- 30.11.2025 TJEDNI PREGLED: Svjetske burze snažno porasle, očekuje se sm...
- 30.11.2025 TJEDNI PREGLED: Dolar pao prema košarici valuta, euro ojačao
- 04.12.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Većina burzi porasla, dolar oslabio
- 04.12.2025 EU fondovi neće presušiti, za Hrvatsku će biti i izdašniji n...
- 01.12.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Azijski ulagači oprezni na početku tjedna
- 04.12.2025 Axor Holding dostavio ponudu za dionice Ljubljanske burze
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 01.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 01.12.2025. - OTP Invest
- 24.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 24.11.2025. - OTP Invest
- 21.11.2025 Komentar tržišta - Erste Asset Management - listopad 2025.
- 21.11.2025 Komentar tržišta - Eurizon AMC - listopad 2025.
- 19.11.2025 Investicijski kompas: unatoč geopolitičkim napetostima, tržišta i dalje u usponu
- 02.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Svi mirovinski fondovi u tjednom plusu
- 01.12.2025 TJEDNI PREGLED: Svi fondovi porasli, u 2025. godini Capital Breeder s prinosom većim od 40 posto
- 01.12.2025 Neto imovina obveznih mirovinskih fondova u listopadu porasla za 308 milijuna eura
- 25.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: U većini mirovinski fondovi s negativnim rezultatom
- 24.11.2025 TJEDNI PREGLED: Fondovi s negativnim tjednim rezultatom u većini
- 05.12.2025 Nagađanja o opskrbi podigla cijene nafte na 64 dolara
- 05.12.2025 ZSE DANAS: Crobexi na najvišim razinama od kraja listopada, u fokusu Adris i Končar
- 05.12.2025 Novi krug upisa trezoraca, država se zadužuje za 1,6 mlrd. eura
- 05.12.2025 ZSE INTRADAY:Uz solidan promet, Crobexi nastavili višednevni uspon
- 05.12.2025 EU tržišta OTVARANJE: Europske burze na putu tjednih dobitaka
- 05.12.2025 Ina potpisala dva ugovora vrijedna 33,4 milijuna eura
- 05.12.2025 Amazon zaključio talijansku istragu o mogućoj poreznoj prijevari
- 05.12.2025 Pomaknut rok za zaključenje transakcija s Lukoilovim benzinskim postajama
- 05.12.2025 Uvodi se cjelogodišnja izravna linija Dubrovnik-Rim
- 05.12.2025 MOL američkim dužnosnicima naznačio interes za Lukoilovu imovinu
- 05.12.2025 Cijene hrane pale i u studenom
- 05.12.2025 Proizvodnja čaja oštro pala u listopadu
- 05.12.2025 Hrvatsko gospodarstvo u trećem kvartalu raslo po prosjeku eurozone
- 04.12.2025 Dubrovačka zračna luka do kraja godine premašit će brojku od tri milijuna putnika
- 04.12.2025 Stagnacija prometa u europskoj maloprodaji u listopadu
FONDOVIObjavljeno: 04.11.2009
Web Strategija 6 - Ritam društvenih valova
| Podijeli sadržaj: | ||||
Osjetite Facebook sa marketinške strane!
Zašto je Mark Zuckerberg, simpatični i normalni mladić (danas ima 25 godina), odlučio da pokrene taj Facebook? Kako je izgledao “prvi” Facebook? Koliko stotina tisuća dolara je plaćeno za domenu facebook.com? Koliko ljudi radi u Facebook-u? Koliko milijardi slika je gore? Kako se Facebook financira? A tu je i vječita enigma - koliko Kerum zaista ima “prijatelja”?
Danas Facebook ima više od 250 milijuna korisnika, no ta društvena mreža i dalje ruši sve rekorde te je definitvno jedna od najposjećenijih internetskih odredišta. Odmah nakon Facebook-a tu je i sve popularniji Twitter, tzv. mikrobloging servis koji je od 2008. do 2009. okupio preko 7 milijuna korisnika.
S obzirom na podatke o broju korisnika možemo reći da bi internetska kampanja kroz društvene mreže i medije bila poželjna i efikasna, no kako znati kakve kampanje najbolje "prolaze" kod domaćih korisnika u regiji? Sve što ste željeli znati, a niste se usudili pitati o Facebook-u, a ni ne znate kome se obratiti - sada je nevažno. Kratka prezentacija Igora Škunca iz internetske marketinške agencije Httpool zaviriti će u “Facebook backstage”, te otkriti šokantne i zanimljive podatke.
