- 13.06.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili pad, Atlantic najlikvidniji
- 13.06.2025 Na glavnoj skupštini dioničari Ine donijeli odluku o isplati...
- 13.06.2025 ZSE DANAS: Crobexi crveni na kraju tjedna, promet uvećan
- 13.06.2025 Hektar oranice u godinu dana prosječno poskupio za 1.492 eur...
- 13.06.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze pale zbog napetosti na Bliskom i...
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 02.01.2025 Indeksni fond ili samostalno ulaganje u dionice
- 30.12.2024 Capital Breeder - umanjena naknada za upravljanje
- 18.06.2025 Komentar tržišta - Eurizon Asset Management Croatia - svibanj 2025.
- 16.06.2025 Što se zapravo događa s tržištima unatoč najavama carina?
- 16.06.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 16.06.2025. - OTP Invest
- 13.06.2025 Komentar tržišta - ZB Invest - svibanj 2025.
- 09.06.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 09.06.2025. - OTP Invest
- 17.06.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s negativnim tjednim rezultatom
- 16.06.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 16.06.2025 InterCapital AM - Obavijest o promjeni poslovanja
- 10.06.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 09.06.2025 TJEDNI PREGLED: Fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom u većini
- 18.06.2025 ZSE DANAS: Crobexi zeleni, dominacija Končara
- 18.06.2025 Komentar tržišta - Eurizon Asset Management Croatia - svibanj 2025.
- 18.06.2025 ZSE INTRADAY: Uz skroman promet, Crobexi blago pali
- 18.06.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači oprezni uoči poruka Feda
- 18.06.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se mirno trgovanje, stagnacija Crobexa
- 05.06.2025 Tokić grupa povećala dobit za 14 posto, na devet milijuna eura
- 04.06.2025 Glavna skupština Pevexa: Lanjska dobit se zadržava
- 29.05.2025 Prihod Nvidije poskočio na početku godine
- 29.05.2025 Allianz Hrvatska: Bruto dobit lani dosegla rekordnih 29,3 milijuna eura
- 28.05.2025 Skok prihoda i dobiti Xiaomija u prvom tromjesečju
- 18.06.2025 The Garden Brewery prikupio tri milijuna eura izdanjem mini obveznice
- 18.06.2025 Troškovi osiguranja za prijevoz tereta u Izrael naglo porasli
- 18.06.2025 HT predstavio projekt privatnih 5G mreža za tri hrvatske zračne luke
- 18.06.2025 Japanski izvoz pao u svibnju
- 18.06.2025 Moj Posao: Većina građana dosad promijenila između tri i pet poslodavaca
EKONOMIJAObjavljeno: 13.10.2010
Da li i Vama 25% turista dolazi putem weba?
Podijeli sadržaj: | ||||
9. regionalna konferencija o internetskom marketingu održat će se u Zagrebu, 4.11.2010. u Hypo EXPO centru.
Turizam se kao djelatnost u lijepoj našoj često spominje kao uzdanica ukupnog gospodarskog razvoja. Pa kako i ne bi kada se u posljednje vrijeme čini da je turizam jedino što podiže hrvatsko gospodarstvo iz tmurne magle recesije, nezaposlenosti i sve težeg života. Svjetska banka ovih je dana objavila da je od Hrvatske u regiji Istočne Europe i Središnje Azije gori samo Kirgistan, a u istoj su „kaši“ i Rumunji. Hrvatska bilježi negativan rast, i to od 2%. A gdje bismo bili da nemamo ovakve prirodne ljepote, more i razvedenu obalu? I bi li se turizam također mogao prikazati u ljepšem svijetlu nego što to čini danas?
Veliki potencijali i uzlazni trend uspješnosti – to je situacija danas. No treba biti svjestan da turist danas ne traži samo sunce i more, već i dodatne programe za opuštanje i zabavu. Od 1.185 otoka, grebena i hridi u jadranskom akvatoriju zanemariv je broj onih koji ne privlače turiste, putnike, avanturiste iz cijelog svijeta. Kako bi se ponuda mogla značajnije istaknuti danas se internet pokazao kao odlično mjesto za promociju i prodaju turističkih aranžmana na vodi, na selu, na planini ili u ravnici. Ove godine je Hrvatska turistička zajednica po 1. puta pokrenula pravu online kampanju u koju je uključila i društvene mreže kao što su Facebook, Twitter i YouTube. Za oglašavanje hrvatskog turizma preko interneta ove su godine po prvi puta Ministarstvo turizma i HTZ uložili 38,65 milijuna kuna, kako navodi portal slobodnadalmacija.hr. A upravo ove godine je turistička sezona bila najuspješnija do sada, sa 6% više turističkih noćenja i 3% više dolazaka nego u istom razdoblju lani (tportal.hr).
