- 07.12.2025 TJEDNI PREGLED: Svjetske burze porasle, čeka se smanjenje ka...
- 07.12.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi porasli drugi tjedan zaredom, uz povećan...
- 07.12.2025 TJEDNI PREGLED: Dolar pao prema košarici valuta drugi tjedan...
- 08.12.2025 ZSE DANAS: Crobexi crveni na početku tjedna, promet uvećan
- 09.12.2025 Končar D&ST potpisao ugovor vrijedan više od 15 milijuna...
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 02.01.2025 Indeksni fond ili samostalno ulaganje u dionice
- 08.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 08.12.2025. - OTP Invest
- 01.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 01.12.2025. - OTP Invest
- 24.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 24.11.2025. - OTP Invest
- 21.11.2025 Komentar tržišta - Erste Asset Management - listopad 2025.
- 21.11.2025 Komentar tržišta - Eurizon AMC - listopad 2025.
- 09.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 08.12.2025 TJEDNI PREGLED: Isti broj fondova s pozitivnim i negativnim rezultatom
- 02.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Svi mirovinski fondovi u tjednom plusu
- 01.12.2025 TJEDNI PREGLED: Svi fondovi porasli, u 2025. godini Capital Breeder s prinosom većim od 40 posto
- 01.12.2025 Neto imovina obveznih mirovinskih fondova u listopadu porasla za 308 milijuna eura
- 11.12.2025 ZSE INTRADAY: Uz povećani promet, Crobexi porasli drugi dan zaredom
- 11.12.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači oprezni, tehnološki sektor pao
- 11.12.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se oprezno trgovanje, u fokusu svjetske burze
- 11.12.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze pale, u fokusu Oracle
- 11.12.2025 WALL STREET: Rast indeksa, Fed smanjio kamate
- 10.12.2025 Potvrđen rejting i podignuti izgledi Zagrebačkog holdinga
- 10.12.2025 TUI očekuje skromnije rezultate u 2026.
- 09.12.2025 Thyssenkrup zaključio poslovnu godinu u plusu
- 05.12.2025 Ina potpisala dva ugovora vrijedna 33,4 milijuna eura
- 05.12.2025 Amazon zaključio talijansku istragu o mogućoj poreznoj prijevari
- 11.12.2025 Norveški sustav efikasan, digitalna valuta nije potrebna
- 11.12.2025 Šest prijedloga UGP-a za izmjene Zakona o strancima
- 11.12.2025 Prosječna zagrebačka plaća 1.648 eura
- 11.12.2025 Na kraju studenog 198,3 tisuće građana s blokiranim računima
- 10.12.2025 Vrijednost svjetske trgovine u 2025. iznad 35 bilijuna dolara
EKONOMIJAObjavljeno: 13.10.2010
Da li i Vama 25% turista dolazi putem weba?
| Podijeli sadržaj: | ||||
9. regionalna konferencija o internetskom marketingu održat će se u Zagrebu, 4.11.2010. u Hypo EXPO centru.
Turizam se kao djelatnost u lijepoj našoj često spominje kao uzdanica ukupnog gospodarskog razvoja. Pa kako i ne bi kada se u posljednje vrijeme čini da je turizam jedino što podiže hrvatsko gospodarstvo iz tmurne magle recesije, nezaposlenosti i sve težeg života. Svjetska banka ovih je dana objavila da je od Hrvatske u regiji Istočne Europe i Središnje Azije gori samo Kirgistan, a u istoj su „kaši“ i Rumunji. Hrvatska bilježi negativan rast, i to od 2%. A gdje bismo bili da nemamo ovakve prirodne ljepote, more i razvedenu obalu? I bi li se turizam također mogao prikazati u ljepšem svijetlu nego što to čini danas?
Veliki potencijali i uzlazni trend uspješnosti – to je situacija danas. No treba biti svjestan da turist danas ne traži samo sunce i more, već i dodatne programe za opuštanje i zabavu. Od 1.185 otoka, grebena i hridi u jadranskom akvatoriju zanemariv je broj onih koji ne privlače turiste, putnike, avanturiste iz cijelog svijeta. Kako bi se ponuda mogla značajnije istaknuti danas se internet pokazao kao odlično mjesto za promociju i prodaju turističkih aranžmana na vodi, na selu, na planini ili u ravnici. Ove godine je Hrvatska turistička zajednica po 1. puta pokrenula pravu online kampanju u koju je uključila i društvene mreže kao što su Facebook, Twitter i YouTube. Za oglašavanje hrvatskog turizma preko interneta ove su godine po prvi puta Ministarstvo turizma i HTZ uložili 38,65 milijuna kuna, kako navodi portal slobodnadalmacija.hr. A upravo ove godine je turistička sezona bila najuspješnija do sada, sa 6% više turističkih noćenja i 3% više dolazaka nego u istom razdoblju lani (tportal.hr).