Kako se kroz primjenu "pametnog internetskog marketinga" putem društvenih mreža možete izdvojiti od konkurencije možete saznati od Igora te ostalih predavača na nadolazećoj konferenciji Web::Strategija 6 – Ritam društvenih valova spremane za 19.11.2009. (četvrtak) u zagrebačkom kongresnom centru Hypo EXPO XXI. U najvećoj dvorani na katu, u trenutku pisanja ovog teksta, preostalo je još 22% slobodnih mjesta jer dolaze sudionici iz renomiranih tvrtki kao što su: Raiffeisen Consulting, T-HT, Njuškalo, Imago, Microsoft, MBU, Allianz, Oglasnik, Glas Istre, VIDI, Omega software, te mnogih drugih renomiranih i uspješnih tvrtki. Zato požurite s prijavama.
Dodatni razlog je i skorašnja rasprodaja radionice Drumara (sljedeći dan, 20.11.), te veliki Web::Party u Ham Ham centru isto 20.11. navečer) gdje će se održati i The Best off Miss Interneta, uz odličnog DJ-a koji će vas zabavljati do kasnih noćnih sati.
Jedno od edukativnih predavanja na konferenciji biti će i Financijska učinkovitost marketinških aktivnosti koje će održati Vladimir Budija iz računovodstvenog ureda TENA BE, a koje će odgovoriti na pitanje - kako najjednostavnije analizirati učinak različitih marketinških aktivnosti.
U sklopu programa društvene odgovornosti Web::Strategija 6 je pokazala da podržava razvoj humanitarnih udruga i inicijativa, te je tim povodom osigurala edukaciju djelatnika Ureda UNICEF-a za Hrvatsku. Osim toga organizira i mnogo nagradnih igara na Facebook-u, Twitter-u, te na različitim portalima gdje osim ulaza na konferenciju možete osvojiti i Business hosting paket u trajanju od godine dana tvrtke Avalon, te wellness vikend aranžman u Toplicama Sveti Martin.
Web::Strategija 6 se ne bi održavala bez srebrnog pokroviteljstva web studija Virtus Dizajn, Poslovnog učilišta Filaks, CPP - OnLine knjigovodstva, najsigurnijeg web preglednika Windows Internet Explorer 8, te brončanog pokroviteljstva tvrtke Avalon Premium Hosting i online oglasne agencije Httpool.
Medijski konferenciju prate renomirani mediji - Net.hr, tportal.hr, Business.hr, Monitor.hr, Javno, Croportal, časopis VIDI i Glas Istre, te INZG mini magazin. Organizacijsku pomoć konferenciji pružili su partneri: Nivas, Timgraf media, Hypo EXPO XXI, Komponenta, Wellness Coner, Toplice Sveti Martin, Fotke.hr, Imperito, Adriatica.net, Considero, Adventor, Douwe Egberts, te agencije Manjgura, Best Marketing i Abrakadabra.
Službeno vozilo konferencije osigurava HM rent-a-car.
Ne zaboravite - prijavite se što prije jer Web::Strategija je postala nezaobilazan događaj za sve željne znanja, druženja i profesionalnog web marketinga i poslovanja. Barem tako kažu anketirani sudionici.
Zašto je Mark Zuckerberg, simpatični i normalni mladić (danas ima 25 godina), odlučio da pokrene taj Facebook? Kako je izgledao “prvi” Facebook? Koliko stotina tisuća dolara je plaćeno za domenu facebook.com? Koliko ljudi radi u Facebook-u? Koliko milijardi slika je gore? Kako se Facebook financira? A tu je i vječita enigma - koliko Kerum zaista ima “prijatelja”?
Danas Facebook ima više od 250 milijuna korisnika, no ta društvena mreža i dalje ruši sve rekorde te je definitvno jedna od najposjećenijih internetskih odredišta. Odmah nakon Facebook-a tu je i sve popularniji Twitter, tzv. mikrobloging servis koji je od 2008. do 2009. okupio preko 7 milijuna korisnika.