Svaka tvrtka uključena u turističke aktivnosti može profitirati od kvalitetno sastavljene marketinške strategije na webu, bez obzira radi li se o međunarodnom hotelskom lancu, motelu ili privatnom apartmanskom smještaju. U turizmu distribucijski sustavi temeljeni na web tehnologijama mogu jednostavnije zadovoljiti potrebe klijenata, dati im širi izbor informacija i lakšu mogućnost rezervacije. Web je postao jedna od najvažnijih sastavnica industrije turizma u Europi. Eksplozivan rast online prodaje u turizmu i dalje žurno raste, s rastom tržišta od 20% i 5 milijuna eura unutar EU u razdoblju od 2006. do 2011. godine (prema istraživanju Euromonitor Internationala).
Krešimir Macan, ovogodišnji predavač Web::Strategije 9, ukazuje na važnost weba u turizmu: „Činjenica da skoro svaki 4. gost hotela kojima upravlja Valamar dolazi putem online rezervacija, mnoge je iznenadila, a najviše one koji su se uspavali očekujući da će za njih netko drugi puniti hotele u krizi. Ako nisi top u svojoj online izvedbi, može te stajati jako puno, jer će tvoji konkurenti sa svojim last minute ponudama pokupiti vrhnje.“
Savjete o turističkom oglašavanju na webu saznajte na Web::Strategiji 9 – Oglašavanje je OUT!, od stručnih predavača koji i danas profesionalno rade u web marketingu za turizam.
Prvi dan Web::Strategije, 4.11.2010., održat će se predavanja, a 5.11.2010. održat će se radionica Drumara (u suradnji s Web::Edukacijom). Tamo će sudionici uz rad na vlastitim prijenosnim računalima naučiti kako samostalno voditi kampanju na društvenim mrežama kao što su Facebook, Twitter, Linkedin i blog.
Konferencija će se održati pod srebrnim pokroviteljstvom Microsofta, CPP - OnLine knjigovodstva, studia za razvoj web stranica - LogIT internet usluge, tvrtke za izradu web stranica Virtus Dizajn, zatim Visoke škole za informacijske tehnologije - VsiTe te brončanim - Avalon Premium Hosting. Web:Strategija je već uobičajeno pod zlatnim medijskim pokroviteljstvom najjačih internetskih medija - Jutarnji.hr, tportal.hr, Monitor.hr, MojPosao, zatim časopisa VIDI i Etarget kontekstualne mreže.
Organizacijski partneri konferencije su Hypo EXPO XXI centar, Timgraf Media, Slobodni maseri, Smiješak.hr, OH!, Ožujsko pivo, te Kodak, a vizuale "Oglašavanje je out" izradila je tvrtka iDEA STUDIO. Inspiraciju su našli u mišu, koji izgleda kao kombinacija kompjutorskog i živog miša, i starinskom televizoru. Nagoviješta novu eru oglašavanja koje više nije jednosmjerno. Poruka koju prenose vizualima 9. Web::Strategije je jasna i jednostavna, a to je "klasično oglašavanje je out!"
Dođite do svoje ulaznice što prije jer cijena od 900 kn + PDV vrijedi samo do 1.11.2010. Primijenite savjete predavača te iduće sezone naučeno i iskoristite, i to ne samo za popunjavanje kapaciteta, već i za produljenje turističke sezone! Poboljšajte svoje oglašavanje na internetu jer - i Vaša konkurencija dolazi na Web::Strategiju. Registrirajte se prije njih.
Turizam se kao djelatnost u lijepoj našoj često spominje kao uzdanica ukupnog gospodarskog razvoja. Pa kako i ne bi kada se u posljednje vrijeme čini da je turizam jedino što podiže hrvatsko gospodarstvo iz tmurne magle recesije, nezaposlenosti i sve težeg života. Svjetska banka ovih je dana objavila da je od Hrvatske u regiji Istočne Europe i Središnje Azije gori samo Kirgistan, a u istoj su „kaši“ i Rumunji. Hrvatska bilježi negativan rast, i to od 2%. A gdje bismo bili da nemamo ovakve prirodne ljepote, more i razvedenu obalu? I bi li se turizam također mogao prikazati u ljepšem svijetlu nego što to čini danas?
Veliki potencijali i uzlazni trend uspješnosti – to je situacija danas. No treba biti svjestan da turist danas ne traži samo sunce i more, već i dodatne programe za opuštanje i zabavu. Od 1.185 otoka, grebena i hridi u jadranskom akvatoriju zanemariv je broj onih koji ne privlače turiste, putnike, avanturiste iz cijelog svijeta. Kako bi se ponuda mogla značajnije istaknuti danas se internet pokazao kao odlično mjesto za promociju i prodaju turističkih aranžmana na vodi, na selu, na planini ili u ravnici. Ove godine je Hrvatska turistička zajednica po 1. puta pokrenula pravu online kampanju u koju je uključila i društvene mreže kao što su Facebook, Twitter i YouTube. Za oglašavanje hrvatskog turizma preko interneta ove su godine po prvi puta Ministarstvo turizma i HTZ uložili 38,65 milijuna kuna, kako navodi portal slobodnadalmacija.hr. A upravo ove godine je turistička sezona bila najuspješnija do sada, sa 6% više turističkih noćenja i 3% više dolazaka nego u istom razdoblju lani (tportal.hr).