Svaka tvrtka uključena u turističke aktivnosti može profitirati od kvalitetno sastavljene marketinške strategije na webu, bez obzira radi li se o međunarodnom hotelskom lancu, motelu ili privatnom apartmanskom smještaju. U turizmu distribucijski sustavi temeljeni na web tehnologijama mogu jednostavnije zadovoljiti potrebe klijenata, dati im širi izbor informacija i lakšu mogućnost rezervacije. Web je postao jedna od najvažnijih sastavnica industrije turizma u Europi. Eksplozivan rast online prodaje u turizmu i dalje žurno raste, s rastom tržišta od 20% i 5 milijuna eura unutar EU u razdoblju od 2006. do 2011. godine (prema istraživanju Euromonitor Internationala).
Krešimir Macan, ovogodišnji predavač Web::Strategije 9, ukazuje na važnost weba u turizmu: „Činjenica da skoro svaki 4. gost hotela kojima upravlja Valamar dolazi putem online rezervacija, mnoge je iznenadila, a najviše one koji su se uspavali očekujući da će za njih netko drugi puniti hotele u krizi. Ako nisi top u svojoj online izvedbi, može te stajati jako puno, jer će tvoji konkurenti sa svojim last minute ponudama pokupiti vrhnje.“
Savjete o turističkom oglašavanju na webu saznajte na Web::Strategiji 9 – Oglašavanje je OUT!, od stručnih predavača koji i danas profesionalno rade u web marketingu za turizam.
Prvi dan Web::Strategije, 4.11.2010., održat će se predavanja, a 5.11.2010. održat će se radionica Drumara (u suradnji s Web::Edukacijom). Tamo će sudionici uz rad na vlastitim prijenosnim računalima naučiti kako samostalno voditi kampanju na društvenim mrežama kao što su Facebook, Twitter, Linkedin i blog.
Konferencija će se održati pod srebrnim pokroviteljstvom Microsofta, CPP - OnLine knjigovodstva, studia za razvoj web stranica - LogIT internet usluge, tvrtke za izradu web stranica Virtus Dizajn, zatim Visoke škole za informacijske tehnologije - VsiTe te brončanim - Avalon Premium Hosting. Web:Strategija je već uobičajeno pod zlatnim medijskim pokroviteljstvom najjačih internetskih medija - Jutarnji.hr, tportal.hr, Monitor.hr, MojPosao, zatim časopisa VIDI i Etarget kontekstualne mreže.
Organizacijski partneri konferencije su Hypo EXPO XXI centar, Timgraf Media, Slobodni maseri, Smiješak.hr, OH!, Ožujsko pivo, te Kodak, a vizuale "Oglašavanje je out" izradila je tvrtka iDEA STUDIO. Inspiraciju su našli u mišu, koji izgleda kao kombinacija kompjutorskog i živog miša, i starinskom televizoru. Nagoviješta novu eru oglašavanja koje više nije jednosmjerno. Poruka koju prenose vizualima 9. Web::Strategije je jasna i jednostavna, a to je "klasično oglašavanje je out!"
Dođite do svoje ulaznice što prije jer cijena od 900 kn + PDV vrijedi samo do 1.11.2010. Primijenite savjete predavača te iduće sezone naučeno i iskoristite, i to ne samo za popunjavanje kapaciteta, već i za produljenje turističke sezone! Poboljšajte svoje oglašavanje na internetu jer - i Vaša konkurencija dolazi na Web::Strategiju. Registrirajte se prije njih.
Turizam se kao djelatnost u lijepoj našoj često spominje kao uzdanica ukupnog gospodarskog razvoja. Pa kako i ne bi kada se u posljednje vrijeme čini da je turizam jedino što podiže hrvatsko gospodarstvo iz tmurne magle recesije, nezaposlenosti i sve težeg života. Svjetska banka ovih je dana objavila da je od Hrvatske u regiji Istočne Europe i Središnje Azije gori samo Kirgistan, a u istoj su „kaši“ i Rumunji. Hrvatska bilježi negativan rast, i to od 2%. A gdje bismo bili da nemamo ovakve prirodne ljepote, more i razvedenu obalu? I bi li se turizam također mogao prikazati u ljepšem svijetlu nego što to čini danas?