S obzirom na podatke o broju korisnika možemo reći da bi internetska kampanja kroz društvene mreže i medije bila poželjna i efikasna, no kako znati kakve kampanje najbolje "prolaze" kod domaćih korisnika u regiji? Sve što ste željeli znati, a niste se usudili pitati o Facebook-u, a ni ne znate kome se obratiti - sada je nevažno. Kratka prezentacija Igora Škunca iz internetske marketinške agencije Httpool zaviriti će u “Facebook backstage”, te otkriti šokantne i zanimljive podatke.
Kako se kroz primjenu "pametnog internetskog marketinga" putem društvenih mreža možete izdvojiti od konkurencije možete saznati od Igora te ostalih predavača na nadolazećoj konferenciji Web::Strategija 6 – Ritam društvenih valova spremane za 19.11.2009. (četvrtak) u zagrebačkom kongresnom centru Hypo EXPO XXI. U najvećoj dvorani na katu, u trenutku pisanja ovog teksta, preostalo je još 22% slobodnih mjesta jer dolaze sudionici iz renomiranih tvrtki kao što su: Raiffeisen Consulting, T-HT, Njuškalo, Imago, Microsoft, MBU, Allianz, Oglasnik, Glas Istre, VIDI, Omega software, te mnogih drugih renomiranih i uspješnih tvrtki. Zato požurite s prijavama.
Dodatni razlog je i skorašnja rasprodaja radionice Drumara (sljedeći dan, 20.11.), te veliki Web::Party u Ham Ham centru isto 20.11. navečer) gdje će se održati i The Best off Miss Interneta, uz odličnog DJ-a koji će vas zabavljati do kasnih noćnih sati.
Jedno od edukativnih predavanja na konferenciji biti će i Financijska učinkovitost marketinških aktivnosti koje će održati Vladimir Budija iz računovodstvenog ureda TENA BE, a koje će odgovoriti na pitanje - kako najjednostavnije analizirati učinak različitih marketinških aktivnosti.
U sklopu programa društvene odgovornosti Web::Strategija 6 je pokazala da podržava razvoj humanitarnih udruga i inicijativa, te je tim povodom osigurala edukaciju djelatnika Ureda UNICEF-a za Hrvatsku. Osim toga organizira i mnogo nagradnih igara na Facebook-u, Twitter-u, te na različitim portalima gdje osim ulaza na konferenciju možete osvojiti i Business hosting paket u trajanju od godine dana tvrtke Avalon, te wellness vikend aranžman u Toplicama Sveti Martin.
Web::Strategija 6 se ne bi održavala bez srebrnog pokroviteljstva web studija Virtus Dizajn, Poslovnog učilišta Filaks, CPP - OnLine knjigovodstva, najsigurnijeg web preglednika Windows Internet Explorer 8, te brončanog pokroviteljstva tvrtke Avalon Premium Hosting i online oglasne agencije Httpool.
Medijski konferenciju prate renomirani mediji - Net.hr, tportal.hr, Business.hr, Monitor.hr, Javno, Croportal, časopis VIDI i Glas Istre, te INZG mini magazin. Organizacijsku pomoć konferenciji pružili su partneri: Nivas, Timgraf media, Hypo EXPO XXI, Komponenta, Wellness Coner, Toplice Sveti Martin, Fotke.hr, Imperito, Adriatica.net, Considero, Adventor, Douwe Egberts, te agencije Manjgura, Best Marketing i Abrakadabra.
Službeno vozilo konferencije osigurava HM rent-a-car.
Ne zaboravite - prijavite se što prije jer Web::Strategija je postala nezaobilazan događaj za sve željne znanja, druženja i profesionalnog web marketinga i poslovanja. Barem tako kažu anketirani sudionici.
- 30.11.2025 TJEDNI PREGLED: Svjetske burze snažno porasle, očekuje se sm...
- 30.11.2025 TJEDNI PREGLED: Dolar pao prema košarici valuta, euro ojačao
- 04.12.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Većina burzi porasla, dolar oslabio
- 04.12.2025 EU fondovi neće presušiti, za Hrvatsku će biti i izdašniji n...
- 01.12.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Azijski ulagači oprezni na početku tjedna
- 04.12.2025 Axor Holding dostavio ponudu za dionice Ljubljanske burze
- 10.11.2025 Obavijest posjetiteljima - Eurizon AM fondovi
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 01.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 01.12.2025. - OTP Invest
- 24.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 24.11.2025. - OTP Invest
- 21.11.2025 Komentar tržišta - Erste Asset Management - listopad 2025.
