglasila je ministrica turizma, koja je i predsjednica HTZ-a.

Poručuje i kako se intenzivirao proces cijepljenja turističkih djelatnika, granice za strane turiste su otvorene, a projekt "Safe stay in Croatia" svakim danom ima sve više korisnika te sigurnosne oznake i protokola.

"Definirali smo više od 300 punktova za testiranje turista u turističkim središtima, sufinanciramo cijenu antigenskih testova za turiste, a imat ćemo i posebne epidemiološke podatke za otoke. Sezonu dočekujemo spremni, a dodatni optimizam pruža poboljšanje epidemiološke situacije za koju znamo da je ključna za interes gostiju", zaključila je Brnjac.

Izvor: Hrportfolio.hr / Hina
Ključne riječi:
HTZ ~ turizam ~ turisti

NAJČITANIJE

IZDVOJENO

ANALIZE

FONDOVI

NEWSLETTER

Obavještavat ćemo vas o novostima i akcijama vezanim za fondove, posebnim prilikama za ulaganje te novostima u našim uslugama.

NAJVEĆI PRINOS FONDOVA (na kraju Q3 - 2025)(na kraju Q3 - 2025)

(koji na 30.09.2025. posluju min. 12 mjeseci)
  • Dionički
  • Mješoviti
  • Obveznički
  • Kratkoročni obv.
Fond Prinos Riz. Portfelj Prinosi Kupi
Capital Breeder +37,22%  3
Global Kapital +35,58%  4
Erste SEE Equity - klasa B A +33,74%  3

1 EUR - tečajna lista

Valuta Vrijednost   Promjena Graf
USD
1,14910 0,00
-0,20%
GBP
0,87950 0,00
0,34%
CHF
0,92950 0,00
-0,03%
JPY
176,39000 -1,18
-0,66%
BAM
1,95583 0,00
0,00%
EUR/USD - 1mj 2025 1tj 1mj 3mj 6mj 1g 2g 5g
Konverter valuta

FOND HRVATSKIH BRANITELJA Podaci o fondu

Vrijednost Datum Promjena Graf
131,71 €
03.11.2025
0,38%

ANKETA

AKCIJE

  • Ulazna / izlazna naknada
  • Ostale akcije
Fondovi Trajanje akcije Info
OTP Absolute - ulazna naknada AKCIJA do 31.12.
OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada AKCIJA do 31.12.
A1 - ulazna naknada AKCIJA do 31.12.
Eurizon fondovi - ulazna naknada AKCIJA do opoziva
Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada AKCIJA do opoziva
Erste AM fondovi - ulazna naknada 0,00% AKCIJA do opoziva
Erste AM fondovi - trajni nalog AKCIJA do opoziva
Erste Income Plus - ulazna naknada 0,50% AKCIJA do opoziva
ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% AKCIJA do opoziva
Osvježi
Indeks Vrijeme Vrijednost Bod +/- % Graf
CROBEX* 04.11. 16:00  3786,70
-18,17
-0,48
CROBEX10* 04.11. 16:00  2411,51
-11,28
-0,47
CROBEX10tr* 04.11. 16:00  2773,82
-12,97
-0,47
ADRIAprime* 04.11. 16:00  2954,06
-9,15
-0,31
CROBISTR* 04.11. 16:31  185,5297
0,06
0,03
CROBIS* 04.11. 16:31  99,2007
0,02
0,02
*Live podaci *Podaci na kraju trgovanja
CROBEX - 1 mjesec 2025 1tj 1mj 3mj 6mj 1g 2g 5g

ZSE - DIONICE (17:06:24 04.11.2025)
(17:06:24 04.11.2025)

    Osvježi
  • Promet
  • Rast
  • Pad
Dionica Zadnja Promjena Promet
KOEI
662,00 €
-1,19%
590.100,00 €
ADRS2
78,00 €
-0,76%
207.023,20 €
PODR
159,00 €
0,63%
164.732,00 €
HT
41,80 €
-0,48%
133.161,10 €
ZABA
24,30 €
0,00%
119.034,50 €
KODT
3.500,00 €
-0,57%
108.500,00 €
HPB
298,00 €
-0,67%
105.058,00 €
RIVP
6,36 €
0,00%
86.469,20 €
ERNT
190,00 €
-0,52%
82.566,50 €
ADPL
20,00 €
-3,38%
81.259,60 €
Redovni dionički promet:   
2.194.212,01 €
Redovni obveznički promet:   
20.390,70 €
Sveukupni promet:   
2.214.602,71 €