Veliki potencijali i uzlazni trend uspješnosti – to je situacija danas. No treba biti svjestan da turist danas ne traži samo sunce i more, već i dodatne programe za opuštanje i zabavu. Od 1.185 otoka, grebena i hridi u jadranskom akvatoriju zanemariv je broj onih koji ne privlače turiste, putnike, avanturiste iz cijelog svijeta. Kako bi se ponuda mogla značajnije istaknuti danas se internet pokazao kao odlično mjesto za promociju i prodaju turističkih aranžmana na vodi, na selu, na planini ili u ravnici. Ove godine je Hrvatska turistička zajednica po 1. puta pokrenula pravu online kampanju u koju je uključila i društvene mreže kao što su Facebook, Twitter i YouTube. Za oglašavanje hrvatskog turizma preko interneta ove su godine po prvi puta Ministarstvo turizma i HTZ uložili 38,65 milijuna kuna, kako navodi portal slobodnadalmacija.hr. A upravo ove godine je turistička sezona bila najuspješnija do sada, sa 6% više turističkih noćenja i 3% više dolazaka nego u istom razdoblju lani (tportal.hr).
Svaka tvrtka uključena u turističke aktivnosti može profitirati od kvalitetno sastavljene marketinške strategije na webu, bez obzira radi li se o međunarodnom hotelskom lancu, motelu ili privatnom apartmanskom smještaju. U turizmu distribucijski sustavi temeljeni na web tehnologijama mogu jednostavnije zadovoljiti potrebe klijenata, dati im širi izbor informacija i lakšu mogućnost rezervacije. Web je postao jedna od najvažnijih sastavnica industrije turizma u Europi. Eksplozivan rast online prodaje u turizmu i dalje žurno raste, s rastom tržišta od 20% i 5 milijuna eura unutar EU u razdoblju od 2006. do 2011. godine (prema istraživanju Euromonitor Internationala).
Krešimir Macan, ovogodišnji predavač Web::Strategije 9, ukazuje na važnost weba u turizmu: „Činjenica da skoro svaki 4. gost hotela kojima upravlja Valamar dolazi putem online rezervacija, mnoge je iznenadila, a najviše one koji su se uspavali očekujući da će za njih netko drugi puniti hotele u krizi. Ako nisi top u svojoj online izvedbi, može te stajati jako puno, jer će tvoji konkurenti sa svojim last minute ponudama pokupiti vrhnje.“
Savjete o turističkom oglašavanju na webu saznajte na Web::Strategiji 9 – Oglašavanje je OUT!, od stručnih predavača koji i danas profesionalno rade u web marketingu za turizam.
Prvi dan Web::Strategije, 4.11.2010., održat će se predavanja, a 5.11.2010. održat će se radionica Drumara (u suradnji s Web::Edukacijom). Tamo će sudionici uz rad na vlastitim prijenosnim računalima naučiti kako samostalno voditi kampanju na društvenim mrežama kao što su Facebook, Twitter, Linkedin i blog.
Konferencija će se održati pod srebrnim pokroviteljstvom Microsofta, CPP - OnLine knjigovodstva, studia za razvoj web stranica - LogIT internet usluge, tvrtke za izradu web stranica Virtus Dizajn, zatim Visoke škole za informacijske tehnologije - VsiTe te brončanim - Avalon Premium Hosting. Web:Strategija je već uobičajeno pod zlatnim medijskim pokroviteljstvom najjačih internetskih medija - Jutarnji.hr, tportal.hr, Monitor.hr, MojPosao, zatim časopisa VIDI i Etarget kontekstualne mreže.
Organizacijski partneri konferencije su Hypo EXPO XXI centar, Timgraf Media, Slobodni maseri, Smiješak.hr, OH!, Ožujsko pivo, te Kodak, a vizuale "Oglašavanje je out" izradila je tvrtka iDEA STUDIO. Inspiraciju su našli u mišu, koji izgleda kao kombinacija kompjutorskog i živog miša, i starinskom televizoru. Nagoviješta novu eru oglašavanja koje više nije jednosmjerno. Poruka koju prenose vizualima 9. Web::Strategije je jasna i jednostavna, a to je "klasično oglašavanje je out!"
Dođite do svoje ulaznice što prije jer cijena od 900 kn + PDV vrijedi samo do 1.11.2010. Primijenite savjete predavača te iduće sezone naučeno i iskoristite, i to ne samo za popunjavanje kapaciteta, već i za produljenje turističke sezone! Poboljšajte svoje oglašavanje na internetu jer - i Vaša konkurencija dolazi na Web::Strategiju. Registrirajte se prije njih.
- 07.12.2025 TJEDNI PREGLED: Svjetske burze porasle, čeka se smanjenje ka...
- 07.12.2025 ZSE TJEDNO: Crobexi porasli drugi tjedan zaredom, uz povećan...
- 07.12.2025 TJEDNI PREGLED: Dolar pao prema košarici valuta drugi tjedan...
- 08.12.2025 ZSE DANAS: Crobexi crveni na početku tjedna, promet uvećan
- 09.12.2025 Končar D&ST potpisao ugovor vrijedan više od 15 milijuna...