- 21.11.2025 Komentar tržišta - Eurizon AMC - listopad 2025.
- 19.11.2025 Investicijski kompas: unatoč geopolitičkim napetostima, tržišta i dalje u usponu
- 02.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Svi mirovinski fondovi u tjednom plusu
- 01.12.2025 TJEDNI PREGLED: Svi fondovi porasli, u 2025. godini Capital Breeder s prinosom većim od 40 posto
- 01.12.2025 Neto imovina obveznih mirovinskih fondova u listopadu porasla za 308 milijuna eura
- 25.11.2025 MIROVINCI TJEDNO: U većini mirovinski fondovi s negativnim rezultatom
- 24.11.2025 TJEDNI PREGLED: Fondovi s negativnim tjednim rezultatom u većini
- 05.12.2025 Nagađanja o opskrbi podigla cijene nafte na 64 dolara
- 05.12.2025 ZSE DANAS: Crobexi na najvišim razinama od kraja listopada, u fokusu Adris i Končar
- 05.12.2025 Novi krug upisa trezoraca, država se zadužuje za 1,6 mlrd. eura
- 05.12.2025 ZSE INTRADAY:Uz solidan promet, Crobexi nastavili višednevni uspon
- 05.12.2025 EU tržišta OTVARANJE: Europske burze na putu tjednih dobitaka
- 05.12.2025 Ina potpisala dva ugovora vrijedna 33,4 milijuna eura
- 05.12.2025 Amazon zaključio talijansku istragu o mogućoj poreznoj prijevari
- 05.12.2025 Pomaknut rok za zaključenje transakcija s Lukoilovim benzinskim postajama
- 05.12.2025 Uvodi se cjelogodišnja izravna linija Dubrovnik-Rim
- 05.12.2025 MOL američkim dužnosnicima naznačio interes za Lukoilovu imovinu
- 05.12.2025 Cijene hrane pale i u studenom
- 05.12.2025 Proizvodnja čaja oštro pala u listopadu
- 05.12.2025 Hrvatsko gospodarstvo u trećem kvartalu raslo po prosjeku eurozone
- 04.12.2025 Dubrovačka zračna luka do kraja godine premašit će brojku od tri milijuna putnika
- 04.12.2025 Stagnacija prometa u europskoj maloprodaji u listopadu
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q3 - 2025)
(koji na 30.09.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
| Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
| Capital Breeder | +37,22% | 3 | |||||
| Global Kapital | +35,58% | 4 | |||||
| Erste SEE Equity - klasa B | A | +33,74% | 3 |
| Fondovi | Trajanje akcije | Info |
| OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Temeljem odluke o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve ex-Icam fondove, sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi ex-Icam fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
| Erste Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u Erste Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
||
| Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
| CROBEX* | 05.12. 16:00 | 3834,27 | 14,44 |
0,38 |
|
| CROBEX10* | 05.12. 16:00 | 2445,97 | 11,06 |
0,45 |
|
| CROBEX10tr* | 05.12. 16:00 | 2813,46 | 12,72 |
0,45 |
|
| ADRIAprime* | 05.12. 16:00 | 2979,33 | 2,27 |
0,08 |
|
| CROBISTR* | 05.12. 16:31 | 185,8909 | 0,01 |
0,01 |
|
| CROBIS* | 05.12. 16:31 | 99,17 | 0,00 |
0,00 |
| Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
| ADRS2 | 74,00 € |
0,27% |
356.317,00 € |
| ZABA | 24,30 € |
1,25% |
118.404,90 € |
| RIVP | 6,58 € |
0,00% |
115.109,98 € |
| KODT2 | 3.460,00 € |
-2,26% |
98.860,00 € |
| ERNT | 200,00 € |
2,56% |
87.742,00 € |
| KOEI | 674,00 € |
1,20% |
77.170,00 € |
| ARNT | 36,40 € |
-1,62% |
66.172,60 € |
| ZITO | 19,60 € |
0,77% |
43.452,20 € |
| HT | 41,70 € |
0,72% |
36.974,80 € |
| ATGR | 44,20 € |
0,00% |
32.852,60 € |
| Redovni dionički promet: | 1.204.474,87 € |
| Redovni obveznički promet: | 14.729,40 € |
| Sveukupni promet: | 1.219.204,27 € |