Svaka tvrtka uključena u turističke aktivnosti može profitirati od kvalitetno sastavljene marketinške strategije na webu, bez obzira radi li se o međunarodnom hotelskom lancu, motelu ili privatnom apartmanskom smještaju. U turizmu distribucijski sustavi temeljeni na web tehnologijama mogu jednostavnije zadovoljiti potrebe klijenata, dati im širi izbor informacija i lakšu mogućnost rezervacije. Web je postao jedna od najvažnijih sastavnica industrije turizma u Europi. Eksplozivan rast online prodaje u turizmu i dalje žurno raste, s rastom tržišta od 20% i 5 milijuna eura unutar EU u razdoblju od 2006. do 2011. godine (prema istraživanju Euromonitor Internationala).
Krešimir Macan, ovogodišnji predavač Web::Strategije 9, ukazuje na važnost weba u turizmu: „Činjenica da skoro svaki 4. gost hotela kojima upravlja Valamar dolazi putem online rezervacija, mnoge je iznenadila, a najviše one koji su se uspavali očekujući da će za njih netko drugi puniti hotele u krizi. Ako nisi top u svojoj online izvedbi, može te stajati jako puno, jer će tvoji konkurenti sa svojim last minute ponudama pokupiti vrhnje.“
Savjete o turističkom oglašavanju na webu saznajte na Web::Strategiji 9 – Oglašavanje je OUT!, od stručnih predavača koji i danas profesionalno rade u web marketingu za turizam.
Prvi dan Web::Strategije, 4.11.2010., održat će se predavanja, a 5.11.2010. održat će se radionica Drumara (u suradnji s Web::Edukacijom). Tamo će sudionici uz rad na vlastitim prijenosnim računalima naučiti kako samostalno voditi kampanju na društvenim mrežama kao što su Facebook, Twitter, Linkedin i blog.
Konferencija će se održati pod srebrnim pokroviteljstvom Microsofta, CPP - OnLine knjigovodstva, studia za razvoj web stranica - LogIT internet usluge, tvrtke za izradu web stranica Virtus Dizajn, zatim Visoke škole za informacijske tehnologije - VsiTe te brončanim - Avalon Premium Hosting. Web:Strategija je već uobičajeno pod zlatnim medijskim pokroviteljstvom najjačih internetskih medija - Jutarnji.hr, tportal.hr, Monitor.hr, MojPosao, zatim časopisa VIDI i Etarget kontekstualne mreže.
Organizacijski partneri konferencije su Hypo EXPO XXI centar, Timgraf Media, Slobodni maseri, Smiješak.hr, OH!, Ožujsko pivo, te Kodak, a vizuale "Oglašavanje je out" izradila je tvrtka iDEA STUDIO. Inspiraciju su našli u mišu, koji izgleda kao kombinacija kompjutorskog i živog miša, i starinskom televizoru. Nagoviješta novu eru oglašavanja koje više nije jednosmjerno. Poruka koju prenose vizualima 9. Web::Strategije je jasna i jednostavna, a to je "klasično oglašavanje je out!"
Dođite do svoje ulaznice što prije jer cijena od 900 kn + PDV vrijedi samo do 1.11.2010. Primijenite savjete predavača te iduće sezone naučeno i iskoristite, i to ne samo za popunjavanje kapaciteta, već i za produljenje turističke sezone! Poboljšajte svoje oglašavanje na internetu jer - i Vaša konkurencija dolazi na Web::Strategiju. Registrirajte se prije njih.
- 13.06.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili pad, Atlantic najlikvidniji
- 13.06.2025 Na glavnoj skupštini dioničari Ine donijeli odluku o isplati...
- 13.06.2025 ZSE DANAS: Crobexi crveni na kraju tjedna, promet uvećan
- 13.06.2025 Hektar oranice u godinu dana prosječno poskupio za 1.492 eur...
- 13.06.2025 EU tržišta OTVARANJE: Burze pale zbog napetosti na Bliskom i...
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 02.01.2025 Indeksni fond ili samostalno ulaganje u dionice
- 30.12.2024 Capital Breeder - umanjena naknada za upravljanje
- 18.06.2025 Komentar tržišta - Eurizon Asset Management Croatia - svibanj 2025.
- 16.06.2025 Što se zapravo događa s tržištima unatoč najavama carina?