- 07.10.2025 Intercapital fondovi postaju Erste fondovi
- 26.04.2025 Proglašeni najbolji fondovi u 2024. godini
- 14.04.2025 Volatilnost na tržištima dionica - što treba ulagatelj znati
- 31.01.2025 Global Kapital - smanjena naknada za upravljanje
- 02.01.2025 Indeksni fond ili samostalno ulaganje u dionice
- 08.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 08.12.2025. - OTP Invest
- 01.12.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 01.12.2025. - OTP Invest
- 24.11.2025 Tjedni komentar tržišta na dan 24.11.2025. - OTP Invest
- 21.11.2025 Komentar tržišta - Erste Asset Management - listopad 2025.
- 21.11.2025 Komentar tržišta - Eurizon AMC - listopad 2025.
- 09.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali mirovinski fondovi s pozitivnim rezultatom
- 08.12.2025 TJEDNI PREGLED: Isti broj fondova s pozitivnim i negativnim rezultatom
- 02.12.2025 MIROVINCI TJEDNO: Svi mirovinski fondovi u tjednom plusu
- 01.12.2025 TJEDNI PREGLED: Svi fondovi porasli, u 2025. godini Capital Breeder s prinosom većim od 40 posto
- 01.12.2025 Neto imovina obveznih mirovinskih fondova u listopadu porasla za 308 milijuna eura
- 11.12.2025 ZSE INTRADAY: Uz povećani promet, Crobexi porasli drugi dan zaredom
- 11.12.2025 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači oprezni, tehnološki sektor pao
- 11.12.2025 ZSE OTVARANJE: Očekuje se oprezno trgovanje, u fokusu svjetske burze
- 11.12.2025 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze pale, u fokusu Oracle
- 11.12.2025 WALL STREET: Rast indeksa, Fed smanjio kamate
- 10.12.2025 Potvrđen rejting i podignuti izgledi Zagrebačkog holdinga
- 10.12.2025 TUI očekuje skromnije rezultate u 2026.
- 09.12.2025 Thyssenkrup zaključio poslovnu godinu u plusu
- 05.12.2025 Ina potpisala dva ugovora vrijedna 33,4 milijuna eura
- 05.12.2025 Amazon zaključio talijansku istragu o mogućoj poreznoj prijevari
- 11.12.2025 Norveški sustav efikasan, digitalna valuta nije potrebna
- 11.12.2025 Šest prijedloga UGP-a za izmjene Zakona o strancima
- 11.12.2025 Prosječna zagrebačka plaća 1.648 eura
- 11.12.2025 Na kraju studenog 198,3 tisuće građana s blokiranim računima
- 10.12.2025 Vrijednost svjetske trgovine u 2025. iznad 35 bilijuna dolara
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q3 - 2025)
(koji na 30.09.2025. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
| Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
| Capital Breeder | +37,22% | 3 | |||||
| Global Kapital | +35,58% | 4 | |||||
| Erste SEE Equity - klasa B | A | +33,74% | 3 |
| Fondovi | Trajanje akcije | Info |
| OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 31.12.2025., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade do kraja 2025. godine.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Erste Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| Erste AM fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Temeljem odluke o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve ex-Icam fondove, sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi ex-Icam fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
| Erste Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u Erste Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji Erste Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
| ZB Conservative - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u fondu ZB Conservative ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
ZB conservative Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt i pravila ZB Invest Funds |
||
| Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
| CROBEX* | 11.12. 12:55 | 3855,38 | 12,12 |
0,32 |
|
| CROBEX10* | 11.12. 12:55 | 2462,84 | 6,96 |
0,28 |
|
| CROBEX10tr* | 11.12. 12:55 | 2832,87 | 8,01 |
0,28 |
|
| ADRIAprime* | 11.12. 13:00 | 2968,70 | 4,95 |
0,17 |
|
| CROBISTR* | 10.12. 16:31 | 186,0764 | 0,01 |
0,01 |
|
| CROBIS* | 10.12. 16:31 | 99,2494 | 0,00 |
0,00 |
| Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
| KOEI | 690,00 € |
0,58% |
339.922,00 € |
| HPB | 312,00 € |
0,00% |
107.640,00 € |
| MONP | 6,40 € |
0,00% |
81.920,00 € |
| DLKV | 8,64 € |
1,65% |
70.046,10 € |
| RIVP | 6,60 € |
0,61% |
68.181,40 € |
| KODT2 | 3.500,00 € |
0,00% |
49.420,00 € |
| IG | 56,60 € |
1,07% |
40.207,00 € |
| ADRS2 | 77,00 € |
1,58% |
38.326,00 € |
| HT | 41,30 € |
-0,48% |
31.411,40 € |
| KODT | 3.760,00 € |
0,27% |
30.100,00 € |
| Redovni dionički promet: | 993.909,76 € |
| Redovni obveznički promet: | 4.914,70 € |
| Sveukupni promet: | 998.824,46 € |