- 16.06.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 16.06.2025. - OTP Invest
- 13.06.2025 Komentar tržišta - ZB Invest - svibanj 2025.
- 09.06.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 09.06.2025. - OTP Invest
- 17.06.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s negativnim tjednim rezultatom
- 16.06.2025 TJEDNI PREGLED: Prevladali fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 16.06.2025 InterCapital AM - Obavijest o promjeni poslovanja
- 10.06.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom
- 09.06.2025 TJEDNI PREGLED: Fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom u većini
- 18.06.2025 ZSE DANAS: Crobexi zeleni, dominacija Končara
- 18.06.2025 Komentar tržišta - Eurizon Asset Management Croatia - svibanj 2025.
- 18.06.2025 ZSE INTRADAY: Uz skroman promet, Crobexi blago pali
- 18.06.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači oprezni uoči poruka Feda
- 18.06.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se mirno trgovanje, stagnacija Crobexa
- 05.06.2025 Tokić grupa povećala dobit za 14 posto, na devet milijuna eura
- 04.06.2025 Glavna skupština Pevexa: Lanjska dobit se zadržava
- 29.05.2025 Prihod Nvidije poskočio na početku godine
- 29.05.2025 Allianz Hrvatska: Bruto dobit lani dosegla rekordnih 29,3 milijuna eura
- 28.05.2025 Skok prihoda i dobiti Xiaomija u prvom tromjesečju
- 18.06.2025 The Garden Brewery prikupio tri milijuna eura izdanjem mini obveznice
- 18.06.2025 Troškovi osiguranja za prijevoz tereta u Izrael naglo porasli
- 18.06.2025 HT predstavio projekt privatnih 5G mreža za tri hrvatske zračne luke
- 18.06.2025 Japanski izvoz pao u svibnju
- 18.06.2025 Moj Posao: Većina građana dosad promijenila između tri i pet poslodavaca
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q1 - 2025)
(koji na 31.03.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
ZB CEE Equity | +12,85% | 4 | |||||
Capital Breeder | +10,92% | 3 | |||||
InterCapital SEE Equity - klasa B | A | +10,41% | 3 |
Fondovi | Trajanje akcije | Info |
OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 30.06. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 30.06.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 30.06. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 30.06.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon fondovi - ulazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda. Navedeno vrijedi do opoziva.
Eurizon HR Flexible 30 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR Conservative 10 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR International Multi Asset fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Prilikom otkupa udjela izlazna naknada se umanjuje te za sva ulaganja do 12 mjeseci iznosi 1,00 posto umjesto prospektom propisanih 2,00 posto. Za ulaganja duža od 12 mjeseci izlazna naknada se ne naplaćuje, iznosi 0,00 posto. Navedeno vrijedi za ulagače koji pri kupnji udjela dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 19.07.2023. do opoziva.
Eurizon HR Equity fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Društvo InterCapital Asset Management donijelo je odluku o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve fondove kojima upravlja ICAM. Sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi InterCapital fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
InterCapital Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u InterCapital Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
ZBI fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
Prospekt i pravila ZB Invest Funds krovnog UCITS fonda ZB CEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB conservative 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Asia Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB euroaktiv Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2025 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2030 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2040 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2055 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Portfolio 70 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB global 50 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB trend Podaci o fondu Ključne informacije - KIID |
Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
CROBEX* | 18.06. 16:00 | 3506,25 | 10,23 |
0,29 |
|
CROBEX10* | 18.06. 16:00 | 2199,58 | 1,90 |
0,09 |
|
CROBEX10tr* | 18.06. 16:00 | 2495,42 | 2,12 |
0,09 |
|
ADRIAprime* | 18.06. 16:00 | 2729,43 | 2,49 |
0,09 |
|
CROBISTR* | 18.06. 16:31 | 183,7469 | 0,04 |
0,02 |
|
CROBIS* | 18.06. 16:31 | 99,1576 | 0,00 |
0,00 |
Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
KOEI | 500,00 € |
-1,19% |
2.460.798,00 € |
7SLO | 44,51 € |
-0,47% |
1.372.900,69 € |
7CRO | 30,18 € |
0,03% |
944.030,40 € |
7BET | 16,43 € |
0,31% |
903.455,00 € |
ERNT | 199,50 € |
1,79% |
324.899,00 € |
IG | 59,40 € |
-1,00% |
261.589,60 € |
HT | 42,00 € |
0,72% |
242.761,60 € |
ATGR | 43,80 € |
0,00% |
213.633,60 € |
RIVP | 6,02 € |
1,69% |
212.707,56 € |
DLKV | 6,04 € |
0,33% |
184.600,50 € |
Redovni dionički promet: | 7.952.277,26 € |
Redovni obveznički promet: | 19.817,10 € |
Sveukupni promet: | 13.309.594,36 € |